Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.04.2023 14:33 - ТРИ ПРОСТИ ДУМИ ПОКАЗВАТ ЛЮБОВ КЪМ ЧИСТОТАТА И ВИСОКА ХИГИЕННА КУЛТУРА НА БЪЛГАРИТЕ
Автор: shtaparov Категория: Политика   
Прочетен: 7954 Коментари: 20 Гласове:
63

Последна промяна: 05.04.2023 00:14

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
ТРИ ПРОСТИ ДУМИ ПОКАЗВАТ ЛЮБОВ КЪМ ЧИСТОТАТА И ВИСОКА ХИГИЕННА КУЛТУРА НА БЪЛГАРИТЕ


   Злонамерени врагове на народа ни отдавна го обвиняват,че нямал добри хигиенни навици и по тази причина използвал израза "Честита баня" който бил белег,че не са имали навика да се къпят. Древни хроники обаче говорят точно обратното- Българите са имали обичай да се къпят всеки ден а когато това не можело да се случи,с голяма неохота пропускали 2 дни от седмицата. Това личи добре от писмата на княз Борис "Първи" до папата и в отговорите на папа Николай I (ЛИБИ Т. 2, стр. 72-73, кликни за да увеличиш):

        image

  Този аргумент не е единствен- в Българския език има думи които говорят,че княз Борис "Първи" не е задал своите въпроси случайно. Тези думи издават високата хигиенна култура на Българите и с още по-голяма сила доказват,че чистотата е била мания за тях а редовното къпане- начин на живот. Добре е скептиците да знаят,че археолози са разкопали основи на каменни бани в Плиска, Преслав, Търново и други градове с което "азиатските номади" отново доказват,че не се вписват в създадените за тях тесногръди казионни клишета. Думи,свързани с чистотата на Българите имаме доста,но тук ще разгледам само три най-важни които показват,че тука не пиша празни неща.

1. ЧЕСТЕН (Човек покрит със Чест)= ЧИСТЕН (ПРЕЧИСТЕН). Оттам е думата ПРИЧЕСТЯВАНЕ= ПРЕЧИСТЯВАНЕ (ПРЕЧИСТВАНЕ НА ДУШАТА И ТЯЛОТО). От там е и думата ЧЕСТ (ЧИСТ) която пояснява,че за дедите ни Чистотата е Чест! От тук е и думата ЧЕСТИТО,която означава буквално ЧИСТОТА и означава,че за дедите ни ЧЕСТИТ (ЧИСТОТ) е само оня човек,който е ЧИСТ или ПРЕЧИСТЕН! Имайки предвид честността и чистотата на Българите за разлика от тези на околните народи,хората създали нарицателната дума ЧЕСТЕН която означава Праведен, Справедлив и Пречистен (душевно и телесно) като Българин.

2. ЩАСТИЕ= ЧАСТИЕ (ЧЯСТИЕ) т.е. ЧЕСТИЕ (ЧИСТИЕ, ЧИСТОТА) и ЧЕСТ. Това означава,че за древните Българи ЧИСТОТАТА е ЩАСТИЕ и ЧЕСТ! Затова дедите ни,когато не можели да се къпят всеки ден са се къпели поне в сряда и петък но както виждаме,гърци са им забранявали да се къпят под предлог,че това е езически обичай. В това има доста голям смисъл понеже на други места е пояснено,че къпането в сряда и петък се правело в чест на Хермес,чийто ден е сряда а очевидно и на Венера,чийто ден е петък от което следва,че в деня за любовта дедите ни са държали непременно да са чисти!

3. МИЗИ е едно от нарицателните названия на Българите което пояснява,че те твърде много обичали да се къпят и мият,а това става ясно от неговото значение. Думата МИЗИ е съкратена съвременна форма на гръко-римското название МОЕЗИ,което означава МОЕЦИ (МИЕЦИ, МИЯЦИ). Мияците са Мизийски (т.е. Български) етнос в днешна западна "Северна Македония",които са потомци на древните Мизи а името им означава МИЕЩИ и МИЯЩИ (Хора,които обичат постоянно да се мият и пречистват)! Тук коментарът е излишен- точно този обичай е станал причина Българите да бъдат наречени МИЗИ и да се говори,че са най-справедливите хора на земята които обичали да пречиствали душите си така,както пречиствали телата си!

