Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.08 19:53 - ТУРЦИТЕ СА СТАНАЛИ ДОСУЩ МАКЕДОНИСТИ - НАУЧИХА СЕ ДА КРАДАТ И ПРИСВОЯВАТ ВСИЧКО НАШЕ
Автор: shtaparov Категория: Политика   
Прочетен: 1850 Коментари: 34 Гласове:
61

Последна промяна: 21.08 11:09

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
ТУРЦИТЕ СА СТАНАЛИ ДОСУЩ МАКЕДОНИСТИ - НАУЧИХА СЕ ДА КРАДАТ И ПРИСВОЯВАТ ВСИЧКО НАШЕ


   "Модата" да се краде Българска история и културни достояния не е от вчера а датира от XVI век,когато руският княз Иван Ужасни ("Иван Грозни") се самообявил за "цар". Истинско "развитие" обаче тя получи през ХХ-ти век,когато от населението на Вардарска България бе скалъпена новата македонска "нация". От тогава минаха десетилетия и понеже на крадците не се случи нищо,апетитите нарастнаха и започнаха да се появяват все нови и нови уродливи крадци,които са отворили алчни уста за нашите политически, културни и военни постижения от старите времена. Най-нагли крадци след сръбските отрепки в Скопие и панславистките жалкари се оказаха власите и албанците- те си приписват авторството на всеки наш артефакт,който се открие в техните земи и най-арогантно ни зачеркват от своите справочници,като не споменават дори думичка за нас!

  Туркоманската заблуда обаче не е от вчера и бе логично да провокира присвоителския манталитет на турските народи,който в един момент се събуди и те,които инак са повече уж честни,почнаха на свой ред да ни крадат.
         image

   На техните апетити пригласят някои наши "историци", дейци и съблогъри,които си служат със системи от лъжи,фантазьорства и подвеждащи заключения,с които от девет реки вода докарват за да "докажат",че нашите деди не са били Българи а турци!

image

  В днешно време най-крадливи са татарите и чувашите което вече добре знаем,но напоследък към тях се присъединиха и киргизите:

       image

  Неимоверната отдалеченост на Киргизия от нашите земи не спира устрема на измамниците- подпомагани от турци и туркомани те непоколебимо присвояват всичко наше,понеже от векове са потиснати и са затънали в постоянен стрес и етногеографски комплекси. Подобно турци и тарари,те също на свой ред искат да се изкарат европейци (каквито са били дедите им преди 3-4 хилядолетия) и да изкарат Българското свое,но са объркали адреса- нашето наследство вече е изкрадено от "славяни", власи, гърци, "македонци" и албанци а останалото вече не го даваме,та за тях не е останало много!

  С течение на времето крадците не мирясват,а стават все по-нагли и няма да изоставят своите лъжи,докато България не напише истината за Българския произход и за нашите предци: най-старите жители на Бълганския полуостров от палеолита до днес които,като най-древни праисторически Българи са живели тук 5000 години преди македоните, 4500 год.преди гърците, 6900 год.преди "славяните" и 7300 год. преди азиатските власи и албанци да нахлуят в свещената ни земя!



Гласувай:
61


Вълнообразно


1. kvg55 - shtaparov,
20.08 21:59
И ние сме усвоили доста турски думи.
цитирай
2. dobrodan - Чувствам се поласкан
20.08 22:06
и благодаря за рекламата :).
Ангеле? Когато държиш нещо, покрито с пера, има ципи на пръстите на краката, кряка като патица, има плоска човка и върти шия като патица, докато се мъчи да те ухапе - то да знаеш, че това е патица, Ангеле, не е таралеж :).
Най-стари заселници на Балканите са семитски племена, има си писано по тоя въпрос. Хемус, Хайме, Хаим?
Сега честито, да видиш отде изгрява слънцето.
Цитат: Индската цивилизация имала своя писменост, съставена от около 270 пиктографни знаци, която все още не е разчетена. По въпроса за етническия състав на носителите на най-древната култура по Инд сред учените няма единно мнение, като има три хипотези - дравидска, семитска и арийска.
Цивилизацията Инд - Харапа е на 9000 години преди новата ера.
Твоите деди (тюркска дума, деде:):):))на кое дърво висяха в Стара планина по това време?
цитирай
3. samvoin - Та кой на Балканите не присвоява и не ...
20.08 22:48
Та кой на Балканите не присвоява и не е присвоявал от нас?
Кой последните векове и особено десетилетия, не ни е "барвал" историята, трил или пренаписвал и преиначавал или не сме я "курдисвали" според неговия кеф, на Балканите и почти и извън тях?
Има ли такъв?
Кой впрочем тук около нас, има някаква значима и отдавнашна собствена история, а повечето и идентичност?
цитирай
4. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
21.08 00:48
Прав си!
Божидар Димитров в едно беше безусловно прав!
Отвсякъде граничим с наши земи!
Туркофилите имат лесно противодейств ие За петстотин години защо не сме създали общ народ? А сме водили люта битка за отделяне от тях Нишкото въстание, най- голямото в империята самите сръбски вестници го описвали като Българското?
За фалшификацията Румъния да не говорим И езикът им е изкуствен ,не е от римско време! Това е глупост, нескопосна Даките са гети избягали от Мизия, да не бъдат романизирани
Да не се отклонявам от темата, защо се водят франкофони? Защо колегите ме питат откъде знам румънски Ами не е трудно да разчетеш надписите, ако знаеш прилично френски!
Този език е създаден от французи след Кримската война и утвърден като официален през, 1962 г дотогава са говорили български!
Защо? Защо е откраднат от нас диамантът на земите ни- Северна Добруджа? Където е поставено началото на Дунавска България нашата!
За да не се възстанови Велика България- затова!
И местните предатели- изполичари пригласят, че е правилно!?
За сребърниците!
Наследниците на Кириак Стефчов плачат за турското робство, за рахатлъка си в него и вият срещу царска Русия в която припознават днешна Русия ? Сам Ленин е казал, като е е наредил да се унищожат книжата за заема ни, че с делата на Царска Русия съветите нямат нищо общо!
Пука им сигурно за македонска Украйна?
Хайде де!?
Стадо без кучета, лесни сме за крадене Даже има и вътрешни помагачи
Нека откраднат нещо, дори крадено от тях, от някой от съседите ни? Ясно от кого!
Ще откраднат, но друг път Ще скочат като един! А предателят ще разкъсат!

