Най-четени
1. radostinalassa
2. planinitenabulgaria
3. wonder
4. varg1
5. mt46
6. iw69
7. kvg55
8. zahariada
9. reporter
10. zaw12929
11. getmans1
12. kordon
13. kunchev
14. bogolubie
2. planinitenabulgaria
3. wonder
4. varg1
5. mt46
6. iw69
7. kvg55
8. zahariada
9. reporter
10. zaw12929
11. getmans1
12. kordon
13. kunchev
14. bogolubie
Най-популярни
1. shtaparov
2. wonder
3. katan
4. leonleonovpom2
5. ka4ak
6. mt46
7. donkatoneva
8. milena6
9. dobrota
10. vidima
2. wonder
3. katan
4. leonleonovpom2
5. ka4ak
6. mt46
7. donkatoneva
8. milena6
9. dobrota
10. vidima
Най-активни
1. lamb
2. radostinalassa
3. sarang
4. mimogarcia
5. hadjito
6. iw69
7. djani
8. savaarhimandrit
9. varg1
10. predi
2. radostinalassa
3. sarang
4. mimogarcia
5. hadjito
6. iw69
7. djani
8. savaarhimandrit
9. varg1
10. predi
Постинг
01.07.2024 03:07 -
ПРОИЗХОД НА БАЛКАНСКИТЕ НАРОДИ В СВЕТЛИНАТА НА НОВИТЕ ПОЗНАНИЯ
Автор: shtaparov
Категория: Политика
Прочетен: 3299 Коментари: 18 Гласове:
Последна промяна: 24.07.2024 18:57

Прочетен: 3299 Коментари: 18 Гласове:
70
Последна промяна: 24.07.2024 18:57


ПРОИЗХОД НА БАЛКАНСКИТЕ НАРОДИ В СВЕТЛИНАТА НА НОВИТЕ ПОЗНАНИЯ
В последните три десетилетия у нас и по света се натрупаха много нови познания не само в техниката, инженерството, космологията и физиката,но също в генетиката и историята. Някои от тях вече са навлезли в активна употреба а други,особено тези за историята още не са отразени в почти никой учебник. Официалната историческа наука изостава силно в сравнение с другите науки и не само че не иска да включи новостите за масово изучаване в училище,а се пази от тях като от огън. С това тя от наука се превръща в тесногръда и закостеняла догма,която няма бъдеще т.е.- тя все повече се превръща в политическа пропаганда и къса връзките си с науката.
Тук няма да разглеждам причините за този псевдокултурен феномен,а ще пристъпя към изложение на част от новата фактология,която се натрупа в последните десетилетия и чака кефа на министерствата,за да одобрят нови учебни програми с включване в тях на цялата историческа истина за Българите и за околните народи,а не да будалкат населението с псевдонаучни буламачи,създадени по стандартите на ранния 19-ти век. Произходът на Балканските народи е една интригуваща тематика,която вълнува мнозина и истината ще намери своите ценители навсякъде по света,стига да стигне до колко се може повече хора. Затова тук ще изложа накратко най-новите възгледи,като разгледам съдбата на въпросните народи в азбучен ред един по един. Аргументите,с които разполагам са доста по-дълга тема и тук ще ги дръпна настрана,за да остане място за крайните резултати на моите проучвания..
1. АЛБАНЦИ (ШИПТАРИ). Те са кавказки народ,доведен на Балканите от Византия,за да й помагат в борбата срещу Българските въстания. Тяхна прародина е небезизвестната Кавказка Албания която изчезва точно тогава,когато първите албанци се появяват на полуострова. Докарани са с кораби на две вълни: първата в началото на IX век,а втората и по-голяма през XI-ти. С помощта на турци и византийци те асимилират много Българи при което може да се счита,че 50-60% от днешния албански народ е генетично Български. Те са илири само толкова,колкото са илирийци смесените с тях Българи т.е.: не повече от 15%. Албанският език неслучайно има прилики само с арменския,понеже дедите на албанците живели в съседство с арменците около 2000 години.
2. БОСНЕНЦИ. Те са появил се към XII-XIII век народ,който е съставен от три основни компонента: 50% Българи-богомили,30% сърби и 20% хървати. Затова името БОСНА означава БЬОСНА (Земя на бесове и еретици). Богомилите били склонни лесно да приемат католицизъм и ислям,и точно това се случило накрая. Не е изключено въпросните Български богомили да са потомци на малоазийското Тракийско племе БЮСНИИ,което донесло манихейски зороастризъм на Балканите и го предало на другите Български племена. Заслужават независимост при днешните условия,но някои от тях с плебисцит ги бихме присъединили към Сърбия и Хърватска само при условие,че сърбите ни върнат Българското Поморавие и Браничево,а хърватите да върнат на Сърбия югоизточна Далмация.
3. БЪЛГАРИ. Коренно население на Балканите от поне 8-9 000 години,което постепенно се разделило на Болги, Бриги, Траки (включително Гети-Готи), Фриги, Мизи, Скити, Илири, Кимери, Алани и пр. Ядро на днешните Българи са древните Болги и Бриги в т.ч. Фриги,някои от които дават начало на Кимерите, Хетите и Гетите а други- на Траките, Илирите, Скитите, Аланите и Келтите. С по-стари дати за тяхната етногенеза днес не разполагаме- затова не знаем дали са съществували преди неолита и няма да е строго научно да го твърдим. В по-късни епохи части от цитираните племена отново се смесили помежду си,с което поставили началото на Хуните а после- и на съвременните Българи (кликни върху изображенията,които искаш да увеличиш):

4. ВЛАСИ ("РУМЪНЦИ"). Най-старите власи са смес от средноазиатски тюрки, угрофини и потурчени кавказки племена,които дошли в Европа на вълни. Първата вълна са аварите: две угрофински племена смесени с кавказци,които дошли в Европа през втората половина на VI век от Западен Сибир. Втората вълна са група тюркски племена- печенеги, узи, кумани, уруси и пр.,които в Х-XI век заели Отвъддунавска България и постепенно започнали да я де-Българизират. С течение на времето те избили и прогонили отвъддунавските Българи,но накрая им станали съюзници а по-късно се смесили с останалите тамошни Българи,но също с унгарци и татари. Така от цялата тая смес през XIX-ХХ век се обособила "румънската" народност. Латинския език го придобили по три различни механизма,всеки от които им въздействал в определен период от време:
а) Аварите,които паднали под франкска власт в началото на IX век били принудени от франките да станат християни и да говорят само латински език като гаранция,че ще останат верни на християнската си вяра.
б) Многобройните печенеги и узи,докарани в земите на Дучи-Българ от Светослав попаднали под унгарска власт още в XI-XII век и веднага били принудени да говорят само латински език по съвсем същата причина.
в) Куманската общност,която също била многобройна се смесила с част от печенегите,с които имала стари роднинства и приела от тях латински език. Останалите към България кумани били на път да приемат Българския език за майчин,но тогава дошли татарите и ги поробили в Отвъддунавска България,а останалите избягали в Унгария. Попадналите там кумани веднага били принудени да приемат католицизма и латинския език за майчин,което не винаги е ставало по принуда. Имало е сред тях и военизирано Българско население,но то също било принудено от унгарците да говори унгарски или латински език.
г) Милионите отвъддунавски Българи били частично избити,асимилирани и прогонени от печенегите и русите,ка повечето избягали на изток и положили началото на украинската народност,а други дошли в днешните Български земи. Онези,които оцелели обаче оставили много Български думи,които до средата на XIX век били към 50-60% от лексиката на влашкия език. Точно тези думи се заела да изкоренява новоизобретената в 1861 г. "румънска" държава и да ги заменя с френски и италиански което е престъпление дефакто,но то остава ненаказано и днес.
Така в крайна сметка се оказва,че власите са два основни вида: турковласи и угровласи. Онези,които обитават някои части от Балканите също не са автохтони,а са образувани по два различни начина:
а) При унгарското нашествие в края на IX век много полатинчени авари избягали заедно с моравците към Чехия, Хърватско и най-вече към България която ги приела радушно,понеже през VI-VII век аварите-угрофини се смесили с Панонски и Дакийски Българи,при което станали генетично и расово близки до Българския народ. Латинския им език,насаден от франките обаче си останал.
