Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.02.2020 04:14 - МАГАРЕТО – СЪНАРОДНИК НА ТУРЦИТЕ
Автор: shtaparov Категория: Политика   
Прочетен: 4862 Коментари: 18 Гласове:
61

Последна промяна: 25.03.2020 17:55

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                                  МАГАРЕТО – СЪНАРОДНИК НА ТУРЦИТЕ :)


   Според много тюрколози думата БЪЛГАРИ била тюркска (= турска),понеже съдържала "тюркската" дума "АР",която означавала "МЪЖ,ЧОВЕК". Затова те обявяват МАДЖАРИ, ХУНГАРИ (ХУНИ), БУЛГАРИ, ТОХАРИ, ТАТАРИ, КИДАРИ, ХАЗАРИ, АВАРИ, СУВАРИ и пр. за роднини на тюрките без да се усетят,че с този порочен подход обявяват за техни роднини и магаретата.

          image

  По логиката на тюрколозите Българската дума МАГАРЕ също е тюркска и следва да означава,че магаретата са същински роднини на тюрките,които те не са се сетили да припознаят като такива. Тюрките изопачават всяко чуждо име,до което се докоснат. Затова БЪЛГАРИН у тях става БУЛГАР а МАДЖАРИН- МАДЖАР от което следва,че "тяхната" дума за МАГАРЕ трябва да е МАГАР. Те не са се сетили да обяснят тази дума с тюркските думи НАГ (Кон) и АР (Мъж,Човек) въпреки че съответната им дума е АЙГЪР,която е производна на изопачената Българска дума МАЙГЪР (МАГАР). Думата МАГАР е твърде близка до формата МАДЖАР,която също са обявили за "тюркски" етноним без да загреят,че типично тюркските названия най-често не съдържат думата "АР", а вместо нея съдържат "УР" (виж МАНДЖУР, ГЯУР, УЙГУР, УРАЛ= УРА-ИЛ, УРА- боен вик, ОГУР и пр.). Наставка "-АР" се слагала най-често в етноними,които не са тюркски но някои от тях (Татар, Сувар, Авар, Хазар, Кидар, Балкар и пр.) в по-късно време са припознати като такива.

  Друга тяхна фантазия е тезата,че ОГУР било станало ОГУЗ а СУВАР- СУВАЗ и ЧУВАШ въз основа на типичния тюркски преход Р-З(С). Тя обаче не може да обясни защо по същия начин ТАТАР не е станало ТАТАЗ, ХАЗАР- ХАЗАС, БУЛГАР- БУЛГАЗ а ТУРК- ТУСК,нито да обясни защо "техния" етноним Хакас не идва от думите ХАКАР и АКАР (вид паякообразно) което означава,че подобни "тези" не струват пет пари ръгяви. А ако някой си мисли,че ТУРЧИН не означава ТЮРК ще му припомня,че думата ТУРЧИН е поБългарено съответствие на турското самоназвание ТЮРК !

  Ако дръпнем настрани факта,че древните тюрки произлизат от езиково променени Източни Скити и са бивши роднини на Келти, германи, руси и "славяни" а дадем ухо на смешните "съвременни" тюркски теории ще стигнем до извод,че БАВАРИТЕ също са тюркски народ. Турците обаче не ги обявяват по никакъв начин за такива- очевидно за да не дразнят своите германски приятели,от които са твърде много зависими. От това следва,че тюрколозите включително и турците мерят етнонимите с двоен аршин-неприятелските ги обявяват за турски,а приятелските не ги пипат с пръст! Ние обаче ще им "помогнем"- Баварите са следващите роднини на турците но също и магаретата,които те въобще не са се сетили да обявят за такива а е трябвало,понеже от техните магарии и гяволъци,раздухвани от една велика сила на север от нас си патим от близо 200 години !




