Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.03 01:54 - ВИНОВНИ ЗА ГИБЕЛТА НА "МАКЕДОНСКИТЕ" ЕВРЕИ СА ЕДИНСТВЕНО СЪРБИТЕ И ГЪРЦИТЕ
Автор: shtaparov Категория: Политика   
Прочетен: 2498 Коментари: 12 Гласове:
58

Последна промяна: 12.04 16:32

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
          ВИНОВНИ ЗА ГИБЕЛТА НА "МАКЕДОНСКИТЕ" ЕВРЕИ СА ЕДИНСТВЕНО СЪРБИТЕ И ГЪРЦИТЕ


   В република Северна :Македония,която година след година се пълни с все повече анти-Български екстремисти е обичайно да бъдат обвинявани Българите за всичко- дори и за посоката на вятъра. Особено подли и мръснишки са обвиненията,че България е пратила всички "македонски" евреи на смърт,като ги натоварила на влакове и ги откарала в Освиенцим и Треблинка,от където никой не се върнал.

  Като знаем проклетия нрав на злостните македонисти обаче,с право може да се съмняваме в писаното от тях. Независима преценка на фактите посочва нещо съвсем друго: през Втората световна война България спасила всичките си евреи (48 000 души) и още около 1000 "румънски",които не само преминали транзит през нея без да срещнат спънки,но с наши визи стигнали до светите земи в Палестина (кликване върху изображенията може да ги увеличи):

                 image

  Тези събития ясно показват,че Българите никога не са били нацисти- нацизмът за тях е вносно лъжеучение,което не е имало никаква почва у нас. Това го доказва и мнението на германския посланик в България Адолф Бекерле който изрично подчертава,че Българите са много толерантни и нямат никакво понятие от расизъм и антисемитизъм:

                                 image

  Въпреки това клеветнически среди у нас упорито твърдят,че било имало холокост в България. Те обаче не могат да посочат дори едно име на евреин,загинал в този измислен от тях "холокост". В какво се изразява Българския "холокост" тогава? Измамниците имат отговор: в носенето на жълти звезди, купуването на хляб от отделни фурни, разграбване жилищата на изпратени в Германия евреи, еднократен специален данък и пращането на някои евреи в Български трудови лагери,от които обаче всички се върнали живи и здрави и пращането на хиляди евреи в Германия,от където се върнали живи едва 300. По този повод аз ще пледирам следното:

1. Жълтите звезди у нас били само военновременна мярка и не са навредили никому- те не са тежали по 50 кила,за да пречат на евреите да ги носят.а са тежали по няколко грама. Никой Българин не е заплюл евреите заради тях а напротив- мнозина са проявили състрадание и съчувствие!

2. Купуването на хляб от отделни фурни не е лишило евреите от прехрана- у нас те се хранели точно толкова добре,колкото и самите Българи!

3. Имало някои разграбени жилища на евреи изпратени в Германия но тяхното разграбване не било регламентирана държавна политика,а самоинициативни злоупотреби на отделни корумпирани лица,доста от които са преследвани от закона заради тези си постъпки!

4. Еднократния специален данък е инцидентна военновременна мярка,която никога повече не се е повторила- мнозина Българи също се радвали на тази "привилегия",а събраните суми са използвани за възстановяване на опустошените от сърби и гърци "нови" земи на юг и на запад.

5. Пращането на някои евреи в трудови лагери на практика не им е навредило- напротив,отдалечило ги от погледа на германците и от съюзнически бомбардировки в нашите градове,в които евреите е можело да загинат. Слабо известен факт е,че много евреи загинали от съюзнически бомбардировки у нас а ако бяха пратени в някой трудов лагер,те непременно щяха да оцелеят! Един поглед към снимки от трудовите лагери у нас показва,че евреите там не са били нещастни а напротив- мнозина дори изглеждат развеселени като хора,забавляващи се в някакво интересно приключение:

        image



 н     image

  На втората снимка например се виждат група евреи,сред които седят двама униформени пенсионери- техните "пазачи". Между едните и другите очевидно има приятелски отношения: хора с цар-Борисови мустачки се радват на срещата си с "пазачите" и усмихнато се снимат до тях. Гладни,изпосталели и недохранени няма,макар че според лъжите на Сталин България била вече обрана до шуш от "фашистите"! Друго.което прави впечатление в тези снимки е че там са само младежи- няма старци,жени и деца а само хора,които са годни да се трудят. т.е.- Българските "лагери" биха били мечта за всеки полски и руски евреин,който е можел да ги види! В допълнение ще кажа,че евреите в нашите трудови лагери са живели доста по-добре от "свободните" съветски руснаци!

