Най-четени
1. zahariada
2. reporter
3. mt46
4. radostinalassa
5. varg1
6. getmans1
7. kvg55
8. wonder
9. rosiela
10. stela50
11. planinitenabulgaria
12. leonleonovpom2
13. oldbgrecords
14. grigorsimov
2. reporter
3. mt46
4. radostinalassa
5. varg1
6. getmans1
7. kvg55
8. wonder
9. rosiela
10. stela50
11. planinitenabulgaria
12. leonleonovpom2
13. oldbgrecords
14. grigorsimov
Най-популярни
Най-активни
1. sarang
2. radostinalassa
3. sun33
4. mimogarcia
5. hadjito
6. iw69
7. savaarhimandrit
8. antonia23
9. djani
10. no1name
2. radostinalassa
3. sun33
4. mimogarcia
5. hadjito
6. iw69
7. savaarhimandrit
8. antonia23
9. djani
10. no1name
Постинг
16.02 03:20 -
ГРЪЦКИЯТ ГЕОГРАФ СТРАБОН ИЗГЛЕЖДА E ЗНАЕЛ, ЧЕ МИЗИТЕ СА БЪЛГАРИ
Автор: shtaparov
Категория: Политика
Прочетен: 1730 Коментари: 10 Гласове:
Последна промяна: 03:32
Прочетен: 1730 Коментари: 10 Гласове:
31
Последна промяна: 03:32
ГРЪЦКИЯТ ГЕОГРАФ СТРАБОН ИЗГЛЕЖДА E ЗНАЕЛ, ЧЕ МИЗИТЕ СА БЪЛГАРИ
Идентичността между Мизи и Българи е описана в десетки древни летописи,които са известни отдавна на науката и може да бъдат открити в интернет,но най-вече в преведените у нас оригинални древни извори от IV-XIV век. За съпоставка ще кажа,че за идентичност между тюрки,респ.монголи от една страна и Българи от друга не говори нито един древен извор,но този факт не пречи на македонистите в "нашата" историческа наука да продължат да ни представят за "тюрки", "татари" и "монголи". За техните глупости и лъжи не мисля да говоря тук ни да повтарям доказани истини,а искам да проуча връзката между Мизи и Българи и да обясня защо древните историци твърдят, че те са един и същ народ.
Ако причината за това твърдение беше проста,тя щеше да е открита отдавна. Учените обаче не я знаят и прокарват профанското обяснение,че Българи са дошли в земите на Мизите и като останали там с векове,изкушили византийските историци да ги наричат с тяхното име. Това обяснение обаче е лошо и некадърно,понеже не казва защо Касиодор и Енодий Тицийски още в V-VI век казват,че Българите са стар Мизийски и Илирийски народ при положение,че казионните псевдоисторици още не са настанили никакви Българи в земите на тогавашна Мизия,а до VII век ги поставят в земите на днешна Украйна та дори и в Централна Азия!

Неграмотното им "обяснение" не казва и друго: защо византийците не са искали да забравят за древните Мизи,ако те бяха изчезнали отдавна и защо са си вкарали глупав автогол с твърдението,че "пришълците" Българи са имали пълно право да владеят Балканския полуостров по силата на своя произход,а самите византийци не са имали никакво такова право! Някои древни автори казват изрично,че дедите ни първо са наричани Мизи но после приели и името Българи- защо никой не е казал,че те първо са наричани "тюрки" и "татаромонголи",а после са се нарекли Българи??? Такова конкретно известие няма за никой от околните народи- никъде не пише,че власите първо са наричани Даки, сърбите- Трибали а албанците- Илири! Турците понякога са наричани от византийските автори Перси но никъде не пише,че някои Перси са променили своето име и са се нарекли "тюрки". За Българите обаче подобно нещо е написано и няма исторически извор който да твърди,че те отначало са наричани тюрки или иранци,а после са станали Българи! Тази редица от факти разбива азиатските сънища на всички казиони,понеже ги показва като лъжливи мошеници, презрени македонисти и приятели на лъжата,които не се срамуват от никой фалшификат и от никоя измама!
