Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.12.2019 08:58 - Сръчкване
Автор: blackpredator Категория: Забавление   
Прочетен: 11502 Коментари: 43 Гласове:
18


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg


           Приканвам благодарната общественост, да почете хилядите жертви на американските бомбардировки, дали живота си за демокрацията.


            image





Гласувай:
18



Следващ постинг
Предишен постинг

1. getmans1 - Даа, Бог да прости невинните жертви ...
06.12.2019 09:19
Даа, Бог да прости невинните жертви на една война подпалена от двама сатрапа.
цитирай
2. eva666 - достоен..отговор..на Черният подстрекател, поздрави,гет!
06.12.2019 09:35
getmans1 написа:
Даа, Бог да прости невинните жертви на една война подпалена от двама сатрапа.


налага се,да пишем отново.за ВСВ, и КОЙ и КАК, и ЗАЩО, я организира..
явно, 3 вагона , не са били достатъчни..
многоо е тежък дебата за дебелите червени ушанки...с капаци..
но,Времето ще докаже..историята..
и, все пак,Празник е, не се напъвай многоо..хищнико.
цитирай
3. blackpredator - Бог да прости Гетьо!
06.12.2019 09:55
getmans1 написа:
Даа, Бог да прости невинните жертви на една война подпалена от двама сатрапа.

иначе се кефя на чифтокопитната дипломатичност на мемсахиб, за която пишеш
цитирай
4. blackpredator - Юлке,
06.12.2019 09:58
баба е жива..
не се напъвам
вчера колеги ми донесоха почти жива риба от Тутракан
днес ще и праим панахида
цитирай
5. kvg55 - blackpredator,
06.12.2019 11:42
Психодесните приемат us-американските бомбардировки като благодат.
цитирай
6. vencivaleri1951 - ,,Днес получихте позора, ще получите и войната,,
06.12.2019 12:16
Чърчил към Чембърлейн след Мюнхен.
,, София трябва да стане картофено поле,, Чърчил за нас при
ходотайството на Сталин за спиране на бомбардировките.
,, Народ който вдига ръка срещу освободителите си, заслужава участта си,,
Чърчил на въпрос дали не е прекалено силно ударена България в Ньой.
В интерес на истината след ПСВ сме готвени за тотално разпарчатосване между сърби, румънци, сърби и гърци и ни спасяват американците. В наша защита застава американския президент Удро Уилсън мисля и много вероятно бъркам името му.
На този спасител наш нямаме дори паметна плоча. Има някаква уличка в циганската махала и толкоз. Впрочем в полето след Надежда и Обеля са хвърлени много бомби. Всичките са на янки и канадци. Нито една английска. Тоест американски пилоти виждайки, че хвърлят бомби срещу мирни и с нищо не виновни хора се отървават от товара в пусто поле. Нито една английска бомба обаче не отива на халост.

quote=getmans1]Даа, Бог да прости невинните жертви на една война подпалена от двама сатрапа.[/quote]
цитирай
7. blackpredator - Вакеро,
06.12.2019 12:46
kvg55 написа:
Психодесните приемат us-американските бомбардировки като благодат.

то нали "Винету" им е библията, приемат ги като знак за демокрация от Маниту
цитирай
8. blackpredator - абсолютно вярно Венци
06.12.2019 12:48
ако не е бил Уилсън, днешна България нямаше да я има

а Чърчил много мрази българите, щото през англо-бурската война, един българин, мисля че Тодор Йорданов беше /не съм сигурен за името, но го имам в къщи/, та тоя българин, участва на страната на бурите и му открадва конете
все се каня да напиша постинг за това и ще го сторя :)
цитирай
9. анонимен - сега чакаме кортни. отново да те ...
06.12.2019 12:52
сега чакаме кортни.отново да те направи смешен.пред всички.ще триеш вече и нея, нали?
цитирай
10. eva666 - на две магарета, сламата, не можете да разделите..
06.12.2019 12:59
kvg55 написа:
Психодесните приемат us-американските бомбардировки като благодат.



