Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.06.2022 08:12 - Важна депеша от Кот д'Ивоар - (Бряг на слоновата кост) ....
Автор: getmans1 Категория: Политика   
Прочетен: 3332 Коментари: 17 Гласове:
4

Последна промяна: 23.06.2022 08:50

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                                                                                 .....


                    ТАЗИ СУТРИН ПОЛУЧИХ МЕЙЛ ЛИЧНО ОТ ПРЕЗИДЕНТА НА КОТ Д
"ИВОАР

                          В НЕГО МИ БЛАГОДАРЯТ ЗА ТОВА, УСИЛИЯТА МИ, ЧЕ УПОРИТО РАБОТЯ

                 ДА НЕ БЪДАТ ВКАРАНИ В ДИПЛОМАТИЧЕСКАТА ДАВИЯ МЕЖДУ АВСТРАЛИЯ И КИТАЙ

                                   КАКТО ТОВА СЕ ОПИТВА ДА ПРАВИ ЕДНО „СЛЪНЧАСАЛО ДЕДЕ„

                                В МЕЙЛА ИЗРИЧНО МЕ МОЛЯТ ДА НЕ НАПУСКАМ „ТАМ КЪДЕТО СЪМ„ -

                           - СЕЛОТО В ДЕЛИОРМАНА, ЧЕ ЩЯЛ ДА ИДВА СПЕЦЯЛЕН ТЕХЕН ЧОВЕК

                                        ДА МИ ВРЪЧВА ПОЧЕТНА ГРАМОТА ЗА ПОЧЕТЕН 

                           „КОТЕЦ„ ЛИ, „ДИВОАРЕЦ ЛИ, НЕ ЗНАМ ... ТРАНСЛЕЙТЪРА СЕ ОБЪРКА.

                                      ИНАЧЕ МНОГО СА УЧИДИХ, ЧЕ И ТЕ СИ ИМАТ ЛАФА, ЧЕ 

                                      „НЕ БИВА ЧОВЕК ДВА ПЪТИ ДА НАСТЪПВА МОТИКАТА„

                                ЗА ЕТО ТОВА „АФТОРИТЕТНО - КАПАЦИТЕТНО„ ИЗПЛЮВАНИЕ;


„ А гетьо, това са релевантни въпроси както би казал изчезналия от януари Гоче. Защото и по двата въпроса има ноти- На Австралия към Брега на слоновата кост и само преди седмица директно китйският министър на отбраната каза на Остин, че с действията си в Тайван, САЩ вървят към война.
А иначе гетьо, не ми пука-"войната" между града и селото е отколешна
Аз съм там , където съм ти си там, където си... „


      ПОНЕЖЕ СЕ ЗАТРУДНИЛИ ОТ ТОВА „ Аз съм там , където съм ти си там, където си... „

                    СЪЩО ТАКА  МЕ  ПИТАТ ДАЛИ ЗНАМ КООРДИНАТИТЕ НА ОПОНЕНТА МИ 

                         ДА МУ ИЗПРАТЯТ МАЛКО ОБУЧИТЕЛНИ МАТЕРИАЛИ И ЕДИН ГЛОБУС

                      ЗА МОЖЕ ДА ВИДИ НЕРДЕ Е КИТАЙ И АВСТРАЛИЯ, НЕРДЕ КОТ Д"ИВОАР




                             И АЗ, НЪЛ СЪМ „ПРОСТО СЕЛО„ ИМ ОТГОВОРИХ ПО ЧЕХОВСКИ;

                                                      БЪЛГАРИЯ - БЪЛГАРСКО ЧЕРНОМОРИЕ

                                                                      КУРОРТ - „СЛЪНЧАКА„

                                                                ЗА - „СЛЪНЧАСАЛОТО ДЕДЕ„


                                                                                   КОД - 1951

                                                                                           ... 



Гласувай:
4



1. blackpredator - браво!
23.06.2022 10:16
очаквай и важна депеша от Тайван
да вкараш и представляваш Тайван у ООН
ass to ass Небезня от Кремъл
и Дабезня от Делиормана
цитирай
2. getmans1 - очаквай и важна депеша от Тайван...
23.06.2022 11:13
blackpredator написа:
очаквай и важна депеша от Тайван
да вкараш и представляваш Тайван у ООН
ass to ass Небезня от Кремъл
и Дабезня от Делиормана


... И какво, че от 71- ва се представлява от КНР до тогава е било обратно - ООН са си
бая ялова работа ... бастун за за всеки случай и без който може
... Иначе аз и сега ги представлявам ТАЙВАН ... с климатик, компютър, телефон и още дреболийки

ТО, Украйна като са самостоятелни членове сега се бие за свободата си

А, ти още не си изпратил „китки за „освободителите„
цитирай
3. vmir - Понеже Лавров напоследък ми се вижда нещо спихнал,
23.06.2022 12:49
питам се не е ли време да се предложи бот Венцо за неговото място???

