Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.03.2023 05:36 - НЕДОУЧИЛИ ЛЪЖЕЛЮБЦИ ЗЛОРАДО ОБВИНЯВАТ БЪЛГАРИТЕ, ЧЕ НЕ СА СЕ ОСВОБОДИЛИ ОТ ТУРСКО ИГО САМИ
Автор: shtaparov Категория: Политика   
Прочетен: 8246 Коментари: 27 Гласове:
74

Последна промяна: 05.03.2023 06:17

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
НЕДОУЧИЛИ ЛЪЖЕЛЮБЦИ ЗЛОРАДО ОБВИНЯВАТ БЪЛГАРИТЕ, ЧЕ НЕ СА СЕ ОСВОБОДИЛИ ОТ ТУРСКО ИГО САМИ


(По идея на нашия приятел Марин Тачков - https://mt46.blog.bg/lifestyle/2023/03/03/da-biahme-se-osvobodili.1858213, чиято хубава статия ме накара да сложа добър коментар и да напиша този материал).

                                    image

   От край време у нас е модерно да бъдат обвинявани Българите, че не са се освободили от турско иго сами. Симпатизиращи на чужди централи злоради елементи обичат да пишат цели пасквили, есета, романи и стихове в които народът ни става обвиняем за това, че обича свободата си повече от робството. Тук имам предвид едно точно определено качество на Българина - той не обича да кляка пред никой поробител или псевдоосвободител, който е решил на свой ред да го подчини!

                  image

  Персонално не обвинявам никого тук в случая - това е любимият ми подход по начало, а виновниците сами ще се припознаят. До персонални обвинения стигам само тогава, когато виновните лица са крайно непоправими случаи и са сгазили лука до там, че не си заслужава да бъдат жалени. Със своите драсканици обаче те постоянно обвиняват Българите - не обвиняват техните поробители! Защо според тях нашите хора са дебили с "робска психика" - не им ли харесват Българите или за тях дебил е всеки мирен човек, който обича мира повече от войната а оцеляването - повече от смъртта? А точно Българите ли трябва да бъдат обвинявани? Дето са разоръжавани 4 пъти масово от турците за разлика от всички други околни християнски народи, които НИКОГА не са били разоръжавани с което поробителят показва, че за него истински противник са само и единствено Българите?!!... (кликни за да увеличиш)

                                image


  Има и смисъл в това мнение на турците - само Българите са вдигнали срещу тях толкова въстания, колкото не са могли да вдигнат всички други поробени народи взети заедно! Нека кажат тогава лъжелюбците има ли народ, който да не е освободен от някой друг а да се е освободил сам от турско иго?? НЯМА такъв народ - нямааа!... Ние обаче сме пак на една крачка преди другите - Българите са единствения народ, който е обявил своята независимост САМ - на всички други поробени от турците народи независимостта им е била обявена от някой друг, понеже те не са имали топки да си я обявят сами! Това е един красноречив факт за който лъжелюбците, с право обвинени от видния Български писател никога не се сещат - може би защото този факт осмива всичките им лъжи срещу България и превръща враговете й в жалки палячовци, на които не си струва да бъде обръщано друго внимание освен някоя възпитателна процедура с дебелия Български кривак!



Гласувай:
74


Вълнообразно


1. zemja - Достойно и убедително!
05.03.2023 05:59
"... има ли народ, който да не е освободен от някой друг а да се е освободил сам от турско иго?? НЯМА такъв народ - нямааа!... Ние обаче сме пак на една крачка преди другите - Българите са единствения народ, който е обявил своята независимост САМ - на всички други поробени от турците народи независимостта им е била обявена от някой друг..."

Поздравления за доблестната позиция!
цитирай
2. shtaparov - Поздрав и на теб Елице!
05.03.2023 06:19
zemja написа:
"... има ли народ, който да не е освободен от някой друг а да се е освободил сам от турско иго?? НЯМА такъв народ - нямааа!... Ние обаче сме пак на една крачка преди другите - Българите са единствения народ, който е обявил своята независимост САМ - на всички други поробени от турците народи независимостта им е била обявена от някой друг..."

Поздравления за доблестната позиция!

