Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.05.2025 16:33 - ЕВРОТО И ЛЕВЪТ МОЖЕ ДА ГИ ИНТЕГРИРАМЕ ТАКА, ЧЕ И ДВЕТЕ ДА ОСТАНАТ
Автор: shtaparov Категория: Политика   
Прочетен: 5032 Коментари: 48 Гласове:
53

Последна промяна: 23.05.2025 18:39

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
             ЕВРОТО И ЛЕВЪТ МОЖЕ ДА ГИ ИНТЕГРИРАМЕ ТАКА, ЧЕ И ДВЕТЕ ДА ОСТАНАТ


   В последно време се разгоряха страсти срещу еврото и в защита на Българския лев. Това щеше да е по принцип оправдано,ако не бяха особените фигури зад него,на които народът не вярва. Те вероятно са чули за добрата идея,която сега ще напомня,но дума не са обелили за нея което може да означава,че не ги е еня за България и лева,а протестират срещу еврото с някаква друга цел.

  Те сякаш не си дават сметка,че еврото тъй или инак ще ни го наложат,но левът пак може да остане. Как? По много прост начин: обявява се изтеглянето от обращение на всички стари левове и се въвежда евро,което ще бъде символично приравнено към един "нов лев". Отсичат се евромонети и отпечатват банкноти: отпред пише ЕВРО а отзад- ЛЕВ,без значение дали е с Мадарския конник,с двуглавия орел на Иван Александър, с Левски или с паметника Шипка. Как ще се направи обмяната- това може да се уточни допълнително след внимателно обмисляне и толкоз!

  Примери с подобно символично приравняване на валути има много: в Австро-Унгария (крони с форинти, франкове и пр.), Френска Сахара (френски франк с алжирски динар), Гърция (лепта с европейски сантим), "Югославия" (където сръбската "пара" е приравнена към дребните монети на съседните "републики") и пр.,та случаят няма да е прецедент.


                                        image

  Такова символично приравняване е правено вече в Гърция,където 1 евроцент е струвал 350 гръцки лепта преди обмяната,но днес те са вече еквивалентни.

            image

  Европа не забранява на страните-членки да слагат национални символи върху своите евромонети и банкноти. Затова слагането на надписи,приравняващи еврото към лева няма да е нарушение на европейското законодателство понеже ще посочи,че ЛЕВЪТ е наш национален символ и ние не трябва да го губим!

             image

  Това трябваше да искат привържениците на лева и щяха да успеят,вместо да ритат безсмислено срещу ръжена на Европа,а сега добрият замисъл може да пропадне заради тяхното безпринципно упорство. Сега мисля,че даже е много добре да се направи точно така а това ще покаже на Европа,че Българите ценят своето много повече от другите и не търпят някой да им налага чужди,недостойни за народа ни клишета. То би направило реклама на Българския дух пред Европа и света като покаже,че един народ на Балканите отстоява своето и гледа от високо на чуждите идеи които не го устройват, поради което ги редактира по свой вкус и модел.


                         image

  Тук трябва да напомня,че гърците не смениха думата ЕВРО,понеже я считат за гръцка- взета е от гръцката митология,но латинската дума САНТИМ я смениха така,както ние трябва да напишем СТОТИНКИ върху европейските сантими. Ще си призная и това,че такова евро с Български лев върху него и аз ще приема но не се ли направи това- НИКОГА НЯМА ДА ГО ПРИЕМА!

  Щом на Гърция е разрешено да прави това,ще се наложи да приемат и наше подобно решение,ако властите рекат да го задвижат. Левът е част от националните ни символи и ние не може да го изгубим дори тогава,когато сме въвели европейската валута! Затова ще помоля протестиращите и правителството- приемете тази идея,обединете двете валути символично,сложете на евромонетите двуезични надписи,че еврата са левове и проблемът ви е решен! За мен думата ЕВРО се превежда на Български като ЛЕВ и по никакъв друг начин: отразете го върху Българските евромонети и няма да има повод за повече протести!

  Родната ни валута е добра- спор няма,но трябва да имаме сила да я пазим и поддържаме. Германия и Франция например нямаха сили да опазят и поддържат марката и франка,та питам се тогава: ние ли ще имаме сили да опазим и поддържаме родния си ЛЕВ? Изборът е прост: това ще стане по начина,който предлагам аз,а тогава ще сме по-напред в това отношение дори от Германия и Франция!