Гласувай:
61


Вълнообразно


1. leonleonovpom2 - Здравей, Ангеле!
17.02.2020 08:37
То, ако се продължи в този ход на разсъждение, би могло да се стигне и до по- далече Че тези тюрколози са също магарета като прибегнат до помощта на италианския и през Българския, както някои тълкуват чуждите думи в езика ни, стигнат до себе си!?! Магаре на италианск ие АЗино! Следователно, тюркологът, в първо лице ,ед. ч. е АЗ, магаре е!
Шегата настрана
Но няма как да обяснят ,как един изостанал във всяко отношение, пастирски народ, обитаващ днешните пустини между Каспийско море и Арал е толкова издигнат в лингвистиката, че да даде основата на езика на далече по- напреднали във всяко отношение народи Че е изостанал го доказват римляните Те отбягват да подчиняват такива народи,наричани неподлежащи на цивилицаци-Римляни, германи- наречени така заради враждебността им-тези оттатъклимеса-руситеили скитите Същата е съдбата на тюрките
Единственото обяснение, е, че връзката в езика, доколкото я има , е обратна Ако приемем ,което не е вярно при всички положения, че днешните турци са ПРЕКИ наследници/ иначе са наследници/ на османлиите и огледаме качествата им, ще стигнем до същия извод за обратната връзка в езика
Те са отворени към новото, приемат го, поддържат го като тяхно
Смешно е да се твърди, че римляните са учили от турски буквари?
Света София е построена хиляда години преди първата джамия с подобен купол И архитектът на джамията ,техен човек е, на османлиите, се е учил в майсторството си от тези архитекти, преди хиляда години
Не са имали кораби, благодарение на венецианци и генуезци са дошли в Европа, но бързо са направили собствен флот Възприемчиви са , дисциплинирани са и липсата на въображение, компенсират с труд и организация
Няма как да са законодатели в езика! Там се искат много неща, които в онези години не притежават просто!

Хубав ден!
цитирай
2. nkf - Югоизточните ни съседи са микс от ...
17.02.2020 09:26
Югоизточните ни съседи са микс от европейски, кавказки и близкоизточни, че даже и централно азиатски типажи, имат и силно средиземноморско влияние. Централно азиатските и сибирските турски племена пък не са нещо повече от метиси, пръкнали се от съешаването на бели, арийски народи с жълти монголоиди. Иначе да не обиждаме Марко, като го зачисляваме в редовете на турците.
цитирай
3. get - Първи Езоп разработва темата за ...
17.02.2020 19:06
Първи Езоп разработва темата за "Магарето и магарията" ... но най ми допада, написаното от Стоян Михайловски по ВЪПРОСА ЗА МАГАРИЯТА в баснята:

Магаре в лъвска кожа

Магаре с лъвска кожа се покрило …
Сплашва се светът пред туй страшило …

Вятър духва — сваля грозна маска …
- Дръжте! Бийте! — всеки взе да кряска.

Самозванецо, тъй улетява
най-подир и твоята прослава!
цитирай
4. shtaparov - Югоизточните ни съседи са микс от ...
17.02.2020 19:42
nkf написа:
Югоизточните ни съседи са микс от европейски, кавказки и близкоизточни, че даже и централно азиатски типажи, имат и силно средиземноморско влияние. Централно азиатските и сибирските турски племена пък не са нещо повече от метиси, пръкнали се от съешаването на бели, арийски народи с жълти монголоиди. Иначе да не обиждаме Марко, като го зачисляваме в редовете на турците.

Прав си за Марко- съвестно ми бе че при толкоз тегла му сложих и един фес,а той заслужава благодарност за работата,която върши ката ден! :)) И за турците си прав- те са най-смесения народ в Европа,с който могат да се мерят само гърците и испанците!
цитирай
5. shtaparov - Първи Езоп разработва темата за ...
17.02.2020 19:44
get написа:
Първи Езоп разработва темата за "Магарето и магарията" ... но най ми допада, написаното от Стоян Михайловски по ВЪПРОСА ЗА МАГАРИЯТА в баснята:

Магаре в лъвска кожа

Магаре с лъвска кожа се покрило …
Сплашва се светът пред туй страшило …

Вятър духва — сваля грозна маска …
- Дръжте! Бийте! — всеки взе да кряска.