Днес се намират данни,че племена с името Болги, Белги, Белгити и Беладжи (изопачено от гърците на Пелазги) са живели на различни места в Европа,но първо на Балканския полуостров. Те са били тук по времето,в което други говорят за Мизи а това е донякъде странно и възниква въпросът: как Болги и Мизи са живеели заедно и как са разбрали,че са един и същ народ? Вярно е обаче и това че няма древен извор,който да споменава едните отделно от другите а навсякъде са споменати или само Болги (Белги), или само Мизи но няма древен летопис,който да ги споменава едновременно като два различни народа което създава впечатление,че едното народностно име е взаимнозаменяемо с другото и тези два синонимни етнонима са съществували успоредно един на друг без да си пречат така,както елините не пречат на гърците, алеманите и немците не пречат на германците а евреите и юдеите- на израелците!
За голяма изненада се оказа,че потвърждение на тази теза има в едно твърдение на прочутия древногръцки историк и географ Страбон от началото на I-ви век след Христа. Досега не е известно той да е споменавал директно името Българи,но за сметка на това е написал доста интересни неща за Мизите а читателя остава с впечатление,че авторът е знаел повече отколкото е казал. Един такъв цитат от "Географията" на въпросния историк гласи следното (кликни за да увеличиш автоматично преведения текст):

Това известие разбуди моето любопитство и веднага се заех да проверя кое е това феноменално дърво,което е дало името на Мизийския народ и е наричано от гърците ОКСИЯ. Резултатът ме шокира,понеже бе малко очакван но повече неочакван: това митично дърво се нарича на Български БУК!
–И какво от това? – би попитал някой конфликтен скептик – какво общо има между бука и Българите? – Ами всичко приятелю – бих му отговорил – народът на бука е можел да носи само името БУКАРИ,което в диалектен вариант ще звучи и като БУГАРИ!
– Но това е на лидийски език – би казал скептикът – не е на Български! – Не е ли? – бих отвърнал аз – а на какъв език очакваш да е нашето народностно име? Българския етноним може да е само на Български а ако има някакво чуждо име за него,то може да е само реплика на Българското или негов буквален превод!
Подхождайки сериозно към проблема,възникнал от твърденията на древните автори приех,че Мизите не може да не са били Българи и ако лидийското име на БУКА е било МЮЗА, МИЗА или нещо подобно,неговото Българско име е било БУК или БУГ! Ако обаче приемем,че етнонимът МИЗИ (на гръко-латински МОЕЗИ т.е. МИЕЦИ, МИЯЦИ) също е Български,то етнонимите БУКАРИ и БУГАРИ са съществували едновременно с него така,както Унгарци са съществували заедно с Маджарите, Елини – заедно с Гърците, Немци и Алемани заедно с Германите а Евреи – заедно с Израелците и Юдеите!
Тази новост в нашите познания е страхотно откритие и нещо чудесно,но се разминава с досегашнитш тълкувания на имената БЪЛГАРИ и МИЗИ. Това обаче не е тежък проблем,а може да се обясни по няколко начина:
1. Лидийското име на дървото БУК е било МИЗА или МЮЗА а Българското – БУГ и БУК.
2. Лидийското име на Бука може да е било пряко копие на Българското, но Страбон да не е знаел за тази подробност или да е мислел,че Българската дума е лидийска. Тук е време да добавя,че лидийският език не е правел разлика между звуците "Г" и "К",което несъмнено е важало и за родствения му Мизийски език и е особено важно за нашето обяснение:

3. Българското обяснение на етнонима МОЕЗИ,т.е. МИЕЦИ и МИЯЦИ на Мизите е възникнало около или след Новата ера като е свързало тези имена с онази любов към чистотата,за която говори също и Страбон:

То обаче най-вероятно е съществувало от край време,понеже е свързано с древния навик на Мизите да не ядат месо,т.е. да се пазят чисти от проливането на всякаква кръв дори и от тази на домашните си животни,а имената БУГАРИ и БУКАРИ да са съществували паралелно и успоредно с него но гърците,изградили си вече навик да ни наричат с нарицателния етноним МИЗИ да са игнорирали другото ни народностно име което всъщност е основно, но е трудно произнасяно от тях заради звука "Б",който не е съществувал в най-ранните форми на "гръцкия" (т.е. предгръцки) език.
