Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.04 05:53 - БЪЛГАРСКА ДЪРЖАВА 515 ГОДИНИ ПРЕДИ АСПАРУХ E ОТБЕЛЯЗАНА В "ИМЕННИКА"
Автор: shtaparov Категория: Политика   
Прочетен: 2062 Коментари: 14 Гласове:
41

Последна промяна: 03.05 00:48

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
         БЪЛГАРСКА ДЪРЖАВА 515 ГОДИНИ ПРЕДИ АСПАРУХ E ОТБЕЛЯЗАНА В "ИМЕННИКА"


   Именникът на Българските князе е много специален исторически документ,който хвърля светлина върху малко известни факти от нашата история. Той ни запознава с някои детайли от миналото,за които не е имало от къде да научем досега. Основните факти,които той ни дава са следните:

1. Древните собствено Български имена на много владетели от V до VIII век.

2. Имената на родовете,от които те произлизат.

3. Поредицата на тяхното царуване.

4. Владетелската титла,която са използвали– КНЯЗ (КЪНЯЗ).

5. Година на раждане за едни и година на възцаряване за други.

6. Времетраене на тяхното царуване или време на живот при други.

7. Някои подробности около царуването на някои от тях.

8. Имената на годините в Българския календар и ориентировъчни данни за тяхната последователност.

9. Освен всичко това ние научаваме,че е имало Българска държава и наши владетели 515 години преди Исперих,прекръстен от ромеите на "Аспарух".

        image

  Последния факт е особено знаменателен като знаем,че днешната ни история поставя началото на Българската държава в 681 г. Именникът обаче веднага показва,че това въобще не е така и ако "нашите" историци бяха хора на място,щяха да отбележат това в учебниците по история на България. Нищо такова обаче не е отбелязано което означава,че ни лъжат безсрамно в очите!

  Причината за тези лъжи е изяснена- тя не е историческа а политическа,и зад нея се крият интересите на конюнктурно авторитетни държави. Фактът че имаме исторически документ,който посочва наличието на Българска държава 515 години преди Исперих обаче променя много неща и си струва да поразсъждаваме върху него. Най-нови исторически изследвания откриват индиректни данни,че Първата Българска държава е основана на Балканите преди около 8000 години което означава,че ние сме имали държава 4600 години преди гърците, 5000 год.преди македоните, 6500 год.преди тюрките, 6700 год.преди "славяните" и 7300 год. преди власите на които им се иска да са били автохтони,но въпросът не им се урежда!

  Напоследък в Зографската история се откриха конкретни исторически данни които посочват,че една от най-ранните Вългарски държави на Балканите е основана точно в 1984-а година преди Христа: дата твърде конкретна за да е неточна. Затова днес съм склонен да й повярвам,понеже въпросната история е писана по древни запазени книги,които не са оцелели до наши дни,или са укрити през оротиворечивия XIX-ти век. Това следва да означава,че първата точно датирана Българска държава е натрупала цели 4 хилядолетия в 2014 г.,а ние сме проспали кръглата й годишнина... Стара Велика България и държавата на Исперих са неразривна част от нея и ние спокойно можем да поставим началото на България преди 4000 години,стига да имаме политици и историци с топки а не с рокли. На фона на това,515-те години Българска държавност преди Исперих изглеждат закономерни и логични,но малцина си правят верните изводи от това.

  Основния въпрос,който си задават историците в случая с Именника е този,че още не е надеждно уточнено от коя точно година ще трябва да връщаме назад за да открием митологичната дата на Авитохол. Мнозинството изследователи приемат 165 г.след Христа,като връщат 515 год.назад от 680-та година в която те мислят,че на трона е застанал Исперих и още веднага е минал Дунава с войските си.

  Това обаче не е вярно и в крайна сметка е неточно,но въпросната година е наложена с основната идея да се избегне съвпадението на Атила с Авитохол а го налагат хора,които вярват на тюркската теория и приемат,че Хуните са били азиатски тюрки и монголи. Както се разбра в последните 7-8 години обаче, Хуните са съюз на европейски народи,създаден и ръководен от Българи,а Атила и Авитохол са Готско и Българско име на едно и също историческо лице,което принадлежало към Българския владетелски род. Тогава годината 165-та не ни е нужна,понеже е изкуствено изчоплена от носовете на скучаещи историци,а ние ще трябва да открием "истинската" дата.