Гласувай:
53


Вълнообразно


1. blog13 - Т. е. ти предлагаш, към петте фун...
17.05.2025 16:37
Т.е. ти предлагаш, към петте функции на парите да се добави и шеста - да се гордеем, че сме българи юнаци?
цитирай
2. shtaparov - Т. е. ти предлагаш, към петте фун...
17.05.2025 16:59
blog13 написа:
Т.е. ти предлагаш, към петте функции на парите да се добави и шеста - да се гордеем, че сме българи юнаци?

А защо- не ти ли харесва да се гордеем?
цитирай
3. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
17.05.2025 21:31
Да, това е пътят, много добре си го написал!
Бих добавил и лъвът към Българските символи
Левски е всъщност Лъвски, оттам и-Левски!
Има сведения , че гербът ни е изправен лъв- има го и на монети от Шишмановата династия , дори и три изправени, нападащи, разярени лъва,
символизиращи сплотените Българите от трите Български провинции!
Така, че със справката, която си направил се вижда, че искането е аргументирано и не е без прецедент!
цитирай
4. kvg55 - shtaparov,
17.05.2025 22:38
Какво пише на хартийката няма никакво значение. Важно е какви отношения, права и задължения ще възникнат за България.
цитирай
5. mt46 - https://glasove.com/novini/nyama-rezerv-za-kradene-ako-vlezem-v-evrozonata-nyama-i-za-investirane-obzor-na-lazhite-ot-izminalata-sedmitsa?fbclid=IwY2xjawKVygple
17.05.2025 23:23
"Еврозоната е предпоставка за катастрофа, ако след влизането в нея държавите се управляват от корумпирани и некомпетентни правителства. А точно такава изглежда най-претенциозната част от политическата класа, която претендира да представлява образованата част от обществото."
Това са сложни финансови въпроси и далавери. Основният въпрос е дали се стремим към национален суверенитет, или не... Образно казано – дали нашите овце да пасат у нас, или да ги предадем /продадем/ на западните кланици...
цитирай
6. zzz65 - Какво пише на хартийката няма ни...
18.05.2025 08:18
kvg55 написа:
Какво пише на хартийката няма никакво значение. Важно е какви отношения, права и задължения ще възникнат за България.
:
Колко милиарда евро окраха от ваксинирането?
Колко откраднаха и колко се канят да откраднат при въоръжававането на Зеленски?
Войната е най лесна възможност за незаконно забогатяване. Аз доверие на крадци нямам и затова съм против еврото.
цитирай
7. blog13 - Т. е. ти предлагаш, към петте фун...
18.05.2025 09:51
shtaparov написа:
blog13 написа:
Т.е. ти предлагаш, към петте функции на парите да се добави и шеста - да се гордеем, че сме българи юнаци?

А защо- не ти ли харесва да се гордеем?


На мене ми харесва, да съм безсмъртен, летящ през времето и галактиките шотландски боец. За съжаление, кво ми харесва на мене нема никакво значение. Имат значение реалностите. В случая, реалността е такава, че ти едва ли ще помръднеш и милиметър базовата теория, в която шестата функция на парите, така както я виждаш и с мотива "харесва ли ти" нема да бъде включена.

Конкретно, ако говорим вече на мене, какво точно не ми харесва - не ми харесва, че централната банка, дето ще го печати това евро пак ще бъде там където си е. И кво ще ти напишат на тебе на купончетата, на които им викат "пари", за да те лъжат нема никакво значение. Или ако перефразирам Чърчил "Не приемам никакви купони, които не съм напечатил сам."

Т.е. както вече може да си и подразбрал в края на краищата, еврото или левът не са пари. Това са фиатни пари. Парите са злато и сребро. Прочее, въпросните пет функции на парите са функции, които при истинските пари са винаги налични (да, дори и днес, въпреки неистовите усилия на цялата световна върхушка да води война с истинските пари). Докато при фиатните пари, въпросните пет функции изчезват. Т.е. фиатните пари не са пари.

Т.е. те не запазват стойността - вземи даже левове (с които вероятно се гордееш) от преди 1999 година и пробвай да си купиш нещо в магазина - няма да ти дадат нищо.
С един долар през 45та година, си можел да си купиш една тридесет и пета унция злато. Днес ще си купиш една три хилядна унция злато.