Щото няма съмнение, че бот Венцо одма ще оправи международното положение и ще остане само вътрешното, за което Пръцко се явява като дялан камък.

Ето и задача за вътрешното положение, от самите руски СМИ: Коза от украинска биолаборатория взривила граната в лагера на 40 руски войника, които се били отнесли хуманно с нея. И ся кво - Коза уничтожила оккупантов?! А надо: Коза уничтожила вежливые люди.
цитирай
4. getmans1 - И БЕЗ ДРУГО СИ ИМА ГОВОРИТЕЛка ...
23.06.2022 13:13
vmir написа:
питам се не е ли време да се предложи бот Венцо за неговото място???

Щото няма съмнение, че бот Венцо одма ще оправи международното положение и ще остане само вътрешното, за което Пръцко се явява като дялан камък.

Ето и задача за вътрешното положение, от самите руски СМИ: Коза от украинска биолаборатория взривила граната в лагера на 40 руски войника, които се били отнесли хуманно с нея. И ся кво - Коза уничтожила оккупантов?! А надо: Коза уничтожила вежливые люди.


... КОЗА-АЗОВКА, ама глупава коза, сега тъй или иначе ще я осъдят в Луганск ... можеше и поне един-двама-трима генерали да ... изхрупа
цитирай
5. vencivaleri1951 - Гетьо,
23.06.2022 13:33
Да ти цитирам ли твои бъдещи и минали лапсуси. Естествено , че ставаше въпрос за Океания и Соломоновите острови. Защо и как съм написал Брегът на слоновата кост не знам, а и не е важно. Ставаше въпрос за двоен стандарт. Нали всяка страна може самостоятелно да се грижи за отбрана , и има право да сключва всякакви договори.
Соломоновите острови веднага бяха заплашени със сериозни последствия от Австралия , подкрепена от САЩ. Наблюдаваме втвърдяване и спрямо Никарагуа, както помним и това , че светът беше пред ТСВ заради разполагане на ракети на Куба

Тоест , как е в правото си Украйна да даде достъп за бази на САЩ и НАТО, но други нямат право да дават такива на Русия и Китай За това ставаше въпрос и това бе темата. На 71 година съм, щъкат около мен втората партия внучета , така че винаги
мога да допусна формална грешка.
цитирай
6. librarian - Вижте сега, изкукал и глупав, но с претенции дърт бърборко-лъжец.....
23.06.2022 15:15
vencivaleri1951 написа:
Естествено , че ставаше въпрос за Океания и Соломоновите острови. Защо и как съм написал Брегът на слоновата кост не знам, а и не е важно.
Този жалък опит да се измъкнете от глупостта, която владее същността Ви щеше да е нещо различно от смешен и жалък, ако не бяхте писал въпросната глупост на три места (при Вас, при getmans1 и при мен) в продължение на дни!
Тоест: НЕ Е НЕВОЛНА ГРЕШКА, ТАКАВА СЕ ПРАВИ ВЕДНЪЖ И НА ЕДНО МЯСТО, А Е ПОКАЗНО НА ГЛУПОСТТА ВИ И ТОВА, ЧЕ ЧЕТЕТЕ-НЕДОЧЕТЕТЕ НЕЩО НЯКЪДЕ И РАЗБРАЛ-НЕДОРАЗБРАЛ СЕ ОПИТВАТЕ ДА СЕ ПРАВИТЕ НА ИНФОРМИРАН И ЗНАЕЩ!

vencivaleri1951 написа:
Ставаше въпрос за двоен стандарт. Нали всяка страна може самостоятелно да се грижи за отбрана , и има право да сключва всякакви договори.
Така е само в глупавия мозък на куку като Вас!
Светът работи по правила! А тези правила се определят от силните!
руSSия не е сред тях и светът й показва, че няма да се церемони с надувките й без покритие. В това направление има пак два вида хора: Глупавите гледат краткосрочно как се развиват нещата и се кефят, че руSSия си била дори увеличавала печалбите за сметка на цени. Тоест, гледат "чипса и колата", спрямо които са се плюнчили при други ситуации, опитвайки се да минават за духовити и ерудирани. А умните гледат на нещата в перспектива и в момента отчитат, че повишените печалби на руSSия не носят нищо добро на народа й, който обеднява от ден на ден и на който вече хронично липсват толкова много стоки и услуги!
На този народ бърборете, че печалбите, "чипса", "колата"......

