Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.03 14:24 - БЪЛГАРСКИТЕ ПЛЕМЕНА УТИГУРИ И КУТРИГУРИ СА ЧАСТ ОТ ГОТИТЕ В ХУНСКИЯ СЪЮЗ
Автор: shtaparov Категория: Политика   
Прочетен: 1640 Коментари: 18 Гласове:
59

Последна промяна: 22.03 16:19

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                БЪЛГАРСКИТЕ ПЛЕМЕНА УТИГУРИ И КУТРИГУРИ СА ЧАСТ ОТ ГОТИТЕ В ХУНСКИЯ СЪЮЗ


    В последните 150 години с произхода на Българите се спекулира ежедневно,а измами и нови теории се множат постоянно. Въпреки силния натиск срещу лъжата, тюркската теория (т.е. фантазия) още е най-силна,понеже е получила политическа подкрепа от управниците в миналото и от босите им шефове в чужбина. Западна Европа също е в заблуда- Готите не са никакви германци а само едни Тракийски племена,които минали през Германия и си заминали. Друг е въпросът че племената,които получили от Рим името ГЕРМАНИ изчезнали с падането на Римската империя а после там дошли други.

  Днешните германци и древните Германи са като "македонците" и древните Македони- нямат много общо помежду си. Това го доказват Седемте Готски племена,превърнали се в Седем "славянски" и съюза на Седем Памирски племена,наричан още САКАЛА (от там- Сакалави и Склави). Древна земя на "славяните"-Склави т.е. на Готите,чиито деди избягали към Азия е именно Памир,а Готските племена в Памир се наричали някога ГЕТИ. Основните групи Готски племена са само две: ВИЗИГОТИ и ОСТРОГОТИ. Техните имена са Български не защото Българи са живели трайно в Памир,а защото наши деди и роднини са отишли някога там,но после са се оттеглили. Следи са останали разбира се но Българи- не!...

  Старото име на Готите е ГЕТИ- затова Памирските Готи са познати под името МАСАГЕТИ. Коренът им е на Балканите явно- тук също е имало ГЕТИ,а "памирското" име МАСАГЕТИ е с просто обяснение на Български: МАСА (Голяма маса народ, Много) Гети. Те са гарантирани роднини на Тракийските Гети,които пък са роднини на Кимерите т.е.- собствено на Българите и на тяхното творение Хуните. Затова Гетите,които през III век са прекръстени на ГОТИ лесно влизали в Хунския съюз,където срещали само свои роднини по една или друга линия.

  Основните Готски племена носят имена с ясен Български произход което означава,че те не са германски или скандинавски. Значението им е както следва:

1. ВИЗИГОТИ = ВИШИГОТИ, ВИСШИГОТИ (Виши Готи: Големите, Извисените, Многобройните, Висшите Готи). Звукът "Ш" е недостъпен за латинците и гърците- затова те привикнали да го изписват в случая с буквата "З". Всички Вишиготи са потомци или по-скоро деди на средноазиатските Масагети,понеже името им означава същото: Големите Гети (По-голямата група Гетски племена).

2. ОСТРОГОТИ = ОСТРИ ГОТИ. Техен средноазиатски аналог са Памирските ОСТРУШАНИ: съседи и роднини на Масагетите. Българската дума ОСТРО,заложена в името на военачалника ОСТРО БАГАИН, на могилата Оструша и на село Острец означава НЕЩО ИЗОСТРЕНО (ИЗТЪНЕНО, НАМАЛЕНО, ИЗШИЛЕНО) и е древен диалектен аналог на известните думи МАЛКО, ДРЕБНО, НИЩОЖНО. Тези Остроготи са споменати от римския летописец Павел Дякон под името ХИПОГОТИ (Малки Готи, Малката група Гетски племена)- название,на което никой досега не обръщаше внимание поради заблудите с "германския" им произход и с фалшивите немски "преводи" на техните имена (кликни върху изображенията,които искаш да увеличиш):

        image

  Затова Визиготите са ГОЛЕМИ ГОТИ а ОСТРОГОТИТЕ- МАЛКИ ГОТИ (у Павел Дякон ХИПОГОТИ),понеже не е възможно в древността да е имало Малки Готи, а да не е имало Големи. В стари документи пише че Готите дошли от изток,водени от сърна или елен (в зависимост от предпочитанията на преводача)- (Скилица-Кедрин, ГИБИ Т.6, стр.200):

