Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.04.2023 02:00 - МАКЕДОНИЗАЦИЯТА РАНО ИЛИ КЪСНО ТРЯБВА ДА БЪДЕ ПРИЗНАТА ЗА ГЕНОЦИД
Автор: shtaparov Категория: Политика   
Прочетен: 7508 Коментари: 20 Гласове:
60

Последна промяна: 03.05.2023 04:59

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
         МАКЕДОНИЗАЦИЯТА РАНО ИЛИ КЪСНО ТРЯБВА ДА БЪДЕ ПРИЗНАТА ЗА ГЕНОЦИД


   Мръснишката македонизация на 2 млн. Вардарски Българи,която извършиха сърбите след 1945 г. е престъпление срещу човечеството,за което давност няма и не може да има. Фокусът с безследното изчезване на Българското мнозинство в "Македония" е последица от див перманентен ориенталски геноцид,какъвто не е имало в Европа от много векове. Той се прилага орташки от всичките ни съседи,но най-вече от сърбите и гърците- тези фалшиви "християни",на които никое долно престъпление не е чуждо!

  Превръщането на Вардарските Българи в беснеещи срещу родината си изроди е международно престъпление,което рано или късно трябва да бъде признато за геноцид! България е ДЛЪЖНА да постави въпроса за него в Страсбург, Хага, ООН, ЕС и всички други международни институции,които се занимават с такива престъпления! Това ще спести на народа ни милиони- вместо фашизирани македонисти да ни съдят в Страсбург и да печелят с измама дела срещу нас,ние ще водим справедливи дела срещу тях и ще ги печелим!

                                                image

  Щом светът е признал арменския геноцид,ще се наложи да признае и Българския! Ако безследното изчезване на милион и половина арменци в Османската империя е тежко международно престъпление,безследното изчезване на 2 милиона Българи в бивша "Югославия" е още по-тежко и човечеството е длъжно да го заклейми!

  Можем ли да наречем това,което се е случило в "Македония" след 1945 г. "геноцид"? Да,можем- щом Българите ги няма и на много места са изчезнали безследно,а после са заместени с чуждо население,това е равностойно на избиване т.е.- то е асимилация безспорно,но и геноцид! А на беснеещите македонисти,които в мнозинството си са власи, сърби и хора от смесени бракове ще кажа- това,което ни мислите и пожелавате,1000 пъти да ви се връща!

   image     

  Геноциди има навсякъде- включително в Русия, Китай, Полша, Източна Прусия, Трансилвания и пр. но те са временни,а нашият е перманентен т.е. постоянен. Асимилацията също е вид геноцид или по-просто казано: всеки геноцид не е асимилация,но всяка асимилация е геноцид! Като премахнеш всички Българи,ти заличаваш техния ген и го прекръстваш с ново име- старото те дразни сиреч,пречи ти понеже си расист да кажем,заличаваш Българското заедно с гена му и какъв е резултата в крайна сметка? Геноцид!!

image

  Превръщането на близо 2 млн.кротки мирни хора в беснеещи срещу съседите си ксенофоби и расисти е заплаха за европейската сигурност,която ще бъде използвана от турци и албанци за подигравки с европейската демокрация и с цялата християнска цивилизация! Допускането на тези вилнеещи расисти в НАТО е една огромна грешка която ще му забие нож в гърба,ако се наложи България и "Северна Македония" да воюват заедно срещу Сърбия например. Тогава не мога да си преставя как банди от сръбски еничари ще помагат на България и НАТО да воюват срещу Сърбия,нито какви "съюзници" ще са ни те на нас!

  Затова България трябваше да ги спре още при захода им към НАТО а като е допуснала глупостта да ги приеме,трябва да поиска от Алианса да преразгледа отношенията си с тях! Причината е,че Скопските престъпници по конвенцията за геноцида още не са се извинили на народа ни за извършената от тях престъпна асимилация,нито за кражбите на Българска народна,културна и църковна собственост!



Гласувай:
60


Вълнообразно


1. batogo - !!!:))) Абсолютно си прав, Щапаров!
24.04.2023 12:22
Казал си една азбучна истина и те подкрепям, приятелю! Там продължава да действа руско-сръбската коминтерновска мафия, която открай време се разпорежда в Македония посредством ВМРО – ДПМН и настройва македонците срещу българия!
цитирай
2. shtaparov - Казал си една ...
24.04.2023 15:54
batogo написа:
Казал си една азбучна истина и те подкрепям, приятелю! Там продължава да действа руско-сръбската коминтерновска мафия, която открай време се разпорежда в Македония посредством ВМРО – ДПМН и настройва македонците срещу българия!