vencivaleri1951 написа:
Тоест , как е в правото си Украйна да даде достъп за бази на САЩ и НАТО, но други нямат право да дават такива на Русия и Китай За това ставаше въпрос и това бе темата.
Аз отдавна се каня да Ви попитам путиниSSтите, които се плюнчите за ерудити: Като виете, че НАТО се било приближавало неприлично близо до руSSия, знаете ли колко е най-малкото разстояние спрямо това?
Въпрос-шега естествено! Но чиито отговор би изумил поне 99% от въпросните "ерудит"-путиниSSти!

vencivaleri1951 написа:
На 71 година съм, щъкат около мен втората партия внучета , така че винаги мога да допусна формална грешка.
Това, че сте 71 годишен посерко, ясно! :-):-) Но се чудя що за глупак трябва да сте, за да Ви мине дори през ума идиотската мисъл, че може да си го мерите с младите??!!


А ето това кърти егомера:
vencivaleri1951 написа:
Гетьо,
Да ти цитирам ли твои бъдещи и минали лапсуси.
Ама естествено!! Кой, ако не Вие можете да кажете какво ще сгреши някой преди още да го е направил??!!
Мръсник сте Вие, Тодоров! МРЪСНИК!
Подлец също!
А и трол!
ЗА ЛЪЖЕЦ ДА НЕ ГОВОРИМ!
цитирай
7. getmans1 - . . . ЛАПСУС Е ЕДИН ПЪТ - а ти тази теза я ...
23.06.2022 15:20
... ЛАПСУС Е ЕДИН ПЪТ - а ти тази теза я застъпваш ДВА ПЪТИ във времето ... което не може да мине за лапсус

КАТО ВЪВ ВТОРИЯТ ПЪТ СИ ПОЗВОЛЯВАШ ДА МЕ ИРОНИЗИРАШ - при всичките си досега постинги за мен и внушенията лъжливи в тях

vencivaleri1951 написа:
Да ти цитирам ли твои бъдещи и минали лапсуси. Естествено , че ставаше въпрос за Океания и Соломоновите острови. Защо и как съм написал Брегът на слоновата кост не знам, а и не е важно. Ставаше въпрос за двоен стандарт. Нали всяка страна може самостоятелно да се грижи за отбрана , и има право да сключва всякакви договори.
Соломоновите острови веднага бяха заплашени със сериозни последствия от Австралия , подкрепена от САЩ. Наблюдаваме втвърдяване и спрямо Никарагуа, както помним и това , че светът беше пред ТСВ заради разполагане на ракети на Куба

Тоест , как е в правото си Украйна да даде достъп за бази на САЩ и НАТО, но други нямат право да дават такива на Русия и Китай За това ставаше въпрос и това бе темата. На 71 година съм, щъкат около мен втората партия внучета , така че винаги
мога да допусна формална грешка.


... ТИ ЯВНО НЕ ЗНАЕШ НО, Соломоновите острови, Нова зеландия и АВСТРАЛИЯ са в един съюз - Британската общност на държавите и като такива последните две по покана на правителството са там от години да помагат, пролемите там са огромни и от години.

И реакцията на Австлабия и САЩ съвсем не са така апокалиптични както ти ги представяш ЦЕЛИ ДВА МЕСЕЦА СЛЕД ПОДПИСВАНЕТО НА ПАКТа за сътрудничество между Китай и Соломоновите острови.

цитирай
8. blackpredator - СИ ПОЗВОЛЯВАШ ДА МЕ ИРОНИЗИРАШ
23.06.2022 15:41
интересно, как се иронизира задник?!
сигур ти е казал череп с мозък

абе кратунковци,
карикатура на кратуна сте цялата ви популация
сумата от вас не праи и един лапсус на Венци..
цитирай
9. getmans1 - интересно, как се иронизира зад...
23.06.2022 16:08
blackpredator написа:
интересно, как се иронизира задник?!
сигур ти е казал череп с мозък

абе кратунковци,
карикатура на кратуна сте цялата ви популация
сумата от вас не праи и един лапсус на Венци..