Лека нощ!
цитирай
5. shtaparov - И ние сме усвоили доста турски думи. ...
21.08 06:41
kvg55 написа:
И ние сме усвоили доста турски думи.

Усвоили но не и откраднали приятелю: ние не ги обявяваме за Български а напротив: много наши думи пишман езиковеди още ги обявяват за "турски" т.е.- кражбата продължава все за наша сметка...
цитирай
6. shtaparov - Та кой на Балканите не присвоява и не ...
21.08 06:44
samvoin написа:
Та кой на Балканите не присвоява и не е присвоявал от нас?
Кой последните векове и особено десетилетия, не ни е "барвал" историята, трил или пренаписвал и преиначавал или не сме я "курдисвали" според неговия кеф, на Балканите и почти и извън тях?
Има ли такъв?
Кой впрочем тук около нас, има някаква значима и отдавнашна собствена история, а повечето и идентичност?

Прав си приятелю- аз не познавам Балкански народ,който да не е краднал от нас: Българската софра е голяма,богата и всеки пришълец ламти да заседне на нея,а ние да му принасяме и да му се извиняваме за това,че сме му ударили два шамара докато сме опитвали да си я опазим!...
цитирай
7. shtaparov - и благодаря за рекламата :). Анг...
21.08 06:58
dobrodan написа:
и благодаря за рекламата :).
Ангеле? Когато държиш нещо, покрито с пера, има ципи на пръстите на краката, кряка като патица, има плоска човка и върти шия като патица, докато се мъчи да те ухапе - то да знаеш, че това е патица, Ангеле, не е таралеж :).
Най-стари заселници на Балканите са семитски племена, има си писано по тоя въпрос. Хемус, Хайме, Хаим?
Сега честито, да видиш отде изгрява слънцето.
Цитат: Индската цивилизация имала своя писменост, съставена от около 270 пиктографни знаци, която все още не е разчетена. По въпроса за етническия състав на носителите на най-древната култура по Инд сред учените няма единно мнение, като има три хипотези - дравидска, семитска и арийска.
Цивилизацията Инд - Харапа е на 9000 години преди новата ера.
Твоите деди (тюркска дума, деде:):):))на кое дърво висяха в Стара планина по това време?

Семитите не са турци обаче: ти защо не опита да "обясниш" техните думи през турски,а все на нашите налиташ- нашите ли са по-сладки за крадене или тяхното "грозде" е кисело? Семитската хипотеза (т.е. фантазия) за миналото на Бълганския п-в силно издиша,понеже самите семити имат арийско минало но после се преселили на изток и, попадайки в азиато-хамитска среда променили езика си до онзи,който днес наричаме "семитски",но запазили и много наши думи! Казано другояче, арийското залитане на Хитлер през Втората световна се превърна в семитско залитане днес,но нищо ново под слънцето: семитите усвоига неговата политика и вече я прилагат към другите в своя изгода без да се интересуват от истината така,както и ти не се интересуваш!...
цитирай
8. shtaparov - Прав си!Божидар Димитров в едно ...
21.08 07:19
leonleonovpom2 написа:
Прав си!
Божидар Димитров в едно беше безусловно прав!
Отвсякъде граничим с наши земи!
Туркофилите имат лесно противодейств ие За петстотин години защо не сме създали общ народ? А сме водили люта битка за отделяне от тях Нишкото въстание, най- голямото в империята самите сръбски вестници го описвали като Българското?
За фалшификацията Румъния да не говорим И езикът им е изкуствен ,не е от римско време! Това е глупост, нескопосна Даките са гети избягали от Мизия, да не бъдат романизирани
Да не се отклонявам от темата, защо се водят франкофони? Защо колегите ме питат откъде знам румънски Ами не е трудно да разчетеш надписите, ако знаеш прилично френски!
Този език е създаден от французи след Кримската война и утвърден като официален през, 1962 г дотогава са говорили български!
Защо? Защо е откраднат от нас диамантът на земите ни- Северна Добруджа? Където е поставено началото на Дунавска България нашата!
За да не се възстанови Велика България- затова!
И местните предатели- изполичари пригласят, че е правилно!?
За сребърниците!
Наследниците на Кириак Стефчов плачат за турското робство, за рахатлъка си в него и вият срещу царска Русия в която припознават днешна Русия ? Сам Ленин е казал, като е е наредил да се унищожат книжата за заема ни, че с делата на Царска Русия съветите нямат нищо общо!
Пука им сигурно за македонска Украйна?
Хайде де!?
Стадо без кучета, лесни сме за крадене Даже има и вътрешни помагачи
Нека откраднат нещо, дори крадено от тях, от някой от съседите ни? Ясно от кого!
Ще откраднат, но друг път Ще скочат като един! А предателят ще разкъсат!

Лека нощ!

