Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.07.2021 04:11 - ДВАНАЙСЕТ ИСТОРИЧЕСКИ ФАКТА ЗА "МАКЕДОНИЯ", КОИТО СЕ ОТКРИВАТ В ЧУЖДИТЕ ИЗДАНИЯ
Автор: shtaparov Категория: Политика   
Прочетен: 9271 Коментари: 20 Гласове:
76

Последна промяна: 28.07.2021 18:29

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
ДВАНАЙСЕТ ИСТОРИЧЕСКИ ФАКТА ЗА "МАКЕДОНИЯ", КОИТО СЕ ОТКРИВАТ В ЧУЖДИТЕ ИЗДАНИЯ


   За "Македония" има исторически факти, които не може да бъдат оспорени. Никой "македонски" измамник не може да каже че са лъжи,понеже са отразени повече в чужди печатни и ръкописни издания, отколкото в Български.

1. Първи исторически факт- Гоце Делчев е Българин:

                                                image

2. Друг исторически факт- днешна "Македония" е Българска земя:

image

                                     image

                                        image
3. Трети исторически факт- "македонските" комити са Българи:

                                image

4. Четвърти исторически факт- Даме Груев е Бугарин:

                                       image

5. Пети исторически факт- Яне Сандански е Български бандит:

                                               image

6. Шести исторически факт- ВМРО е Българска организация (Британска уикипедия, автоматично преведен текст)- кликни за да увеличиш:

      image

7. Седми исторически факт- светът приема,че антична Македония е гръцко кралство:

                    image
       image

8. Осми исторически факт- до Филип Македонски aнтична Македония НИКОГА не е стигала до Пелагония,Гевгели и Пирин:

                image

                image

9. Девети исторически факт- Кирил и Методий са Българи:

а) Чешко-Моравска летопис от XII век

                                    image   

б) Църковен стенопис от XIX век

       image

10. Десети исторически факт- Илинденското въстание е Българско (американска и британска преса, 1903 г.):
                 image
             
                            image

11. Единайсти исторически факт- "македонската" "нация" е създадена в средата на ХХ век (Британска уикипедия,автоматично преведен текст):

       image

12. Дванайсти исторически факт- "македонската" история е толкова фалшива,че нарушава здравия разум (Британска уикипедия,автоматично преведен текст- кликни за да увеличиш):

       image

  Тези факти са регистрирани в сръбски, британски и американски вестници, списания и дописки от началото на ХХ век, стара моравска летопис от XII в., руска книга и възрожденски църковни стенописи от XIX в. но ако се поразровим лесно ще открием,че същите неща са написани в испанската, италианската, френската, белгийската, португалската и прочее уикипедии,в много западноевропейски книги, списания, справочници, енциклопедии и пр. Затова "македонските" псевдоисторици и сръбски политици нека спрат да се правят на клоуни а открито да заявят,че досега са лъгали народа си и е крайно време да скъсат с практиката на лъжи, измами, фалшификации и кражба на чужди исторически достояния!




Гласувай:
80


Вълнообразно


1. krumbelosvet - Поздравления!
28.07.2021 07:19
Дай Боже СЛОВОТО получило нов живот от Вас, да победи СИЛАТА на новите съюзници, както и лъжите на нашите БРАТЯ край Вардара, ОТРОДЕНИ чрез вековен геноцид и тотална пропаганда.
цитирай
2. leonleonovpom2 - Здравей, Ангеле!
28.07.2021 07:58
Към тези документи бих добавил написаното от Френските учени, в началото на 19- ти век за Македония -Сейже, Ламартин, Ами Буе!Ами Буе прави географска карта на Балканите, той е и географ !Очертава и границите на Българския елемент, които съвпадат с тези на Санстефанска България Подобно очертаване прави и геверал Иван Липранди, командир на Българския корпус, създаден да се бие за свободата на Гърция
Интересно сведение дават те за населението в Македония Че всеки попитан там какъв е, казва ,че е Българин! И че произхождант от Александровите македонци Може да е смешно сега за някои, но в това има и истина!
Древните македонци не са гърци Гръцки е езикът ,който налага Александър Велики
Давал съм доказателства, ще ги дам и при тебе приятелю!
Мак-едони, свързани са с едоните-живеят в съседство с едоните От шотландския ще рече ,че са синове на едони! Шотландците, с гайдите, те пък откъде са ?Момент, те са кал- едони. Кал на староБългарски е червен! Червени едони Да, червенокосите в шотландия не са рядкост!
Така ,че много лесно може да се изведе връзка на древните македонци с днешните Българи и шотландци- също!