Тая драстична промяна на мерната единица означава, че мерната единица не е мерна единица. Мерната единица трябва да бъде неизменна.

Относно функцията на парите да бъдат световни пари. Примерно при долара, той единствен бе обявен за такъв с декрета от Бретън Уудс. На днешно време даше се подчертава кои са "конвертируемите" валути. Т.е световни пари. За да им се получи, трябваше да бъде отстранено златото и да се води една постоянна война с него. А за да бъде отстранено златото, бяха необходими две световни войни.

Прочее, златото бе отстранено с разни алабализми на Кейнс, според които златото е варварска реликва.

Само че, веднага след това, новото злато, т.е. доларът бе обвързан със златото в точно съотношение - 35 долара за унция.

Прочее, оня лев, преди Първата световна, беше златен. Ти по еднакъв начин ли се гордееш, със златният лев и с хартиеният лев, дето само от паричната реформа до сега се е обезценил над 10 пъти.
Как се гордееш с нещо, което се обезценява с такава скорост, понеже не можеш да смяташ и нищо не разбираш от пари, не е ясно. То кой не разбира му личи по това, че се гордее.
цитирай
8. blog13 - Ще си призная и това, че такова евро с ...
18.05.2025 10:11
shtaparov написа:
Ще си призная и това,че такова евро с Български лев върху него и аз ще приема но не се ли направи това- НИКОГА НЯМА ДА ГО ПРИЕМА!


А ще ни обясниш ли, как става тоя номер да го приемеш или (никога) да не го приемеш, или искаш да си се гордееш, че дрънкаш глупости, без да ни обясняваш много много, дори кво точно ни предлагаш на нас?
цитирай
9. radostinalassa - Ти да не се майтапиш...
18.05.2025 20:29
Хората искат да ни оберат. Не ги устройва 1 евро да е 1 лев. Западняците са доста далеч от морала.
цитирай
10. shtaparov - Да, това е пътят, много добре си го ...
18.05.2025 23:48
leonleonovpom2 написа:
Да, това е пътят, много добре си го написал!
Бих добавил и лъвът към Българските символи
Левски е всъщност Лъвски, оттам и-Левски!
Има сведения , че гербът ни е изправен лъв- има го и на монети от Шишмановата династия , дори и три изправени, нападащи, разярени лъва,
символизиращи сплотените Българите от трите Български провинции!
Така, че със справката, която си направил се вижда, че искането е аргументирано и не е без прецедент!

Благодаря за подкрепата приятелю- от сърце!
цитирай
11. shtaparov - Хората искат да ни оберат. Не ги у...
18.05.2025 23:49
radostinalassa написа:
Хората искат да ни оберат. Не ги устройва 1 евро да е 1 лев. Западняците са доста далеч от морала.

Предлагам да не ги питаме дали ги устройва :)
цитирай
12. shtaparov - Какво пише на хартийката няма ни...
18.05.2025 23:51
kvg55 написа:
Какво пише на хартийката няма никакво значение. Важно е какви отношения, права и задължения ще възникнат за България.

Не е лъжа и това приятелю- тепърва ще разберем какви са последиците...
цитирай
13. shtaparov - Какво пише на хартийката няма ни...
18.05.2025 23:53
zzz65 написа:
kvg55 написа:
Какво пише на хартийката няма никакво значение. Важно е какви отношения, права и задължения ще възникнат за България.
:
Колко милиарда евро окраха от ваксинирането?
Колко откраднаха и колко се канят да откраднат при въоръжававането на Зеленски?
Войната е най лесна възможност за незаконно забогатяване. Аз доверие на крадци нямам и затова съм против еврото.

Ако не напишат ЛЕВ от другата му страна,и аз ще съм Против
цитирай
14. shtaparov - Ще си призная и това, че такова евро с ...
18.05.2025 23:58
blog13 написа:
shtaparov написа:
Ще си призная и това,че такова евро с Български лев върху него и аз ще приема но не се ли направи това- НИКОГА НЯМА ДА ГО ПРИЕМА!


А ще ни обясниш ли, как става тоя номер да го приемеш или (никога) да не го приемеш, или искаш да си се гордееш, че дрънкаш глупости, без да ни обясняваш много много, дори кво точно ни предлагаш на нас?