  Преди да го направим обаче ще трябва да намерим точните години от които да връщаме назад,за да стигнем до верния отговор. Кандидати за ползване в този случай са само четири дати но ние няма как да ги намерим,ако не познаваме в детайли древния Български календар. В качеството си на експерт по Календара днес мога да кажа,че въпросните години,от които трябва да върнем 515 години назад са вече уточнени,и тука ще ги изброя.

1. Верени алем- годината,в която е роден Исперих и от която са отброени неговите 61 години живот до момента,в който е написан първия ред на Именника. Тя отговаря на днешната 632-а година и ако върнем от нея 515 год. назад ще се окаже,че Авитохол трябва да се е възцарил в 117-а година след Христа и да е починал в 417-та. Тази версия обаче не е приемлива понеже в Именника изрично е посочено,че 515-те години са отчетени,след като е приключило царуването на князете преди Исперих и преди да започне неговото,а в 632-а год. не е приключило царуването ни на Курт-Кубрат нито на Боян-Безмер,който тогава е 3-годишно дете.

2. 668-ма е годината,в която се възцарява Исперих. Ако върнем от нея въпросните 515 год. ще открием,че Първия автор на Именника хипотетично е имал предвид 153-та год, след новата ера което означава,че Авитохол е починал в 453 г. след Христа и не е различен от Атила.

3. 678-ма е годината,в която Исперих е минал Дунава. Ако въпросните 515 години назад ги отброим от нея ще открием,че в случая е била визирана 163-та година след Христа което следва да значи,че Авитохол е починал в 463 г. но остава неясно какви са били взаимоотношенията му с Атила и как така е обожествен единия,а в историческите хроники се говори само за другия.

4. 680-та е реалната година на мирния договор с Византия,след което България окончателно и завинаги се устанявява на юг от Дунав. Ако отброим въпросните години от нея ще открием,че Първия автор на Именника е имал предвид 165-та год. след Христа,при което Авитохол ще е починал в 465 г. Тогава той ще е различен от Атила но понеже е живял в неговото време,отново ще остане неясно защо е обожествен единия,а в историческите хроники от същото време пише само за другия.

 Тук трябва да имаме предвид,че въпросните 515 години са получени от сборуването на следните 5 цифри:

а) 300 год. митологичен живот на Авитохол,който живее през V век (415-453 г.).
б) 150 г. митологичен живот на Ирник,който живее през VI-VII век (595-625 г.).
в) 2 г. царуване на Гостун (625-627 г.).
г) 60 г. живот на Курт Бат,който е роден в 605 г. по времето на Ирник.
д) 3 г. царуване на Боян Безмер (665-668 г.).

  Тук прави впечатление,че е пропуснато царуването на Алциок или Органа в 627-629 г., а 22 години се дублират т.е. броени са 2 пъти,понеже в периода 605-625 г. са живели едновременно Ирник и Курт Бат,а след това е управлявал Гостун. Ако направим корекция за тези "плюс две" и "минус 22" години ще открием,че от 668-ма год. е нужно да приспадаме не 515 а 495 години,при което стигаме до 173-та година след Христа и респективно: 473-та. Аз обаче не мисля,че първият автор на Именника е имал предвид всичко това: той по-скоро не го е отчитал а само е искал да покаже добра математическа подготовка,като е направил просто сборуване на наличните вече цифри.

  Тогава остава да допуснем че последователността,в която е предадена владетелската хронология позволява да приемем за вярна само 153-та год. след Христа понеже тя е единствената,която свързва Атила с Авитохол и изпълнява поставеното в Именника условие да е съобразена с годината,в която се възцарява Исперих. Казаното в Именника,че Исперих е дошъл отсам Дунава ПОСЛЕ е изпълнено и тук: той първо се е възцарил в 668 г. а после (в 678 г.) е преминал великата река. Тристате години на Авитохол са митологично начислени за да покажат,че той е обожествен от Българите заради великите му подвизи и затова е добил името АВИ-ТОХОЛЪ (НАВИ ТОХОЛ: Новият Хермес), и са му придадени божествените 300 години живот на Идрис (Хермес) от древните арабски летописи,които са почерпили информация за него от старите сирийски и египетски жреци.