  Тези факти показват горчива за враговете ни истина: народът ни ползва израза "Честита баня!" за да покаже,че къпането за него е чест! Има ли друг народ на света който по такъв блестящ начин да е доказал,че къпането за него е чест? Няма разбира се,няма и да има понеже другите народи са живели в нечистоплътие,когато дедите ни са ползвали вани и къпални помещения. Затова днес към тези три думи мога да добавя още една: думата ИЗКУПЛЕНИЕ (в преносен смисъл- СПАСЕНИЕ) означава ИЗКЪПЛЕНИЕ т.е. ИЗКЪПВАНЕ така,както името на "славянската" (Българска!) богиня КУПАЛА т.е. КЪПАЛА означава КИБЕЛА,но също КОБИЛА и се свързва с Богинята Майка.

  Къде са се къпели дедите ни в древността? На този въпрос не е трудно да се отговори: в своите градове и села те са имали каменни или дървени бански помещения (каквито са запазени в старите къщи на гр. Банско например) или големи къпални съдове,в които да се потапят и изкъпват. Във военно време и в големи жеги те се къпели в реките и езерата естествено,което станало причина сред тях да има за жалост много удавени в големите реки на Централна и Източна Европа. Наместо сапун използвали природна ХУМА или цветето САПУНИЧЕ,а избърсването го правели със специални кърпи така,както се прави днес. Къпални помещения с вани на възраст 3500 години са намерени и в старите Пелазгийски центрове Крит, Троя, Пелопонес и пр. което доказва,че високата хигиенна култура на дедите ни иде от най-дълбока древност.

  Данни за чистотата на другите европейски народи нямаме много- за някои германски крале например се знае,че са се къпали само 2 пъти през живота си,а околните Балкански народи несъмнено са подражавали на Българите,но не много охотно. Къпането не е строго установен "славянски" обичай нито "византийски"- борба за свойта чистота са водели единствено Българите и само те са се пазарели с папата колко често да се къпят,а на другите народи това изглежда им е било безразлично. Затова ние трябва да се гордеем,че сме предали нашата любов към чистотата на другите народи в това число на гърците,които имали лоша хигиенна култура и слабо развити хигиенни навици в древността.



Гласувай:
63


Вълнообразно


1. fun1001 - ....Българите,с ме наследници , на Шумерскаата цивилизация..от там, ''идва'' всичко ,насам..
01.04.2023 15:27
след Г.Потоп, наречен, на Ной
/ наш, пра пра пра дядо..верно!!))

Този аргумент не е единствен- в Българския език има думи които говорят,че княз Борис "Първи" не е задал своите въпроси случайно. Тези думи издават високата хигиенна култура на Българите и с още по-голяма сила доказват,че чистотата е била мания за тях а редовното къпане- начин на живот. Добре е скептиците да знаят,че археолози са разкопали основи на каменни бани в Плиска, Преслав, Търново и други градове с което "азиатските номади" отново доказват,че не се вписват в създадените за тях тесногръди казионни клишета. Думи,свързани с чистотата на Българите имаме доста,но тук ще разгледам само три най-важни които показват,че тука не пиша празни неща.
цитирай
2. nedovolen - По принцип няма лошо в рядкото къ...
01.04.2023 16:29
По принцип няма лошо в рядкото къпане, особено в напреднала възраст. Животните ги къпе дъжда, прасетата в калта, птичките в локвите...
Сега се счита сутрешния душ за висока култура.
Да не забравяме, че днес първи април.
:)))
цитирай
3. shtaparov - (....Бъларите,с ме наследн ици , на Шумерскаат цивилизация..от там, ''идва'' всичко ,насам..)
01.04.2023 17:51
fun1001 написа:

след Г.Потоп, наречен, на Ной / наш, пра пра пра дядо..еверно!!))