във ВСИЧКИ войни, ГЛАВНИЯТ фактор е ЕДИН..$$$$$$$$$$
няма десни, няма бесни, има ..тъпи леваци..
това, накратко за празника..
довечера, още повече..Чукове по кухите манерки..
а, вие,ТЪРСЕТЕ ИСТИНАТА,а не фактологията, бръмбалясници такива..
цитирай
11. blackpredator - Юлке,
06.12.2019 13:07
направо те сбърках с Полигор над тебе
уж хисарска минерална вода, пък то минерализацията у главата нулева
гола вода, природно дестилирана..
цитирай
12. cortana - :):):)))
06.12.2019 14:13
анонимен написа:
сега чакаме кортни.отново да те направи смешен.пред всички.ще триеш вече и нея, нали?
Ето ме! :):) Днес е празник и не съм на работа, затова закъснях! :):):)))
цитирай
13. cortana - Кривото възприемане на света продължава! :):)))
06.12.2019 14:14
Реплика както на цитирания коментар по-долу, така и на самия постинг. :)
kvg55 написа:
Психодесните приемат us-американските бомбардировки като благодат.
Те американците са хвърлили и атомните бомби над Япония, нали така? И според Вас японците би следвало да ги ненавиждат, защото иначе са глупаци, нали така?
Е, цитирам:

'Японският парламент одобри търговско споразумение, договорено през септември от американския президент Доналд Тръмп и японския премиер Шиндзо Абе, предава БТА, позовавайки се на Асошиейтед прес и ТАСС.
Сделката, която влиза в сила в началото на следващата година, беше гласувана днес в горната камара на парламента, след като през ноември бе одобрена от долната камара.
Съгласно споразумението се отменят или съществено се намаляват митата за внос в Япония на американска селскостопанска продукция за общо 7,2 милиарда долара годишно. Митото върху вноса на американско говеждо месо се намалява от 38,5 на 26,6 процента с намерение с течение на времето да бъде сведено до 9 процента. Нулеви мита ще бъдат въведени постепенно за американското свинско месо и сирене, както и за виното.'

И още цитирам:

' На няколко етапа ще бъдат отменени митата за вноса в САЩ на някои японски промишлени стоки, включително автоматизирани машини. Ще бъдат понижени митата за вноса в САЩ на 42 вида японски продукти, като говеждо месо, соев сос, музикални инструменти, велосипеди. Вашингтон се съгласи да не повишава митото от 2,5 процента върху вноса на японски автомобили, както се беше заканило правителството. Според някои критици това прави сделката по-изгодна за САЩ.
Вашингтон и Токио са се договорили също през следващите четири месеца да започнат преговори за по-широкообхватен договор с изгледи той да добие вид на двустранна зона за свободна търговия в бъдеще.'


Тези глупави японци, значи! Така да ненавиждат онези с бомбите. :):):)))
Глупави, глупави, ама основна валута в световен мащаб е доларът, а японската е резервна наред с английската.
Рублата е някъде незнайно къде, но определено никой не я ще. :):):)
цитирай
14. apostapostoloff - Хайде, дядо- пиш!
06.12.2019 14:51
Пиш! Пиш, пиш, пишурка!
цитирай
15. blackpredator - Перуцио
06.12.2019 15:02
теб като малък, май те е праснала осколка от американска помощ
цитирай
16. mar866 - ...
06.12.2019 15:09
blackpredator написа:
направо те сбърках с Полигор над тебе
уж хисарска минерална вода, пък то минерализацията у главата нулева
гола вода, природно дестилирана..