Опитвам се да откривам истините и да ги посочвам- надявам се че не съм сгрешил :)
цитирай
3. kvg55 - shtaparov,
24.04.2023 21:54
Македонизацията е асимилация, а не геноцид.
цитирай
4. shtaparov - Македонизацията е асимилация, а не ...
25.04.2023 17:00
kvg55 написа:
Македонизацията е асимилация, а не геноцид.

Мислех да го напиша в статията още вчера,но до момента не съм смогнал. Щом Българите ги няма,това е равностойно на избиване и заместването им с чуждо население след това т.е.- то е асимилация безспорно,но също и геноцид.
цитирай
5. mt46 - https://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0%B5%D0%BD%D0%BE%D1%86%D0%B8%D0%B4
25.04.2023 19:02
Геноциди през 20 век са извършени в редица държави като Османската империя: арменския геноцид, гръцкия геноцид, асирийския геноцид в периода (1915 – 1920). В СССР за геноцид се определя Гладомора в Украйна в периода 1932-33 г. В Третия райх: изтреблението на евреите (Холокост) и циганите в периода (1935 – 1945), а също така и избиването на мирно население в окупираните европейски страни по време на Втората световна война (най-много жертви има в европейската част на СССР и другите източноевропейски народи). През втората половина на 20 век един от най-чудовищните актове на геноцид е избиването на три милиона камбоджанци от режима на Червените кхмери и вожда им Пол Пот в периода 1974-79 в Камбоджа. Нахлуването на Индонезия в Източен Тимор на 7 декември 1975 г., по данни на ООН са избити около 200 000 души. Едни от последните примери за геноцид са от африканската държава Руанда, в резултат на който представителите на племето хуту избиват над 800 хил. членове на племето тутси.
цитирай
6. mt46 - ...
25.04.2023 19:04
Асимилация е точната дума...
Това може да стане, ако американците признаят множеството си геноциди и военни престъпления, т. е. на кукуво лято...
цитирай
7. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
27.04.2023 14:27
И като геноцид може да се определи ,да не шикалкавим, убива се Българския ген, женското начало, даващо живот! На Българина, естествено!
За това има два основни виновника, да не търсим други- Гърция и Сърбия И везните натежават към Сърбия защото те, с Търция са нарушили споразумението с България за безспорните Български земи- Македония
Преди това, са докарали нещата до позорния Берлински договор, разделящ ни на пет части Двете Българии, Северна Добруджа, Покрайнините дадени на Сърбия и върнатата част от България на Турция
Въпреки ,че Сърбия е основната причина за ПСВ, тя, като победител е на трапезата с агнешкото при подписването на мирните договори
Там е и Гърция
И апетитите им са към Македония, естествено! Тяхна е!
И този им апетит става толкова голям, че подкрепяни от Англия искат да сведат България до Великотърновска област, нищо повече!?
И Англия е с тях, насърчава ги ! Въпреки ,че има предварителни споразумения, те се нарушават И хубаво ,че е бил Уилсън, американския президент, възмутен от курвенския подход ,да напусне демонстративно, та се осъзнали и се върнали към първоначалната договорка
За сведение на громящите Русия, тя не присъства на тези преговори, защото има други проблеми Но тук е единствената ни печалба от ПСВ!?
Около времето на Ньойският договор, носят на Ленин договориме на многомилионен заем на България от Русия в златни френски франкове, който има и наказателни лихви, заради неплащане! Питат го ,какво да правят с него? Ленин го преглежда и нарежда, да се унижожи?!
Гова са вземания давани на царска Русия с България Те не засягат новата, Съветска Русия!
Не знам, напълно неутрално, друг някой такъв хаир да ни е правил, колкото и да е хрисим и обичащ ни? Ако греша, поправете ме!

Поздравления за постинга , приятелю! Говедото не разбира от блага дума, а от кривак! И той трябва да ме се размахва, за да знае какво заслужава!

П.П.- сега се сетих, брежнев, за една братска целувка ни опрости близо милиард рубли Но другияят заем се равняваше, смятал съм го на няколко милиарда днешни лева, без наказателните лихви!
Изместих темата!
Мамицата им ренегатска на днешните македонци!
цитирай
8. shtaparov - Геноциди през 20 век са извършени в ...
27.04.2023 16:56
mt46 написа:
Геноциди през 20 век са извършени в редица държави като Османската империя: арменския геноцид, гръцкия геноцид, асирийския геноцид в периода (1915 – 1920). В СССР за геноцид се определя Гладомора в Украйна в периода 1932-33 г. В Третия райх: изтреблението на евреите (Холокост) и циганите в периода (1935 – 1945), а също така и избиването на мирно население в окупираните европейски страни по време на Втората световна война (най-много жертви има в европейската част на СССР и другите източноевропейски народи). През втората половина на 20 век един от най-чудовищните актове на геноцид е избиването на три милиона камбоджанци от режима на Червените кхмери и вожда им Пол Пот в периода 1974-79 в Камбоджа. Нахлуването на Индонезия в Източен Тимор на 7 декември 1975 г., по данни на ООН са избити около 200 000 души. Едни от последните примери за геноцид са от африканската държава Руанда, в резултат на който представителите на племето хуту избиват над 800 хил. членове на племето тутси.

