Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.01 19:34 - НИКОЙ КАЗИОНЕН ИСТОРИК НЯМА ДА СИ МРЪДНЕ ПРЪСТА ДА ПОПРАВЯ ЛЪЖИТЕ В "НАШАТА" ИСТОРИЯ, ДОКАТО НЕ ПОЛУЧИ НАРЕЖДАНЕ ОТГОРЕ
Автор: shtaparov Категория: Политика   
Прочетен: 1745 Коментари: 56 Гласове:
40

Последна промяна: 19.01 18:28

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
НИКОЙ КАЗИОНЕН ИСТОРИК НЯМА ДА СИ МРЪДНЕ ПРЪСТА ДА ПОПРАВЯ ЛЪЖИТЕ В "НАШАТА" ИСТОРИЯ, ДОКАТО НЕ ПОЛУЧИ НАРЕЖДАНЕ ОТГОРЕ!


   Лъжите в "нашата" история са наукообразни глупости, донесени от чужбина и вкарани в народната ни биография с цел да очернят народа на България. Те не са случайни грешки,както мнозина мислят- напротив, напълно умишлени са,а идеите на техните проповедници са прозрачни- да принизят Българите и да ги удавят в море от кална дезинформация,за да въздигнат на нашето място други народи,за които до XIX век никой не беше и чувал!
        image

  Всички от 1991 г. чакаме историците да признаят,че са писали глупости в "нашите" учебници,но това така и не се случва. Както е тръгнала работата никога няма и да се случи,докато някой политик с трезво мислене не се заеме да разчисти авгиевите обори на "нашата" историческа наука,за да сложи нещата на местата им и да принуди казионната шайка да пише истини а не лъжи! За целта е нужна революционна реформа в "нашата" наука- да бъдат уволнени и пратени на борсата тюрколозите, панславистите и другите сектанти,за да освободят място на онези честни специалисти,които знаят истината за автохтонния произход на Българите и за хилядолетната им връзка с най-древното население на европейския югоизток и Балканския полуостров.

  Такава реформа историците не могат да направят,докато не получат нареждане "отгоре". Те си имат началници в министерството които ще ги уволнят,ако почнат да пишат учебни програми не според начина,по който им нарежда министерството. Така изведнъж се оказва,че и най-добронамерения историк не може да промени дори една дума в нашата история,без да има разрешение от министерството т.е.- от политиците! Ако някой мисли че обикновените учени,та били те академици или професори имат силата да поправят глупостите и грешките в историята,без да имат силен гръб сред политиците- страшно много се лъже! Промени в нашата история досега са правени САМО с политическо нареждане и НИКОГА- по желание на историците! Пример- "Българската" история между двете световни войни, същата история в 1950-1962 г. и пак "същата Българска" история след 1970 г.!

              image

  Политиците са тези,които имат сила и възможност да заменят грешките в историята с истини или истините с лъжи,както се случва в днешна "Македония"! Най-знаково там е изказването на един "техен" политик,който в прав текст заяви по "националната" им телевизия:

– КАКВА ИСТОРИЯ САКАМ ДА СИ НАПИШАМ, КЕ НАПИШАМ!

           image

  До същата мисъл навежда и едно позабравено заглавие от наша публикация,от което малцина са направили верните изводи:

     image

  Значи канцлер признава Банатското съкровище за Българско- не го признават историците! Тук излиза,че канцлерът владее история по-добре от дипломираните академици и професори щом си е позволил да ги отмени,а те са си замълчали и никой не е оспорил неговото решение! Другото странно нещо е,че инициативата за това е на Людмила Живкова- не на някой мастит академик или професор от което става ясно,че без добра политическа воля "нашата" история няма да бъде приведена в крак с историческите извори дори след 1000 и след 3000 години!