Затова приятелю аз смятам че Северна Донруджа, Вардарския край и Беломорието рано или късно ще трябва да бъдат върнати на Майка България,без значение какво са построили чужденците досега там! Те пък да не са строили,като са знаели чия е земята а щом са го направили,ще си остане за тяхна сметка като компенсация за наема и лихвите,които ни дължат след незаконното задържане на нашите земи!
цитирай
9. mt46 - ===
21.08 13:30
Лъжите, манипулацииге, опитите за присвояване на чуждото или на общото са характерни за всички крайни етнонационалисти и псевдоисторици, в т.ч. и на българските. Все сте от един дол дренки...
цитирай
10. nkf - Напълно си прав, Ангеле! Бих си п...
21.08 17:55
Напълно си прав, Ангеле! Бих си позволил само две корекции - аз така или иначе съм ги споменавал под твои други статии, засягащи тази и подобни теми - и едно допълнение-пояснение. Първо, власите не са народ в смисъла, който обикновено се разбира - казвал съм ти го и в този смисъл твоята теза, че те са някакви ... какви бяха, турци и т.н., изобщо не е вярна. Власите, във всевъзможните им наименования и варианти - включително езикови било то гръкоговорящи, или квазилатиноговорящи, като: куцовласи, цинцари,, истроромани, каракачани и т.н. са метанародност, базирана само и единствено на религията и държавната принадлежност. Стъава въпрос за това, че те са фанатично православни и са реално ромеи. От там идва и дивата им омраза към нас Българите. В Македония яростната, дива и агресивна българофобия се поддържа именно от власи. Всъщност те са естествените съюзници на сърбите-окупатори. Огромна част от въпросните власи/куцовласи, цинцари, каракачани и т.н. ромеи е асимилирана сред гърците, а за сърби и румънци направо няма какво да се говори, защото там размерите на проникване и асимилация на влашорите сред тези народи е в неподозиран мащаб. Това допълнително подхранва и без това антибългарската политика на въпросните държави. Апропо, настоящият премиер на Македония, а и преди него, са именно власи. Албанците! Една не малка част от представящите се днес за албанци не са истински албанци. Личат си ясно по антропологията. Истинските албанци са красиви хора и са си балканско население като нас, с ясен или силно изразен нордически тип и долекокефални черепи. Албанците с кръглите, криви чутури, с плоските темета и тилове, както и с изпъкналите чела, са нещо друго, нямащо общо с Балканите. Те най-вероятно са някакво лигурийско население, идващо от южна Италия. Та, истинските албанци наистина имат някакъв дял в старата култура, но доколко и къде ... Все пак, в мнозинството си днешната албанска сган наистина няма абсолютно никакви права към древното наследство тук, на Балканите!
цитирай
11. nkf - По отношение на турците и остана...
21.08 18:08
По отношение на турците и останалите тюркски народи: Сега, до голяма степен е разбираемо защо крадат наша история - ти си посочил част от мотивите им: Разните татари по Волга искат просто чрез нас да се запишат за европейци, а нещо такова имат на ум и самите турци от турция. Вероятно такива мотиви има и при други. Има обаче и друга, съществена причина: говорим за племена и народи, които едва сега започват да се избистрят като нации, тоест налице е националнообразуващ процес. За Европа националното образуване е минало преди 180, 200 - 300 години / при холандци, англичани, датчани, шведи - дори и преди повече от 300 години/. При нас, например, националното формиране е започнало още в началото на 19-ти век тоест преди 200 години /не е с Паисиевата история, както "академичните" толупи, като комуниста-боклук Пантев, твърди/. При турците националното формиране започна в началото на 20-ти век и най-вече след създаването на турската република - тоест преди 100 години. Тук говоря за нация в смисъла на разбирането на епохата на Просвещението. Та, разните татари, киргизи, чуваши и т.н. едва сега започват да формират някаква националност и на тях им трябва НАЦИОНАЛЕН МИТ; трябва им приемлива история и съответно култура, за да могат да изградят национална идентификация и съзнание. Това няма как да стане на базата на идентификация с диви чобани, козари и т. н., които и ментално, и битово, и обществено, и материално, и духовно, и интелектуално живеят в нещо като номадско средновековие, и доколкото има елементи на по-виско култура сред тях, то това идва или от старите скити или от персите или от някои други. Така че създаването на национален мит и национална идентификация, съзнание и т.н. е причината за яростните кражби от тяхна страна. Впрочем не е новост, и други са го правили. Германците и руснаците са ярки примери на крадци!
цитирай
12. leonleonovpom2 - Здравей, Ангеле!
22.08 07:09
В предходния коментар, неволно, съм допуснал грешка! Годината за обявяването на така наречения румънски език за официален е 1862 , а не ; както е написано- 1962!
Извинявам се за станалото!
цитирай
13. samvoin - Написах коментар, относно посл...
22.08 14:44
Написах коментар, относно последния твой коментар тук във връзка с възстановяването на ЦЕЛОКУПНА, не малко неправилното в миналото "ВЕЛИКА" България, което се преиначава от зложелателите, както те си искат. Велика би изглеждала по съвсем друг начин от само ЦЕЛОКУПНА...
Явно е изчезнал.
Та... Въпроса ми беше: Къде виждаш този елит днес у нас, особено разпознаваем такъв, а и какъвто и да е? Това ядро хора, дори кръг, дори група или общност... За организация, движение, течение, "НПО" (Станала гнусна дума, синоним на извращение и антибългаризъм.), а партия пък хептен, даже и не искам да питам... Които виждаш да изградят някакъв отпор, стратегия, платформа, програма за действия, доктрина след това по посока оцеляването и спасението на каквато и да е България? Като суверенна, могъща, справедлива... Камо ли ЦЕЛОКУПНА... Камо ли изобщо ДЪРЖАВА БЪЛГАРИЯ, в момента НЕСЪЩЕСТВУВАЩА... А май практически и "нема такъв народ"? Поне в тея ширини...
Как ги виждаш нещата? И то на база обстоен-просветен анализ на нашето минало-далечно и близко и манипулациите и лъжите на заинтересованите по него, на причините оттам за нашето безнадеждно настояще и за нашето, изглежда ЛИПСВАЩО КЪМ МОМЕНТА БЪДЕЩЕ?
Виждаш ли такова ядро, кръг, група хора? Неподставени, непрограмирани да оплескат нещата... Готови да ДЕЙСТВАТ И ДА СЕ ЖЕРТВАТ?
Аз лично не...
А ти?
И кои са те ако ги виждаш?
За партия, даже не бих искал и да питам... Съществува ли българоподобна поне такава?
цитирай
14. samvoin - Говореща за връщане на СУВЕРЕНИ...
22.08 14:46
Говореща за връщане на СУВЕРЕНИТЕТА И ДЪРЖАВНОСТТА НИ, събиране на желаещите с наше национално самосъзнание в тези земи и закрилата им... Камо ли за ЦЕЛОКУПНОСТ НА БЪЛГАРИЯ И БЪЛГАРСКИ НАЦИОНАЛЕН ВЪПРОС...
Да си видял в нечия платформа, хеле "предизборна" да съществува подобно нещо?
Аз все търсих, но не намерих...
Освен еврейски шовинизъм и национализъм и може би тук-там турски и македонски, друг не съм забелязал, особено изявяващ се публично и изборно...
цитирай
15. shtaparov - В предходния коментар, неволно, ...
22.08 17:22
leonleonovpom2 написа:
В предходния коментар, неволно, съм допуснал грешка! Годината за обявяването на така наречения румънски език за официален е 1862 , а не ; както е написано- 1962!
Извинявам се за станалото!