б) През XI-XII век римската империя Византия с Българска помощ разбила много пъти дивите печенеги, узи, кумани, руси и другите тюрки около тях,след което присъединила много от тях към полатинчените вече авари в Западните Български земи,за да отслабят Българския народностен елемент там и да й помагат срещу Българските въстания. Някои като каракачаните тя принудила да приемат гръцкия език а други,за да получат данъчни облекчения и да бъдат оставени на мира сами приели латинския на вече обособените влашко-аварски общности,които дошли в западна България в края на IX и началото на Х век. Този език излъгал мнозина да ги смятат за потомци на римляни а самите власи подклаждали тази заблуда,за да бъдат приемани по-добре от ромеите и да получат повече привилегии от местните заварени народи. Дошляшкия,но многоетнически произход на власите станал причина за тяхното народностно име: Българите ги нарекли ВЛАСИ,което означава ВЛЯЗИ (Хора,които са влязнали в земята ти нежелани и неканени).

5. ГЪРЦИ (ЕЛИНИ). Техни древни автори още преди 2500 г. са написали,че гърците произхождат от Африка и имат всички характерни обичаи на африканските номади. Най-новите ми проучвания посочиха,че те са пришълци от северна Палестина,която в древността била считана за част от Африка. Различните гръцки племена,в това число македоните идват тук в различно време,но първи са данайците (изгубеното Даново коляно на евреите). Всички гърци обаче не са евреи- някои от тях имат етиопски, судански, либийски и индуски произход,като имат връзка както с културата Мохенджо Даро така и с хунзите,респ. с циганите-роми.
.jpg)
6, МАКЕДОНЦИ. Те са два вида:
а) Древни Македони,които можем да наречем Прамакедонци или Истински Македони.
б) Съвременни,които са всъщност Лъжемакедонци (Псевдомакедони, "македонци", северджани).
Всички те не са отделен народ: прамакедоните са гръцко племе от северна Палестина,примесено с тукашни Траки и Илири а днешните "македонци" са етнически Българи,бегло примесени с гърци и сърби. Древните македони са последното гръцко племе,което дошло тук към 1000-та год.преди Христа т.е.: над 5000 години след Българите и 100 години след дорийците. Изчезват като древен народ към VI-VII век,когато едни от тях са асимилирани още в IV век от римляните а други- от Българите. Днешните им имитатори са породени след опита на "великите" сили,особено на Русия да ги реставрират след 1944 г. чрез насилствено сърбизиране и помакедончване на Българите от Вардарска България. Затова не си заслужава да бъдат споменавани тук,но ги споменавам заради глупашката им грандомания,придружена от див азиатски расизъм и сърбошовинистически нацизъм.

7. "СЛОВЕНЦИ". Истинското самоназвание на днешните "словенци" до XVIII-XIX век е ВЕНЕТИ,а немците ги наричали също Каринти, Каринтийци и СКЛАВИ за да подчертаят,че те са потомци на поробени от аварите Българи. На тях е кръстена областта БАНАТ (ВАНАД, ВЕНЕТ) за да покаже,че се касае за Ванандови Българи (Българи на Вунд, Бонд),които помнели старите си местоживелища от времето на Келтите,и след редица поражения на Римската империя отново се върнали в тях. Това Българско племе дало името на гр. Венеция,което на латински се пише VENETIA,а за неговия възрожденец Ириней Копитар се твърди,че обявил словенския език за най-западен клон на Българския.
8. СЪРБИ. Те са някогашно монголо-манджурско племе,което обаче е със скитски произход. Вероятно са дошли в Европа заедно с аланите,като се движели по маршрута Манджурия- Тарим- Памир- Северна Индия- Волга- Западно Прикаспие,където се задържали няколко века и след контакти с Българите променили езика си. През VI век обаче аварите ги преместили в днешна североизточна Германия,а по време на Българските войни срещу аварите (630-632 г.) избягали от аварския хаганат и получили земя на Балканите от римския император. Местили се няколко пъти и тук,а "изконната" им Балканска земя е от южните брегове на Адриатика до Херцеговина и Раса. Шумадия не е сръбска земя,понеже старото й име е SILVA MAGNA BULGARICA (ВЕЛИКАТА БЪЛГАРСКА ГОРА). От това следва че Шумадия е древна Българска земя,която е посърбена чак в XVII-XVIII век не без "участието" на турци и руснаци,а днешните сърби са смесица от "стари сърби", хървати, венети и Българи (средновековни и съвременни),чийто дял в днешния сръбски етногенезис е поне 50%.
.jpg)

9. ТУРЦИ (самонаричат се ТЮРКИ). Появяват се на бял свят през 552 г. в централна Монголия но не са били монголоиди,понеже техните канове и ханове са били руси, синеоки и зеленооки. Техни деди са иранските ТУРАНИ,които са роднини на народа ТИРЕНИ и потомци на ТРОЯНИ т.е.- имали са древни връзки с Българите около азиатския Олимп,който е истинския Олимп от Илиадата. Променили езика и генофонда си няколко пъти,а днешните им "потомци" са твърде далеч генетично и езиково от тях.

10. ХЪРВАТИ. Те са древен народ от Български произход,който първо живял между Черно и Касписко море,а по време на Хунския съюз се преместил в Панония. След идването на аварите са поробени от тях и добили името СКЛАВИ,но в 631-632 г. избягали в земите на днешна Северна България. Към 681 г. Исперих ги върнал в Панония и Далмация,където асимилирали дошлите през 480-та и 499 г. други Български племена. Останали в пределите на България,но след битката при Анхиало в 760 г. се отцепили от нея,върнали се към езичеството и станали васали на Византия,а след няколко десетилетия се върнали към Тервеловия католицизъм и накрая се отчуждили от нас.
11. ЦИГАНИ (РОМИ). Включвам ги в това изследване,понеже са повече от някои народи като черногорците и босненците,а според псевдомакедоните са били докарани тук от Александър Велики. Имат разнообразен произход много сходен с този на гърците,поради което гръцкият език има сериозни прилики с циганския. В уверение на това ще добавя,че циганите много лесно научават гръцки език а една "Българска" ромка,която с години е работила в Гърция каза че много лесно е научила гръцки,понеже "ГЪРЦИТЕ ИМАТ МНОГО НАШИ ДУМИ" (т.е. цигански- доб.моя)!
Те не са докарани тук от Александър обаче а по-конкретно от турковласите,които имали обичай да ги държат като свои роби. Касае се най-вече за племената узи и печенеги,чиито деди дошли в Европа с първите тюркски нашествия (568-628 г.) и се установили близо до Кавказ,а в X-XI век почнали да мигрират към Отвъддунавска България и Балканите. Те водели със себе си голям брой цигански роби и запазили обичая да поробват цигани и близки до тях индивиди до XIX век,почти до освобождението на България. В периодите,когато роби не им достигали дедите на власите си ги набавяли с помощта на византийци и турци,след което към циганите били причислени освен индуси и много сирийци, египтяни, суданци, араби, палестинци и пр. Затова част от тюрките,макар да били европеиди са наречени БАШКИРИ (БЕЖ-КЪРИ , БЕЖ-КАРА: БЯГАЩИТЕ ЧЕРНИ), ПЕЧЕНЕГИ (ПЕЧЕНЯКИ, ПЕЧЕН-БЕГИ) т.е.– ИЗПЕЧЕНИ БЕЖАНЦИ (ЧЕРНИ ЦИГАНИ),а погърчения им клон е наречен КАРАКАЧАНИ (ЧЕРНИ БЕЖАНЦИ).
По същата причина най-много "европейски" цигани има в днешна "Румъния" и в съседните й страни. С течение на времето много цигани избягали от своите поробители към другите краища на света,а езиците и "племената" им са различни,но са обособени в по-късно време. Циганските групи в качеството си на бивши роби от разнороден произгод били обединявани само от неграмотността и беднотията и понеже си нямали трайно препитание нито своя земя,свикнали да оцеляват с кражби и лъжи. За съпоставка,циганската група ("племе") на КАРДАРАШИТЕ например получила име,което означава КЪР-ТАРАШИ (Полски крадци). В днешно време обаче доста цигани са вече уседнали и се интегрират в модерните общества,приемат една или друга форма на християнство и почват да странят от номадския бит на своите деди,а немалко се образоват и сближават с "белите" европейци.
12. ЧЕРНОГОРЦИ. Те са късен народ,обособен в XIX-XX век на границата между сръбската и Българската етнически територии,поради което са смес от Българи и сърби. Затова Сърбия има толкова право да претендира за тях,колкото и България,а езикът им е нещо средно между Български и сръбски.

Това изследване показва,че от всички Балкански народи само Българите и производните им племена са автохтонни,а всички други са афразийски пришълци. Ние обаче не сме ксенофоби и расисти- затова сме ги приемали радушно с идеята да ги спасим от робство или да ги направим свои съюзници в тежката борба срещу Римската империя и тюрките. Съюзите били начин за оцеляване на Българите- с тях те усилвали народа си,уголемявали го и постигали победи,каквито не е постигала никоя древна и днешна империя. Затова днес сме длъжни да намерим път към сърцата на близките народи около нас,с които да направим вечни съюзи в една обща държава и отново да се спасим така,както сме се спасявали винаги!
В последните три десетилетия у нас и по света се натрупаха много нови познания не само в техниката, инженерството, космологията и физиката,но също в генетиката и историята. Някои от тях вече са навлезли в активна употреба а други,особено тези за историята още не са отразени в почти никой учебник. Официалната историческа наука изостава силно в сравнение с другите науки и не само че не иска да включи новостите за масово изучаване в училище,а се пази от тях като от огън. С това тя от наука се превръща в тесногръда и закостеняла догма,която няма бъдеще т.е.- тя все повече се превръща в политическа пропаганда и къса връзките си с науката.
Тук няма да разглеждам причините за този псевдокултурен феномен,а ще пристъпя към изложение на част от новата фактология,която се натрупа в последните десетилетия и чака кефа на министерствата,за да одобрят нови учебни програми с включване в тях на цялата историческа истина за Българите и за околните народи,а не да будалкат населението с псевдонаучни буламачи,създадени по стандартите на ранния 19-ти век. Произходът на Балканските народи е една интригуваща тематика,която вълнува мнозина и истината ще намери своите ценители навсякъде по света,стига да стигне до колко се може повече хора. Затова тук ще изложа накратко най-новите възгледи,като разгледам съдбата на въпросните народи в азбучен ред един по един. Аргументите,с които разполагам са доста по-дълга тема и тук ще ги дръпна настрана,за да остане място за крайните резултати на моите проучвания..
1. АЛБАНЦИ (ШИПТАРИ). Те са кавказки народ,доведен на Балканите от Византия,за да й помагат в борбата срещу Българските въстания. Тяхна прародина е небезизвестната Кавказка Албания която изчезва точно тогава,когато първите албанци се появяват на полуострова. Докарани са с кораби на две вълни: първата в началото на IX век,а втората и по-голяма през XI-ти. С помощта на турци и византийци те асимилират много Българи при което може да се счита,че 50-60% от днешния албански народ е генетично Български. Те са илири само толкова,колкото са илирийци смесените с тях Българи т.е.: не повече от 15%. Албанският език неслучайно има прилики само с арменския,понеже дедите на албанците живели в съседство с арменците около 2000 години.
2. БОСНЕНЦИ. Те са появил се към XII-XIII век народ,който е съставен от три основни компонента: 50% Българи-богомили,30% сърби и 20% хървати. Затова името БОСНА означава БЬОСНА (Земя на бесове и еретици). Богомилите били склонни лесно да приемат католицизъм и ислям,и точно това се случило накрая. Не е изключено въпросните Български богомили да са потомци на малоазийското Тракийско племе БЮСНИИ,което донесло манихейски зороастризъм на Балканите и го предало на другите Български племена. Заслужават независимост при днешните условия,но някои от тях с плебисцит ги бихме присъединили към Сърбия и Хърватска само при условие,че сърбите ни върнат Българското Поморавие и Браничево,а хърватите да върнат на Сърбия югоизточна Далмация.
3. БЪЛГАРИ. Коренно население на Балканите от поне 8-9 000 години,което постепенно се разделило на Болги, Бриги, Траки (включително Гети-Готи), Фриги, Мизи, Скити, Илири, Кимери, Алани и пр. Ядро на днешните Българи са древните Болги и Бриги в т.ч. Фриги,някои от които дават начало на Кимерите, Хетите и Гетите а други- на Траките, Илирите, Скитите, Аланите и Келтите. С по-стари дати за тяхната етногенеза днес не разполагаме- затова не знаем дали са съществували преди неолита и няма да е строго научно да го твърдим. В по-късни епохи части от цитираните племена отново се смесили помежду си,с което поставили началото на Хуните а после- и на съвременните Българи (кликни върху изображенията,които искаш да увеличиш):

4. ВЛАСИ ("РУМЪНЦИ"). Най-старите власи са смес от средноазиатски тюрки, угрофини и потурчени кавказки племена,които дошли в Европа на вълни. Първата вълна са аварите: две угрофински племена смесени с кавказци,които дошли в Европа през втората половина на VI век от Западен Сибир. Втората вълна са група тюркски племена- печенеги, узи, кумани, уруси и пр.,които в Х-XI век заели Отвъддунавска България и постепенно започнали да я де-Българизират. С течение на времето те избили и прогонили отвъддунавските Българи,но накрая им станали съюзници а по-късно се смесили с останалите тамошни Българи,но също с унгарци и татари. Така от цялата тая смес през XIX-ХХ век се обособила "румънската" народност. Латинския език го придобили по три различни механизма,всеки от които им въздействал в определен период от време:
а) Аварите,които паднали под франкска власт в началото на IX век били принудени от франките да станат християни и да говорят само латински език като гаранция,че ще останат верни на християнската си вяра.
б) Многобройните печенеги и узи,докарани в земите на Дучи-Българ от Светослав попаднали под унгарска власт още в XI-XII век и веднага били принудени да говорят само латински език по съвсем същата причина.
в) Куманската общност,която също била многобройна се смесила с част от печенегите,с които имала стари роднинства и приела от тях латински език. Останалите към България кумани били на път да приемат Българския език за майчин,но тогава дошли татарите и ги поробили в Отвъддунавска България,а останалите избягали в Унгария. Попадналите там кумани веднага били принудени да приемат католицизма и латинския език за майчин,което не винаги е ставало по принуда. Имало е сред тях и военизирано Българско население,но то също било принудено от унгарците да говори унгарски или латински език.
г) Милионите отвъддунавски Българи били частично избити,асимилирани и прогонени от печенегите и русите,ка повечето избягали на изток и положили началото на украинската народност,а други дошли в днешните Български земи. Онези,които оцелели обаче оставили много Български думи,които до средата на XIX век били към 50-60% от лексиката на влашкия език. Точно тези думи се заела да изкоренява новоизобретената в 1861 г. "румънска" държава и да ги заменя с френски и италиански което е престъпление дефакто,но то остава ненаказано и днес.
Така в крайна сметка се оказва,че власите са два основни вида: турковласи и угровласи. Онези,които обитават някои части от Балканите също не са автохтони,а са образувани по два различни начина:
а) При унгарското нашествие в края на IX век много полатинчени авари избягали заедно с моравците към Чехия, Хърватско и най-вече към България която ги приела радушно,понеже през VI-VII век аварите-угрофини се смесили с Панонски и Дакийски Българи,при което станали генетично и расово близки до Българския народ. Латинския им език,насаден от франките обаче си останал.