Този аргумент не е единствен- в Българския език има думи които говорят,че княз Борис "Първи" не е задал своите въпроси случайно. Тези думи издават високата хигиенна култура на Българите и с още по-голяма сила доказват,че чистотата е била мания за тях а редовното къпане- начин на живот. Добре е скептиците да знаят,че археолози са разкопали основи на каменни бани в Плиска, Преслав, Търново и други градове с което "азиатските номади" отново доказват,че не се вписват в създадените за тях тесногръди казионни клишета. Думи,свързани с чистотата на Българите имаме доста,но тук ще разгледам само три най-важни които показват,че тука не пиша празни неща.

Не изключвам връзка между Българите и шумерите а по-скоро съм на мнение,че с тях имаме общи прадеди тук на Балканите векове преди Потопа,който изиграл роля на индоевропеизатор за едните а за другите не,понеже те се изтеглили на изток и така заживели разделени от нас.
цитирай
4. shtaparov - По принцип няма лошо в рядкото къ...
01.04.2023 17:55
nedovolen написа:
По принцип няма лошо в рядкото къпане, особено в напреднала възраст. Животните ги къпе дъжда, прасетата в калта, птичките в локвите...
Сега се счита сутрешния душ за висока култура. Да не забравяме, че днес първи април. :)))

Първи април е нелош празник,но за жалост е масонски и езически т.е.- непрепоръчителен за Българите :)
цитирай
5. mt46 - https://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D0%B8%D0%B7%D0%B8
01.04.2023 18:46
Съществува неяснота относно връзката между дунавските и малоазийските мизи, известни от по-древни времена като родственици на лидийците и карийците. Херодот твърди, че във времената преди Троянската война (т.е. XV-XIV в. пр. Христа) малоазийските мизи (мизийците) и тевкрите (троянците) преминават Босфора и поставят всички траки под своя власт, като стигат чак до река Пеней.[2] В „Илиада“ мизийците са споменати като съюзници на троянците. За произхода и посоките на миграциите на мизите са изказани различни научни хипотези. Смята се, че езиково мизиийците са родствени на фригите.

Средновековният автор Димитър Хоматиан свидетелства за езика на българите по негово време, наречени от него „мизи“: „...илирийския град Лихнида, който е център на околните градове и който сега на езика на мизите се нарича Охрид...“[3] – цитат от Кратко житие на Климент Охридски.

Въз основа на езиковедски данни е издигната хипотезата, че през Бронзовата епоха мизите обитават земите на изток от река Морава и край Дунава, след което започва тяхното разселване в югоизточна посока, към Мала Азия, като достигат дори до Месопотамия.[4]

Някои автори премат, че хетската експанзия в Югозападна Мала Азия през XIV и първата половина на XIII век пр. Хр. довежда до изселване на местно население към Балканите, включително на част от мизите. След разпада на Хетската държава малоазийските мизи получават отново възможност за самостоятелно развитие.[5]

При завоюването на земите около долното течение на р. Дунав през I в. римляните наричат областта Мизия. Предполага се, че те са нарекли областта така заради архаичната слава на малоазийските мизи като отлични воини, известна още от Омир.[6] С образуването на римска провинция Мизия наименованието мизи се разпростира върху нейните жители.
цитирай
6. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
01.04.2023 21:40
Удар в десятката!
Браво!
Така е, шумерите са отнесли легендата за потопа в земите си оттук И са го нагодили за земите си -там Но има голямо несъответствие
Не може да търсят кораба на Ной в Арарат на хиляди метри надморска височина? ,Хайде ,да не са четири хиляди- две хиляди метра да са? Заседнал там? Следователно, дотам е стигнало морското ниво! Това означава с толкова да се е вдигнало цялото ниво на морето Какъвто и да е потопът , има отток към околните морета Не може да се задържи такова ниво на водата там дълго
Нашият потоп е с поне хилядолетие предшествващ Библейският! Той е доказан и с релефа на Черно море, че са били два дори Но то е било вътрешно езеро и когато се отваря Босфора, явно съчетано и с проливни дъждове, нивото му рязко се качва!
Аз имам малко по- друго тълкуване за мези, но то не омаловажава твоето! Мези, Серди, според мене имат еднакво значение, но за различни неща
Сердите са в средата на Софийско поле и на Балканите, тази дума се е съхранила в съвременния ни език като среда!/ Средец, Сердика/ Докато мези
те са били в центъра, в средата на тракийските племена! Те, Българите са им центъра, обединителният Думата е съхранена в латинския! И нещата си идват на мястото, относно кои и какви са Българите!

