Най-четени
1. radostinalassa
2. zahariada
3. planinitenabulgaria
4. getmans1
5. kvg55
6. iw69
7. mt46
8. wonder
9. varg1
10. gothic
11. mimogarcia
12. rosiela
13. djani
14. leonleonovpom2
2. zahariada
3. planinitenabulgaria
4. getmans1
5. kvg55
6. iw69
7. mt46
8. wonder
9. varg1
10. gothic
11. mimogarcia
12. rosiela
13. djani
14. leonleonovpom2
Най-популярни
1. shtaparov
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. ka4ak
6. mt46
7. iw69
8. bojil
9. sekirata
10. avangardi
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. ka4ak
6. mt46
7. iw69
8. bojil
9. sekirata
10. avangardi
Най-активни
1. sarang
2. mimogarcia
3. radostinalassa
4. hadjito
5. djani
6. wrappedinflames
7. breaker007
8. savaarhimandrit
9. iw69
10. dominos
2. mimogarcia
3. radostinalassa
4. hadjito
5. djani
6. wrappedinflames
7. breaker007
8. savaarhimandrit
9. iw69
10. dominos
Постинг
17.04 08:08 -
ДЕСЕТ ЖЕЛЕЗНИ ФАКТА ЗА БЪЛГАРИТЕ, КОИТО НИКОЙ ИСТОРИК НЕ ОБИЧА ДА СЪОБЩАВА ИЗХВЪРЛЯТ АЗИАТСКИТЕ ТЕОРИИ НА БУНИЩЕТО
Автор: shtaparov
Категория: Политика
Прочетен: 1533 Коментари: 18 Гласове:
Последна промяна: 19.04 16:51
Прочетен: 1533 Коментари: 18 Гласове:
33
Последна промяна: 19.04 16:51
ДЕСЕТ ЖЕЛЕЗНИ ФАКТА ЗА БЪЛГАРИТЕ, КОИТО НИКОЙ ИСТОРИК НЕ ОБИЧА ДА СЪОБЩАВА ИЗХВЪРЛЯТ АЗИАТСКИТЕ ТЕОРИИ НА БУНИЩЕТО
Нашата древна история е така брутално фалшифицирана че повечето неща,които се пишат за предците ни в нея са абсолютни лъжи. Лъжата царува в Българската история и е вкарана там от политиците а не от историците,които са само техни пионки. Днешните дипломирани историци обаче също са в грях- повечето от тях не осъждат лъжата а я поддържат перманентно,за да не изгубят топлите си места в институти и университети. Затова народът не знае че има железни аргументи,които преобръщат досегашната ни "история" с главата надолу а както казах и другаде,история се пише по факти а не по фантазии! Казано най-общо,тези аргументи са следните:
1. Няма древен исторически извор в който да пише,че Българите са дошли от Азия и не е вярно както казват някои историци че Голяма Скития,от която били дошли много Българи се била намирала в Азия. Всеки специалист знае,че Малка Скития се намира на юг от Дунава в днешна Северна Добруджа,а Голяма Скития се намира на север от Дунав,което съвсем не означава че е в "Азия"!
2. Няма древен извор в който да пише,че Българите са били тюрки, татари и монголи.
3. Няма древен летопис в който да пише,че Българите са вярвали в Тангра (https://shtaparov.blog.bg/politika/2026/03/02/poredno-quot-dokazatelstvo-quot-za-tangra-otiva-v-nebitieto-.1979500).
4. Няма древен извор който да съобщава,че България през VI-VII век е била завладявана от тюрките.
5. Няма древен извор който да казва,че България е основана през VII век,най-малко пък в 681 г. (https://shtaparov.blog.bg/politika/2025/04/25/bylgarska-dyrjava-515-godini-predi-asparuh-e-otbeliazana-v-q.1947971).
6. Няма древен извор в който да пише,че "славяни" са участвали в създаването на Българската държава.
7. Няма древен летопис който да казва,че роден език на Българите е бил тюркския.
8. Няма древен извор в който да пише,че "славяни" са станали християни преди Българите и са им преподавали християнство със "славянски" книги.

9. Няма древен извор който да казва,че Българи са сменили езика си със "славянски".
10. Няма древен източник който да казва,че България е паднала под турско робство в 1396 г.
Имайки предвид тези неща,много ми се иска да задам на днешните дипломирани псевдоисторици следните неприятни въпроси:
1. В коя древна книга прочетохте,че Българите са дошли от Азия?
2. В кой древен извор прочетохте,че Българите са били тюрки, татари и монголи?
3. В кой древен летопис пише,че Българите са вярвали в Тангра?
4. Коя древна хроника казва,че България е била завладяна от ранните тюрки?
5. В коя древна хроника пише,че България е основана в 681-ва или в 632 година?
6. В кой древен извор прочетохте,че "славяни" са участвали в създаването на Българската държава?
7. В кой древен летопис прочетохте,че роден език на Българите е бил тюркския?
8. В кой древен извор пише,че "славяни" са учели Българите на християнство със "славянски" книги?
9. Kоя древна хроника казва,че Българи са сменили езика си със "славянски"?
10. В коя древна книга се казва,че България е паднала под турско иго в 1396 г.?