б) През XI-XII век римската империя Византия с Българска помощ разбила много пъти дивите печенеги, узи, кумани, руси и другите тюрки около тях,след което присъединила много от тях към полатинчените вече авари в Западните Български земи,за да отслабят Българския народностен елемент там и да й помагат срещу Българските въстания. Някои като каракачаните тя принудила да приемат гръцкия език а други,за да получат данъчни облекчения и да бъдат оставени на мира сами приели латинския на вече обособените влашко-аварски общности,които дошли в западна България в края на IX и началото на Х век. Този език излъгал мнозина да ги смятат за потомци на римляни а самите власи подклаждали тази заблуда,за да бъдат приемани по-добре от ромеите и да получат повече привилегии от местните заварени народи. Дошляшкия,но многоетнически произход на власите станал причина за тяхното народностно име: Българите ги нарекли ВЛАСИ,което означава ВЛЯЗИ (Хора,които са влязнали в земята ти нежелани и неканени).

5. ГЪРЦИ (ЕЛИНИ). Техни древни автори още преди 2500 г. са написали,че гърците произхождат от Африка и имат всички характерни обичаи на африканските номади. Най-новите ми проучвания посочиха,че те са пришълци от северна Палестина,която в древността била считана за част от Африка. Различните гръцки племена,в това число македоните идват тук в различно време,но първи са данайците (изгубеното Даново коляно на евреите). Всички гърци обаче не са евреи- някои от тях имат етиопски, судански, либийски и индуски произход,като имат връзка както с културата Мохенджо Даро така и с хунзите,респ. с циганите-роми.
.jpg)
6, МАКЕДОНЦИ. Те са два вида:
а) Древни Македони,които можем да наречем Прамакедонци или Истински Македони.
б) Съвременни,които са всъщност Лъжемакедонци (Псевдомакедони, "македонци", северджани).
Всички те не са отделен народ: прамакедоните са гръцко племе от северна Палестина,примесено с тукашни Траки и Илири а днешните "македонци" са етнически Българи,бегло примесени с гърци и сърби. Древните македони са последното гръцко племе,което дошло тук към 1000-та год.преди Христа т.е.: над 5000 години след Българите и 100 години след дорийците. Изчезват като древен народ към VI-VII век,когато едни от тях са асимилирани още в IV век от римляните а други- от Българите. Днешните им имитатори са породени след опита на "великите" сили,особено на Русия да ги реставрират след 1944 г. чрез насилствено сърбизиране и помакедончване на Българите от Вардарска България. Затова не си заслужава да бъдат споменавани тук,но ги споменавам заради глупашката им грандомания,придружена от див азиатски расизъм и сърбошовинистически нацизъм.

7. "СЛОВЕНЦИ". Истинското самоназвание на днешните "словенци" до XVIII-XIX век е ВЕНЕТИ,а немците ги наричали също Каринти, Каринтийци и СКЛАВИ за да подчертаят,че те са потомци на поробени от аварите Българи. На тях е кръстена областта БАНАТ (ВАНАД, ВЕНЕТ) за да покаже,че се касае за Ванандови Българи (Българи на Вунд, Бонд),които помнели старите си местоживелища от времето на Келтите,и след редица поражения на Римската империя отново се върнали в тях. Това Българско племе дало името на гр. Венеция,което на латински се пише VENETIA,а за неговия възрожденец Ириней Копитар се твърди,че обявил словенския език за най-западен клон на Българския.
8. СЪРБИ. Те са някогашно монголо-манджурско племе,което обаче е със скитски произход. Вероятно са дошли в Европа заедно с аланите,като се движели по маршрута Манджурия- Тарим- Памир- Северна Индия- Волга- Западно Прикаспие,където се задържали няколко века и след контакти с Българите променили езика си. През VI век обаче аварите ги преместили в днешна североизточна Германия,а по време на Българските войни срещу аварите (630-632 г.) избягали от аварския хаганат и получили земя на Балканите от римския император. Местили се няколко пъти и тук,а "изконната" им Балканска земя е от южните брегове на Адриатика до Херцеговина и Раса. Шумадия не е сръбска земя,понеже старото й име е SILVA MAGNA BULGARICA (ВЕЛИКАТА БЪЛГАРСКА ГОРА). От това следва че Шумадия е древна Българска земя,която е посърбена чак в XVII-XVIII век не без "участието" на турци и руснаци,а днешните сърби са смесица от "стари сърби", хървати, венети и Българи (средновековни и съвременни),чийто дял в днешния сръбски етногенезис е поне 50%.
.jpg)

9. ТУРЦИ (самонаричат се ТЮРКИ). Появяват се на бял свят през 552 г. в централна Монголия но не са били монголоиди,понеже техните канове и ханове са били руси, синеоки и зеленооки. Техни деди са иранските ТУРАНИ,които са роднини на народа ТИРЕНИ и потомци на ТРОЯНИ т.е.- имали са древни връзки с Българите около азиатския Олимп,който е истинския Олимп от Илиадата. Променили езика и генофонда си няколко пъти,а днешните им "потомци" са твърде далеч генетично и езиково от тях.

10. ХЪРВАТИ. Те са древен народ от Български произход,който първо живял между Черно и Касписко море,а по време на Хунския съюз се преместил в Панония. След идването на аварите са поробени от тях и добили името СКЛАВИ,но в 631-632 г. избягали в земите на днешна Северна България. Към 681 г. Исперих ги върнал в Панония и Далмация,където асимилирали дошлите през 480-та и 499 г. други Български племена. Останали в пределите на България,но след битката при Анхиало в 760 г. се отцепили от нея,върнали се към езичеството и станали васали на Византия,а след няколко десетилетия се върнали към Тервеловия католицизъм и накрая се отчуждили от нас.
11. ЦИГАНИ (РОМИ). Включвам ги в това изследване,понеже са повече от някои народи като черногорците и босненците,а според псевдомакедоните са били докарани тук от Александър Велики. Имат разнообразен произход много сходен с този на гърците,поради което гръцкият език има сериозни прилики с циганския. В уверение на това ще добавя,че циганите много лесно научават гръцки език а една "Българска" ромка,която с години е работила в Гърция каза че много лесно е научила гръцки,понеже "ГЪРЦИТЕ ИМАТ МНОГО НАШИ ДУМИ" (т.е. цигански- доб.моя)!
Те не са докарани тук от Александър обаче а по-конкретно от турковласите,които имали обичай да ги държат като свои роби. Касае се най-вече за племената узи и печенеги,чиито деди дошли в Европа с първите тюркски нашествия (568-628 г.) и се установили близо до Кавказ,а в X-XI век почнали да мигрират към Отвъддунавска България и Балканите. Те водели със себе си голям брой цигански роби и запазили обичая да поробват цигани и близки до тях индивиди до XIX век,почти до освобождението на България. В периодите,когато роби не им достигали дедите на власите си ги набавяли с помощта на византийци и турци,след което към циганите били причислени освен индуси и много сирийци, египтяни, суданци, араби, палестинци и пр. Затова част от тюрките,макар да били европеиди са наречени БАШКИРИ (БЕЖ-КЪРИ , БЕЖ-КАРА: БЯГАЩИТЕ ЧЕРНИ), ПЕЧЕНЕГИ (ПЕЧЕНЯКИ, ПЕЧЕН-БЕГИ) т.е.– ИЗПЕЧЕНИ БЕЖАНЦИ (ЧЕРНИ ЦИГАНИ),а погърчения им клон е наречен КАРАКАЧАНИ (ЧЕРНИ БЕЖАНЦИ).
По същата причина най-много "европейски" цигани има в днешна "Румъния" и в съседните й страни. С течение на времето много цигани избягали от своите поробители към другите краища на света,а езиците и "племената" им са различни,но са обособени в по-късно време. Циганските групи в качеството си на бивши роби от разнороден произгод били обединявани само от неграмотността и беднотията и понеже си нямали трайно препитание нито своя земя,свикнали да оцеляват с кражби и лъжи. За съпоставка,циганската група ("племе") на КАРДАРАШИТЕ например получила име,което означава КЪР-ТАРАШИ (Полски крадци). В днешно време обаче доста цигани са вече уседнали и се интегрират в модерните общества,приемат една или друга форма на християнство и почват да странят от номадския бит на своите деди,а немалко се образоват и сближават с "белите" европейци.