Но това противоречи на утвърдената фалшива история!А ние сляпо вярваме на всякакви фалшификати, утвърдени и дадени от авторитети? Така са казали те, те са мислели, ние сме папагали Точни!
Поздравления за документацията, която даваш!

Хубав ден , приятелю!
цитирай
3. nedovolen - Дванадесет точни попадения. Ти ги ...
28.07.2021 08:00
Дванадесет точни попадения. Ти ги разби, Щапаров. Няма да го понесат.
:)))
цитирай
4. germantiger - аплодирам заслужено
28.07.2021 08:11
ето това вече е уникално попадение от теб

изключително, поучително, забавно и точно в целта
цитирай
5. raders - Всички тези факти вече са без зна...
28.07.2021 10:13
Всички тези факти вече са без значение. В момента тези хора просто не желаят да са българи. И не само те. Налага се мнението, че българите като етнос са лоши хора. Завистливи, мързеливи, крадливи, некадърни, глупави. Всички тези неудобни тенденции се потвърждават от историческите гафове на България като държава и бягството на много способни хора от страната. Някои даже се срамуват от сънародниците си и не винаги без право. За съжаление и аз откривам в изявите на този етнос много "криви краставици", което не ме радва никак. Точно, защото принадлежа към него.
цитирай
6. mt46 - Поздрав!
28.07.2021 12:30
Да, общо взето съм съгласен с написаното... Редно и коректно е македонистите да поправят историята си – там, където става дума за посегателства върху българската история...
Имам само една забележка. Хипотезата, че Кирил и Методий са българи, е недостоверна. Те са родени в Солун, изпълняват разни християнски мисии, които са им възложени от императора на ИРИ...
цитирай
7. shtaparov - Дай Боже СЛОВОТО получило нов живот ...
28.07.2021 17:57
krumbelosvet написа:
Дай Боже СЛОВОТО получило нов живот от Вас, да победи СИЛАТА на новите съюзници, както и лъжите на нашите БРАТЯ край Вардара, ОТРОДЕНИ чрез вековен геноцид и тотална пропаганда.

Чудесен отзив- благодаря!
цитирай
8. shtaparov - Към тези документи бих добавил н...
28.07.2021 17:59
leonleonovpom2 написа:
Към тези документи бих добавил написаното от Френските учени, в началото на 19- ти век за Македония -Сейже, Ламартин, Ами Буе!Ами Буе прави географска карта на Балканите, той е и географ !Очертава и границите на Българския елемент, които съвпадат с тези на Санстефанска България Подобно очертаване прави и геверал Иван Липранди, командир на Българския корпус, създаден да се бие за свободата на Гърция
Интересно сведение дават те за населението в Македония Че всеки попитан там какъв е, казва ,че е Българин! И че произхождант от Александровите македонци Може да е смешно сега за някои, но в това има и истина!
Древните македонци не са гърци Гръцки е езикът ,който налага Александър Велики
Давал съм доказателства, ще ги дам и при тебе приятелю!
Мак-едони, свързани са с едоните-живеят в съседство с едоните От шотландския ще рече ,че са синове на едони! Шотландците, с гайдите, те пък откъде са ?Момент, те са кал- едони. Кал на староБългарски е червен! Червени едони Да, червенокосите в шотландия не са рядкост!
Така ,че много лесно може да се изведе връзка на древните македонци с днешните Българи и шотландци- също!