... Ти себе си виж, че осран на това отгоре
цитирай
10. marana69 - .... ррр :)))))))))))))))))))
23.06.2022 17:49
vmir написа:
питам се не е ли време да се предложи бот Венцо за неговото място???

Щото няма съмнение, че бот Венцо одма ще оправи международното положение и ще остане само вътрешното, за което Пръцко се явява като дялан камък.

Ето и задача за вътрешното положение, от самите руски СМИ: Коза от украинска биолаборатория взривила граната в лагера на 40 руски войника, които се били отнесли хуманно с нея. И ся кво - Коза уничтожила оккупантов?! А надо: Коза уничтожила вежливые люди.

цитирай
11. marana69 - гумен Вибраторе..тук си прав,казах му, на БайВенцо, с 5ма, Троли, не може...
23.06.2022 17:53


blackpredator написа:

абе кратунковци,
карикатура на кратуна сте цялата ви популация
сумата от вас не праи и един лапсус на Венци..


с 5ма, Троли, не може се справи никогааа....
и аз , не бих..,моглаа..)
цитирай
12. getmans1 - гумен Вибраторе. . тук си прав, к...
23.06.2022 17:58
marana69 написа:
гумен Вибраторе..тук си прав,казах му, на БайВенцо, с 5ма, Троли, не може...

blackpredator написа:

абе кратунковци,
карикатура на кратуна сте цялата ви популация
сумата от вас не праи и един лапсус на Венци..


с 5ма, Троли, не може се справи никогааа....
и аз , не бих..,моглаа..)


...ЕТО, ЧЕ И гуменият вибратор си намери ... гумената играчка

ЛИКА ПРИЛИКА СТЕ СИ ... САМО ИНТРИЖКА ДА СТАВА
цитирай
13. vencivaleri1951 - " Бъгът" също е лапсус. Ти наистина ли смяташ, че не знам къде е Австралия и къде Африка
23.06.2022 18:06
Никога не съм обръщал внимание на формата/ако не е произведение/ , а на съдържанието. Дори и да мисля, че Брегът на слоновата кост е близо до Австралия, то това е пропуск в училище, университет по география В случая темата не бе географска и няма какво да се измъквам-Объркал съм две страни и толкова. Темата бе за двойния стандарт. Така, че от темата бягате ти и Гочето, чрез моя лапсус или незнание , както искате го наречете. Не ми пука, няма как , човек който си брои маратонките и мери пишката , да повлияе на самочувствието. Самочувствието идва не от "сантиметрите", а от преживяното, споделеното и най-вече от човека до теб. Слава богу-там всичко е било и е наред.
Преди малко повече от десетилетие след квартално мачле , съсед ни покани да почерпи -бяха му издали криминале. Бях чел вече книжлето и откровенно му казах да не си губи времето-прекалено талнтлив е да пише бози. Той се обиди и ми каза подобно на вас-ти ли , който вкарваш ни , в клин, ни в ръкав думи, които
правят понякога изреченията безсмислени ще казваш какво е боза. Напиши и ти книга ...Той е журналист, известен журналист, бивш директор на радиото, канил ме е през мандата си за гл счетоводител на радиото...
А аз бях откровен, а той ми беше близък, знаеше проблемът ми и т н. Казах му, че след два месеца ще има книгата. И я имаше, и той я издаде и поискаха от издателството продължение, и го получиха-трилогия стана. Продаде се добре , в добър за тогава тираж...
"Мръсни игри " се казва книгата Първата книга ,"Злобаря" се преиздаде миналата година и мисля, че още може да се поръча. Валери Тодоров/аз / е аторът
Тогава ме изкараха , конкурент на Христо Калчев/Бог да го прости/ , но не бе комплимент за мен , защото и той общо взето търсеше кинти по лесния начин с тези евтини книжлета. Тоест аз знаех , че съм издал боклук, както знаех , че и дисертацията ми е боклук. Тоест бил съм наясно със себе си, че нямам талант нито да пиша, нито наука да правя.
Колкото до "Брегът на Слоновата кост" и безбройните ми правописни грешки , винаги съм имал секретар, редактор-това е тяхната работа. Мога да поискам да ми инсталират редактор , като на компа в канцеларията, но не го правя нарочно. Ще пиша ОК, ще ми показва твоите грешки, и аз ще бъда "велик" граматик.
Като си критичен към мен, бъди и към другите-за борсовите им успехи, за имотите им по целия свят, за великия софтуер , който правят и" клечат" тук да се заяждат с мен. При това сега е откраднал името на внучката на достоен човек/преди това и корицата и от стихосбирка/, самата тя уважаван преподавател.
Търпиш и търпиш всеги който ти каже " аго, за да ти е ..."