              image

  Това означава,че Готите и Кимерите (респ. Хуните) са един и същ народ разделен на отделни части,понеже легендата за Хунските племена казва същото: те са дошли от изток,водени от сърна или кошута. Според световната историческа наука германците не са дошли от изток,нито са доведени от сърна- значи те не са Готи,нито пък Готите са германци. Българските племена КУТРИГУРИ и УТИГУРИ,които според древни летописи са част от Хуните също пресекли Керченския пролив или по-скоро река Дон (тогавашна граница между Европа и Азия),водени от сърна или кошута,а това съвпадение не може да е случайно (Агатий Миринейски- ГИБИ Т.2, стр.187):

       image

  Затова трябва да се замислим- имат ли нещо общо двете основни Готски племена с тези два Български народа,с които имат обща легенда за общ пртоизход? Логиката сочи,че неминуемо имат и нещо повече: те са един и същ народ,разделен на части в древността!

  Проучванията сочат,че имената на двете племена Кутригури и Утигури,приети логично за Български поради единството в езика, културата, манталитета и произхода имат същото значение като етнонимите Визиготи и Остроготи:

1. КУТРИГУРИ = КУТРИГУТИ (с палеопонтийския преход Р[Л]- T[Д],който се срещал и при минойците). Думата КУТРИГУТИ вече е лесна за обяснение: тя означава МАЛКИТЕ (КУТРИ, КУТРЕТА) ГУТИ (ГОТИ) и няма никакъв шанс да са различни от Остроготите освен с това,че са променили своето име по някаква причина но най-вече затова,че останали верни на Хунския съюз и останали в него доброволно,с което се присъединили към Българите и като се превърнали в част от тях,дали основание на Паисий да твърди с пълно право,че Готите са Българи.

2. УТИГУРИ = ЧУТИГУРИ (с възстановяване на пропуснатата първа съгласна). Тази дума вече е лесна за обяснение на Български,понеже означава ЧУТИ (ЧУТОВНИ, ПРОЧУТИ,т.е. ГОЛЕМИ и СЛАВНИ) ГУТИ (ГОТИ) и отговаря съвсем точно на онази група Визиготи (ВИШИГОТИ),която останала вярна на Хунския съюз и съответно на Българите,които го създали и организирали. Затова те останали в родните си места и не пожелали да тръгнат заедно с другите Готи,които отишли в Западна Европа но бързо изгубили племенната си принадлежност и постепенно се влели в по-късните народи (испанци, италианци и французи),които се сформирали там.

  Така вярата в Българския език на древните Българи отново не ни подвежда и за пореден път позволява на обективните изследователи да докажат,че "славянски" и "хунски" език няма а има Български език,прекръстен от днешните спекуланти на "славянски"! Така се установява,че Готите-Гети са живели близо до Кавказ и на север от Черно море,имали свои роднини на Балканите и в Памир а когато дошли бягащите от римското нашествие Българи,които са техни най-близки роднини,те ги приютили в земите си и се присъединили към тях във всички военни и политически начинания,ставайки част от днешния Български народ.



Гласувай:
59


Вълнообразно


1. batogo - Чест и почитания за направеното от теб изследване, Щапаров!
10.03 15:59
То хвърля светлина върху Истините, които казионните псевдо-историци отдавна се мъчат да завоалират и скриват, изпълнявайки поръчки на кремъл за денацификацията на България и на българските корени...
Поздрави и адмирации, приятелю!
цитирай
2. dobrodan - Я да видим сега,
10.03 16:10
кой пак не е чел където трябва......

Визиготи - бизе кот, татуираните одушевени (имащите кут, кот - вътрешен огън=душа).
Остроготи - ас-тарьi-кот, сеещите одушевени (същото като по-горе).
С масагетите етимологията е маск-ути, или различен огън (душа). Не е еднозначна, затова може да има различни тълкувания.

Котрагури - мъжете на Котраг(к), тук вече говорим за един почти непознат език на прабългарите, хипотетично "белият от изток"...
Утиг също е име на вожд,

https://cyberleninka.ru/article/n/drevneyshaya-etnicheskaya-istoriya-ugrov-po-dannym-onomastiki-i-pismennyh-istochnikov-i-tys-n-e

но засега не се разкодира. Вероятен угърски произход.

цитирай
3. rara - Все си мисля, че от тези утригури, ...
10.03 20:36
Все си мисля, че от тези утригури, кутригури и пр. словосъчетания са останали само чукундури.
цитирай
4. kvg55 - shtaparov,
10.03 21:57
Българите не могат да са част от друго племе!
цитирай
5. shtaparov - Поздрав!
11.03 02:04
dobrodan написа:
кой пак не е чел където трябва......