Но това противоречи на утвърдената фалшива история!А ние сляпо вярваме на всякакви фалшификати, утвърдени и дадени от авторитети? Така са казали те, те са мислели, ние сме папагали Точни!
Поздравления за документацията, която даваш!

Хубав ден , приятелю!

Здравей приятелю- прав си,че има още доста какво да се добави но тук знаеш обемът не е безкраен,а оригинали за част от информацията нямам
цитирай
9. shtaparov - Дванадесет точни попадения. Ти ги ...
28.07.2021 18:15
nedovolen написа:
Дванадесет точни попадения. Ти ги разби, Щапаров. Няма да го понесат.
:)))

Благодаря ти- дано! :)
цитирай
10. shtaparov - ето това вече е уникално попадение ...
28.07.2021 18:17
germantiger написа:
ето това вече е уникално попадение от теб

изключително, поучително, забавно и точно в целта

Благодаря ти от сърце- това пък е най-хубавия коментар,който си ми писал!
цитирай
11. shtaparov - Всички тези факти вече са ...
28.07.2021 18:21
raders написа:
Всички тези факти вече са без значение. В момента тези хора просто не желаят да са българи. И не само те. Налага се мнението, че българите като етнос са лоши хора. Завистливи, мързеливи, крадливи, некадърни, глупави. Всички тези неудобни тенденции се потвърждават от историческите гафове на България като държава и бягството на много способни хора от страната. Някои даже се срамуват от сънародниците си и не винаги без право. За съжаление и аз откривам в изявите на този етнос много "криви краставици", което не ме радва никак. Точно, защото принадлежа към него.

Ние ще наблягаме на хубавото приятелю- то също не е малко и не възнамерявам да го подаряваме на скопските пладнешки крадци! :) Със или без значение- важното е че са факти които трябва да се знаят от всеки,а не да се крият и премълчават!
цитирай
12. nikikm - Здравей
28.07.2021 18:22
Брилянтно,браво и поздрави!
цитирай
13. shtaparov - Брилянтно, ...
28.07.2021 18:26
nikikm написа:
Брилянтно,браво и поздрави!

Здравей приятелю- поздрав и за теб!
цитирай
14. shtaparov - Да, общо взето съм съгласен с ...
28.07.2021 18:38
mt46 написа:
Да, общо взето съм съгласен с написаното... Редно и коректно е македонистите да поправят историята си – там, където става дума за посегателства върху българската история...
Имам само една забележка. Хипотезата, че Кирил и Методий са българи, е недостоверна. Те са родени в Солун, изпълняват разни християнски мисии, които са им възложени от императора на ИРИ...

Здравей Марине: за Кирил и Методий няма хипотези- има исторически факти които гласят,че те определено не са "византийци"! Народността им я посочват само два древни извора- единият казва на латински,че св. Методий е "някой си грък,който написал готски писмена". Явно авторът на този текст не е познавал светите братя добре,не ги е виждал лично а само е чувал за тях и е знаел единствено,че са дошли някъде от "гръцките" области. Вторият извор са думите на св. Климент който казва за св. Кирил "Той беше Българин родом!" На тези думи определено може да се вярва поради следните важни причини:

1. Авторът на текста е очевидец от първа ръка,който е познавал братята перфектно и като техен ученик ги е виждал многократно.
2. Авторът на текста е светец,а светците НИКОГА не лъжат!!!

