Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.11.2019 01:26 - МАКЕДОНИЯ УМРЯ, БЪЛГАРИЯ Е ЖИВА!
Автор: shtaparov Категория: Политика   
Прочетен: 5953 Коментари: 40 Гласове:
50

Последна промяна: 01.07.2021 05:38

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                                     МАКЕДОНИЯ УМРЕ, БЪЛГАРИЯ Е ЖИВА!

(в отговор на http://makedoneca.blog.bg/muzika/2018/07/01/bojidar-umre-makedoni-a-e-jiva.1615338)


   На 01.07.2018 г. нагъл македонистки изрод с неясна национална и полова ориентация се изгаври с паметта на Божидар Димитров,който се бореше срещу лъжите на македонизма,но здравето му се влоши и почина:

        image

  Не забравих цинизма на козобрадия киртак,чието истинско име изглежда е Атанас Киряков,и издебнах удобен момент да му върна "жеста". Това не се забави много: на 12-ти февруари 2019 г. Македония умре,но България си е жива и здрава! Изказът ми е грубичък- съжалявам но точно такъв заслужават предателите,които пишат статии като цитираната. От началото на 2019 г. държава с име Македония не съществува- има република Северна Македония. Измислената в 1944-1945 г. народност "македонци" също вече я няма- има само северомакедонци!

             image

  Северна Македония е толкова различна от предишната Македония,колкото Източната империя (Йостеррайх,Австрия) е различна от основната (Свещената римска) империя а Съветския съюз- от Царска Русия! Властите в България след 1946 г. вписваха народност "македонец" в паспортите на Пиринските Българи,за да угодят на началника си Сталин. В такъв смисъл "македонска" нация у нас е имало та макар и фалшива,но северомакедонска "нация" никога не е имало! Затова фантазиите на някои болни шемети,които сънуват такава "нация" у нас вече нямат никаква почва,понеже "македонци" вече дори в Македония няма- има само "северомакедонци"!

  Същото нещо е валидно и сега: демократичните преброявания,даващи на хората свободно волеизявление показаха,че у нас има шепа лумпенизирани изроди (сбор от пияници и циклофреници),които се мислят за "македонци" така,както тапир би се мислил за магаре. Те обаче нямат нищо общо със Северна Македония,понеже не са Северомакедонци и сега трябва да изберат едно от следните три неща:

1. Да се върнат към Българската народност,от която по начало произлизат.

2. Да си сменят народността повторно и при целия резил който следва от това,да станат "северомакедонци".

3. Да признаят,че са коренно различна от "северомакедонците" нация и да почнат да се борят с присъщия си арогантен цинизъм срещу тях,поставяйки искане да им се признаят същите "човешки" права,които доскоро търсеха от нас!

  Смяната на етнонима не е безобидна работа- тя означава неясен етнически идентитет на населението в дадена страна. Истеричните македонисти,които спят и се будят по поръчка може да са злобни,но не са глупави и добре го осъзнават- затова организираха стотици протести срещу смяната на името,но Бог си знае работата и кампанията им не успя.

    image
    
    image
 
  В началото на 2019 г. македонската "нация"  изчезна завинаги- "северомакедонците" я заличиха от картата на света!
           image

                                          image

  Затова бих попитал старите злостни македонисти: сменихте ли си вече идентитета,свикнахте ли вече с новата "северомакедонска" нация?  А какво направихте с "античните македонци",които се "въдеха" у вас- как за една нощ ги унищожихте и асимилирахте,защо им нарушавате човешките права и ги дискриминирате,в Освиенцим ли ги пратихте та ги до шуш елиминирахте? А учите ли го новиот северомакедонски jaзик,или преводачи во Скопие ке си барате?

  Бих задал два въпроса и на новородените "северомакедонци":

1. Тито създаде изчезналите безследно "македонци",та му кръщавахте за благодарност улици и градове,а Заев ви създаде вас- няма ли сега да им смените имената и вместо "Йосип Броз" да ги кръстите "Зоран Заев"?
      image

2. Досега вдигахте паметници на борци за "македонска" свобода- не е ли ред вече да ги съборите,понеже са се борели за друга "нациja",а не за вашта "северомакедонска" ??!