6. Пращането на хиляди евреи от "новите" земи в Германия.от където живи се върнали едва 300 души е друга история,която си има богата предистория и тук ще докажа,че България няма ни косъм вина за случилото се в нея:

а) Холокостът е проведен по време на Втората световна война,която не е разпалена от Българи. Самия холокост не е Българско дело- той е чуждо за страната ни явление от което Българите се гнусели,понеже по природа не са ни расисти,ни нацисти нито комунисти!

б) В "македонския" холокост не са загинали 15000 евреи както разправят македонистите,а максимум 11300 тоест: малко повече от 10000 души:

image

в) Тези 11300 души са колкото половин руско село: в Русия е обичайно да видиш села с население от 20 до 30 хиляди души. Съдбата на тези хора е трагедия наистина но останали 1700 души (15%),които не са пипнати с пръст което означава,че те също са спасени от България!

г) Пострадалите евреи от "Македония" не са били Български граждани,а "югославски" и гръцки. Германия забранила на България да им даде Българско гражданство за да ги спаси и така те останали безпризорни,след което Германия си ги прибрала.

д) Хитлер не позволил новите ни земи да станат Българска собственост: той ни ги дал само временно под наем,и всеки момент е можел да си ги вземе. България била застрашена от съдбата на Съветския съюз,който бил лоялен съюзник на Хитлер но изведнъж бил нападнат от него,и от съюзник станал враг. Така Хитлер ни превърнал в окупатори на нашата собствена земя,за която е трябвало да преговаряме и да му се молим.

е) Когато "македонските" евреи потегляли към Германия всички Българи вярвали,че тези хора отиват да се трудят и НИКОЙ дори най-малко не е подозирал,че е възможно те да не се върнат! За нашенските власти въпросните евреи били само работна ръка,а не обекти за убиване- Българите не са и сънували,че е възможно Германия да ги избива и научили за холокоста едва в края на войната!

                                        image

ж) Ако трябва да сме обективни е важно да посочим,че виновни за съдбата на "македонските" евреи са единствено сърбите и гърците! Ако те не бяха окупирали "македонските" територии а ги бяха оставили на тяхното население,местните евреи щяха да са Български граждани и НИТО ЕДИН от тях нямаше да пострада в холокоста!... Ако онези алчни за чужда земя пошли окупатори бяха спрели на границите на Българската етническа територия още в 1912 г.,никога никой тамошен евреин нямаше да пострада и НИТО ЕДИН нямаше да загине в пламъците на войната!