12. ЧЕРНОГОРЦИ. Те са късен народ,обособен в XIX-XX век на границата между сръбската и Българската етнически територии,поради което са смес от Българи и сърби. Затова Сърбия има толкова право да претендира за тях,колкото и България,а езикът им е нещо средно между Български и сръбски.

Това изследване показва,че от всички Балкански народи само Българите и производните им племена са автохтонни,а всички други са афразийски пришълци. Ние обаче не сме ксенофоби и расисти- затова сме ги приемали радушно с идеята да ги спасим от робство или да ги направим свои съюзници в тежката борба срещу Римската империя и тюрките. Съюзите били начин за оцеляване на Българите- с тях те усилвали народа си,уголемявали го и постигали победи,каквито не е постигала никоя древна и днешна империя. Затова днес сме длъжни да намерим път към сърцата на близките народи около нас,с които да направим вечни съюзи в една обща държава и отново да се спасим така,както сме се спасявали винаги!
Вълнообразно
КАКВО СТАВА С ВОЙНАТА В УКРАЙНА, ТОВАРИЩ...
БЪЛГАРСКА ДЪРЖАВА 515 ГОДИНИ ПРЕДИ АСПАР...
БФС Е СРЕД МАЛКОТО НЕРЕФОРМИРАНИ БРАНШОВ...
БЪЛГАРСКА ДЪРЖАВА 515 ГОДИНИ ПРЕДИ АСПАР...
БФС Е СРЕД МАЛКОТО НЕРЕФОРМИРАНИ БРАНШОВ...
Следващ постинг
Предишен постинг
"румънците" до началото на 19-ти век са писали и говорили български?
А изкълченият им "латински" не е ли донесен от наемните римски легионери? Нали и българи са заработвали като легионери от преди Кубрат?
цитирайА изкълченият им "латински" не е ли донесен от наемните римски легионери? Нали и българи са заработвали като легионери от преди Кубрат?
krumbelosvet написа:
"румънците" до началото на 19-ти век са писали и говорили български?
А изкълченият им "латински" не е ли донесен от наемните римски легионери? Нали и българи са заработвали като легионери от преди Кубрат?
А изкълченият им "латински" не е ли донесен от наемните римски легионери? Нали и българи са заработвали като легионери от преди Кубрат?
Български легионери е имало наистина,но те си говорели Български и по-рядко гръцки: не говорели латински. Власите пък изкълчили "своя" латински под влияние на родния си турски и под влияние на Българския. Те няма шанс да са потомци на легионери,понеже на Балканите се говорело почти навсякъде гръцки,особено от 4-ти век нататък. Гръцкия бил втори официален в римската империя още преди Август,а латински в нашите земи много рядко се говорел. Затова не е оправдано да мислим че в район,в който е изкоренен Втория официален език на империята при положение,че бил преобладаващ са запазени остатъци от Първия официален език,който почти никъде не се използвал в нашите райони.
Ако тази официална,но лъжлива хипотеза беше вярна,би следвало да се запитаме: защо Българите така старателно са изкоренявали Втория език,а не са си мръднали пръста да изкоренят Първия,от който всъщност е миришела рибата??? Казионните заблуденци нямат смислен отговор на този въпрос- само моята теза има такъв,пък и тя се опира на фактологически свидетелства за потомци на печенеги,които днес говорят латински а и за кумани,които още в 13-ти век са говорели латински! Че ако "легионерската" хипотеза беше вярна,следва друг тежък въпрос: как някои печенеги можаха да станат власи реално,а другите не са можали пък и изчезнали безследно при положение,че многобройното Българско население на Отвъддунавска България избягало от тях кой накъдето му видят очите и как стана така,че само "потомци на легионерите" останаха там,а Българите и безбройните в 11-12 век печенеги изчезнаха така безследно,че даже името им вече не се чува???
Аз имам по- друга теза, но това не означава, че е единствена
Власи не е етносно име Всъщност то е валахи На латински е Валахия Това са български войници Военната повинност е била такава Имало войнишки села- валашки Войниците се мобилизирали напролет и се прибирали преди първия сняг Те били овчари, не може да се занимават със земеделие Често валашките села се местели! Вземат добитъка и отиват където царят ги прати! Такова село е Факия в Странджата
Аз съм проучил Козичено- Поморийско Там твърдят , че са Аспарухови Българи, пратени от него, да бранят прохода !
Има логика, но доказателства материални няма!
Но има едно крещящо!
Пеят ваяшки песни и до днес
При мекия говор на старите Българи сам ще се увериш, че валах преминава във ваях и оттам ваяшки
Това ,че власите са Българи- войници, го доказва и писмо на Калоян до папата - Той е представен от гърка - преводач като крал на Българи и власи!
Но власи е преведено като благхори!( блъгари)!?
И влашките войводи , Мирчо Стари- дядо на Влад Цепеш
В замъка му в Бран има плоча, на която пише, че е Българин родом, от Търновската династия!
Цар Калоян не ги брои за други освен Българи, затова не ги пише Написал ги е гъркът, преводач на латински
Печенегите са станали бързо Българи Такъв случай описва Вилардуен в днешното Кандофрей!
Днешния град Батановци носи името на печенежкия вожд Батан Звучението му е по скоро Българско Битка на старобългарски е баталия и е родствена с френската Батай!
Успех, приятерю!
цитирайВласи не е етносно име Всъщност то е валахи На латински е Валахия Това са български войници Военната повинност е била такава Имало войнишки села- валашки Войниците се мобилизирали напролет и се прибирали преди първия сняг Те били овчари, не може да се занимават със земеделие Често валашките села се местели! Вземат добитъка и отиват където царят ги прати! Такова село е Факия в Странджата
Аз съм проучил Козичено- Поморийско Там твърдят , че са Аспарухови Българи, пратени от него, да бранят прохода !
Има логика, но доказателства материални няма!
Но има едно крещящо!
Пеят ваяшки песни и до днес
При мекия говор на старите Българи сам ще се увериш, че валах преминава във ваях и оттам ваяшки
Това ,че власите са Българи- войници, го доказва и писмо на Калоян до папата - Той е представен от гърка - преводач като крал на Българи и власи!
Но власи е преведено като благхори!( блъгари)!?
И влашките войводи , Мирчо Стари- дядо на Влад Цепеш
В замъка му в Бран има плоча, на която пише, че е Българин родом, от Търновската династия!
Цар Калоян не ги брои за други освен Българи, затова не ги пише Написал ги е гъркът, преводач на латински
Печенегите са станали бързо Българи Такъв случай описва Вилардуен в днешното Кандофрей!
Днешния град Батановци носи името на печенежкия вожд Батан Звучението му е по скоро Българско Битка на старобългарски е баталия и е родствена с френската Батай!
Успех, приятерю!
Хубава работа, ама българска. Може ли да допуснем други на направят държава преди нас по нашите земи?!
цитирайМоже ли римски легионер да не поназнайва латински? На български ли ще го командват, и специални легиони от българи ли е имало? Не. Имало е, както в Елада, наемници-скити, ЕДНОЕЗИЧНИ с траки, славяни и... нашего брата.
цитирайАнгеле, добър опит за разбор и синтез, но твърде произволни и нагодени етноними и др. и погрешни определения и изводи за етногенезиса на описаните народи и племена. Само маркирам някои от по-сериозните грешки: Албанците най-вероятно не са чисто балкански народ, но със сигурност и не са кавказки народ. Техният генезис по всичко личи е в южна Италия и за това има достатъчно аргументи. Сега, друг е въпросът, че не са латиноезични. Езикът им обаче не е и кавказки, което е много съществен аргумент срещу тезата ти. Второ, Албания е латинско наименование, а самите албанци не я наричат така, както ис ебе си не наричат албанци. Впрочем, Албании има много - не е само Албания на Адриатика. Така например Британия е също Албания/Албион; споменатата от теб Албания в Кавказ, но и Алба Лонга на Апенините, първата столица на римляните /преди да станат римляни/. Прав си, че са асимилирали Българи и именно по тази причина са и балкански народ. Аварите не са тюркски и азиатски народ - те са вид Българи, но със самостоятелна политическа организация и държава. Сърбите имат толкова общо със скитите, колкото и Мицковски с Лизимах. Не може едно племе едновременно да е скитско и същевременно монголоманджурско. Румънци и власи не е едно и също, ако се наложи, ще обясня впоследствие защо. Власите, известни и като куцовласи, цинцари, каракачани, аромъни, истро-романи и т.н. в своя произход не се различават от Българите, разликите настъпват с приемането на християнството и ромеизирането на тази база на въпросните власи. Власите запазват пълна политическа вярност към ИРИ/Византия/, дори и след падането на Цариград. Това е съществената причина, власите да настояват за това че са римляни/латини и са дълбоко обвързани с православието, щото то е един вид истинската им национална идентичност, ако мога така да се изразя. Да, много от тях са склонни към гърчеене именно заради православието, освен това общността им системно се е смесвала с гърци, албанци, сърби /особено/ и доста рядко с Българи.