ама това не е Полигор, това е Гоче, той докато пие бира из Фриско, влиза чат пат през ТОР-а, защото ако Юла му гепи картата, много конфузно ще стане. :)))
цитирай
17. mar866 - ...
06.12.2019 15:11
забравих да гласувам, гепи!
цитирай
18. vencivaleri1951 - Според мен другаде е ,,зарито,, кучето
06.12.2019 15:15
В ,,Дарданелите,, и Дойран. След влизането на България във войната сърът е принуден да извади части от проливите и да ги предслоцира в помощ на сърбите. Смята по късно , че това се оказва една от водещите причини за фиаското на англетстс там. След това идва и Дойран, след който го пращаме в ,,бюрото по труда,, От там е мисля неприязънта му към нас
цитирай
19. azazel13 - Браво на автора, гледам че с едно ...
06.12.2019 15:39
Браво на автора, гледам че с едно изречение е успял да симулира мозъчна активност в няколко напълно закърнели мозъци. Въпреки, че по-скоро тази мозъчна активност е рефлекс на отрицанието отколкото собствен мисловен напън, все пак е нещо полезно за закърнелите мозъци. Може подобен род публицистика да се определи като направление в психиатрията. Няма как да доведе до излекуване на пациентите, но то нито един психиатричен метод не води до такова, все пак този показва, че дори в условията на "мозъчна смърт", някои пациенти са способни да проявяват мозъчна дейност доказваща, че дори мъртвият мозък е способен да интерпретира запаметените приживе простотии.
Иначе, бих поспорил с автора, дали американци и британци са главните виновници за смъртта на хиляди невинни, цивилни българи. Мен ми се струва, че истинският им убиец е така нареченият от днешните мъртви мозъци "цвят на нацията", обитавал по това време Народното събрание и единодушно с бурни рукоплескания, гласувал страната ни да обяви война на САЩ и Британия.
цитирай
20. vencivaleri1951 - Жоро,
06.12.2019 15:45
Днес Унгария и Русия са във възходящо сътрудничество и имат забележителен стокооборот, сравним донякъде с този преди промените. Смяташ ли, че унгарците, а и Орбан са забравили 56та.
-Вчера руснаци и украинци подписаха 10 годишен договор за транзит на петрол. Преди това за въглища, електричество . Търгуват и спецпроизводство. Стокооборотът им трета година е нагоре. Смяташ ли, че преливат от любов един към друг.
Стокооборотът между Германия и Русия, между Турция и Русия сещо е значим и върви нагоре. Смяташ ли, че са забравили войните помежду си. Разбира се германците не са забравили и сринатия без нужда и до основи Дрезден, но САЩ и Англия са им основни партньори и в икономика и в сигурност. В края на краищата Турция е наш сериозен партньор- забравили ли сме петте века тяхно ,,присъствие,, Много подобни примери по света , който обикаляш и завладяващ , стига да извадиш носа си от ,,ЛидълА,, :))))

cortana написа:
анонимен написа:
сега чакаме кортни.отново да те направи смешен.пред всички.ще триеш вече и нея, нали?
Ето ме! :):) Днес е празник и не съм на работа, затова закъснях! :):):)))

цитирай
21. blackpredator - гепя
06.12.2019 15:48
mar866 написа:
забравих да гласувам, гепи!

той Гочето не чувал един, дето казва
Валутите - като кораби швартовани на завет откъм подветрената страна само лекичко ще се поклащат
цитирай
22. blackpredator - съгласен съм Венци
06.12.2019 15:52
но то си е с натрупване
де пишат историците,
"Загубата на Галиполска офанзива допълнително е затвърдена с най-масовото убийство
на английски войници през цялата английска история при битката за Дойран."
цитирай
23. azazel13 - сега чакаме кортни. отново да те ...
06.12.2019 15:53
анонимен написа:
сега чакаме кортни.отново да те направи смешен.пред всички.ще триеш вече и нея, нали?


Аз пък сега гледам, че сме дочакали "кортни", но от това което е написал/а, не забелязвам да е направил/а някого смешен, освен разбира се себе си (въпреки, че "смешен" в случая не е много точно определение, защото тезата, че японците много обичат бомбардиралите ги американци понеже им намаляват митата, е по-скоро дебилна отколкото смешна).
Преди 30-40 години светът заговори за японското чудо, днес такова чудо няма, именно защото американските приятели на японците стопираха икономиката им. След това се заговори за южно-корейското чудо, което също беше стопирано от американските си приятелчета. Днес се вихри китайското чудо и американците се опитват всячески да го стопират... Проблемът обаче е в това, че в Китай нямат американски бази, ми мани това, ами имат и огромна армия, ядрено оръжие и страшен ръст в модернизирането на всички видове въоръжение.
Като за закърнели мозъци ще обобщя - Япония и Южна Корея не мразят по-малко американците отколкото Северна Корея и Китай, просто не могат да си позволят да го правят открито.
цитирай
24. blackpredator - azazel13
06.12.2019 15:58
те смърфовете намаляха

иначе съм съгласен с тая част от коментара ти за Гочетата и аплаузите
туй за първия коментар

за вторият - аплаузи! :)
цитирай
25. cortana - ..... 23. azazel13 - Мерлинчо IIри, коментарът Ви е пълни глупости, които времето ще опровергае както винаги и затова не ще го репликирам.
06.12.2019 16:24
Китай е много, ама много далеч от Японското чудо, което вече сте прав, че не е чудо, а просто..... рутина. :)

