Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.08.2020 13:17 - Не аз, вие ще плащате за всички извършени престъпления! #БОЕЦ
Автор: zahariada Категория: Политика   
Прочетен: 785 Коментари: 1 Гласове:
5

Последна промяна: 07.08.2020 13:18

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  Не аз, вие ще плащате за всички извършени престъпления!

#БОЕЦ Posted on 31.07.2020

Дни след акциите на БОЕЦ пред ресторант „Осемте джуджета“ ми предадоха заплаха от Митко „Каратиста“, собственик на охранителната фирма „Делта гард“. Този ресторант, както и имената Каратиста, Петьо Еврото, Борислав Сарафов, Димитър Франтишек, Иван Гешев и Делян Пеевски бяха замесени в престъпна схема за измами, кражби на бизнес и рекет. Директно ми бе предадено съобщението през трети човек: „Кажи на онзи Жоро Боеца, че ще плаща сметка за ресторанта“.

image
Отговорих, че няма как да ме уплашат и че много сметки имам за плащане, но преди мен мафията на дебелите и наглите ще плаща за всички извършени престъпления.
Успоредно с тази заплаха през последните седмици откакто съм в София заради протестите и акциите на БОЕЦ, МВР по заповед на прокуратурата тормози и преследва жена ми с призовки и репресии.

image

Знам, че могат да посегнат на семейството ми, или да ми запалят жилището например. Знам, че Буда, Пеевски и Гешев са способни на всичко. Знам, че техните слуги, като Петьо Еврото или Митко Каратиста също са способни на всичко! Така, както и знам, че с мафиотската им власт е свършено! Сега тях ги е страх от нас и ТЕ ще плащат сметките за всички извършени престъпления. Гражданите и бойците излязохме пред „Осемте джуджета“ и мафията се скри и затворихме този властови център и прокурорски бордей. По-силни сме от тях!
Във връзка с тази заплаха днес внесох и сигнал до ВКП, за да покажа отново на обществото и на Гешев, че той е абсолютен позор!
Битката продължава! Всеки ден на площадите и бой до дупка!

image

31.07.2020г. Георги Георгиев – БОЕЦ

Трети ден гражданите, БОЕЦ, Зелен Младост и групата „Граждански мегдан“  държим блокадата на Орлов мост! Призоваваме всички да ни подкрепят и заедно да изборим тази битка! 

Всеки ден на площадите и бой до дупка за постигане на първата тройна цел – ОСТАВКИТЕ на Борисов, Гешев и Кошлуков. И продължаваме! 

image

БОЕЦ пред Догансарай, като част от изключитело важната победа на гражданите, които стъпиха на плажа край Росенец вклювайки се в акцията инициирана от Иво Мирчев.

БОЕЦ се превърна в символ на съпротивата срещу престъпната власт на мафията! Дела, акции, протести, сигнали, това е начина. Всеки ден!




Гласувай:
5



Спечели и ти от своя блог!
1. nedovolen - Този зад маЦката коя палачинка е. ...
07.08.2020 17:17
Този зад маЦката коя палачинка е. МяЗа ми на ББ, или аптекарския бензинов бос, но в никакъв случай ВалерУ.
:)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zahariada
Категория: Политика
Прочетен: 39739714
Постинги: 21940
Коментари: 21633
Гласове: 31017
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031