цитирайВласите по начало са резервирано враждебни към нас, Българите. Това се дължи именно на стара вражда България - ИРИ. Моят прапрапра дядо - доста заможен занаятчия и търговец, за малко не е бил убит от именно такива гърчеещи се власи. Е, те са целели и грабеж, защото моя предшественик се е връщал от успешна търговия в Пловдив, но решението да го убият и ограбят главно е било продиктувано и от това, че е точно Българин. Както и да е. Босненците са Българи - богомили. Доколко обаче богомилството им е било устойчиво към края на 15-ти век и доколко в действителност към онзи момент са били такива е спорно. Защо? Защото, няма как богомил/катар/албигоец, гностик ако щеш би приел някоя от авраамичните религии: Християнство /във всичките му деноминации, особено католицизъм, православие и по-късно протестантство/, ислям или юдаизъм. Няма как да стане. За истинският богомил/катар/гностик авраамичният бог - Яхве, Алах, Йехова, Саваот, Господ, Е САМИЯТ ДЯВОЛ/САТАНА и самият принцип и източник на злото, защото е невеж. Така че е напълно абсурдно да се твърди, че богомилите лесно могат да приемат католицизъм или ислям. То ако беше така, нямаше да се наложи католическата църква да избие населението на Южна Франция с цел да затрие катарите - западните богомили. Катарите са предпочитали сами да влязат в огъня пред това дори само да поискат покаяние и опрощение от християните-католици. Така че бошняците, когато са приели исляма, са били някакви постбогомили и това учение вече не е имало значение за тях. Така, засега толкова.
цитирайkvg55 написа:
Хубава работа, ама българска. Може ли да допуснем други на направят държава преди нас по нашите земи?!
Може,стига да беше вярно но понеже не е,няма как да се впуснем в лъжи!...
leonleonovpom2 написа:
Аз имам по- друга теза, но това не означава, че е единствена
Власи не е етносно име Всъщност то е валахи На латински е Валахия Това са български войници Военната повинност е била такава Имало войнишки села- валашки Войниците се мобилизирали напролет и се прибирали преди първия сняг Те били овчари, не може да се занимават със земеделие Често валашките села се местели! Вземат добитъка и отиват където царят ги прати! Такова село е Факия в Странджата
Аз съм проучил Козичено- Поморийско Там твърдят , че са Аспарухови Българи, пратени от него, да бранят прохода !
Има логика, но доказателства материални няма!
Но има едно крещящо!
Пеят ваяшки песни и до днес
При мекия говор на старите Българи сам ще се увериш, че валах преминава във ваях и оттам ваяшки
Това ,че власите са Българи- войници, го доказва и писмо на Калоян до папата - Той е представен от гърка - преводач като крал на Българи и власи!
Но власи е преведено като благхори!( блъгари)!?
И влашките войводи , Мирчо Стари- дядо на Влад Цепеш
В замъка му в Бран има плоча, на която пише, че е Българин родом, от Търновската династия!
Цар Калоян не ги брои за други освен Българи, затова не ги пише Написал ги е гъркът, преводач на латински
Печенегите са станали бързо Българи Такъв случай описва Вилардуен в днешното Кандофрей!
Днешния град Батановци носи името на печенежкия вожд Батан Звучението му е по скоро Българско Битка на старобългарски е баталия и е родствена с френската Батай!
Успех, приятерю!
Власи не е етносно име Всъщност то е валахи На латински е Валахия Това са български войници Военната повинност е била такава Имало войнишки села- валашки Войниците се мобилизирали напролет и се прибирали преди първия сняг Те били овчари, не може да се занимават със земеделие Често валашките села се местели! Вземат добитъка и отиват където царят ги прати! Такова село е Факия в Странджата
Аз съм проучил Козичено- Поморийско Там твърдят , че са Аспарухови Българи, пратени от него, да бранят прохода !
Има логика, но доказателства материални няма!
Но има едно крещящо!
Пеят ваяшки песни и до днес
При мекия говор на старите Българи сам ще се увериш, че валах преминава във ваях и оттам ваяшки
Това ,че власите са Българи- войници, го доказва и писмо на Калоян до папата - Той е представен от гърка - преводач като крал на Българи и власи!
Но власи е преведено като благхори!( блъгари)!?
И влашките войводи , Мирчо Стари- дядо на Влад Цепеш
В замъка му в Бран има плоча, на която пише, че е Българин родом, от Търновската династия!
Цар Калоян не ги брои за други освен Българи, затова не ги пише Написал ги е гъркът, преводач на латински
Печенегите са станали бързо Българи Такъв случай описва Вилардуен в днешното Кандофрей!
Днешния град Батановци носи името на печенежкия вожд Батан Звучението му е по скоро Българско Битка на старобългарски е баталия и е родствена с френската Батай!
Успех, приятерю!
Тезата ти я познавам приятелю,а влашките водачи най-често са Българи наистина но за печенегите знам че онези,които не станали власи са станали добруджански турци точно там,където е било ядрото на печенежкото заселване у нас. Почти всички добруджански турци са бивши печенеги- затова нека не плащаме данък на остарели подвеждащи клишета когато знаем,че в края на 11-ти век цялата Карвунска земя,т.е. днешна Добруджа е била населена с печенеги. Те избягали от Трънско и Софийско още тогава: местното неселение не ги изтърпяло дори една година според изворите,а Добруджа както знаем била "прочистена" от Българи още по времето на Светослав и останала почти празна пустош след него,от което се възползвали дивите печенеги... За Батановци пък ще кажа,че ако има нещо печенежко в името то е за да отбележи,че там Българи са разбили натрапените им от византийския император печенеги и са убили вожда им Батан,а после са му сложили името да напомня за победата над него...
krumbelosvet написа:
Може ли римски легионер да не поназнайва латински? На български ли ще го командват, и специални легиони от българи ли е имало? Не. Имало е, както в Елада, наемници-скити, ЕДНОЕЗИЧНИ с траки, славяни и... нашего брата.
Може приятелю- Българските легионери не било нужно да знаят латински,достатъчно било само водачът им да го знае или да има свои преводачи. Римската армия в V-VI век не налагала бойния си строй на наетите съюзнически контингенти,а оставяла всеки от тях да воюва по своя си обичай и така се добрала до такива победи,каквито инак не би могла да постигне. Казано другояче,Български легионери реално не е имало понеже,както пише в древните извори,Българите имали обичай да воюват в тесни пехотински редици,а не в легиони и конница от чиито услуги се възползвали твърде рядко,понеже конете били скъпи и не били достъпни за всеки войник...