Обичам да осмивам враговете на България, чиито лъжи постоянно ме дразнят и възмущават
цитирай
3. batogo - !!!:))) Чест и почитания за Истината, която си написал, Щапаров!
05.03.2023 08:32
"Българите са единствения народ, който е обявил своята независимост САМ - на всички други поробени от турците народи независимостта им е била обявена от някой друг..."
Именно с тази наша проява е изразен най-ярко свободният дух, честта, волята, себе-уважението и достойнството ни на буден, свободолюбив и непреклонен народ, приятелю!
цитирай
4. notfun - ...кажу му, на тоз дртак, да не се прави на мома, на 36.))
05.03.2023 08:55


1. zemja - Достойно и убедително!
05:59
"... има ли народ, койтто..
цитирай
5. notfun - ...ангеле, хубо, че критикуваш..мт46..
05.03.2023 08:59
той, е поет, емоционален е...карма )

но, защо, не критикуваш Славянаката Поморийска..зелена..Алхимия

това, изглежда, доста..жалко ,и задкулисно..
затова, постнах, да ВИДИ, ''твоят най Голям' приятел..

КАКВО е напоисал..Паисий Хилендарски..

История славЬно Българскоя...а, не славЯно..
...има ли РАЗЛИКА..?


О, неразумний юроде, поради що се срамиш да се наречеш българин?“
цитирай
6. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
05.03.2023 09:02
Прав си, абсолютно, без никакви резерви!
България е нямала и теоретическа възможност, сама да се освободи Както се е казвало, тя е необходимият болник на Европа- Османската империя! Тя поддържа равновесието в нея Затова са на принципа, , моделът е френски, от нея да се късат малки парчета, на големи интервали от време Всичко е под контрола на Великите сили Някои мислят, че Русия ни е освободила самоволно, за да ни пороби?
Не е вярно, тя е получила разрешение за това от великите сили И това решение има ясен регламент Освобождаване само на Българските земи с предварителен мирен договор с Турция, в края на войната След това, допълнително ще се решават границите на новата дъпржава! Това ясно го е казал и Бисмарк в Цариград, след провалените преговори за независимост на България, там, на руския представител-" Опитахме всичко, не се получи Сега остава само войната Аз, за Българите, няма да пролея кръвта дори и на един прусак! Щом искате да воювате за тях, заемете се"
Така ,че самоволно България, без външна подкрепа, нищо не може да направи Дори, чисто теоретично" и да успее, великите пак ще седнат на маса да решават- граници, автономност и така нататък....
България няма и база за освобождение сама Противник и е една от седемте Велики сили на Европа Колкото и да е прогнила империята , тя има база ,логистика, редовна армия Ние имаме пушки и пищови, стрелящи с фишеци и дървени топчета Те имат артилерия от Круп!
Показателно е станалото в Брацигово Въстаниците се справят с башибозука и започват да го гонят Те вече са съвсем сами, в цяла България Пратен е редовен полк от армията Той обгражда града, разполага оръдия по височините Командирът му поставя условия, за да бъде пощаден градът В това време пристига и провалилия се башибозук, да атакува? Хасан паша побеснява Казва им, да изчезват веднага, защото ще обърне топовете срещу тях , а не срещу града!
Е, с такава армия, не можем да воюваме тогава, освен всичко друго
Химера е да се освободим, сами!

Хубав ден, приятелю!
цитирай
7. mt46 - Поздрав, Ангеле!
05.03.2023 13:29
В моята скромна епиграма визирам най-вече недоволството, неблагодарността, непризнателността на част от българите относно безспорната роля на Русия в Освобождението ни от турско робство...
цитирай
8. shtaparov - (...кажу му, на тоз дртак, да не се прави на мома, на 36.)
05.03.2023 17:23
notfun написа:


1. zemja - Достойно и убедително!
05:59
"... има ли народ, койтто..

Да му кажа ама кой е? Тука такъв няма!
цитирай
9. kvg55 - shtaparov,
05.03.2023 23:28
И все пак не разбрах как сме се освободили от Игото.
"... само Българите са вдигнали срещу тях толкова въстания, колкото не са могли да вдигнат всички други поробени народи взети заедно!".
Та при кое от всичките тези въстания?
А историците казват, че Независимостта ни е обявена след благословията на руския цар.

