21.01.2020 03:37 - НЕИЗВЕСТНИ ЗАКОНИ НА ФИЗИКАТА И ВСЕМИРА, ОТКРИТИ И ИЗВЕДЕНИ ОТ БЪЛГАРИН
Автор: shtaparov Категория: Политика

Последна промяна: 04.06.2020 02:35

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

НЕИЗВЕСТНИ ЗАКОНИ НА ФИЗИКАТА И ВСЕМИРА  ОТКРИТИ И ИЗВЕДЕНИ ОТ БЪЛГАРИН

Физиката е трудна наука и не е за всеки,а с нейното изучаване се занимават хора с изключително широки философски възгледи и математически познания,изобретателни и находчиви. България е доказала,че може да ражда добри физици,един от родовете на дедите ми- също. Родът на баща ми по неговата майчина линия е създал двама професори по физика (светла им памет!),единия от които имал изключителни постижения но бил принуден против волята си да работи за чужда научна програма и изобретенията му останали в една европейска страна,която сега ги представя за свои. Това би могло да означава че у мен също има някакви заложби,предполагащи известен афинитет към космологията и физиката което е неоспорим факт,но аз по правило работя САМО за България,а понякога и за света.
     image

По тази причина фактът,че не съм хабилитиран физик и не съм привлечен да работя в научна програма не е попречил да създам свои философски възгледи за нещата и да ги обясня без да включвам тежката научна терминология,с която си служат физиците. Основните принципи на Вселената и физиката,които съм извел с философска интуиция и нюх минават границите на неизвестното или се "движат" по ръба им,за да обяснят необяснимото и да покажат,че основната сентенция на Щапаров Младши е валидна за всеки титан на научно-политическата мисъл,независимо от това колко е велик. Тази мисъл,която аз много ценя разкрепостява народите,попилява диктатурите и унижава "великите вождове",без значение каква е тяхната сила в момента. Затова те определено няма да я харесат а дали другите хора ще я харесат,всеки ще реши сам. Тази фундаментална за прогреса и развитието мисъл е Българска,не е политически обременена и звучи с най-кратки думи така:

ЧОВЕК КОЛКОТО И ДА УМЕН, ВИНАГИ СЕ НАМИРА НЯКОЙ ПО-УМЕН ОТ НЕГО!

Животът ме е научил,че тази мисъл е безусловно вярна и съм сигурен,че повечето обективно мислещи учени ще се съгласят с мен. Тя няма да се хареса на големи политици с болни амбиции,а също на техните слуги и поддръжници,но това няма да я направи невярна а напротив!

Основните закони на Вселената и физиката,за които говоря може да бъдат доказани с научни средства,но това няма да е лесно и няма да е скоро. Аз не съм човек,който умее да ги доказва,но умея да ги извеждам и формулирам. Който смята че не съм прав,ще трябва здраво да се потруди за да ме опровергае но със съчувствие ще му кажа,че НИКОГА няма да успее. Изведените от мен непознати закони на физиката и Всемира в общи линии са следните:

1. Световният Всемир няма граници,понеже е безкраен. Граници имат слънчевите системи,галактиките и вселените но Всемирът,т.е. пространството няма такива и няма физични закони,които могат да оборят това а ако някой твърди че ги има,тези закони са сгрешени. Материята и безбройните вселени съществуват следователно няма логика,която да пречи на материята или енергията да са разпространени навсякъде.

2. На света няма неделими частици- всички градивни частици,които се откриват във Вселената са делими на други частици,те на други и така до безкрайност. Това,че учените не са установили този факт за някои от тях съвсем не означава,че тези частици са неделими а означава само едно- учените не са имали метод,чрез който да докажат тяхната делимост или частиците,чиято делимост са опитвали да проучат са били твърде малки,за да може да бъдат опознати от човека.