Но аз наминах за друго.
Какин чернопръцко, намерила съм ти бельо, което ще ти отива на имиджа! :):):)))
https://www.get.bg/media/catalog/product/cache/1/image/650x650/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/1/8/1835al_perfect1_7_1.jpg
Само 8 лева и 50 стотинки е. В рубли сам си го пресметни! :):):)))

ПП: С плезещо намигане по отношение на съблогъра ни get, когото изтриваш не защото коментарите му са чаршафени, а защото не можеш да го оборваш. :):)
Особено със селския си сленг и краткост, че да не личи колко си афиф под фонтанелата. :):):)))
цитирай
26. blackpredator - тъпо Гоче,
06.12.2019 16:38
естествено, не се отваря линка
НООО, на мене сичко ми прилича
и секакво бельо и даже епитафия

бих те посъветвал Гоче, вместо да пишеш, да четеш
определено чети Венци
той е енциклопедист в блога, за разлика от Гочо глупенциклопедиста
чети и останалите
Гоче, сори, ама ТИ си голяма Дупка!!!
у фсички, ама у фсички теми, които коментираме в блог.бг
единственият спор е диаметъра ти..

цитирай
27. cortana - :):):)))
06.12.2019 17:02
Хайде сега, линкът не се отварял! :):)
Кажи си директно, че искаш прашки с топче отзад, а не се прави на невидял! :):):)))
Но пък и да не ти се е отворил, което е изключено естествено, то кой е тъпият с предявявани претенции и по това, че бил добър и в тази област?
'М?' :):):)
'M?' :):):)))

ПП: Какиното ми мишленце, опита се да ме опровергаеш за краткото писане и сленга, като написа нещо по-дълго и с по-малко сленг. :):):)
С това обаче само показа, че и там, където уж пишеш без сленг, допускаш правописни грешки, особено при члена, който при Вас с икономист-пиколото 'се празен. :):):))))

И отново повтаряй след мен: Жоро е в Сан Франциско! Жоро е в Сан Франциско! А аз лапам тук мухи и демонстрирам знание тъй ниско! :):):) Знание тъй ниско! :):):)))
цитирай
28. cortana - Но пък МесинджърА :):):) избълбука! :)
06.12.2019 17:06
Тоест, за Жоро е 7 часа, той се е наспал и хей сега ще го помоля да намине да..... те мине! :):):)))
Така де, да те 'уважи', че си останал без бельо. :):):) :):):)))
цитирай
29. azazel13 - Кортни, Китай е наистина много д...
06.12.2019 17:06
Кортни, Китай е наистина много далеч от "японското чудо" и перспективата е да отиде още по-далеч. А предпоставките затова са преди всичко липсата на американска окупация и наличието на собствено ядрено оръжие, след тях следва ориентираната към решаването на общонационални задачи икономика, а не такава гонеща индивидуалната печалба. Впрочем в индивидуалната печалба лошо няма, стига продукта от който произлиза тя да носи съразмерна обществена полза. По отношение на последното, американската икономика е безкрайно изоставаща от тази на Китай, затова и се налага, обществената за САЩ полза да се осигурява посредством рекет за сметка на останалите икономики. В частност това се отнася и до Япония която ти бидейки абсолютен/на невежа спомена. Свалянето от страна на Япония на митата за американски стоки, не е признак на любов, а резултат от американския рекет. Както вече споменах, първият ти коментар не е просто смешен, а дебилен.
цитирай
30. cortana - ..... 29. azazel13 - Мерлинчо IIри, продължавате с глупостите.
06.12.2019 17:15
Но този път ще Ви задам един единствен въпрос като корелация на част от коментара Ви, а именно:
azazel13 написа:
Кортни, Китай е наистина много далеч от "японското чудо" и перспективата е да отиде още по-далеч. А предпоставките затова са преди всичко липсата на американска окупация и наличието на собствено ядрено оръжие, след тях следва ориентираната към решаването на общонационални задачи икономика, а не такава гонеща индивидуалната печалба.
Мерлинчо IIри, фразата Ви 'предпоставките затова са преди всичко липсата на американска окупация и наличието на собствено ядрено оръжие, след тях следва ориентираната към решаването на общонационални задачи икономика, а не такава гонеща индивидуалната печалба' в пълна сила би следвало да е факт и по отношение на Русия, нали така? :)
Защо тогава също Вашата фраза 'е наистина много далеч от 'японското чудо' е така вярна за същата тази Русия?