Няма проблем приятелю- веднага ти схванах мисълта и приех техническия пропуск за дреболия,не е нещо проблемно слава Богу!
цитирай
16. shtaparov - Говореща за връщане на СУВЕРЕНИ...
22.08 17:22
samvoin написа:
Говореща за връщане на СУВЕРЕНИТЕТА И ДЪРЖАВНОСТТА НИ, събиране на желаещите с наше национално самосъзнание в тези земи и закрилата им... Камо ли за ЦЕЛОКУПНОСТ НА БЪЛГАРИЯ И БЪЛГАРСКИ НАЦИОНАЛЕН ВЪПРОС...
Да си видял в нечия платформа, хеле "предизборна" да съществува подобно нещо?
Аз все търсих, но не намерих...
Освен еврейски шовинизъм и национализъм и може би тук-там турски и македонски, друг не съм забелязал, особено изявяващ се публично и изборно...

За съжаление не съм видял приятелю...
цитирай
17. shtaparov - Написах коментар, относно посл...
22.08 17:29
samvoin написа:
Написах коментар, относно последния твой коментар тук във връзка с възстановяването на ЦЕЛОКУПНА, не малко неправилното в миналото "ВЕЛИКА" България, което се преиначава от зложелателите, както те си искат. Велика би изглеждала по съвсем друг начин от само ЦЕЛОКУПНА...
Явно е изчезнал.
Та... Въпроса ми беше: Къде виждаш този елит днес у нас, особено разпознаваем такъв, а и какъвто и да е? Това ядро хора, дори кръг, дори група или общност... За организация, движение, течение, "НПО" (Станала гнусна дума, синоним на извращение и антибългаризъм.), а партия пък хептен, даже и не искам да питам... Които виждаш да изградят някакъв отпор, стратегия, платформа, програма за действия, доктрина след това по посока оцеляването и спасението на каквато и да е България? Като суверенна, могъща, справедлива... Камо ли ЦЕЛОКУПНА... Камо ли изобщо ДЪРЖАВА БЪЛГАРИЯ, в момента НЕСЪЩЕСТВУВАЩА... А май практически и "нема такъв народ"? Поне в тея ширини...
Как ги виждаш нещата? И то на база обстоен-просветен анализ на нашето минало-далечно и близко и манипулациите и лъжите на заинтересованите по него, на причините оттам за нашето безнадеждно настояще и за нашето, изглежда ЛИПСВАЩО КЪМ МОМЕНТА БЪДЕЩЕ?
Виждаш ли такова ядро, кръг, група хора? Неподставени, непрограмирани да оплескат нещата... Готови да ДЕЙСТВАТ И ДА СЕ ЖЕРТВАТ?
Аз лично не...
А ти?
И кои са те ако ги виждаш?
За партия, даже не бих искал и да питам... Съществува ли българоподобна поне такава?

Аз си представям нещата така: хората ще четат новите констатации за великото Българско минало,ще ги приемат и все някой ден в политиката ще попадне човек,на който истините са му ясни- надявам се впрочем да стане така. Случи ли се това,той ще опита да си сформира подходящ екип,щото към момента нямаме такъв. Нашата власт трябва да мисли за нашия народ- не за чуждите народи разбира се,че пренебрегването на нашия народ е тежък грях,унаследен от недалечното ни минало...
цитирай
18. samvoin - Дали обаче до този "някой д...
22.08 18:06
Дали обаче до този "някой ден", ако е твърде далеч и ако не започнем ОТ ТУК И СЕГА, няма да е твърде късно?
Дали имаме шанс и капацитет да оцелеем още дълги лета, като тия българоподобни, мъждукащи, тлеещи сенки и почти мъртви души, каквито сме станали масово в момента?
Около себе си не виждам нищо друго, не виждам лъч светлина, не виждам БЪДЕЩЕ... Нито в "мрежата", нито в реалния живот, транспорта, на улицата, мястото на което живея или местата на които съм живял в последното десетилетие, може да се каже близо две...
Всичко ми изглежда все по-безнадеждно, особено що се касае до някакво идно бъдеще в лицето на някакво що годе здраво и нормално, българоподобно идно поколение, поне малко приличащо на народ и нещо.
Виждам само човекоподобни без корен, "физически лица", роби, "гои"-говеда за клане пред кланица... Неопределени или неопределяеми в никое отношение. Незнам, дали всички тия определения, съвсем заслужени дали са достатъчни и дали с тях се изчерпва омерзението ми...
Живи ЧОВЕЦИ, знаещи във всяко отношение откъде идват и накъде отиват и буквално и преносно НЕ ВИЖДАМ, поне у нас... А за другаде да кажем, че чак толкова не ме вълнува. Не желая да цитирам Раковски тук, може би не съм го заслужил...
Майкопродавците, често словоблудстват с имената на Титаните-мои вдъхновители...
Ужасно, кошмарно... Но ФАКТ...
Съвсем не "видение, внушение", "конспирация"...
България НЕ СИ ОТИВА, а СИ Е ОТИШЛА... Май... А с нея и българите в тези ширини...
"Това не е моя народ, ТОЙ ВДИГА АПРИЛСКО ВЪЗСТАНИЕ" и ТОЙ ПОЛАГА КЛЕТВА НА ОБОРИЩЕ... Бих казал... Но къде ГО?
Търся го като "Диоген с фенера"...
цитирай
19. samvoin - Колко от идните поколения напри...
22.08 18:07
Колко от идните поколения например, уж имащи се за българи или смятани за такива се вълнуват от тия теми, които обсъждаме тук и от тия факти, които търсим и вадим?
И аз търся отговори за това наше, изглеждащо необратимо и безвъзвратно падение в близкото и далечно минало, корените му... И все не получавам някак, краен и категоричен-изчерпателен и даже задоволителен отговор...
цитирай
20. shtaparov - Лъжите, манипулацииге, опитите за ...
22.08 18:52
mt46 написа:
Лъжите, манипулацииге, опитите за присвояване на чуждото или на общото са характерни за всички крайни етнонационалисти и псевдоисторици, в т.ч. и на българските. Все сте от един дол дренки...