3. Всемирът съдържа безкраен брой структури в посока миналото, бъдещето, микрокосмоса и макрокосмоса. Пример за микрокосмически структури са молекулните и атомни системи но те не са единствени: "под" тях има още безкраен брой микроскопични структури,недостъпни за наблюдение и опознаване от човека. Пример за макрокосмически структури са звездните системи,галактиките и вселените,но те също не са единствени- "над" тях има още безкраен брой ултракосмически структури,напълно недостъпни за изучаване от онези живи същества,които познаваме ние.

4. Няма ограничение в броя на измеренията- техният брой е безкраен и те съществуват в безкраен брой посоки,включително в посока миналото и в посока бъдещето.

5. Времето е безкрайно както Всемира- то не може да спре никога напълно а ако спре в дадена точка,в други точки продължава да се движи и "развива".

6. Животът е навсякъде във Вселената и по-скоро е част от нея а това,че не сме успели да го открием се дължи на факта,че сме открили неразпознаваеми жизнени остатъци или градивни части от живи организми,които не сме успели да разпознаем като такива.

7. Няма енергия,която да не може да се превърне в материя по един или друг начин в точно определен подходящ момент,когато бъдат изпълнени определени условия. Движението материя-енергия никога не е еднопосочно,защото щеше да доведе до свършване на материята в света. Тя обаче не се свършва,нито намалява и единственото,което може да защити "еднопосочното" схващане е червеното преместване,което може да е получено не от раздалечаване на космическите обекти,а от намаляване на материята в тях. Как и да намалява материята от една страна обаче,тя се попълва от друга.

8. Материята няма рождено начало и унищожителен край- следователно е безкрайна както във времето,така и в пространството. Ако днес една вселена "колабира" и бъде "изядена" от някоя черна дупка,в същото време други вселени съществуват далеч от нея,а "утре" тази черна дупка ще сложи началото на нов "Голям взрив",т.е. на нова вселена. Материята никога не изчезва- дори и да се превърне в енергия вътре в "черните дупки",тя остава там и не се унищожава а се натрупва. Затова тези "дупки" са като металургични "котли",които са пълни с "разтопена" (превърната в "енергия") материя и чакат своя миг да се върнат към "обикновеното" съществувание.

В същото това време материята в черните дупки образува в тях нови вселени от друг тип,които са си там вътре и съществуват,докато я има черната дупка като символ на апокалипсиса но и на сътворението,което последва всеки "Голям взрив" на преминала критичната си маса черна дупка. В този смисъл всяка вселенска "черна дупка" е като пружина,която набира сила с всяка следваща погълната материя и в един момент,не можейки вече да я удържа заради преминаване на критичната си маса,"изстрелва" материята във всички посоки подобно на ядрена бомба и слага началото на нова вселена т.е.- на нов "вселенски цикъл". Тези "свивания" и "големи взривове" не стават едновременно в различните вселени разбира се понеже няма сила,която да съгласува случващото се с тях и да го направи едновременно така,както всички хора не се раждат едновременно,а в различно време и пространство.

9. Няма закон на физиката,който Всемирът да не може да опровергае по един или друг начин в определена точка от пространството и в определен отрязък от време.

Българската философска мисъл може да ви се струва твърде млада днес,но тя ще се окаже твърде древна когато учените разберат,че тези невероятни закони наистина съществуват в този им вид,в който тук са формулирани. Тогава България ще се прослави завинаги като страна на мислители,философи и учени,които обичат да пресичат границите на неизвестното и смело да поглеждат какво има "отвъд",а после да се връщат обратно и да споделят наученото с хората.

