Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.05.2021 19:28 - "СЛАВЯНИТЕ" СА ОСОБЕНА ГРУПА РЕНЕГАТИ, КОЯТО БЯГА ОТ КИРИЛИЦАТА И СЕ СРАМУВА ОТ НЕЯ
Автор: shtaparov Категория: Политика   
Прочетен: 11014 Коментари: 50 Гласове:
73

Последна промяна: 28.05.2021 10:00

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
     "СЛАВЯНИТЕ" СА ОСОБЕНА ГРУПА РЕНЕГАТИ, КОЯТО БЯГА ОТ КИРИЛИЦАТА И СЕ СРАМУВА ОТ НЕЯ

          (чрез кликване върху приложените изображения те може да бъдат увеличени)

    Дълго време се въздържах да пускам публикации на тази тема но не защото нямам материали по нея,а за да не смесвам науката с политиката. Материали,разбиващи лъжите на панславизма имам предостатъчно,но ги пазех мълчаливо докато животът не показа,че историята и науката са тясно зависими от политиците и официалните им версии служат САМО на техните интереси- не на народа и на истината!

  "Славяните" са измислена по политически причини несъществувала група народи,наложена от фолкисторията на XIX-ти век. В тяхната поява е замесена не науката а имперската политика,което се потвърждава от няколко елементарни факта:

1. Днешната квазиисторическа наука,окопала се в катедрите на Източна Европа ги обявява за огромна група от стари европейски народи,за които почва да се говори активно още през V-VI век. В същото време първите исторически извори,които споменават думата "славяни" не са по-стари от XVI-XVII век:
      image

   image

2. Панславистите обичат да превръщат различни стари народи в "славяни",за да крадат тяхната материална и духовна култура. Бидейки бедни духом но богати на присвоителски идеи,те превръщат Памирските СКЛАВИ в европейски "славяни". За тях следовниците на истинното БОЖИЕ СЛОВО,наричани по Български СЛОВЕНИ също са "славяни". За СЛОВЕНИ обаче се говори само в църковни книги и в нито една светска което означава,че СЛОВЕНИ е вид църковна професия или църковно призвание,нямащо нищо общо с вменявания от презрените панслависти никога несъществувал етнос!

       image

3. За СЛОВЕНИ се говори за пръв път в ръкописа Проглас към Евангелието,чийто най-стар екземпляр е датиран не в VI-ти век или в IX-ти,а в XIII в.:

       image

  Този ръкопис е ярко доказателство,че СЛОВЕНИТЕ са защитници на Истинното Божие СЛОВО и нямат нищо общо с някакви менте етноними,създадени в чужди канцеларии през XVI-XVII в.и наложени в науката през XIX в.! СЛОВЕНИТЕ определено са вид църковно призвание,понеже за тях се говори САМО в църковни документи! В "Проглас към Евангелието" непрекъснато  се редуват думите СЛОВО и СЛОВЕНИ,понеже ръкописът е прослава на Божието слово и то на Истинното,което трябвало да го различи от нароилите се по онова време неканонични еретически Евангелия:

      image



                                                      image

  Авторът на това съчинение определено е неизвестен,но на панславистиъе им харесва той да е самият св.Кирил Философ. Затова те твърдо приписват този спорен ръкопис на него за да внушат на клети невежи и наивници,че св. Кирил е служил на "славяните" а не на Българите макар в по-стари документи определено да се казва,че светите братя са създали писменост специално за Българите (Градишки летопис- ЛИБИ Т.3, стр.136):

      image

4. Най-стария екземпляр на прословутото съчинение "За буквите" не е от IX-ти или Х-ти век,както на всички се внушава а от 1348 г.,т.е. от XIV в.!

       image

  Никъде в наличните документи няма и намек,че споменаваните там СЛОВЕНИ имат нещо общо с дошлите в Европа след 568 г. СКЛАВИ които били толкова нищожен народец,че бързо изчезнали безследно за разлика от Българите,които са тук 1000 години след тяхното изчезване и нямат никакво намерение да изчезват! Нещо повече- в стари ръкописи пише,че СКЛАВИТЕ а не "славяните" са дошли на Балканския п-в след Българите,понеже са докарани тук от Българи и авари!
      image

  Съчинението "За буквите",което уж било от IX век и в което се споменава думата СЛОВЕНИ (а не "славяни"!) не е ранен документ: най-стария му екземпляр носи дата 1348 г. и няма документ който да потвърди,че думата СЛОВЕНИ е била позната на хората в "Първата"  Българска държава! Това съчинение има и друг невероятно тежък проблем- от него не само че няма древни оригинали а за капак се оказва,че ВСИЧКИТЕ му преписи са "открити" в Русия!
       image

5. Същото се отнася за приписката на Тудор Доксов- от нея също няма оригинали,а всичките й преписи със СЛОВЕНСКИ (а не "славянски!) език в нея са открити също в Русия!
       image

6. "Славяните" са призвани да служат на една голяма страна на север от нас която още в XIX-ти век,ако не и по-рано ги е обявила априори за великоруси,откъснали се случайно от "своята" матушка и призвани да се върнат към нея!

               image

  Има данни,че руски преписвачи от XIV-XVII в. са обичали да заместват думата БЪЛГАРИ с мъглявия термин "словяни",който е вид Българско църковно призвание от същия период. Ето как се оказва че в по-стари преписи на прословутия ШЕСТОДНЕВ,открити извън Русия думата "словяни" липсва което означава,че тя е вкарана там от късните руски преписвачи:

image

  Българите,които споменават термина СЛОВЯНИ в свой(?) ръкопис са можели ясно да различават думите СЛАВА и СЛОВО което означава,че не е имало как да объркат едната дума с другата,та вместо "славяни" да напишат СЛОВЕНИ (защитници на истинното слово)! Още в 1230 г. те са нарекли Исус Христос "ЦАР СЛАВЕ" (Цар на славата),а в свои стари преводи на светото Евангелие са споменали стотици пъти Божието слово.
                                                image

  От "Книга на пророк Исая" (Глава 51,точка 3) личи,че средновековните Българи са ползвали и думата СЛАВОСЛОВИЕ за да докажат,че не е имало никакъв шанс да объркат думите СЛАВА и СЛОВО,та вместо "славяни" (Хора на славата) да напишат "словени" (Следовници на истинното слово):
      image

  Терминът СЛОВЕНИ,намиращ се изключително рядко само в няколко руско-сръбски преписа на стари Български книги определено произлиза от думата СЛОВО а терминът "славяни",излязъл за пръв път на историческата "сцена" през XVI-XVII век иде от думата СЛАВА. Чия е грешката тогава,бих запитал- Българите ли не са познавали добре своя си език,та са объркали думата "СЛАВА" със "СЛОВО",или далеч по-късните от тях руски преписвачи и подправячи на Българска книжнина не са знаели добре "славянския"???

  Отговор на този тежък въпрос казионите разбира се нямат което означава,че лелеяните от корумпираната им шайка "славяни" са една ненаучна фикция,която няма място в днешните учебници! Ако човек иска да разполага с истинско познание а не да пълни главата си с политически целесъобразни лъжи,той не бива да разчита на руския монопол върху думата СЛОВЕНИ,която не е открита в НИТО ЕДИН стар оригинал и в НИТО ЕДИН препис на стари оригинали,изготвен извън Русия или Сърбия,която е неин сателит от 220 години! Думата "славяни" е наложена в Европа и света с военната сила на Руската империя- ако Русия бе слаба държава като нашата,химерните "славяни" щяха да съществуват само в нейните мечти и сънища!

  Народите,набедени от върлуващата тук реакционна казионщина за "славянски" потвърждават с пълна сила моето мнение а тяхното поведение няма нищо общо с онова,което им приписват източноевропейските псевдоисторици. Старо-Българската Кирилица,обявена от панславистките крадци за "славянска" е крайно недолюбвана от повечето "славянски" народи,които странят от нея и изхвърлят типично "славянските" т.е. Български букви,с което превръщат "своите" азбуки в парвенюшки гръколатински  компилации. Така са постъпили например сърбите и "македонците",за които най-често срещаната "славянска" буква в изначалната Кирилица,а именно "Ъ"-то е прекалено Българска,поради което се пазят от нея като от огън!

                            image

  Кирилицата не е "славянска" писменост,понеже "славяните" бягат от нея или се дистанцират от най-важните й букви,сред които на първо място изпъква  "Ъ" т.е. Ер-голям. Ето една кратка справка,която доказва че съм прав::

1. Общ брой "славянски" народи - 23
2. От тях официално ползващи само Кирилица - 5 (Българи, руси, украинци, беларуси и "македонци". Значи само 21,7% от "славянските" народи ползват винаги само "славянска" писменост. Ако прибавим тук факта,ме "македонците" са Българи а "беларусите"- вид руснаци,тази цифра ще спадне до 14,3% от което следва,че "славяните" не почитат "собствената" си писменост а предпочитат да следват западноевропейския пример,който няма нищо обко със "славянството"!