4. Новото обяснение на етнонима БУГАРИ като Хора на Бога се е появило не много време след Новата ера,когато повечето Българи са приели зороастризма т.е. манихейството,след което Исус Христос е станал един от най-главните им светци. Тогава те почнали да прокламират Ерата на Любовта и Светлината,зафиксирана в Българския календар,като въвели за свой основен празник Коледата (Ден на Рождеството),а после етнонимите БОЛГИ и БОЛГАРИ започнали да се възприемат като свързани с името на Слънчевия бог,който изместил Зевс в древната религия на нашите деди.
Точно по тази причина името БУКАРИ се обяснява и като БИКАРИ (Хора на Бика) с презумпцията,че Бикът е бил свещено животно на бог Зевс а името на дървото БУК (БУГ) като свещено дърво на Зевс има несъмнена връзка с думата БОГ (БОГЪ, БАГА, БИГИ),която по начало е служела за обозначаване на Зевс (Зеус, Зиез),но след промяната в Българската религия е била преотнесена към Слънцето т.е. към бога,в чийто ден и година е настъпило Рождеството на Христос.
Тук мога да добавя,че името на дървото БУК в лидийския индоевропейски език може да е съвпадало с Българското,понеже в повечето индоевропейски (и не само) езици то звучи като БУКА, БУЧЕ, БИЙЧ, БУГ, БУК и прочее,а в най-стария гръко-латински,в който с векове не е имало звук "Б" то е звучало като ФАГУС и ФИГОС което е пак същото (БАГУС, БИГОС),но с подмяна на недостъпното "Б" с по-добре познатото "Ф". Дори ползваното от Страбон название ОКСИЯ е някаква древна форма на думата БОК (БУК),в която първата съгласна е изпусната поради липсата на "Б" в ранния гръцки език или по друга причина,а "К" е предадено като "КС" поради несигурния за тогавашните гърци преход от "Кентум" към "Сатем" форма на границата на тези форми,която пресича Българските земи а в края на думата е сложено гръко-етиопското окончание -ОС. Известно е също,че лидийския език е заимствал думи от съседните му езици- вероятно и от Мизийския Български,а Българите не са имали сериозно основание да ползват чужди думи за обозначаване на своя собствен етноним.

Така всички проблемни точки в тази хипотеза са преодолени успешно а думите на Страбон несъмнено означават,че той като малоазийски местен жител е познавал Мизите по-добре от всеки друг и несъмнено се е вълнувал от тях,но като не могъл да произнесе правилно думите БЪЛГАРИ и БЛЪГАРИ,той е избрал да ги нарича с по-известното им в ония времена алтернативно название МИЗИ,което съществувало едновременно с популярното днешно име БУГАРИ, произнасяно в тържествена форма като БЛЪГАРИ и БЪЛГАРИ!
Идентичността между Мизи и Българи е описана в десетки древни летописи,които са известни отдавна на науката и може да бъдат открити в интернет,но най-вече в преведените у нас оригинални древни извори от IV-XIV век. За съпоставка ще кажа,че за идентичност между тюрки,респ.монголи от една страна и Българи от друга не говори нито един древен извор,но този факт не пречи на македонистите в "нашата" историческа наука да продължат да ни представят за "тюрки", "татари" и "монголи". За техните глупости и лъжи не мисля да говоря тук ни да повтарям доказани истини,а искам да проуча връзката между Мизи и Българи и да обясня защо древните историци твърдят, че те са един и същ народ.
Ако причината за това твърдение беше проста,тя щеше да е открита отдавна. Учените обаче не я знаят и прокарват профанското обяснение,че Българи са дошли в земите на Мизите и като останали там с векове,изкушили византийските историци да ги наричат с тяхното име. Това обяснение обаче е лошо и некадърно,понеже не казва защо Касиодор и Енодий Тицийски още в V-VI век казват,че Българите са стар Мизийски и Илирийски народ при положение,че казионните псевдоисторици още не са настанили никакви Българи в земите на тогавашна Мизия,а до VII век ги поставят в земите на днешна Украйна та дори и в Централна Азия!