Вълнообразно

1. kvg55 - shtaparov,
21.01.2020 04:18
Физиката и философията са много близки науки, като философията върви пред физиката. Когато физиците не умеят да разгадаят нещо, това означава, че малко са чели Маркс, Енгелс и Ленин.
цитирай
2. nedovolen - Споделям съждението ви в тези по...
21.01.2020 09:02
Споделям съждението ви в тези посоки. Темата е безкрайно дълга.
3. dobrodan - Здравей, Щапаров,
21.01.2020 09:48
интересно разсъждаваш. Има обаче един закон, който е валиден навсякъде във Вселената, няма причина за обратното. Всяко начало има край, всеки край е ново начало. На едно микрониво материята е вече енергия, както и обратното. Поздрави!
цитирай
4. shtaparov - Физиката и философията са много ...
21.01.2020 11:02
kvg55 написа:

Прав си че са близки науки а последното изречение прилича на хубава шега,която разведрява атмосферата :)
цитирай
5. shtaparov - Споделям ...
21.01.2020 11:03
nedovolen написа:
Споделям съждението ви в тези посоки. Темата е безкрайно дълга.

Благодаря- темата наистина съм я доста съкратил,на тоя етап е по-важно от нея да стане хубаво четиво :)
цитирай
6. shtaparov - интересно ...
21.01.2020 11:06
dobrodan написа:

Това го зная но знам също,че след всеки край идва ново начало а това,което днес ни се струва енергия е всъщност вид материя от неопознаваем за хората тип. Енергията е наличие на нещо (и разбира се частици)- не е наличие на празно пространство за да твърдим че там,където я има няма нищо дори тогава,когато ние нищо не виждаме или усещаме.
цитирай
7. oia - Земните науки никога няма да при...
21.01.2020 12:03
Земните науки никога няма да придобият характер на всезнание Единици от хиляди научни работници правят някакъв принос за изясняване и разкриване
на отделни страни от битието Решаването на всяка научна задача представлява преди всичко обяснение на неясното от дадеността. Всяко нещо е повече от това което се представя Човешката научна мисъл се придържа в осезаемото, във вещественото. Нещата които не се възприемат от сетивата ни, и не се разбират от нашия разум и съзнание--съставляват и образуват областта на тайните за нас А тези тайни са из областта на микрокосмоса, макрокосмоса---свръх естественото--сиреч Битието на Бога Това обстоятелство бих обяснила по следния начин.
Морето--Небето--Душата--три думи--Три гатанки тайни
Душата--Небето--Морето--три свята--Три бездни безкрайни
Световния Всемир е безкраен, понеже няма граници ?????
Това пояснение---кой закон визира ?
цитирай
8. shtaparov - Земните науки никога няма да при...
21.01.2020 12:59
oia написа:
Морето--Небето--Душата--три думи--Три гатанки тайни
Душата--Небето--Морето--три свята--Три бездни безкрайни
Световния Всемир е безкраен, понеже няма граници ?????
Това пояснение---кой закон визира ?

Това пояснение визира закона на съществуванието. Материята и безбройните вселени съществуват следователно няма логика,която да пречи на материята или енергията да са разпространени навсякъде. Материята няма рождено начало и унищожителен край- следователно е безкрайна както във времето,така и в пространството. Ако днес една вселена "колабира" и бъде "изядена" от някоя черна дупка,в същото време други вселени съществуват далеч от нея,а "утре" тази черна дупка ще сложи началото на нов "Голям взрив",т.е. на нова вселена. Материята никога не изчезва- дори и да се превърне в енергия вътре в "черните дупки",тя остава там и не се унищожава а се натрупва. Затова тези "дупки" са като металургични "котли",които са пълни с "разтопена" (превърната в "енергия") материя и чакат своя миг да се върнат към "обикновеното" съществувание.

цитирай
9. fun1001 - аз съм слаба по физика, но благодаря!
21.01.2020 13:28

и, те разбирам, въпреки това, отлично..
но, ако прескочим обичайните и популярни закони в науката..
...бих добавила ,Времето' и 'реалността', се явяват..
проекция на нашето /индивидуално/Съзнание..
това, е моята добавка, към този мн.интересен, и различен пост..

поздрави,щапаров!
цитирай
10. shtaparov - и, те разбирам, въпреки това, ...
21.01.2020 15:31
fun1001 написа:

и, те разбирам, въпреки това, отлично..
но, ако прескочим обичайните и популярни закони в науката..
...бих добавила ,Времето' и 'реалността', се явяват..
проекция на нашето /индивидуално/Съзнание..
това, е моята добавка, към този мн.интересен, и различен пост..