  Сърби,черногорци,русини и босненци както виждаме не влизат в тази бройка понеже отдавна са принизили "славянската" си писменост,като успоредно с нея са приели за официална и латиницата. Така те се дистанцират от Кирилицата и са приели общо две азбуки,макар че при русините това е станало по-скоро принудително,отколкото доброволно. Тези велики "славяни" са колебаещи се или на път да се откажат от Кирилицата за разлика от нас Българите,които никога няма да сдадем родната си писменост и да я заменим с някакъв сурогатен варваризат!

  "Славянските" народи,които не ползват никаква Кирилица са общо 14- чехи, поляци, силезци, хървати, "словаци", "словенци" (венети),поморяни, кашуби, боровяци, лужичани, коцевяци, моравци, мазурци и вермяки. Половината от тях (чехи, моравци, поляци, хървати, "словаци", "словенци" и кашуби) са полвали някога Глаголица или Кирилица но постепенно са се отказали от тях,макар Кирилицата да е далеч по-съвършена от нейния латински заместител. Така накрая се оказва,че 86% от "славяните" не ползват "славянска" писменост което означава,че тя не може да бъде "славянска"!

  В тази статистика има и друга реалност,която още не сме отчели. Голям брой неславянски народи днес ползват Кирилица,а броят им е почти двойно по-голям от броя на всички "славянски" народи взети заедно. Неславянските народи,които пишат на Кирилица са общо 51,макар че и тяхният брой е на път да намалее- монголци, абхази, казахи, молдовци, таджики, азери, "гагаузи" (потурчени в XVIII-XIX в. Българи), узбеки, каракалпакци, абази, осетинци, адигеи, алтайци, башкири, буряти, ингушети, черкези, кабардинци, калмики, коми, марийци, мокшани, ногайци, татари, тувинци, удмурти, хакаси, чеченци, чуваши, ерзийци, якути, буряти, долгани, мансийци, ненети, ханти, ямалци, дори, евенки, чукчи, юкагири, авари, агули, даргини, кумики, лаки, лезгини, рутули, табасарани, тати и цакури.
      
      image
      image
                          image

  С тяхно "участие" можем да направим друго изчисление,като в помощ на "славяните" включим и онези 4 народа,които освен Кирилица ползват и някакъв вариант на латинската писменост. Тогава нашата статистика би изглеждала така:

1. Общ брой народи,ползващи днес Кирилица- 60.
2. От тях "славянски"- 9 народа (15%).
3. "Славянски" народи,ползващи само Кирилица без никакво участие на втора официална писменост- 5 (8,3%).
4. Неславянски ползуватели на различни видове Кирилица- 51 народа (85%).

  От всичко това можем да направим само два възможни извода:

1. Кирилицата няма как да е "славянска" щом само 15% от всичките й ползуватели са "славяни",а 80% от "славянските" народи на практика се срамуват от нея!
2. Ако Кирилицата все пак е "славянска" значи "славяните" са предатели и ренегати,които се срамуват от своето историческо наследство и налитат на чуждото понеже онези "славяни",които стриктно спазват заветите на светите братя Кирил и Методий и не ползват друга писменост освен нея едвам надхвърлят 8% от всичките й ползуватели! Затова ще повторя отново- да превръщаш следовниците на истинното Божие слово в никъде несъществувал етноним на "славата" може да значи само това че онези,които го правят твърде зле познават собствения си "славянски" език!

  Ако у нас и на Балканите някога е имало "славяни" т.е. СКЛАВИ и СЛОВЕНИ (църковни следовници на истинното БОЖИЕ СЛОВО),те отдавна са изчезнали и не е нужно да връщаме народа ни към тях,за да тровим националните му чувства. Подлички чужди емисари ни карат да забравим "македонците" под предлог че вече са "реалност",макар те да са отказани с терор от Българския си корен преди само 70 години! Същите тези в същото време връщат народа ни към "славянство",което се е отказало от "славянския" си корен преди 1100 години и е приело името БЪЛГАРИ така,както стотина източно-"славянски" племена се отказаха от своите древни имена,за да станат накрая руснаци! Те не пожелаха да уважат дадената от Бога реалност,че античните Македони са изчезнали от лицето на земята преди над 1600 години,а нас ни карат да уважим изкуствено налагана "реалност",че ние сме смес от "славяни", тюрки и "македони"! Затова на хората,които задават въпрос на кого пречат "славяните" и сами си отговарят,че били пречели на нацистите ще задам същия въпрос,само че с обратен знак
- на кой панславистки нацист му пречат Българите,та иска тяхното име навсякъде да бъде ликвидирано и заменено с измислената напоследък ненаучна фикция "славяни" (респективно- "македонци") ???




Гласувай:
75


Вълнообразно


1. radostinalassa - Правилно е , че не бива да се...
20.05.2021 20:54
смесва историята с политиката. По - добре е да се пише за пантюркизма, който се развива и днес. Днес за славяни се считат тези, които говорят на славянски езици и ние май сме такива.



цитирай
2. shtaparov - смесва историята с политиката. По - ...
20.05.2021 22:47
radostinalassa написа:
смесва историята с политиката. По - добре е да се пише за пантюркизма, който се развива и днес. Днес за славяни се считат тези, които говорят на славянски езици и ние май сме такива.

А къде ще намерим "славянски" езици,след като няма "славяни"- да почнем да ги измисляме бързо ли?
цитирай
3. leonleonovpom2 - Здравей, Ангеле!
21.05.2021 00:57
Утре ще се опитам да намеря време ,за да разгледам внимателно материала
Принципно смятам ,че си прав!
Реално от Българите са създадени поне 10 държави, наречени славянски
Ами живият пример е пред нас, свидетели сме Македония е славянска държава нали+ А етносно е Българска!
Ако трябва да се върнем назад, Киевска Рус е на база Българска държавност Олга, Святослав ,синът и са си Българи Конфликтът с България е на база наследството, престолът! Святослав има право над него ,като внук на Владимир, законният владетел!.........

Лека нощ!
цитирай
4. shtaparov - Здравей приятелю!
21.05.2021 05:25
leonleonovpom2 написа:
Утре ще се опитам да намеря време ,за да разгледам внимателно материала
Принципно смятам ,че си прав!
Реално от Българите са създадени поне 10 държави, наречени славянски
Ами живият пример е пред нас, свидетели сме Македония е славянска държава нали+ А етносно е Българска!
Ако трябва да се върнем назад, Киевска Рус е на база Българска държавност Олга, Святослав ,синът и са си Българи Конфликтът с България е на база наследството, престолът! Святослав има право над него ,като внук на Владимир, законният владетел!.........

Лека нощ!

Живият пример е неоспорим и дава ясна представа как в миналото са правени нови "нации",в това число "руси" и "славяни" от нашия древен народ!
цитирай
5. mt46 - https://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0%BB%D0%B0%D0%B3%D0%BE%D0%BB%D0%B8%D1%86%D0%B0
21.05.2021 11:21
Глаго̀лицата е първата българска азбука създадена от Кирил и Методий в периода от 855 г. до 862 г. за превод на църковна литература от гръцки на български език. Това е и първата позната славянска азбука.

На глаголица са били написани първите преводи на църковна литература, с които св. Кирил и св. Методий и техните ученици са разпространявали християнството във Великоморавия и Панония през IX век.

На глаголица са били написани и първите български оригинални произведения. Този ранен период се отразява например от Киевските листове, в които се откриват фонетични промени и думи, характерни за езика на западните славяни.
цитирай
6. mt46 - https://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0%BB%D0%B0%D0%B3%D0%BE%D0%BB%D0%B8%D1%86%D0%B0
21.05.2021 11:22
През 863 г. Константин-Кирил Философ и брат му Методий са изпратени от византийския император Михаил III да покръстят западните славяни и да организират богослужение във Великоморавия. Това е станало по молба на великоморавския княз Ростислав. За тази цел Константин-Кирил Философ създал една нова азбука – глаголицата. Тя е била използвана за държавни и религиозни документи и книги, а също и в създадената от Кирил Великоморавска академия (Великоморавско училище), където са били обучавани учениците на Константин Философ и Методий.

През септември 885 г. папа Стефан VI издава була, с която забранява богослужението на славянски език. От друга страна княз Святополк защитава интересите на Франкската империя и така през 886 г. и учениците на Константин-Кирил Философ и Методий са били принудени да избягат в България. С тяхното идване глаголицата е получила широко разпространение там. С глаголица и кирилица (създадена от Климент Охридски в края на IX век) са пишели старобългарските книжовници от IX, X и XI в. В Североизточна България са открити и многобройни надписи, писани с глаголица.

Някои от учениците са посетили Хърватско и Далмация, където възникнал ъглестият вариант на глаголицата и останал в употреба доста дълго време. Други отишли в Бохемия, където използването ѝ е частично възстановено през X и XI век.

В продължение на няколко века глаголицата и кирилицата се употребяват заедно, като постепенно кирилицата измества глаголицата през Средновековието. Отделни откъси или думи, писани с глаголица, се откриват в кирилски ръкописи до XIV век.