Който има добро желание,от половин дума ме разбира а който не може- явно му трябват човекогодини обучение и от сърце го съжалявам...
цитирай
15. shtaparov - "Еврозоната е предпоставка ...
19.05.2025 00:02
mt46 написа:
"Еврозоната е предпоставка за катастрофа, ако след влизането в нея държавите се управляват от корумпирани и некомпетентни правителства. А точно такава изглежда най-претенциозната част от политическата класа, която претендира да представлява образованата част от обществото."
Това са сложни финансови въпроси и далавери. Основният въпрос е дали се стремим към национален суверенитет, или не... Образно казано – дали нашите овце да пасат у нас, или да ги предадем /продадем/ на западните кланици...

Условията,които споменаваш (ако е "така" или ако не е "така") ясно говорят,че при добро стечение на обстоятелствата нещата ще се получат...
цитирай
16. shtaparov - Т. е. ти предлагаш...
19.05.2025 00:06
blog13 написа:
shtaparov написа:
blog13 написа:
Т.е. ти предлагаш, към петте функции на парите да се добави и шеста - да се гордеем, че сме българи юнаци?

А защо- не ти ли харесва да се гордеем?


На мене ми харесва, да съм безсмъртен, летящ през времето и галактиките шотландски боец. За съжаление, кво ми харесва на мене нема никакво значение. Имат значение реалностите. В случая, реалността е такава, че ти едва ли ще помръднеш и милиметър базовата теория, в която шестата функция на парите, така както я виждаш и с мотива "харесва ли ти" нема да бъде включена.

Конкретно, ако говорим вече на мене, какво точно не ми харесва - не ми харесва, че централната банка, дето ще го печати това евро пак ще бъде там където си е. И кво ще ти напишат на тебе на купончетата, на които им викат "пари", за да те лъжат нема никакво значение. Или ако перефразирам Чърчил "Не приемам никакви купони, които не съм напечатил сам."

Т.е. както вече може да си и подразбрал в края на краищата, еврото или левът не са пари. Това са фиатни пари. Парите са злато и сребро. Прочее, въпросните пет функции на парите са функции, които при истинските пари са винаги налични (да, дори и днес, въпреки неистовите усилия на цялата световна върхушка да води война с истинските пари). Докато при фиатните пари, въпросните пет функции изчезват. Т.е. фиатните пари не са пари.

Т.е. те не запазват стойността - вземи даже левове (с които вероятно се гордееш) от преди 1999 година и пробвай да си купиш нещо в магазина - няма да ти дадат нищо.
С един долар през 45та година, си можел да си купиш една тридесет и пета унция злато. Днес ще си купиш една три хилядна унция злато.

Тая драстична промяна на мерната единица означава, че мерната единица не е мерна единица. Мерната единица трябва да бъде неизменна.

Относно функцията на парите да бъдат световни пари. Примерно при долара, той единствен бе обявен за такъв с декрета от Бретън Уудс. На днешно време даше се подчертава кои са "конвертируемите" валути. Т.е световни пари. За да им се получи, трябваше да бъде отстранено златото и да се води една постоянна война с него. А за да бъде отстранено златото, бяха необходими две световни войни.

Прочее, златото бе отстранено с разни алабализми на Кейнс, според които златото е варварска реликва.

Само че, веднага след това, новото злато, т.е. доларът бе обвързан със златото в точно съотношение - 35 долара за унция.

Прочее, оня лев, преди Първата световна, беше златен. Ти по еднакъв начин ли се гордееш, със златният лев и с хартиеният лев, дето само от паричната реформа до сега се е обезценил над 10 пъти.
Как се гордееш с нещо, което се обезценява с такава скорост, понеже не можеш да смяташ и нищо не разбираш от пари, не е ясно. То кой не разбира му личи по това, че се гордее.

Като остане време ще взема малко отпуск,за да прочета коментара ти и да му отговоря но честно казано,предлагам да си размърдаш малко мозъка и да разчистиш посталкохолните паяжини в него :)
цитирай
17. georgealeksandrov - Така предложено и аз одобрявам
19.05.2025 15:58
Няма нищо лошо да се направи по такъв начин, но националистическите партии употребиха идеята по грешен начин, сякаш еврото е нещо лошо.
цитирай
18. shtaparov - Няма нищо лошо да се направи по такъв ...
20.05.2025 08:16
georgealeksandrov написа:
Няма нищо лошо да се направи по такъв начин, но националистическите партии употребиха идеята по грешен начин, сякаш еврото е нещо лошо.