Визиготи - бизе кот, татуираните одушевени (имащите кут, кот - вътрешен огън=душа).
Остроготи - ас-тарьi-кот, сеещите одушевени (същото като по-горе).
С масагетите етимологията е маск-ути, или различен огън (душа). Не е еднозначна, затова може да има различни тълкувания.

Котрагури - мъжете на Котраг(к), тук вече говорим за един почти непознат език на прабългарите, хипотетично "белият от изток"...
Утиг също е име на вожд,

https://cyberleninka/article/n/drevneyshaya-etnicheskaya-istoriya-ugrov-po-dannym-onomastiki-i-pismennyh-istochnikov-i-tys-n-e

но засега не се разкодира. Вероятен угърски произход.


Много се смея на смешните тълкувания,с които ни забавляваш приятелю- продължавай, много е забавно и развеселяващо! Че как да няма тюркско обяснение названието УТИК: то сигурно означава АТ-АК (Белия кон) или ЮЧ-АК (Бялата тройка)! :)
цитирай
6. shtaparov - Здравей Краси!
11.03 02:10
kvg55 написа:
Българите не могат да са част от друго племе!

Зависи впрочем: ако вземем предвид Български племена като Дучи Българ, Вахандур Българ, Ванандур Българ, Чедар Българ и пр.ще открием,че членовете например на първото племе хем са ДУЧИ (ДАЧИ, ДАКИ),хем са и Българи точно като Пеоните, Мизите, Трибалите и Мирмидоните.
цитирай
7. shtaparov - Все си мисля, че от тези утригури, ...
11.03 09:18
rara написа:
Все си мисля, че от тези утригури, кутригури и пр. словосъчетания са останали само чукундури.

Е,има и някои други: ДУРО-ТРИГИ при Келтите, ПАНДУРИ при гърците, МАДУРИ у мъжете и АВГУРИ у римляните! :)
цитирай
8. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
11.03 09:54
Да, готите са гети!
Живеели са първо в техните земи Край Абритус, Разград, са разбили римляните на Траян Деций! Преименувани са, заради Гета, братът на Каракала Каракала го е убил и ненавиждал всичко, свързано с името му
Има и още едно желязно доказателство- Максимин Грак
Името му показва какъв е Някои твърдят, че е гот, около Тутракан е роден, но гетите го считат за техен човек
Нашите възрожденци считат готите, разбили имп. Валент за, Българи!?
А славянските имена в испания и Франция, като Пиринеи например, са пренесени от ..... готите!
цитирай
9. mt46 - Здравей, Ангеле!
11.03 19:49
Тези твърдения не са научно доказани...
цитирай
10. shtaparov - Taка ли?
11.03 21:35
mt46 написа:
Тези твърдения не са научно доказани...

Сега вече са! Че ако те не са научно доказани,кои тогава са- лъжите за азиатския ни произход ли?
цитирай
11. dobrodan - И да се смееш, и да не се смееш,
12.03 11:26
системата е доста стройна и аз, и ти сме безсилни да я оборим.
Остава просто да я приемеш за вярна :).
цитирай
12. dobrodan - Ваньо, ако Гета е брат на Каракала,
12.03 11:27
то и двамата носят имена през тюркски език :):):):).
Лоша работа!
цитирай
13. leonleonovpom2 - Здравей, Краси!
12.03 12:34
Каракал е прозвище, истинското име е Басиан Каракал, защото, преследва жертвите си като него!
Майката е сирийка, Юлия Домна, бащата, Септимий Север е от благороден римски род, установил се в Африка
Има някаква връзка с траки, ординарец му е Максимин Трак, който достига до генерал, а Гета и майка му, правят визита в провинция Тракия, разгневила Каракала?
Рим, по тяхно време е космополитна държава, Каракала дава римско гражданства на всички свободни мъже в империята!
Тюрки измежду тях, няма!
цитирай
14. shtaparov - то и двамата носят имена през тюр...
16.03 15:07
dobrodan написа:
то и двамата носят имена през тюркски език :):):):).
Лоша работа!

Не е лоша- съвпадения винаги стават,особено с кратките думи в азиатските езици- затова е безсмислено та и смешно да съпоставяме който и да е европейски език с тях!
цитирай
15. shtaparov - системата е доста стройна и аз, и ти ...
16.03 15:08
dobrodan написа:
системата е доста стройна и аз, и ти сме безсилни да я оборим.
Остава просто да я приемеш за вярна :).