С глаголица са писали и в Русия, но доста рядко. В Хърватско глаголицата в т.нар. ъглест или илирийски вариант се запазва най-дълго – до средата на XVII в., но дори в края на XIX в. там излиза от печат богослужебна книга на нея.
цитирай
7. mt46 - https://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%B8%D1%80%D0%B8%D0%BB%D0%B8%D1%86%D0%B0
21.05.2021 11:24
Кирилицата е създадена в Преславската книжовна школа в края на IX или началото на X век.[4][2][5] Сред най-ранните писмени паметници на кирилица е двуезичен надпис с гръцко и кирилско писмо на керамична ваза от Преслав, датирана към 931 г.[2] Традиционно кирилицата е приписвана на Климент Охридски, а името ѝ – в чест на св. Кирил – Константин Философ, на когото Климент Охридски е ученик. Кирилицата заменя глаголицата, създадена по-рано от Константин Философ-Кирил, съгласно византийската външна политика през IX век с цел славянските народи да не възприемат християнството от Рим. Подобно на латиницата, за основа на кирилицата е използвана гръцката азбука, която от своя страна произлиза от финикийската.[6] Солунските братя Константин Философ (Кирил) и Методий въвеждат глаголицата първоначално във Великоморавия, където са изпратени през 862 г. да разпространяват християнството на славянски език. Тогавашният владетел на Великоморавия – княз Ростислав, търси съдействие от византийския император Михаил III и за да отслаби влиянието на Източнофранкското кралство, чиито свещеници проповядват на латински език. След смъртта на Методий (Кирил умира по-рано) просветното дело на двамата братя е унищожено от немските духовници, а Климент Охридски, Наум Преславски, Горазд, Сава и Ангеларий ученици на братята са прокудени. (Петимата ученици и техните учители са така известните Свети Седмочисленици.)

Българският владетел Борис–Михаил кани учениците на Методий да се установят в България[7] и им възлага обучението на бъдещите свещеници на старобългарски език. Кирилицата се развива и разпространява първоначално в Охридската и Преславската книжовни школи.
цитирай
8. mt46 - !?
21.05.2021 12:14
На кого пречат славяните? През миналия век пречеха на нацистите. Сега пречат на шепа /секта/ кресливи етнонационалисти у нас, които работят против България и българския народ, всявайки омраза и противопоставяне и наливайки вода в мелниците на македонските и на други съседни националисти...
Има ли някой учен или политик преди 1944 г., който да е отричал славянството!?...
Вашите манипулации надминаха комунистическите манипулации!...
цитирай
9. shtaparov - Глаго̀лицата е първата ...
21.05.2021 17:03
mt46 написа:
Глаго̀лицата е първата българска азбука създадена от Кирил и Методий в периода от 855 г. до 862 г. за превод на църковна литература от гръцки на български език. Това е и първата позната славянска азбука.

На глаголица са били написани първите преводи на църковна литература, с които св. Кирил и св. Методий и техните ученици са разпространявали християнството във Великоморавия и Панония през IX век.

На глаголица са били написани и първите български оригинални произведения. Този ранен период се отразява например от Киевските листове, в които се откриват фонетични промени и думи, характерни за езика на западните славяни.

В същото време няма сигурни научни доказателства,че глаголицата е по-ранна а Кирилицата по-късна. Изворите не съобщават подробности за това и няма как да докажем,че светите братя са създали именно Глаголицата,а не Кирилицата. Това,което четем в учебници и уикипедии не представлява истината и ако трябва да сме честни,ние определено не я знаем! Свикналият да си служи с лъжи панславизъм обаче не се спира пред такива "дребни" проблеми- той с лекота запълва празнините в нашата фактология с наукообразните фантазии на този или онзи свой съчинител,за да не куца прогнилата му теория и да няма кални петна по "лицето й". Неговите защитници в същото време със същата лекота подминават конкретни съобщения и то в "славянски" извори като това,че Кирил и Методий са създали писменост специално за Българите,а през XV-ти век България е имала двама съвсем реални свои царе- Константин II Асен (1397-1422 г.) и Фружин (1422-1460 г.).
цитирай
10. nkf - Поздрави за великолепния труд, ...
21.05.2021 17:37
Поздрави за великолепния труд, Ангеле. Лъжата "славянство" трябва да се изобличава винаги и постоянно. С тази мръсна лъжа църквата и креатурните й дъщерни империи, унищожават българското и България. Славяни няма и никога не е имало. Това е една литературна измислица на шепа попове. Наистина човек трябва да е абсолютно малоумен, като комунистическият комплексиран тъпанар тачков, за пореден път "умно" цитирал уики, та да не може да различи истина от лъжа.
цитирай
11. radostinalassa - Не те разбирам
21.05.2021 18:11
Разбира се, че има славянски езици. Това никой не може да го отрече.
Възхити ме майсторския трик на пантюркистите, които смятат, че прототюркският език е нашият български език. Ти не можеш да бъдеш такъв майстор. Така изкарват, че прототюркският е български. Вземи пример от тях.





цитирай
12. radostinalassa - Естествено е , че глаголицата е по - старата азбука
21.05.2021 18:46
Достатъчно е човек да я види, и да се опита да я напише.
цитирай
13. leonleonovpom2 - Здравей, Ангеле!
21.05.2021 20:46
И друг път съм давал този пример, но е поучителен!
На витража горе, на тавана на Мадридската катедрала, трета по големина в света, има изписана една дума на няколко езика, с различни азбуки

Тази, която отличава хората от животните
Дума!
Фигурира естествено и Българската, като СЛОВО, тогава! Изписана точно така!
Е, какво по- ясно доказателство за това, какво се разбира под словени в първите ни книги, в които тази дума фигурира!
Че азбуката е предназначена за славяните ли, не за Българите? Ами Българите? Те да бъдат пазванти, така ли?
Да поразсъждаваме върху словени! Ще рече хора, думащи! А в случая- и ПИШЕЩИ С новата азбука!
Един вид професия, не етнос!
И отново за мислещите- Да не би Българите да не са словеви и обратно- словените- Българи?

Днес се изумих и с друго Очебийно е, че княз произлиза от канас , изписано и на Омуртаговата колона Има и други доказателства ,че е така!
Не, не било истина, произлизало от немска дума за княз-нещо като кнендз ?!Вероятно съществува, в някаква немска книга било от края на 11- ти век!?
Но реалната дума за княз на немски е Фюрст и я има изписана на монети от преди поне два века?Такива са били владетелите на някои от тридесетте немски държавици
Това ,какво показва, за тези ,които мислят , а не само могат да четат? И да цитират!
Че Кнендз появила се в края на 11- ти век, е някаква заемка в немския, отнякъде и в последствие отпаднала! Тя не звучи и с окончавието си на немски!? Откъде може да идва ?
Ами от нас, естествено!
Пресиян Втори умира в средата на 11- ти век и на надгробната му плоча в Словакия пише , че е Къназ!/ със Зет, от там вероятно идва "ДЗ"!!!!!!!!!!!!!!!

- О, неразумни уроде, на съвременен Български, защо се срамиш, да се наречеш Българин?
Актуално и днес!

Хубава вечер, приятелю!
цитирай
14. shtaparov - През 863 г. Константин-Кирил Фи...
21.05.2021 23:31
mt46 написа:
През 863 г. Константин-Кирил Философ и брат му Методий са изпратени от византийския император Михаил III да покръстят западните славяни и да организират богослужение във Великоморавия. Това е станало по молба на великоморавския княз Ростислав. За тази цел Константин-Кирил Философ създал една нова азбука – глаголицата. Тя е била използвана за държавни и религиозни документи и книги, а също и в създадената от Кирил Великоморавска академия (Великоморавско училище), където са били обучавани учениците на Константин Философ и Методий.

През септември 885 г. папа Стефан VI издава була, с която забранява богослужението на славянски език. От друга страна княз Святополк защитава интересите на Франкската империя и така през 886 г. и учениците на Константин-Кирил Философ и Методий са били принудени да избягат в България. С тяхното идване глаголицата е получила широко разпространение там. С глаголица и кирилица (създадена от Климент Охридски в края на IX век) са пишели старобългарските книжовници от IX, X и XI в. В Североизточна България са открити и многобройни надписи, писани с глаголица.

Някои от учениците са посетили Хърватско и Далмация, където възникнал ъглестият вариант на глаголицата и останал в употреба доста дълго време. Други отишли в Бохемия, където използването ѝ е частично възстановено през X и XI век.

В продължение на няколко века глаголицата и кирилицата се употребяват заедно, като постепенно кирилицата измества глаголицата през Средновековието. Отделни откъси или думи, писани с глаголица, се откриват в кирилски ръкописи до XIV век.

С глаголица са писали и в Русия, но доста рядко. В Хърватско глаголицата в т.нар. ъглест или илирийски вариант се запазва най-дълго – до средата на XVII в., но дори в края на XIX в. там излиза от печат богослужебна книга на нея.