Аз мисля,че даже е много добре да се направи точно така а това ще покаже на Европа,че Българите ценят своето много повече от другите и не търпят някой да им налага чужди,недостойни за народа ни клишета. То би направило реклама на Българския дух пред Европа и света като покаже,че един народ на Балканите отстоява своето и гледа от високо на чуждите идеи които не го устройват,поради което ги редактира по свой вкус и модел.
цитирай
19. radostinalassa - Ане си ли забелязал защо ни приеха в ЕС...
20.05.2025 21:04
Да сме им пазар, като за целта унищожиха селското ни стопанство, животните. младите отиват на запад, отгледани и изучени. Продават ни оръжия, като по искане на тюрките ние си нарязахме ракетите. Подсети ме за други зулуми.
Така , че ще ни приемат заради нови изгоди. Това не са русите, които имат съвест.
цитирай
20. nedovolen - С цел обединявне /по-скоро успо...
22.05.2025 12:08
С цел обединявне /по-скоро успокояване/ на общественото мнение, неизвестен влиятелен кръг е предложил компромисен вариант - ЛЕВРО.
Което си е едно и също.
:-)))
цитирай
21. shtaparov - С цел обединявне /по-скоро успо...
22.05.2025 14:03
nedovolen написа:
С цел обединявне /по-скоро успокояване/ на общественото мнение, неизвестен влиятелен кръг е предложил компромисен вариант - ЛЕВРО.
Което си е едно и също. :-)))

Чудесно решение- страхотно даже,и много находчиво! :)
цитирай
22. shtaparov - Да сме им пазар, като за целта уни...
22.05.2025 14:05
radostinalassa написа:
Да сме им пазар, като за целта унищожиха селското ни стопанство, животните. младите отиват на запад, отгледани и изучени. Продават ни оръжия, като по искане на тюрките ние си нарязахме ракетите. Подсети ме за други зулуми.
Така , че ще ни приемат заради нови изгоди. Това не са русите, които имат съвест.

Едните имат съвест,а другите са коректни- кое избираш? Бягането от България е лоша тенденция и трябва да направим всичко, за да я спрем!

Дойдохме си на думата. Едните са некоректни обирджии със съвест (за тях си), а другите- коретни обирджии без съвест- топката е у теб :)
цитирай
23. radostinalassa - ББ каза, че ние сме изнасяли лекари за Германия...
22.05.2025 19:32
Той и сега е на власт. Колко струва това според тебе?
Едните са коректни обирджии без съвест. Това не е за избиране.
цитирай
24. blagovesteliseev - не на еврото
22.05.2025 23:13
Имаме си валута.
цитирай
25. shtaparov - Имаме си валута. Няма спор- имаме ...
23.05.2025 18:34
blagovesteliseev написа:
Имаме си валута.

Няма спор- имаме си,но трябва да имаме и сила да я пазим и поддържаме. Германия и Франция например нямаха сили да опазят и поддържат марката и франка та питам се тогава: как ние ще намерим сила да опазим и поддържаме родния си ЛЕВ? Изборът е прост: по начина,който предлагам аз,а тогава ще сме по-напред в това отношение дори от Германия и Франция!
цитирай
26. shtaparov - Той и сега е на власт. Колко струва ...
23.05.2025 18:48
radostinalassa написа:
Той и сега е на власт. Колко струва това според тебе?
Едните са коректни обирджии без съвест. Това не е за избиране.

Некоректните обирджии също не са за предпочитане: значи оставяме нещата както са тогава за да не ги влошим още повече,и чакаме да дойде някой мъж с голям мозък и с големи топки,за да ни измъкне от батака на "великите" обирджии,без значение каква е съвестта им!
цитирай
27. radostinalassa - В момента Путин и Тръмп ...
23.05.2025 19:16
преразпределят света. Ти към кой от тях искаш да минем, ако случайно те попитат, като имаш предвид, че Русия не е комунистическа страна?
цитирай
28. shtaparov - преразпределят света. Ти към кой от ...
24.05.2025 21:03
radostinalassa написа:
преразпределят света. Ти към кой от тях искаш да минем, ако случайно те попитат, като имаш предвид, че Русия не е комунистическа страна?