   Затова е нужен силен политик и голям патриот с топки,който да нареди нужните промени да бъдат вкарани в учебните ни програми,а лъжите от казионните клишета да бъдат забранени и забравени! Децата ни е нужно да учат,че Българите са древни европейци от няколко хиляди години, Български държави е имало от двете страни на Дарданелите далеч преди Троянската война и Аспарух не е основател,а спасител на България! Затова НИКАКВИ "славяни" не са участвали в създаването на Българската държава,а ние сме оцелели въпреки вмешателствата на "славяните",които почнали да се набутват неканени у нас едва в средата на 19-ти век!
       image

  Нужно е децата да знаят,че Кирилицата е Българска азбука- не е "славянска" или "гръцка",понеже нашите "руни" (сричково-йероглифно писмо) в лицето на техния първообраз Дунавското писмо са далеч по-стари от гръцката азбука и дори от египетските йероглифи! Нужно е също за знаят,че Българския народ на Балканите никога не е бил претопяван и НИКОГА не е сменявал езика си,а в 1019 г. (не в 1018-та!) България не е завладяна и само става автономна част от Византийската империя,като запазва свои граници, църква, писменост, управници и армия!

  Децата ни трябва да учат,че Българите не са били тюрки и азиатци,а са най-стария народ в Европа и на Балканите и всички други околни народи са ни дошли "на гости" в точно определено време,след което "забравили" да се върнат обратно! Те трябва да знаят също,че наши деди са били римски императори и световни водачи,а нашата империя е стигала до Индия, Петроград, Британия и Месопотамия! България не е паднала под турско в 1396 г. както ни учеха казионите,а десетки години по-късно още двама царе са имали незавладени от турците Български територии! Трябва да се знае също,че руси и сърби са помагали на византийци и турци да завладяват страната ни,а в 1913 г. тя е можела да победи Османската империя САМА,без да прибягва до "помощта" на гърци, сърби и черногорци! Българите НИКОГА не са били фашисти,а фашизмът им е приписан от окупаторска армия едва след 1944 г.!

  За да се случи това обаче,ние трябва да променим изкорен нашето отношение към политиците и да почнем да се интересуваме не само от техните възгледи за подобряване живота на Българите,но също и от техните възгледи за начина,по който да бъде поправена сгрешената "Българска" история! На всяко предизборно мероприятие трябва да им напомняме,че нашата народна биография не е опитно поле на чужди политици,а жизненоважен за националната ни сигурност въпрос,който час по-скоро трябва да бъде решен в полза на нашия,а не на чуждите народи! Колкото по-бързо се случи това, толкова по-добре за народа ни и политиците трябва постоянно да бъдат питани кога ще внесат в Народното събрание законопороект за поправка на тотално сгрешената "Българска" история,която се пишеше по вкуса на чужденците а не така,както е било в действителност!

               image  image

  Политик,който откаже да се занимава с този въпрос и да съдейства за възстановяване на историческата правда,не е добър за народа ни и трябва да бъде елиминиран от властта колкото се може по-скоро,за да отстъпи място на някой по-подходящ! Щом сърби, гърци, "македонци", турци и "румънци" могат да си пишат история според вкуса на своите политици,значи и ние можем така- остава само да тръгнем напред,за да забием в земята всички антички претенции на лъжедакийци, лъжеилири, лъжетроянци, ментославяни, псевдоелини, и псевдомакедонци и да ги накараме да клекнат пред нашите документи и факти! От политиците ни зависи това- не спете братя Българи,а ВСЕКИ ДЕН ги притискайте да вкарат историческите истини в нашите учебници,ако искате света да ни уважава и да заживеем по-добре!



Гласувай:
40


Вълнообразно


1. radostinalassa - Забравяш гърците...
18.01 19:46
Те имат голяма роля в изкривяването на историята ни. Даже преименуваха Македония, която няма нищо общо с тях.
цитирай
2. kalpak - На казионните историци не бива
18.01 19:50
да се вярва.