Докато не дадат ясен и точен отговор на тези фундаментални въпроси,днешните дипломирани специалисти у нас няма да са нищо друго освен псевдоисторици,които слугуват на македонизма и на лъжата,а не защитават историческата истина за Българите! Задача на всеки добър Българин и негово историческо призвание от зората на времето до днес е да разобличава лъжата където и да я срещне,особено ако тя е насочена срещу нас и не работи за нашия интерес! Затова е дошло време да разгромим дипломираните мошеници-псевдоисторици,които пишат лъжи за Българите: особено злобните македонисти Стойков, Дечев но и мнозина други темподобници,които са се окопали в нашата историческа наука и са я превърнали в сръбски бардак!
Нашата древна история е така брутално фалшифицирана че повечето неща,които се пишат за предците ни в нея са абсолютни лъжи. Лъжата царува в Българската история и е вкарана там от политиците а не от историците,които са само техни пионки. Днешните дипломирани историци обаче също са в грях- повечето от тях не осъждат лъжата а я поддържат перманентно,за да не изгубят топлите си места в институти и университети. Затова народът не знае че има железни аргументи,които преобръщат досегашната ни "история" с главата надолу а както казах и другаде,история се пише по факти а не по фантазии! Казано най-общо,тези аргументи са следните:
1. Няма древен исторически извор в който да пише,че Българите са дошли от Азия и не е вярно както казват някои историци че Голяма Скития,от която били дошли много Българи се била намирала в Азия. Всеки специалист знае,че Малка Скития се намира на юг от Дунава в днешна Северна Добруджа,а Голяма Скития се намира на север от Дунав,което съвсем не означава че е в "Азия"!
2. Няма древен извор в който да пише,че Българите са били тюрки, татари и монголи.
3. Няма древен летопис в който да пише,че Българите са вярвали в Тангра (https://shtaparov.blog.bg/politika/2026/03/02/poredno-quot-dokazatelstvo-quot-za-tangra-otiva-v-nebitieto-.1979500).
4. Няма древен извор който да съобщава,че България през VI-VII век е била завладявана от тюрките.
5. Няма древен извор който да казва,че България е основана през VII век,най-малко пък в 681 г. (https://shtaparov.blog.bg/politika/2025/04/25/bylgarska-dyrjava-515-godini-predi-asparuh-e-otbeliazana-v-q.1947971).
6. Няма древен извор в който да пише,че "славяни" са участвали в създаването на Българската държава.
7. Няма древен летопис който да казва,че роден език на Българите е бил тюркския.
8. Няма древен извор в който да пише,че "славяни" са станали християни преди Българите и са им преподавали християнство със "славянски" книги.

9. Няма древен извор който да казва,че Българи са сменили езика си със "славянски".
10. Няма древен източник който да казва,че България е паднала под турско робство в 1396 г.
Имайки предвид тези неща,много ми се иска да задам на днешните дипломирани псевдоисторици следните неприятни въпроси:
1. В коя древна книга прочетохте,че Българите са дошли от Азия?
2. В кой древен извор прочетохте,че Българите са били тюрки, татари и монголи?
3. В кой древен летопис пише,че Българите са вярвали в Тангра?
4. Коя древна хроника казва,че България е била завладяна от ранните тюрки?
5. В коя древна хроника пише,че България е основана в 681-ва или в 632 година?
6. В кой древен извор прочетохте,че "славяни" са участвали в създаването на Българската държава?
7. В кой древен летопис прочетохте,че роден език на Българите е бил тюркския?
8. В кой древен извор пише,че "славяни" са учели Българите на християнство със "славянски" книги?
9. Kоя древна хроника казва,че Българи са сменили езика си със "славянски"?
10. В коя древна книга се казва,че България е паднала под турско иго в 1396 г.?
Докато не дадат ясен и точен отговор на тези фундаментални въпроси,днешните дипломирани специалисти у нас няма да са нищо друго освен псевдоисторици,които слугуват на македонизма и на лъжата,а не защитават историческата истина за Българите! Задача на всеки добър Българин и негово историческо призвание от зората на времето до днес е да разобличава лъжата където и да я срещне,особено ако тя е насочена срещу нас и не работи за нашия интерес! Затова е дошло време да разгромим дипломираните мошеници-псевдоисторици,които пишат лъжи за Българите: особено злобните македонисти Стойков, Дечев но и мнозина други темподобници,които са се окопали в нашата историческа наука и са я превърнали в сръбски бардак!
Вълнообразно
Следващ постинг
Предишен постинг
1.
krumbelosvet -
Има научен труд и доказателства за ЗАВРЪЩАНЕТО на българите от полетата под Памир и Хиндокуш.
17.04 09:45
17.04 09:45
Славянският език, потомък на тракийския (други заявки за "родителство" няма), ни прави наследници на траките (които са родили и Спартак).
А дългият преход до Памир и обратно, може да се обясни със засушаване, за което има археологически (и не само) данни...
цитирайА дългият преход до Памир и обратно, може да се обясни със засушаване, за което има археологически (и не само) данни...
krumbelosvet написа:
Славянският език, потомък на тракийския (други заявки за "родителство" няма), ни прави наследници на траките (които са родили и Спартак).
А дългият преход до Памир и обратно, може да се обясни със засушаване, за което има археологически (и не само) данни...
А дългият преход до Памир и обратно, може да се обясни със засушаване, за което има археологически (и не само) данни...