  Календарната таблица на Българите показва недвусмислено че ТОХЪ (Ток, Течение Удар, Движение, Мълния),е едно от имената на езическия бог Хермес а ТОХОЛЪ е другото му име,което обяснява значението на името АТИЛА (Малкият баща),преведено от Готски (Гурски) език. В езика на Готите АТА (ТАТА) е дума за БАЩА (ТАТКО) а наставката -ИЛА (-ИЛЪ, -ОЛЪ) е умалителна и присъства в името АВИ-ТОХОЛЪ съвсем неслучайно за да покаже,че носещият това име владетел се е казвал Новият Хермес или още по-точно: Новото Хермесче (Новият Малък Хермес).

  Сравняването на Атила,респ.Авитохол с Хермес обяснява чудесно една антична загадка,която не бе разплетена до наши дни- защо Атила е наричан БИЧ БОЖИ. Прозвището Бич Божи,т.е. Удар Божий може да носи само владетел,който е сравняван именно с Хермес. Този езически бог олицетворявал силата на Гърма (Гръмотевица, Мълния),който е пращан от Големия Баща (Зевс Юпитер)- затова името ХЕРМЕС на Тракийски означавало ГЕРМЕС (ГЪРМЕС, ГЪРМЕЖ: с ударение на "Ъ"). Той бил бог на гърма но не бива да го търсим в гръцката митология,а в по-старите от нея палеопонтийски митологии,които нерядко изисквали Хермес да бъде изобразяван с кучешка глава,понеже свещеното му животно през зимните месеци е Куче (Коче, Скочи).

          image



  Тясна връзка между кучето и Хермес е ясно отбелязана и в "Морски разговори" на римския писател Лукиан:

image

  Така календарния термин ТОХ (Ток, Мълния, Удар),който означава Година на Хермес в Българския календар намира своето блестящо обяснение,а в негова подкрепа стои и една оцеляла до днес малко позната диалектна дума от Българския език,използвана в днешна югозападна България. Там мъжете,когато удрят чашите в наздравица доскоро си казваха "ТОКА" за да покажат,че чашите се удрят но не с цел конфронтация,а с много по-божествена цел: да се постигне единодушие и съгласие между хората,а те да се сближат и да станат приятели.

  Констатацията,че Атила е Авитохол не скъсява Българската история с 300 години както се опасяват някои историци,а казва истината за древните Българи и за техните езически вярвания,датиращи от зората на хилядолетията. Още в 693 г.,когато е написана първата приписка от Именника те не са се съмнявали,че Българска държава е имало 515 гпдини преди Исперих а това нямаше как да стане,ако България бе основана в 681-ва или 632-а година. Затова тия 515 години,макар да са до голяма степен митологични ще трябва да ги приемем буквално: Българската родова памет още в 693 год. е съхранила спомена за многовековна древност на нашата държава,което е потвърдено по-късно от голям брой византийски историци. Годината 153-та след Христа е символична и не бележи началото на Българската държава,а само един етап от нейното хилядолетно развитие и съществуване.

  Никакво начало на Българската държава не е имало тогава,нито в 165-та година а само потвърждение,че тя е съществувала тогава и после и преди това,но имената на владетелите от II-III век не са оцелели до наши дни,понеже честите принудителни преселения на народа ни от едни места към други,правени с цел да се съхрани тъй ценната му независимост са довели до унищожаване на повечето архиви,но не и на спомена за тяхното съществуване. Затова Именникът е един от най-ценните исторически документи,с които сме разполагали понеже недвусмислено доказва,че България е най-старата европейска държава,а всички други могат само да й дишат прахта!