Самозванецо, тъй улетява
най-подир и твоята прослава!

Много на място е този чудесен коментар- благодаря!
цитирай
6. shtaparov - То, ако се продължи в този ход на ...
17.02.2020 19:48
leonleonovpom2 написа:
То, ако се продължи в този ход на разсъждение, би могло да се стигне и до по- далече Че тези тюрколози са също магарета като прибегнат до помощта на италианския и през Българския, както някои тълкуват чуждите думи в езика ни, стигнат до себе си!?! Магаре на италианск ие АЗино! Следователно, тюркологът, в първо лице ,ед. ч. е АЗ, магаре е!
Шегата настрана
Но няма как да обяснят ,как един изостанал във всяко отношение, пастирски народ, обитаващ днешните пустини между Каспийско море и Арал е толкова издигнат в лингвистиката, че да даде основата на езика на далече по- напреднали във всяко отношение народи Че е изостанал го доказват римляните Те отбягват да подчиняват такива народи,наричани неподлежащи на цивилицаци-Римляни, германи- наречени така заради враждебността им-тези оттатъклимеса-руситеили скитите Същата е съдбата на тюрките
Единственото обяснение, е, че връзката в езика, доколкото я има , е обратна Ако приемем ,което не е вярно при всички положения, че днешните турци са ПРЕКИ наследници/ иначе са наследници/ на османлиите и огледаме качествата им, ще стигнем до същия извод за обратната връзка в езика
Те са отворени към новото, приемат го, поддържат го като тяхно
Смешно е да се твърди, че римляните са учили от турски буквари?
Света София е построена хиляда години преди първата джамия с подобен купол И архитектът на джамията ,техен човек е, на османлиите, се е учил в майсторството си от тези архитекти, преди хиляда години
Не са имали кораби, благодарение на венецианци и генуезци са дошли в Европа, но бързо са направили собствен флот Възприемчиви са , дисциплинирани са и липсата на въображение, компенсират с труд и организация
Няма как да са законодатели в езика! Там се искат много неща, които в онези години не притежават просто!
Хубав ден!

Прав си приятелю- проблемът с турците не е онова,което са имали или нямали преди а това,че са много дисциплинирани и бързо се учат,което им позволи да ни задминат по степен на развитие още в 70-те години на миналия век!
цитирай
7. lexparsy - Освен интереса към езиковите ин...
18.02.2020 00:22
Освен интереса към езиковите интерпретации и коментарите, ме усмихна и умелата сатира на постинга ;)
А от обща култура и магАретата знаем, че е Ер (Ар) означава Човек, и в повечето европейски езици, които са сравнително нови. С това окончание завършват и всички професии и призвания... Но защо ли древната българска глаголица завършва с Ер голям, Ер малък, Върви, Слава, Напред...
Кой кого е учил и от кого е крал език и култура?
Но сравнително скорошните интерпретации на тюрколозите са прозрачни, в сравнение с демагогията не едно симитско племе,  което от векове краде и преиначава и митове и история пред очите на света!
Това си е е само мой прочит и чуване де ;)  Само знам че нищо скрито не остава вечно...  (както пише в Евангелието си Марко ;-)
Поздравления и благодаря за постинга Ангел?
Лекс
цитирай
8. shtaparov - Освен интереса към езиковите ...
18.02.2020 09:15
lexparsy написа:
Освен интереса към езиковите интерпретации и коментарите, ме усмихна и умелата сатира на постинга ;)
А от обща култура и магАретата знаем, че е Ер (Ар) означава Човек, и в повечето европейски езици, които са сравнително нови. С това окончание завършват и всички професии и призвания... Но защо ли древната българска глаголица завършва с Ер голям, Ер малък, Върви, Слава, Напред...
Кой кого е учил и от кого е крал език и култура?
Но сравнително скорошните интерпретации на тюрколозите са прозрачни, в сравнение с демагогията не едно симитско племе,  което от векове краде и преиначава и митове и история пред очите на света!
Това си е е само мой прочит и чуване де ;)  Само знам че нищо скрито не остава вечно...  (както пише в Евангелието си Марко ;-)
Поздравления и благодаря за постинга Ангел? Лекс