Ако си забравил Солунската легенда нека ти припомня,че в нея Моравските владетели са наречени "Князе на Българите". На това сведение може да се вярва,с оглед написаното в Баварския географ и Дуклянския летопис. Нищо не ни дава основание да отхвърлим това твърдение- фактът,че някому то не се харесва не е научен аргумент!
цитирай
15. shtaparov - Кирилицата е създадена в Пресла...
21.05.2021 23:45
mt46 написа:
Кирилицата е създадена в Преславската книжовна школа в края на IX или началото на X век.[4][2][5] Сред най-ранните писмени паметници на кирилица е двуезичен надпис с гръцко и кирилско писмо на керамична ваза от Преслав, датирана към 931 г.[2] Традиционно кирилицата е приписвана на Климент Охридски, а името ѝ – в чест на св. Кирил – Константин Философ, на когото Климент Охридски е ученик. Кирилицата заменя глаголицата, създадена по-рано от Константин Философ-Кирил, съгласно византийската външна политика през IX век с цел славянските народи да не възприемат християнството от Рим. Подобно на латиницата, за основа на кирилицата е използвана гръцката азбука, която от своя страна произлиза от финикийската.[6] Солунските братя Константин Философ (Кирил) и Методий въвеждат глаголицата първоначално във Великоморавия, където са изпратени през 862 г. да разпространяват християнството на славянски език. Тогавашният владетел на Великоморавия – княз Ростислав, търси съдействие от византийския император Михаил III и за да отслаби влиянието на Източнофранкското кралство, чиито свещеници проповядват на латински език. След смъртта на Методий (Кирил умира по-рано) просветното дело на двамата братя е унищожено от немските духовници, а Климент Охридски, Наум Преславски, Горазд, Сава и Ангеларий ученици на братята са прокудени. (Петимата ученици и техните учители са така известните Свети Седмочисленици.)

Българският владетел Борис–Михаил кани учениците на Методий да се установят в България[7] и им възлага обучението на бъдещите свещеници на старобългарски език. Кирилицата се развива и разпространява първоначално в Охридската и Преславската книжовни школи.

Надписът от Крепча обаче днес е датиран в 921 г. а кога и къде точно е създадена Кирилицата,никой още не знае с положителност! Увереното говорене не ни решава проблема- то е само бодряшко повдигане на духовете,а истински факти реално нямаме: само хипотези от ХХ-ХХI век! ...
цитирай
16. shtaparov - На кого пречат ...
21.05.2021 23:48
mt46 написа:
На кого пречат славяните? През миналия век пречеха на нацистите. Сега пречат на шепа /секта/ кресливи етнонационалисти у нас, които работят против България и българския народ, всявайки омраза и противопоставяне и наливайки вода в мелниците на македонските и на други съседни националисти...
Има ли някой учен или политик преди 1944 г., който да е отричал славянството!?...
Вашите манипулации надминаха комунистическите манипулации!...

Объркал си се яко приятелю- на нас не ни пречат "славяните",пречат ни лъжите в науката!!! Точно с тия лъжи си служат македонистите и колкото по-скоро ги изкореним,толкова по-бързо ще преборим чумата на македонизма! Македонизмът е панславизъм в действие- измамниците се хващат за всяка лъжа,която може да окаля нас и да оневини арогантните им кражби! Затова ще ти кажа нещо под секрет: най-ужасяващите предатели в новата ни история до един бяха заразени с лъжите на панславизма! Искаш ли примери? Благоев, Димитров, Сандански, Влахов, Колишевски, Живков, Луканов, Виденов, Костов и Заев на кого служеха или още служат- не беше ли точно на него и на истеричните му изобретатели? Даа разбира се- именно на него,не на елинизма и на Българизма! Затова бих попитал на свой ред- на кого пречат Българите,та иска тяхното име навсякъде да бъде заменено от измислената фикция "славяни" ???
цитирай
17. shtaparov - Поздрави за ...
22.05.2021 00:12
nkf написа:
Поздрави за великолепния труд, Ангеле. Лъжата "славянство" трябва да се изобличава винаги и постоянно. С тази мръсна лъжа църквата и креатурните й дъщерни империи, унищожават българското и България. Славяни няма и никога не е имало. Това е една литературна измислица на шепа попове. Наистина човек трябва да е абсолютно малоумен, като комунистическият комплексиран тъпанар тачков, за пореден път "умно" цитирал уики, та да не може да различи истина от лъжа.

Благодаря ти- прав си,че с измамите трябва да се воюва ежедневно,а Марин взел да пита на кого пречат лъжите! Ами на борците за истината пречат очевидно,и аз бих му задал друг въпрос: на кого помагат лъжите,че жителите на Източна Европа били "славяни"- на Българите ли??!! Трай коньо за зелЕна трЕва: те помагат на някого,но на нас определено ни вредят! Заради тях половин България попадна под яростното иго на сърби, гърци, влашки роми и македонисти,а той тръгнал да защитава точно тях!
цитирай
18. shtaparov - Разбира се, че ...
22.05.2021 00:27
radostinalassa написа:
Разбира се, че има славянски езици. Това никой не може да го отрече.
Възхити ме майсторския трик на пантюркистите, които смятат, че прототюркският език е нашият български език. Ти не можеш да бъдеш такъв майстор. Така изкарват, че прототюркският е български. Вземи пример от тях.

Тоя "майсторски" трик не е измислен от глупавите пантюркисти,които нямат акъл за слива- от панслависти е измислен и както виждаш служи на тях- не служи на въшлясалите султани! И по какво се разбира,че има "славянски" езици- по пиянското ломотене на псевдоисторици като Микола, Гумильов, Нурутдинов и Блаватска? Ти им се връзваш веднага но аз бих ги запитал- защо тогава в древните извори пише че почти всички източноевропейци,включително набедените за "славяни" са били Българи???
цитирай
19. shtaparov - (Естествено е , че глаголицата е по - старата азбука)
22.05.2021 00:36
radostinalassa написа:
Достатъчно е човек да я види, и да се опита да я напише.

Пак разсъждаваме първосигнално: харесва ни по-неразбраното да е по-старо и затова го обявяваме за такова а не защото има доказателства,че наистина е било такова!
цитирай
20. shtaparov - Здравей приятелю!
22.05.2021 00:46
leonleonovpom2 написа:
И друг път съм давал този пример, но е поучителен!
На витража горе, на тавана на Мадридската катедрала, трета по големина в света, има изписана една дума на няколко езика, с различни азбуки

Тази, която отличава хората от животните
Дума!
Фигурира естествено и Българската, като СЛОВО, тогава! Изписана точно така!
Е, какво по- ясно доказателство за това, какво се разбира под словени в първите ни книги, в които тази дума фигурира!
Че азбуката е предназначена за славяните ли, не за Българите? Ами Българите? Те да бъдат пазванти, така ли?
Да поразсъждаваме върху словени! Ще рече хора, думащи! А в случая- и ПИШЕЩИ С новата азбука!
Един вид професия, не етнос!
И отново за мислещите- Да не би Българите да не са словеви и обратно- словените- Българи?

Днес се изумих и с друго Очебийно е, че княз произлиза от канас , изписано и на Омуртаговата колона Има и други доказателства ,че е така!
Не, не било истина, произлизало от немска дума за княз-нещо като кнендз ?!Вероятно съществува, в някаква немска книга било от края на 11- ти век!?
Но реалната дума за княз на немски е Фюрст и я има изписана на монети от преди поне два века?Такива са били владетелите на някои от тридесетте немски държавици
Това ,какво показва, за тези ,които мислят , а не само могат да четат? И да цитират!
Че Кнендз появила се в края на 11- ти век, е някаква заемка в немския, отнякъде и в последствие отпаднала! Тя не звучи и с окончавието си на немски!? Откъде може да идва ?
Ами от нас, естествено!
Пресиян Втори умира в средата на 11- ти век и на надгробната му плоча в Словакия пише , че е Къназ!/ със Зет, от там вероятно идва "ДЗ"!!!!!!!!!!!!!!!

- О, неразумни уроде, на съвременен Български, защо се срамиш, да се наречеш Българин?
Актуално и днес!

Хубава вечер, приятелю!

Точно с тази дума СЛОВО затапваме панславистите- видях я и при теб,проумял съм го и аз и определено съм на мнение,че да превръщаме следовниците на истинното Божие слово в никъде несъществувал етноним на "славата" може да означава само едно: хората,които го правят твърде зле познават "славянския" си език!
цитирай
21. radostinalassa - 18. shtaparov
22.05.2021 09:13
Слушала съм много лекции за славянските езици. Това означава , че ги има.
Не всички етноси могат да ги говорят и затова си имат свои езици, с бедни азбуки.