Гласувай:
41


Вълнообразно


1. krumbelosvet - Не може ли без емоция, обидна емоция?
25.04 08:52
Българите вероятно са стигали и до Китай (народ бо ло) и до Тихи Океан, преследвани не от враг, а от КЛИМАТИЧНИ ПРОМЕНИ. Каквито са ги прогонили и от северен Кавказ.
Уникалното е, че Исперих и братята му създават ПЕТ ДЪРЖАВИ и едно малцинство в Италия. Днешните "Татарстан", Чувашия, Румъния, България, Македония и племето на Алцек в Италия. В три от държавите помнят, че са българи, италианското малцинство също, а македонци и румънци помнят по особен начин - имат нужда да ОТРИЧАТ че са българи.
цитирай
2. mt46 - ...
25.04 13:14
В Именника , а и никъде другаде не се говори за българска държава преди 681 г. /освен Кубратовата, която обаче е на друга територия/... Историците не лъжат /няма абсолютно никаква логика да лъжат/, а съпоставят различните извори и правят научни изследвания, хипотези, заключения...
цитирай
3. shtaparov - Българите вероятно са стигали и до ...
25.04 15:58
krumbelosvet написа:
Българите вероятно са стигали и до Китай (народ бо ло) и до Тихи Океан, преследвани не от враг, а от КЛИМАТИЧНИ ПРОМЕНИ. Каквито са ги прогонили и от северен Кавказ.
Уникалното е, че Исперих и братята му създават ПЕТ ДЪРЖАВИ и едно малцинство в Италия. Днешните "Татарстан", Чувашия, Румъния, България, Македония и племето на Алцек в Италия. В три от държавите помнят, че са българи, италианското малцинство също, а македонци и румънци помнят по особен начин - имат нужда да ОТРИЧАТ че са българи.

Татарстан и Чувашия са създадени от руската империя- не от нашата,а населението им е коренно различно от Българското. Татарите не искат да са Българи но между тях има хора,объркани като македонисти и въобразяващи си че са Българи... Има единици с фамилия БУЛГАР,но не са много малко и не всички от тях желаят да са Българи още повече,че са изоставили Българския си език преди повече от 1000 години...
цитирай
4. shtaparov - В Именника, а и никъде другаде не се ...
25.04 16:03
mt46 написа:
В Именника , а и никъде другаде не се говори за българска държава преди 681 г. /освен Кубратовата, която обаче е на друга територия/... Историците не лъжат /няма абсолютно никаква логика да лъжат/, а съпоставят различните извори и правят научни изследвания, хипотези, заключения...

Говори се говории: поне на още 10 места се говори за Български владетели, т.е.Българска държава векове преди Исперих: какъв им е проблема тогава да го напишат? Проблема им е комплексен както посочих и другаде,а историците реално нямат други полезни занимания,освен да се хванат здраво на работа и да почнат да си поправят грешките. Не всичко обаче зависи от тях: без команда ОТГОРЕ те са безтласни букви и са само едни жалки проводници на онази анти-Българска политика,която превърна 1 млн. Вардарски Българи в акедонци,а останалите ни раздели на тюрки, "славяни" и "македонци"!

"Другата" територия не променя държавата- и Русия е тръгнала от Киев,но пак извежда миналото си от там и не се води дтуга държава,както го правят "нашите" историци и политикани. Същото се оънася за Roman Empire- тя тръгва от Италия и забършва в Гърция,но до подледно се води Римска империя- не гръцка или минойска.
цитирай
5. kvg55 - shtaparov,
25.04 22:33
Това е било след като измислили писмеността. А какво и колко е било преди да са знаели да пишат?
цитирай
6. shtaparov - Това е било след като измислили п...
26.04 12:16
kvg55 написа:
Това е било след като измислили писмеността. А какво и колко е било преди да са знаели да пишат?

За съжаление не знаем кога е измислена Първата Българска писменост- има различни версии,но всички те са само предположения като тюркската и иранската теория. Да предположиш,че Българите са дошли от Азия например е все едно да предположиш,че Тръмп е роден в Македония а после е избягал в Америка :)
цитирай
7. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
27.04 07:03
Разбира се, че се говори за Българска държавност преди 681г.
Дюканж е обобщил известните факти за тях през 17- ти век
Например известната Анастасиева стена е построена от Император със същото име, да спира набезите на Българите към Констатинопол!
Посочил е техни царе и военоначалници!
Щом имат армия и предводители, имат и държавност!
Кой може да си позволи да тормози най- големия град , столица на Източния Рим и да го принуди да строй Китайска стена, за да го спре? Само силен, организиран противник, а не сбирщина от племена Показателно е и, че военачалник на ромеите е също Българин- Белизарий, погърчен на Велизарий! Но същото е станало и Бизантион и Бизантина
Та, обобщавам- неорганизирани племена, без дори с наченки на държавност, а водач и армия са основните за нея, се провалят с гръм и трясък в подобни акции
Печенегите например!