Гласувай:
51


Вълнообразно


1. leonleonovpom2 - Здравей, Ангеле!
26.11.2019 08:28
Ние направихме две големи грешки
Първи признахме Македония и приехме наглите искания на Гърция относно името й
Без никакви ангажименти от наша и от чужда страна Относно бъдеще, история , език и така нататък....
Щом има Северна, това говори, че има и Южна И утре Южната може да предяви претенции към Северната
Яд ме е, гръцките хитрини , освен нагли, са и тъпи, защо се хващаме като шарани на въдицата им?

Хубав ден, приятелю!
цитирай
2. get - - ФАКТИ ЩАПАРОВ! И то от сега?!!!!!!!!!!!!!!!?
26.11.2019 10:31
- Цитат ПЕРВЪЙ?
Вл. Путин заяви :
"24 май е празничен ден в Русия, заради Деня на славянската писменост, която „дойде у нас от македонската земя“.
От официално съобщение на Кремъл за срещата на Путин с македонския президент Георги Иванов в Москва, м.май 2017 г.

- ФАКТ - Втори:
От своя страна, Иванов благодари за наградата „Негово Светейшество Патриарх Московски и на цяла Русия Алексий II“, връчена му във вторник от руския патриарх Кирил и заяви:
„Въпреки, че са минали толкова векове, ние почитаме паметта на светите братя Кирил и Методий и техния ученик свети Климент. Нашият народ казва, че човек не умира, когато бъде погребан, а когато бъде забравен.
Това е нашата обща памет за нашите просветители – Кирил и Методий и тя ни дава надежда за запазването на тяхното учение“, каза македонския президент Георги Иванов.

- ФАКТ - 3-ти:
В Московский государственный университет имени М. В. Ломоносова, Филологический факультет, изучается МАКЕДОНСКИЙ ЯЗЫК И ЛИТЕРАТУРА!

- ФАКТ - 4-ти:
МГУ - единственное в нашей стране место, где македонский язык и македонская литература являются основной специальностью.
- ФАКТ - 5-ти:
На страницу кафедры ЧИТАЕМ:
"На славянском отделении филологического факультета МГУ с 1975 года набирается македонская группа."
Студенты в течение пяти лет изучают практический язык, теоретическую грамматику, историю и диалектологию языка, македонскую культуру и литературу. На втором курсе македонисты приступают к собственной научно-исследовательской деятельности, избрав в соответствии со своей предрасположенностью лингвистику или литературоведение. В качестве второго славянского языка преподается сербский."
... И ЗНАЕШ ЛИ, КАКВО ОЩЕ Е ДРУГО ИНТЕРЕСНО?
В истунбулския университет се преподава СЛАВЯНСКА ФИЛОЛОГИЯ?
В катедрата има и БЪЛГАРИСТИКА - но не се преподава, за разлика от другите два, Русский и МАКЕДОНСКИ JаЗИК и ЛИТЕРАТУРА?

Буди опасения политиката , която двете страни (?) следват по ОТНОШЕНИЕ НА ПОМАЦИТЕ, ВЕДНО С изначално провежданата гръцка асимилационна политика в Беломорска тракия на славофонните-гърци?!

- Хора замислете се (!) ... защото това, което се начена още през 1946 г. в Пиринския край - не е приключило и до момента!
цитирай
3. shtaparov - Ние направихме две ...
26.11.2019 12:40
leonleonovpom2 написа:
Ние направихме две големи грешки
Първи признахме Македония и приехме наглите искания на Гърция относно името й
Без никакви ангажименти от наша и от чужда страна Относно бъдеще, история , език и така нататък....
Щом има Северна, това говори, че има и Южна И утре Южната може да предяви претенции към Северната
Яд ме е, гръцките хитрини , освен нагли, са и тъпи, защо се хващаме като шарани на въдицата им?

Хубав ден, приятелю!