Който има желание да изкара че светците са лъжци,нека действа по стария казионен метод и да си затваря очите за думите на светеца! Аз обаче не съм от тези "хора" и не желая да правя това- за мен думите на светеца са закон,понеже не съм мюсюлман и масон! Който иска да е християнин,нека ги приема- който не иска,за него си има Анадола и Китай!
цитирай
15. krumbelosvet - Не мина и тук без българохулене. Тоя път от raders-
28.07.2021 20:26
raders написа:
Всички тези факти вече са без значение. В момента тези хора просто не желаят да са българи. И не само те. Налага се мнението, че българите като етнос са лоши хора. Завистливи, мързеливи, крадливи, некадърни, глупави. Всички тези неудобни тенденции се потвърждават от историческите гафове на България като държава и бягството на много способни хора от страната. Някои даже се срамуват от сънародниците си и не винаги без право. За съжаление и аз откривам в изявите на този етнос много "криви краставици", което не ме радва никак. Точно, защото принадлежа към него.

Византийската антибългарска пропаганда която захранва дажу НАШИТЕ учебници по история, беше на път да ОТМРЕ след Освобождението, подвигът на ОПЪЛЧЕНЦИТЕ и блестящата ни победа в Сръбско-българската война. И тука се намеси... Бърнард Шау с идиотската си КОМЕДИЯ за тая вона "Оръжието и човекът". Така Англия възроди византийската традиция В СВОЙ ИНТЕРЕС и до днес тая традиция се поддържа от англосаксите, всъщност от техните ЕЗДАЧИ, защото Джон Бул и Чичо Сам вече са само ЕЗДИТНИ КОНЕ на ездачите. И в България се въди тая порода ездитни.
цитирай
16. dobrodan - Изключително добре се почувствах, като прочетох
29.07.2021 12:19
постинга. Браво! И благодаря за труда! Ефективно, точно, неоспоримо поднесено!
Кой знае, може би някой ден..........пак ще се припознаем като братя......може би.
цитирай
17. shtaparov - Всички тези факти вече са без зна...
31.07.2021 19:49
krumbelosvet написа:
raders написа:
Всички тези факти вече са без значение. В момента тези хора просто не желаят да са българи. И не само те. Налага се мнението, че българите като етнос са лоши хора. Завистливи, мързеливи, крадливи, некадърни, глупави. Всички тези неудобни тенденции се потвърждават от историческите гафове на България като държава и бягството на много способни хора от страната. Някои даже се срамуват от сънародниците си и не винаги без право. За съжаление и аз откривам в изявите на този етнос много "криви краставици", което не ме радва никак. Точно, защото принадлежа към него.

Византийската антибългарска пропаганда която захранва дажу НАШИТЕ учебници по история, беше на път да ОТМРЕ след Освобождението, подвигът на ОПЪЛЧЕНЦИТЕ и блестящата ни победа в Сръбско-българската война. И тука се намеси... Бърнард Шау с идиотската си КОМЕДИЯ за тая вона "Оръжието и човекът". Така Англия възроди византийската традиция В СВОЙ ИНТЕРЕС и до днес тая традиция се поддържа от англосаксите, всъщност от техните ЕЗДАЧИ, защото Джон Бул и Чичо Сам вече са само ЕЗДИТНИ КОНЕ на ездачите. И в България се въди тая порода ездитни.

Бърнард Шоу си е бил почти шоумен,и си е останал такъв!
цитирай
18. shtaparov - постинга. Браво! И благодаря за ...
31.07.2021 19:50
dobrodan написа:
постинга. Браво! И благодаря за труда! Ефективно, точно, неоспоримо поднесено!
Кой знае, може би някой ден..........пак ще се припознаем като братя......може би.