цитирай
22. radostinalassa - 19. shtaparov
22.05.2021 09:16
мисля, че Симеон е дал куп пари , за да избият хиляди агнета., да преписват старите книги от глаголица на кирилица, за да може децата да я научат. И на меме ми е пои - лесна кирилицата. А ти си твърде близък до глаголицата.
цитирай
23. batogo - !!!:))) Поздравления, приятелю Щапаров!
22.05.2021 09:18
Според скромните ми разбирания, славянството е чисто руска имперска средновековна измислица, целяща да определи първоначалните руски имперски интереси и апетити към източна Европа и най-вече към възловата позиция Балкански полуостров!
Чест и почитания за публикацията!
цитирай
24. panazea - Пантюркизма и панславизма се използват за разделение
22.05.2021 10:24
на Българския народ!
Двете страни на една и съща монета !
Пан
цитирай
25. mt46 - http://macedonia.kroraina.com/bg_ap/dp_44.html
22.05.2021 11:04
Стара българска литература. Апокрифи
Донка Петканова

Българско творчество в традициите на апокрифите

СЛОВО ОТ КИРИЛ ФИЛОСОФ КАК ПОКРЪСТИ БЪЛГАРИТЕ


Творбата е известна в науката като “Солунска легенда”. Според повечето изследвачи възниква в периода на византийското владичество, най-вероятно през XII в. Със своята патриотична насоченост тя се сближава с апокрифа “Слово за Синила”; с автобиографичната си форма се свързва с откровенията, а с приключенския си елемент (пътуване при далечен и непознат народ, препятствия) с апостолските деяния. Персонажът обаче е нов, взет от културната история на славяните; апокрифните елементи са примесени с български исторически предания, а целият материал е подчинен на патриотичното чувство на автора. В резултат на творческа обработка на елементи от апокрифите и фолклора се създава нова българска творба, която се отклонява съществено от “класическата” апокрифна литература, но в последна сметка е тясно свързана с нейните традиции.
Известни са 4 преписа (Софийски — XVI в., Тиквешки — XVI в.г Търновски и Константинов). Всички са обнародвани от Б. С т. А н г е л о в, Из старата българска, руска и сръбска литература, кн. Н. София, 1967, с. 63—66 (с подробен очерк и библиография на по-ранните издания на с. 44—62); Текста с превод у Й. И в а н о в, Северна Македония. С., 1906, с. 63—65. Други преводи: Д у й ч е в, Из старата, 1, с. 142—143; К. К у е в в Христоматия, с. 296 (по Тиквешки пр.). Тук препечатвам този превод.


Роден съм в Кападокия и се учих в Дамаск. И веднаж, когато бях в църквата на великата Александрийска патриаршия, чух отправен към мен от олтара глас, казвайки ми: “Кириле, Кириле, иди в обширната земя и сред славянските народи, наречени българи, защото господ те е определил да ги покръстиш и да им дадеш закон.”

Аз се наскърбих много, защото не знаех къде се намира българската земя. Тогава отидох в Кипър, но като не чух нито дума за българската земя, поисках да се завърна. Обаче се побоях да не стана като пророк Йона, и отидох в Крит. И тук ми казаха: “Иди в град Солун.”

И аз отидох и се явих при митрополит Йоан [1]. И когато му разказах, той ми се присмя и ми рече: “О, безумни старче, българите са човекоядци и ще те изядат.” Тогава излязох на пазара и чух българи да разговарят. И сърцето ми така се уплаши, че бях като в ад и тъмнина.

И един ден, в света неделя, излязох из църквата и седнах на мрамора, замислен и натъжен. Тогава видях гълъб [2], който говореше и носеше в устата си вързоп смокинови пръчки, двойно привързани. [3] Той ги хвърли в скута ми, аз ги прочетох и намерих, че са 32. Турих ги в пазвата си и ги занесох на митрополита. Тогава те се скриха в тялото ми и аз забравих гръцки език. И когато митрополитът изпрати да ме поканят на трапезата, аз не разбирах какво ми приказва по гръцки. Тогава всички се събраха и ми се чудеха. Също така те ме и скриха.

Чуха и българите за мене. И великият княз Десимир Моравски, Радивой, княз Преславски [4], и всичките български князе се събраха около Солун и воюваха срещу Солун три години, проливайки много кръв. И говореха: “Дайте ни човека, когото бог ни е изпратил!” Тогава ме дадоха.

Българите ме взеха с голяма радост и ме заведоха в град Равен [5] на река Брегалница. Аз им създадох 32 [6] букви. Аз ги учих малко, те сами много постигнаха. Те, каза господ, ще предадат на бога православната вяра и християнството.
цитирай
26. radostinalassa - Наистина са много тъпи
22.05.2021 18:15
Напр. - Аспаруховите българи били европеидни прототюрки. Това е уникално. по същата логиса негрите са негроидни протосемити.
цитирай
27. ka4ak - АНГЕЛЕ,КАК СГОТВИХА ЗАПАДНАТА МЛАДЕЖ.....ТА ПОСЛЕ,ДА ЗНАЕТЕ радев и сие,КАКВО НИ ГОТВЯТ....:(((
23.05.2021 00:28
15:59 - 6. panazea - КАЧАК , ЙЕЕЕЕ,ИМАХ КЛАСАЦИЯ:ЕЛИН ПЕПИН ПЪРВИ,А ЛЕМ И ЕФРЕМОВ,СЕ БОРЯТ,ЗА ВТОРО.....
panazea написа:
СЕГА НАКЪДЕ !
МЪГЛЯВИНАТА АНДРОМЕДА !
ТОНИ

СПРАСКАХА МИ КРАТУНАТА И ПРОУМЯХ,КАКВО Е ХРУМНАЛО НА ХРУШЧОВ,СЛЕД РАЗПРАВАТА С УНГАРИЯ.......
ТА МОКРИ СЪНИЩА НА МНОГО ДРУГАРИ......:(((((((((

Постинг: ЧЕСТИТ ПРАЗНИК,ПРИЯТЕЛИ!!!
Автор на постинга: ka4ak
цитирай
28. radostinalassa - сатанистите винаги са виждали зор ...
23.05.2021 13:27
ka4ak написа:
15:59 - 6. panazea - КАЧАК , ЙЕЕЕЕ,ИМАХ КЛАСАЦИЯ:ЕЛИН ПЕПИН ПЪРВИ,А ЛЕМ И ЕФРЕМОВ,СЕ БОРЯТ,ЗА ВТОРО.....
panazea написа:
СЕГА НАКЪДЕ !
МЪГЛЯВИНАТА АНДРОМЕДА !
ТОНИ

СПРАСКАХА МИ КРАТУНАТА И ПРОУМЯХ,КАКВО Е ХРУМНАЛО НА ХРУШЧОВ,СЛЕД РАЗПРАВАТА С УНГАРИЯ.......
ТА МОКРИ СЪНИЩА НА МНОГО ДРУГАРИ......:(((((((((

Постинг: ЧЕСТИТ ПРАЗНИК,ПРИЯТЕЛИ!!!
Автор на постинга: ka4ak


да се справят със славяните. В генетиката и езика им има голяма сила. Притеснявай се за Гейевропа и метисите.






цитирай
29. nkf - Поздрави за великолепния труд, ...
24.05.2021 13:31
shtaparov написа:
nkf написа:
Поздрави за великолепния труд, Ангеле. Лъжата "славянство" трябва да се изобличава винаги и постоянно. С тази мръсна лъжа църквата и креатурните й дъщерни империи, унищожават българското и България. Славяни няма и никога не е имало. Това е една литературна измислица на шепа попове. Наистина човек трябва да е абсолютно малоумен, като комунистическият комплексиран тъпанар тачков, за пореден път "умно" цитирал уики, та да не може да различи истина от лъжа.

Благодаря ти- прав си,че с измамите трябва да се воюва ежедневно,а Марин взел да пита на кого пречат лъжите! Ами на борците за истината пречат очевидно,и аз бих му задал друг въпрос: на кого помагат лъжите,че жителите на Източна Европа били "славяни"- на Българите ли??!! Трай коньо за зелЕна трЕва: те помагат на някого,но на нас определено ни вредят! Заради тях половин България попадна под яростното иго на сърби, гърци, влашки роми и македонисти,а той тръгнал да защитава точно тях!

Значи, Виж, Ангеле, не можеш да обясниш на физически, умствен и духовен уродлив пигмей като съветското комуне тачков неща, които засягат висш нравствен ред и са в полето на науката. Няма как да разкажеш на свинята, а и тя да те разбере, че чистата вода е далеч по-добра от помията. Аз не мога да разбера друго - защо съветски мангал-комунета със славянска идентичност, като тачков, се занимават с историята на България?
цитирай
30. shtaparov - Лекции
25.05.2021 04:20
radostinalassa написа:
Слушала съм много лекции за славянските езици. Това означава , че ги има.
Не всички етноси могат да ги говорят и затова си имат свои езици, с бедни азбуки

Хората неслучайно са казали че една лъжа става истина,когато я повториш 1000 пъти,а за бедната варваризирана азбука на гърците си права. Не забравяй,че лекции за даден език се изнасят,когато неговата идентичност е спорна и има нужда тя да бъде "утвърдена" по изпитания стар метод за 1000-кратното повторение на лъжата.
цитирай
31. shtaparov - мисля, че Симеон е дал куп пари, за да ...
25.05.2021 04:28
radostinalassa написа:
мисля, че Симеон е дал куп пари , за да избият хиляди агнета., да преписват старите книги от глаголица на кирилица, за да може децата да я научат. И на меме ми е пои - лесна кирилицата. А ти си твърде близък до глаголицата.