Имало е,но споменатите от теб геноциди са траели по няколко години и после са изчезнали за разлика от нашия който,както подчертавам и по-горе е перманентен т.е.- никога не е изчезвал и няма да изчезне,докато има Българи по света...
цитирай
9. shtaparov - Асимилация е ...
27.04.2023 17:03
mt46 написа:
Асимилация е точната дума...
Това може да стане, ако американците признаят множеството си геноциди и военни престъпления, т. е. на кукуво лято...

Геноциди има навсякъде,в това число в Русия и Китай,в Полша,Източна Прусия и пр. но те са временни,а нашият е перманентен т.е. постоянен. Асимилацията също е вид геноцид или по-просто казано: всеки геноцид не е асимилация,но всяка асимилация е геноцид! Като премахнеш всички Българи,ти заличаваш техния ген и го прекръстваш с ново име- старото те дразни сиреч,пречи ти понеже си расист да кажем,заличаваш Българското заедно с гена му и какъв е резултата в крайна сметка? Геноцид!!
цитирай
10. shtaparov - Поздрав и от мен приятелю!
27.04.2023 17:19
leonleonovpom2 написа:
И като геноцид може да се определи ,да не шикалкавим, убива се Българския ген, женското начало, даващо живот! На Българина, естествено!
За това има два основни виновника, да не търсим други- Гърция и Сърбия И везните натежават към Сърбия защото те, с Търция са нарушили споразумението с България за безспорните Български земи- Македония
Преди това, са докарали нещата до позорния Берлински договор, разделящ ни на пет части Двете Българии, Северна Добруджа, Покрайнините дадени на Сърбия и върнатата част от България на Турция
Въпреки ,че Сърбия е основната причина за ПСВ, тя, като победител е на трапезата с агнешкото при подписването на мирните договори
Там е и Гърция
И апетитите им са към Македония, естествено! Тяхна е!
И този им апетит става толкова голям, че подкрепяни от Англия искат да сведат България до Великотърновска област, нищо повече!?
И Англия е с тях, насърчава ги ! Въпреки ,че има предварителни споразумения, те се нарушават И хубаво ,че е бил Уилсън, американския президент, възмутен от курвенския подход ,да напусне демонстративно, та се осъзнали и се върнали към първоначалната договорка
За сведение на громящите Русия, тя не присъства на тези преговори, защото има други проблеми Но тук е единствената ни печалба от ПСВ!?
Около времето на Ньойският договор, носят на Ленин договориме на многомилионен заем на България от Русия в златни френски франкове, който има и наказателни лихви, заради неплащане! Питат го ,какво да правят с него? Ленин го преглежда и нарежда, да се унижожи?!
Гова са вземания давани на царска Русия с България Те не засягат новата, Съветска Русия!
Не знам, напълно неутрално, друг някой такъв хаир да ни е правил, колкото и да е хрисим и обичащ ни? Ако греша, поправете ме!

Поздравления за постинга , приятелю! Говедото не разбира от блага дума, а от кривак! И той трябва да ме се размахва, за да знае какво заслужава!

П.П.- сега се сетих, брежнев, за една братска целувка ни опрости близо милиард рубли Но другияят заем се равняваше, смятал съм го на няколко милиарда днешни лева, без наказателните лихви!
Изместих темата!
Мамицата им ренегатска на днешните македонци!

Казал си знаменити неща- народна мъдрост също! Говедото не разбира от блага дума,а от кривак- страхотен крилат израз,безценен в този случай! Това с Ленин си е жив хаир наистина,рядко срещан по света- не го знаех впрочем! А Македония да си я взимат гърците- ние не я искаме,понеже не е наша но с уговорка,че истинската Македония е една малка област на югозапад от Солун близо до Катерини и това е! Земите на север от Солун обаче са наши- там няма никаква "Македония",там си е южна България така,както около Скопие е Вардарска България и НИКАКВА "Македония" там няма нито жива,ни умряла!
цитирай
11. leonleonovpom2 - А да видим дали съм прав ?
27.04.2023 17:22
Относно геноцида!
Произлиза от гръцката в кавички дума гена-жена
Момент!
Грък не може да каже жена, а гена!
Кое е яйцето и кое кокошката?
Естествено, че кокошката е първа!
цитирай
12. shtaparov - Относно геноцида!Произлиза от ...
28.04.2023 14:39
leonleonovpom2 написа:
Относно геноцида!
Произлиза от гръцката в кавички дума гена-жена
Момент!
Грък не може да каже жена, а гена!
Кое е яйцето и кое кокошката?
Естествено, че кокошката е първа!