Чуждото и общото го присвояваха едни други хора ако нямаш нищо против,твои приятели впрочем- наричат се интернационалисти или казано по-просто: обществена утайка и обикновени продажници!
цитирай
21. shtaparov - Напълно си прав, Ангеле! Бих си п...
22.08 18:59
nkf написа:
Напълно си прав, Ангеле! Бих си позволил само две корекции - аз така или иначе съм ги споменавал под твои други статии, засягащи тази и подобни теми - и едно допълнение-пояснение. Първо, власите не са народ в смисъла, който обикновено се разбира - казвал съм ти го и в този смисъл твоята теза, че те са някакви ... какви бяха, турци и т.н., изобщо не е вярна. Власите, във всевъзможните им наименования и варианти - включително езикови било то гръкоговорящи, или квазилатиноговорящи, като: куцовласи, цинцари,, истроромани, каракачани и т.н. са метанародност, базирана само и единствено на религията и държавната принадлежност. Стъава въпрос за това, че те са фанатично православни и са реално ромеи. От там идва и дивата им омраза към нас Българите. В Македония яростната, дива и агресивна българофобия се поддържа именно от власи. Всъщност те са естествените съюзници на сърбите-окупатори. Огромна част от въпросните власи/куцовласи, цинцари, каракачани и т.н. ромеи е асимилирана сред гърците, а за сърби и румънци направо няма какво да се говори, защото там размерите на проникване и асимилация на влашорите сред тези народи е в неподозиран мащаб. Това допълнително подхранва и без това антибългарската политика на въпросните държави. Апропо, настоящият премиер на Македония, а и преди него, са именно власи. Албанците! Една не малка част от представящите се днес за албанци не са истински албанци. Личат си ясно по антропологията. Истинските албанци са красиви хора и са си балканско население като нас, с ясен или силно изразен нордически тип и долекокефални черепи. Албанците с кръглите, криви чутури, с плоските темета и тилове, както и с изпъкналите чела, са нещо друго, нямащо общо с Балканите. Те най-вероятно са някакво лигурийско население, идващо от южна Италия. Та, истинските албанци наистина имат някакъв дял в старата култура, но доколко и къде ... Все пак, в мнозинството си днешната албанска сган наистина няма абсолютно никакви права към древното наследство тук, на Балканите!

Сериозен брой от власите са наистина наши врагове- много диви и нискокултурни те не са били народ наистина,но с течение на времето са станали такъв. Гръкоговорящите печенеги са били наистина приети за ромеи- те си имали военни повинности във Византия,а латиноговорящите потомци на авари,кумани и куманизирани печенеги никога не са били римляни и даки,но днес си въобразяват че са такива. Нас обаче няма да ни излъжат- ако сред другите народи има глупави и наивни бързо ще им докажем,че сред нас няма такива или ако ги има,те са нищожно малък брой!
цитирай
22. shtaparov - По отношение на турците и остана...
22.08 19:04
nkf написа:
По отношение на турците и останалите тюркски народи: Сега, до голяма степен е разбираемо защо крадат наша история - ти си посочил част от мотивите им: Разните татари по Волга искат просто чрез нас да се запишат за европейци, а нещо такова имат на ум и самите турци от турция. Вероятно такива мотиви има и при други. Има обаче и друга, съществена причина: говорим за племена и народи, които едва сега започват да се избистрят като нации, тоест налице е националнообразуващ процес. За Европа националното образуване е минало преди 180, 200 - 300 години / при холандци, англичани, датчани, шведи - дори и преди повече от 300 години/. При нас, например, националното формиране е започнало още в началото на 19-ти век тоест преди 200 години /не е с Паисиевата история, както "академичните" толупи, като комуниста-боклук Пантев, твърди/. При турците националното формиране започна в началото на 20-ти век и най-вече след създаването на турската република - тоест преди 100 години. Тук говоря за нация в смисъла на разбирането на епохата на Просвещението. Та, разните татари, киргизи, чуваши и т.н. едва сега започват да формират някаква националност и на тях им трябва НАЦИОНАЛЕН МИТ; трябва им приемлива история и съответно култура, за да могат да изградят национална идентификация и съзнание. Това няма как да стане на базата на идентификация с диви чобани, козари и т. н., които и ментално, и битово, и обществено, и материално, и духовно, и интелектуално живеят в нещо като номадско средновековие, и доколкото има елементи на по-виско култура сред тях, то това идва или от старите скити или от персите или от някои други. Така че създаването на национален мит и национална идентификация, съзнание и т.н. е причината за яростните кражби от тяхна страна. Впрочем не е новост, и други са го правили. Германците и руснаците са ярки примери на крадци!

Много вярно приятелю- трябва им национален мит а всичките им мотиви не мога да посоча и съм посъкратил,щото възможния допустим обем на тукашните статии не позволява да публикуваме големи материали,без да ореже част от тях.
цитирай
23. shtaparov - Колко от идните поколения напри...
22.08 19:30
samvoin написа:
Колко от идните поколения например, уж имащи се за българи или смятани за такива се вълнуват от тия теми, които обсъждаме тук и от тия факти, които търсим и вадим?
И аз търся отговори за това наше, изглеждащо необратимо и безвъзвратно падение в близкото и далечно минало, корените му... И все не получавам някак, краен и категоричен-изчерпателен и даже задоволителен отговор...

Аз мисля че съм открил отговора- той е в националната ни съдба,която е било предопределено да бъде такава. Първо- Българите били големи любители на чистотата включително моралната,което ни навлекло големи неприятности с бивши фалшиви приятели. Второ- те били толко свободолюбиви че били по-съгласни да изгинат или да се влеят в съседните народи,отколкото да се примирят с довлеклите се в земята ни поробители. Това довело до сериозен спад в броя на нашето население,което в един момент се отразило и то много на бъдещата ни съдба...
цитирай
24. shtaparov - Дали обаче до този "някой д...
22.08 19:39
samvoin написа:
Дали обаче до този "някой ден", ако е твърде далеч и ако не започнем ОТ ТУК И СЕГА, няма да е твърде късно?
Дали имаме шанс и капацитет да оцелеем още дълги лета, като тия българоподобни, мъждукащи, тлеещи сенки и почти мъртви души, каквито сме станали масово в момента?
Около себе си не виждам нищо друго, не виждам лъч светлина, не виждам БЪДЕЩЕ... Нито в "мрежата", нито в реалния живот, транспорта, на улицата, мястото на което живея или местата на които съм живял в последното десетилетие, може да се каже близо две...
Всичко ми изглежда все по-безнадеждно, особено що се касае до някакво идно бъдеще в лицето на някакво що годе здраво и нормално, българоподобно идно поколение, поне малко приличащо на народ и нещо.
Виждам само човекоподобни без корен, "физически лица", роби, "гои"-говеда за клане пред кланица... Неопределени или неопределяеми в никое отношение. Незнам, дали всички тия определения, съвсем заслужени дали са достатъчни и дали с тях се изчерпва омерзението ми...
Живи ЧОВЕЦИ, знаещи във всяко отношение откъде идват и накъде отиват и буквално и преносно НЕ ВИЖДАМ, поне у нас... А за другаде да кажем, че чак толкова не ме вълнува. Не желая да цитирам Раковски тук, може би не съм го заслужил...
Майкопродавците, често словоблудстват с имената на Титаните-мои вдъхновители...
Ужасно, кошмарно... Но ФАКТ...
Съвсем не "видение, внушение", "конспирация"...
България НЕ СИ ОТИВА, а СИ Е ОТИШЛА... Май... А с нея и българите в тези ширини...
"Това не е моя народ, ТОЙ ВДИГА АПРИЛСКО ВЪЗСТАНИЕ" и ТОЙ ПОЛАГА КЛЕТВА НА ОБОРИЩЕ... Бих казал... Но къде ГО?
Търся го като "Диоген с фенера"...