Точно пък агнета надали- за овце и овни съм повече съгласен,макар че и агнетата по Великден не са никак малко! ...
цитирай
32. shtaparov - Според ...
25.05.2021 04:32
batogo написа:
Според скромните ми разбирания, славянството е чисто руска имперска средновековна измислица, целяща да определи първоначалните руски имперски интереси и апетити към източна Европа и най-вече към възловата позиция Балкански полуостров!
Чест и почитания за публикацията!

Прав си Огняне- "славянството" и ментоюгославянството (уродливо негово отроче) са продукт на съвременни имперски интереси- не на автентични исторически реалности.
цитирай
33. shtaparov - (Пантюркизма и панславизма се използват за разделение)
25.05.2021 04:36
panazea написа:
на Българския народ!
Двете страни на една и съща монета !
Пан

Абсолютно права си, Тони- те са двете страни на една и съща ментосана монета,не оригинална а чист варваризат! :)
цитирай
34. shtaparov - Стара българска литература. Апокрифи...
25.05.2021 19:02
mt46 написа:
Стара българска литература. Апокрифи
Донка Петканова

Българско творчество в традициите на апокрифите

СЛОВО ОТ КИРИЛ ФИЛОСОФ КАК ПОКРЪСТИ БЪЛГАРИТЕ


Творбата е известна в науката като “Солунска легенда”. Според повечето изследвачи възниква в периода на византийското владичество, най-вероятно през XII в. Със своята патриотична насоченост тя се сближава с апокрифа “Слово за Синила”; с автобиографичната си форма се свързва с откровенията, а с приключенския си елемент (пътуване при далечен и непознат народ, препятствия) с апостолските деяния. Персонажът обаче е нов, взет от културната история на славяните; апокрифните елементи са примесени с български исторически предания, а целият материал е подчинен на патриотичното чувство на автора. В резултат на творческа обработка на елементи от апокрифите и фолклора се създава нова българска творба, която се отклонява съществено от “класическата” апокрифна литература, но в последна сметка е тясно свързана с нейните традиции.
Известни са 4 преписа (Софийски — XVI в., Тиквешки — XVI в.г Търновски и Константинов). Всички са обнародвани от Б. С т. А н г е л о в, Из старата българска, руска и сръбска литература, кн. Н. София, 1967, с. 63—66 (с подробен очерк и библиография на по-ранните издания на с. 44—62); Текста с превод у Й. И в а н о в, Северна Македония. С., 1906, с. 63—65. Други преводи: Д у й ч е в, Из старата, 1, с. 142—143; К. К у е в в Христоматия, с. 296 (по Тиквешки пр.). Тук препечатвам този превод.


Роден съм в Кападокия и се учих в Дамаск. И веднаж, когато бях в църквата на великата Александрийска патриаршия, чух отправен към мен от олтара глас, казвайки ми: “Кириле, Кириле, иди в обширната земя и сред славянските народи, наречени българи, защото господ те е определил да ги покръстиш и да им дадеш закон.”

Аз се наскърбих много, защото не знаех къде се намира българската земя. Тогава отидох в Кипър, но като не чух нито дума за българската земя, поисках да се завърна. Обаче се побоях да не стана като пророк Йона, и отидох в Крит. И тук ми казаха: “Иди в град Солун.”

И аз отидох и се явих при митрополит Йоан [1]. И когато му разказах, той ми се присмя и ми рече: “О, безумни старче, българите са човекоядци и ще те изядат.” Тогава излязох на пазара и чух българи да разговарят. И сърцето ми така се уплаши, че бях като в ад и тъмнина.

И един ден, в света неделя, излязох из църквата и седнах на мрамора, замислен и натъжен. Тогава видях гълъб [2], който говореше и носеше в устата си вързоп смокинови пръчки, двойно привързани. [3] Той ги хвърли в скута ми, аз ги прочетох и намерих, че са 32. Турих ги в пазвата си и ги занесох на митрополита. Тогава те се скриха в тялото ми и аз забравих гръцки език. И когато митрополитът изпрати да ме поканят на трапезата, аз не разбирах какво ми приказва по гръцки. Тогава всички се събраха и ми се чудеха. Също така те ме и скриха.

Чуха и българите за мене. И великият княз Десимир Моравски, Радивой, княз Преславски [4], и всичките български князе се събраха около Солун и воюваха срещу Солун три години, проливайки много кръв. И говореха: “Дайте ни човека, когото бог ни е изпратил!” Тогава ме дадоха.

Българите ме взеха с голяма радост и ме заведоха в град Равен [5] на река Брегалница. Аз им създадох 32 [6] букви. Аз ги учих малко, те сами много постигнаха. Те, каза господ, ще предадат на бога православната вяра и християнството.

Този извор добре си го цитирал,макар че там я няма думата "славянски" но ако държиш на него ще трябва да приемеш,че "славянските" народи са Българи- не тюркските или монголските!
цитирай
35. shtaparov - Напр. - Аспаруховите българи били ...
25.05.2021 19:13
radostinalassa написа:
Напр. - Аспаруховите българи били европеидни прототюрки. Това е уникално. по същата логиса негрите са негроидни протосемити.

Приемам хубавия ти хумор но ще добавя един факт,който на "нашите" тюрколози хич не им харесва. Първите тюрки и прототюрки са чисти европеиди- Скитски ТУРАНИ с индоевропейски език,който се променил след дългото робство към Рураните. Ето защо казионите са безподобни мошеници:

1. Те приемат безусловно,че "пра-Българите са тюрки. Затова рисуват дедите ни като цигани.
2. Когато се оказа,че "пра"-Българите нямат азиатски ген приеха,че те са европеидни тюрки и продължиха да ги рисуват като цигани,макар европеидите да са чисто бели хора!
3. Така те си затвориха очите и за факта,че първите тюрки и татари са чисти европеиди,много по-руси от днешните сърби и "македонци" и приличащи повече на руснаци!
цитирай
36. shtaparov - 15:59 - 6. panazea - КАЧАК, ...
25.05.2021 19:17
ka4ak написа:
15:59 - 6. panazea - КАЧАК , ЙЕЕЕЕ,ИМАХ КЛАСАЦИЯ:ЕЛИН ПЕПИН ПЪРВИ,А ЛЕМ И ЕФРЕМОВ,СЕ БОРЯТ,ЗА ВТОРО.....
panazea написа:
СЕГА НАКЪДЕ !
МЪГЛЯВИНАТА АНДРОМЕДА !
ТОНИ

СПРАСКАХА МИ КРАТУНАТА И ПРОУМЯХ,КАКВО Е ХРУМНАЛО НА ХРУШЧОВ,СЛЕД РАЗПРАВАТА С УНГАРИЯ.......
ТА МОКРИ СЪНИЩА НА МНОГО ДРУГАРИ......:(((((((((

Постинг: ЧЕСТИТ ПРАЗНИК,ПРИЯТЕЛИ!!!
Автор на постинга: ka4ak

Не знаем какво ни готвят приятелю- ако знаеш какво е кажи ни.
цитирай
37. shtaparov - 15:59 - 6. panazea - КАЧАК, ЙЕЕЕЕ, ...
25.05.2021 19:19
radostinalassa написа:
ka4ak написа:
15:59 - 6. panazea - КАЧАК , ЙЕЕЕЕ,ИМАХ КЛАСАЦИЯ:ЕЛИН ПЕПИН ПЪРВИ,А ЛЕМ И ЕФРЕМОВ,СЕ БОРЯТ,ЗА ВТОРО.....
panazea написа:
СЕГА НАКЪДЕ !
МЪГЛЯВИНАТА АНДРОМЕДА !
ТОНИ

СПРАСКАХА МИ КРАТУНАТА И ПРОУМЯХ,КАКВО Е ХРУМНАЛО НА ХРУШЧОВ,СЛЕД РАЗПРАВАТА С УНГАРИЯ.......
ТА МОКРИ СЪНИЩА НА МНОГО ДРУГАРИ......:(((((((((

Постинг: ЧЕСТИТ ПРАЗНИК,ПРИЯТЕЛИ!!!
Автор на постинга: ka4ak


да се справят със славяните. В генетиката и езика им има голяма сила. Притеснявай се за Гейевропа и метисите.