цитирай
10. shtaparov - "Българите са единствения ...
06.03.2023 00:14
batogo написа:
"Българите са единствения народ, който е обявил своята независимост САМ - на всички други поробени от турците народи независимостта им е била обявена от някой друг..."
Именно с тази наша проява е изразен най-ярко свободният дух, честта, волята, себе-уважението и достойнството ни на буден, свободолюбив и непреклонен народ, приятелю!

Да- нашият народ е свободолюбив и непреклонен,много по-стойностен от всички около нас!
цитирай
11. shtaparov - (...ангеле, хубо, че критикуваш..мт46..)
06.03.2023 00:17
notfun написа:
той, е поет, емоционален е...карма )

но, защо, не критикуваш Славянаката Поморийска..зелена..Алхимия

това, изглежда, доста..жалко ,и задкулисно..
затова, постнах, да ВИДИ, ''твоят най Голям' приятел..

КАКВО е напоисал..Паисий Хилендарски..

История славЬно Българскоя...а, не славЯно..
...има ли РАЗЛИКА..?


О, неразумний юроде, поради що се срамиш да се наречеш българин?“

Аа не го критикувам,не си ме разбрала правилно- хваля го даже и щеше да го разбереш,ако вместо да говориш наизуст бе взела да прочетеш статията!
цитирай
12. shtaparov - В моята скромна епиграма визирам ...
06.03.2023 00:33
mt46 написа:
В моята скромна епиграма визирам най-вече недоволството, неблагодарността, непризнателността на част от българите относно безспорната роля на Русия в Освобождението ни от турско робство...

Това си помислих и аз от начало,но после реших да те реабилитирам с няколко допълнителни щрихи към основния замисъл :)
цитирай
13. shtaparov - И все пак не разбрах как сме се осв...
06.03.2023 00:35
kvg55 написа:
И все пак не разбрах как сме се освободили от Игото.
"... само Българите са вдигнали срещу тях толкова въстания, колкото не са могли да вдигнат всички други поробени народи взети заедно!".
Та при кое от всичките тези въстания?
А историците казват, че Независимостта ни е обявена след благословията на руския цар.


Точно тези историци са нагаждачи и обичат да послъгват :)
цитирай
14. shtaparov - Прав си, абсолютно, без никакви ...
06.03.2023 00:43
leonleonovpom2 написа:
Прав си, абсолютно, без никакви резерви!
България е нямала и теоретическа възможност, сама да се освободи Както се е казвало, тя е необходимият болник на Европа- Османската империя! Тя поддържа равновесието в нея Затова са на принципа, , моделът е френски, от нея да се късат малки парчета, на големи интервали от време Всичко е под контрола на Великите сили Някои мислят, че Русия ни е освободила самоволно, за да ни пороби?
Не е вярно, тя е получила разрешение за това от великите сили И това решение има ясен регламент Освобождаване само на Българските земи с предварителен мирен договор с Турция, в края на войната След това, допълнително ще се решават границите на новата дъпржава! Това ясно го е казал и Бисмарк в Цариград, след провалените преговори за независимост на България, там, на руския представител-" Опитахме всичко, не се получи Сега остава само войната Аз, за Българите, няма да пролея кръвта дори и на един прусак! Щом искате да воювате за тях, заемете се"
Така ,че самоволно България, без външна подкрепа, нищо не може да направи Дори, чисто теоретично" и да успее, великите пак ще седнат на маса да решават- граници, автономност и така нататък....
България няма и база за освобождение сама Противник и е една от седемте Велики сили на Европа Колкото и да е прогнила империята , тя има база ,логистика, редовна армия Ние имаме пушки и пищови, стрелящи с фишеци и дървени топчета Те имат артилерия от Круп!
Показателно е станалото в Брацигово Въстаниците се справят с башибозука и започват да го гонят Те вече са съвсем сами, в цяла България Пратен е редовен полк от армията Той обгражда града, разполага оръдия по височините Командирът му поставя условия, за да бъде пощаден градът В това време пристига и провалилия се башибозук, да атакува? Хасан паша побеснява Казва им, да изчезват веднага, защото ще обърне топовете срещу тях , а не срещу града!
Е, с такава армия, не можем да воюваме тогава, освен всичко друго
Химера е да се освободим, сами!