Само чистият човек има чест и е щастлив заради това!
Във френския, език превъзхождащ другите западни езици по строеж и тук има преплитане в звучението на трите думи, доказващо тяхната близост и взаимна връзка
Ето набързо: щастие- боньор, , чест -оньор, , чист/а/- не/т/

Хубава вечер, приятелю!
цитирай
7. kvg55 - shtaparov,
01.04.2023 22:19
В този смисъл Алеко Константинов е национален нихилист : "Види се, че бай Ганьо имаше действителна нужда от баня : отдалечко дъхтеше на вкиснато".
цитирай
8. shtaparov - В този смисъл Алеко Константинов е ...
02.04.2023 14:50
kvg55 написа:
В този смисъл Алеко Константинов е национален нихилист : "Види се, че бай Ганьо имаше действителна нужда от баня : отдалечко дъхтеше на вкиснато".

Не се учудвай- той дори не е чист Българин както се чува :)
цитирай
9. shtaparov - Съществува неяснота относно вр...
02.04.2023 15:29
mt46 написа:
Съществува неяснота относно връзката между дунавските и малоазийските мизи, известни от по-древни времена като родственици на лидийците и карийците. Херодот твърди, че във времената преди Троянската война (т.е. XV-XIV в. пр. Христа) малоазийските мизи (мизийците) и тевкрите (троянците) преминават Босфора и поставят всички траки под своя власт, като стигат чак до река Пеней.[2] В „Илиада“ мизийците са споменати като съюзници на троянците. За произхода и посоките на миграциите на мизите са изказани различни научни хипотези. Смята се, че езиково мизиийците са родствени на фригите.

Средновековният автор Димитър Хоматиан свидетелства за езика на българите по негово време, наречени от него „мизи“: „...илирийския град Лихнида, който е център на околните градове и който сега на езика на мизите се нарича Охрид...“[3] – цитат от Кратко житие на Климент Охридски.

Въз основа на езиковедски данни е издигната хипотезата, че през Бронзовата епоха мизите обитават земите на изток от река Морава и край Дунава, след което започва тяхното разселване в югоизточна посока, към Мала Азия, като достигат дори до Месопотамия.[4]

Някои автори премат, че хетската експанзия в Югозападна Мала Азия през XIV и първата половина на XIII век пр. Хр. довежда до изселване на местно население към Балканите, включително на част от мизите. След разпада на Хетската държава малоазийските мизи получават отново възможност за самостоятелно развитие.[5]

При завоюването на земите около долното течение на р. Дунав през I в. римляните наричат областта Мизия. Предполага се, че те са нарекли областта така заради архаичната слава на малоазийските мизи като отлични воини, известна още от Омир.[6] С образуването на римска провинция Мизия наименованието мизи се разпростира върху нейните жители.

В гръцката митология пише,че Мизите тръгнали от Тесалия и тогава стигнали Мала Азия,а през I век пр. Хр. при многобройните си походи на Балканския п-в римляните често срещали Мизи и воювали с тях.
цитирай
10. shtaparov - Поздрав приятелю!
02.04.2023 15:34
leonleonovpom2 написа:
Удар в десятката!
Браво!
Така е, шумерите са отнесли легендата за потопа в земите си оттук И са го нагодили за земите си -там Но има голямо несъответствие
Не може да търсят кораба на Ной в Арарат на хиляди метри надморска височина? ,Хайде ,да не са четири хиляди- две хиляди метра да са? Заседнал там? Следователно, дотам е стигнало морското ниво! Това означава с толкова да се е вдигнало цялото ниво на морето Какъвто и да е потопът , има отток към околните морета Не може да се задържи такова ниво на водата там дълго
Нашият потоп е с поне хилядолетие предшествващ Библейският! Той е доказан и с релефа на Черно море, че са били два дори Но то е било вътрешно езеро и когато се отваря Босфора, явно съчетано и с проливни дъждове, нивото му рязко се качва!
Аз имам малко по- друго тълкуване за мези, но то не омаловажава твоето! Мези, Серди, според мене имат еднакво значение, но за различни неща
Сердите са в средата на Софийско поле и на Балканите, тази дума се е съхранила в съвременния ни език като среда!/ Средец, Сердика/ Докато мези
те са били в центъра, в средата на тракийските племена! Те, Българите са им центъра, обединителният Думата е съхранена в латинския! И нещата си идват на мястото, относно кои и какви са Българите!