Поздравления за материала, приятелю!

ПП Иначе историците грешат и то много!
Не бих казал, че е умишлено, а резултат на праволинейност Придържат се на написаното Но не всичко е описано, още повече дори описано, да е оцеляло Край, скръстват ръце!
А липсващото може да се извлече. С помощта на други науки Математика; например! На база налична информация!
От Балканите отишли на изток милиони Описано е в Световните истории- с Александър и след него - гърци и македонци
После оттам се появили тези, които ужасили Европа със силата си- Българите На изток обаче няма гърци и македонци? Изпарили са се ? Стават такива неща, но с водата!
Изводът ?
Историкът трябва да ползва, да умее това и други науки, като помощни!


цитирай
8. shtaparov - Разбира се, че се говори за Бълга...
27.04 08:43
leonleonovpom2 написа:
Разбира се, че се говори за Българска държавност преди 681г.
Дюканж е обобщил известните факти за тях през 17- ти век
Например известната Анастасиева стена е построена от Император със същото име, да спира набезите на Българите към Констатинопол!
Посочил е техни царе и военоначалници!
Щом имат армия и предводители, имат и държавност!
Кой може да си позволи да тормози най- големия град , столица на Източния Рим и да го принуди да строй Китайска стена, за да го спре? Само силен, организиран противник, а не сбирщина от племена Показателно е и, че военачалник на ромеите е също Българин- Белизарий, погърчен на Велизарий! Но същото е станало и Бизантион и Бизантина
Та, обобщавам- неорганизирани племена, без дори с наченки на държавност, а водач и армия са основните за нея, се провалят с гръм и трясък в подобни акции
Печенегите например!

Поздравления за материала, приятелю!

ПП Иначе историците грешат и то много!
Не бих казал, че е умишлено, а резултат на праволинейност Придържат се на написаното Но не всичко е описано, още повече дори описано, да е оцеляло Край, скръстват ръце!
А липсващото може да се извлече. С помощта на други науки Математика; например! На база налична информация!
От Балканите отишли на изток милиони Описано е в Световните истории- с Александър и след него - гърци и македонци
После оттам се появили тези, които ужасили Европа със силата си- Българите На изток обаче няма гърци и македонци? Изпарили са се ? Стават такива неща, но с водата!
Изводът ?
Историкът трябва да ползва, да умее това и други науки, като помощни!

Отначало прочетох първата част на коментара ти приятелю- нямах време за втората,и ми хрумна точно примерът с печенегите. Ти обаче си го написал- браво за което!
цитирай
9. blagovesteliseev - важна е държавата, създадена през 681
01.05 10:12
Другото са предпоставки, подготовка. 681 - това е съдбата ни. Враговете дават мило и драго да се заличи. Тя се свързва с най-важното пророчество - това за 1300 и 35.
цитирай
10. shtaparov - (важна е държавата, създадена през 681)
01.05 19:06
blagovesteliseev написа:
Другото са предпоставки, подготовка. 681 - това е съдбата ни. Враговете дават мило и драго да се заличи. Тя се свързва с най-важното пророчество - това за 1300 и 35.

Не знам коя е тази държава- в България няма такава а както пише в Зографската история, нашата е създадена 1984 години преди Христа.
цитирай
11. elizabethborislavova - Пише в учебниците коя държава е създадена през 681
02.05 22:28
Това е нашата държава. Твоята не знам кога е създадена. Нашата е през 681 г. Враговете на българия дават мило и драго да забравим 681 г. и да гоним Михаля. Ти май доста умело го правиш.
Другото са предпоставки, подготовка. 681 - това е съдбата ни. Враговете дават мило и драго да се заличи. Тя се свързва с най-важното пророчество - това за 1300 и 35.
цитирай
12. shtaparov - Учебниците са пълни с лъжи
03.05 00:44
elizabethborislavova написа:
Това е нашата държава. Твоята не знам кога е създадена. Нашата е през 681 г. Враговете на българия дават мило и драго да забравим 681 г. и да гоним Михаля. Ти май доста умело го правиш.
Другото са предпоставки, подготовка. 681 - това е съдбата ни. Враговете дават мило и драго да се заличи. Тя се свързва с най-важното пророчество - това за 1300 и 35.