Можем да вярваме само на най- голимия български историк инж. Иван Симеонов, признат дори от ООН и Пентагона.
цитирай
3. kvg55 - shtaparov,
18.01 23:00
Сега, ако лъжите ги е набутал "казионния историк", как да ги поправи?!
цитирай
4. shtaparov - Те имат голяма роля в изкривяването ...
18.01 23:31
radostinalassa написа:
Те имат голяма роля в изкривяването на историята ни. Даже преименуваха Македония, която няма нищо общо с тях.

Ни съм ги забравил и ще им обърна "внимание", когато дойде ред! :)
цитирай
5. shtaparov - да се вярва. Можем да вярваме само на ...
18.01 23:34
kalpak написа:
да се вярва.

Можем да вярваме само на най- голимия български историк инж. Иван Симеонов, признат дори от ООН и Пентагона.

На кого можем да вярваме,аз съм го казал тук и не е нужно тепърва да съчиняваме кухи версии
цитирай
6. shtaparov - Сега, ако лъжите ги е набутал &qu...
18.01 23:35
kvg55 написа:
Сега, ако лъжите ги е набутал "казионния историк", как да ги поправи?!

Да, ясно е приятелю- определено няма как да каже,че той сам си е напълнил гащите :)
цитирай
7. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
19.01 00:45
На подигравчията Калпак Апостолов да припомня, че има последно предупреждение и, че ако опипва почвата, да продължава, ще опита и следващата фаза!
А , че е злонамерен показва и инж. Иван Симеонов Защо пише инж, аз в кореспонденции не го пиша?
Иначе, коректното е д-р инж. Иван Симеонов! Като е тръгнал да пише с неясна цел, да го прави правилно!

Късно е, но знаеш мнението ми по въпроса!

Лека нощ!

ПП- за каквото съм писал ,имам железен аргумент! И не се нуждая от реклама на някой приземил се от въздуха парашутист; не можещ да оцени труда ми!
Да се заема с оценки на собственото си, вредното съществуване!
цитирай
8. shtaparov - Поздрав приятелю!
19.01 08:44
leonleonovpom2 написа:
На подигравчията Калпак Апостолов да припомня, че има последно предупреждение и, че ако опипва почвата, да продължава, ще опита и следващата фаза!
А , че е злонамерен показва и инж. Иван Симеонов Защо пише инж, аз в кореспонденции не го пиша?
Иначе, коректното е д-р инж. Иван Симеонов! Като е тръгнал да пише с неясна цел, да го прави правилно!

Късно е, но знаеш мнението ми по въпроса!

Лека нощ!

ПП- за каквото съм писал ,имам железен аргумент! И не се нуждая от реклама на някой приземил се от въздуха парашутист; не можещ да оцени труда ми!
Да се заема с оценки на собственото си, вредното съществуване!

Инженерите в армията са най-често майори и полковници, на които поручик Калпакчиев ще трябва да се подчинява...
цитирай
9. leonleonovpom2 - Браво Ангеле, хареса ми!
19.01 09:29
И понеже става въпрос за армия, поведението на такъв безхаберник в историята, но правещ се на знаещ ,е равносилно на ефрейтор да прави оценка на разпорежданията на генерала и генералът да иска съвет от него? Какво да прави! И...разрешение, да напусне?

Хубав ден, приятелю!
цитирай
10. dobrodan - Ангеле, човек и машина на времето да ти построи,
19.01 09:30
ти ще си като шопите - е те такова животно нема :):):):):)!
цитирай
11. shtaparov - (Ангеле, човек и машина на времето да ти построи,)
19.01 16:00
dobrodan написа:
ти ще си като шопите - е те такова животно нема :):):):):)!

Аз НИКОГА няма да кажа това,а машина на времето никой не може да направи (за ваше щастие обаче!) щото ако можеше- край на пантюркизма и славизма тогава,и щеше да дойде НАШЕТО Българско време! Гореуказаните псевдоисторически секти се възползват ловко от тая ситуация,за да градят своите митове и спекулации единствено чрез факта който им е базов капитал,че не може да се направи машина на времето и да ги разобличи като подли краджи и мошеници!
цитирай
12. shtaparov - И понеже става въпрос за армия, п...
19.01 16:05
leonleonovpom2 написа:
И понеже става въпрос за армия, поведението на такъв безхаберник в историята, но правещ се на знаещ ,е равносилно на ефрейтор да прави оценка на разпорежданията на генерала и генералът да иска съвет от него? Какво да прави! И...разрешение, да напусне?