Хубав ден, приятелю!

Така ми се струва и на мен приятелю- щом нито един друг народ не успя да се освободи сам от турско иго,нямаше да можем и ние: променените методи на воюване през последните 6 века го подсказват. Трябва обаче дебело да подчертая- огромен късмет са извадили англичани, германци и даже руснаци,че турците не наскочиха първо на тях- ако това се беше случило,светът отдавна щеше да ги е забравил!... Освобождаването в днешно време не е по силите на никой сам народ- Втората световна го доказва като показа,че ни французи и поляци, нито норвежци и "югославяни" успяха да направят нещо сами,освен да почешат егото на окупатора! :) И на руснаците им беше спукана работата,ако Западът бе решил да ги изостави- ако той бе решил да ги остави под хитлердския ботуш,измъкване нямаше да видят и до днес понеже войната е скъп "бизнес",който е по силите само на мощни държави с много силна индустрия и на никой сам народ,та бил той дори и еврейския!
цитирай
15. krumbelosvet - От кой зор, ОТ КОЙ ЗОР пак П А К антиком и руфоб?
06.03.2023 09:35
Драги shtaparov, така ли ще обединяваш българите? С Макартизъм?
цитирай
16. nkf - български земи"? Руски че...
06.03.2023 10:25
български земи"? Руски червен лъжльо, в Сан Стефанския договор се не се говори за никакво освобождение /в дипломацията и международното право такъв термин няма, едва след 1945 г. ООН въвежда термина борещи се за свобода групи и организации като по този начин им се придава правосубектност в международните отношения, та и затова терористичната ООП е... нещо си/, а за окупация на "Балканска област". Те самите руснаци наричат дунавската си армия окупационна. Даже създават "окупационен фонд". И никъде твоите любими руски изроди даже не споменават България. Жалко човеченце, именно руските изроди първи откъсват български земи, давайки Добруджа на Румъния, а Поморавието на сърбия.
цитирай
17. zaw12929 - БЪЛГАРУТЕ НЯМА ДА КЛЕКНАТ ПРЕД Н...
06.03.2023 18:01
БЪЛГАРУТЕ НЯМА ДА КЛЕКНАТ ПРЕД НИКОГО
ДНЕНИТЕ УПРАВНИЦИ НЕ СА БЪЛГАРИ А МЕКЕРЕТА
цитирай
18. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
06.03.2023 21:52
Ако някой не е разбрал, Русия не води война по своя прищявка, царят дори не я иска! Народът му я налага!
Ивторото, не по малко важното, тя има разрешението на Великите сили, колко и докъде! Прекрасно знае, че престъпи ли границите на разрешението, ще си изпати!
Договорът в Санстефано е предварителен, за прекратяване на военните действия, уточнено е, че всичко ще се реши допълнително.Бисмарк е предложил Берлин за целта!...

Аз червена книжка като някои изявени антикомунисти не съм имал, но съм имал прадядо, пряк участник в събитията, депутат в две събрания след Освобождението и строител на Нова България!
А и аз самият съм дал толкова за нея, колкото всички перчещи се, заедно, не са дали, със сигурност!
Хубава вечер, приятелю!
цитирай
19. krumbelosvet - nkf
07.03.2023 01:24
Син бяс. Морав бяс.
цитирай
20. vladtepes - За българите и Русия
07.03.2023 10:34
Българите са били готови да се освободят съвсем сами поне на нивото на малкото арменско освобождение 1894-1896г. с освободени пълноценно и качествено над 200 000 арменци, ако не на голямото 1915-1923г. с освободени над 1 500 000.
цитирай
21. shtaparov - Драги ...
08.03.2023 20:08
krumbelosvet написа:
Драги shtaparov, така ли ще обединяваш българите? С Макартизъм?