поздрави,щапаров!

Дал Бог добро: съгласен съм,че представите за време и реалност са загнездени в нашето съзнание но реалността е сбор от факти,който съществува с нас или без нас. Същото се отнася и до времето: то е низ от реално случващи се събития,които са подредени в строго определена последователност,но подреждането и самите факти не ги правим ние а други сили,които си действат с нас или без нас.
цитирай
11. leonleonovpom2 - Здравей, Приятелю!
21.01.2020 20:18
Физикатае в основата на строежа на Вселената За съжаление, много неща в него не са ни известни! Философията се мъчи да ги обясни!?
Има и една междинна наука- физикохимия, която също дава много информация !Щастлив съм, че съдбата ми даде възможността да работя именно в нея, да изпитам удоволствието от съвършенството, с което е създадено всичко видимо!

Хубава вечер, Ангеле!
цитирай
12. krumbelosvet - Хегел е въвел термина "лоша безкрайност"
22.01.2020 07:21
"ЧОВЕК КОЛКОТО И ДА УМЕН, ВИНАГИ СЕ НАМИРА НЯКОЙ ПО-УМЕН ОТ НЕГО!"
Поне на Земята, хората са КРАЕН брой. Затова СЪС СИГУРНОСТ има някой най-умен. С по-умния (умните) се занимава религията. Намерил съм една математическа формула с емпирично основание, в която умът отива в безкрайност, но микро-интервалът на безкрайността е ИЗВЪН ЕМПИРИЧНОТО ОСНОВАНИЕ и МОЖЕ БИ има силата на прогноза, но може и да няма. Поне засега, и най-великата формула (системата уравнения на ОТО например), има граница на валидност (за ОТО това е сингулярността на "черната дупка").
Квантовите физици БЕЗСПОРНО са едни изключително умни хора. И е изумително, как тия умни хора СМЕСВАТ ДО ПЪЛНА КАША математическите модели и физическата реалност. Така ги смесват, че да се чудиш кога говорат за едното и кога за другото. Затова има стара пословица - И НАЙ-МЪДРИЯТ СИ Е МАЛКО ПРОСТ.
За себе си съм се убедил, че се случва да простея, без да съм убеден в мъдростта си.
цитирай
13. shtaparov - Физикатае в основата на строежа на ...
23.01.2020 04:03
leonleonovpom2 написа:

Хубава вечер, Ангеле!

Философията може да чертае рамките,в които се побира света и да набелязва начина,по който е изграден и създаден.
цитирай
14. shtaparov - "ЧОВЕК КОЛКОТО И ДА УМЕН, В...
23.01.2020 04:10
krumbelosvet написа:
"ЧОВЕК КОЛКОТО И ДА УМЕН, ВИНАГИ СЕ НАМИРА НЯКОЙ ПО-УМЕН ОТ НЕГО!"

Дори най-умния може да бъде излъган или подведен от някой хитър циганин,който между своите минава за глупак :)) За надписа на Самуил от Самуилово например бе обявено,че е правен от някакъв почти неграмотен циганин който едва пише на съвременен Български,но бил прописал на староБългарски разбираш ли. Гламавите казионни историци веднага се хванаха на тази лъжа и никой не се сети да накара циганина да направи още един такъв надпис,за да докаже че говори истината.
цитирай
15. batogo - !!!:))) Поздравления, приятелю! Интересни мисли си споделил!
23.01.2020 17:40
Към тях само ще допълня, че според скромните ми познания, материята не е нищо друго, освен енергия с ниско-честотни вибрации. От което следва, че тя не може да бъде първопричина, а само следствие.
Хубав ден, Щапаров!
цитирай
16. shtaparov - Към тях само ще допълня, че ...
23.01.2020 19:18
Хубав ден, Щапаров!