ПП
И въобше цялата ви група е минала на "мицеларна вода" май-гочевизирала се е
Преди време поканих Вмир/ след, или преди патардията за шаха не помня/ да поиграем в мрежата.
Той отказа, защото съм можел да поканя някого , който е професионалист, да му платя и той да го биел !?
Това е сбъркано мислене на човек , за когото мрежата е толкова важна, че не може да си позволи да загуби от съблогър.
Защо на мен не ми е минала подобна мисъл, че например ще викне гочето да му подсказва , или теб например...Защо всичко поставяте под съмнение.
Ти например че съм учил с Путин, след като годините на раждане са ясни и на двама ни-той 53 та, аз 51 ва.
Две години казарма ни делят. Няма как да не сме били даже в един поток в Университета-икономисти , юристи, социолози и т н имат много еднакви предмети в програмата си.
Да съм казал , че го познавам/той ме е знаел-единствен българин бях в тоците ни/, че сме били близки...Не, един до друг може да сме седели-памет за него нямама. А сега си представи гуруто ти да е съвипусник на Байдън, Путин....каква хвалба щеше да има


getmans1 написа:
... ЛАПСУС Е ЕДИН ПЪТ - а ти тази теза я застъпваш ДВА ПЪТИ във времето ... което не може да мине за лапсус

КАТО ВЪВ ВТОРИЯТ ПЪТ СИ ПОЗВОЛЯВАШ ДА МЕ ИРОНИЗИРАШ - при всичките си досега постинги за мен и внушенията лъжливи в тях

vencivaleri1951 написа:
Да ти цитирам ли твои бъдещи и минали лапсуси. Естествено , че ставаше въпрос за Океания и Соломоновите острови. Защо и как съм написал Брегът на слоновата кост не знам, а и не е важно. Ставаше въпрос за двоен стандарт. Нали всяка страна може самостоятелно да се грижи за отбрана , и има право да сключва всякакви договори.
Соломоновите острови веднага бяха заплашени със сериозни последствия от Австралия , подкрепена от САЩ. Наблюдаваме втвърдяване и спрямо Никарагуа, както помним и това , че светът беше пред ТСВ заради разполагане на ракети на Куба

Тоест , как е в правото си Украйна да даде достъп за бази на САЩ и НАТО, но други нямат право да дават такива на Русия и Китай За това ставаше въпрос и това бе темата. На 71 година съм, щъкат около мен втората партия внучета , така че винаги
мога да допусна формална грешка.


... ТИ ЯВНО НЕ ЗНАЕШ НО, Соломоновите острови, Нова зеландия и АВСТРАЛИЯ са в един съюз - Британската общност на държавите и като такива последните две по покана на правителството са там от години да помагат, пролемите там са огромни и от години.

И реакцията на Австлабия и САЩ съвсем не са така апокалиптични както ти ги представяш ЦЕЛИ ДВА МЕСЕЦА СЛЕД ПОДПИСВАНЕТО НА ПАКТа за сътрудничество между Китай и Соломоновите острови.


цитирай
14. vmir - 4. getmans1,
23.06.2022 19:12
getmans1 написа:
vmir написа:
питам се не е ли време да се предложи бот Венцо за неговото място???

Щото няма съмнение, че бот Венцо одма ще оправи международното положение и ще остане само вътрешното, за което Пръцко се явява като дялан камък.

Ето и задача за вътрешното положение, от самите руски СМИ: Коза от украинска биолаборатория взривила граната в лагера на 40 руски войника, които се били отнесли хуманно с нея. И ся кво - Коза уничтожила оккупантов?! А надо: Коза уничтожила вежливые люди.