Неграмотното им "обяснение" не казва и друго: защо византийците не са искали да забравят за древните Мизи,ако те бяха изчезнали отдавна и защо са си вкарали глупав автогол с твърдението,че "пришълците" Българи са имали пълно право да владеят Балканския полуостров по силата на своя произход,а самите византийци не са имали никакво такова право! Някои древни автори казват изрично,че дедите ни първо са наричани Мизи но после приели и името Българи- защо никой не е казал,че те първо са наричани "тюрки" и "татаромонголи",а после са се нарекли Българи??? Такова конкретно известие няма за никой от околните народи- никъде не пише,че власите първо са наричани Даки, сърбите- Трибали а албанците- Илири! Турците понякога са наричани от византийските автори Перси но никъде не пише,че някои Перси са променили своето име и са се нарекли "тюрки". За Българите обаче подобно нещо е написано и няма исторически извор който да твърди,че те отначало са наричани тюрки или иранци,а после са станали Българи! Тази редица от факти разбива азиатските сънища на всички казиони,понеже ги показва като лъжливи мошеници, презрени македонисти и приятели на лъжата,които не се срамуват от никой фалшификат и от никоя измама!
Днес се намират данни,че племена с името Болги, Белги, Белгити и Беладжи (изопачено от гърците на Пелазги) са живели на различни места в Европа,но първо на Балканския полуостров. Те са били тук по времето,в което други говорят за Мизи а това е донякъде странно и възниква въпросът: как Болги и Мизи са живеели заедно и как са разбрали,че са един и същ народ? Вярно е обаче и това че няма древен извор,който да споменава едните отделно от другите а навсякъде са споменати или само Болги (Белги), или само Мизи но няма древен летопис,който да ги споменава едновременно като два различни народа което създава впечатление,че едното народностно име е взаимнозаменяемо с другото и тези два синонимни етнонима са съществували успоредно един на друг без да си пречат така,както елините не пречат на гърците, алеманите и немците не пречат на германците а евреите и юдеите- на израелците!
За голяма изненада се оказа,че потвърждение на тази теза има в едно твърдение на прочутия древногръцки историк и географ Страбон от началото на I-ви век след Христа. Досега не е известно той да е споменавал директно името Българи,но за сметка на това е написал доста интересни неща за Мизите а читателя остава с впечатление,че авторът е знаел повече отколкото е казал. Един такъв цитат от "Географията" на въпросния историк гласи следното (кликни за да увеличиш автоматично преведения текст):

Това известие разбуди моето любопитство и веднага се заех да проверя кое е това феноменално дърво,което е дало името на Мизийския народ и е наричано от гърците ОКСИЯ. Резултатът ме шокира,понеже бе малко очакван но повече неочакван: това митично дърво се нарича на Български БУК!
–И какво от това? – би попитал някой конфликтен скептик – какво общо има между бука и Българите? – Ами всичко приятелю – бих му отговорил – народът на бука е можел да носи само името БУКАРИ,което в диалектен вариант ще звучи и като БУГАРИ!
– Но това е на лидийски език – би казал скептикът – не е на Български! – Не е ли? – бих отвърнал аз – а на какъв език очакваш да е нашето народностно име? Българския етноним може да е само на Български а ако има някакво чуждо име за него,то може да е само реплика на Българското или негов буквален превод!
Подхождайки сериозно към проблема,възникнал от твърденията на древните автори приех,че Мизите не може да не са били Българи и ако лидийското име на БУКА е било МЮЗА, МИЗА или нещо подобно,неговото Българско име е било БУК или БУГ! Ако обаче приемем,че етнонимът МИЗИ (на гръко-латински МОЕЗИ т.е. МИЕЦИ, МИЯЦИ) също е Български,то етнонимите БУКАРИ и БУГАРИ са съществували едновременно с него така,както Унгарци са съществували заедно с Маджарите, Елини – заедно с Гърците, Немци и Алемани заедно с Германите а Евреи – заедно с Израелците и Юдеите!
Тази новост в нашите познания е страхотно откритие и нещо чудесно,но се разминава с досегашнитш тълкувания на имената БЪЛГАРИ и МИЗИ. Това обаче не е тежък проблем,а може да се обясни по няколко начина:
1. Лидийското име на дървото БУК е било МИЗА или МЮЗА а Българското – БУГ и БУК.
