Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.10.2021 18:06 - За неосведомените!
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1823 Коментари: 5 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Понеже много хора излизат с твърдението, че, видите ли, светът масово се ваксинира, и това твърдение, естествено се базира на масовата ваксинационна пропаганда, с която заливат хората ежедневно от мейнстройм медиите, то ето някои данни:

Малко над 30 % от световното население е ваксинирано и с времето все повече хора се събуждат и се дръпват от идеята за ваксиниране, след като стана ясно, че

1.       Тези препарати са още във фаза на клинични изпитания, до 2023/2024 г./ което означава, че всеки, който се инжектира с тях, участва в медицински експеримент с неясни последици. Самите производители не знаят какви са дългосрочните ефекти от препаратите им, самите те обявяват, че не е ясно.

2.       Вече има хиляди умрели и стотици хиляди тежко увредени от ваксините и за това се съобщава от здравните власти на масово ваксинирани държави.

3.       Хиляди медици отказват ваксинация, само в Гърция са над 10 000. В Ню Йорк наскоро затвориха болница, защото здравните служители напуснаха, отказвайки да приемат задължителните ваксинации.

4.       Да се принуждават хората да приемат експериментални препарати е престъпление по всички медицински и човешки закони.

5.       В много държави се организират масови протести срещу пландемичните мерки и срещу задължителните ваксинации. В Австралия полицията забранява на медиите да показват кадри от полицейските репресии над гражданите.

6.       Редица реномирани медици от Европа и САЩ на базата на проучвания предупреждават за вредите и опасностите от т. нар. ковид ваксини, както и от локдаун мерките. Разбира се, ковид пропагандата опитва да ги заглушава, цензурирайки ги.

7.       Редица политици вече почват да бъдат обезпокоени от принудителните режими на ваксинации, внедрявани от правителствата, както и от смъртите сред ваксинирани.

8.       За всички горепосочени данни има официални източници и всеки, който желае, може да се информира.

9.       Много хора предпочитат да спят и да вярват сляпо на ковид пропагандата. Което, разбира се, е тяхно право. Ала когато се събудят /а рано или късно всички ще прозрат истината, защото тя вече става ясна и видима все повече в световен мащаб/, ще има да си блъскат главите заедно с нас, които сега опитваме да говорим за тези проблеми и да събудим лековерните и спящи хора.

10.   Хубава съботна вечер на всички!




Гласувай:
9



1. germantiger - 1
02.10.2021 18:16
не излизат хората, а в случая аз днес под другия ти твой постинг

18:15 - веске, я се замисли малко и слез на ...
веске, я се замисли малко и слез на земята

- имаш медицинско образование - мисля че не

- практикуващ лекар си в инфекции или в изолатор - убеден съм не

- каква ти е работата - да излседваш ковид ли - не със сигурност

- дотук с моите коментари показва слабост и страх, когато човек няма сигурни аргументи

и ти да си жива и здрава

ПС
никаква принуда няма за хората около мен в реалния живот, които са се ваксинирали, тук в блога също няколко без принуда за които знам

това е спам казваш
Коментарът чака одобрение
цитирай
2. vesever - Митко, ти си от хората, които по-...
02.10.2021 18:21
Митко, ти си от хората, които по-далеч от носа си не виждат. Край теб нямало принуда и с това се изчерпва светът )) А милиони протестират по света, заради принудителните ваксинации.
Повече нявмам какво да ти кажа.
И да, работата ми е свързана с изследвания на ковид, ежедневно.
Повече не мога да кажа, зашото е конфиденциално.
Дадох ти достатъчно доводи и обосновки, и не мисля, че имам какво повече да ти кажа, ето защо те помолих да спреш да ми спамиш.
Остани си с мнението, но да се пробваш да обориш моето, няма да ти се получи, защото информацията, която аз имам, е планини, от редица реномирани специалисти, а ти знаеш само това, което ковид пропагандата ви пробутва. Лъжите и измамите им.
А защо коментарите ти са спам - защото ми пишеш по няколко пъти едно и също нещо. Такава комуникация просто е загуба на време.
Жив и здрав!
цитирай
3. vesever - Митко, не се обиждай, ама си голяма ...
02.10.2021 19:13
Митко, не се обиждай, ама си голяма лепка ))
личен пример - ти виждаш няколко човека и даваш промер с тях. аз наблюдавам ежедневно случващото се в световен мащаб, което е несъизмеримо с хората от личното ти обкръжение.
Ти даваш пример с една капка, аз давам пример с цял океан, образно казано.
Споделям събития от света и от България, а ти ми пишеш лични неща, ето тук и в предходната ми публикация, дори без да вземаш отношение по самата ми публикация, а се обръщаш срещу мен, обяснявайки за моя опит и работа, без дори да знаеш нищо нито за опита, нито за работата ми. А и освен това, споделеното в публикациите ми остава незабелязано в твоя ум, защото си зает да ми обясняваш аз каква съм и аз какво знам и не знам, което дори не е твоя работа. Новините и събитията, които споделям, не съм си ги измислила аз, това се случва в света и аз го споделям с вас. Ти не искаш да го видиш, ок, твоя работа. Но да ме занимаваш с излишни спорове, не, благодаря.
Обясних ти, че не виждам смисъл в такава комуникация. И понеже тук е моя територия, ти си ми на гости, ето защо е редно ти да се съобразиш с мен, а не аз с теб и да продължавам да ти отговарям до безкрай. Това е последният ми отговор, отговарям ти надълго и нашироко. Оттук насетне твои коментари просто нямам да допускам.
Лека!
цитирай
4. radostinalassa - Еврейските адвокати вече сезираха съда...
02.10.2021 21:13
за насилственото ваксиниране на евреите , визирайки Нюрнбергския процес за експерименти върху хора. Това си е фашизъм. Безплатни опити и върху деца. Това е подсъдно и нечовешко.





цитирай
5. vesever - Много точен коментар, Радостин...
02.10.2021 21:19
Много точен коментар, Радостина!
Повсеместно почват да текат жалби, има и немски адвокати, които подават жалби до криминалния съд в Хага.
Престъпление е и още как!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4045068
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16015
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол