Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.11.2020 18:30 - БЪЛГАРИЯ ТРЯБВА ДА ЗАЯВИ ЯСНО ЧЕ Е ГОТОВА ДА НАПУСНЕ ЕВРОСЪЮЗА, АКО БЪДЕ ПРИТИСНАТА ДА ОТСТЪПИ НА МАКЕДОНСКИТЕ КРАДЦИ
Автор: shtaparov Категория: Политика   
Прочетен: 14199 Коментари: 70 Гласове:
63

Последна промяна: 19.12.2020 23:58

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
БЪЛГАРИЯ ТРЯБВА ДА ЗАЯВИ ЯСНО ЧЕ Е ГОТОВА ДА НАПУСНЕ ЕВРОСЪЮЗА, АКО БЪДЕ ПРИТИСНАТА ДА ОТСТЪПИ НА МАКЕДОНСКИТЕ КРАДЦИ


   Европа трябва да разбере веднъж завинаги,че ИСТИНАТА И СПРАВЕДЛИВОСТТА са начин на живот в България. Те са част от народната ни култура и няма как да ни накара да приемем лъжите на македонизма. Тези лъжи са удар срещу сигурността на една страна-членка което значи,че те са удар срещу сигурността на ЕС!

  Наложеното ВЕТО от нашето правителство бе изключително далновиден исторически ход и висша степен на родолюбиво дело! То показа,че в нашата политика вече няма безгръбначни,които се огъват пред всеки крадец на Българска култура и показа на крадците,че те ще се съобразяват с истината а не ние с лъжата! Затова нека не се правят на ударени и на изненадани а нека да знаят,че кражбата на чужда култура е сериозно престъпление,което се наказва навсякъде по света!
          image

  Хубаво е в този смисъл да поясним,че това ВЕТО не е срещу Българския народ в "Македония"- то е срещу неговите потисници и денационализатори от Скопие! Пътят към Европа не може да минава през продажбата на Българско национално достойнство и на Българския народ в "Македония"! Затова България трябва да заяви че е готова да напусне Евросъюза,ако бъде принудена да върши глупости за своя сметка! Дали ще го направи реално е друг въпрос но трябва да покаже че гаврите с народа си имат граници,които не бива да бъдат пресичани от никой! Една такава постъпка ще покаже,че натискът срещу България застрашава Евросъюза с разпад,а ние сме избрали кое ни е по-скъпо- парите на Европа или цар Самуил, Гоце, Даме, Охрид, Битоля и Вардар!




Гласувай:
66


Вълнообразно


1. анонимен - Това е много важна тема. Някои са ...
22.11.2020 18:42
Това е много важна тема.Някои са против ветото и развиват теории, че то било в полза на путин.И аз смятам, че ветото е задължително.
Има съмнения, че борисов ще отстъпи пред германския натиск, който е огромен, и ще отмени ветото.Не вярвам, но ще видим.
Но най важното е, че корените на трагедията са в престъпния комунистически режим.
При преброяването 1946 310 хиляди българи от пиринския край са принудени да се пишат македонци, 40 хиляди, отказали, са пратени в затвори.
И що за същества живеят в димитровград, се чудя, та не си сменят името, а почитат тоя национален предател????
И в благоевград,щото оня е същият.
цитирай
2. bojinkata - Ветото ще трае докато Пудела на м...
22.11.2020 18:51
Ветото ще трае докато Пудела на меркел се изметне!
цитирай
3. blagovesteliseev - напълно подкрепям
22.11.2020 18:59
В целия провал, епидемии и корупция ако и тук отстъпим това ще бъде страшно. А тези патреоти, продавачи на българско гражданство няма ли най-после да направят нещо смислено. Хубаво че се противопоставихме засега, но ми се струва, че е само за парлама. Обзалагам се, че е за парлама.
цитирай
4. radostinalassa - Така е
22.11.2020 19:10
Хитрите янки се опитват да ни залъжат да подпишем фиктивно договора. Те с тяхната 200 - годишна търгашеска история си нямат понятие колко е стара нашата такава. Искат май да променят историята на света.
цитирай
5. andorey - Стига сте повтаряли едно и също и ...
22.11.2020 19:21
Стига сте повтаряли едно и също и нагнетявате напрежение между българи и македонци. И те си имат някакви основания хората. Сега ако нас някой ни накара да признаем украинските си корени, примерно, ще го направим ли? Северна Македония колкото се може по бързо в ЕС - това е единственото правилно решение.
цитирай
6. dobrodan - Е браво бе?! Те да влязат, ние да излезем? От Еврозоната?!
22.11.2020 20:33
Когато един народ е убеден, че трябва да се отдели от друг - по какъвто и начин да се е стигнало дотам - назад връщане няма.
Съжалявам. Жал ми е, мило ми е, но отдавна видях какво ще се случи и то се случва.
Нямаме какво да предложим на македонците освен българската ни обща история.
Като татари те са отпреди нас на тези земи, така че специално за азиатския им произход ни водят с горе-долу към 1500 години отпреди Аспарух. Отделно той що народ български е довел насам, отделно да си погледнат носиите и хората, за езика съвсем е ясна работата..... Да не ми се правят на много древни балканци, защото не са, не са били и няма и да бъдат такива! Илири били, траки били :):):), ха?
Илирия и Тракия са тюркоезични топоними, името на Македония завършва с типичното за тюркски език "ия" (страна, територия), да не излязат най-паче "магаданци" ?
цитирай
7. leonleonovpom2 - Здравей, Ангеле!
22.11.2020 22:07
разбира се, че трябва да покажем характер и то докрай!
И на Сърбия! Изтичат 101 години
да ни върнат Западните покрайнини И за Пирот и Ниш да се постави въпросът! За кандидатстване в ЕС- категорично условие! Такива, ама ще сме заедно, е като средната заплата на милионер и на този с минимална заплата Ето, това е виртуален комунизъм, много по- лош от реален!

Лека нощ, приятелю!
цитирай
8. nedovolen - То и без Македония, България отд...
23.11.2020 07:55
То и без Македония, България отдавна трябваше да напусне този ЕвропИйски съюз.
И без него разрухата си вървеше и продължава.
Кому е нужна силна България, освен на нас самите.
:)))
цитирай
9. shtaparov - Това е много важна тема. Някои са ...
23.11.2020 08:36
plonder написа:
Това е много важна тема.Някои са против ветото и развиват теории, че то било в полза на путин.И аз смятам, че ветото е задължително.
Има съмнения, че борисов ще отстъпи пред германския натиск, който е огромен, и ще отмени ветото.Не вярвам, но ще видим.
Но най важното е, че корените на трагедията са в престъпния комунистически режим.
При преброяването 1946 310 хиляди българи от пиринския край са принудени да се пишат македонци, 40 хиляди, отказали, са пратени в затвори.
И що за същества живеят в димитровград, се чудя, та не си сменят името, а почитат тоя национален предател????
И в благоевград,щото оня е същият.

Името на "Димитровград" мисля че е сменено със старото Цароброд,а в Бл-д имаше опит за смяна но хората не приемат турското "Джумая",а нови конструктивни идеи няма и накрая така си остана.
цитирай
10. shtaparov - Ветото ще трае докато ...
23.11.2020 08:37
bojinkata написа:
Ветото ще трае докато Пудела на меркел се изметне!

Аз се надявам че ще трае,докато хайдуците в Скопие не клекнат.
цитирай
11. shtaparov - В целия провал, епидемии и корупция ...
23.11.2020 08:39
blagovesteliseev написа:
В целия провал, епидемии и корупция ако и тук отстъпим това ще бъде страшно. А тези патреоти, продавачи на българско гражданство няма ли най-после да направят нещо смислено. Хубаво че се противопоставихме засега, но ми се струва, че е само за парлама. Обзалагам се, че е за парлама.

Надявам се да не е за парлама- това ВЕТО е първата достойна постъпка на наши политици от 30 години време!
цитирай
12. shtaparov - Хитрите ...
23.11.2020 08:41
radostinalassa написа:
Хитрите янки се опитват да ни залъжат да подпишем фиктивно договора. Те с тяхната 200 - годишна търгашеска история си нямат понятие колко е стара нашата такава. Искат май да променят историята на света.

Понятие може и наистина да нямат,но не виждам тяхната роля в Евросъюза.
цитирай
13. shtaparov - Стига сте ...
23.11.2020 08:43
andorey написа:
Стига сте повтаряли едно и също и нагнетявате напрежение между българи и македонци. И те си имат някакви основания хората. Сега ако нас някой ни накара да признаем украинските си корени, примерно, ще го направим ли? Северна Македония колкото се може по бързо в ЕС - това е единственото правилно решение.

Хубаво е в този смисъл да поясним,че това ВЕТО не е срещу Българския народ в "Македония"- то е срещу неговите потисници и денационализатори от Скопие!
цитирай
14. shtaparov - То и без Македония, България отд...
23.11.2020 08:48
nedovolen написа:
То и без Македония, България отдавна трябваше да напусне този ЕвропИйски съюз.И без него разрухата си вървеше и продължава.Кому е нужна силна България, освен на нас самите.:)))

Силна България бе нужна на Европа още 1915 г.- затова бе голямо боричкане кой да я привлече! Тя и сега й е нужна но проблемът сега е,че перспективите да станем отново силни са нищожни...
цитирай
15. shtaparov - разбира се, че трябва да покажем характер
23.11.2020 08:50
leonleonovpom2 написа:
разбира се, че трябва да покажем характер и то докрай!
И на Сърбия! Изтичат 101 години
да ни върнат Западните покрайнини И за Пирот и Ниш да се постави въпросът! За кандидатстване в ЕС- категорично условие! Такива, ама ще сме заедно, е като средната заплата на милионер и на този с минимална заплата Ето, това е виртуален комунизъм, много по- лош от реален!

Лека нощ, приятелю!

Абсолютно прав си приятелю- днес "Македония" го отнася за кражбите,да се готви Сърбия!
цитирай
16. shtaparov - Когато един народ ...
23.11.2020 08:56
dobrodan написа:
Когато един народ е убеден, че трябва да се отдели от друг - по какъвто и начин да се е стигнало дотам - назад връщане няма.
Съжалявам. Жал ми е, мило ми е, но отдавна видях какво ще се случи и то се случва.
Нямаме какво да предложим на македонците освен българската ни обща история.
Като татари те са отпреди нас на тези земи, така че специално за азиатския им произход ни водят с горе-долу към 1500 години отпреди Аспарух. Отделно той що народ български е довел насам, отделно да си погледнат носиите и хората, за езика съвсем е ясна работата..... Да не ми се правят на много древни балканци, защото не са, не са били и няма и да бъдат такива! Илири били, траки били :):):), ха?
Илирия и Тракия са тюркоезични топоними, името на Македония завършва с типичното за тюркски език "ия" (страна, територия), да не излязат най-паче "магаданци" ?

Прав си- те не са преди нас на Балканите,нито пък ние сме татари или тюрки! А да говорим,че връщане назад няма е трябвало още в 1946 г. (когато обаче бяхме под окупация)- Българския народ в "Македония" е отдавна обособена категория и НИКОЙ няма право да го денационализира,като превръща хората ни в изроди! Как бяха убеждавани Българите да стават "македонци"? С тояга и куршум- ето как! И да признаем,че връщане назад няма означава,че сме оправдали насилията над Българи и сме дали право на други насилници да си правят мръснишки експерименти с нас!
цитирай
17. radostinalassa - Как убеждаваха българите в Македония да станат македонци?
23.11.2020 14:17
Като избиха 15000 и повече висшисти без вина. Защото те можеха да поведат народа си. Не виждам причина да продаваме историята си. Македония ще стане като нас колония в ЕС. С ветото им правим добро. Та те са си българи.
цитирай
18. lexparsy -    С две ръце се съгласявам с мне...
23.11.2020 21:09
   С две ръце се съгласявам с мнението, и те поздравявам че го споделяш! Ала ще се въздържа от доводи, че лесно се разприказвам... :-))
   Но пък си спомних едно мое спонтанно "предсказание", още преди години... Че когато Европейският Съюз започна да се разпада, което е планирано още при създаването му, България ще бъде една от първите които ще излезе от него... Затова си го записвам при тебе че да си го имам... :-))))
    Приятна и споделена вечер да имаш!
     Лекс
цитирай
19. born - Като си мисля, че живеем в 21-ви век, ...
23.11.2020 21:30
Като си мисля, че живеем в 21-ви век, че претендираме и се навираме в ЕС с претенции за един разнороден глобален съюз с общи /без/гранични територии, че се чудим /според евроатлантическите критерии/ мъже ли сме, жени ли сме или някакви джендъри , в очите на европейците от ЕС изглеждаме май като някакви изкукали комплексари. И крайния резултат вероятно ще е унизителен за нас /за голямо съжаление/... Но ние сме свикнали на всичко и пак ще си псуваме на воля по кръчмите и дОма...
цитирай
20. get - До 19. born - Защо коментираш БЕЗ ПОЗНАНИЕ ЗА НЕЩАТА ?!
24.11.2020 10:04
born написа:
Като си мисля, че живеем в 21-ви век, че претендираме и се навираме в ЕС с претенции за един разнороден глобален съюз с общи /без/гранични територии, че се чудим /според евроатлантическите критерии/ мъже ли сме, жени ли сме или някакви джендъри , в очите на европейците от ЕС изглеждаме май като някакви изкукали комплексари. И крайния резултат вероятно ще е унизителен за нас /за голямо съжаление/... Но ние сме свикнали на всичко и пак ще си псуваме на воля по кръчмите и дОма...


Още през 1893 год. МЕНШЕВИКИТЕ от Вторият интернационал ПРОГЛАСЯВАТ ПРАВОТО НА САМООПРЕДЕЛЕНИЕ !
Ляво мислещите(като вас) интелигенти в Географската област Македония и подобните им България - Още от тогава ЗАПОЧВАТ ДА ГОВОРЯТ ЗА СЪЗДАВАНЕ НА МАКЕДОНСКА ДЪРЖАВА И НАРОД.
Това се попагандира и от така известните ТЕСНИ СОЦИАЛИСТИ - предвид изказването на Димитър Благоев в БЪЛГАРСКОТО НАРОДНО СЪБРАНИЕ - където заявява:
"... Аз НЕ СЪМ БЪЛГАРИН - аз съм МАКЕДОНСКИ СЛАВЯНИН".
Второ: Още в това негово съзнание ЗАПОЧВА ДА СЕ УПОТРЕБЯВА, ПОВТАРЯНАТА И КЪМ МОМЕНТА ОТ "МАКЕДОНСТВАЩИТЕ: - Теза, че БЪЛГАРИТЕ-ТЮРКИ са подтисници на МАКЕДОНСКИТЕ "СЛАВЯНИ".
Тук СПИРАМ БЕЗ ДА КОМЕНТИРАМ ... ОЩЕ ПО-ЯРКИТЕ ПРИМЕРИ ЗА НАЦИОНАЛНО ПРЕДАТЕЛСТВО - ИЗВЪРШЕНО ОТ не-БЪЛГАРСКИТЕ МАРКСИСТИ ... през последващите години.

Заключавайки?
Още от времена на БАЛКАНСКИТЕ ВОЙНИ(1912 - 13 години) ... където БЪЛГАРСКИТЕ ПАТРИОТИ ПРОЛИВАХА КРЪВТА СИ в БОРБА ЗА НАЦИОНАЛНО ОБЕДИНЕНИЕ ... БЪЛГАРИ-ОТЦЕПРЕДАТЕЛИ - предаваха ТОЗИ ЗАВЕЩАН ОТ ВРЕМЕ НА БЪЛГАРСКОТО ИДЕАЛ за национално ЕДИНЕНИЕ!
В тази им дейност ТЕ СОЦИАЛИСТИТЕ-КОМУНИСТИ ... бяха подкрепяни НЕ ОТ РЕАКЦИОННИТЕ БУРЖОАЗНО-МИЛИТАРИСТИЧНИ СИЛИ ... а най-вече от МАРКСИСТИТЕ СОЦИАЛИСТИ ... в Лицето на ВТОРИ а после и на ТРЕТИ ИНТЕРНАЦИОНАЛ!!

Стефане - закачи си го това на ухото ... и не прави изявление по теми ЗА КОИТО ОПРЕДЕЛЕНО НЕ СИ ПОДГОТВЕН ДА КОМЕНТИРАШ !!!
цитирай
21. shtaparov - Като ...
24.11.2020 11:25
radostinalassa написа:
Като избиха 15000 и повече висшисти без вина. Защото те можеха да поведат народа си. Не виждам причина да продаваме историята си. Македония ще стане като нас колония в ЕС. С ветото им правим добро. Та те са си българи.

Доколко добро им правим не знам но поне предупреждаваме крадците,които ги администрират да не си правят илюзии,че пак ще ни крадат!
цитирай
22. shtaparov -    С две ръце се съгласявам с мне...
24.11.2020 11:30
lexparsy написа:
   С две ръце се съгласявам с мнението, и те поздравявам че го споделяш! Ала ще се въздържа от доводи, че лесно се разприказвам... :-))
   Но пък си спомних едно мое спонтанно "предсказание", още преди години... Че когато Европейският Съюз започна да се разпада, което е планирано още при създаването му, България ще бъде една от първите които ще излезе от него... Затова си го записвам при тебе че да си го имам... :-))))
    Приятна и споделена вечер да имаш!
     Лекс

Благодаря- приятна и на теб!
цитирай
23. shtaparov - Като си мисля, че живеем в 21-ви век, ...
24.11.2020 11:35
born написа:
Като си мисля, че живеем в 21-ви век, че претендираме и се навираме в ЕС с претенции за един разнороден глобален съюз с общи /без/гранични територии, че се чудим /според евроатлантическите критерии/ мъже ли сме, жени ли сме или някакви джендъри , в очите на европейците от ЕС изглеждаме май като някакви изкукали комплексари. И крайния резултат вероятно ще е унизителен за нас /за голямо съжаление/... Но ние сме свикнали на всичко и пак ще си псуваме на воля по кръчмите и дОма...

Оо,аз на мястото на нашето правителство бих пратил протестна нота в германското посолство заради грубото вмешателсгво във вътрешните ни работи!
цитирай
24. shtaparov - Като си мисля, че ...
24.11.2020 11:48
get написа:
born написа:
Като си мисля, че живеем в 21-ви век, че претендираме и се навираме в ЕС с претенции за един разнороден глобален съюз с общи /без/гранични територии, че се чудим /според евроатлантическите критерии/ мъже ли сме, жени ли сме или някакви джендъри , в очите на европейците от ЕС изглеждаме май като някакви изкукали комплексари. И крайния резултат вероятно ще е унизителен за нас /за голямо съжаление/... Но ние сме свикнали на всичко и пак ще си псуваме на воля по кръчмите и дОма...


Още през 1893 год. МЕНШЕВИКИТЕ от Вторият интернационал ПРОГЛАСЯВАТ ПРАВОТО НА САМООПРЕДЕЛЕНИЕ !
Ляво мислещите(като вас) интелигенти в Географската област Македония и подобните им България - Още от тогава ЗАПОЧВАТ ДА ГОВОРЯТ ЗА СЪЗДАВАНЕ НА МАКЕДОНСКА ДЪРЖАВА И НАРОД.
Това се попагандира и от така известните ТЕСНИ СОЦИАЛИСТИ - предвид изказването на Димитър Благоев в БЪЛГАРСКОТО НАРОДНО СЪБРАНИЕ - където заявява:
"... Аз НЕ СЪМ БЪЛГАРИН - аз съм МАКЕДОНСКИ СЛАВЯНИН".
Второ: Още в това негово съзнание ЗАПОЧВА ДА СЕ УПОТРЕБЯВА, ПОВТАРЯНАТА И КЪМ МОМЕНТА ОТ "МАКЕДОНСТВАЩИТЕ: - Теза, че БЪЛГАРИТЕ-ТЮРКИ са подтисници на МАКЕДОНСКИТЕ "СЛАВЯНИ".
Тук СПИРАМ БЕЗ ДА КОМЕНТИРАМ ... ОЩЕ ПО-ЯРКИТЕ ПРИМЕРИ ЗА НАЦИОНАЛНО ПРЕДАТЕЛСТВО - ИЗВЪРШЕНО ОТ не-БЪЛГАРСКИТЕ МАРКСИСТИ ... през последващите години.

Заключавайки?
Още от времена на БАЛКАНСКИТЕ ВОЙНИ(1912 - 13 години) ... където БЪЛГАРСКИТЕ ПАТРИОТИ ПРОЛИВАХА КРЪВТА СИ в БОРБА ЗА НАЦИОНАЛНО ОБЕДИНЕНИЕ ... БЪЛГАРИ-ОТЦЕПРЕДАТЕЛИ - предаваха ТОЗИ ЗАВЕЩАН ОТ ВРЕМЕ НА БЪЛГАРСКОТО ИДЕАЛ за национално ЕДИНЕНИЕ!
В тази им дейност ТЕ СОЦИАЛИСТИТЕ-КОМУНИСТИ ... бяха подкрепяни НЕ ОТ РЕАКЦИОННИТЕ БУРЖОАЗНО-МИЛИТАРИСТИЧНИ СИЛИ ... а най-вече от МАРКСИСТИТЕ СОЦИАЛИСТИ ... в Лицето на ВТОРИ а после и на ТРЕТИ ИНТЕРНАЦИОНАЛ!!

Стефане - закачи си го това на ухото ... и не прави изявление по теми ЗА КОИТО ОПРЕДЕЛЕНО НЕ СИ ПОДГОТВЕН ДА КОМЕНТИРАШ !!!

В отговор на вражеските мръсотии срещу България,които описваш приятелю,още днес прогласявам правото на самоопределение на новгородската, псковската, уралската, сибирската, московската, казашката, кримската и самарската нации,а също правото им на независимост!
цитирай
25. get - До 24. shtaparov - Да се знае КОЙ ... ДОКАРА БЕДИТЕ НА БЪЛГАРИЯ ... защо, после ще обяснявам ?
24.11.2020 13:31
shtaparov написа:
get написа:
born написа:
Като си мисля, че живеем в 21-ви век, че претендираме и се навираме в ЕС с претенции за един разнороден глобален съюз с общи /без/гранични територии, че се чудим /според евроатлантическите критерии/ м ... Но ние сме свикнали на всичко и пак ще си псуваме на воля по кръчмите и дОма...


Още през 1893 год. МЕНШЕВИКИТЕ от Вторият интернационал ПРОГЛАСЯВАТ ПРАВОТО НА САМООПРЕДЕЛЕНИЕ !
Ляво мислещите(като вас) интелигенти в Географската област Македония и подобните им България - Още от тогава ЗАПОЧВАТ ДА ГОВОРЯТ ЗА СЪЗДАВАНЕ НА МАКЕДОНСКА ДЪРЖАВА И НАРОД.
Това се попагандира и от така известните ТЕСНИ СОЦИАЛИСТИ - предвид изказването на Димитър Благоев в БЪЛГАРСКОТО НАРОДНО СЪБРАНИЕ - където заявява:
"... Аз НЕ СЪМ БЪЛГАРИН - аз съм МАКЕДОНСКИ СЛАВЯНИН".
Второ: Още в това негово съзнание ЗАПОЧВА ДА СЕ УПОТРЕБЯВА, ПОВТАРЯНАТА И КЪМ МОМЕНТА ОТ "МАКЕДОНСТВАЩИТЕ: - Теза, че БЪЛГАРИТЕ-ТЮРКИ са подтисници на МАКЕДОНСКИТЕ "СЛАВЯНИ".
Тук СПИРАМ БЕЗ ДА КОМЕНТИРАМ ... ОЩЕ ПО-ЯРКИТЕ ПРИМЕРИ ЗА НАЦИОНАЛНО ПРЕДАТЕЛСТВО - ИЗВЪРШЕНО ОТ не-БЪЛГАРСКИТЕ МАРКСИСТИ ... през последващите години.

Заключавайки?
Още от времена на БАЛКАНСКИТЕ ВОЙНИ(1912 - 13 години) ... където БЪЛГАРСКИТЕ ПАТРИОТИ ПРОЛИВАХА КРЪВТА СИ в БОРБА ЗА НАЦИОНАЛНО ОБЕДИНЕНИЕ ... БЪЛГАРИ-ОТЦЕПРЕДАТЕЛИ - предаваха ТОЗИ ЗАВЕЩАН ОТ ВРЕМЕ НА БЪЛГАРСКОТО ИДЕАЛ за национално ЕДИНЕНИЕ!
В тази им дейност ТЕ СОЦИАЛИСТИТЕ-КОМУНИСТИ ... бяха подкрепяни НЕ ОТ РЕАКЦИОННИТЕ БУРЖОАЗНО-МИЛИТАРИСТИЧНИ СИЛИ ... а най-вече от МАРКСИСТИТЕ СОЦИАЛИСТИ ... в Лицето на ВТОРИ а после и на ТРЕТИ ИНТЕРНАЦИОНАЛ!!

Стефане - закачи си го това на ухото ... и не прави изявление по теми ЗА КОИТО ОПРЕДЕЛЕНО НЕ СИ ПОДГОТВЕН ДА КОМЕНТИРАШ !!

В отговор на вражеските мръсотии срещу България,които


Още през 1886 година Захарий Стоянов - постави въпроса "Кой" в едно свое полотическо обръщение - в подобен дух и аз питам КОЙ?

КОЙ нахлува по българските земи и завлича десетки хиляди българи в „омразните руски пустини“ (цитат от Раковски) при всяка от войните си с Османската империя ?!
КОЙ не признава Българската църква и Българската екзархия и обявява схизма против тях през 1872 г.
КОЙ провали образуването на голяма и сплотена българска държава, провали Цариградската конференция и заложи основите на Берлинския договор?!
КОЙ даде Добруджа на Румъния?
КОЙ даде Пиротско и Нишко на Сърбия?КОЙ остави умишлено Македония, Родопите, Беломорието в Османската империя?!
КОЙ разпокъса България и образува измислената васална държавичка Източна Румелия?
КОЙ си постави временно военно управление, а после назначи за министри руски генерал-губернатори, които веднага сключиха убийствени договори за източване на България?!
КОЙ задължи България да плаща издръжка за „руския окупационен корпус”, както сами си го наричат в чл. 8 на временния Сан Стефански договор и го преписват буквално в чл. 22 на Берлинския договор ?!
КОЙ получаваше тази издръжка, плащана от българския народ до 1902 г. и равна на 24 % от бюджета на държавата ?!
КОЙ организира преврати и метежи, финансирани с парите от „окупационния дълг”?!
КОЙ изпрати убийците на външния ни министър Вълчович и Стефан Стамболовъ?!
КОЙ не призна Съединението !?
КОЙ поиска още 10 милиона златни лева, за да признае едва през 1909 г. Съединението и ни принуди да изплащаме и окупационния дълг на т. нар . Източна Румелия ?!
КОЙ нападна България през 1885 г., ?!
КОЙ нападна България през 1913 г.,?!
КОЙ нападна България през 1916 г., ?!
КОЙ нападна България през 1944 г.?!
КОЙ взриви църквата „Света Неделя” през 1925 г.
КОЙ обяви официално „македонска“ нация и език през 1934 г.?!
КОЙ окупира България след 1944 г. и държа тук тристахиляден окупационен корпус, чиято издръжка беше по-голяма от бюджета на България?!
КОЙ организира Кървавия Божик на 7 януари 1945 г. и изби над 20 000 българи в Пиринска и Вардарска Македония, защото не се отказаха от своето българско име ?!
КОЙ постави марионетно правителство, което угоднически обслужваше окупаторите, докато избиваше цвета на българската нация?!
КОЙ източваше България 4 десетилетия и я задължаваше да си предава селскостопанската продукция под себестойност, докато плащаше за руския газ и петрол над международните цени?!
КОЙ взе целия златен разерев на БНБ в периода 1960 – 1964 г. ?!
КОЙ ни задължаваше да му изкупуваме остарелите технологии и въоръжение и то срещу долари?!
КОЙ натрупа 10 милиарда долара външен дълг?!
КОЙ постави марионетен режим и уби десетки хиляди българи, а други десетки хиляди хвърли в лагери и затвори!?
КОЙ създаде, организира, контролира и закриля ВИС, СИК, Мултигруп, мутрите, организираната престъпност?!
КОЙ фалира и източи 300 милиарда лева от 12 български банки през 1996 г. ?!
КОЙ домъкна мадридското чучело?!
КОЙ ни „продава” най-скъпия газ ?!
КОЙ ни дере със свръхнадценка при горивата, докато държавата ни получава най-малко средства от най-ниския акциз в Европа?!
КОЙ създаде КТБ още през 1988 г. по Живково време и после наливаше в банката парите на държавните ни предприятия, за да се финансират с тях паразитни порлитически проекти и обръчи от фирми на ДПС ?!
КОЙ създаде ДПС, още по времето на НРБ, чието ръководство още от създаването му е изцяло от доказани агенти на ДС – верни слуги на Кремъл ?!
КОЙ създаде СДС, НДСВ, ГЕРБ ?!
КОЙ предложи Пеевски !?
А Борисов ?! А Корнелия ?! А Каракачанов и Волен ?! А Доган ?!
КОЙ предложи Радев и Герджиков !?
КОЙ прибира от България годишно по 20 милиарда лева (¼ ОТ БВП) за най-скъпия газ и горива, с надценка, която ощетява България с поне 5 милиарда лева годишно?!
КОЙ е собственик на БТК, Булгартабак, Виваком, търговски и аптечни вериги, хотели и хотелски вериги?!
КОЙ ни „продава“ два безсмислени реактора за милиард по договор, подписан от безродни мекерета, на българска държавна заплата, но работещи за руските служби?!
КОЙ източи 4 милиарда лева от КТБ?!
КОЙ окупира и бетонира вече половината ни Черноморие?!
КОЙ владее над 30% от икономиката ни?!
КОЙ управлява и назначава българската олигархия и кому служи тя?!
КОЙ пише закони, които обслужват монопола и картелита?!
КОЙ владее медиите, телевизиите ни, та не задават въпроса КОЙ?!
КОЙ ?!
цитирай
26. radostinalassa - 21. shtaparov
24.11.2020 14:39
В момента в Македония пенсиите са по - високи от нашите при по - слаба икономика от нашата. Доходите им са по - високи.
цитирай
27. wasp - Подкрепям
24.11.2020 17:56
Напълно ветото наложено от правителството.
На наглите сръбски цървули трябва да се даде урок.
Но дълбоко се съмнявам че нашите продажни управници ще устоят на парите от евросъюза...
цитирай
28. fun1001 - ха така ))) една мъжка приказка, да се чуе...
24.11.2020 20:21
dobrodan написа:
Когато един народ е убеден, че трябва да се отдели от друг - по какъвто и начин да се е стигнало дотам - назад връщане няма.
Съжалявам. Жал ми е, мило ми е, но отдавна видях какво ще се случи и то се случва.
Нямаме какво да предложим на македонците освен българската ни обща история.
Като татари те са отпреди нас на тези земи, така че специално за азиатския им произход ни водят с горе-долу към 1500 години отпреди Аспарух. Отделно той що народ български е довел насам, отделно да си погледнат носиите и хората, за езика съвсем е ясна работата..... Да не ми се правят на много древни балканци, защото не са, не са били и няма и да бъдат такива! Илири били, траки били :):):), ха?
Илирия и Тракия са тюркоезични топоними, името на Македония завършва с типичното за тюркски език "ия" (страна, територия), да не излязат най-паче "магаданци" ?

цитирай
29. born - Уважаеми shtaparov,
24.11.2020 22:39
Само от уважение към теб и убедеността ти по отношение националните ни права и суверенитет не ще реагирам на последния пасаж в коментара на приятеля ти - комуниста- милиционер Гетю.
ПП. Запазвам си обаче правото на отговор на провокацията. Но не тук ! И сега ! Предай му да си го закачи на ухото.
цитирай
30. batogo - !!!:))) Поздравления, приятелю Щапаров!
25.11.2020 13:04
Според скромното ми мнение на родолюбец не-шовинист, ще допълня само, че България просто трябва твърдо, докрай да отстоява позицията си спрямо подписаната преди години между нашата страна и република Македония Декларация, но в никакъв случай не бива да обвързва това с членството ни в Европейския съюз и НАТО, защото такова смесване на нещата ще доведе България до твърде непредвидими, вероятно дори трагични последици!!
Ние с ясно съзнание сме избрали и сме поели по Добрия за Родината ни Път на цивилизационно развитие и ще е много жалко, безперспективно и дори глупаво от наша страна, ако заради някакви болни амбиции от близкото и далечно минало, започнем да разрушаваме извоюваните от нас с много усилия позиции в ЕС ! Миналото е история, която е невъзвратима, а настоящето е реалния живот, който въпреки постоянната опити за намеса на Кремъл и нашенските му марионетки за разединяване и отслабване на държавата, е най-доброто за Родината ни след падането ни под съветска окупация преди 76 години и последвалия варварски комунизъм на примитивите!!
С цялото ми уважение към твоето мнение мисля, че Истината никога не е в крайностите и крайните решения, а в намирането на разумни компромиси за взаимна изгода, каквито са застъпени в Декларацията.
Изцяло подкрепям мнението на блогъра Гет за отвратителното руско отношение към народа и държавата ни!
цитирай
31. get - До 29. born - Неуважемият, подписващ се Порн ?
25.11.2020 15:40
born написа:
Само от уважение към теб и убедеността ти по отношение националните ни права и суверенитет не ще реагирам на последния пасаж в коментара на приятеля ти - комуниста- милиционер Гетю.
ПП. Запазвам си обаче правото на отговор на провокацията. Но не тук ! И сега ! Предай му да си го закачи на ухото.


Стефане, като сте толкова ПОДГОТВЕН? - Защото трябва да отлагате с РАЗОБЛИЧАВАНЕТО на ... ДА ОТБЕЛЕЖИМ: комуниста и милиционер Гет ?!

Или ЗАЩОТО НЯМАте АРГУМЕНТИ ... ЕДИНСТВЕНИЯТ НИ ТАКЪВ ОСТАВАТ - ЛИЧНИТЕ НАПАДКИ А НЕ ФАКТИТЕ !!!

И в заключение ВЕЧЕ КЪМ ДВАМА ВИ С ЩАПАРОВ - СЛЕДВА ОТБЕЛЕЖА?

Да не си правим илюзиите, че В ОСНОВНИЯТ ДОКУМЕНТ - КОНСТИТУЦИЯТА НА БЪЛГАРИЯ - продължава да е в действие ... това написано в отменената през 1991 год. "Живкова-конституция" - която прогласяваше - ЦИТАТ?

"НИЕ,

гражданите на Народна Република България, наследници на велики революционни традиции, изковани във вековни борби за свобода и човешки правдини, за народна власт и социалистическо преустройство на обществото.

КАТО СЕ ОСНОВАВАМЕ
на историческата победа на Деветосептемврийската социалистическа революция от 1944 година, завоювана под ръководството на Българската комунистическа партия и с решаващата помощ на Съветската армия-освободителка от работническата класа, трудещите се селяни и народната интелигенция
...
КАТО СЕ ОПИРАМЕ

на сътрудничеството и взаимопомощта със Съюза на съветските социалистически републики и с другите страни от социалистическата общност;

на подкрепата на международното комунистическо и работническо движение и на всички прогресивни сили в света;

ТВЪРДО РЕШЕНИ
да изградим под ръководството на Българската комунистическа партия и в изпълнение на нейната Програма развито социалистическо общество у нас ...

КАТО СЕ ОПИРАМЕ

на сътрудничеството и взаимопомощта със Съюза на съветските социалистически републики и с другите страни от социалистическата общност;

на подкрепата на международното комунистическо и работническо движение и на всички прогресивни сили в света;

ТВЪРДО РЕШЕНИ

да изградим под ръководството на Българската комунистическа партия и в изпълнение на нейната Програма развито социалистическо общество у нас, да увеличаваме със своя труд социалистическата собственост, материалното и духовното богатство на народа, да разгръщаме и задълбочаваме социалистическата демокрация, да създаваме все по-благоприятни условия за многостранен разцвет на свободната човешка личност;

да укрепваме и да разширяваме нерушимия съюз, дружбата и всестранното сътрудничество със Съюза на Съветските социалистически републики и с другите братски социалистически страни;

да подкрепяме справедливата борба на народите за независимост и социален прогрес;

да съдействуваме за заздравяване на световния мир, за разбирателство между всички народи на земята;

КАТО ОТБЕЛЯЗВАМЕ значението на Конституцията на Народна република България от 1947 година и КАТО ДОРАЗВИВАМЕ нейните основни принципи с оглед на новия етап от изграждането на социалистическото общество в нашата Родина.

ПРИЕХМЕ

чрез всенародно гласуване

тази

КОНСТИТУЦИЯ"

Край на ЦИТАТА и коментар-допълнение?????

- Това НЕДОНОСЧЕ(на "конституция") ВЕЧЕ ГО НЯМА ... но явно За хора СЪС СТЕВОУСЕЩАНЕ като КРЕМЪЛСКИЯТ-РОБ, Стефан - този факт ВСЕ ОЩЕ СТОИ НЕ-от-БЕЛЯЗАН !!?
цитирай
32. bojo12345 - Мисля, че едно говори кръвта и българският дух, а друго - действителността.
25.11.2020 16:33
България не е суверенна държава и не може да изказва собствено мнение. Да изчакаме да видим последния епизод на сагата.
цитирай
33. zaw12929 - ЗА ПОДКРЕПА ОТ ВСИЧКИ БЪЛГАРИ- БЕЗ ОТСТЪПКА
25.11.2020 16:39
БЪЛГАРИЯ ТРЯБВА ДА ЗАЯВИ ЯСНО ЧЕ Е ГОТОВА ДА НАПУСНЕ ЕВРОСЪЮЗА, АКО БЪДЕ ПРИТИСНАТА ДА ОТСТЪПИ НА МАКЕДОНСКИТЕ КРАДЦИ
цитирай
34. born - https://1997.blog.bg/politika/2020/11/25/pustite-makedonci-stanali-avstriici-a-koga-evropa-shte-poeme.1736906
25.11.2020 21:10
Струва ми се, че моите прогнози се потвърждават.
За съжаление !
цитирай
35. nedovolen - Като гледам коментарите, поне тук ...
26.11.2020 14:42
Като гледам коментарите, поне тук не е правилно да се разделяме. Иначе Историята се повтаря!
После търсим виновни.
:)))
цитирай
36. get - До 34. born - Вместо да даваш линк към ПОРЕДНИЯТ ДЕЗИНФОРМАЦИОНЕН МАТЕРИАЛ - от ПРОРУСКИЯТ в-к "Дума" ... Почвай с ... ?!
26.11.2020 16:00
born написа:
Струва ми се, че моите прогнози се потвърждават.
За съжаление !


... разобличаването ми!!!

И/или ако не можеш ВЗЕМИ ТА ОТГОВОРИ - НА ПОСТАВЕНИЯТ ВЪПРОС ... от "умната-КАТО-СТАРОЗАГОРСКИ-ПУТЛЕРИСТ"?

born написа:

В момента в Македония пенсиите са по - високи от нашите при по - слаба икономика от нашата. Доходите им са по - високи.


Глупостинче, НЕ В МОМЕНТА ... а от време ОЩЕ ХИЛЯДА ДЕВЕТСТОТИН ЧЕТИРИДЕСЕТ И ОСМА - не САМО НА МАКЕДОНИЯ ... А НА ЦЯЛА ЮГОСЛАВИЯ - БЕ ПРЕДОПРЕДЕЛЕНО - ПЕНСИИТЕ И ЗАПЛАТИТЕ ДА ИМ СА ПО-ВИСОКИ ?!

- Защо Е ТАКА? - градският ти И МОЙ РАЗОБЛИЧИТЕЛ Стефан - нека ОБОСНОВАНО ДА ОТГОВОРИ :)))) ????
цитирай
37. radostinalassa - Това е нова проба за българите от страна...
26.11.2020 18:04
на ЕС и янките , каквато беше Истанбулската конвенция. Много важно за западните извратеняци е да покварят децата на Изтока. Както и разбира се да им отнемат историята и така да ги направят безродни.
цитирай
38. shtaparov - Като си мисля, че живеем в 21-ви век, ...
27.11.2020 11:06
get написа:
shtaparov написа:
get написа:
born написа:
Като си мисля, че живеем в 21-ви век, че претендираме и се навираме в ЕС с претенции за един разнороден глобален съюз с общи /без/гранични територии, че се чудим /според евроатлантическите критерии/ м ... Но ние сме свикнали на всичко и пак ще си псуваме на воля по кръчмите и дОма...


Още през 1893 год. МЕНШЕВИКИТЕ от Вторият интернационал ПРОГЛАСЯВАТ ПРАВОТО НА САМООПРЕДЕЛЕНИЕ !
Ляво мислещите(като вас) интелигенти в Географската област Македония и подобните им България - Още от тогава ЗАПОЧВАТ ДА ГОВОРЯТ ЗА СЪЗДАВАНЕ НА МАКЕДОНСКА ДЪРЖАВА И НАРОД.
Това се попагандира и от така известните ТЕСНИ СОЦИАЛИСТИ - предвид изказването на Димитър Благоев в БЪЛГАРСКОТО НАРОДНО СЪБРАНИЕ - където заявява:
"... Аз НЕ СЪМ БЪЛГАРИН - аз съм МАКЕДОНСКИ СЛАВЯНИН".
Второ: Още в това негово съзнание ЗАПОЧВА ДА СЕ УПОТРЕБЯВА, ПОВТАРЯНАТА И КЪМ МОМЕНТА ОТ "МАКЕДОНСТВАЩИТЕ: - Теза, че БЪЛГАРИТЕ-ТЮРКИ са подтисници на МАКЕДОНСКИТЕ "СЛАВЯНИ".
Тук СПИРАМ БЕЗ ДА КОМЕНТИРАМ ... ОЩЕ ПО-ЯРКИТЕ ПРИМЕРИ ЗА НАЦИОНАЛНО ПРЕДАТЕЛСТВО - ИЗВЪРШЕНО ОТ не-БЪЛГАРСКИТЕ МАРКСИСТИ ... през последващите години.

Заключавайки?
Още от времена на БАЛКАНСКИТЕ ВОЙНИ(1912 - 13 години) ... където БЪЛГАРСКИТЕ ПАТРИОТИ ПРОЛИВАХА КРЪВТА СИ в БОРБА ЗА НАЦИОНАЛНО ОБЕДИНЕНИЕ ... БЪЛГАРИ-ОТЦЕПРЕДАТЕЛИ - предаваха ТОЗИ ЗАВЕЩАН ОТ ВРЕМЕ НА БЪЛГАРСКОТО ИДЕАЛ за национално ЕДИНЕНИЕ!
В тази им дейност ТЕ СОЦИАЛИСТИТЕ-КОМУНИСТИ ... бяха подкрепяни НЕ ОТ РЕАКЦИОННИТЕ БУРЖОАЗНО-МИЛИТАРИСТИЧНИ СИЛИ ... а най-вече от МАРКСИСТИТЕ СОЦИАЛИСТИ ... в Лицето на ВТОРИ а после и на ТРЕТИ ИНТЕРНАЦИОНАЛ!!

Стефане - закачи си го това на ухото ... и не прави изявление по теми ЗА КОИТО ОПРЕДЕЛЕНО НЕ СИ ПОДГОТВЕН ДА КОМЕНТИРАШ !!

В отговор на вражеските мръсотии срещу България,които


Още през 1886 година Захарий Стоянов - постави въпроса "Кой" в едно свое полотическо обръщение - в подобен дух и аз питам КОЙ?

КОЙ нахлува по българските земи и завлича десетки хиляди българи в „омразните руски пустини“ (цитат от Раковски) при всяка от войните си с Османската империя ?!
КОЙ не признава Българската църква и Българската екзархия и обявява схизма против тях през 1872 г.
КОЙ провали образуването на голяма и сплотена българска държава, провали Цариградската конференция и заложи основите на Берлинския договор?!
КОЙ даде Добруджа на Румъния?
КОЙ даде Пиротско и Нишко на Сърбия?КОЙ остави умишлено Македония, Родопите, Беломорието в Османската империя?!
КОЙ разпокъса България и образува измислената васална държавичка Източна Румелия?
КОЙ си постави временно военно управление, а после назначи за министри руски генерал-губернатори, които веднага сключиха убийствени договори за източване на България?!
КОЙ задължи България да плаща издръжка за „руския окупационен корпус”, както сами си го наричат в чл. 8 на временния Сан Стефански договор и го преписват буквално в чл. 22 на Берлинския договор ?!
КОЙ получаваше тази издръжка, плащана от българския народ до 1902 г. и равна на 24 % от бюджета на държавата ?!
КОЙ организира преврати и метежи, финансирани с парите от „окупационния дълг”?!
КОЙ изпрати убийците на външния ни министър Вълчович и Стефан Стамболовъ?!
КОЙ не призна Съединението !?
КОЙ поиска още 10 милиона златни лева, за да признае едва през 1909 г. Съединението и ни принуди да изплащаме и окупационния дълг на т. нар . Източна Румелия ?!
КОЙ нападна България през 1885 г., ?!
КОЙ нападна България през 1913 г.,?!
КОЙ нападна България през 1916 г., ?!
КОЙ нападна България през 1944 г.?!
КОЙ взриви църквата „Света Неделя” през 1925 г.
КОЙ обяви официално „македонска“ нация и език през 1934 г.?!
КОЙ окупира България след 1944 г. и държа тук тристахиляден окупационен корпус, чиято издръжка беше по-голяма от бюджета на България?!
КОЙ организира Кървавия Божик на 7 януари 1945 г. и изби над 20 000 българи в Пиринска и Вардарска Македония, защото не се отказаха от своето българско име ?!
КОЙ постави марионетно правителство, което угоднически обслужваше окупаторите, докато избиваше цвета на българската нация?!
КОЙ източваше България 4 десетилетия и я задължаваше да си предава селскостопанската продукция под себестойност, докато плащаше за руския газ и петрол над международните цени?!
КОЙ взе целия златен разерев на БНБ в периода 1960 – 1964 г. ?!
КОЙ ни задължаваше да му изкупуваме остарелите технологии и въоръжение и то срещу долари?!
КОЙ натрупа 10 милиарда долара външен дълг?!
КОЙ постави марионетен режим и уби десетки хиляди българи, а други десетки хиляди хвърли в лагери и затвори!?
КОЙ създаде, организира, контролира и закриля ВИС, СИК, Мултигруп, мутрите, организираната престъпност?!
КОЙ фалира и източи 300 милиарда лева от 12 български банки през 1996 г. ?!
КОЙ домъкна мадридското чучело?!
КОЙ ни „продава” най-скъпия газ ?!
КОЙ ни дере със свръхнадценка при горивата, докато държавата ни получава най-малко средства от най-ниския акциз в Европа?!
КОЙ създаде КТБ още през 1988 г. по Живково време и после наливаше в банката парите на държавните ни предприятия, за да се финансират с тях паразитни порлитически проекти и обръчи от фирми на ДПС ?!
КОЙ създаде ДПС, още по времето на НРБ, чието ръководство още от създаването му е изцяло от доказани агенти на ДС – верни слуги на Кремъл ?!
КОЙ създаде СДС, НДСВ, ГЕРБ ?!
КОЙ предложи Пеевски !?
А Борисов ?! А Корнелия ?! А Каракачанов и Волен ?! А Доган ?!
КОЙ предложи Радев и Герджиков !?
КОЙ прибира от България годишно по 20 милиарда лева (¼ ОТ БВП) за най-скъпия газ и горива, с надценка, която ощетява България с поне 5 милиарда лева годишно?!
КОЙ е собственик на БТК, Булгартабак, Виваком, търговски и аптечни вериги, хотели и хотелски вериги?!
КОЙ ни „продава“ два безсмислени реактора за милиард по договор, подписан от безродни мекерета, на българска държавна заплата, но работещи за руските служби?!
КОЙ източи 4 милиарда лева от КТБ?!
КОЙ окупира и бетонира вече половината ни Черноморие?!
КОЙ владее над 30% от икономиката ни?!
КОЙ управлява и назначава българската олигархия и кому служи тя?!
КОЙ пише закони, които обслужват монопола и картелита?!
КОЙ владее медиите, телевизиите ни, та не задават въпроса КОЙ?!
КОЙ ?!

Отговорът е ясен от само себе си.
цитирай
39. shtaparov - В момента в Македония пенсиите са по ...
27.11.2020 11:11
radostinalassa написа:
В момента в Македония пенсиите са по - високи от нашите при по - слаба икономика от нашата. Доходите им са по - високи.

Това е умишлено направено от хората,които създадоха фалшивата "македонска" нация.
цитирай
40. shtaparov - Подкрепям напълно ветото ...
27.11.2020 11:14
wasp написа:
Напълно ветото наложено от правителството.
На наглите сръбски цървули трябва да се даде урок.
Но дълбоко се съмнявам че нашите продажни управници ще устоят на парите от евросъюза...

Отлична характеристика на арогантните мошеници- "нагли сръбски цървули"- голяма похвала,но се надявам нашите да удържат!
цитирай
41. shtaparov - (ха така ))) една мъжка приказка, да се чуе...)
27.11.2020 11:18
fun1001 написа:
dobrodan написа:
Когато един народ е убеден, че трябва да се отдели от друг - по какъвто и начин да се е стигнало дотам - назад връщане няма.
Съжалявам. Жал ми е, мило ми е, но отдавна видях какво ще се случи и то се случва.
Нямаме какво да предложим на македонците освен българската ни обща история.
Като татари те са отпреди нас на тези земи, така че специално за азиатския им произход ни водят с горе-долу към 1500 години отпреди Аспарух. Отделно той що народ български е довел насам, отделно да си погледнат носиите и хората, за езика съвсем е ясна работата..... Да не ми се правят на много древни балканци, защото не са, не са били и няма и да бъдат такива! Илири били, траки били :):):), ха?
Илирия и Тракия са тюркоезични топоними, името на Македония завършва с типичното за тюркски език "ия" (страна, територия), да не излязат най-паче "магаданци" ?


Благодаря за подкрепата!
цитирай
42. shtaparov - Само от уважение ...
27.11.2020 11:23
born написа:
Само от уважение към теб и убедеността ти по отношение националните ни права и суверенитет не ще реагирам на последния пасаж в коментара на приятеля ти - комуниста- милиционер Гетю.
ПП. Запазвам си обаче правото на отговор на провокацията. Но не тук ! И сега ! Предай му да си го закачи на ухото.

Благодаря за уважението- ще му предам :)
цитирай
43. shtaparov - Според скромното ми мнение ...
27.11.2020 11:31
batogo написа:
Според скромното ми мнение на родолюбец не-шовинист, ще допълня само, че България просто трябва твърдо, докрай да отстоява позицията си спрямо подписаната преди години между нашата страна и република Македония Декларация, но в никакъв случай не бива да обвързва това с членството ни в Европейския съюз и НАТО, защото такова смесване на нещата ще доведе България до твърде непредвидими, вероятно дори трагични последици!!
Ние с ясно съзнание сме избрали и сме поели по Добрия за Родината ни Път на цивилизационно развитие и ще е много жалко, безперспективно и дори глупаво от наша страна, ако заради някакви болни амбиции от близкото и далечно минало, започнем да разрушаваме извоюваните от нас с много усилия позиции в ЕС ! Миналото е история, която е невъзвратима, а настоящето е реалния живот, който въпреки постоянната опити за намеса на Кремъл и нашенските му марионетки за разединяване и отслабване на държавата, е най-доброто за Родината ни след падането ни под съветска окупация преди 76 години и последвалия варварски комунизъм на примитивите!!
С цялото ми уважение към твоето мнение мисля, че Истината никога не е в крайностите и крайните решения, а в намирането на разумни компромиси за взаимна изгода, каквито са застъпени в Декларацията.
Изцяло подкрепям мнението на блогъра Гет за отвратителното руско отношение към народа и държавата ни!

Добре приятелю- приемам че си прав но Европа трябва да знае,че вмешателството на водещи страни членки в жизненоважни аспекти на нашите въгрешни работи поражда антиевропейски настроения у нас!
цитирай
44. shtaparov - Само от уважение ...
27.11.2020 11:42
get написа:
born написа:
Само от уважение към теб и убедеността ти по отношение националните ни права и суверенитет не ще реагирам на последния пасаж в коментара на приятеля ти - комуниста- милиционер Гетю.
ПП. Запазвам си обаче правото на отговор на провокацията. Но не тук ! И сега ! Предай му да си го закачи на ухото.


Стефане, като сте толкова ПОДГОТВЕН? - Защото трябва да отлагате с РАЗОБЛИЧАВАНЕТО на ... ДА ОТБЕЛЕЖИМ: комуниста и милиционер Гет ?!

Или ЗАЩОТО НЯМАте АРГУМЕНТИ ... ЕДИНСТВЕНИЯТ НИ ТАКЪВ ОСТАВАТ - ЛИЧНИТЕ НАПАДКИ А НЕ ФАКТИТЕ !!!

И в заключение ВЕЧЕ КЪМ ДВАМА ВИ С ЩАПАРОВ - СЛЕДВА ОТБЕЛЕЖА?

Да не си правим илюзиите, че В ОСНОВНИЯТ ДОКУМЕНТ - КОНСТИТУЦИЯТА НА БЪЛГАРИЯ - продължава да е в действие ... това написано в отменената през 1991 год. "Живкова-конституция" - която прогласяваше - ЦИТАТ?

"НИЕ,

гражданите на Народна Република България, наследници на велики революционни традиции, изковани във вековни борби за свобода и човешки правдини, за народна власт и социалистическо преустройство на обществото.

КАТО СЕ ОСНОВАВАМЕ
на историческата победа на Деветосептемврийската социалистическа революция от 1944 година, завоювана под ръководството на Българската комунистическа партия и с решаващата помощ на Съветската армия-освободителка от работническата класа, трудещите се селяни и народната интелигенция
...
КАТО СЕ ОПИРАМЕ

на сътрудничеството и взаимопомощта със Съюза на съветските социалистически републики и с другите страни от социалистическата общност;

на подкрепата на международното комунистическо и работническо движение и на всички прогресивни сили в света;

ТВЪРДО РЕШЕНИ
да изградим под ръководството на Българската комунистическа партия и в изпълнение на нейната Програма развито социалистическо общество у нас ...

КАТО СЕ ОПИРАМЕ

на сътрудничеството и взаимопомощта със Съюза на съветските социалистически републики и с другите страни от социалистическата общност;

на подкрепата на международното комунистическо и работническо движение и на всички прогресивни сили в света;

ТВЪРДО РЕШЕНИ

да изградим под ръководството на Българската комунистическа партия и в изпълнение на нейната Програма развито социалистическо общество у нас, да увеличаваме със своя труд социалистическата собственост, материалното и духовното богатство на народа, да разгръщаме и задълбочаваме социалистическата демокрация, да създаваме все по-благоприятни условия за многостранен разцвет на свободната човешка личност;

да укрепваме и да разширяваме нерушимия съюз, дружбата и всестранното сътрудничество със Съюза на Съветските социалистически републики и с другите братски социалистически страни;

да подкрепяме справедливата борба на народите за независимост и социален прогрес;

да съдействуваме за заздравяване на световния мир, за разбирателство между всички народи на земята;

КАТО ОТБЕЛЯЗВАМЕ значението на Конституцията на Народна република България от 1947 година и КАТО ДОРАЗВИВАМЕ нейните основни принципи с оглед на новия етап от изграждането на социалистическото общество в нашата Родина.

ПРИЕХМЕ

чрез всенародно гласуване

тази

КОНСТИТУЦИЯ"

Край на ЦИТАТА и коментар-допълнение?????

- Това НЕДОНОСЧЕ(на "конституция") ВЕЧЕ ГО НЯМА ... но явно За хора СЪС СТЕВОУСЕЩАНЕ като КРЕМЪЛСКИЯТ-РОБ, Стефан - този факт ВСЕ ОЩЕ СТОИ НЕ-от-БЕЛЯЗАН !!?

Защо мислиш така приятелю- аз имам Стефан за наш съмишленик?
цитирай
45. shtaparov - България не е ...
27.11.2020 11:47
bojo12345 написа:
България не е суверенна държава и не може да изказва собствено мнение. Да изчакаме да видим последния епизод на сагата.

Ако аз бях начело на държавата,ще видим дали не може да имаме собствено мнение! :)
цитирай
46. shtaparov - (ЗА ПОДКРЕПА ОТ ВСИЧКИ БЪЛГАРИ- БЕЗ ОТСТЪПКА)
27.11.2020 11:51
zaw12929 написа:
БЪЛГАРИЯ ТРЯБВА ДА ЗАЯВИ ЯСНО ЧЕ Е ГОТОВА ДА НАПУСНЕ ЕВРОСЪЮЗА, АКО БЪДЕ ПРИТИСНАТА ДА ОТСТЪПИ НА МАКЕДОНСКИТЕ КРАДЦИ

Ние трябва да се научим да отстояваме своето както пред Скопските присвоители,така и пред Европа- затова пиша статии като тази!
цитирай
47. shtaparov - Струва ми се, че ...
27.11.2020 11:58
born написа:
Струва ми се, че моите прогнози се потвърждават.
За съжаление !

От подкрепата,която оказва на крадците веднага проличава,че Дъртева е национален предател и ако зависеше от мен,незабавно бих я тикнал в затвора до живот!
цитирай
48. shtaparov - Като гледам коментарите ...
27.11.2020 12:03
nedovolen написа:
Като гледам коментарите, поне тук не е правилно да се разделяме. Иначе Историята се повтаря!
После търсим виновни.
:)))

Виновни винаги има,а в случая с "Македония" те са ВИНАГИ в чужбина!
цитирай
49. shtaparov - (Това е нова проба)
27.11.2020 12:09
radostinalassa написа:
на ЕС и янките , каквато беше Истанбулската конвенция. Много важно за западните извратеняци е да покварят децата на Изтока. Както и разбира се да им отнемат историята и така да ги направят безродни.

И на мен ми прилича на проба но не държането на Скопските присвоители,а намесата на Германия във вътрешните ни работи. Това е тест за интелигентността на нашата дипломация който тя може да реши успешно,като се опъне здраво на всички мръснишки динени кори и попълзновения!
цитирай
50. shtaparov - Струва ми се, че ...
27.11.2020 12:23
get написа:
born написа:
Струва ми се, че моите прогнози се потвърждават.
За съжаление !


... разобличаването ми!!!

И/или ако не можеш ВЗЕМИ ТА ОТГОВОРИ - НА ПОСТАВЕНИЯТ ВЪПРОС ... от "умната-КАТО-СТАРОЗАГОРСКИ-ПУТЛЕРИСТ"?

born написа:

В момента в Македония пенсиите са по - високи от нашите при по - слаба икономика от нашата. Доходите им са по - високи.


Глупостинче, НЕ В МОМЕНТА ... а от време ОЩЕ ХИЛЯДА ДЕВЕТСТОТИН ЧЕТИРИДЕСЕТ И ОСМА - не САМО НА МАКЕДОНИЯ ... А НА ЦЯЛА ЮГОСЛАВИЯ - БЕ ПРЕДОПРЕДЕЛЕНО - ПЕНСИИТЕ И ЗАПЛАТИТЕ ДА ИМ СА ПО-ВИСОКИ ?!

- Защо Е ТАКА? - градският ти И МОЙ РАЗОБЛИЧИТЕЛ Стефан - нека ОБОСНОВАНО ДА ОТГОВОРИ :)))) ????

Отдавна бях сигурен,че пенсиите тук и там са съвсем умишлено направени така,че нещата да са в наш ущърб! И това не го правим ние а ония "велики" сили,които изобретиха фалшивата македонска "нация"!
цитирай
51. get - До 50. shtaparov - Само маркирам приятелю ... Неща които СЛЕДВА ДА СЕ ЗНАЯТ - но НЯКОЙ СЪЗНАТЕЛНО ГИ НЕГЛИЖИРА ?!
27.11.2020 14:43
shtaparov написа:
get написа:
born написа:
Струва ми се, че моите прогнози се потвърждават.
За съжаление !


... разобличаването ми!!!

И/или ако не можеш ВЗЕМИ ТА ОТГОВОРИ - НА ПОСТАВЕНИЯТ ВЪПРОС ... от "умната-КАТО-СТАРОЗАГОРСКИ-ПУТЛЕРИСТ"?

born написа:

В момента в Македония пенсиите са по - високи от нашите при по - слаба икономика от нашата. Доходите им са по - високи.


Глупостинче, НЕ В МОМЕНТА ... а от време ОЩЕ ХИЛЯДА ДЕВЕТСТОТИН ЧЕТИРИДЕСЕТ И ОСМА - не САМО НА МАКЕДОНИЯ ... А НА ЦЯЛА ЮГОСЛАВИЯ - БЕ ПРЕДОПРЕДЕЛЕНО - ПЕНСИИТЕ И ЗАПЛАТИТЕ ДА ИМ СА ПО-ВИСОКИ ?!

- Защо Е ТАКА? - градският ти И МОЙ РАЗОБЛИЧИТЕЛ Стефан - нека ОБОСНОВАНО ДА ОТГОВОРИ :)))) ????

Отдавна бях сигурен,че пенсиите тук и там са съвсем умишлено направени така,че нещата да са в наш ущърб! И това не го правим ние а ония "велики" сили,които изобретиха фалшивата македонска "нация"!

1.
Още през м. декември 1941 г. в Москва Е на посещение британския външен министър Идън. Още тогава на тези предварителни преговори съветска русия - в лицето на Сталин НАСТОЙЧИВО ПОСТАВЯ УСЛОВИЕТО - за ТЕРИТОРИАЛНОТО РАЗПРЕДЕЛЕНИЕ НА СЛЕДВОЕННА ЕВРОПА - на СФЕРИ НА ВЛИЯНИЕ.
2.
Този процес НА ПРЕКРОЯВАНЕ НА СФЕРИ НА ВЛИЯНИЕ между СОЦИАЛИСТИЧЕСКАТА ИМПЕРИЯ - РУСИЯ и КАПИТАЛИСТИЧЕСКАТА БРИТАНИЯ - продължава с подписаният ДВУСТРАНЕН(от тях договор) м. Май 1942 г. ... за който в няколко шведски вестника се коминтера, че съдържал (ПОДОБНО НА ДОГОВОРА РИБЕНТРОП-МОЛОТОВ(1939) Тайно споразумение за ДЕЛЕЖ НА ЕВРОПА.
4. Че това е ВЕРОЯТНО ТАКА - можем да си направим извода - От?
А. В последствие всички военни и др. доставки за Югославия(в това число Македония) се извършват от Британия.
Б. След войната Македония я дадоха ИЗЦЯЛО НА ЮГОСЛАВИЯ - попадаща в БРИТАНСКАТА СФЕРА.
В. Беломорска Тракия ... без да пукне и една пушка НАНАМИРАЩАТА СЕ ТАМ БЪЛГАРСКА, е реокупирана от британци и гърци със СЪДЕЙСТВИЕТО НА ... (анти)БЪЛГАРСКАТА И ДОШЛА С ПОМОЩА НА СЪВЕТСКАТА АРМИЯ - "НАРОДНА" ВЛАСТ.

Тук спирам - като не съм изброил и половината от същностното по ...?
цитирай
52. radostinalassa - Или е обратното - македонските доходи са нормални, а нашите са нарочно намалени чрез лихвените % на еврейските банки
28.11.2020 10:40
shtaparov написа:
radostinalassa написа:
В момента в Македония пенсиите са по - високи от нашите при по - слаба икономика от нашата. Доходите им са по - високи.

Това е умишлено направено от хората,които създадоха фалшивата "македонска" нация.

цитирай
53. radostinalassa - Единствен им се опъна Жан Виденов и ...
28.11.2020 10:43
shtaparov написа:
bojo12345 написа:
България не е суверенна държава и не може да изказва собствено мнение. Да изчакаме да видим последния епизод на сагата.

Ако аз бях начело на държавата,ще видим дали не може да имаме собствено мнение! :)
и ни спряха фондовете. Как ще се бориш със Шорош?. Русия и Унгария го изгониха, а ние му се подмазваме.




цитирай
54. radostinalassa - Повече няма да пиша, след като пускаш...
28.11.2020 10:44
еврейски глупости по мой адрес. Срамота.
цитирай
55. nkf - В момента в Македония пенсиите са по ...
28.11.2020 16:34
radostinalassa написа:
В момента в Македония пенсиите са по - високи от нашите при по - слаба икономика от нашата. Доходите им са по - високи.

Глупостино, отново си счупила тъпомера. Мекдония не може да се сравнява с България нито икономически, нито по ниво на доходи. Това е известно дори на новородените улични котета, какво остава за средно грамотен човек, който не само може да отвори и прочете, която и да е статистика на международна авторитетна институция по този въпрос, но и има впечатления от македонци. То от доста години вече сърбия значително изостава от България икономически /включително доходи/, пък какво остава за малката и изолирана отвсякъде Македония. Аре, малко да се спреш с московската тъпанараска пропаганда, че такива прости комунисти като тебе, сериозно дразните.
цитирай
56. shtaparov - Струва ми се, че ...
29.11.2020 07:20
get написа:
shtaparov написа:
get написа:
born написа:
Струва ми се, че моите прогнози се потвърждават.
За съжаление !


... разобличаването ми!!!

И/или ако не можеш ВЗЕМИ ТА ОТГОВОРИ - НА ПОСТАВЕНИЯТ ВЪПРОС ... от "умната-КАТО-СТАРОЗАГОРСКИ-ПУТЛЕРИСТ"?

born написа:

В момента в Македония пенсиите са по - високи от нашите при по - слаба икономика от нашата. Доходите им са по - високи.


Глупостинче, НЕ В МОМЕНТА ... а от време ОЩЕ ХИЛЯДА ДЕВЕТСТОТИН ЧЕТИРИДЕСЕТ И ОСМА - не САМО НА МАКЕДОНИЯ ... А НА ЦЯЛА ЮГОСЛАВИЯ - БЕ ПРЕДОПРЕДЕЛЕНО - ПЕНСИИТЕ И ЗАПЛАТИТЕ ДА ИМ СА ПО-ВИСОКИ ?!

- Защо Е ТАКА? - градският ти И МОЙ РАЗОБЛИЧИТЕЛ Стефан - нека ОБОСНОВАНО ДА ОТГОВОРИ :)))) ????

Отдавна бях сигурен,че пенсиите тук и там са съвсем умишлено направени така,че нещата да са в наш ущърб! И това не го правим ние а ония "велики" сили,които изобретиха фалшивата македонска "нация"!

1.
Още през м. декември 1941 г. в Москва Е на посещение британския външен министър Идън. Още тогава на тези предварителни преговори съветска русия - в лицето на Сталин НАСТОЙЧИВО ПОСТАВЯ УСЛОВИЕТО - за ТЕРИТОРИАЛНОТО РАЗПРЕДЕЛЕНИЕ НА СЛЕДВОЕННА ЕВРОПА - на СФЕРИ НА ВЛИЯНИЕ.
2.
Този процес НА ПРЕКРОЯВАНЕ НА СФЕРИ НА ВЛИЯНИЕ между СОЦИАЛИСТИЧЕСКАТА ИМПЕРИЯ - РУСИЯ и КАПИТАЛИСТИЧЕСКАТА БРИТАНИЯ - продължава с подписаният ДВУСТРАНЕН(от тях договор) м. Май 1942 г. ... за който в няколко шведски вестника се коминтера, че съдържал (ПОДОБНО НА ДОГОВОРА РИБЕНТРОП-МОЛОТОВ(1939) Тайно споразумение за ДЕЛЕЖ НА ЕВРОПА.
4. Че това е ВЕРОЯТНО ТАКА - можем да си направим извода - От?
А. В последствие всички военни и др. доставки за Югославия(в това число Македония) се извършват от Британия.
Б. След войната Македония я дадоха ИЗЦЯЛО НА ЮГОСЛАВИЯ - попадаща в БРИТАНСКАТА СФЕРА.
В. Беломорска Тракия ... без да пукне и една пушка НАНАМИРАЩАТА СЕ ТАМ БЪЛГАРСКА, е реокупирана от британци и гърци със СЪДЕЙСТВИЕТО НА ... (анти)БЪЛГАРСКАТА И ДОШЛА С ПОМОЩА НА СЪВЕТСКАТА АРМИЯ - "НАРОДНА" ВЛАСТ.

Тук спирам - като не съм изброил и половината от същностното по ...?

Данните за участие на Британската квартеронска династия в помакедончването стават все по-несъмнени и това е правено с едничката цел гръцката ромска държава да получи легитимно право да претендира за тези изконно Български земи.
цитирай
57. shtaparov - (Или е обратното - македонските доходи са нормални, а нашите са нарочно намалени чрез лихвените % на еврейските банки)
29.11.2020 07:35
radostinalassa написа:
shtaparov написа:
radostinalassa написа:
В момента в Македония пенсиите са по - високи от нашите при по - слаба икономика от нашата. Доходите им са по - високи.

Това е умишлено направено от хората,които създадоха фалшивата "македонска" нация.


Банките имат основен дял в кражбите,но без войските на "великите" сили те са кръгла нула! Тези сили помагат на банките,но едновременно с това гонят и своите интереси. На банките им е все едно дали ще вземат парите на 1 млн. Българи,1 млн.руснаци или 1 млн. "македонци" и сърби! На Русия и Англия обаче не им е все едно коя земя ще бъде окрадена- затова си разпределят "квотите" по свое укмотрение.
цитирай
58. shtaparov - (Единствен им се опъна Жан Виденов и ...)
29.11.2020 07:41
radostinalassa написа:
shtaparov написа:
bojo12345 написа:
България не е суверенна държава и не може да изказва собствено мнение. Да изчакаме да видим последния епизод на сагата.

Ако аз бях начело на държавата,ще видим дали не може да имаме собствено мнение! :)
и ни спряха фондовете. Как ще се бориш със Шорош?. Русия и Унгария го изгониха, а ние му се подмазваме.





Жан Жиденов успя да си опъне само опинцити и да избяга от отговорност за кашите,в които забърка народа на България.
цитирай
59. shtaparov - (Повече няма да пиша, след като пускаш)
29.11.2020 07:45
radostinalassa написа:
еврейски глупости по мой адрес. Срамота.

Омръзна ми да поставяш условия в моя блог и да гласуваш против моите статии- или спри да капризничиш и пиши като човек,или си пътувай в "джаза".
цитирай
60. shtaparov - В момента в Македония пенсиите са по ...
29.11.2020 07:50
nkf написа:
radostinalassa написа:
В момента в Македония пенсиите са по - високи от нашите при по - слаба икономика от нашата. Доходите им са по - високи.

Глупостино, отново си счупила тъпомера. Мекдония не може да се сравнява с България нито икономически, нито по ниво на доходи. Това е известно дори на новородените улични котета, какво остава за средно грамотен човек, който не само може да отвори и прочете, която и да е статистика на международна авторитетна институция по този въпрос, но и има впечатления от македонци. То от доста години вече сърбия значително изостава от България икономически /включително доходи/, пък какво остава за малката и изолирана отвсякъде Македония. Аре, малко да се спреш с московската тъпанараска пропаганда, че такива прости комунисти като тебе, сериозно дразните.

Това,че сръбските крадци изостават от нас е сериозен повод за радост на всеки честен човек- надявам се тази тенденция да се запази и НИКОГА да не се променя!
цитирай
61. bojo12345 - Ако България реши да напуска ЕС, тя има достатъчно аргумента за това.
29.11.2020 13:15
Не е необходимо да бъркаме нещата. Пък и не сме ББорисов, който казва нещо, после се отмята.
Ние като българи и България, като член на ЕС, трябва да отстояваме позиция.
Дори в македонския фейсбук имало такъв виц:
Отишли македонци при Бог да го молят. Той пита:
- От какво сте недоволни?
- Ами - отговарят македонците -ние сме онеправдани - всички са произлези от маймуните, само ние - от българите!?
Да оставим геополитиката и да си погледнем държавата.
цитирай
62. shtaparov - Не е необходимо да бъркаме нещата. ...
30.11.2020 02:13
bojo12345 написа:
Не е необходимо да бъркаме нещата. Пък и не сме ББорисов, който казва нещо, после се отмята.
Ние като българи и България, като член на ЕС, трябва да отстояваме позиция.
Дори в македонския фейсбук имало такъв виц:
Отишли македонци при Бог да го молят. Той пита:
- От какво сте недоволни?
- Ами - отговарят македонците -ние сме онеправдани - всички са произлези от маймуните, само ние - от българите!?
Да оставим геополитиката и да си погледнем държавата.

Гледането към Българите,прекръстени на "македонци" е грижа за интересите на държавата- ако тях ги изоставим,изоставили сме държавата!
цитирай
63. jupel - На България не и трябва нито ЕС НИТО нато
30.11.2020 13:07
и стига с тази Америка и Германия! Аман!

Ние сме си ва Балканите ква Европа, а пък Турция и Албания ква Европа искат да са...

Тези ...ги сЪздадоха, ЧЕ Да КРАДАТ ТАКИВА КАТО НАС-българите наивняци!
цитирай
64. shtaparov - и стига с тази ..
01.12.2020 11:02
jupel написа:
и стига с тази Америка и Германия! Аман!

Ние сме си ва Балканите ква Европа, а пък Турция и Албания ква Европа искат да са...

Тези ...ги сЪздадоха, ЧЕ Да КРАДАТ ТАКИВА КАТО НАС-българите наивняци!

По принцип рядко говоря за Америка а Германия споменавам само заради това,че почна да се меси във вътрешните ни работи.
цитирай
65. sekirata - Тя не е спирала....разполага се у нас като у тях и са и дадени всякакви права да решава бъдещето на България
01.12.2020 16:26
shtaparov написа:
jupel написа:
и стига с тази Америка и Германия! Аман!

Ние сме си ва Балканите ква Европа, а пък Турция и Албания ква Европа искат да са...

Тези ...ги сЪздадоха, ЧЕ Да КРАДАТ ТАКИВА КАТО НАС-българите наивняци!

По принцип рядко говоря за Америка а Германия споменавам само заради това,че почна да се меси във вътрешните ни работи.


Децата на почти всички управляващи са в АМЕРИКА , та и внуците им. И къде Америка не се е заврйла-голяма кучка е, по-голяма от ЕС.
цитирай
66. shtaparov - и стига с ...
02.12.2020 09:18
sekirata написа:
shtaparov написа:
jupel написа:
и стига с тази Америка и Германия! Аман!

Ние сме си ва Балканите ква Европа, а пък Турция и Албания ква Европа искат да са...

Тези ...ги сЪздадоха, ЧЕ Да КРАДАТ ТАКИВА КАТО НАС-българите наивняци!

По принцип рядко говоря за Америка а Германия споменавам само заради това,че почна да се меси във вътрешните ни работи.


Децата на почти всички управляващи са в АМЕРИКА , та и внуците им. И къде Америка не се е заврйла-голяма кучка е, по-голяма от ЕС.

Едни са го ударили на печалбарство,а другите имат шанс да създадат там такова лоби,което да защитава нашите интереси пред САЩ по начина,по който го правят гръцките и еврейските лобита.
цитирай
67. elizabethborislavova - Подкрепям да се действа твърдо
04.12.2020 17:15
Ножът е опрял до кокала.
цитирай
68. shtaparov - Ножът е опрял до кокала...
05.12.2020 05:50
elizabethborislavova написа:
Ножът е опрял до кокала.

Абсолютно вярно- с измамник рецидивист, който ти приписва всичките си кражби не може да се преговаря по друг начин, освен от позиция на силата!
цитирай
69. sekirata - ЗАЩО ТОЗИ ТИ ПОСТ ТРУДНО ПРИЕМА КОМЕНТАРИ?
13.12.2020 13:13
НЕ ВСИЧКИ БЪЛГАРИ ВЯРВАТ НА ПОЛИТИЦИТЕ

ПРОСТО СТРАХ..да не загубят работата си, децата си....пъзлив народ. Не толкова глупав колкото ПРОДАЖЕН

БОКО СИ РАЗВЪРЗА КЕСИЯТА И ХОП -ПРОДАДЕ СЕ НАРОДА! за дребни стотинки

КОЛКО ЖАЛЪК Е БЪЛГАРИНЪТ! Боли ме ,но не мога да вразумя и открехна РАЯТА.
ОТВРАТ!
цитирай
70. shtaparov - НЕ ВСИЧКИ БЪЛГАРИ ВЯРВАТ НА ...
14.12.2020 02:31
sekirata написа:
НЕ ВСИЧКИ БЪЛГАРИ ВЯРВАТ НА ПОЛИТИЦИТЕ

ПРОСТО СТРАХ..да не загубят работата си, децата си....пъзлив народ. Не толкова глупав колкото ПРОДАЖЕН

БОКО СИ РАЗВЪРЗА КЕСИЯТА И ХОП -ПРОДАДЕ СЕ НАРОДА! за дребни стотинки

КОЛКО ЖАЛЪК Е БЪЛГАРИНЪТ! Боли ме ,но не мога да вразумя и открехна РАЯТА.
ОТВРАТ!

Не знам защо постът трудно приема коментари но бих казал,че много по-продажни народи от нас са гърци, сърби, китайци римляни, германци и французи!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: shtaparov
Категория: Политика
Прочетен: 4815569
Постинги: 267
Коментари: 9063
Гласове: 136733
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. Потомци на Алцек в Италия- гайди и тъпани,Български носии,цървули и навуща
2. Българска аристокрация през XV-XVII век
3. Българи от Ниш 2018 г. празнуват деня на Съединението
4. 105 Български въстания срещу турците
5. Български печат на 4300 години
6. Тракийската богиня ДУЛА- виж ДУЛО и календарния термин ДИЛОМ
7. Автономни градове и области през XV-XVI в. в България
8. Тюрколози умишлено крият стари истории на България,издадени преди векове в чужбина
9. Фалшификатори на Българската история върлуват безнаказано в Уикипедия
10. Спароток срещу фалшификаторите на история
11. Мнението на велики личности за Българите
12. Скитско племе Авари- факти и извори
13. Ето колко е лесно да се разбере истината за произхода ни: статия на Спароток
14. "Пра"-Българите са потурчени с купища цинични лъжи по наш адрес,измислени от руската "наука"
15. България е дала заем на Франция през 1907 г. 145 милиона златни лева
16. Българска сватба от старо време- ориг.запис от 1962 г.,няма къде да го видите днес
17. Германски племена с феноменални имена: Дули,Галомани,Кавки,Камари,Фраки,Аварини,Еруски (Етруски),Балти,Бактери (=Бактри),Аугандзи (=Афганци),Албани,Гермиони,Вируни,Варни и пр.
18. Бълг.език забранен в Татарстан 1928 г.,а татарите клали Българи в Русия 1884г.
19. Руснаци спрягат Българите в конференция за Тенгри
20. Руски данни за Киев- основали го индуси,в него имало монголоиди и тюрки
21. Русите роднини на тюрките- руска статия
22. Евреите с италиански корени,навярно от етруските
23. Манихейството вид гностицизъм,основа на дуализма и богомилството
24. Орфей и синът му били в Египет- Спароток
25. Български календарни животни в дакийския зодиак
26. Сърби и Хървати в Стара Велика България
27. Българските тайни езици- част от тях
28. Истинската Илиада е фригийската
29. Именникът на князете- проучване на Стефан Чурешки
30. Ценни сведения за морските народи