Научен труд има,но доказателства няма приятелю: знае се с положителност само това,че в Памир е имало съюз на седем племена,наречен САКАЛА! Този съюз си създал държава със столица гр.Сакала,а жителите на този град се наричали САКАЛОВИ (в диалект САКАЛАВИ,а на арабски САКАЛИБИ и САКЛАБИ). Когато побягнали от тюрките,тези хора дошли в Европа под името СКЛАВИ,но днешните псевдоисторици ги обявяват за "слави" т.е. "славяни"! Името на града им обаче означава САКАЙЛА и САКА-ИЛА (Земя на Саките т.е.- Скитска земя)! Значи те не са "славяни", не са и Българи но родството на езика им с Българския постепенно ги приобщило първо към нас,а после към руснаците и украинците. Родството на езика им с Тракийския също е лесно обяснимо: тяхната прародина е тук на Балканите,а на изток са бягали на различни вълни и в различно време. Техни потомци са също и Готите,но те си тръгнали от Азия няколко века по-рано,а не всички Готи са впрочем азиатци- някои са били директни потомци на Балканските Гети и малоазийските Хети.
Аз не съм историк, но признавам фактите. И какво значение има кога България е паднала под турско иго? Нали от определен момент вече нямаме царе и царство.
цитирайkvg55 написа:
Аз не съм историк, но признавам фактите. И какво значение има кога България е паднала под турско иго? Нали от определен момент вече нямаме царе и царство.
Значение има приятелю,и то огромно: изкуственото скъсяване на Българския държавен живот има за цел да срива нашето самочувствие и да внушава,че Българите са перманентни издънки та и продажници които не стават за нищо друго,освен за мезе на своите врагове. Така се внушава на народа ни,че той не може да реши нищо и постоянно трябва да чака някой чужденец да го "освобождава" и "оправя" ако иска въобще да оцелее,а това е възпитаване на робска психология у свододолюбивия ни народ! В същото време се внушава,че крадливите пришълци около нас са по-качествени народи от нашия и заслужават повече уважение от него,понеже са се опълчили на турците "по-успешно" от нас.
От това следва,че ние сме по-слаби, по-некадърни и съответно по-глупави от тях- затова ще трябва да им се подчиняваме,а победите в Балканската война не може да сме ги извоювали ние а те!... Тази лъжа ни представя още като крадци и лъжци и прехвърля техните грехове върху нас понеже внушава,че ние сме откраднали тяхната слава и лъжем,че уж сме побеждавали турците докато "историята ни" "доказва",че всъщност сме негодни за такова нещо и не е възможно да е вярно,че сме победили турците в Балканската война а е много по-вероятно да са лъжи,измислени от нас!...
Всичко се върти около Българите и е странно това желание на историците, да се омаловажи и замаже ролята им в световната история? Името? Ами то е в езическата песен- Болг се роди Коладе! Болг- името и оттам - бог!
В ученическите години ме изуми въпросът, който си задава Юрий Венелин- голям Българист- Какъв е този Български в руските църкви ? Откъде идва?
А аз го мислех за руски? И се чудех? Защо е в нашите църкви?
Накрая проумях Това е съхранен старобългарски в църквите Венелин, като граматик е бил наясно, че е така!
Но историята мълчи, как е станало?
За гети , че са изчезнали хети е ясно Но не е ясно , че готи са гети, изчезнали?
А причината е ясна Изчезват по времето на Каракала Няколко десетилетия след това, в техните земи, край Разград, разбиват римската армия? Защо там се е състояла битката? След повече от век разбиват друг римски император, отново на Балканите? Какво търсят германци на Балканите?
А определените за славянски имена от Екатерина Велика в Испания и Франция? Как са се озовали там Апострофирана е- славяни никога не са били там! Били са готи и Българи
А нашите възрожденци, явно са ползвали загубени книги, специално за император Валент казват, че е победен от Българи, не от готи!
Не, ние не сме Гоголевият тип учен- подлец! Такъв тип са гърците
Ние нашето доброволно даряваме на чуждите?
За да им се харесаме, вероятно Подкуп един вид?
цитирайВ ученическите години ме изуми въпросът, който си задава Юрий Венелин- голям Българист- Какъв е този Български в руските църкви ? Откъде идва?
А аз го мислех за руски? И се чудех? Защо е в нашите църкви?
Накрая проумях Това е съхранен старобългарски в църквите Венелин, като граматик е бил наясно, че е така!
Но историята мълчи, как е станало?
За гети , че са изчезнали хети е ясно Но не е ясно , че готи са гети, изчезнали?
А причината е ясна Изчезват по времето на Каракала Няколко десетилетия след това, в техните земи, край Разград, разбиват римската армия? Защо там се е състояла битката? След повече от век разбиват друг римски император, отново на Балканите? Какво търсят германци на Балканите?
А определените за славянски имена от Екатерина Велика в Испания и Франция? Как са се озовали там Апострофирана е- славяни никога не са били там! Били са готи и Българи
А нашите възрожденци, явно са ползвали загубени книги, специално за император Валент казват, че е победен от Българи, не от готи!
Не, ние не сме Гоголевият тип учен- подлец! Такъв тип са гърците
Ние нашето доброволно даряваме на чуждите?
За да им се харесаме, вероятно Подкуп един вид?
6.
krumbelosvet -
Какви са жителите на "Татарстан", Чувашия, Румъния, Македония и Алцековите българи в Италия?
18.04 12:22
18.04 12:22
?
Моля, кажете ми кои са поне ДВА от най-важните ви ИЗТОЧНИЦИ на историческа информация.
цитирайМоля, кажете ми кои са поне ДВА от най-важните ви ИЗТОЧНИЦИ на историческа информация.
Ще дам мое мнение в отговора на въпроса
За Македония няма спор, че преобладаващото население там е с Български произход
За Румъния до Трансилвания то е също с Български корени Тези земи са били в границите на Първата и Втората ни държава Българският е официален език до 1861 г
Воеводи управляват- Мирчо Стари, дядо на Влад Дракола Оставил е епиграфски паметник, че е Българин родом, от търновската династия Ето някои други войводи- Тодор, , Георги, Иванко....
Влах или валах не е етносно име
Това е професия! Овчар
Има и гръцки валахи!
За алцековите Българи името им говори достатъчно Какво, трябва да има писмено, нотариално заверено свидетелство, че са такива ли?
За волжките Българи татари, чуваши, повечето са приели исляма и говорят тюркски език
Факт е , че жени от Самара са ушили знамето на опълченците и то е с Кирил и Методий Имат си Българско самосъзнание
Човек и сам, без чужда помощ може да си направи необходимите изводи
Не е задължително, да ги види или прочете някъде
Български имена, Български език, Български топоними, хидроними и имена Трябва да цитирам някой си ли, че става въпрос за Българи просто!?
При изследователя водещо е неговото мнение!Другото е в подкрепа, а не зависимост!
Той е личност, не П. Маринкин!
цитирайЗа Македония няма спор, че преобладаващото население там е с Български произход
За Румъния до Трансилвания то е също с Български корени Тези земи са били в границите на Първата и Втората ни държава Българският е официален език до 1861 г
Воеводи управляват- Мирчо Стари, дядо на Влад Дракола Оставил е епиграфски паметник, че е Българин родом, от търновската династия Ето някои други войводи- Тодор, , Георги, Иванко....
Влах или валах не е етносно име
Това е професия! Овчар
Има и гръцки валахи!
За алцековите Българи името им говори достатъчно Какво, трябва да има писмено, нотариално заверено свидетелство, че са такива ли?
За волжките Българи татари, чуваши, повечето са приели исляма и говорят тюркски език
Факт е , че жени от Самара са ушили знамето на опълченците и то е с Кирил и Методий Имат си Българско самосъзнание
Човек и сам, без чужда помощ може да си направи необходимите изводи
Не е задължително, да ги види или прочете някъде
Български имена, Български език, Български топоними, хидроними и имена Трябва да цитирам някой си ли, че става въпрос за Българи просто!?
При изследователя водещо е неговото мнение!Другото е в подкрепа, а не зависимост!
Той е личност, не П. Маринкин!
leonleonovpom2 написа:
Всичко се върти около Българите и е странно това желание на историците,да се омаловажи и замаже ролята им в световната история? Името? Ами то е в езическата песен- Болг се роди Коладе! Болг- името и оттам- бог!
В ученическите години ме изуми въпросът,който си задава Юрий Венелин-голям Българист- Какъв е този Български в руските църкви ? Откъде идва?
А аз го мислех за руски? И се чудех? Защо е в нашите църкви?
Накрая проумях Това е съхранен старобългарски в църквите Венелин,като граматик е бил наясно, че е така!
Но историята мълчи, как е станало?
За гети , че са изчезнали хети е ясно Но не е ясно , че готи са гети, изчезнали?
А причината е ясна Изчезват по времето на Каракала Няколко десетилетия след това, в техните земи, край Разград, разбиват римската армия? Защо там се е състояла битката? След повече от век разбиват друг римски император, отново на Балканите? Какво търсят германци на Балканите?
А определените за славянски имена от Екатерина Велика в Испания и Франция? Как са се озовали там Апострофирана е- славяни никога не са били там! Били са готи и Българи
А нашите възрожденци, явно са ползвали загубени книги, специално за император Валент казват, че е победен от Българи, не от готи!
Не, ние не сме Гоголевият тип учен- подлец! Такъв тип са гърците
Ние нашето доброволно даряваме на чуждите?
За да им се харесаме, вероятно Подкуп един вид?
В ученическите години ме изуми въпросът,който си задава Юрий Венелин-голям Българист- Какъв е този Български в руските църкви ? Откъде идва?
А аз го мислех за руски? И се чудех? Защо е в нашите църкви?
Накрая проумях Това е съхранен старобългарски в църквите Венелин,като граматик е бил наясно, че е така!
Но историята мълчи, как е станало?
За гети , че са изчезнали хети е ясно Но не е ясно , че готи са гети, изчезнали?
А причината е ясна Изчезват по времето на Каракала Няколко десетилетия след това, в техните земи, край Разград, разбиват римската армия? Защо там се е състояла битката? След повече от век разбиват друг римски император, отново на Балканите? Какво търсят германци на Балканите?
А определените за славянски имена от Екатерина Велика в Испания и Франция? Как са се озовали там Апострофирана е- славяни никога не са били там! Били са готи и Българи
А нашите възрожденци, явно са ползвали загубени книги, специално за император Валент казват, че е победен от Българи, не от готи!
Не, ние не сме Гоголевият тип учен- подлец! Такъв тип са гърците
Ние нашето доброволно даряваме на чуждите?
За да им се харесаме, вероятно Подкуп един вид?
Крадецът по дефиниция не харесва своите жертви,както знаеш приятелю- затова някои Стокхолмски синдромаджии може наистина да решат да го подкупят,с надеждата той да ги хареса. Глупави крадци обаче няма- те могат да са подли и нагли но глупави: по-често не! Затова крадецът харесва жертвата си само в момента,в който я види да му помага в краденето или да убива другите жертви,и в никакъв друг случай не я харесва! Затова продажници които мислят,че ще бъдат вечни наместници на крадеца у нас ще бъдат изметени ДО ЕДИН още в момента,в който крадецът се види пълновластен господар на България (опазил ни Бог!),и в никакъв друг случай!
krumbelosvet написа:
?
Моля, кажете ми кои са поне ДВА от най-важните ви ИЗТОЧНИЦИ на историческа информация.
Моля, кажете ми кои са поне ДВА от най-важните ви ИЗТОЧНИЦИ на историческа информация.
Жителите на Татарстан и Чувашия по дефиниция са татари и никакви други! Има между тях малки групи от ентусиасти или подставени лица,които се преструват на Българи,но НИКАКВИ истински Българи няма! Истинските Българи живеят на юг от тези две руски територии: в района между Волга, Самара и река Дунав! Те наричат татаро-чувашките ментета "НОВИ БЪЛГАРИ" за да подчертаят че има и стари,но старите живеят на юг от Татарстан и Чувашия,говорят чист Български език почти като нашия,и НИКОГА НИКАКЪВ ТЮРКСКИ! Познавам двама очевидци,които са ходили там по съветско време- И.Н. и В.П. (имената им ще публикувам в някоя нова статия)- те лично са видели какви са работите там и знаят неща,които в България НИКОЙ не ги знае!
leonleonovpom2 написа:
Ще дам мое мнение в отговора на въпроса
За Македония няма спор, че преобладаващото население там е с Български произход
За Румъния до Трансилвания то е също с Български корени Тези земи са били в границите на Първата и Втората ни държава Българският е официален език до 1861 г
Воеводи управляват- Мирчо Стари, дядо на Влад Дракола Оставил е епиграфски паметник, че е Българин родом, от търновската династия Ето някои други войводи- Тодор, , Георги, Иванко....
Влах или валах не е етносно име
Това е професия! Овчар
Има и гръцки валахи!
За алцековите Българи името им говори достатъчно Какво, трябва да има писмено, нотариално заверено свидетелство, че са такива ли?
За волжките Българи татари, чуваши, повечето са приели исляма и говорят тюркски език
Факт е , че жени от Самара са ушили знамето на опълченците и то е с Кирил и Методий Имат си Българско самосъзнание
Човек и сам, без чужда помощ може да си направи необходимите изводи
Не е задължително, да ги види или прочете някъде
Български имена, Български език, Български топоними, хидроними и имена Трябва да цитирам някой си ли, че става въпрос за Българи просто!?
При изследователя водещо е неговото мнение!Другото е в подкрепа, а не зависимост!
Той е личност, не П. Маринкин!
За Македония няма спор, че преобладаващото население там е с Български произход
За Румъния до Трансилвания то е също с Български корени Тези земи са били в границите на Първата и Втората ни държава Българският е официален език до 1861 г
Воеводи управляват- Мирчо Стари, дядо на Влад Дракола Оставил е епиграфски паметник, че е Българин родом, от търновската династия Ето някои други войводи- Тодор, , Георги, Иванко....
Влах или валах не е етносно име
Това е професия! Овчар
Има и гръцки валахи!
За алцековите Българи името им говори достатъчно Какво, трябва да има писмено, нотариално заверено свидетелство, че са такива ли?
За волжките Българи татари, чуваши, повечето са приели исляма и говорят тюркски език
Факт е , че жени от Самара са ушили знамето на опълченците и то е с Кирил и Методий Имат си Българско самосъзнание
Човек и сам, без чужда помощ може да си направи необходимите изводи
Не е задължително, да ги види или прочете някъде
Български имена, Български език, Български топоними, хидроними и имена Трябва да цитирам някой си ли, че става въпрос за Българи просто!?
При изследователя водещо е неговото мнение!Другото е в подкрепа, а не зависимост!
Той е личност, не П. Маринкин!
Българското население в "Македония" някога е било над 90%,но след края на Самуиловото царство византийците почват да ни докарват други народи от далечните краища на империята- типична имперска политика впрочем,а много Българи бягат на запад и така процентът на нашето население спада,а Българската сила там намалява. Типичните примери за докарани тук чужденци са два:
1. Албански разбойници от източен Кавказ- докарани с кораби към 1040 г.,за да помагат на Византия срещу Българските въстания. В началото са били 2-3 хиляди души но сега са над 6 млн.,намножени с помощта на исляма и чрез многовековни кражби на Бългаски жени.
2. Мегленопеченеги,настанени от Византия в областта Мъглен през втората половина на XI век. Влизат в контакт с други,вече латинизирани власи и приемат от тях латинския език. Древното Българско име на чергарите е ВЛАХИ (ВЛАСИ),което наистина отговаря точно на Овчари в преносен смисъл,но в буквален означава ПЛАХИ (Страхливци),а може би също ВЛЯЗИ и УЛАЗИ (Хора,които са влезли в земята ти неканени). Освен тях е имало и други печенежки групи,доведени тук от императора и впоследствие погърчени- те са познати днес като Каракачани,дошли са вероятно от Кушан като доста по-цивилизовани от другите и никога не са говорили латински,но първото им име също е Власи.
Древните Мегленопеченеги съвсем не са изчезнали- те са познати днес като Мегленовласи и живеят точно там,където ги е оставил някога императора. Процесът по латинизация на власите е дълъг и сложен,но имам точни обяснения за всеки негов етап. Той започва в началото на IX век и продължава до днес,понеже във влашкия език все още има доста думи,които са наследени от дедите им в Средна Азия. Много от тях са били и военно население наистина,а мнозина са смесени с Българи още в Трансилвания,но понякога и тук.
Големи маси Българи,вероятно към 2 млн. са румънизирани в по-ново време във Влашко,но чистите някогашни власи са потомци основно на 4 народа: авари, узи, печенеги и кумани. Влахизацията,вкл.латинизацията е първа причина за изчезването на аварите,които сами по себе си са били смесен народ,а последните две племена са описвани преди 9-10 века като изключително многобройни,но днес следа от тях НИКЪДЕ НЯМА??!! Власите тогава са били нищожна част от населението на югоизточна Европа а печенегите и куманите- милиони! Нормално беше при това положение власите да изчезнат а другите две племена да останат,но е станало точно обратно и причините вече са ясни.
Десетте факта водят по пътя към радиестетичната констатация, че името Иван битува по нашите земи от 840 хиляди години.
Всичко може да се провери от до, кога и как е било. Само желание и усърдие.
Те за това не вярват, щото всичките им теории ще отидат в коша.
:-)))
цитирайВсичко може да се провери от до, кога и как е било. Само желание и усърдие.
Те за това не вярват, щото всичките им теории ще отидат в коша.
:-)))
nedovolen написа:
Десетте факта водят по пътя към радиестетичната констатация, че името Иван битува по нашите земи от 840 хиляди години.
Всичко може да се провери от до, кога и как е било. Само желание и усърдие.
Те за това не вярват, щото всичките им теории ще отидат в коша.
:-)))
Всичко може да се провери от до, кога и как е било. Само желание и усърдие.
Те за това не вярват, щото всичките им теории ще отидат в коша.
:-)))
Ние нямаме средства да проверим този размер на възрастта му още повече предвид факта,че преди 70-80 хиляди години тук са живели само неандерталци. Ако едно име е толкова старо колкото посочената тук възраст,значи то е неандерталско- кой се наема да твърди официално това? Никой очевидно!
Виж в блога ми къде пише. Престгани с антибългарските си изблици.
цитирайelizabethborislavova написа:
Виж в блога ми къде пише. Престгани с антибългарските си изблици.
Съвременна България е основана в 1878 г.а древна: поне в 1986 г. преди Христа,ако не и много по-рано. Затова нека не се връщаме във второ отделение,за да не се налага и теб да те питам: в коя древна книга прочете това и кой древен летописец е казал,че преди Исперих не сме имали никакви други владетели, а той ни е "основал" във фантазната 681 г.??? Писането на история по капризи, внушения и политически поръчки не е наука а измама,която не ни прави различни от казионните лъжеисторици, а те са македонисти и доказани врагове на България! Питам те тогава повторно: ако Исперих (а не "Аспарух") е "основал" България,какво правим тогава с десетките Български владетели преди него, за които пише в редица други извори- изхвърляме ги на боклука ли? Тук ще те питам и друго: защо трябва тях да изхвърлим на боклука а не казионните измамници, докарани у нас от чужбина с политическото поръчение да ни лъжат и будалкат- за да вървят македонистките гаври с народа на България ли??? Е няма да вървят: глупащините на Скопие ще бъдат спрени решително и веднъж завинаги още в този век,а македонизмът ще бъде приключен и ще се върне в Ада,от който изпълзя преди 81 години!!!
Това че е имало десетки владетели не ги прави България. Не е ли толкова просто и ясно. Ти искаш да кажеш, че държава възниква като се роди един човек от даден народ и хоп държава. Доста смешно е подобно мислене. Затова запомни: БЪЛГАРИЯ Е СЪЗДАДЕНА ПРЕЗ 681 Г.
цитирайshtaparov написа:
Съвременна България е основана в 1878 г.а древна: поне в 1986 г. преди Христа,ако не и много по-рано. Затова нека не се връщаме във второ отделение,за да не се налага и теб да те питам: в коя древна книга прочете това и кой древен летописец е казал,че преди Исперих не сме имали никакви други владетели, а той ни е "основал" във фантазната 681 г.??? Писането на история по капризи, внушения и политически поръчки не е наука а измама,която не ни прави различни от казионните лъжеисторици, а те са македонисти и доказани врагове на България! Питам те тогава повторно: ако Исперих (а не "Аспарух") е "основал" България,какво правим тогава с десетките Български владетели преди него, за които пише в редица други извори- изхвърляме ги на боклука ли? Тук ще те питам и друго: защо трябва тях да изхвърлим на боклука а не казионните измамници, докарани у нас от чужбина с политическото поръчение да ни лъжат и будалкат- за да вървят македонистките гаври с народа на България ли??? Е няма да вървят: глупащините на Скопие ще бъдат спрени решително и веднъж завинаги още в този век,а македонизмът ще бъде приключен и ще се върне в Ада,от който изпълзя преди 81 години!!!
elizabethborislavova написа:
Виж в блога ми къде пише. Престгани с антибългарските си изблици.