А аз вярвам,че е започнало поредното Българско Възраждане- стани народен будител и просвещавай хората,показвай им откъде идват и до къде може да стигнат,ако се погрижат сами за поколенията си така,както е било по времето на Ботев и Левски,да се гордеят че са Българи и да громят враговете където ги срещнат- ако не със сила поне със слово,пък другото Бог ще ни го даде!
цитирай
25. samvoin - Днес се опасявам, че ако Левски се ...
23.08 21:59
Днес се опасявам, че ако Левски се появеше отново и възобновеше своята дейност, нямаше и толкова относително верни съмишленици и сподвижици да събере. а предатели би срещал на всяка стъпка.
На бесилката, макар и образно и по нови, по-коварни начини ще бъде закачен, преди да е постигнал и толкова, но няма да е считан за Герой, а за Мъченик и Светец, какъвто Е... Не е и сега. Ще бъде определен като "фашист, есктремист, ксенофоб, радикал, фанатик" и прочие и прочие...
Имам в предвид, Човек със ЗАМАХА на Левски и гонещ Неговата крайна Цел, а да не говорим с този на Бенковски или с категоричността и безкопромисността, когато заговорим за Българщина на Раковски и безсмъртния Негов Завет-Назидание: " „Аз съм бил секогаш българин и ще бъда не само до гроб такъв, но още и после смъртта ще оставя завещание и прахът ми да не се смеси с друга народност.”
цитирай
26. samvoin - Не го виждам никак аз лично, това ...
24.08 07:45
Не го виждам никак аз лично, това ново наше Възраждане...
Все търсих "със свещ" Хората, които може да формират един нов национално-спасителен БУДИТЕЛСКИ елит, национално-спасителен научен, народностен, политически елит и най-паче ВОДАЧИ... Но все не мога да намеря такива и то НА ДЕЛО, не само на думи, готови на конкретни ДЕЙСТВИЯ И САМОЖЕРТВА, не само със способности и знаещи или констатиращи Истини и какво се случва.
Това имам в предвид.
Виждам само скоротечно ИЗРАЖДАНЕ около себе си, включая и тук и на места на които се събират уж интелигентни, начетени, знаещи люде по различни важни теми.
Точно те попарват всякаква надежда. Тяхната безидейност, инертност, бездейност...
Невъзможността им да се сдружават, обединяват, действат колективно и въобще да ДЕЙСТВАТ.
На нас днес ни трябва не Възраждане, а ПРЕРАЖДАНЕ-ВЪЗКРЕСЕНИЕ...
А откъде и ще вземем БЪЛГАРСКАТА "МАЯ" във всеки план на това Възкресение? Откъде "матриала", "тестото"?...
Май последна надежда би била ако имахме елит, някакви българи от Бесарабия, Волга, "Чувашия" и прочие или може би от покрайнините, Мала Преспа, Голо Бърдо и тук-там ако е оцеляло население в някоя затънтена котловина или планински район тук из Родопа главно или из Великотърновско бих казал. С относително български ген и расовост и с българска памет и съзнание, искащо да се ограмоти и разбере ИСТИНАТА ЗА МИНАЛОТО, НАСТОЯЩЕТО-КАТАСТРОФАЛНО И БЕЗНАДЕЖДНО И ЛИПСВАЩОТО НИ БЪДЕЩЕ. И търсещо с тревога отговор на въпроса: ЗАЩО Е ТАКА? Защо не върви нищо днес и няма "светлина в тунела" ни?
Но за да бъдат призовани тези последни български останки, доколкото още ги има и да започнат да се събират, работят, творят и да се умножават под едно РОДНО ОГНИЩЕ и Водачество, научават ИСТИНИТЕ и укрепват своя Дух и Съзнание, ние тук трябва да излъчим ЕЛИТ... Пътеводители... Водачи... Просветители... Но и Хора със ЗАМАХ... Хора на ДЕЙСТВИЕТО... Жертвоготовни... Готови да се принесат ЖЕРТВА за Целта... Имаме ли ги? Май...
цитирай
27. samvoin - Пропуснах и потомци на българи в ...
24.08 07:48
Пропуснах и потомци на българи в далечна Южна Америка.
Сред тях също съм срещал, желаещи да се завърнат в Родината и заработят за РОДНОТО... Хора на относително здрави позиции, познаващи Истината, но уви... Нямало къде да научат Родния си Език. Парадоксално... А запазили за разлика от западните еничери, своята Памет...
Да се надяваме, че сред тях има хора с относително запазен и читав ген. Не много смесен...
Това е демографския "резерв" на който можем да се облегнем, според мен, ако обаче идните му поколения станат повече, намерят убежище и БАСТИОН и запазят ген и съзнание, започнат да се възпитават във ВЯРНА ПОСОКА...
Друга надежда не виждам. Около мен, ситуацията я виждам като необратимо катастрофирала ако щем генетично, демографски, всякак... Особено откъм ИДНО ПОКОЛЕНИЕ, където е "заровено кучето"...
цитирай
28. samvoin - Там изпуснахме работата необра...
24.08 07:56
Там изпуснахме работата необратимо... Изглежда...
Преди всичко трябва да се разбере, че ние трябва да приключим с ПАРЛАМЕНТАРИЗМА.
Ние трябва да възстановим БОГОУГОДНАТА ФОРМА НА УПРАВЛЕНИЕ, очевидно с нова Династия, защото последната управлявала ни - приключи, благодарение на своя БИВШ ПРЕСТОЛОНАСЛЕДНИК. Самодетронирал се и по смисъла на последната легитимна Конституция.