nkf написа:
Ангеле, добър опит за разбор и синтез, но твърде произволни и нагодени етноними и др. и погрешни определения и изводи за етногенезиса на описаните народи и племена. Само маркирам някои от по-сериозните грешки: Албанците най-вероятно не са чисто балкански народ, но със сигурност и не са кавказки народ. Техният генезис по всичко личи е в южна Италия и за това има достатъчно аргументи. Сега, друг е въпросът, че не са латиноезични. Езикът им обаче не е и кавказки, което е много съществен аргумент срещу тезата ти. Второ, Албания е латинско наименование, а самите албанци не я наричат така, както ис ебе си не наричат албанци. Впрочем, Албании има много - не е само Албания на Адриатика. Така например Британия е също Албания/Албион; споменатата от теб Албания в Кавказ, но и Алба Лонга на Апенините, първата столица на римляните /преди да станат римляни/. Прав си, че са асимилирали Българи и именно по тази причина са и балкански народ. Аварите не са тюркски и азиатски народ - те са вид Българи, но със самостоятелна политическа организация и държава. Сърбите имат толкова общо със скитите, колкото и Мицковски с Лизимах. Не може едно племе едновременно да е скитско и същевременно монголоманджурско. Румънци и власи не е едно и също, ако се наложи, ще обясня впоследствие защо. Власите, известни и като куцовласи, цинцари, каракачани, аромъни, истро-романи и т.н. в своя произход не се различават от Българите, разликите настъпват с приемането на християнството и ромеизирането на тази база на въпросните власи. Власите запазват пълна политическа вярност към ИРИ/Византия/, дори и след падането на Цариград. Това е съществената причина, власите да настояват за това че са римляни/латини и са дълбоко обвързани с православието, щото то е един вид истинската им национална идентичност, ако мога така да се изразя. Да, много от тях са склонни към гърчеене именно заради православието, освен това общността им системно се е смесвала с гърци, албанци, сърби /особено/ и доста рядко с Българи.
Заключенията ми съвсем не са произволни приятелю- имам аргументи за всяко от тях но както съм казал по-горе,за всеки отделен народ ще е нужна отделна статия,за да събере всички налични доказателства. Бегъл пример е това,че древните пра-монголи са били руси и синеоки скити,които първо били потурчени по времето на рураните а от Седми век и покитайчени,след което от бялото Скитско племе Монголи почти не останал друг спомен,освен този за Чингиз... От белите Манджури обаче следи има и днес- тяхното име без носовка звучи като МАДЖУРИ,което в Европа е станало МАДЖАРИ... За ролята на Айните тепърва може да говорим,а за русите синеоки монголоиди с много дръпнати очи още не съм казал и дума...
nkf написа:
Власите по начало са резервирано враждебни към нас, Българите. Това се дължи именно на стара вражда България - ИРИ. Моят прапрапра дядо - доста заможен занаятчия и търговец, за малко не е бил убит от именно такива гърчеещи се власи. Е, те са целели и грабеж, защото моя предшественик се е връщал от успешна търговия в Пловдив, но решението да го убият и ограбят главно е било продиктувано и от това, че е точно Българин. Както и да е. Босненците са Българи - богомили. Доколко обаче богомилството им е било устойчиво към края на 15-ти век и доколко в действителност към онзи момент са били такива е спорно. Защо? Защото, няма как богомил/катар/албигоец, гностик ако щеш би приел някоя от авраамичните религии: Християнство /във всичките му деноминации, особено католицизъм, православие и по-късно протестантство/, ислям или юдаизъм. Няма как да стане. За истинският богомил/катар/гностик авраамичният бог - Яхве, Алах, Йехова, Саваот, Господ, Е САМИЯТ ДЯВОЛ/САТАНА и самият принцип и източник на злото, защото е невеж. Така че е напълно абсурдно да се твърди, че богомилите лесно могат да приемат католицизъм или ислям. То ако беше така, нямаше да се наложи католическата църква да избие населението на Южна Франция с цел да затрие катарите - западните богомили. Катарите са предпочитали сами да влязат в огъня пред това дори само да поискат покаяние и опрощение от християните-католици. Така че бошняците, когато са приели исляма, са били някакви постбогомили и това учение вече не е имало значение за тях. Така, засега толкова.
Власите има защо да са враждебни- никой Българин не обича азиатски чергари да му сядат на софрата,а после да се изкарват стопани на неговата земя... Различните влашки племена са наследство от различните туркоазиатски,които са в основата им- каракачаните както казах са потомци на чисти печенеги, куцовласите са потомци на узи (узовласи),армъните са потомци на "армени" т.е. на кавказки авари,смесени с псевдоаварите,цинцарите са потомци на кумани и т.н. Номадския бит и овчарлъка на власите са остатък от типичното турско номадство- честите им миграции също. Франкската империя и Унгария им дали латински език преди разделението на църквите- затова те лесно ставали ту католици ту православни,а вековната Българска власт над тях им оставила множество Български имена, думи, православие, азбука и дори обичаи,които естествено не са техни а наши!
Албанците са някогашен казказки народ,смесен с премного тукашни Българи- доказва го особения им език,който има близости само с арменски и Български,а десетки такива особени езици си има отколе в Кавказ. Много кавказки и памирски езици нямат нищо общо помежду си,което сближава Памир и Кавказ,а името АЛБА не е проблем да си остане латинско,но да го има и в Кавказ че ако не си забравил,латините са потомци на троянци т.е. на малоазийски Фриги,Мизи и Лидийци а много кавказки жители,в това число арменци и албанци също идват от Мала Азия,където били роднини на местните Мизи т.е. Българи но после езикът им се покавказчил,а манталитетът им станал еничарски като този на македонистите и русите...
Относно албанците, един комичен случай!
Боза в България са продавали арнаути- албанци
В Тирана сме, в сладкарница Смятам, че е редно да опитаме бозата им Но никъде не се вижда боза, да посочим Коментираме това с жена ми, че не можем да поискаме боза?
Продавачката реагира мигновено!
- А, бозе- и посяга към хладилника
Вади бутилка боза със странен бял цвят!
Разкошна боза!
Умувах, боза е свързана с бозае, бозайник! Думата си е Българска отвсякъде!
Относно власите или валахите
Думата не е етносна, докато е имало Българска държава Валахите са овчари и в частност Български войници Защото са се занимавали с овцевъдство, когато не са мобилизирани с друго не могат
Стават етнос по- късно, когато държавата ни я няма
Когато това население се романизира, за да се откъсне от влияншето на Русия
На патриаршеския храм в Букурещ пише на Български , че е на цар Константин и на царица Мария! Цар е съкратен Цр! Всякаква измет в тези земи става влашка
Че езикът е изкустен говори наличието в него на френски думи? Навлизли са, когато е бил световен език- след краля Слънце!
А Българското присъствие?
Двете столици- Търговище и Букурещ , река Дъбовица- Дъмбовица, замъкът Бран, Предел и хиляди други!
Дори и кашкавал, изкаран румънски?
цитирайБоза в България са продавали арнаути- албанци
В Тирана сме, в сладкарница Смятам, че е редно да опитаме бозата им Но никъде не се вижда боза, да посочим Коментираме това с жена ми, че не можем да поискаме боза?
Продавачката реагира мигновено!
- А, бозе- и посяга към хладилника
Вади бутилка боза със странен бял цвят!
Разкошна боза!
Умувах, боза е свързана с бозае, бозайник! Думата си е Българска отвсякъде!
Относно власите или валахите
Думата не е етносна, докато е имало Българска държава Валахите са овчари и в частност Български войници Защото са се занимавали с овцевъдство, когато не са мобилизирани с друго не могат
Стават етнос по- късно, когато държавата ни я няма
Когато това население се романизира, за да се откъсне от влияншето на Русия
На патриаршеския храм в Букурещ пише на Български , че е на цар Константин и на царица Мария! Цар е съкратен Цр! Всякаква измет в тези земи става влашка
Че езикът е изкустен говори наличието в него на френски думи? Навлизли са, когато е бил световен език- след краля Слънце!
А Българското присъствие?
Двете столици- Търговище и Букурещ , река Дъбовица- Дъмбовица, замъкът Бран, Предел и хиляди други!
Дори и кашкавал, изкаран румънски?
leonleonovpom2 написа:
Относно албанците, един комичен случай!
Боза в България са продавали арнаути- албанци
В Тирана сме, в сладкарница Смятам, че е редно да опитаме бозата им Но никъде не се вижда боза, да посочим Коментираме това с жена ми, че не можем да поискаме боза?
Продавачката реагира мигновено!
- А, бозе- и посяга към хладилника
Вади бутилка боза със странен бял цвят!
Разкошна боза!
Умувах, боза е свързана с бозае, бозайник! Думата си е Българска отвсякъде!