Притеснявам се съвсем малко за метисите- от тях има стотици милиони в Русия, САЩ, Турция, Казахстан, Синцзян, Бразилия, Боливия, Колумбия, Венецуела, Мексико и пр.
цитирай
38. shtaparov - Поздрави за великолепния труд, ...
25.05.2021 19:24
nkf написа:
shtaparov написа:
nkf написа:
Поздрави за великолепния труд, Ангеле. Лъжата "славянство" трябва да се изобличава винаги и постоянно. С тази мръсна лъжа църквата и креатурните й дъщерни империи, унищожават българското и България. Славяни няма и никога не е имало. Това е една литературна измислица на шепа попове. Наистина човек трябва да е абсолютно малоумен, като комунистическият комплексиран тъпанар тачков, за пореден път "умно" цитирал уики, та да не може да различи истина от лъжа.

Благодаря ти- прав си,че с измамите трябва да се воюва ежедневно,а Марин взел да пита на кого пречат лъжите! Ами на борците за истината пречат очевидно,и аз бих му задал друг въпрос: на кого помагат лъжите,че жителите на Източна Европа били "славяни"- на Българите ли??!! Трай коньо за зелЕна трЕва: те помагат на някого,но на нас определено ни вредят! Заради тях половин България попадна под яростното иго на сърби, гърци, влашки роми и македонисти,а той тръгнал да защитава точно тях!

Значи, Виж, Ангеле, не можеш да обясниш на физически, умствен и духовен уродлив пигмей като съветското комуне тачков неща, които засягат висш нравствен ред и са в полето на науката. Няма как да разкажеш на свинята, а и тя да те разбере, че чистата вода е далеч по-добра от помията. Аз не мога да разбера друго - защо съветски мангал-комунета със славянска идентичност, като тачков, се занимават с историята на България?

Някои хора със съмнителен произход (не знам дали Марин е между тях) се обиждат и дори плашат от прилива на Български ентусиазъм,който причинява разкриването на истината- така те стават защитници на лъжата и почват папагалски да повтарят всички лъжи за Българите,които са написани в "нашите" справочници. Стария строй учеше,че малцинствата са равни на мнозинството- затова те не могат да приемат,че Българинът има право да е господар на своята си земя и да пише народната си биография така,както се е случило в действителност а не така,както им изнася на тези или онези враждебни чужденци!
цитирай
39. radostinalassa - 30. shtaparov - Лекции
25.05.2021 20:12
Има източни,южни и западни славянски езици. Когато един народ се разселва се получава тази разлика.Кирил е създал азбука за народите, за да славят Бога на родния си език. Бил е много хитър българин и е измамил временно папата. Или пък за доста дълго време , да се надяваме.
Агнета има по Великден, но за книги трябват хиляди кожи.



цитирай
40. radostinalassa - 37. shtaparov
25.05.2021 20:14
Имах предвид янките, които са в 49 % метиси. В Южна Америка вече има 70 % жени и ще трябва да въвеждат харемите. Метисизацията води най - напред до изчезването на мъжете. А на изток отдавна са ги въвели.




цитирай
41. mt46 - Този коментар показва колко низки, некултурни, неграмотни, неморални, лъжливи и фалшиви са част от българските националисти!...
26.05.2021 10:46
nkf написа:
shtaparov написа:
nkf написа:
Поздрави за великолепния труд, Ангеле. Лъжата "славянство" трябва да се изобличава винаги и постоянно. С тази мръсна лъжа църквата и креатурните й дъщерни империи, унищожават българското и България. Славяни няма и никога не е имало. Това е една литературна измислица на шепа попове. Наистина човек трябва да е абсолютно малоумен, като комунистическият комплексиран тъпанар тачков, за пореден път "умно" цитирал уики, та да не може да различи истина от лъжа.

Благодаря ти- прав си,че с измамите трябва да се воюва ежедневно,а Марин взел да пита на кого пречат лъжите! Ами на борците за истината пречат очевидно,и аз бих му задал друг въпрос: на кого помагат лъжите,че жителите на Източна Европа били "славяни"- на Българите ли??!! Трай коньо за зелЕна трЕва: те помагат на някого,но на нас определено ни вредят! Заради тях половин България попадна под яростното иго на сърби, гърци, влашки роми и македонисти,а той тръгнал да защитава точно тях!

Значи, Виж, Ангеле, не можеш да обясниш на физически, умствен и духовен уродлив пигмей като съветското комуне тачков неща, които засягат висш нравствен ред и са в полето на науката. Няма как да разкажеш на свинята, а и тя да те разбере, че чистата вода е далеч по-добра от помията. Аз не мога да разбера друго - защо съветски мангал-комунета със славянска идентичност, като тачков, се занимават с историята на България?

цитирай
42. shtaparov - (Този коментар показва колко низки, некултурни, неграмотни, неморални, лъжливи и фалшиви са част от българските националисти!...)
27.05.2021 13:19
mt46 написа:
nkf написа:
shtaparov написа:
nkf написа:
Поздрави за великолепния труд, Ангеле. Лъжата "славянство" трябва да се изобличава винаги и постоянно. С тази мръсна лъжа църквата и креатурните й дъщерни империи, унищожават българското и България. Славяни няма и никога не е имало. Това е една литературна измислица на шепа попове. Наистина човек трябва да е абсолютно малоумен, като комунистическият комплексиран тъпанар тачков, за пореден път "умно" цитирал уики, та да не може да различи истина от лъжа.

Благодаря ти- прав си,че с измамите трябва да се воюва ежедневно,а Марин взел да пита на кого пречат лъжите! Ами на борците за истината пречат очевидно,и аз бих му задал друг въпрос: на кого помагат лъжите,че жителите на Източна Европа били "славяни"- на Българите ли??!! Трай коньо за зелЕна трЕва: те помагат на някого,но на нас определено ни вредят! Заради тях половин България попадна под яростното иго на сърби, гърци, влашки роми и македонисти,а той тръгнал да защитава точно тях!

Значи, Виж, Ангеле, не можеш да обясниш на физически, умствен и духовен уродлив пигмей като съветското комуне тачков неща, които засягат висш нравствен ред и са в полето на науката. Няма как да разкажеш на свинята, а и тя да те разбере, че чистата вода е далеч по-добра от помията. Аз не мога да разбера друго - защо съветски мангал-комунета със славянска идентичност, като тачков, се занимават с историята на България?

Който не харесва Българските родолюбци,той харесва чужди шовинисти и окупатори и е склонен на колаборация с тях! Дали вместо Българи ще харесваш турци, сърби, власи, руснаци или англичани за нас е все едно- който мрази своето,той обича чуждото и се превръща неминуемо в Кирякстефчов или в Херострат!
цитирай
43. ka4ak - 37. shtaparov ВИНАГИ,ЕДНО И СЪЩО!!!АХ,ТАЗИ ГАДНА ДЕМОКРАЦИЯ!!!ВЪРНАХ СЕ НА 23 МАЙ,НО НЕ ВДЯВАТЕ,А радев и сие,СА ПРЕДАТЕЛИ С ПЕТОЛЪЧКИ...:(((((((((
27.05.2021 14:55
shtaparov написа:
ka4ak написа:
15:59 - 6. panazea - КАЧАК , ЙЕЕЕЕ,ИМАХ КЛАСАЦИЯ:ЕЛИН ПЕПИН ПЪРВИ,А ЛЕМ И ЕФРЕМОВ,СЕ БОРЯТ,ЗА ВТОРО.....
panazea написа:
СЕГА НАКЪДЕ !
МЪГЛЯВИНАТА АНДРОМЕДА !
ТОНИ

СПРАСКАХА МИ КРАТУНАТА И ПРОУМЯХ,КАКВО Е ХРУМНАЛО НА ХРУШЧОВ,СЛЕД РАЗПРАВАТА С УНГАРИЯ.......
ТА МОКРИ СЪНИЩА НА МНОГО ДРУГАРИ......:(((((((((

Постинг: ЧЕСТИТ ПРАЗНИК,ПРИЯТЕЛИ!!!
Автор на постинга: ka4ak

Не знаем какво ни готвят приятелю- ако знаеш какво е кажи ни.


22.06 16:55 - ЗА ЯСНОТА.....
А ЛУКАНОВ,НЕЗАВИСИСИМО ОТ КУФАРЧЕТАТА,БАГАЖНИЦИТЕ И ВАГОНИТЕ С ПАРИ,НЕ ИСКАШЕ ДА СЕ ПУСКАТ НАРКОТИЦИТЕ В БЪЛГАРИЯ,НО ТАТАРЧЕВ ГО ПРИБРА И КАНАЛИТЕ ЗАРАБОТИХА,А И МУТРИТЕ И КАКВОТО СЕ СЕТИТЕ,СЪЩО!ПЪК КОГАТО ГО СВИТНСХТЕ,ПЕЧАТНИЦАТА ЗА ПАРИ СЕ САМОЗАБРАВИИИ....