Моята,т.е. нашата държава се намира в Европа и е създадена поне в 1984 г. преди Христа а ако вашата е създадена в 681-ва, значи се намира в Сибир или Конго, не се нарича БЪЛГАРИЯ и няма нищо общо с Европа. Пророчествата са дело само на Исус Христос който ясно е казал, че след него няма да има пророци,а само лъжепророци. Ясновидци може би Да но пророци- НЕ а ако някой е написал нещо за 681-ва,сериозно се е объркал и веднага става ясно,че не е могъл да различи лъжата от истината. Бидейки човека,който ви казва тази истина вие ще вярвате на мене но помнете,че Армагедон се намира в Палестина а Витоша на Балканите, и до Второто пришествие ще минат още няколко милиарда години, понеже Господ тъй е рекъл.
цитирай
13. blagovesteliseev - За 1300 и 35 пише в Библията
08.05 22:19
С това се свързва съдбата на България. Всеки, който отрича това е кръвен враг, предател, глупак и така нататък.
Моята държава е създадена през 681 г.
Това е нашата държава. Твоята не знам кога е създадена. Нашата е през 681 г. Враговете на българия дават мило и драго да забравим 681 г. и да гоним Михаля. Ти май доста умело го правиш.
Другото са предпоставки, подготовка. 681 - това е съдбата ни. Враговете дават мило и драго да се заличи. Тя се свързва с най-важното пророчество - това за 1300 и 35.
shtaparov написа:
elizabethborislavova написа:
Това е нашата държава. Твоята не знам кога е създадена. Нашата е през 681 г. Враговете на българия дават мило и драго да забравим 681 г. и да гоним Михаля. Ти май доста умело го правиш.
Другото са предпоставки, подготовка. 681 - това е съдбата ни. Враговете дават мило и драго да се заличи. Тя се свързва с най-важното пророчество - това за 1300 и 35.

Моята,т.е. нашата държава се намира в Европа и е създадена поне в 1984 г. преди Христа а ако вашата е създадена в 681-ва, значи се намира в Сибир или Конго, не се нарича БЪЛГАРИЯ и няма нищо общо с Европа. Пророчествата са дело само на Исус Христос който ясно е казал, че след него няма да има пророци,а само лъжепророци. Ясновидци може би Да но пророци- НЕ а ако някой е написал нещо за 681-ва,сериозно се е объркал и веднага става ясно,че не е могъл да различи лъжата от истината. Бидейки човека,който ви казва тази истина вие ще вярвате на мене но помнете,че Армагедон се намира в Палестина а Витоша на Балканите, и до Второто пришествие ще минат още няколко милиарда години, понеже Господ тъй е рекъл.

цитирай
14. shtaparov - С това се свързва съдбата на България
09.05 07:44
blagovesteliseev написа:
С това се свързва съдбата на България. Всеки, който отрича това е кръвен враг, предател, глупак и така нататък.
Моята държава е създадена през 681 г.
Това е нашата държава. Твоята не знам кога е създадена. Нашата е през 681 г. Враговете на българия дават мило и драго да забравим 681 г. и да гоним Михаля. Ти май доста умело го правиш.
Другото са предпоставки, подготовка. 681 - това е съдбата ни. Враговете дават мило и драго да се заличи. Тя се свързва с най-важното пророчество - това за 1300 и 35.
shtaparov написа:
elizabethborislavova написа:
Това е нашата държава. Твоята не знам кога е създадена. Нашата е през 681 г. Враговете на българия дават мило и драго да забравим 681 г. и да гоним Михаля. Ти май доста умело го правиш.
Другото са предпоставки, подготовка. 681 - това е съдбата ни. Враговете дават мило и драго да се заличи. Тя се свързва с най-важното пророчество - това за 1300 и 35.