Да приятелю- оттам е и думата ГЕН,за която древните хал хабер идея не са имали,но днес и това им се приписва :) Кокошката е първа разбира се,да не казвам гущера (щото в моето творчество и това го има)- затова се присмивам на македонистите,че се изкарват по-стари от дядо си :)
цитирай
13. zaw12929 - хора не са: нй се водят ни се карат
30.04.2023 07:31
хора не са: нй се водят ни се карат
цитирай
14. zaw12929 - и ние имаме вина
02.05.2023 06:32
и ние имаме вина
цитирай
15. shtaparov - и ние ...
03.05.2023 04:41
zaw12929 написа:
и ние имаме вина

Нашата вина е най-вече в това че не искаме да превиваме гръб пред никой чужденец,без значение колко велик е "днес",понеже знаем каква трагедия ще бъде "утре" и колко нищожен изглежда пред древната слава на дедите ни! Затова конюнктурни силоваци от Изток или Запад бързат да ни наказват и да ни обявяват за "фашисти" и "нацисти",а ние пък препоръчваме всичките им глупости заедно с ТЕХНИЯ фашизъм и нацизъм,които ТЕ ни докараха от чужбина да си ги заврат Отзад!
цитирай
16. zaw12929 - омразата е животинско състояние, ...
03.05.2023 06:58
омразата е животинско състояние, на животно дребен хищник- плъх
цитирай
17. shtaparov - омразата е животинско състояние, ...
04.05.2023 23:36
zaw12929 написа:
омразата е животинско състояние, на животно дребен хищник- плъх

Не искам да оспорвам това,но не искам да обиждам и горките животинки...
цитирай
18. shtaparov - хора не са: нй се водят ни се карат...
04.05.2023 23:38
zaw12929 написа:
хора не са: нй се водят ни се карат

Вярно е- точно като такива ги възприемам и аз!
цитирай
19. nedovolen - Честит Гергьовден!
06.05.2023 10:05
Много правилно исторически и логически изведено.
цитирай
20. shtaparov - (Честит Гергьовден!)
06.05.2023 15:43
nedovolen написа:
Много правилно исторически и логически изведено.

Благодаря приятелю- честит Гергьовден и на теб!
цитирай
21. krumbelosvet - Не помня къде съм чел за 30 000 избити българи
01.07.2023 02:21
30 000 българи избити за това, че не са приели да се пишат македонци.
Но простете, антибългарският бяс на много "македонци" ми напомня антируския бяс на някои българи.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: shtaparov
Категория: Политика
Прочетен: 4816904
Постинги: 267
Коментари: 9067
Гласове: 136742
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. Потомци на Алцек в Италия- гайди и тъпани,Български носии,цървули и навуща
2. Българска аристокрация през XV-XVII век
3. Българи от Ниш 2018 г. празнуват деня на Съединението
4. 105 Български въстания срещу турците
5. Български печат на 4300 години
6. Тракийската богиня ДУЛА- виж ДУЛО и календарния термин ДИЛОМ
7. Автономни градове и области през XV-XVI в. в България
8. Тюрколози умишлено крият стари истории на България,издадени преди векове в чужбина
9. Фалшификатори на Българската история върлуват безнаказано в Уикипедия
10. Спароток срещу фалшификаторите на история
11. Мнението на велики личности за Българите
12. Скитско племе Авари- факти и извори
13. Ето колко е лесно да се разбере истината за произхода ни: статия на Спароток
14. "Пра"-Българите са потурчени с купища цинични лъжи по наш адрес,измислени от руската "наука"
15. България е дала заем на Франция през 1907 г. 145 милиона златни лева
16. Българска сватба от старо време- ориг.запис от 1962 г.,няма къде да го видите днес
17. Германски племена с феноменални имена: Дули,Галомани,Кавки,Камари,Фраки,Аварини,Еруски (Етруски),Балти,Бактери (=Бактри),Аугандзи (=Афганци),Албани,Гермиони,Вируни,Варни и пр.
18. Бълг.език забранен в Татарстан 1928 г.,а татарите клали Българи в Русия 1884г.
19. Руснаци спрягат Българите в конференция за Тенгри
20. Руски данни за Киев- основали го индуси,в него имало монголоиди и тюрки
21. Русите роднини на тюрките- руска статия
22. Евреите с италиански корени,навярно от етруските
23. Манихейството вид гностицизъм,основа на дуализма и богомилството
24. Орфей и синът му били в Египет- Спароток
25. Български календарни животни в дакийския зодиак
26. Сърби и Хървати в Стара Велика България
27. Българските тайни езици- част от тях
28. Истинската Илиада е фригийската
29. Именникът на князете- проучване на Стефан Чурешки
30. Ценни сведения за морските народи