2. Лидийското име на Бука може да е било пряко копие на Българското, но Страбон да не е знаел за тази подробност или да е мислел,че Българската дума е лидийска. Тук е време да добавя,че лидийският език не е правел разлика между звуците "Г" и "К",което несъмнено е важало и за родствения му Мизийски език и е особено важно за нашето обяснение:

3. Българското обяснение на етнонима МОЕЗИ,т.е. МИЕЦИ и МИЯЦИ на Мизите е възникнало около или след Новата ера като е свързало тези имена с онази любов към чистотата,за която говори също и Страбон:

То обаче най-вероятно е съществувало от край време,понеже е свързано с древния навик на Мизите да не ядат месо,т.е. да се пазят чисти от проливането на всякаква кръв дори и от тази на домашните си животни,а имената БУГАРИ и БУКАРИ да са съществували паралелно и успоредно с него но гърците,изградили си вече навик да ни наричат с нарицателния етноним МИЗИ да са игнорирали другото ни народностно име което всъщност е основно, но е трудно произнасяно от тях заради звука "Б",който не е съществувал в най-ранните форми на "гръцкия" (т.е. предгръцки) език.
4. Новото обяснение на етнонима БУГАРИ като Хора на Бога се е появило не много време след Новата ера,когато повечето Българи са приели зороастризма т.е. манихейството,след което Исус Христос е станал един от най-главните им светци. Тогава те почнали да прокламират Ерата на Любовта и Светлината,зафиксирана в Българския календар,като въвели за свой основен празник Коледата (Ден на Рождеството),а после етнонимите БОЛГИ и БОЛГАРИ започнали да се възприемат като свързани с името на Слънчевия бог,който изместил Зевс в древната религия на нашите деди.
Точно по тази причина името БУКАРИ се обяснява и като БИКАРИ (Хора на Бика) с презумпцията,че Бикът е бил свещено животно на бог Зевс а името на дървото БУК (БУГ) като свещено дърво на Зевс има несъмнена връзка с думата БОГ (БОГЪ, БАГА, БИГИ),която по начало е служела за обозначаване на Зевс (Зеус, Зиез),но след промяната в Българската религия е била преотнесена към Слънцето т.е. към бога,в чийто ден и година е настъпило Рождеството на Христос.
Тук мога да добавя,че името на дървото БУК в лидийския индоевропейски език може да е съвпадало с Българското,понеже в повечето индоевропейски (и не само) езици то звучи като БУКА, БУЧЕ, БИЙЧ, БУГ, БУК и прочее,а в най-стария гръко-латински,в който с векове не е имало звук "Б" то е звучало като ФАГУС и ФИГОС което е пак същото (БАГУС, БИГОС),но с подмяна на недостъпното "Б" с по-добре познатото "Ф". Дори ползваното от Страбон название ОКСИЯ е някаква древна форма на думата БОК (БУК),в която първата съгласна е изпусната поради липсата на "Б" в ранния гръцки език или по друга причина,а "К" е предадено като "КС" поради несигурния за тогавашните гърци преход от "Кентум" към "Сатем" форма на границата на тези форми,която пресича Българските земи а в края на думата е сложено гръко-етиопското окончание -ОС. Известно е също,че лидийския език е заимствал думи от съседните му езици- вероятно и от Мизийския Български,а Българите не са имали сериозно основание да ползват чужди думи за обозначаване на своя собствен етноним.

Така всички проблемни точки в тази хипотеза са преодолени успешно а думите на Страбон несъмнено означават,че той като малоазийски местен жител е познавал Мизите по-добре от всеки друг и несъмнено се е вълнувал от тях,но като не могъл да произнесе правилно думите БЪЛГАРИ и БЛЪГАРИ,той е избрал да ги нарича с по-известното им в ония времена алтернативно название МИЗИ,което съществувало едновременно с популярното днешно име БУГАРИ, произнасяно в тържествена форма като БЛЪГАРИ и БЪЛГАРИ!
Вълнообразно
Сакралната женственост
МУМИИТЕ НА ЧЕРВЕНИТЕ ВОЖДОВЕ – ВОСЪЧНИ Ф...
Най-старото вино в света вероятно е прав...
МУМИИТЕ НА ЧЕРВЕНИТЕ ВОЖДОВЕ – ВОСЪЧНИ Ф...