Япония: Страна, бедна откъм всякакъв вид природни ресурси, постигнала неимоверен технически напредък, но най-вече постигнала едни от най-добрите в света качество и продъжителност на живот.
Русия: Страна, на територията на която и в недрата 'и Господ давал не с шепи, а с божия самосвал. :):):) И в същото време така изостанала технически, но по-жалко в случая, с така болно и нещастно население. :):):)
Така, че, патетизмът е хубаво нещо, но в сферата на белетристиката и научната фантастика. При..... полит-икономиката :):):) не върви. :)
цитирай
31. cortana - ПП:
06.12.2019 17:29
За съжаление, чернопръцко какин, Жоро каза, че не мисли да си губи времето с теб. :):):)
И допълни..... 'да го ду.а'/ш. :):):)))
Аз също те оставям на спокойствие да..... си препереш бельото :):):) и отивам да приготвям шарана. :):)):)
цитирай
32. azazel13 - Кортни, мен ли наричаш Мерлинчо 2? ...
06.12.2019 17:47
Кортни, мен ли наричаш Мерлинчо 2? Кой е 1 и какво основание имаш да ме наричаш 2? Питам, понеже преди няколко дена, една друга звезда тук ме беше нарекла с друго име (не помня какво).
Съжалявам но пак грешиш - да, Русия не е под американска окупация като да речем Япония, Южна Корея, Германия... България... но. Русия, въпреки, че постига икономически успехи, те са доста под възможностите й, и това се дължи на факта, че за разлика от Китай, в Русия частната печалба е много по-малко обвързана с общественото благо. Или както наскоро слушах един руски експерт да се изказва - Русия днес е страна на победилия зверски капитализъм.
Но какво общо има Русия с това за което говорихме? А именно за дебилната ти теза, че японците много обичали американците и затова им намалявали митата:)))
За патетизма и икономиката... потресаващо е автора на горепосочената теза въобще да споменава науката икономика. Разбираш ли, това което ти писа за Япония, САЩ, митата и любовта е икономически дебилизъм сравним с това човек който не може да чете да обсъжда литературата.
цитирай
33. theeconomist - .
06.12.2019 18:00
Блеки, как да обясниш на този куп мицели и мильовци, че преди 1939 г. и Полша има 1936 Испания, Рим - Берлин - Токио 1937, март 1938 Аншлус, септември 1938 Мюнхенски сговор / Хитлер, Мусолини, Даладие, Чембърлейн/, Нахлуването в Судетите март 1939 - Протекторат на Бохемия и Моравия,Сърбия, която не му се предаде с лозунга "Болье рат, него пакт", Храбрите Гърци които се биха до последен войник, Крит и всички които се опълчиха на нацизма.
За разлика от нашите дупедавци , режима на Хорти и крал Михай, насрал се от страх
Дори албанците им светиха маслото в планината Проклетия!
Но да обясняваш на идиоти за които историята е истерия е излишно.
А леля Хабиб, като иде в Ястребино и се поклони на костите на избитите деца, след като се поклони на убийците им - тогава ще питам дали е била приемната и държава в антихитлеристката коалиция или в хитлеристката такава?
цитирай
34. vaquero - blackpredator,
06.12.2019 18:15
Ще почете бомбардиращите в амбасадата на улица "Козяк" 16
цитирай
35. vencivaleri1951 - Братан,
06.12.2019 20:18
Пред дилема съм дали кюрдката е тъпа или двулична като Трюдо/ по думите на Тръмп/ щото англичани и американци наложиха трибунала, като поименно и подлъжностно определиха част голяма от обвиняемите. Земеделците добавиха само известен брой от касапите през 23та. Казвам земеделците защото Никола Петков и Темето са вносители на законопроекта за извинредния съд, а Трайчо Костов е копиран като съвносител. Законопроектът фактически е част от проекта за мир с който Багрянов отива през лятото на 44та за преговори с англичаните в Цариград. Същият този трибунал ни е наложен от западните съюзници като задължителна част в аванс за мирния договор. Ханъмата днес го играе ,като ,,бутнала баба си по стълбите и питаща я след това защо тича,, Абе какво искаш от жена, която се награбва с ,,Баце,,