Няма как да приема лъжите на панславизма- избий си го от главата! :)
цитирай
16. shtaparov - Поздрав приятелю!
16.03 15:12
batogo написа:
То хвърля светлина върху Истините, които казионните псевдо-историци отдавна се мъчат да завоалират и скриват, изпълнявайки поръчки на кремъл за денацификацията на България и на българските корени...
Поздрави и адмирации, приятелю!

Измамите на казионните нещастници са безбройни,но нашите отговори са повече- свършено е с тяхната система,сега само политическата конюнктура я пази!
цитирай
17. shtaparov - Поздрав приятелю!
16.03 15:16
leonleonovpom2 написа:
Да, готите са гети!
Живеели са първо в техните земи Край Абритус, Разград, са разбили римляните на Траян Деций! Преименувани са, заради Гета, братът на Каракала Каракала го е убил и ненавиждал всичко, свързано с името му
Има и още едно желязно доказателство- Максимин Грак
Името му показва какъв е Някои твърдят, че е гот, около Тутракан е роден, но гетите го считат за техен човек
Нашите възрожденци считат готите, разбили имп. Валент за, Българи!?
А славянските имена в испания и Франция, като Пиринеи например, са пренесени от ..... готите!

Максимин Тракиец е наистина най-желязното доказателство,че Готите са Траки: баща му е Гот но той,наместо Германски или Готски е наречен Тракийски- ясно е какви са Готите тогава!!
цитирай
18. shtaparov - Каракал е прозвище, истинското име ...
16.03 15:19
leonleonovpom2 написа:
Каракал е прозвище, истинското име е Басиан Каракал, защото, преследва жертвите си като него!
Майката е сирийка, Юлия Домна, бащата, Септимий Север е от благороден римски род, установил се в Африка
Има някаква връзка с траки, ординарец му е Максимин Трак, който достига до генерал, а Гета и майка му, правят визита в провинция Тракия, разгневила Каракала?
Рим, по тяхно време е космополитна държава, Каракала дава римско гражданства на всички свободни мъже в империята!
Тюрки измежду тях, няма!

Правилно приятелю- тюрки не може и да има,понеже Каракала е царувал основно в Трети век,а първите тюрки са се пръкнали на земята в 552 г.,и при това си нямат свой език- те били принудени да приемат езика на рураните,чиито роби от близо три века са били!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: shtaparov
Категория: Политика
Прочетен: 4878292
Постинги: 269
Коментари: 9124
Гласове: 137734
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол
1. Потомци на Алцек в Италия- гайди и тъпани,Български носии,цървули и навуща
2. Българска аристокрация през XV-XVII век
3. Българи от Ниш 2018 г. празнуват деня на Съединението
4. 105 Български въстания срещу турците
5. Български печат на 4300 години
6. Тракийската богиня ДУЛА- виж ДУЛО и календарния термин ДИЛОМ
7. Автономни градове и области през XV-XVI в. в България
8. Тюрколози умишлено крият стари истории на България,издадени преди векове в чужбина
9. Фалшификатори на Българската история върлуват безнаказано в Уикипедия
10. Спароток срещу фалшификаторите на история
11. Мнението на велики личности за Българите
12. Скитско племе Авари- факти и извори
13. Ето колко е лесно да се разбере истината за произхода ни: статия на Спароток
14. "Пра"-Българите са потурчени с купища цинични лъжи по наш адрес,измислени от руската "наука"
15. България е дала заем на Франция през 1907 г. 145 милиона златни лева
16. Българска сватба от старо време- ориг.запис от 1962 г.,няма къде да го видите днес
17. Германски племена с феноменални имена: Дули,Галомани,Кавки,Камари,Фраки,Аварини,Еруски (Етруски),Балти,Бактери (=Бактри),Аугандзи (=Афганци),Албани,Гермиони,Вируни,Варни и пр.
18. Бълг.език забранен в Татарстан 1928 г.,а татарите клали Българи в Русия 1884г.
19. Руснаци спрягат Българите в конференция за Тенгри
20. Руски данни за Киев- основали го индуси,в него имало монголоиди и тюрки
21. Русите роднини на тюрките- руска статия
22. Евреите с италиански корени,навярно от етруските
23. Манихейството вид гностицизъм,основа на дуализма и богомилството
24. Орфей и синът му били в Египет- Спароток
25. Български календарни животни в дакийския зодиак
26. Сърби и Хървати в Стара Велика България
27. Българските тайни езици- част от тях
28. Истинската Илиада е фригийската
29. Именникът на князете- проучване на Стефан Чурешки
30. Ценни сведения за морските народи