Има логика ЕР-ът да е в края,понеже неговото име е част от името на Хермес (ХЕР) не като начин на изписване,а на изговаряне. Истинския ред на боговете в Розетата от Плиска сочи,че Хермес е винаги накрая и това вероятно е повлияло на решението за мястото на буквата понеже имам и друга версия за значението на нашия етноним, според която Българите и като цяло хората са създадени от Хермес,точно преди да иде в Подземното царство,с което той "излъгал" че уж слиза а всъщност оставил част от себе си на Земята,с което по индиректен начин удължил "своя" живот.
цитирай
9. zaw12929 - При ТКЗСарското земеделие- всяко ...
18.02.2020 18:46
При ТКЗСарското земеделие- всяко селско семейство има магаре и каручка. Едва след 1970 г България започна да се наводнява с леки автомобили.
Това магаре е една приятна магарица! Поздрави!
цитирай
10. shtaparov - При ТКЗСарското земеделие- всяко ...
18.02.2020 19:31
zaw12929 написа:
При ТКЗСарското земеделие- всяко селско семейство има магаре и каручка. Едва след 1970 г България започна да се наводнява с леки автомобили.
Това магаре е една приятна магарица! Поздрави!

Имам спомен за Текезесарското време а магарицата е с фес,понеже беше трудно да я "облека" с фередже или бурка :))
цитирай
11. jupel - https://www.youtube.com/watch?v=GYG98PJpRr8
19.02.2020 00:36
ВАСИЛ ЛЕВСКИ - ПОКЛОН ПРЕД ЕДИН ГОЛЯМ БЪЛГАРИН!

ДНЕС 19 ФЕВРУАРИ ....
цитирай
12. shtaparov - ВАСИЛ ЛЕВСКИ - ПОКЛОН ПРЕД ЕДИН ...
19.02.2020 01:51
jupel написа:
ВАСИЛ ЛЕВСКИ - ПОКЛОН ПРЕД ЕДИН ГОЛЯМ БЪЛГАРИН!

ДНЕС 19 ФЕВРУАРИ ....

Дълбок поклон пред него и пред святото му дело!
цитирай
13. inel379 - Нали магаре е, ще прави магарии...:)
04.06.2020 01:43
Малко магаре - малка магария,
с голямото магаре няма оправия.
Впрегнато в каруца,
нрава укротява
и назад не гледа,
големите уши
му влизат в употреба!:)
Поздрави за интересния постинг!:)
цитирай
14. shtaparov - Малко магаре - малка магария, с г...
04.06.2020 02:41
inel379 написа:
Малко магаре - малка магария,
с голямото магаре няма оправия.
Впрегнато в каруца,
нрава укротява
и назад не гледа,
големите уши
му влизат в употреба!:)
Поздрави за интересния постинг!:)

Благодаря за поздрава и за този стих,който е интересен и шеговит- в негова чест и в унисон с моя хумор ще добавя:

"...средно магаре- средна магария!" :))
цитирай
15. анонимен - Здравей
16.06.2020 16:34
Браво! Много интересен постинг! Поздрави от Prirodnajena :)
цитирай
16. zaw12929 - ПОСТИНГА ИНТЕРЕСЕН, КАКТО ВИНАГИ. ...
25.07.2020 22:15
ПОСТИНГА ИНТЕРЕСЕН, КАКТО ВИНАГИ. ПОЗДРАВИ
В ТУРЦИЯ ИМА ИМЕ ОГУЗ , НО НЕ И В БЪЛГАРИЯ. КОЙ КАКТО МИНЕ ИСКА ДА НИ ПРИШИЕ , МАКАР НАС НИЕ ИМАЛО МНОООГО ПРЕДИ ТОВА. ТОВА, КАТО ИЗРАЗ НА ДОБРОНАМЕРЕНОСТ И ПОДАДЕНА РЪКА НЕ Е ЛИ?1
ОТ ДРУГА СТРАНА И ФАКТИТЕ НЕ СА ЗА ПРЕНЕБРЕГВАНЕ
цитирай
17. shtaparov - ПОСТИНГА ИНТЕРЕСЕН, КАКТО ВИНАГИ. ...
26.07.2020 08:09
zaw12929 написа:
ПОСТИНГА ИНТЕРЕСЕН, КАКТО ВИНАГИ. ПОЗДРАВИ
В ТУРЦИЯ ИМА ИМЕ ОГУЗ , НО НЕ И В БЪЛГАРИЯ. КОЙ КАКТО МИНЕ ИСКА ДА НИ ПРИШИЕ , МАКАР НАС НИЕ ИМАЛО МНОООГО ПРЕДИ ТОВА. ТОВА, КАТО ИЗРАЗ НА ДОБРОНАМЕРЕНОСТ И ПОДАДЕНА РЪКА НЕ Е ЛИ?1
ОТ ДРУГА СТРАНА И ФАКТИТЕ НЕ СА ЗА ПРЕНЕБРЕГВАНЕ

Опитът показва че колкото сме по-добронамерени към съседите,толкова по-яростно ни крадат! ...
цитирай
18. shtaparov - Браво! Много интересен постинг! ...
26.07.2020 08:09
анонимен написа:
Браво! Много интересен постинг! Поздрави от Prirodnajena :)

Благодаря- и на теб сърдечен поздрав!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: shtaparov
Категория: Политика
Прочетен: 4815351
Постинги: 267
Коментари: 9063
Гласове: 136733
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. Потомци на Алцек в Италия- гайди и тъпани,Български носии,цървули и навуща
2. Българска аристокрация през XV-XVII век
3. Българи от Ниш 2018 г. празнуват деня на Съединението
4. 105 Български въстания срещу турците
5. Български печат на 4300 години
6. Тракийската богиня ДУЛА- виж ДУЛО и календарния термин ДИЛОМ
7. Автономни градове и области през XV-XVI в. в България
8. Тюрколози умишлено крият стари истории на България,издадени преди векове в чужбина
9. Фалшификатори на Българската история върлуват безнаказано в Уикипедия
10. Спароток срещу фалшификаторите на история
11. Мнението на велики личности за Българите
12. Скитско племе Авари- факти и извори
13. Ето колко е лесно да се разбере истината за произхода ни: статия на Спароток
14. "Пра"-Българите са потурчени с купища цинични лъжи по наш адрес,измислени от руската "наука"
15. България е дала заем на Франция през 1907 г. 145 милиона златни лева
16. Българска сватба от старо време- ориг.запис от 1962 г.,няма къде да го видите днес
17. Германски племена с феноменални имена: Дули,Галомани,Кавки,Камари,Фраки,Аварини,Еруски (Етруски),Балти,Бактери (=Бактри),Аугандзи (=Афганци),Албани,Гермиони,Вируни,Варни и пр.
18. Бълг.език забранен в Татарстан 1928 г.,а татарите клали Българи в Русия 1884г.
19. Руснаци спрягат Българите в конференция за Тенгри
20. Руски данни за Киев- основали го индуси,в него имало монголоиди и тюрки
21. Русите роднини на тюрките- руска статия
22. Евреите с италиански корени,навярно от етруските
23. Манихейството вид гностицизъм,основа на дуализма и богомилството
24. Орфей и синът му били в Египет- Спароток
25. Български календарни животни в дакийския зодиак
26. Сърби и Хървати в Стара Велика България
27. Българските тайни езици- част от тях
28. Истинската Илиада е фригийската
29. Именникът на князете- проучване на Стефан Чурешки
30. Ценни сведения за морските народи