Най-старото вино в света вероятно е прав...
По данни на някой руски полицаи в Русия, всеки, който е задържан от МВД за предполагаемо престъпление е подложен на генетичен тест. А в историческата им наука за почти всяко старо погребение, датирано от 13 век и надолу се прави по възможност генетичен анализ. Така се картира "изоставаща" Русия, а в нРБ е изгодно на някой да не се прави или се правят разни глуповати изследвания на 500-1000 души и се генерализира поризходът ни. Това занимание - "генно картиране" - пълно на гражданите и на останките от 14-13 век надолу, би ни дало пълна картина на България във времето, кой от къде е идвал, кой колко е живял и как е умрял и какво ли не. По мои оценки за тази цел биха стигнали парите за два парламентарни избора - около 60-70 мил. евро в т.ч. и обучението на "научната база" от хора - професионалисти в разчитането на генома ни.
цитирайЧе кой го е поставял това под съмнение?
цитирайПо времето на Троянската война мизите са били съседи на троянците, Мизия е граничела с Троада и е била неин съюзник
После Мизите са се върнали в нашите земи с името Българи!
Най- интересно , според мен е, че в Берлин, на конгреса, да оправдаят мръсотията, която ни правят, конгресмените ползват историята! Че Мизите сега са Българи И в границите на България включват само Мизия!?
Иначе за Букурещ отдавна твърдя, че името е Българско, подобно на Букьовци Впрочем култовата река Дъмбовица си е със старобългарското име Дъбовица Дъмб е дъб на старобългарски Така, че Българите са били и от другата страна на Дунава
Не се вписват две противоположни намерения едно в друго
Ние искаме да възвеличим Българите, което отговаря на истината, другите искат да ги смачкат, защото пречат на намеренията им?
И може би те ще успеят, заради солидния еничарски , предателски корен у нас!
цитирайПосле Мизите са се върнали в нашите земи с името Българи!
Най- интересно , според мен е, че в Берлин, на конгреса, да оправдаят мръсотията, която ни правят, конгресмените ползват историята! Че Мизите сега са Българи И в границите на България включват само Мизия!?
Иначе за Букурещ отдавна твърдя, че името е Българско, подобно на Букьовци Впрочем култовата река Дъмбовица си е със старобългарското име Дъбовица Дъмб е дъб на старобългарски Така, че Българите са били и от другата страна на Дунава
Не се вписват две противоположни намерения едно в друго
Ние искаме да възвеличим Българите, което отговаря на истината, другите искат да ги смачкат, защото пречат на намеренията им?
И може би те ще успеят, заради солидния еничарски , предателски корен у нас!
kvg55 написа:
Че кой го е поставял това под съмнение?
Всички или почти всички днешни историци не са на това мнение приятелю- а го пише в древните извори което означава,че няма как да не е вярно!
gardener написа:
По данни на някой руски полицаи в Русия, всеки, който е задържан от МВД за предполагаемо престъпление е подложен на генетичен тест. А в историческата им наука за почти всяко старо погребение, датирано от 13 век и надолу се прави по възможност генетичен анализ. Така се картира "изоставаща" Русия, а в нРБ е изгодно на някой да не се прави или се правят разни глуповати изследвания на 500-1000 души и се генерализира поризходът ни. Това занимание - "генно картиране" - пълно на гражданите и на останките от 14-13 век надолу, би ни дало пълна картина на България във времето, кой от къде е идвал, кой колко е живял и как е умрял и какво ли не. По мои оценки за тази цел биха стигнали парите за два парламентарни избора - около 60-70 мил. евро в т.ч. и обучението на "научната база" от хора - професионалисти в разчитането на генома ни.
Да- това е правилния подход и ако имахме политици на място,отдавна да са го направили! Никой от тях обаче не си мърда пръста за тези неща,понеже подценяват ролята на историята за народния напредък а това е огромна грешка,както съм написал и другаде.
leonleonovpom2 написа:
По времето на Троянската война мизите са били съседи на троянците, Мизия е граничела с Троада и е била неин съюзник
После Мизите са се върнали в нашите земи с името Българи!