Благодаря- то и обратното е валидно: ако Южна Македония има право на претенции към Северна,Северна също може да предявява такива към Южна.
цитирай
4. shtaparov - - Цитат ПЕРВЪЙ?Вл. Путин заяви ...
26.11.2019 12:42
get написа:
- Цитат ПЕРВЪЙ?
Вл. Путин заяви :
"24 май е празничен ден в Русия, заради Деня на славянската писменост, която „дойде у нас от македонската земя“.
От официално съобщение на Кремъл за срещата на Путин с македонския президент Георги Иванов в Москва, м.май 2017 г.

- ФАКТ - Втори:
От своя страна, Иванов благодари за наградата „Негово Светейшество Патриарх Московски и на цяла Русия Алексий II“, връчена му във вторник от руския патриарх Кирил и заяви:
„Въпреки, че са минали толкова векове, ние почитаме паметта на светите братя Кирил и Методий и техния ученик свети Климент. Нашият народ казва, че човек не умира, когато бъде погребан, а когато бъде забравен.
Това е нашата обща памет за нашите просветители – Кирил и Методий и тя ни дава надежда за запазването на тяхното учение“, каза македонския президент Георги Иванов.

- ФАКТ - 3-ти:
В Московский государственный университет имени М. В. Ломоносова, Филологический факультет, изучается МАКЕДОНСКИЙ ЯЗЫК И ЛИТЕРАТУРА!

- ФАКТ - 4-ти:
МГУ - единственное в нашей стране место, где македонский язык и македонская литература являются основной специальностью.
- ФАКТ - 5-ти:
На страницу кафедры ЧИТАЕМ:
"На славянском отделении филологического факультета МГУ с 1975 года набирается македонская группа."
Студенты в течение пяти лет изучают практический язык, теоретическую грамматику, историю и диалектологию языка, македонскую культуру и литературу. На втором курсе македонисты приступают к собственной научно-исследовательской деятельности, избрав в соответствии со своей предрасположенностью лингвистику или литературоведение. В качестве второго славянского языка преподается сербский."
... И ЗНАЕШ ЛИ, КАКВО ОЩЕ Е ДРУГО ИНТЕРЕСНО?
В истунбулския университет се преподава СЛАВЯНСКА ФИЛОЛОГИЯ?
В катедрата има и БЪЛГАРИСТИКА - но не се преподава, за разлика от другите два, Русский и МАКЕДОНСКИ JаЗИК и ЛИТЕРАТУРА?

Буди опасения политиката , която двете страни (?) следват по ОТНОШЕНИЕ НА ПОМАЦИТЕ, ВЕДНО С изначално провежданата гръцка асимилационна политика в Беломорска тракия на славофонните-гърци?!

- Хора замислете се (!) ... защото това, което се начена още през 1946 г. в Пиринския край - не е приключило и до момента!

Не е приключило разбира се- затова написах тази статия приятелю. Благодаря за безценните данни,които си приложил- ти си цяла енциклопедия на факти,съобщаваш ги винаги на място!
цитирай
5. get - До 1. leonleonovpom2 - Здравей, Ангеле! ОТГОВОР: Ех, Иване, Иване - кьорав русофиле ... ?
26.11.2019 12:43
leonleonovpom2 написа:
Ние направихме две големи грешки
Първи признахме Македония и приехме наглите искания на Гърция относно името й
Без никакви ангажименти от наша и от чужда страна Относно бъдеще, история , език и така нататък....
Щом има Северна, това говори, че има и Южна И утре Южната може да предяви претенции към Северната
Яд ме е, гръцките хитрини , освен нагли, са и тъпи, защо се хващаме като шарани на въдицата им?

Хубав ден, приятелю!