quote=theeconomist]Блеки, как да обясниш на този куп мицели и мильовци, че преди 1939 г. и Полша има 1936 Испания, Рим - Берлин - Токио 1937, март 1938 Аншлус, септември 1938 Мюнхенски сговор / Хитлер, Мусолини, Даладие, Чембърлейн/, Нахлуването в Судетите март 1939 - Протекторат на Бохемия и Моравия,Сърбия, която не му се предаде с лозунга "Болье рат, него пакт", Храбрите Гърци които се биха до последен войник, Крит и всички които се опълчиха на нацизма.
За разлика от нашите дупедавци , режима на Хорти и крал Михай, насрал се от страх
Дори албанците им светиха маслото в планината Проклетия!
Но да обясняваш на идиоти за които историята е истерия е излишно.
А леля Хабиб, като иде в Ястребино и се поклони на костите на избитите деца, след като се поклони на убийците им - тогава ще питам дали е била приемната и държава в антихитлеристката коалиция или в хитлеристката такава?[/quote]
цитирай
36. getmans1 - Браво, а аз загубих облог със самия ...
06.12.2019 20:53
Браво, а аз загубих облог със самия мен, че банолностите ще са в коментаррите ... Е, оказа се, че пак са там, но под твоята контра и количествено, и качествено

На една, две от баналностите ще отговоря с един цитат ... не, че е задължитолно де;

„Искаме съюз със СССР!“ и „Искаме съюз с героична и социално-прогресивна Германия!“, както и „Да живеят другарят Сталин и другарят Хитлер, вождовете на съветската и немската работническа класа.“
цитирай
37. blackpredator - Икономисте,
06.12.2019 21:10
образно казано, останалите на Балканите сички са имали капитан Леши,
ние българите - капитан Гети

тая чифтокопитна дипломатка, сигурно се възмущава от един класически
комунистически звяр, който знае две-три думи
казва се Николчо Здравков Чампоев от Русе, на 1 (една) година и 7 (седем) месеца
бебе, разстреляно с 12 куршума на 22 февруари 1944 г.


цитирай
38. getmans1 - . . . blackpredator - Дано не е чувала ...
06.12.2019 22:27
... blackpredator - Дано не е чувала и за Нанка Партизанка - ген. Серкеджиева ... че сръмът все на българският гръб.


blackpredator написа:
образно казано, останалите на Балканите сички са имали капитан Леши,
ние българите - капитан Гети

тая чифтокопитна дипломатка, сигурно се възмущава от един класически
комунистически звяр, който знае две-три думи
казва се Николчо Здравков Чампоев от Русе, на 1 (една) година и 7 (седем) месеца
бебе, разстреляно с 12 куршума на 22 февруари 1944 г.



цитирай
39. blackpredator - Гетьо,
06.12.2019 22:42
можеше спокойно да си напишеш само коментара
за кой ли път ти казвам, че цитати над три реда считам за грозен спам
после ривеш, че бил съм цензурирал..
цитирай
40. getmans1 - . . . Естет. . . хахаха можеше ...
06.12.2019 23:19
... Естет ... хахаха

blackpredator написа:
можеше спокойно да си напишеш само коментара
за кой ли път ти казвам, че цитати над три реда считам за грозен спам
после ривеш, че бил съм цензурирал..

цитирай
41. cortana - Ахааа, лицемерие ли съзирам тук, какиното ми мишленце?? :):):)
07.12.2019 11:27
blackpredator написа:
Гетьо, можеше спокойно да си напишеш само коментара
за кой ли път ти казвам, че цитати над три реда считам за грозен спам
после ривеш, че бил съм цензурирал..
Значи цитирането от страна на Гети на 6 реда е грозен спам според твоите 'естетически' критерии и когато не ти отърва, го изтриваш..... А цитирането от Венци на тройно повече и то некадърно, не е грозен спам и забележка няма, така ли? :):):)
Ах ти какво си двулично, лицемерно какино кофенцеее! :):):)))
цитирай
42. blackpredator - оооо,
07.12.2019 15:58
Гочо Тъпото,
радва ме тъпата ти тъпота
току виж съм ти повярвал
сепак си сепризнат експерт у лицемерието
цитирай
43. blackpredator - Гетьо,
07.12.2019 15:58
ти пидал ли си?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: blackpredator
Категория: Забавление
Прочетен: 6913809
Постинги: 1450
Коментари: 18257
Гласове: 25301
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031