Хубав ден, приятелю!

Генералът няма да му иска съвет разбира се: най-много да го нахока и да го прати в артелната,да бели картофи за офицерите! :)
цитирай
13. leonleonovpom2 - Здравей, Ангеле!
19.01 16:07
Току що приключих тема за Македония! Свързани са с твоята
Тука някои ми вадят очи за запетайка или погрешно набрана буква
Като са такива големи филолози, защо не видят гредата в собственото си око
Да, не могат да направят причинно -следствена връзка, да мислят логично
В Българския има четири хиляди думи, еднакви или сходни с латинските
С уговорки за единия и двата спомагателни глаголи!
Дори само те да са, това е страшна улика
По какъв начин са там, след като нямаме антична история?
Траките са измрели до един, нямаме контакт с тях , латинският е изваден от употреба при идването на Аспарух?
Откъде! И то глаголи, градящи езика Също- сядам, кост, уста, око и така нататък....
Да се изкаже оная подигравчия, без полезни знания, нали е филолог!
Не, не си струва, да мълчи! Не е във възможностите му това!
цитирай
14. shtaparov - Прав си приятелю
19.01 17:03
leonleonovpom2 написа:
Току що приключих тема за Македония! Свързани са с твоята
Тука някои ми вадят очи за запетайка или погрешно набрана буква
Като са такива големи филолози, защо не видят гредата в собственото си око
Да, не могат да направят причинно -следствена връзка, да мислят логично
В Българския има четири хиляди думи, еднакви или сходни с латинските
С уговорки за единия и двата спомагателни глаголи!
Дори само те да са, това е страшна улика
По какъв начин са там, след като нямаме антична история?
Траките са измрели до един, нямаме контакт с тях , латинският е изваден от употреба при идването на Аспарух?
Откъде! И то глаголи, градящи езика Също- сядам, кост, уста, око и така нататък....
Да се изкаже оная подигравчия, без полезни знания, нали е филолог!
Не, не си струва, да мълчи! Не е във възможностите му това!

...препинателния знак не е фатален, римляни и гърци са писали без такива знаци поне 2000 години,и нищо не им се е случило гледам :) За единния произход на римляни и Българи мога да напиша даже статия,а твоите констатации ми помагат!
цитирай
15. radostinalassa - Нямам нищо против Щапаров като радетел на нашата история...
19.01 17:39
но да се определя Западна Европа като ядрото на бялата раса е нещо друго. Тук липсва науката генетика.
цитирай
16. shtaparov - но да се определя Западна Европа ...
19.01 18:18
radostinalassa написа:
но да се определя Западна Европа като ядрото на бялата раса е нещо друго. Тук липсва науката генетика.

Ядро на бялата раса винаги е била Източна Европа и в частност: земите на Стара Велика България,в това число част от Балканите. Великите преселения,но и по-късните обаче промениха нещата и центъра се измести на запад,особено след турско-татарските нашествия. Това също е временно най-вероятно но докога- само Господ знае
цитирай
17. radostinalassa - Великите преселения на милионите българи...
19.01 18:57
са станали в 3 посоки, а не само на запад. Нали така? На север , в Русия най - много приличат на нас. Умни са като нас, находчиви, не са загубили държавата си.
цитирай
18. radostinalassa - Прилагаш цензура..
20.01 17:04
Това е слабост.
цитирай
19. radostinalassa - Смешен си..
20.01 17:15
Не можеш да спориш, нямаш знания .
цитирай
20. shtaparov - са станали в 3 посоки, а не само на ...
22.01 13:11
radostinalassa написа:
са станали в 3 посоки, а не само на запад. Нали така? На север , в Русия най - много приличат на нас. Умни са като нас, находчиви, не са загубили държавата си.