Съвременна България е основана в 1878 г.а древна: поне в 1986 г. преди Христа,ако не и много по-рано. Затова нека не се връщаме във второ отделение,за да не се налага и теб да те питам: в коя древна книга прочете това и кой древен летописец е казал,че преди Исперих не сме имали никакви други владетели, а той ни е "основал" във фантазната 681 г.??? Писането на история по капризи, внушения и политически поръчки не е наука а измама,която не ни прави различни от казионните лъжеисторици, а те са македонисти и доказани врагове на България! Питам те тогава повторно: ако Исперих (а не "Аспарух") е "основал" България,какво правим тогава с десетките Български владетели преди него, за които пише в редица други извори- изхвърляме ги на боклука ли? Тук ще те питам и друго: защо трябва тях да изхвърлим на боклука а не казионните измамници, докарани у нас от чужбина с политическото поръчение да ни лъжат и будалкат- за да вървят македонистките гаври с народа на България ли??? Е няма да вървят: глупащините на Скопие ще бъдат спрени решително и веднъж завинаги още в този век,а македонизмът ще бъде приключен и ще се върне в Ада,от който изпълзя преди 81 години!!!
elizabethborislavova написа:
Това че е имало десетки владетели не ги прави България. Не е ли толкова просто и ясно. Ти искаш да кажеш, че държава възниква като се роди един човек от даден народ и хоп държава. Доста смешно е подобно мислене. Затова запомни: БЪЛГАРИЯ Е СЪЗДАДЕНА ПРЕЗ 681 Г.
shtaparov написа:
Съвременна България е основана в 1878 г.а древна: поне в 1986 г. преди Христа,ако не и много по-рано. Затова нека не се връщаме във второ отделение,за да не се налага и теб да те питам: в коя древна книга прочете това и кой древен летописец е казал,че преди Исперих не сме имали никакви други владетели, а той ни е "основал" във фантазната 681 г.??? Писането на история по капризи, внушения и политически поръчки не е наука а измама,която не ни прави различни от казионните лъжеисторици, а те са македонисти и доказани врагове на България! Питам те тогава повторно: ако Исперих (а не "Аспарух") е "основал" България,какво правим тогава с десетките Български владетели преди него, за които пише в редица други извори- изхвърляме ги на боклука ли? Тук ще те питам и друго: защо трябва тях да изхвърлим на боклука а не казионните измамници, докарани у нас от чужбина с политическото поръчение да ни лъжат и будалкат- за да вървят македонистките гаври с народа на България ли??? Е няма да вървят: глупащините на Скопие ще бъдат спрени решително и веднъж завинаги още в този век,а македонизмът ще бъде приключен и ще се върне в Ада,от който изпълзя преди 81 години!!!
elizabethborislavova написа:
Виж в блога ми къде пише. Престгани с антибългарските си изблици.
Съвременна България е основана в 1878 г.а древна: поне в 1986 г. преди Христа,ако не и много по-рано. Затова нека не се връщаме във второ отделение,за да не се налага и теб да те питам: в коя древна книга прочете това и кой древен летописец е казал,че преди Исперих не сме имали никакви други владетели, а той ни е "основал" във фантазната 681 г.??? Писането на история по капризи, внушения и политически поръчки не е наука а измама,която не ни прави различни от казионните лъжеисторици, а те са македонисти и доказани врагове на България! Питам те тогава повторно: ако Исперих (а не "Аспарух") е "основал" България,какво правим тогава с десетките Български владетели преди него, за които пише в редица други извори- изхвърляме ги на боклука ли? Тук ще те питам и друго: защо трябва тях да изхвърлим на боклука а не казионните измамници, докарани у нас от чужбина с политическото поръчение да ни лъжат и будалкат- за да вървят македонистките гаври с народа на България ли??? Е няма да вървят: глупащините на Скопие ще бъдат спрени решително и веднъж завинаги още в този век,а македонизмът ще бъде приключен и ще се върне в Ада,от който изпълзя преди 81 години!!!
Логиката ми е проста: в средата на VII век важен византийски летописец пише (перифразирам) следното:
"По северните брегове на Понта още отдавна се намира Старата Велика България"
В "Именника" пък пише за петима Български князе,които управлявали княжението 515 години отвъд Дунав,а после дошъл от този страна на Дунава Исперих княз,който е и досега (текстът е писан в 693 г.).
Изводите са много логични и ако някой не ги направи,значи е невероятно мащабен дебил:
1. На север от Дунав е имало Българска държава 515 години преди Исперих!
2. Името на владетеля не е "Аспарух"- ИСПЕРИХ е и ИСПОР (според други съпровождащи извори)!
3. Стара Велика България е името на държавата България- не е име на овца от близката ферма,нито на кафене в съседния квартал!
4. България я е имало като държава поне 515 години преди Исперих,ако не и далеч преди това!
Ако не направим тези важни изводи базирани на желязната логика,значи сме прости неграмотници или лъжливи македонисти и ако ти желаеш да си такъв,аз определено не желая!!
17.
elizabethborislavova -
Само дебил не може да вдене, че за да се образува държава са нужни векове преди това
14.05 10:11
14.05 10:11
Разбира се, че е имало българи и български образувания с разни имена. Но нашата днешна държава България е образувана през 681 г. Доста пъти ти писах и аз и приятели. Успя ли да разбереш защо е важно да се държи на 681 г.? Ако трябва пак ще ти го обясня.