Постинг: ПРИЯТЕЛИ,НЕУДОБЕН СЪМ..... СЗО-"ХРОНИЧНА,ПРОГРЕСИРАЩА И НЕЛЕЧИМА" здраво,право,умно дете-НАРКОМАН-срамувам се от НАС.....
Автор на постинга: ka4ak
цитирай
44. nkf - Поздрави за великолепния труд, ...
27.05.2021 15:44
mt46 написа:
nkf написа:
shtaparov написа:
nkf написа:
Поздрави за великолепния труд, Ангеле. Лъжата "славянство" трябва да се изобличава винаги и постоянно. С тази мръсна лъжа църквата и креатурните й дъщерни империи, унищожават българското и България. Славяни няма и никога не е имало. Това е една литературна измислица на шепа попове. Наистина човек трябва да е абсолютно малоумен, като комунистическият комплексиран тъпанар тачков, за пореден път "умно" цитирал уики, та да не може да различи истина от лъжа.

Благодаря ти- прав си,че с измамите трябва да се воюва ежедневно,а Марин взел да пита на кого пречат лъжите! Ами на борците за истината пречат очевидно,и аз бих му задал друг въпрос: на кого помагат лъжите,че жителите на Източна Европа били "славяни"- на Българите ли??!! Трай коньо за зелЕна трЕва: те помагат на някого,но на нас определено ни вредят! Заради тях половин България попадна под яростното иго на сърби, гърци, влашки роми и македонисти,а той тръгнал да защитава точно тях!

Значи, Виж, Ангеле, не можеш да обясниш на физически, умствен и духовен уродлив пигмей като съветското комуне тачков неща, които засягат висш нравствен ред и са в полето на науката. Няма как да разкажеш на свинята, а и тя да те разбере, че чистата вода е далеч по-добра от помията. Аз не мога да разбера друго - защо съветски мангал-комунета със славянска идентичност, като тачков, се занимават с историята на България?


Моят коментар - а и на Ангел - показва, че българите не търпим претенциите на неграмотни, тъпи, зловредни, българомразки, лъжливи и наистина ритнати в мозъка съветски мангали, какъвто си ти тачков. Още по-удивително е, как морален и физически недоразвит урод, като тебе, се домогна да дава оценки на българския национализъм? Айде ашладисаните влашки копанари, към които очевидно спадаш, да не вземат отношение към българската история.
цитирай
45. ednalady - № 26 Рассоо, а Московичите, какви са,ма Славянска сФфирке?)
28.05.2021 11:30
довечера, повече../и калпазаноо, сядай да четеш, недей се натиска..при УМНИТЕ))

**Истинската история на Московията. Четете, за да не се срамувате , когато срещнете потомците на хан Менгу. Годината е 1277, България е християнизирана от около 400 години. **
Московското княжество е основано от хан Менгу Тимур през 1277 г.
За какво наследство ни говорят тук, руснаците?
цитирай
46. krumbelosvet - Славяните много приличат на траките, описани от Херодот.
28.05.2021 12:24
Славяни има толкова, колкото има траки.
Това, че няма НИКАКВИ източници за среща между тия два етноса, населявали съседни и даже едни и същи земи, почти доказва, че става дума за един и същ ентос в две различни епохи.
И двата етнонима са елинско-гръцки от различни епохи - преди и след певръщането на траките в славяни - и означават РОБИ. Защото малко тракийски и славянски племена достигат ДЪРЖАВНА организация. Както при братята им скити има малка част ЦАРСКИ скити. Повечето племена, със своята племенно-селска обществена организация, са били лесна плячка за експедициите на елинските градове-държави. Самоназванията на тия племена са други и те са ги сменяли с лекота.
Словените са изключение. Като съседи на елините, те са приели ЧУЖДОТО название.
Но ЕЗИКЪТ, езикът на славяните се е оказал устойчив (преди епохата на телевицията и целенасочената англосаксонсо-юдейска асимилация).
цитирай
47. mt46 - Сори, но не съм от вашето, а и от никое, стадо!...
28.05.2021 12:26
42. shtaparov - (Този коментар показва колко низки, некултурни, неграмотни, неморални, лъжливи и фалшиви са част от българските националисти!...)
27.05 13:19

nkf написа:
Поздрави за великолепния труд, Ангеле. Лъжата "славянство" трябва да се изобличава винаги и постоянно. С тази мръсна лъжа църквата и креатурните й дъщерни империи, унищожават българското и България. Славяни няма и никога не е имало. Това е една литературна измислица на шепа попове. Наистина човек трябва да е абсолютно малоумен, като комунистическият комплексиран тъпанар тачков, за пореден път "умно" цитирал уики, та да не може да различи истина от лъжа.

Благодаря ти- прав си,че с измамите трябва да се воюва ежедневно,а Марин взел да пита на кого пречат лъжите! Ами на борците за истината пречат очевидно,и аз бих му задал друг въпрос: на кого помагат лъжите,че жителите на Източна Европа били "славяни"- на Българите ли??!! Трай коньо за зелЕна трЕва: те помагат на някого,но на нас определено ни вредят! Заради тях половин България попадна под яростното иго на сърби, гърци, влашки роми и македонисти,а той тръгнал да защитава точно тях!
/.../

Който не харесва Българските родолюбци,той харесва чужди шовинисти и окупатори и е склонен на колаборация с тях! Дали вместо Българи ще харесваш турци, сърби, власи, руснаци или англичани за нас е все едно- който мрази своето,той обича чуждото и се превръща неминуемо в Кирякстефчов или в Херострат!"

Аз съм доказал родолюбието си много повече от вас! Но има голяма разлика между родолюбие и краен национализъм! Вие сте по-големи фанатици, догматици и фалшификатори на историческите истини от комунистите! И като тях не уважавате правото на другомислие, мразите хората с различно мнение... Аз съм привърженик на умереността и крайностите на комунизма, на нацизма, на шовинизма са ми чужди...
цитирай
48. krumbelosvet - Мернах случайно по-горе,
28.05.2021 12:30
че ултра-антикомунистът и ултра-русофоб vmir е възхитен от поста. За съжаление авторът-историк не отстъпва на vmir по политически пристрастия, които ВИНАГИ се явяват по-силни от историческата обективност.
"Пороците" на славяните сочени от автора, са обясними. Главно с могъщата разложителна роля на Ватикана. И на по-напредналия Запад. Трябва ли да обясняваме защо е по-напреднал?
Добре. Да се опитаме...
цитирай
49. nedovolen - Няколко дни гледам постинга и немея ...
29.05.2021 18:44
Няколко дни гледам постинга и немея пред простотията на някои коментари. Няма да правя обосновка, Щапаров я е направил.
Свещена простота, някой бе казал.
Моя поправка - простотия.
:)))
цитирай
50. shtaparov - Няколко дни гледам постинга и ...
31.05.2021 00:25
nedovolen написа:
Няколко дни гледам постинга и немея пред простотията на някои коментари. Няма да правя обосновка, Щапаров я е направил.
Свещена простота, някой бе казал.
Моя поправка - простотия.
:)))

Благодаря приятелю!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: shtaparov
Категория: Политика
Прочетен: 4859219
Постинги: 269
Коментари: 9117
Гласове: 137610
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол
1. Потомци на Алцек в Италия- гайди и тъпани,Български носии,цървули и навуща
2. Българска аристокрация през XV-XVII век
3. Българи от Ниш 2018 г. празнуват деня на Съединението
4. 105 Български въстания срещу турците
5. Български печат на 4300 години
6. Тракийската богиня ДУЛА- виж ДУЛО и календарния термин ДИЛОМ
7. Автономни градове и области през XV-XVI в. в България
8. Тюрколози умишлено крият стари истории на България,издадени преди векове в чужбина
9. Фалшификатори на Българската история върлуват безнаказано в Уикипедия
10. Спароток срещу фалшификаторите на история
11. Мнението на велики личности за Българите
12. Скитско племе Авари- факти и извори
13. Ето колко е лесно да се разбере истината за произхода ни: статия на Спароток
14. "Пра"-Българите са потурчени с купища цинични лъжи по наш адрес,измислени от руската "наука"
15. България е дала заем на Франция през 1907 г. 145 милиона златни лева
16. Българска сватба от старо време- ориг.запис от 1962 г.,няма къде да го видите днес
17. Германски племена с феноменални имена: Дули,Галомани,Кавки,Камари,Фраки,Аварини,Еруски (Етруски),Балти,Бактери (=Бактри),Аугандзи (=Афганци),Албани,Гермиони,Вируни,Варни и пр.
18. Бълг.език забранен в Татарстан 1928 г.,а татарите клали Българи в Русия 1884г.
19. Руснаци спрягат Българите в конференция за Тенгри
20. Руски данни за Киев- основали го индуси,в него имало монголоиди и тюрки
21. Русите роднини на тюрките- руска статия
22. Евреите с италиански корени,навярно от етруските
23. Манихейството вид гностицизъм,основа на дуализма и богомилството
24. Орфей и синът му били в Египет- Спароток
25. Български календарни животни в дакийския зодиак
26. Сърби и Хървати в Стара Велика България
27. Българските тайни езици- част от тях
28. Истинската Илиада е фригийската
29. Именникът на князете- проучване на Стефан Чурешки
30. Ценни сведения за морските народи