Ами нормално- мнозинството там са асимилирани Българи!
цитирай
21. shtaparov - (Прилагаш цензура..)
22.01 13:13
radostinalassa написа:
Това е слабост.

Няма такова нещо- къде видя цензура, привидяло ти се е!
цитирай
22. shtaparov - Обичам твоя хумор!
22.01 13:14
radostinalassa написа:
Не можеш да спориш, нямаш знания .

Посмях се доста!
цитирай
23. radostinalassa - Какво значи асимилирани...
23.01 12:50
Българите са били милионен народ. Помисли малко. А има и генетика, ако не си чул. Хаплогрупата на русите /80%/- Р1А е дошла от Балканите. Остава ти една крачка до отговора.
цитирай
24. litatru - Здравей, Щапаров!
23.01 21:49
Сладки сънища!
цитирай
25. shtaparov - Благодаря!
23.01 22:48
litatru написа:
Сладки сънища!

Сладки сънища и на теб!
цитирай
26. shtaparov - Българите са били милионен народ. ...
23.01 22:51
radostinalassa написа:
Българите са били милионен народ. Помисли малко. А има и генетика, ако не си чул. Хаплогрупата на русите /80%/- Р1А е дошла от Балканите. Остава ти една крачка до отговора.

Чул съм за генетиката много повече отколко подозираш,ама ти дали си чула? А отговорът за хаплогрупата на "русите" е прост: поне 70% от тях са русифицирани Българи, които са вече много подобни на днешните македонисти! Причината ти я назова- ние сме били милионен народ по времето,в което те са били нищожно и незначително турско племе!
цитирай
27. mt46 - Здравей, Ангеле!
23.01 23:00
Древността на даден народ е без голямо значение. Много по-важно е какви материални и духовни ценности е създал този народ, какви велики дела е извършил...
цитирай
28. mt46 - https://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D0%B0%D0%BA%D0%B5%D0%B4%D0%BE%D0%BD%D1%81%D0%BA%D0%B0_%D0%BB%D0%B8%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B0%D1%82%D1%83%D1%80%D0%BD%D0%B0_%D
23.01 23:04
"В политически план, последната изразена позиция на българското правителство – във връзка с обсъждането на начало на преговори за присъединяване на Северна Македония към Европейския съюз в края на 2020 година – е, че „България ще признае македонския език и македонската идентичност, ако Северна Македония признае, че исторически те произтичат от български основи.“
Такава е позицията на нашенските евроатлантически политици...
цитирай
29. radostinalassa - 80% от русите са наследници на българите...
24.01 13:41
Т.е. наши българи. Та това е ареалът на бялата раса, не западняците. Трудно правиш умозаключения. Чий бог е Тангра?
цитирай
30. shtaparov - Т. е. наши българи. Та това е ареалът ...
24.01 23:22
radostinalassa написа:
Т.е. наши българи. Та това е ареалът на бялата раса, не западняците. Трудно правиш умозаключения. Чий бог е Тангра?

Не си прави илюзии- досега не са открити никакви исторически данни за някакъв бог,който да е носел името "тангра"!
цитирай
31. shtaparov - Т. е. наши българи. Та това е ареалът ...
24.01 23:25
radostinalassa написа:
Т.е. наши българи. Та това е ареалът на бялата раса, не западняците. Трудно правиш умозаключения. Чий бог е Тангра?

Те не са Българи, а бивши Българи- точно като башибозуците в Батак и като македонистите в Скопие! Бившия Българин не е като бившия негър,а повече прилича на бившия римлянин Арминий!
цитирай
32. shtaparov - Древността на даден народ е без г...
24.01 23:28
mt46 написа:
Древността на даден народ е без голямо значение. Много по-важно е какви материални и духовни ценности е създал този народ, какви велики дела е извършил...