цитирай
18.
shtaparov -
(Само дебил не може да вдене, че за да се образува държава са нужни векове преди това)
14.05 13:49
14.05 13:49
elizabethborislavova написа:
Разбира се, че е имало българи и български образувания с разни имена. Но нашата днешна държава България е образувана през 681 г. Доста пъти ти писах и аз и приятели. Успя ли да разбереш защо е важно да се държи на 681 г.? Ако трябва пак ще ти го обясня.
Да- тия векове България ги е имала далеч преди Христа и преди Троянската война,но ми се иска да чуя какви са разните имена на Българските "образувания" преди Исперих? Кажи ми поне четири от тях,но също кажи защо си се хванала за фалшивата дата 681-ва като удавник за сламка: заради ментославяните ли, които се появили в 1532 и 1601 г. но уж ни направили държава в 681-ва, девет века преди да ги е имало??? Срамно е да говорим такива лъжи,с които унизяваме Българския народ и е крайно време да го разбереш, но ти кой знае защо не можеш- интелектуален потенциал ли нямаш,дали си просто заблудена или участваш в някакви тъмни кроежи срещу България?
Търсене
Блогрол
1. Потомци на Алцек в Италия- гайди и тъпани,Български носии,цървули и навуща
2. Българска аристокрация през XV-XVII век
3. Българи от Ниш 2018 г. празнуват деня на Съединението
4. 105 Български въстания срещу турците
5. Български печат на 4300 години
6. Тракийската богиня ДУЛА- виж ДУЛО и календарния термин ДИЛОМ
7. Автономни градове и области през XV-XVI в. в България
8. Тюрколози умишлено крият стари истории на България,издадени преди векове в чужбина
9. Фалшификатори на Българската история върлуват безнаказано в Уикипедия
10. Спароток срещу фалшификаторите на история
11. Мнението на велики личности за Българите
12. Скитско племе Авари- факти и извори
13. Ето колко е лесно да се разбере истината за произхода ни: статия на Спароток
14. "Пра"-Българите са потурчени с купища цинични лъжи по наш адрес,измислени от руската "наука"
15. България е дала заем на Франция през 1907 г. 145 милиона златни лева
16. Българска сватба от старо време- ориг.запис от 1962 г.,няма къде да го видите днес
17. Германски племена с феноменални имена: Дули,Галомани,Кавки,Камари,Фраки,Аварини,Еруски (Етруски),Балти,Бактери (=Бактри),Аугандзи (=Афганци),Албани,Гермиони,Вируни,Варни и пр.
18. Бълг.език забранен в Татарстан 1928 г.,а татарите клали Българи в Русия 1884г.
19. Руснаци спрягат Българите в конференция за Тенгри
20. Руски данни за Киев- основали го индуси,в него имало монголоиди и тюрки
21. Русите роднини на тюрките- руска статия
22. Евреите с италиански корени,навярно от етруските
23. Манихейството вид гностицизъм,основа на дуализма и богомилството
24. Орфей и синът му били в Египет- Спароток
25. Български календарни животни в дакийския зодиак
26. Сърби и Хървати в Стара Велика България
27. Българските тайни езици- част от тях
28. Истинската Илиада е фригийската
29. Именникът на князете- проучване на Стефан Чурешки
30. Ценни сведения за морските народи
2. Българска аристокрация през XV-XVII век
3. Българи от Ниш 2018 г. празнуват деня на Съединението
4. 105 Български въстания срещу турците
5. Български печат на 4300 години
6. Тракийската богиня ДУЛА- виж ДУЛО и календарния термин ДИЛОМ
7. Автономни градове и области през XV-XVI в. в България
8. Тюрколози умишлено крият стари истории на България,издадени преди векове в чужбина
9. Фалшификатори на Българската история върлуват безнаказано в Уикипедия
10. Спароток срещу фалшификаторите на история
11. Мнението на велики личности за Българите
12. Скитско племе Авари- факти и извори
13. Ето колко е лесно да се разбере истината за произхода ни: статия на Спароток
14. "Пра"-Българите са потурчени с купища цинични лъжи по наш адрес,измислени от руската "наука"
15. България е дала заем на Франция през 1907 г. 145 милиона златни лева
16. Българска сватба от старо време- ориг.запис от 1962 г.,няма къде да го видите днес
17. Германски племена с феноменални имена: Дули,Галомани,Кавки,Камари,Фраки,Аварини,Еруски (Етруски),Балти,Бактери (=Бактри),Аугандзи (=Афганци),Албани,Гермиони,Вируни,Варни и пр.
18. Бълг.език забранен в Татарстан 1928 г.,а татарите клали Българи в Русия 1884г.
19. Руснаци спрягат Българите в конференция за Тенгри
20. Руски данни за Киев- основали го индуси,в него имало монголоиди и тюрки
21. Русите роднини на тюрките- руска статия
22. Евреите с италиански корени,навярно от етруските
23. Манихейството вид гностицизъм,основа на дуализма и богомилството
24. Орфей и синът му били в Египет- Спароток
25. Български календарни животни в дакийския зодиак
26. Сърби и Хървати в Стара Велика България
27. Българските тайни езици- част от тях
28. Истинската Илиада е фригийската
29. Именникът на князете- проучване на Стефан Чурешки
30. Ценни сведения за морските народи