Относно власите или валахите
Думата не е етносна, докато е имало Българска държава Валахите са овчари и в частност Български войници Защото са се занимавали с овцевъдство, когато не са мобилизирани с друго не могат
Стават етнос по- късно, когато държавата ни я няма
Когато това население се романизира, за да се откъсне от влияншето на Русия
На патриаршеския храм в Букурещ пише на Български , че е на цар Константин и на царица Мария! Цар е съкратен Цр! Всякаква измет в тези земи става влашка
Че езикът е изкустен говори наличието в него на френски думи? Навлизли са, когато е бил световен език- след краля Слънце!
А Българското присъствие?
Двете столици- Търговище и Букурещ , река Дъбовица- Дъмбовица, замъкът Бран, Предел и хиляди други!
Дори и кашкавал, изкаран румънски?
Боза в България са продавали арнаути- албанци
В Тирана сме, в сладкарница Смятам, че е редно да опитаме бозата им Но никъде не се вижда боза, да посочим Коментираме това с жена ми, че не можем да поискаме боза?
Продавачката реагира мигновено!
- А, бозе- и посяга към хладилника
Вади бутилка боза със странен бял цвят!
Разкошна боза!
Умувах, боза е свързана с бозае, бозайник! Думата си е Българска отвсякъде!
Относно власите или валахите
Думата не е етносна, докато е имало Българска държава Валахите са овчари и в частност Български войници Защото са се занимавали с овцевъдство, когато не са мобилизирани с друго не могат
Стават етнос по- късно, когато държавата ни я няма
Когато това население се романизира, за да се откъсне от влияншето на Русия
На патриаршеския храм в Букурещ пише на Български , че е на цар Константин и на царица Мария! Цар е съкратен Цр! Всякаква измет в тези земи става влашка
Че езикът е изкустен говори наличието в него на френски думи? Навлизли са, когато е бил световен език- след краля Слънце!
А Българското присъствие?
Двете столици- Търговище и Букурещ , река Дъбовица- Дъмбовица, замъкът Бран, Предел и хиляди други!
Дори и кашкавал, изкаран румънски?
"Румънците" са една от първите фалшиви нации в Европа, "белгийците" (кръстени на римска провинция)- също! Оригиналните БЕЛГИ сме ние: ония ментета копират само името,което сме дали на римската провинция,подобно на днешните "македонци" и ромски "даки"!... :) А цар Константин от Букурещ очевидно е Константин II Асен (1397-1422 г.), понеже по времето на Константин I Тих градът още не е основан! От този надпис (ако можеш намери ми снимка или факсимиле) става ясно коя е царицата на Константин II- тя несъмнено се е казвала Мария!
Доста дълъг материал, но успях да го прочета до края. Ако може авторът да даде повече информация за битката край Анхиало през 760г. и връзката на това сражение с хърватите. Благодаря!
Плюс от мен за труда!
цитирайПлюс от мен за труда!
kolevdobri написа:
Доста дълъг материал, но успях да го прочета до края. Ако може авторът да даде повече информация за битката край Анхиало през 760г. и връзката на това сражение с хърватите. Благодаря!
Плюс от мен за труда!
Плюс от мен за труда!
Пропуснал съм да пиша но сега ще се поправя,че поробените от аварите хървати и венети добили името СКЛАВИ и го носели с векове а това са същите склави,които Исперих преместил на запад но по време на битката в 760 г.минали на страната на Византия което означава,че се отделили от България и изоставили католицизма,даден им от Тервел. Не след дълго време обаче решили отново да се върнат към него,но в 781 г. България си върнала езичеството и те се подчинили проформа на франките,за да имат могъщ покровител и да не рискуват неравностойна война по религиозни причини с Византия или България.
Са си баш африкански цигани,дето никой и в Африка не е щял,ама нейсе!
цитирайkarpis написа:
Са си баш африкански цигани,дето никой и в Африка не е щял,ама нейсе!
Така е,но моите твърдения не противоречат на африканския им произход,а по-скоро го подкрепят :)
Търсене
Блогрол
1. Потомци на Алцек в Италия- гайди и тъпани,Български носии,цървули и навуща
2. Българска аристокрация през XV-XVII век
3. Българи от Ниш 2018 г. празнуват деня на Съединението
4. 105 Български въстания срещу турците
5. Български печат на 4300 години
6. Тракийската богиня ДУЛА- виж ДУЛО и календарния термин ДИЛОМ
7. Автономни градове и области през XV-XVI в. в България
8. Тюрколози умишлено крият стари истории на България,издадени преди векове в чужбина
9. Фалшификатори на Българската история върлуват безнаказано в Уикипедия
10. Спароток срещу фалшификаторите на история
11. Мнението на велики личности за Българите
12. Скитско племе Авари- факти и извори
13. Ето колко е лесно да се разбере истината за произхода ни: статия на Спароток
14. "Пра"-Българите са потурчени с купища цинични лъжи по наш адрес,измислени от руската "наука"
15. България е дала заем на Франция през 1907 г. 145 милиона златни лева
16. Българска сватба от старо време- ориг.запис от 1962 г.,няма къде да го видите днес
17. Германски племена с феноменални имена: Дули,Галомани,Кавки,Камари,Фраки,Аварини,Еруски (Етруски),Балти,Бактери (=Бактри),Аугандзи (=Афганци),Албани,Гермиони,Вируни,Варни и пр.
18. Бълг.език забранен в Татарстан 1928 г.,а татарите клали Българи в Русия 1884г.
19. Руснаци спрягат Българите в конференция за Тенгри
20. Руски данни за Киев- основали го индуси,в него имало монголоиди и тюрки
21. Русите роднини на тюрките- руска статия
22. Евреите с италиански корени,навярно от етруските
23. Манихейството вид гностицизъм,основа на дуализма и богомилството
24. Орфей и синът му били в Египет- Спароток
25. Български календарни животни в дакийския зодиак
26. Сърби и Хървати в Стара Велика България
27. Българските тайни езици- част от тях
28. Истинската Илиада е фригийската
29. Именникът на князете- проучване на Стефан Чурешки
30. Ценни сведения за морските народи
2. Българска аристокрация през XV-XVII век
3. Българи от Ниш 2018 г. празнуват деня на Съединението
4. 105 Български въстания срещу турците
5. Български печат на 4300 години
6. Тракийската богиня ДУЛА- виж ДУЛО и календарния термин ДИЛОМ
7. Автономни градове и области през XV-XVI в. в България
8. Тюрколози умишлено крият стари истории на България,издадени преди векове в чужбина
9. Фалшификатори на Българската история върлуват безнаказано в Уикипедия
10. Спароток срещу фалшификаторите на история
11. Мнението на велики личности за Българите
12. Скитско племе Авари- факти и извори
13. Ето колко е лесно да се разбере истината за произхода ни: статия на Спароток
14. "Пра"-Българите са потурчени с купища цинични лъжи по наш адрес,измислени от руската "наука"
15. България е дала заем на Франция през 1907 г. 145 милиона златни лева
16. Българска сватба от старо време- ориг.запис от 1962 г.,няма къде да го видите днес
17. Германски племена с феноменални имена: Дули,Галомани,Кавки,Камари,Фраки,Аварини,Еруски (Етруски),Балти,Бактери (=Бактри),Аугандзи (=Афганци),Албани,Гермиони,Вируни,Варни и пр.
18. Бълг.език забранен в Татарстан 1928 г.,а татарите клали Българи в Русия 1884г.
19. Руснаци спрягат Българите в конференция за Тенгри
20. Руски данни за Киев- основали го индуси,в него имало монголоиди и тюрки
21. Русите роднини на тюрките- руска статия
22. Евреите с италиански корени,навярно от етруските
23. Манихейството вид гностицизъм,основа на дуализма и богомилството
24. Орфей и синът му били в Египет- Спароток
25. Български календарни животни в дакийския зодиак
26. Сърби и Хървати в Стара Велика България
27. Българските тайни езици- част от тях
28. Истинската Илиада е фригийската
29. Именникът на князете- проучване на Стефан Чурешки
30. Ценни сведения за морските народи