Това същото,погледнато "наобратно" означава,че енергията е вид материя с високочестотни вибрации т.е.- границата между енергия и материя е повече в нашето съзнание,отколкото в обективната реалност.
цитирай
17. batogo - !!!:))) Да, приятелю...
24.01.2020 11:03
Хубав ден!
цитирай
18. shtaparov - Но когато сложиш ...
24.01.2020 11:57
batogo написа:
Но когато сложиш каруцата пред коня, можеш да се движиш само назад. Ето в това е малката разлика, ако я схващаш... :)Хубав ден!

Хубав казус- благодаря приятелю! Това е една от точките,които съм пропуснал да добавя в текста но сега ще го направя: няма енергия,която да не може да се превърне в материя по един или друг начин в точно определен конкретен момент и когато бъдат изпълнени определени условия. Движението материя-енергия никога не е еднопосочно,защото щеше да доведе до свършване на материята в света. Тя обаче не се свършва,нито намалява и единственото,което може да защити "еднопосочното" схващане е червеното преместване,което може да е получено не от раздалечаване на космическите обекти,а от намаляване на материята в тях. Как и да намалява материята от една страна обаче,тя се попълва от друга в някакъв момент а как става това,вече го описах в Коментар 8 но явно ще трябва и него да добавя в текста,както мислех да направя още тогава.
цитирай
19. batogo - !!!:))) Благодаря за разбирането, което личи от поясненията, приятелю!
24.01.2020 14:04
Удоволствие е да се разговаря с интелигентни и мъдри хора като теб.
Чест и почитания, Щапаров!
цитирай
20. shtaparov - Съгласен съм, че във Вселената ...
24.01.2020 14:44
batogo написа:
Съгласен съм, че във Вселената като Цяло балансът винаги е съвършен, на което вероятно се дължи Вечността. Удоволствие е да се разговаря с интелигентни и мъдри хора като теб. Чест и почитания, Щапаров!

С теб също е така приятелю- поздравления за внимателния прочит и за интересното участие в дискусиите!
21. fun1001 - :-)) това за каруцата, и коня..Е
25.01.2020 18:16
също, 'моят' водещ принцип..
Духът определя..Битието..
хубава дискусия,благодаря на щапаров, и бат'ого!
цитирай
22. shtaparov - също, 'моят' водещ ...
25.01.2020 18:23
fun1001 написа:
също, 'моят' водещ принцип..
Духът определя..Битието..
хубава дискусия,благодаря на щапаров, и бат'ого!

Aко Битието е всъщност Житието значи ще си напълно права,като добавиш към него и Божията промисъл.
цитирай
23. shtaparov - В затворена система, ти си брънка, ...
31.01.2020 05:46
geridi написа:
В затворена система, ти си брънка, която не може да въздейства. В отворена система всяка нова мисъл била съпроводена от индивидуален брой електрони. Тоест няма някой точно като теб.
Аз не мога да си представя безкрайността. Но пък какво следва след края?
Може би ако термините материя и енергия не съществуваха, нямаше да се прави разлика между двете.... любимата ми тема без точен отговор.
Но това, че няко не виждат, други не чуват, говори, че може да не виждаме и чуваме нещо, което съществува и би дало отговори, но пък субективността на видяното, чувстваното... живеем в някаква илюзия, докато сме част от някакъв огромен атом, играейки роля ту на протон, ту на електрон. Понеже едното от трите/плйс неутрона де/, изстреляно с определена сила се превръщало в другото.
Мисълта, че си част от нещо е успокояваща, чувстваш се безкраен.
Само че това не изтрива определени болки... и т.н.т

Безкрайността означава,че пространството и времето нямат начало нито край. След всяко нещо следва друго нещо през определен интервал от време или пространство а цикличността във Всемира е неотменно правило което означава,че след края на една вселена и определено "празно" пространство започва друга вселена т.е. галактиката, вселената, земеподобните планети та дори животът и хоминидите не са уникално характерни само за този отрязък от време и пространство в който живеем ние,а ги има и на неограничен брой други места.
цитирай
24. shtaparov - Безкрайността се ...
01.02.2020 01:24
geridi написа:
Безкрайността се описва хубаво чрез кръг. Но пък само по себе си, движението в кръг е ограничено до движение в този кръг-по часовниковата или обратно., което пак е някакво ограничение, системата се върти безкрайно в кръг, но е затворена все пак. Само че е неприятно, ако си просто един електрон, с предопределена траектория. Същевременно моята теория съвпада с мнението, че всяка твоя мисъл, движение съдържа уникален брой частици и в този момент няма някой точно като теб, и ти със себе си направляваш своя живот. Има логика. Не знам. Много интересна тема, без адекватен отговор. Хубав ден

Кръгът,с който погрешно описват безкрайността е символ а не реалност. Много по-добро нейно описание ще бъде една мислена права черта или по-добре пунктирна но абсолютно права,която няма начало нито край и продължава в едната посока все "назад" а в другата- все "напред". Тази черта можеш да си я удължаваш мислено триста милиарда години подред и ако всяка секунда "попълваш" разстояние" от 300 трилиона квадрилиона светлинни хилядолетия умножени на квадрат,никога няма да се добереш до никакъв край. Твоята траектория например може да е предопределена от естеството на материалния свят,но не и траекторията на тази черта- затова въртенето в кръг не може да бъде доказано на практика,а може да бъде предположено само на теория. На фона на "практиката" обаче всяка "теория" е безполезна: едно е да знаеш на теория как просякът може да стане милиардер,съвсем друго е триста просяка да приложат тази теория в реалния живот и да го направят едновременно на практика. Затова има твърде много случаи,при които въртенето в кръг няма как да бъде доказано на практика което означава,че всяко подобно твърдение е "сметка без кръчмар".

Елементарен пример за безкрайност например е една мислена калкулаторна машина,която може да брои от едно до безкрайност. Накарай тая машина да брои за една секунда от едно до милион и към всяко споменато вече число да добавя по още една единица,за да образува следващото число. Накрая машината ще се повреди но ако сложиш друга да я замести,тя ще продължи да добавя все нови и нови числа. Къде ще се спре едно такова броене- как мислиш? Няма къде да спре разбира се и ако успееш да поддържаш вечно една подходяща такава апаратура,след няколко трилиона ери с дължината на Мезозойската ще се окаже,че броенето просто няма къде да спре понеже няма окончателно число,което да сложи край на броенето само заради това,че е достигнат "края" на вечността.

Същото се отнася за въртенето в кръг: ти може да се въртиш в кръг безкрайно дълго време и накрая да пристигнеш на същото място от което си тръгнал с тая разлика,че ще пристигнеш в друго време и в друга епоха,а после пак ще го отминеш.
цитирай
25. zaw12929 - И най умния, прави глупости: &qu...
02.02.2020 17:03
И най умния, прави глупости: "
ЧОВЕК КОЛКОТО И ДА УМЕН, ВИНАГИ СЕ НАМИРА НЯКОЙ ПО-УМЕН ОТ НЕГО!" но тук не се съгласявам : В живота си срещах много малко УМНИ МЪЖЕЕ! четири и живях с четвъртия Те се отличават с всеобхватна широта, невероятна доброта, липса на завист и омраза. Най високо ниво компетентност в професиятта Само мъже. От жените- разочарование...може би природата е виновна!
цитирай
26. shtaparov - И най умния, прави глупости...
04.02.2020 12:22
zaw12929 написа:
И най умния, прави глупости: "

Отлично си го казала: и най-умния може да прави глупости,това е реалността!
цитирай
27. shtaparov - Как е ...
04.02.2020 12:27
geridi написа:
Как е доказано разширението?

С червеното преместване,но никой не е видял това разширение с очите си което означава,че и то може да се окаже "сметка без кръчмар"! Дори и да го има,разширението не може да продължи вечно,нито "вечното" ускорение: възможно е това да са признаци за "стареенето" на Вселената но то не може да се докаже,преди да сме натрупали няколкостотин милиона годишни наблюдения!
цитирай
28. shtaparov - Иначе :D много оптимистично звучи. ...
04.02.2020 12:34
geridi написа:
Иначе :D много оптимистично звучи. Да речем, че търся такава среда, с колегиалност и лоялна конкуренция, ако я има. Наличието на 4 човека в обкръжението ти, в моето... :) Не е чудно, че тук много хора живеят сами и са саможиви.

Оптимистичното звучене не изключва Апокалипсиса: той окончателно се случва,когато цялата материя на Вселената се натрупа в една-единствена "черна дупка",получена от "обединението" на всички черни дупки в нея. Тогава се преминава критичната маса,която една "черна дупка" може да издържи и следва нов "Голям взрив" т.е.- началото на нова Вселена,но не и на нов Всемир: в същото това време милиони, милиарди или по-скоро безкраен брой други вселени си съществуват необезспокоявано,докато дойде и техния "ред" да минат по същия "път"!
цитирай
29. shtaparov - Какво е това ...
04.02.2020 12:40
geridi написа:
Какво е това червено преместване? Понеже това, че аз се отдалечавам от гълъбът, който ще отлети след секунди в обратна на моята посока, не означава, че вселената се разширява...
иначе умният на глупав може да се направи, простият на умен-не.

Точно това имах предвид в предходния коментар: безкрайно разширение няма,дори ако то съществува реално. Доколко това разширение е илюзорно,физиците още не са изчислили а астрономите още не са натрупали поне няколко милионгодишни наблюдения,за да могат да го разберат.
цитирай
30. inel379 - За науката предели няма - човечеството води към промяна.
04.06.2020 02:00
Май нищо не е последно
във "физика на тъгата".
Тъй времето лети
и знания отмята.

Сърдечно благодаря за този постинг!
Поздрави!
цитирай
31. shtaparov - Май нищо не е последновъв ...
04.06.2020 02:37
inel379 написа:
Май нищо не е последно
във "физика на тъгата".
Тъй времето лети
и знания отмята.

Сърдечно благодаря за този постинг!
Поздрави!

От мен също- поздравления за доброто настроение,та макар и среднощно! :)
цитирай
32. prirodnajena80 - Браво Shtaparov!
18.06.2020 19:29
Много добре е обяснено и написано, мъдър човек си! Поздрави от Prirodnajena :) До скоро!

Автор: shtaparov
4. 105 Български въстания срещу турците
5. Български печат на 4300 години
6. Тракийската богиня ДУЛА- виж ДУЛО и календарния термин ДИЛОМ
7. Автономни градове и области през XV-XVI в. в България
8. Тюрколози умишлено крият стари истории на България,издадени преди векове в чужбина
9. Фалшификатори на Българската история върлуват безнаказано в Уикипедия
10. Спароток срещу фалшификаторите на история
11. Мнението на велики личности за Българите
12. Скитско племе Авари- факти и извори
13. Ето колко е лесно да се разбере истината за произхода ни: статия на Спароток
14. "Пра"-Българите са потурчени с купища цинични лъжи по наш адрес,измислени от руската "наука"
15. България е дала заем на Франция през 1907 г. 145 милиона златни лева
16. Българска сватба от старо време- ориг.запис от 1962 г.,няма къде да го видите днес
17. Германски племена с феноменални имена: Дули,Галомани,Кавки,Камари,Фраки,Аварини,Еруски (Етруски),Балти,Бактери (=Бактри),Аугандзи (=Афганци),Албани,Гермиони,Вируни,Варни и пр.
18. Бълг.език забранен в Татарстан 1928 г.,а татарите клали Българи в Русия 1884г.
19. Руснаци спрягат Българите в конференция за Тенгри