Приемам твоите забележки- прав си,но понякога се увличам поради емоции,свързани с изцепките на чужди наглеци срещу нас.
цитирай
22. shtaparov - български земи"? Руски ...
08.03.2023 20:11
nkf написа:
български земи"? Руски червен лъжльо, в Сан Стефанския договор се не се говори за никакво освобождение /в дипломацията и международното право такъв термин няма, едва след 1945 г. ООН въвежда термина борещи се за свобода групи и организации като по този начин им се придава правосубектност в международните отношения, та и затова терористичната ООП е... нещо си/, а за окупация на "Балканска област". Те самите руснаци наричат дунавската си армия окупационна. Даже създават "окупационен фонд". И никъде твоите любими руски изроди даже не споменават България. Жалко човеченце, именно руските изроди първи откъсват български земи, давайки Добруджа на Румъния, а Поморавието на сърбия.

Аз също съм на мнение,че освобождението ни на Трети март е силно подвъпросно но си давам сметка за едно: от тази дата нататък името България се появи отново върху картите на Европа след близо 4-вековно отсъствие...
цитирай
23. shtaparov - БЪЛГАРУТЕ НЯМА ДА КЛЕКНАТ ПРЕД НИКОГО ...
08.03.2023 22:42
zaw12929 написа:
БЪЛГАРУТЕ НЯМА ДА КЛЕКНАТ ПРЕД НИКОГО
ДНЕНИТЕ УПРАВНИЦИ НЕ СА БЪЛГАРИ А МЕКЕРЕТА

И на мен повечето от тях ми приличат на мекерета за съжаление
цитирай
24. shtaparov - Син бяс. Морав бяс. Моравото не беше ...
08.03.2023 22:44
krumbelosvet написа:
Син бяс. Морав бяс.

Моравото не беше ли разновидност на червеното? :)
цитирай
25. shtaparov - Българите са били готови да се освободят съвсем сами...
08.03.2023 22:47
vladtepes написа:
Българите са били готови да се освободят съвсем сами поне на нивото на малкото арменско освобождение 1894-1896г. с освободени пълноценно и качествено над 200 000 арменци, ако не на голямото 1915-1923г. с освободени над 1 500 000.

Малко ни е било оръжието- далече под нивото на сръбската и гръцка въоръженост от началото на 19-ти век...
цитирай
26. shtaparov - Ако някой не е разбрал, Русия не води ...
08.03.2023 22:54
leonleonovpom2 написа:
Ако някой не е разбрал, Русия не води война по своя прищявка, царят дори не я иска! Народът му я налага!
Ивторото, не по малко важното, тя има разрешението на Великите сили, колко и докъде! Прекрасно знае, че престъпи ли границите на разрешението, ще си изпати!
Договорът в Санстефано е предварителен, за прекратяване на военните действия, уточнено е, че всичко ще се реши допълнително.Бисмарк е предложил Берлин за целта!...

Аз червена книжка като някои изявени антикомунисти не съм имал, но съм имал прадядо, пряк участник в събитията, депутат в две събрания след Освобождението и строител на Нова България!
А и аз самият съм дал толкова за нея, колкото всички перчещи се, заедно, не са дали, със сигурност!
Хубава вечер, приятелю!

Твоите заслуги пред Българската култура и история са несъмнени приятелю и настроенията сред руския народ са били на наша страна,но царското правителство наистина не е ламтяло от мерак да ни освободи и го е направило само от страх,че Европа ще ни освободи в реални граници и то няма да може да раздаде половината ни земи на съседите...
цитирай
27. vencivaleri1951 - Българинът осмен ,че е обявил независимостта си , я е и купил
11.03.2023 00:41
Остава да се сетим и кой ни е дал парите, от които ние и копейка/джокер/ не връщаме

zemja написа:
"... има ли народ, който да не е освободен от някой друг а да се е освободил сам от турско иго?? НЯМА такъв народ - нямааа!... Ние обаче сме пак на една крачка преди другите - Българите са единствения народ, който е обявил своята независимост САМ - на всички други поробени от турците народи независимостта им е била обявена от някой друг..."

Поздравления за доблестната позиция!

цитирай
28. shtaparov - (Българинът осмен ,че е обявил независимостта си , я е и купил)
12.03.2023 15:33
vencivaleri1951 написа:
Остава да се сетим и кой ни е дал парите, от които ние и копейка/джокер/ не връщаме

zemja написа:
"... има ли народ, който да не е освободен от някой друг а да се е освободил сам от турско иго?? НЯМА такъв народ - нямааа!... Ние обаче сме пак на една крачка преди другите - Българите са единствения народ, който е обявил своята независимост САМ - на всички други поробени от турците народи независимостта им е била обявена от някой друг..."

Поздравления за доблестната позиция!

Съумял е,купил я е- другите що не са го направили,от скръндзавщина? :) Сърбите например 72 години са чакали друг да им обяви независимостта- ние я обявихме на 30-тата година от освобождението а те: на 72-та! Тук също сме с едни гърди пред другите- ние като честни хора сме платили за нашето освобождение и сме изчистили сметките с освободителя,а околните народи още нищо не са му платили и продължават да са му длъжници!
цитирай
29. shtaparov - Здравей г-н Парижки!
17.03.2023 16:11
parisinfo написа:
Папагалите на деня от сорта простокирета-ленчета-джендърчета, могат да наизустят неосъзнати фрази за третокласни изкласили отрочета, но за да осъзнаеш, Що е то Освобождение от Три континенталното 5 вековно робство на феодална Отоманска Турция... Не е било присъщо нито на световните колониалисти Ингелизи, нито Френци. Всички те са яли желязото и оловото на Агаряните в своите битки. И са взимани в плен, потурчвани, помохамеданчвани. В същото време младата руска царщина печели всипки руско-турски войни, давайки свободата на гърци, власи, сърби и последно - нам. Щото според Днешните ни зарзаватчии -не са ни Освободители, а Окупанти.
За домакина на статията: Ако не ви харесва, не я оускайте. Не се сърдя. Аз трия, когато не съответства на моя сценарий.
mt46 написа:
В моята скромна епиграма визирам най-вече недоволството, неблагодарността, непризнателността на част от българите относно безспорната роля на Русия в Освобождението ни от турско робство...

Внимателно вглеждане в събитията сочи,че Русия също е яла оловото на агарянина по време,в което Османската империя е стигала чак до Самарканд и е владяла територии от Украйна и Южна Волга до Казахстан и Памир! Това не е добре отразено в картите и в нашите истории,но е неопровержим факт,за който има твърди доказателства! Точно по това време приятелю турко-татарски войски на два пъти са превзимали Москва,като единия път са я изгорили и то по времето на Иван Кошмарни,а не на някой слаб владетел! Нещата с турците в онова време са изглеждали безнадеждни но добре че времената са се обърнали,та Русия се окопитила и почнала да печели победи в крайна сметка.
цитирай
30. vladtepes - За Русия
07.04.2023 15:34
Русия е попречила на българите да се освободят сами пълноценно и качествено поне на нивото на малкото арменско освобождение 1894-1896г. с освободени пълноценно и качествено над 200 000 арменци, ако не на голямото 1915-1923г. с освободени над 1 500 000.
цитирай
31. shtaparov - Русия е попречила на българите да се ...
08.04.2023 05:27
vladtepes написа:
Русия е попречила на българите да се освободят сами пълноценно и качествено поне на нивото на малкото арменско освобождение 1894-1896г. с освободени пълноценно и качествено над 200 000 арменци, ако не на голямото 1915-1923г. с освободени над 1 500 000.

Съгласен но каквото и освобождение да постигнехме сами,нямаше да бъде трайно без "санкцията" на някой от "великите".
цитирай
32. dimat - Ся, "велики българЕ, аз, п...
19.08.2023 23:55
Ся,"велики българЕ,аз,простичкият и недоучил,като вас,ще се опитам да ви задам един простичък въпрос и той е: Защо България пада под турско робство(или може би,присъствие,или весел комшулук...кой знае)?Аз ще се опитам да си го обясня,по прост начин,защото,нали,велики,съм прост и недоучил,като вас:

1) кой разпарчетоса държавата на три "големи" парчета и може би дузина малки болярстава? май този,който си напъхал под юргана една еврейка,а тя му напъхала в безсъзнанието,великата идея да си разпарчетоса държавата - еврейският боклук,Иван Александър.

2) кой повика турците да им помага да се трепят един срещу друг - "българските боляри".И те им помогнаха,след което ги поробиха.