Моята,т.е. нашата държава се намира в Европа и е създадена поне в 1984 г. преди Христа а ако вашата е създадена в 681-ва, значи се намира в Сибир или Конго, не се нарича БЪЛГАРИЯ и няма нищо общо с Европа. Пророчествата са дело само на Исус Христос който ясно е казал, че след него няма да има пророци,а само лъжепророци. Ясновидци може би Да но пророци- НЕ а ако някой е написал нещо за 681-ва,сериозно се е объркал и веднага става ясно,че не е могъл да различи лъжата от истината. Бидейки човека,който ви казва тази истина вие ще вярвате на мене но помнете,че Армагедон се намира в Палестина а Витоша на Балканите, и до Второто пришествие ще минат още няколко милиарда години, понеже Господ тъй е рекъл.

Българската държава е създадена преди повече от 40 века – независимо дали ни харесва или не! А доколко тя е държава на онези,които не харесват това- вече е друг проблем! Пророчество за 1300 не касае България,понеже по същата "логика" след 56 години тя ще е на "1400" години,а през 19 век е била на "1200" години сиреч: 1300-те не се отнасят за нея! Това с 1300-те години е един комунистически мит, който е отречен от сериозната наука твърде отдавна но още има наивници,които му се връзват...

Стара Велика България– България ли е??!! Да, България е! Създадена ли е далеч преди 681-ва година??? Да- тя е създадена много,много преди това! За какви 1300 лъжливи години говорим тогава? Хиляда и тристате са напълно измислени, фиктивни, въображаеми години! Истина е,че враговете на България не харесват истината за нея- затова бих проверил дали не е враг на България всеки,който отрича хилядолетната й история и я заменя с байтошовите "1300" години! Какъв ли лъжец трябва да си,за да отричаш Българските владетели Болг и Колад, Кубрат и Ирник, Гостун и Безмер, Крис и Драгон, Вунд и Бузан,които са управлявали България от IV век преди Христа до 668-ма година??? Много сляп и патологичен но също – голям шемет!...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: shtaparov
Категория: Политика
Прочетен: 5379431
Постинги: 296
Коментари: 9760
Гласове: 151162
Архив
Календар
«  Юни, 2025  
ПВСЧПСН
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Блогрол
1. Потомци на Алцек в Италия- гайди и тъпани,Български носии,цървули и навуща
2. Българска аристокрация през XV-XVII век
3. Българи от Ниш 2018 г. празнуват деня на Съединението
4. 105 Български въстания срещу турците
5. Български печат на 4300 години
6. Тракийската богиня ДУЛА- виж ДУЛО и календарния термин ДИЛОМ
7. Автономни градове и области през XV-XVI в. в България
8. Тюрколози умишлено крият стари истории на България,издадени преди векове в чужбина
9. Фалшификатори на Българската история върлуват безнаказано в Уикипедия
10. Спароток срещу фалшификаторите на история
11. Мнението на велики личности за Българите
12. Скитско племе Авари- факти и извори
13. Ето колко е лесно да се разбере истината за произхода ни: статия на Спароток
14. "Пра"-Българите са потурчени с купища цинични лъжи по наш адрес,измислени от руската "наука"
15. България е дала заем на Франция през 1907 г. 145 милиона златни лева
16. Българска сватба от старо време- ориг.запис от 1962 г.,няма къде да го видите днес
17. Германски племена с феноменални имена: Дули,Галомани,Кавки,Камари,Фраки,Аварини,Еруски (Етруски),Балти,Бактери (=Бактри),Аугандзи (=Афганци),Албани,Гермиони,Вируни,Варни и пр.
18. Бълг.език забранен в Татарстан 1928 г.,а татарите клали Българи в Русия 1884г.
19. Руснаци спрягат Българите в конференция за Тенгри
20. Руски данни за Киев- основали го индуси,в него имало монголоиди и тюрки
21. Русите роднини на тюрките- руска статия
22. Евреите с италиански корени,навярно от етруските
23. Манихейството вид гностицизъм,основа на дуализма и богомилството
24. Орфей и синът му били в Египет- Спароток
25. Български календарни животни в дакийския зодиак
26. Сърби и Хървати в Стара Велика България
27. Българските тайни езици- част от тях
28. Истинската Илиада е фригийската
29. Именникът на князете- проучване на Стефан Чурешки
30. Ценни сведения за морските народи