Ние трябва да възстановим СУВЕРЕНИТЕТА И ДЪРЖАВНОСТТА СИ ВЪВ ВСЕКИ ПЛАН, но и да обърнем генерално нещата ДЕМОГРАФСКИ с ДРАСТИЧНА НАМЕСА там.
Тогава можем да поставим и пред света, всички тези ИСТИНИ за нашето Минало и да поставим на дневен ред НАЦИОНАЛНИЯТ СИ ВЪПРОС, така както той за последно беше дежурно поставян, начело на Държавното Водачество на Цар Фердинанд, най-дълго, трайно, стабилно и устойчиво...
Друг е въпроса, доколко винаги беше разрешаван и по него се действаше най-искрено, особено от "фраковете" с либерални уклони в стопански план, с възможно най-скопосните за времето си методи и действия... Но тази тема днес е излишно да я повдигаме и да се връщаме към нея. Този спор е безкраен...
Нека не забравяме обаче, че след "мъглата" на българоненавистници като ЕВРЕИНА ОТ ЧЕХИЯ - ИРЕЧЕК, "изгря звездата" пак в този период, макар към "залеза" му на БЪЛГАРСКАТА РОДОЛЮБИВА ШКОЛА НА ИСТИНАТА, начело на Будители като Ганчо Ценов... И това бе второто наше Възраждане след онова след петвековния мрак в културно-просветен план, което е най-важното в случая. Но това стана възможно, благодарение на макар и постоянно подкопавания и "ритан" СУВЕРЕНИТЕТ-БЕЗУСЛОВЕН на Родината ни, обявен и заявен на 22 септември 1908-а от който днес и чисто формално вече не е останало нищо, а и от заблуждаващия, даден ни по милост от тресящия се вътрешно СССР (Бих казал, преди всичко от Борис Елцин.) - "крехък" плурализъм и "открехване на завесата" на тоталното кърваво-червено затъмнение, който също стъпка по стъпка и ден по ден ни е отнемат и "стесняван" със старите, изпитани, макар и леко префасонирани методи от "новите
цитирай
29. samvoin - -стари господари. . . Очаквам скоро ...
24.08 08:05
-стари господари...
Очаквам скоро това "стесняване" у нас да се отрази и на книгоиздаването и на относително свободния достъп в интернет все още до пространства на които може да се качва неограничено сравнително, всякаква информация и прави достъпна за широката, искаща да се ограмотява потребителска маса.
Засега само там още имаме, макар и подронван постепенно плурализъм, защото в нищо друго вече не виждам да е оцелял във вида, обещаван ни от лукановата-нелегитимна, "ента" превратаджийска и неприпознавана никога от народа ни - КРБ...И още от "перестройката" и "гласността" им...
Днес мантрата за "интернационално", "славянско (Станало за съжаление мръсна дума, което не трябва да е така след последните десетилетия...) братство" и прочие, е заменена от "бухалката" - "политкоректност", чрез която ние трябва да се ОТКАЖЕМ ОТ СЕБЕ СИ уж в името на "мира и толерантността", когато обаче на измислените "нации"-крадци, паразити и грабители е разрешено да са нетолерантни и дори открито да проповядват и постигат ЕТНИЧЕСКИ "ЧИСТИ" ДЪРЖАВИ... "Хомогенни и монолитни"...
Стигнахме до жалката картина да се молим на западните еничери (Не че трябва да съдим само тях за това им състояние и че изобщо искам да съдя...) да искат малко по-малко от нас да се отказваме от миналото и идентичността си. От Паметта си... И да не искат от нас да се откажем от цялото си минало, Памет, а с това и основания за съществуване тук...
Стигнахме до там да мълчим пред обвинения за несъществували геноциди над съществували и несъществували "народи" в нашите земи по тези времена...
И то от едни "благодарни" паразити-световни на които винаги сме отваряли широко вратите си. Типично по КРИВОРАЗБРАНО МУ Християнски...Когато те не крият и своята ХРИСТОНЕНАВИСТ И ХРИСТОУБИЙСТВО и се гордеят с него.
И всичко това под мантрата на некакво си "европейско обединение" в което ние трябва да се откажем от своето съществуване, когато Европа каквато я познавахме и каквато е будила и основателни възхищения Я НЯМА ОТДАВНА в
цитирай
30. samvoin - нито едно отношение и план. . . Искам ...
24.08 08:08
нито едно отношение и план...
Искам да попитам: Какво ме интересува мен "Европа" и свят без българи, дали ще го има или не?
ПЛЮЯ АЗ НА ТАЯ "ЕВРОПА"-"БЛУДНИЦА ВАВИЛОНСКА" и на тоя "свят"... В който няма нищо свято и се самозатрива...
Тая Европа е ДЛЪЖНИК ТЯ НА НАС ако я имаше, НЕ НИЕ НА НЕЯ! И остава такава... С малки изключения на една нация, която се самозатрива и която донякъде беше тръгнала в близкото ни минало да "изплаща дълга" си към нас...
Ние не сме дължали и НЕ ДЪЛЖИМ СЪЩЕСТВУВАНЕТО СИ НА НИКОГО, което вече го и няма, благодарение на ТЯХ и на тяхното повличане в самозатриването или по-точно, "стъпкването" ни под тях, когато те сами потъват, бутани от дивите островитяни-пирати и световните паразити и вагабонти-антихристи!
цитирай
31. bezistena - Поздрави и адмирации, Приятелю, за ...
11.09 14:16
Поздрави и адмирации, Приятелю, за поредната ти силна публикация!