3) кой цар се цани за васал на турците и се кри през трите месеца в Никопол,дикато турците обсадали Търново...кой бе,"величия?Не беше ли отрочето на еврейката Сара,Иван Шишман и когото турците накрая обезглавиха за предана служба?

Ся,да ви кажа аз,простият и недоучилият,че ние,"българите",сами се напъхахме в робството!!!Ние,никой друг!И как мислите,може ли такъв "народ" да се освободи сам?Никога!Той и затова е такъв неблагодарен и плюе по Русия!Такъв "народ" заслужава да изчезне и това ще стане -сам ще изчезне!!!

А оня,великият народ,управляван от велики владетели, е прикючил с династията на Асеневци.

От тогава до наши дни ,включително и ние,сме просто един изчезващ отпадък!!!

























кои царе се джавкаха един друг

цитирай
33. shtaparov - Здравей бай Митко- отговарям ти точка по точка:
20.08.2023 22:47
1. Държавата ни я разпарчетоса "византийско"-латинският модел на управление,по който се поблазиха болярите през 13-ти век без да си дават сметка че у нас няма католицизъм,и папата няма да ни брани ако закъсаме някак. Иван Александър също има вина за съзаление,но има и оправдание- страната ни фалирала след загубената битка при Велбъжд и той се опитал да поналее пари в нейните каси чрез осъдителна сделка с еврейски банкери.
2. Турците ги повика "византийския" император Кантакузин- не ги повикахме ние@
3. Шишман не е бил турски васал- набеден е за такъв а в турска хроника пише,че той превъзхождал всички християнски владетели- а защо ли??? Той бил в Никопол да изчака повикани от него влашки войски,обсадата го сварила неподготвен и няма сили с които да я пробие,за да може да влезе в Търново,обсаждано едновременно от сърби и от турци!

Ако имаш други питания,поднеси ги тук- на всичките ще отговоря!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: shtaparov
Категория: Политика
Прочетен: 4818162
Постинги: 267
Коментари: 9067
Гласове: 136754
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. Потомци на Алцек в Италия- гайди и тъпани,Български носии,цървули и навуща
2. Българска аристокрация през XV-XVII век
3. Българи от Ниш 2018 г. празнуват деня на Съединението
4. 105 Български въстания срещу турците
5. Български печат на 4300 години
6. Тракийската богиня ДУЛА- виж ДУЛО и календарния термин ДИЛОМ
7. Автономни градове и области през XV-XVI в. в България
8. Тюрколози умишлено крият стари истории на България,издадени преди векове в чужбина
9. Фалшификатори на Българската история върлуват безнаказано в Уикипедия
10. Спароток срещу фалшификаторите на история
11. Мнението на велики личности за Българите
12. Скитско племе Авари- факти и извори
13. Ето колко е лесно да се разбере истината за произхода ни: статия на Спароток
14. "Пра"-Българите са потурчени с купища цинични лъжи по наш адрес,измислени от руската "наука"
15. България е дала заем на Франция през 1907 г. 145 милиона златни лева
16. Българска сватба от старо време- ориг.запис от 1962 г.,няма къде да го видите днес
17. Германски племена с феноменални имена: Дули,Галомани,Кавки,Камари,Фраки,Аварини,Еруски (Етруски),Балти,Бактери (=Бактри),Аугандзи (=Афганци),Албани,Гермиони,Вируни,Варни и пр.
18. Бълг.език забранен в Татарстан 1928 г.,а татарите клали Българи в Русия 1884г.
19. Руснаци спрягат Българите в конференция за Тенгри
20. Руски данни за Киев- основали го индуси,в него имало монголоиди и тюрки
21. Русите роднини на тюрките- руска статия
22. Евреите с италиански корени,навярно от етруските
23. Манихейството вид гностицизъм,основа на дуализма и богомилството
24. Орфей и синът му били в Египет- Спароток
25. Български календарни животни в дакийския зодиак
26. Сърби и Хървати в Стара Велика България
27. Българските тайни езици- част от тях
28. Истинската Илиада е фригийската
29. Именникът на князете- проучване на Стефан Чурешки
30. Ценни сведения за морските народи