България трябва да мине на страната на по-силния,за да не загуби за пореден път войната и да не се окаже отново в лагера на победените: това е жизненоважно за нас!
цитирай
29. radostinalassa - В момента нелегитимното правителство...
25.05.2025 13:58
е на страната на по - слабия и ще загуби войната.
цитирай
30. shtaparov - е на страната на по - слабия и ще за...
26.05.2025 20:21
radostinalassa написа:
е на страната на по - слабия и ще загуби войната.

Нямам власт да променя нещата и мен не зависи нищо: обърни се към по-подходящи за целта лица. А война не виждам да е почвала и- слава Богу!
цитирай
31. radostinalassa - Въпросът е един и същ...
27.05.2025 14:40
Кое е ядрото на бялата раса.
цитирай
32. shtaparov - Кое е ядрото на бялата раса. На мен ...
29.05.2025 19:25
radostinalassa написа:
Кое е ядрото на бялата раса.

На мен вече го зададе: сега го задай на някой друг,за да не почнем да буксуваме :)
цитирай
33. radostinalassa - Поне да говорехме на един език...
30.05.2025 19:09
да имахме една религия. Какво ще кажеш?
цитирай
34. shtaparov - да имахме една религия. Какво ще ...
31.05.2025 14:56
radostinalassa написа:
да имахме една религия. Какво ще кажеш?

Това са глобалистични идеи- елементи на "Новия ред". Трудно е да се получи,без да загубим Българския- ще го глътнат англоговорящите акули,и окото няма да им мигне!
цитирай
35. radostinalassa - Аз казах друго...
02.06.2025 19:56
..поне да имахме един език и религия със Запада, та да имаме някакви общи неща.
цитирай
36. shtaparov - . . поне да имахме един език и религия ...
03.06.2025 00:58
radostinalassa написа:
..поне да имахме един език и религия със Запада, та да имаме някакви общи неща.

Да така е- не е без значение езикът,а религиозните ни раличия са незначителни.
цитирай
37. radostinalassa - Религиозните ни различия са...
03.06.2025 14:34
огромни. Папата благослови гей браковете. Свещеници могат да са гейове. Ние не сме католици. Анадънму?
цитирай
38. shtaparov - огромни. Папата благослови гей ...
03.06.2025 18:02
radostinalassa написа:
огромни. Папата благослови гей браковете. Свещеници могат да са гейове. Ние не сме католици. Анадънму?

Духовник,който благославя антихристиянски бракове е еретик!
цитирай
39. radostinalassa - Значи бялата раса ...
03.06.2025 21:37
е еретична?
цитирай
40. radostinalassa - Или просто има огромна разлика...
04.06.2025 21:27
на генетично ниво между Изтока и Запада?
цитирай
41. shtaparov - (Значи бялата раса ...)
05.06.2025 20:03
radostinalassa написа:
е еретична?

Гейщината е присъща на цветните раси- не на бялата!
цитирай
42. shtaparov - (Или просто има огромна разлика...)
05.06.2025 20:04
radostinalassa написа:
на генетично ниво между Изтока и Запада?

Виждам как още малко ще изкараш,че източноевропейците са тюрки...
цитирай
43. radostinalassa - Говорех за Източна и ...
06.06.2025 20:12
Западна Европа. Съжалявам, че те накарах да мислиш.
цитирай
44. shtaparov - Говорех за Източна и ...)
07.06.2025 14:20
radostinalassa написа:
Западна Европа. Съжалявам, че те накарах да мислиш.

Ами като не мислиш ти,налага се аз да те отменям :)
цитирай
45. nppbelene - Т. е. ти предлагаш, към петте фун...
11.08.2025 05:01
shtaparov написа:
blog13 написа:
Т.е. ти предлагаш, към петте функции на парите да се добави и шеста - да се гордеем, че сме българи юнаци?

А защо- не ти ли харесва да се гордеем?


А бе ти излизал ли си изън България? Знаеш ли, че като кажеш, че валутата ти е лев всеки по света те гледа с презрение, а като кажеш, че е евро всеки те гледа с уважение? А ти може да си се гордееш в къщи сам с каквото си искаш.
цитирай
46. nppbelene - стига с тази глупост
11.08.2025 05:06
shtaparov написа:
radostinalassa написа:
преразпределят света. Ти към кой от тях искаш да минем, ако случайно те попитат, като имаш предвид, че Русия не е комунистическа страна?

България трябва да мине на страната на по-силния,за да не загуби за пореден път войната и да не се окаже отново в лагера на победените: това е жизненоважно за нас!