Най- интересно , според мен е, че в Берлин, на конгреса, да оправдаят мръсотията, която ни правят, конгресмените ползват историята! Че Мизите сега са Българи И в границите на България включват само Мизия!?
Иначе за Букурещ отдавна твърдя, че името е Българско, подобно на Букьовци Впрочем култовата река Дъмбовица си е със старобългарското име Дъбовица Дъмб е дъб на старобългарски Така, че Българите са били и от другата страна на Дунава
Не се вписват две противоположни намерения едно в друго
Ние искаме да възвеличим Българите, което отговаря на истината, другите искат да ги смачкат, защото пречат на намеренията им?
И може би те ще успеят, заради солидния еничарски , предателски корен у нас!
После Мизите са се върнали в нашите земи с името Българи!
Най- интересно , според мен е, че в Берлин, на конгреса, да оправдаят мръсотията, която ни правят, конгресмените ползват историята! Че Мизите сега са Българи И в границите на България включват само Мизия!?
Иначе за Букурещ отдавна твърдя, че името е Българско, подобно на Букьовци Впрочем култовата река Дъмбовица си е със старобългарското име Дъбовица Дъмб е дъб на старобългарски Така, че Българите са били и от другата страна на Дунава
Не се вписват две противоположни намерения едно в друго
Ние искаме да възвеличим Българите, което отговаря на истината, другите искат да ги смачкат, защото пречат на намеренията им?
И може би те ще успеят, заради солидния еничарски , предателски корен у нас!
Да- еничарите наистина са изключително опасни а ако чужденците не бяха толкова пристрастни и лъжливи щяха отдавна да забележат,че при походите на Лукул и Крас в нашите земи през I-ви век преди Христа те са воювали почти навсякъде с Мизи,откъдето и да са минали! В други летописи е споменато,че Мизи са живели също в околностите на Несебър и Созопол,но също на север от Дунав а римските провинции с името Мизия са обхващали земите до Ниш и Белград включително,заедно с цялото Българско Поморавие! В исторически сводки от онези времена пише също,че големи групи от Мизи са заселени от македонските царе в Македония,понеже населението не достигали а като сумираш всички тези Мизийски територии,получаваш земите на Българите анблок! Затова,когато гледат всички тези поселения на Мизите,великите сили трябва да гледат точно това и да ни върнат точно тези земи,които ни принадлежат по древното ни родствено право т.е.: от Белград до Троада включително и от Карпатите до Македония включително,а не да ги гледат като как ги гледа кьоравия и да се правят на ни чули ни видели!
Как мислиш, дали прабългарите на Аспарух са имали монголоиден произход?
цитирайradostinalassa написа:
Как мислиш, дали прабългарите на Аспарух са имали монголоиден произход?
Колкото Александър Велики и Наполеон са били монголоиди,точно толкова и ние сме били. За хан Александър все пак съм чел в древен извор от VIII-IX век, но за "хан" (респ. "кан") Кубрат или Аспарух няма и сянка от такъв извор! В древните извори ясно е записан произхода на Българите и не е нужно да ходим до Азия за да го намерим: дедите ни са тук от десетки хиляди години а нашия народ от поне 5000,ако не и от 8000 години!
Постнах отговора ти в поста на Мисана за Левски. Дано нямаш нищо против, написала съм ест. името ти.
Не може в блог.бг да се внушава , че прабългарите, както ги наричат са били монголци. Ако бяха такива никой тук, у нас нямаше да ги приеме мирно, а щеше да има лют бой.
цитирайНе може в блог.бг да се внушава , че прабългарите, както ги наричат са били монголци. Ако бяха такива никой тук, у нас нямаше да ги приеме мирно, а щеше да има лют бой.
radostinalassa написа:
Постнах отговора ти в поста на Мисана за Левски. Дано нямаш нищо против, написала съм ест. името ти.
Не може в блог.бг да се внушава , че прабългарите, както ги наричат са били монголци. Ако бяха такива никой тук, у нас нямаше да ги приеме мирно, а щеше да има лют бой.
Не може в блог.бг да се внушава , че прабългарите, както ги наричат са били монголци. Ако бяха такива никой тук, у нас нямаше да ги приеме мирно, а щеше да има лют бой.
Благодаря- истината трябва да стигне до всеки,който не я е научил и колкото по-рано,толкова по-добре!