Само чистият човек има чест и е щастлив заради това!
Във френския, език превъзхождащ другите западни езици по строеж и тук има преплитане в звучението на трите думи, доказващо тяхната близост и взаимна връзка
Ето набързо: щастие- боньор, , чест -оньор, , чист/а/- не/т/

Хубава вечер, приятелю!

Думата МЕЗО,за която говориш и от която произлиза термина МЕЗОЛИТ означава МЕЖДО (МЕЖДУ, МЕЖДА),а най-стария вариант на Българската дума изглежда е МЕЖО ако не и МЕДЖО.
цитирай
11. leonleonovpom2 - Здравей отново, приятелю!
02.04.2023 18:48
Да ,съгласен съм, във френския мезо е нещо по средата, между!
Типичен мезопродукт е съдържанието на вафлата между двете вафлени кори! Или по средата ,между тях!
Затова смятам, че мезите-това е истинското им латинско име са по срездата или между тракийските племена
В езиците е голяма Бъркотия

Между и сред, оттам среда, са взаимозаменяеми Но, все пак има нюанси
Сердите са в средата на полето и на полуострова, а мези или мизите са в средата на сродни племена Или между тях, Обградени са от тях
Изненадващо за мен, преди години открих и мисля-споделих, ляв при нас съвпада с латинския-левус! А в италианския и във френския се различават от латинския модел!

Хубава вечер, приятелю!
цитирай
12. shtaparov - Поздрав приятелю!
05.04.2023 00:57
leonleonovpom2 написа:
Да ,съгласен съм, във френския мезо е нещо по средата, между!
Типичен мезопродукт е съдържанието на вафлата между двете вафлени кори! Или по средата ,между тях!
Затова смятам, че мезите-това е истинското им латинско име са по срездата или между тракийските племена
В езиците е голяма Бъркотия

Между и сред, оттам среда, са взаимозаменяеми Но, все пак има нюанси
Сердите са в средата на полето и на полуострова, а мези или мизите са в средата на сродни племена Или между тях, Обградени са от тях
Изненадващо за мен, преди години открих и мисля-споделих, ляв при нас съвпада с латинския-левус! А в италианския и във френския се различават от латинския модел!

Хубава вечер, приятелю!

Извини че не можах веднага да ти отговоря но тези дни бях така натоварен,че нямах време за нищо повече от поглеждане в блога. За Сердите-Сарди има мнение че са Келтско племе,което било дошло от запад и се привеждат доказателства:

1. Те са древното племе,което дало името на о-в Сардиния.
2. Те участвали в походите на Морските народи (13-12 в.пр. Хр.),като дошли предполагаемо от о-в Сардиния.

За Мизите също има версия- че те са древния палеопонтийски народ Мушки,споменат далеч преди основаването на гр. Рим. по тази причина навярно името им в латинския се изписва като МОЕZI,а гръкo-латинската дума за Среда се изписва като MESO но в гръцкия се чете МЕСО,от където е образувано името Месопотамия (Междуречие).
цитирай
13. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
06.04.2023 00:20
Няма пробеми, знам, че не е нарочно, че си много натоварен!
Сердите всъщност показват близостта на траки с келти или на българите с тях , келтите Серди или сарди И самото им име означава среда, оттам и Средец е така преведен, дословно! Не е без прецедент, Медиоланум, днешно Милано означава среда за вълна!

Лека нощ!
цитирай
14. shtaparov - Няма пробеми, знам, че не е нарочно, ...
06.04.2023 18:41
leonleonovpom2 написа:
Няма пробеми, знам, че не е нарочно, че си много натоварен!
Сердите всъщност показват близостта на траки с келти или на българите с тях , келтите Серди или сарди И самото им име означава среда, оттам и Средец е така преведен, дословно! Не е без прецедент, Медиоланум, днешно Милано означава среда за вълна!

Лека нощ!

Безусловно приемам това тълкувание приятелю- СЕРДИ и за мен са СРЕДИ а СЕРДИКА- СРЕДИКА (СРЕДИЦА),т.е. СРЕДИЩЕТО (СРЕДЕЦА, СРЕДЕЦЪ) на всички Българи!
цитирай
15. kirk - Тези три думи могат да се сведат дсже до две
07.04.2023 14:59
ЧИСТО И ПРОСТО!!!
А Щапаров е вдлъбнат цървул от неМИЕЩИТЕ се!!!
цитирай
16. shtaparov - ЧИСТО И ПРОСТО!!!А Щапаров ...
08.04.2023 05:36
kirk написа:
ЧИСТО И ПРОСТО!!!
А Щапаров е вдлъбнат цървул от неМИЕЩИТЕ се!!!

Бря-бря-бряаа,какво дълбокомислено умозаключение- не знаех че ти е по силите,изисква невиждани умствени усилия а стигането до него е подвиг за теб! Ако Щапаров е цървул,ти си прахта под цървулите му келчо- азиатска прах да не казвам тор! :) Кажи ми сега- що си не стоя при азиатските налъми,ами дойде тук при цървулите- акъла ли си търсиш тука,а?
цитирай
17. kirk - Пак бъркаш, както винаги
08.04.2023 09:10
Защото си природно вдлъбнат - твоите анономни създатели са дофтасали от средна Азия, от някаква Конска планина, а ние сме си тука от памтивека. Плюс - лошо са те учили в училище, ако мислиш, че днешна Армения се намира в Азия. Ихууууу- убрееее-абреее... От текезесар станал лингвист, Иксперт по етимологии:
Нагаждам, напасвам думи всякакви!!! Ти си сериозно болен ша знайш!!! А иначе си като милиционер от ония през соца - чисто и просто!
Драги читатели, как мислите - случайност ли е, че и тоя аФтор и РадостиВАнала си тези дни се напъват да ни убедят, че бълхарите били коренно, местно балканско население??? Ами, ако беше вярно, нямаше така да се пенявят!!!!!
цитирай
18. shtaparov - Защото си природно вдлъбнат - тв...
08.04.2023 19:00
kirk написа:
Защото си природно вдлъбнат - твоите анономни създатели са дофтасали от средна Азия, от някаква Конска планина, а ние сме си тука от памтивека. Плюс - лошо са те учили в училище, ако мислиш, че днешна Армения се намира в Азия. Ихууууу- убрееее-абреее... От текезесар станал лингвист, Иксперт по етимологии:
Нагаждам, напасвам думи всякакви!!! Ти си сериозно болен ша знайш!!! А иначе си като милиционер от ония през соца - чисто и просто!
Драги читатели, как мислите - случайност ли е, че и тоя аФтор и РадостиВАнала си тези дни се напъват да ни убедят, че бълхарите били коренно, местно балканско население??? Ами, ако беше вярно, нямаше така да се пенявят!!!!!