Гласувай:
58


Вълнообразно


1. samvoin - Това, че 300 са се върнали само в М...
31.03 04:11
Това, че 300 са се върнали само в Македония или бъдещия окупатор на нашите земи-титовата бановина-СФРЮ, съвсем не означава, че само 300 са оцелели.
Дори според лъжите на официалната "история" в Треблинка няма митичните "газови камери" и масови изтребления, а повечето дочакват края на войната и освобождението си там?
И да, това са ЮГОСЛАВСКИ И ГРЪЦКИ ПОДАНИЦИ и да... Това са СЪКОЛОНИЗАТОРИ в нашите земи. Няма как да ги припознаваме...
цитирай
2. samvoin - Германия "забранила" ...
31.03 04:16
Германия "забранила" да им дадем поданство, а ние пък сме забранили на Германия да иска същото от нас за заварените сърби и албанци-колонизатори и да и гарантираме, че няма да ги пипаме от там, където са били... И особено се озъбване на силния натиск на Италия в тази посока, че и да делим Македония със сърби и албанци...
Така че ситуацията е сложна. Ако припознаехме евреите, трябваше да припознаем и дошлите сърби, гърци и албанци в следствие на етническите чистки на българи.
Но все пак, тези евреи и особено солунските имат доста време шанс да напуснат поетапно за където искат, дори за старите предели на Царството, където никой нямаше да ги пипа и връща или поне щяха да могат да емигрират, където пожелаят... Освен към страни с които сме във война.
Но те не го правят, въпреки предупрежденията в Солун на нашата администрация, постепенно да прекратяват търговската дейност и гешефтите и да се изнасят...
Много евреи, минали през нас, бягат или са освобождавани от германските ешалони и нито един няма документи да е върнат или предаден обратно, камо ли ликвидиран в следствие на това.
Красноречив е случая с бегълците на гара Плевен, случаите в петричко... А те не са единични.
цитирай
3. vencivaleri1951 - Ако ти сложат
31.03 06:38
надпис "задник" също няма да тежи 50 кг , или 5 дори
цитирай
4. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
31.03 09:40
Разбира се, че не е в нашите правомощия, какво ще се прави с македонските евреи!
Тези земи са ни дадени за администриране, без официално да са присъединени към България, както Южна Добруджа! Политическите решения там са в правата на Германия! Тя решава относно евреите, какво да се прави там с тях!
Нищо не можем да направим!
Ако сме имали възможност да ги спасим, това е щяло да се случи
Хубав ден, приятелю!
цитирай
5. shtaparov - Поздрав приятелю- добре си дошъл!
31.03 18:01
samvoin написа:
Това, че 300 са се върнали само в Македония или бъдещия окупатор на нашите земи-титовата бановина-СФРЮ, съвсем не означава, че само 300 са оцелели.
Дори според лъжите на официалната "история" в Треблинка няма митичните "газови камери" и масови изтребления, а повечето дочакват края на войната и освобождението си там?
И да, това са ЮГОСЛАВСКИ И ГРЪЦКИ ПОДАНИЦИ и да... Това са СЪКОЛОНИЗАТОРИ в нашите земи. Няма как да ги припознаваме...

Това наистина го вярвам- поименни списъци няма и не може да направим съпоставка,а тези цифри са както винаги приблизителни ако не и преувеличени.
цитирай
6. shtaparov - Германия "забранила" ...
31.03 18:03
samvoin написа:
Германия "забранила" да им дадем поданство, а ние пък сме забранили на Германия да иска същото от нас за заварените сърби и албанци-колонизатори и да и гарантираме, че няма да ги пипаме от там, където са били... И особено се озъбване на силния натиск на Италия в тази посока, че и да делим Македония със сърби и албанци...
Така че ситуацията е сложна. Ако припознаехме евреите, трябваше да припознаем и дошлите сърби, гърци и албанци в следствие на етническите чистки на българи.
Но все пак, тези евреи и особено солунските имат доста време шанс да напуснат поетапно за където искат, дори за старите предели на Царството, където никой нямаше да ги пипа и връща или поне щяха да могат да емигрират, където пожелаят... Освен към страни с които сме във война.
Но те не го правят, въпреки предупрежденията в Солун на нашата администрация, постепенно да прекратяват търговската дейност и гешефтите и да се изнасят...
Много евреи, минали през нас, бягат или са освобождавани от германските ешалони и нито един няма документи да е върнат или предаден обратно, камо ли ликвидиран в следствие на това.
Красноречив е случая с бегълците на гара Плевен, случаите в петричко... А те не са единични.

Това е чудесна констатация: ако припознаехме евреите,трябваше да припознаем и сръбските окупатори заедно с гръцките,да не говорим за албанските!
цитирай
7. shtaparov - (Ако ти сложат)
31.03 18:11
vencivaleri1951 написа:
надпис "задник" също няма да тежи 50 кг , или 5 дори

Такъв надпис никой не им е слагал,понеже е обиден и няма да им приляга тъй както на теб- затова са им сложили само онези звезди,които и днес са техен символ. Това е все едно да дадеш кръстчета на християните или да сложиш чалми на Ердоган и свитата му във Франция: те може да не ги искат,но те са си техни а не наши...
цитирай
8. shtaparov - Разбира се, че не е в нашите правомощия...
31.03 18:14
leonleonovpom2 написа:
Разбира се, че не е в нашите правомощия, какво ще се прави с македонските евреи!
Тези земи са ни дадени за администриране, без официално да са присъединени към България, както Южна Добруджа! Политическите решения там са в правата на Германия! Тя решава относно евреите, какво да се прави там с тях!
Нищо не можем да направим!
Ако сме имали възможност да ги спасим, това е щяло да се случи
Хубав ден, приятелю!