... КОЗА-АЗОВКА, ама глупава коза, сега тъй или иначе ще я осъдят в Луганск ... можеше и поне един-двама-трима генерали да ... изхрупа


Точно затова отбелязах, че Пръцко е като дялан камък за такива случаи. Даже виждам как щеше да заклейми публично козата като членка на кратункоФците за да не се изкушават други кози да последват примера й. Ама руснаците не знаят кого да турнат да ги оправи.
цитирай
15. getmans1 - Никога не съм обръщал внимание на ...
23.06.2022 19:39
vencivaleri1951 написа:
Никога не съм обръщал внимание на формата/ако не е произведение/ , а на съдържанието. Дори и да мисля, че Брегът на слоновата кост е близо до Австралия, то това е пропуск в училище, университет по география В случая темата не бе географска и няма какво да се измъквам-Объркал съм две страни и толкова. Темата бе за двойния стандарт.


... АЗ МНОГО ДОБРЕ СЪМ РАЗБРАЛ ТЕМАТА, ОТЧЕЛ СЪМ И ГРЕШКАКА ТИ МАКАР ЧЕ Я ПОВТАРЯШ И ВСИЧКО ТОВА Е МАЛКОТО ДЯВОЛЧЕ ... ТИ НАМЕКА НЕ РАЗБИРАШ - години наред пишеш в моя чест коментари и особено постинги където МИ ВМЕНЯВАШ НЯКАКВИ СИ МИСЛИ, които са просто твои измислици, слагаш ми думи неизречени или силно изопачени И НА ВСИЧКОТО ТОВА СЛАГАШ И СЪОТВЕТНОТО ЗАКЛЮЧЕНИЕ и то в повечено случаи нелице приятно...

Нито от намек отбираш, нито от директна приказка НИТО ОТ ПТИЧКИ ... и реших КАТО ТЕБ НО, ЗА ОГРОМНО МОЕ СЪЖАЛЕНИЕ НЕ МИ СЕ ПОЛУЧАВА - НЕ МОГА ДА СЕ ИЗКЕЛИФЕРЧА КАТО ТЕБ ...

Погледни мои постинги за теб и виж дали има такива неща каквито ти пишеш за мен . и в днешният постинг няма такива обидни и лиценеприятни внушения.

Твоите СВС, книги, родители семейство не ме интерисуват, не ги ползвам като доводи дори и случката с захапаният пубис не съм изпозвал по друг начин освен в лековато-смешен смисъл.

МЕН ПРИШИВАШ КЪМ КОЙ ЛИ НЕ, А СЕБЕ СИ НЕ ВИЖДАШ - ФЕРЕДЖЕТО СИ НЕ ВИЖДАШ ... ТИ СИ ТОЗИ КОЙТО ПОВТАРЯ ЧУЖДИТЕ ЛЪЖИ - НЯМАМ ВРЕМЕТО ДА ТИ ГИ ПРИПОМНЯМ ПРАВИЛ СЪМ ГО МНОГО ПЪТИ ... ЗА ТЕТЕВЕН, ЗА ДЕБЕЛОТО ГОЧЕ, ЗА РАЗЛИЗГАНИТЕ ЦИГАНКИ ... ПЪРВО ВИЖ ГРЕДАТА В ТВОЕТО ОКО.

... Гледам, че си дописвал, ... пак неща дето мен не ме засягат ... освен, че съм иронизирал твоята приказка „как едно слабичко момче,, ти товарил количката ... ЗА ТАКАВА ОБИДА В ... АДА ОТИВАМ, ГЛАВАТА С ПЕПЕЛ СИ РЪСЯ, дагойба.
цитирай
16. vmir - 10. marana69 - .... ррр :)))))))))))))))))))
24.06.2022 04:36
Да, в Украйна и козите са фашизирани вече. Което доказва защо тридневната спецоперация е крайно необходима. Иначе както подсказва Гет, като нищо ще формират Азовкоза батальон и после - айде на Московието, ще трябва спешно да се произвеждат Сармати за всяка коза отделно, щото коза срама няма. Бот Венцо и Радостинчето го знаят.
цитирай
17. getmans1 - . . . То и без това едно от прозвището ...
24.06.2022 08:17
... То и без това едно от прозвището на Путлер е КОЗЛОМОДРИЙ - битката както се казва ще е, епична ...

vmir написа:
Да, в Украйна и козите са фашизирани вече. Което доказва защо тридневната спецоперация е крайно необходима. Иначе както подсказва Гет, като нищо ще формират Азовкоза батальон и после - айде на Московието, ще трябва спешно да се произвеждат Сармати за всяка коза отделно, щото коза срама няма. Бот Венцо и Радостинчето го знаят.

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: getmans1
Категория: Политика
Прочетен: 6158705
Постинги: 2782
Коментари: 26705
Гласове: 9705
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930