Търсене
Блогрол
1. Потомци на Алцек в Италия- гайди и тъпани,Български носии,цървули и навуща
2. Българска аристокрация през XV-XVII век
3. Българи от Ниш 2018 г. празнуват деня на Съединението
4. 105 Български въстания срещу турците
5. Български печат на 4300 години
6. Тракийската богиня ДУЛА- виж ДУЛО и календарния термин ДИЛОМ
7. Автономни градове и области през XV-XVI в. в България
8. Тюрколози умишлено крият стари истории на България,издадени преди векове в чужбина
9. Фалшификатори на Българската история върлуват безнаказано в Уикипедия
10. Спароток срещу фалшификаторите на история
11. Мнението на велики личности за Българите
12. Скитско племе Авари- факти и извори
13. Ето колко е лесно да се разбере истината за произхода ни: статия на Спароток
14. "Пра"-Българите са потурчени с купища цинични лъжи по наш адрес,измислени от руската "наука"
15. България е дала заем на Франция през 1907 г. 145 милиона златни лева
16. Българска сватба от старо време- ориг.запис от 1962 г.,няма къде да го видите днес
17. Германски племена с феноменални имена: Дули,Галомани,Кавки,Камари,Фраки,Аварини,Еруски (Етруски),Балти,Бактери (=Бактри),Аугандзи (=Афганци),Албани,Гермиони,Вируни,Варни и пр.
18. Бълг.език забранен в Татарстан 1928 г.,а татарите клали Българи в Русия 1884г.
19. Руснаци спрягат Българите в конференция за Тенгри
20. Руски данни за Киев- основали го индуси,в него имало монголоиди и тюрки
21. Русите роднини на тюрките- руска статия
22. Евреите с италиански корени,навярно от етруските
23. Манихейството вид гностицизъм,основа на дуализма и богомилството
24. Орфей и синът му били в Египет- Спароток
25. Български календарни животни в дакийския зодиак
26. Сърби и Хървати в Стара Велика България
27. Българските тайни езици- част от тях
28. Истинската Илиада е фригийската
29. Именникът на князете- проучване на Стефан Чурешки
30. Ценни сведения за морските народи
2. Българска аристокрация през XV-XVII век
3. Българи от Ниш 2018 г. празнуват деня на Съединението
4. 105 Български въстания срещу турците
5. Български печат на 4300 години
6. Тракийската богиня ДУЛА- виж ДУЛО и календарния термин ДИЛОМ
7. Автономни градове и области през XV-XVI в. в България
8. Тюрколози умишлено крият стари истории на България,издадени преди векове в чужбина
9. Фалшификатори на Българската история върлуват безнаказано в Уикипедия
10. Спароток срещу фалшификаторите на история
11. Мнението на велики личности за Българите
12. Скитско племе Авари- факти и извори
13. Ето колко е лесно да се разбере истината за произхода ни: статия на Спароток
14. "Пра"-Българите са потурчени с купища цинични лъжи по наш адрес,измислени от руската "наука"
15. България е дала заем на Франция през 1907 г. 145 милиона златни лева
16. Българска сватба от старо време- ориг.запис от 1962 г.,няма къде да го видите днес
17. Германски племена с феноменални имена: Дули,Галомани,Кавки,Камари,Фраки,Аварини,Еруски (Етруски),Балти,Бактери (=Бактри),Аугандзи (=Афганци),Албани,Гермиони,Вируни,Варни и пр.
18. Бълг.език забранен в Татарстан 1928 г.,а татарите клали Българи в Русия 1884г.
19. Руснаци спрягат Българите в конференция за Тенгри
20. Руски данни за Киев- основали го индуси,в него имало монголоиди и тюрки
21. Русите роднини на тюрките- руска статия
22. Евреите с италиански корени,навярно от етруските
23. Манихейството вид гностицизъм,основа на дуализма и богомилството
24. Орфей и синът му били в Египет- Спароток
25. Български календарни животни в дакийския зодиак
26. Сърби и Хървати в Стара Велика България
27. Българските тайни езици- част от тях
28. Истинската Илиада е фригийската
29. Именникът на князете- проучване на Стефан Чурешки
30. Ценни сведения за морските народи