Писна ми от загубеняци дето повтарят това малоумие. Запомнете, ама много добре: През март 1941г България се присъвединава на страната на Германия и Русия! Ако се бе присъединила на страната на Англия и Франция, може би Чърчил не би ни подарил на СССР да ни окупира.
цитирай
47. shtaparov - Т. е. ти предлагаш, към петте фун...
11.08.2025 17:50
nppbelene написа:
shtaparov написа:
blog13 написа:
Т.е. ти предлагаш, към петте функции на парите да се добави и шеста - да се гордеем, че сме българи юнаци?

А защо- не ти ли харесва да се гордеем?


А бе ти излизал ли си изън България? Знаеш ли, че като кажеш, че валутата ти е лев всеки по света те гледа с презрение, а като кажеш, че е евро всеки те гледа с уважение? А ти може да си се гордееш в къщи сам с каквото си искаш.

Аз се гордея но най-вече в чужбина: Българинът е по-горе от всеки чужденец,затова всички добри Българи са ми равни и пред тях съм тих и скромен! С чужденците обаче не е така: истинската си гордост показвам точно пред тях за да знаят,че Българите са по-важни от тях! Харесвам отделни заслужили личности от Изток и от Запад,признавам огромните им заслуги,но нашата гордост не оставям: тя ще ни изведе напред!
цитирай
48. shtaparov - преразпределят света. Ти към кой от ...
11.08.2025 17:55
nppbelene написа:
shtaparov написа:
radostinalassa написа:
преразпределят света. Ти към кой от тях искаш да минем, ако случайно те попитат, като имаш предвид, че Русия не е комунистическа страна?

България трябва да мине на страната на по-силния,за да не загуби за пореден път войната и да не се окаже отново в лагера на победените: това е жизненоважно за нас!


Писна ми от загубеняци дето повтарят това малоумие. Запомнете, ама много добре: През март 1941г България се присъединява на страната на Германия и Русия! Ако се бе присъединила на страната на Англия и Франция, може би Чърчил не би ни подарил на СССР да ни окупира.

Точно така е- много добре си го написал!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: shtaparov
Категория: Политика
Прочетен: 5810880
Постинги: 317
Коментари: 10227
Гласове: 160231
Архив
Календар
«  Май, 2026  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. Потомци на Алцек в Италия- гайди и тъпани,Български носии,цървули и навуща
2. Българска аристокрация през XV-XVII век
3. Българи от Ниш 2018 г. празнуват деня на Съединението
4. 105 Български въстания срещу турците
5. Български печат на 4300 години
6. Тракийската богиня ДУЛА- виж ДУЛО и календарния термин ДИЛОМ
7. Автономни градове и области през XV-XVI в. в България
8. Тюрколози умишлено крият стари истории на България,издадени преди векове в чужбина
9. Фалшификатори на Българската история върлуват безнаказано в Уикипедия
10. Спароток срещу фалшификаторите на история
11. Мнението на велики личности за Българите
12. Скитско племе Авари- факти и извори
13. Ето колко е лесно да се разбере истината за произхода ни: статия на Спароток
14. "Пра"-Българите са потурчени с купища цинични лъжи по наш адрес,измислени от руската "наука"
15. България е дала заем на Франция през 1907 г. 145 милиона златни лева
16. Българска сватба от старо време- ориг.запис от 1962 г.,няма къде да го видите днес
17. Германски племена с феноменални имена: Дули,Галомани,Кавки,Камари,Фраки,Аварини,Еруски (Етруски),Балти,Бактери (=Бактри),Аугандзи (=Афганци),Албани,Гермиони,Вируни,Варни и пр.
18. Бълг.език забранен в Татарстан 1928 г.,а татарите клали Българи в Русия 1884г.
19. Руснаци спрягат Българите в конференция за Тенгри
20. Руски данни за Киев- основали го индуси,в него имало монголоиди и тюрки
21. Русите роднини на тюрките- руска статия
22. Евреите с италиански корени,навярно от етруските
23. Манихейството вид гностицизъм,основа на дуализма и богомилството
24. Орфей и синът му били в Египет- Спароток
25. Български календарни животни в дакийския зодиак
26. Сърби и Хървати в Стара Велика България
27. Българските тайни езици- част от тях
28. Истинската Илиада е фригийската
29. Именникът на князете- проучване на Стефан Чурешки
30. Ценни сведения за морските народи