Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.01.2023 09:46 - Жената-право на избор
Автор: kokosiana Категория: Бизнес   
Прочетен: 266 Коментари: 0 Гласове:
1



 Искам да съм инфлуенсърка,защото съм популярна обществена личност,която вдъхновява.Културните и образователните и религиозните общности знаят името ми и аз лансирах идеите си.
Може би аз съм първата авторка, която отстоява правата на жените.
Аз съм първата авторка ,която застъпва в творчеството си климатичните промени.
На много хора не им харесва жените да имат имена,да вземат решения,да учат,да работят.
Патриархалните общности отмират, идва ново време, където жената е на корицата на Vogue и на литературните списания.
Жената организира изложби,пие 🥂🍾 шампанско, среща се с приятели.
Жената се облича модерно ,носи маркови чанти и дрех,ползва шведска,английска,немска и китайска козметика.
Яде каквото и харесва,спортува пилатес,аеробика,йога,модерни танци,инфлуенсърка е

модел,актриса, компютърен специалист,професор по Богословие,фотограф,режисьор,учител,преводач,библиотекарка.
Тя избира мъжете,които да обича, тя възпитава децата си.
Тя избира как да обзаведе жилището си.Дали да си купи колело, мотор,кола или скутер.
Тя избира в кой град или страна да работи, в кое заведение да си поръча коктейл или чай.

 



Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kokosiana
Категория: Бизнес
Прочетен: 446689
Постинги: 3533
Коментари: 13
Гласове: 241
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031