Не е голяма лъжа и това,но в днешно време някои народи от древността си правят капитал, а "нашата" глупава тюркска теория (фантазия) я използват срещу нас!
цитирай
33. shtaparov - Ами правилно
24.01 23:31
mt46 написа:
"В политически план, последната изразена позиция на българското правителство – във връзка с обсъждането на начало на преговори за присъединяване на Северна Македония към Европейския съюз в края на 2020 година – е, че „България ще признае македонския език и македонската идентичност, ако Северна Македония признае, че исторически те произтичат от български основи.“
Такава е позицията на нашенските евроатлантически политици...

Не го намирам за грешен този подход!
цитирай
34. radostinalassa - А генетиката как е ?...
25.01 10:42
Много зле. Западняците са Р1Б, а ние и русите Р1А. Ти харесваш западняците. Защо е така?
цитирай
35. shtaparov - Много зле. Западняците са Р1Б, а ние ...
25.01 17:39
radostinalassa написа:
Много зле. Западняците са Р1Б, а ние и русите Р1А. Ти харесваш западняците. Защо е така?

Защото са много подредени, организирани и успешни,а на нас ни дават много повече права и свободи отколкото онези. Западът не си криви душата и признава очевидните истини- той открито признава,че няма доказателства за азиатски произход на Хуните и Българите,издигаше глас в защита на избиваните от сръбския поробител Българи, приютяваше нашите борци за свобода и бе готов да ни освободи без нито един изстрел, докато Руската империя не се намеси за да развали всичко...
цитирай
36. radostinalassa - Питам защо харесваш чуждите, а не своите?...
25.01 18:20
Много турски паши са били англичани. Чърчил искаше да превърне София или България в картофена нива. Този не е от нашите.
Освободи ни Русия, защото те имат съвест за разлика от пиратите и евреите.
цитирай
37. radostinalassa - Ще ти пиша още...
25.01 18:59
Защо Иван Грозни е забил плесница на папския легат, а и ние никога не приемаме католицизма? Религията ни е обща, езикът също. Папата приема гейове за свещеници.
цитирай
38. shtaparov - Много турски паши са били англич...
25.01 19:15
radostinalassa написа:
Много турски паши са били англичани. Чърчил искаше да превърне София или България в картофена нива. Този не е от нашите.
Освободи ни Русия, защото те имат съвест за разлика от пиратите и евреите.

Mного турски паши са били и сърби- братя на руснаците сиреч,но ти май го забравяш. Чърчил е боклук,а за съвестта съм съгласен- мнозина в Русия имат съвест ако не всички.
цитирай
39. shtaparov - Защо Иван Грозни е забил плесница на ...
25.01 19:21
radostinalassa написа:
Защо Иван Грозни е забил плесница на папския легат, а и ние никога не приемаме католицизма? Религията ни е обща, езикът също. Папата приема гейове за свещеници.

Тука вече много грешиш: България на Тервел в 703 г. приема християнската религия и за 78 години създава онова,което днес наричаме Католицизъм. Папата по принцип не приема никакви гейове пък ако някой се е набутал без никой да забележи- той не е оракул да го разпознае от раз,на всеки боклук му трябва време да се изяви. Ако бе гледала по-добре какво прави папата,той маха всеки обвинен в гейщина- праща го на борсата сиреч! Точно това трябваше да забележиш,но то не ти върши работа и го премълчаваш...
цитирай
40. radostinalassa - Папата даде разрешение да се назначават...
26.01 17:05
гейове за свещеници, само да са неженени и да се наследи имуществото им. Днес не сме католици. Предатели винаги е имало и ще има.
Ядрото на бялата раса се определя не по подредеността и успешността, а генетически.
цитирай
41. shtaparov - гейове за свещеници, само да са н...
26.01 23:58
radostinalassa написа:
гейове за свещеници, само да са неженени и да се наследи имуществото им. Днес не сме католици. Предатели винаги е имало и ще има.
Ядрото на бялата раса се определя не по подредеността и успешността, а генетически.

Нещо се обърка и с въпросите,и в тематиката- започна с местоположението на "бялото" ядро,а после забрави и се обърна към начина,по който го определяме,след като в началото бе забравила да го споменеш или типично по казионистически: грешка има- наказани за грешката няма,а тя продължава и занапред с нова сила... :)
цитирай
42. radostinalassa - Шикалкавиш...
29.01 19:11
80% от нас са за Русия, защото ни е освободила. Това го правят сродни народи , които имат съвест. Езикът им е старобългарски, а не английски.
цитирай
43. radostinalassa - Давай ти си...
30.01 16:44
В Камерун 80% са с хаплогрупа Р1Б, но външно са си негри.
цитирай
44. shtaparov - 80% от нас са за Русия, защото ни е ...
30.01 16:48
radostinalassa написа:
80% от нас са за Русия, защото ни е освободила. Това го правят сродни народи , които имат съвест. Езикът им е старобългарски, а не английски.

Русия е освободила и други народи,на които не е сродна обаче- гърци, арменци и грузинци например. Значи родството тук не играе роля,нито съвестта: Армения и Грузия бяха окупирани от нея така както и ние,но за много по-дълго време,а после се измъкнаха от желязната й хватка.
цитирай
45. shtaparov - В Камерун 80% са с хаплогрупа Р1Б, но ...
30.01 16:49
radostinalassa написа:
В Камерун 80% са с хаплогрупа Р1Б, но външно са си негри.

За Камерун това е нормално- за нас не е.
цитирай
46. radostinalassa - 44. shtaparov
07.02 13:35
Трудно мислиш. А кои народи са освободили янките, англичаните? Напротив, поробвали са ги, защото нямат съвест. В Русия е имало много известни хора, които са били българи и са лобирали вероятно за нас. Така е и днес.
цитирай
47. radostinalassa - Много рядко твориш...
07.02 13:38
Не може да е нормално в Камерун да има 80% евери. Защо това не е станало при ескимосите, чукчите? А те даже имат обичай да предоставят жена си на госта, за да не ги измори близкородственото кръстосване.
цитирай
48. blagovesteliseev - За съжаление т.н. днешни истини за историята са голям тюрлюгювеч
08.02 18:38
А авторите им упорито работят срещу българските национални интереси.
Добра си ни е историята. Пред 681 г. е създадена държавата, в която живеем.
цитирай
49. shtaparov - Я да видим сега кой трудно мисли
09.02 23:24
radostinalassa написа:
Трудно мислиш. А кои народи са освободили янките, англичаните? Напротив, поробвали са ги, защото нямат съвест. В Русия е имало много известни хора, които са били българи и са лобирали вероятно за нас. Така е и днес.

Научи се да пишеш думата БЪЛГАРИ винаги с главна буква,а отговор веднага получаваш. Американците са освободили от испански колониален гнет народи като кубинци, филипинци и порториканци,а англичаните са освободили от турско робство народи като йеменци, саудитци, йорданци, палестинци, кипърци, египтяни, суданци, катарци, дубайци и пр.!
цитирай
50. shtaparov - (Много рядко твориш...)
09.02 23:34
radostinalassa написа:
Не може да е нормално в Камерун да има 80% евери. Защо това не е станало при ескимосите, чукчите? А те даже имат обичай да предоставят жена си на госта, за да не ги измори близкородственото кръстосване.

Бързата кучка слепи ги ражда,а прекаленото писане води до катастрофален спад на качеството който искам да избегна,но ти изглежда още не си го проумяла. В Камерун не е нормално да има 80% ЕВРЕИ а не "евери"- затова и няма,а жените си на госта са обичали да предоставят първо сърбите като далекоизточни пришълци,а после и някои родствени тям турски племена като Огузите,чието Българско име изглежда е било Огъзи т.е. хора,които се надупвали пред всеки чужденец.
цитирай
51. shtaparov - А авторите им упорито работят срещу ...
09.02 23:37
blagovesteliseev написа:
А авторите им упорито работят срещу българските национални интереси.
Добра си ни е историята. Пред 681 г. е създадена държавата, в която живеем.