Абсолютно вярно приятелю- ако сме можели да ги спасим, това е щяло непременно да се случи!
цитирай
9. mt46 - А
31.03 19:45
не е ли виновна нацистка Германия?...
цитирай
10. kvg55 - shtaparov,
31.03 19:55
А бе, влаковете не са минали през България?
цитирай
11. shtaparov - не е ли виновна нацистка Германия?. ...
31.03 20:56
mt46 написа:
не е ли виновна нацистка Германия?...

Тук говорим за другите виновни- нейната вина е неоспорима и не е нужно да откриваме Америка,като дотягаме на хората с общоизвестни истини.
цитирай
12. shtaparov - А бе, влаковете не са минали през ...
31.03 21:04
kvg55 написа:
А бе, влаковете не са минали през България?

Да приятелю- минали са,но това е като Левски с пазачите си да мине през Орхание: никой не е знаел къде какво минава,защо минава и кога ще мине! Тогава не е имало днешната информация,нито джиесеми: кой да ти каже какви са тия хора,кои са,къде и за какво са тръгнали? Нямало е кой- то цар Борис обиколил 10 пъти Рила планина и не срещнал жив партизанин,та как евреите да срещнат късмета си, без да знаят че им е нужен?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: shtaparov
Категория: Политика
Прочетен: 5008168
Постинги: 274
Коментари: 9266
Гласове: 140373
Архив
Календар
«  Юли, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Блогрол
1. Потомци на Алцек в Италия- гайди и тъпани,Български носии,цървули и навуща
2. Българска аристокрация през XV-XVII век
3. Българи от Ниш 2018 г. празнуват деня на Съединението
4. 105 Български въстания срещу турците
5. Български печат на 4300 години
6. Тракийската богиня ДУЛА- виж ДУЛО и календарния термин ДИЛОМ
7. Автономни градове и области през XV-XVI в. в България
8. Тюрколози умишлено крият стари истории на България,издадени преди векове в чужбина
9. Фалшификатори на Българската история върлуват безнаказано в Уикипедия
10. Спароток срещу фалшификаторите на история
11. Мнението на велики личности за Българите
12. Скитско племе Авари- факти и извори
13. Ето колко е лесно да се разбере истината за произхода ни: статия на Спароток
14. "Пра"-Българите са потурчени с купища цинични лъжи по наш адрес,измислени от руската "наука"
15. България е дала заем на Франция през 1907 г. 145 милиона златни лева
16. Българска сватба от старо време- ориг.запис от 1962 г.,няма къде да го видите днес
17. Германски племена с феноменални имена: Дули,Галомани,Кавки,Камари,Фраки,Аварини,Еруски (Етруски),Балти,Бактери (=Бактри),Аугандзи (=Афганци),Албани,Гермиони,Вируни,Варни и пр.
18. Бълг.език забранен в Татарстан 1928 г.,а татарите клали Българи в Русия 1884г.
19. Руснаци спрягат Българите в конференция за Тенгри
20. Руски данни за Киев- основали го индуси,в него имало монголоиди и тюрки
21. Русите роднини на тюрките- руска статия
22. Евреите с италиански корени,навярно от етруските
23. Манихейството вид гностицизъм,основа на дуализма и богомилството
24. Орфей и синът му били в Египет- Спароток
25. Български календарни животни в дакийския зодиак
26. Сърби и Хървати в Стара Велика България
27. Българските тайни езици- част от тях
28. Истинската Илиада е фригийската
29. Именникът на князете- проучване на Стефан Чурешки
30. Ценни сведения за морските народи