В допълнение и тотална корекция на коментара на

kvg55 -

shtaparov, И ние сме усвоили доста турски думи.

както и в допълнение на твоя коментар:

shtaparov -

Усвоили но не и откраднали приятелю: ние не ги обявяваме за Български а напротив: много наши думи пишман езиковеди още ги обявяват за "турски" т.е.- кражбата продължава все за наша сметка...
–––––––––––––––––

Освен че в 1800 монографични статии от нашия блог доказваме с безапелационни документи, че Българите сме култиваторите и цивилизаторите на всички до един народи и племена по света, конкретно по темата за турцизмите в Българския език изнасяме информация в постинга ни

Долу ръцете от Турцизмите, които са свръхсекретни документи със сакрална Българска родова и историческа информация
https://bezistena.blog/history/2018/07/23/dolu-rycete-ot-turcizmite-koito-sa-svryhsekretni-dokumenti-s.1618809

И малка част от богатия ни информационен масив за турците:

Петлешковден и девширме. Страшната карма на турците, чиито предци закачали на ченгел и заравяли живи Българите не даващи децата си за еничари. Взаимно опрощение
https://bezistena.blog/history/2024/02/08/petleshkovden-i-devshirme-strashnata-karma-na-turcite-chiito.1897943

Мардин в Турция – древен Български град с шевици върху огромна зикуратна пирамида, построена от Българските създатели на шумерската цивилизация
https://bezistena.blog/history/2022/11/08/mardin-v-turciia-dreven-bylgarski-grad-s-shevici-vyrhu-ogrom.1842194?reply=5554594
––––––––––––––––––––––
Бъди благословен, Ангеле, в родолюбивата ти мисия!
Да бъде благословен и инж. Иван Симеонов, както и samvoin – Христо Ангелов – здрав и мощен Български дух, за неговите удивителни родолюбиви позиции и анализи!
Благославяме и душманите ни, щото те са такива по Божията вола, като за тях имат грижата от Горе, особено в Последните времена!
цитирай
32. sekirata - POVECHETO SA ENICHERI
11.09 15:05
GADINITE
цитирай
33. shtaparov - GADINITEДa...
12.09 00:05
sekirata написа:
GADINITE

Дa- съгласен съм,не може да бъде другояче!
цитирай
34. shtaparov - Поздрави и адмирации, Приятелю, за ...
12.09 00:10
bezistena написа:
Поздрави и адмирации, Приятелю, за поредната ти силна публикация!

В допълнение и тотална корекция на коментара на

kvg55 -

shtaparov, И ние сме усвоили доста турски думи.

както и в допълнение на твоя коментар:

shtaparov -

Усвоили но не и откраднали приятелю: ние не ги обявяваме за Български а напротив: много наши думи пишман езиковеди още ги обявяват за "турски" т.е.- кражбата продължава все за наша сметка...
–––––––––––––––––

Освен че в 1800 монографични статии от нашия блог доказваме с безапелационни документи, че Българите сме култиваторите и цивилизаторите на всички до един народи и племена по света, конкретно по темата за турцизмите в Българския език изнасяме информация в постинга ни

Долу ръцете от Турцизмите, които са свръхсекретни документи със сакрална Българска родова и историческа информация
https://bezistena/history/2018/07/23/dolu-rycete-ot-turcizmite-koito-sa-svryhsekretni-dokumenti-s.1618809

И малка част от богатия ни информационен масив за турците:

Петлешковден и девширме. Страшната карма на турците, чиито предци закачали на ченгел и заравяли живи Българите не даващи децата си за еничари. Взаимно опрощение
https://bezistena/history/2024/02/08/petleshkovden-i-devshirme-strashnata-karma-na-turcite-chiito.1897943

Мардин в Турция – древен Български град с шевици върху огромна зикуратна пирамида, построена от Българските създатели на шумерската цивилизация
https://bezistena/history/2022/11/08/mardin-v-turciia-dreven-bylgarski-grad-s-shevici-vyrhu-ogrom.1842194?reply=5554594
––––––––––––––––––––––
Бъди благословен, Ангеле, в родолюбивата ти мисия!
Да бъде благословен и инж. Иван Симеонов, както и samvoin – Христо Ангелов – здрав и мощен Български дух, за неговите удивителни родолюбиви позиции и анализи!
Благославяме и душманите ни, щото те са такива по Божията вола, като за тях имат грижата от Горе, особено в Последните времена!

Благодаря приятелю: да ме прости Бог но не мога да простя на враговете ни,без значение дали са турци, "румънци" или сърби- за да го направя,трябва да ги отмерим за 3 до 5 века с техния аршин...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: shtaparov
Категория: Политика
Прочетен: 5107118
Постинги: 278
Коментари: 9351
Гласове: 143439
Архив
Календар
«  Октомври, 2024  
ПВСЧПСН
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Блогрол
1. Потомци на Алцек в Италия- гайди и тъпани,Български носии,цървули и навуща
2. Българска аристокрация през XV-XVII век
3. Българи от Ниш 2018 г. празнуват деня на Съединението
4. 105 Български въстания срещу турците
5. Български печат на 4300 години
6. Тракийската богиня ДУЛА- виж ДУЛО и календарния термин ДИЛОМ
7. Автономни градове и области през XV-XVI в. в България
8. Тюрколози умишлено крият стари истории на България,издадени преди векове в чужбина
9. Фалшификатори на Българската история върлуват безнаказано в Уикипедия
10. Спароток срещу фалшификаторите на история
11. Мнението на велики личности за Българите
12. Скитско племе Авари- факти и извори
13. Ето колко е лесно да се разбере истината за произхода ни: статия на Спароток
14. "Пра"-Българите са потурчени с купища цинични лъжи по наш адрес,измислени от руската "наука"
15. България е дала заем на Франция през 1907 г. 145 милиона златни лева
16. Българска сватба от старо време- ориг.запис от 1962 г.,няма къде да го видите днес
17. Германски племена с феноменални имена: Дули,Галомани,Кавки,Камари,Фраки,Аварини,Еруски (Етруски),Балти,Бактери (=Бактри),Аугандзи (=Афганци),Албани,Гермиони,Вируни,Варни и пр.
18. Бълг.език забранен в Татарстан 1928 г.,а татарите клали Българи в Русия 1884г.
19. Руснаци спрягат Българите в конференция за Тенгри
20. Руски данни за Киев- основали го индуси,в него имало монголоиди и тюрки
21. Русите роднини на тюрките- руска статия
22. Евреите с италиански корени,навярно от етруските
23. Манихейството вид гностицизъм,основа на дуализма и богомилството
24. Орфей и синът му били в Египет- Спароток
25. Български календарни животни в дакийския зодиак
26. Сърби и Хървати в Стара Велика България
27. Българските тайни езици- част от тях
28. Истинската Илиада е фригийската
29. Именникът на князете- проучване на Стефан Чурешки
30. Ценни сведения за морските народи