Много се радвам че сме на едно мнение приятелю, за което те поздравявам!
цитирай
52. radostinalassa - Едва ли негрите са предоставяли жените си на саксите...
10.02 19:33
И днес войниците на НАТО не могат да ги съдят в страната, в която служат. Ескимосите са малобройни в селищата си и затова го правят. У българите е имало такъв обичай, да се женят в друго село, заради близкородственото кръстосване, характерно за фараоните и европейските благородници. Израждат се. Та не бъркай агресията на саксите и природните закони.
цитирай
53. shtaparov - И днес войниците на НАТО не могат да ...
10.02 20:07
radostinalassa написа:
И днес войниците на НАТО не могат да ги съдят в страната, в която служат. Ескимосите са малобройни в селищата си и затова го правят. У българите е имало такъв обичай, да се женят в друго село, заради близкородственото кръстосване, характерно за фараоните и европейските благородници. Израждат се. Та не бъркай агресията на саксите и природните закони.

А какво общо има това със статията,която съм написал?
цитирай
54. virtu - Здравей ,
10.02 20:40
Ако знаете колко народности ни се радват и искат да произлизат от нас !
Трябва да събера коментарите от цял свят, колко народи ни смятат за тяхни родоначалници ! Не знаят цялата истина . че сме БолгАрии , но и това ще разберат!
Поздрав най-сърдечен !
цитирай
55. radostinalassa - Нямаш отговор...
11.02 12:49
И защо западняците, където влизат и наглосаксите да са ядрото на бялата раса?
цитирай
56. radostinalassa - Готов ли е новия шедъовър?...
11.02 20:03
Да го видим.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: shtaparov
Категория: Политика
Прочетен: 5224600
Постинги: 285
Коментари: 9485
Гласове: 147412
Архив
Календар
«  Февруари, 2025  
ПВСЧПСН
12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728
Блогрол
1. Потомци на Алцек в Италия- гайди и тъпани,Български носии,цървули и навуща
2. Българска аристокрация през XV-XVII век
3. Българи от Ниш 2018 г. празнуват деня на Съединението
4. 105 Български въстания срещу турците
5. Български печат на 4300 години
6. Тракийската богиня ДУЛА- виж ДУЛО и календарния термин ДИЛОМ
7. Автономни градове и области през XV-XVI в. в България
8. Тюрколози умишлено крият стари истории на България,издадени преди векове в чужбина
9. Фалшификатори на Българската история върлуват безнаказано в Уикипедия
10. Спароток срещу фалшификаторите на история
11. Мнението на велики личности за Българите
12. Скитско племе Авари- факти и извори
13. Ето колко е лесно да се разбере истината за произхода ни: статия на Спароток
14. "Пра"-Българите са потурчени с купища цинични лъжи по наш адрес,измислени от руската "наука"
15. България е дала заем на Франция през 1907 г. 145 милиона златни лева
16. Българска сватба от старо време- ориг.запис от 1962 г.,няма къде да го видите днес
17. Германски племена с феноменални имена: Дули,Галомани,Кавки,Камари,Фраки,Аварини,Еруски (Етруски),Балти,Бактери (=Бактри),Аугандзи (=Афганци),Албани,Гермиони,Вируни,Варни и пр.
18. Бълг.език забранен в Татарстан 1928 г.,а татарите клали Българи в Русия 1884г.
19. Руснаци спрягат Българите в конференция за Тенгри
20. Руски данни за Киев- основали го индуси,в него имало монголоиди и тюрки
21. Русите роднини на тюрките- руска статия
22. Евреите с италиански корени,навярно от етруските
23. Манихейството вид гностицизъм,основа на дуализма и богомилството
24. Орфей и синът му били в Египет- Спароток
25. Български календарни животни в дакийския зодиак
26. Сърби и Хървати в Стара Велика България
27. Българските тайни езици- част от тях
28. Истинската Илиада е фригийската
29. Именникът на князете- проучване на Стефан Чурешки
30. Ценни сведения за морските народи