Сега ще ти кажа къде се намира Конската планина,за да не си правиш криви азиатски илюзии. Тя е била в земите на Стара Велика България,която пък се намирала между Дунав и Азовско море- чуваш ли??!! Това е положението- не съм виновен ако не ти харесва,а пенявене ще видиш само срещу очевадно слепи и глухи хора,които отказват да видят обективните исторически истини и са се капсуловали в азиатските си лъжи! Та такива ми ти неща брате азиате- Армения е в Азия а България в Европа,пък ти си бълнувай каквото си искаш! :)
цитирай
19. kirk - Пак се обърка
09.04.2023 01:14
Нали посочи местоположението на измислената Велика България, как продължаваш да настояваш, че сте местни балканци, мизи и пр. Несъвпадък получаеться!
Не мога да пропусна и да не отбележа поредната издънка на ЛеонЛеонПом2 - вж. по-горе, който пише за някакви мези!? Да си припомним, че този наш велик съблогар изоткри, че българите са изобретили кашкавала и го нарекли така, защото го разнасяли с качета?- кашета и с кавалерия, тоест каш+кавал. Вижте драги читатели с какви кавали сме принудени да живеем!!! Я надуй на дяда кавала...
цитирай
20. shtaparov - Нали посочи местоположението на ...
10.04.2023 04:20
kirk написа:
Нали посочи местоположението на измислената Велика България, как продължаваш да настояваш, че сте местни балканци, мизи и пр. Несъвпадък получаеться!
Не мога да пропусна и да не отбележа поредната издънка на ЛеонЛеонПом2 - вж. по-горе, който пише за някакви мези!? Да си припомним, че този наш велик съблогар изоткри, че българите са изобретили кашкавала и го нарекли така, защото го разнасяли с качета?- кашета и с кавалерия, тоест каш+кавал. Вижте драги читатели с какви кавали сме принудени да живеем!!! Я надуй на дяда кавала...

Объркал си се ти,понеже не можеш да схващаш нещата в развитие а схващаш само това,което ти се причува. Стара Велика България се намирала на север от Дунав 515 години преди Исперих,най-вече между Дунав и Азовско море,а преди това се е намирала в Дачия, Панония и Скандинавия. Още по-преди това се намирала в Белгия и Британия,а изпървом е била на Балканите т.е.- България НИКОГА не е била азиатска държава за разлика от Армения и Турция,които са азиатски открай време!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: shtaparov
Категория: Политика
Прочетен: 4816483
Постинги: 267
Коментари: 9067
Гласове: 136741
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. Потомци на Алцек в Италия- гайди и тъпани,Български носии,цървули и навуща
2. Българска аристокрация през XV-XVII век
3. Българи от Ниш 2018 г. празнуват деня на Съединението
4. 105 Български въстания срещу турците
5. Български печат на 4300 години
6. Тракийската богиня ДУЛА- виж ДУЛО и календарния термин ДИЛОМ
7. Автономни градове и области през XV-XVI в. в България
8. Тюрколози умишлено крият стари истории на България,издадени преди векове в чужбина
9. Фалшификатори на Българската история върлуват безнаказано в Уикипедия
10. Спароток срещу фалшификаторите на история
11. Мнението на велики личности за Българите
12. Скитско племе Авари- факти и извори
13. Ето колко е лесно да се разбере истината за произхода ни: статия на Спароток
14. "Пра"-Българите са потурчени с купища цинични лъжи по наш адрес,измислени от руската "наука"
15. България е дала заем на Франция през 1907 г. 145 милиона златни лева
16. Българска сватба от старо време- ориг.запис от 1962 г.,няма къде да го видите днес
17. Германски племена с феноменални имена: Дули,Галомани,Кавки,Камари,Фраки,Аварини,Еруски (Етруски),Балти,Бактери (=Бактри),Аугандзи (=Афганци),Албани,Гермиони,Вируни,Варни и пр.
18. Бълг.език забранен в Татарстан 1928 г.,а татарите клали Българи в Русия 1884г.
19. Руснаци спрягат Българите в конференция за Тенгри
20. Руски данни за Киев- основали го индуси,в него имало монголоиди и тюрки
21. Русите роднини на тюрките- руска статия
22. Евреите с италиански корени,навярно от етруските
23. Манихейството вид гностицизъм,основа на дуализма и богомилството
24. Орфей и синът му били в Египет- Спароток
25. Български календарни животни в дакийския зодиак
26. Сърби и Хървати в Стара Велика България
27. Българските тайни езици- част от тях
28. Истинската Илиада е фригийската
29. Именникът на князете- проучване на Стефан Чурешки
30. Ценни сведения за морските народи