Благодаря за високата оценка- жив и здрав!
цитирай
19. kolevdobri - Да не ви напрягам отново...
07.08.2021 16:39
...припомняйки на читателите, че живях в Маседонията 5 пълни години и все още ходя там, заради приятели и бизнес. Четох доста за тази част от света. Тези дни имам гости оттам. Избягваме историческите теми. Чувствителни са. Неприятно им е, че трябва да се "пишат" българи. Да бяхме по-развит народ, сами щяха да се натискат да са българи. Но "българин" звучи някак си....знаете. Както един приятел на сина ми, немец, се изказа за нас: "За мен българите са циганите, които щъкат из Франкфурт и ме карат да си наблюдавам постоянно вещите". Жалко, но това са фактите.
цитирай
20. shtaparov - . . . припомняйки на читателите, че ...
10.08.2021 11:00
kolevdobri написа:
...припомняйки на читателите, че живях в Маседонията 5 пълни години и все още ходя там, заради приятели и бизнес. Четох доста за тази част от света. Тези дни имам гости оттам. Избягваме историческите теми. Чувствителни са. Неприятно им е, че трябва да се "пишат" българи. Да бяхме по-развит народ, сами щяха да се натискат да са българи. Но "българин" звучи някак си....знаете. Както един приятел на сина ми, немец, се изказа за нас: "За мен българите са циганите, които щъкат из Франкфурт и ме карат да си наблюдавам постоянно вещите". Жалко, но това са фактите.

Не обичам "факти" като тези, които са основани на илюзии - германската илюзия е тази,че циганите са Българи а сърбоманската- че "македонците" не са. БЪЛГАРИН може да звучи някак особено за продалите рода си,които гласуват от чужбина срещу нас и говорят,че Българския език не бил нужен на децата им. За нас обаче да си БЪЛГАРИН е гордост- ние не си продаваме рода на чужди кривоглавци нито си правим илюзия че онези,които не са спрели да ни крадат от 100 години време изведнъж ще ни заобичат! Защо нашите съседи не ни обичат? Много просто- никой крадец не обича своите жертви- ако ги обичаше, НИКОГА нямаше да ги краде или поне щеше да поиска прошка и да се извини за това,че е сгрешил!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: shtaparov
Категория: Политика
Прочетен: 4816209
Постинги: 267
Коментари: 9067
Гласове: 136737
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. Потомци на Алцек в Италия- гайди и тъпани,Български носии,цървули и навуща
2. Българска аристокрация през XV-XVII век
3. Българи от Ниш 2018 г. празнуват деня на Съединението
4. 105 Български въстания срещу турците
5. Български печат на 4300 години
6. Тракийската богиня ДУЛА- виж ДУЛО и календарния термин ДИЛОМ
7. Автономни градове и области през XV-XVI в. в България
8. Тюрколози умишлено крият стари истории на България,издадени преди векове в чужбина
9. Фалшификатори на Българската история върлуват безнаказано в Уикипедия
10. Спароток срещу фалшификаторите на история
11. Мнението на велики личности за Българите
12. Скитско племе Авари- факти и извори
13. Ето колко е лесно да се разбере истината за произхода ни: статия на Спароток
14. "Пра"-Българите са потурчени с купища цинични лъжи по наш адрес,измислени от руската "наука"
15. България е дала заем на Франция през 1907 г. 145 милиона златни лева
16. Българска сватба от старо време- ориг.запис от 1962 г.,няма къде да го видите днес
17. Германски племена с феноменални имена: Дули,Галомани,Кавки,Камари,Фраки,Аварини,Еруски (Етруски),Балти,Бактери (=Бактри),Аугандзи (=Афганци),Албани,Гермиони,Вируни,Варни и пр.
18. Бълг.език забранен в Татарстан 1928 г.,а татарите клали Българи в Русия 1884г.
19. Руснаци спрягат Българите в конференция за Тенгри
20. Руски данни за Киев- основали го индуси,в него имало монголоиди и тюрки
21. Русите роднини на тюрките- руска статия
22. Евреите с италиански корени,навярно от етруските
23. Манихейството вид гностицизъм,основа на дуализма и богомилството
24. Орфей и синът му били в Египет- Спароток
25. Български календарни животни в дакийския зодиак
26. Сърби и Хървати в Стара Велика България
27. Българските тайни езици- част от тях
28. Истинската Илиада е фригийската
29. Именникът на князете- проучване на Стефан Чурешки
30. Ценни сведения за морските народи