Значи ГЪРЦИЯ - ту и единствено ти/ни е виновна! Така ли?
Ама що е Гърция - без КРИВОславната и застъпничка Русия?
Доказателствата за руската вражеска политика спрямо България са се укривали винаги. Но винаги нашите големи умове, нашите възрожденци са проумявали тази роля и са я разобличавали. И Левски го е казал, и Ботев го е казвал, и Каравелов, и Захари Стоянов, и Стефан Стамболов… Вазов също съзрява за тази истина, макар че в началото е бил много ревностен русофил, говорил е и е писал с преклонение за Русия… Но после, когато руските войски през 1915 година бомбардират Варна и Балчик, когато през 1916 година руската пехота и кавалерия се бият на Добруджанския фронт срещу нас на страната на румънците, когато друга 50 000-дна руска армия воюва срещу нас на Южния фронт в Македония, тогава и Вазов променя мнението си… Преди това през 1913 – 1914 година и Димитър Благоев, Георги Кирков, Христо Кабакчиев показват истинското лице на руската имперска политика, насочена срещу България. През 1919 година Васил Коларов публикува една брошура „Долу маските”, в която засяга тази тема; по-късно, пак той през 1934 година издава една книга, озаглавена “Авантюрите на руския царизъм”. И в съвременността могат да се намерят потвърждения за действията на Русия в ущърб на българските национални интереси. През 2006 година с новия договор за доставка на газ Русия, по думите на министър Овчаров, ни е ощетила с над 2 милиарда долара. Друго доказателство – Русия оказва политическа подкрепа на европейската сцена на сръбската терористична банда ОМО “Илинден” – като настояваше България да я регистрира като партия. С това Русия де факто подкрепя териториалните претенции на Сърбия за Пиринския край. След това – и сега в руските университети, напук на българските национални интереси и на историческата истина се преподава така нареченият “македонски език”, макар че руските учени прекрасно знаят, че македонска нация и македонски език няма. Въобще, Русия продължава да действа така, че България да бъде колкото се може по-малка и по-слаба… Руският цивилен агент Николай Демерик в началото през 1906 година казва: “Ние много добре знаем, че в Македония живеят българи и те са болшинство там, но ние ще направим така, че да станат малцинство”. През същата година руският посланик в Цариград – Зиновиев казва: “Русия няма да търпи Македония да бъде българска”!Дали се е променило нещо в руската политика оттогава досега?– Не, руската политика винаги е била в подкрепа на Румъния, на Сърбия, на Гърция и на Турция дори… Но никога в подкрепа на България. Дори когато България са я управлявали върли русофили.
- Тъй да знаеш!
цитирай
6. leonleonovpom2 - Изненадваш ме, Гет!
26.11.2019 13:37
Гет, не съм привърженик на войни на два фронта!
От нашите владетели, ако не се лъжа, само Калоян е успявал, но и той не е бил привърженик на подобни войни Правил го е по принуда И се е стремял да воюва не с по- силния, а с по- слабия по възможност Въпреки ,че и от по- силния не е изпитвал особени опасения да го шамароса! Защото той самият е бил прекалено силен!
Официално, оспорването на името идваше от Гърция При пълно мълчание от наша страна Ти какво предлагаш, как би трябвало да постъпим в този случай Да шамаросаме Русия ли?
Защо и по какъв начин?
И какво ще спечелим? Изобщо, нещо ще спечелим ли? Освен празни обещания??
Не знам какво се цели с това отклоняване на вниманието от истинския виновник? Не казвам ,че Русия е цвете, далече съм от тази мисъл, но не Русия оспорваше името, а Гърция !
И ако Гърция е подкокоросана от Русия и имаш сигурни данни за това, изкарай ги на масата! И ако наистина има нещо такова, в което се съмнявам и то много, възниква нов въпрос, който не оневинява Гърция, а напротив!
В качеството си на каква, Русия влияе във вземането на решение от член на ЕС и на НАТО? Нямам предвид нас, а друг?Въпросния!

Хубав ден!
цитирай
7. shtaparov - Ние направихме ...
26.11.2019 18:08
get написа:
leonleonovpom2 написа:
Ние направихме две големи грешки
Първи признахме Македония и приехме наглите искания на Гърция относно името й
Без никакви ангажименти от наша и от чужда страна Относно бъдеще, история , език и така нататък....
Щом има Северна, това говори, че има и Южна И утре Южната може да предяви претенции към Северната
Яд ме е, гръцките хитрини , освен нагли, са и тъпи, защо се хващаме като шарани на въдицата им?

Хубав ден, приятелю!


Значи ГЪРЦИЯ - ту и единствено ти/ни е виновна! Така ли?
Ама що е Гърция - без КРИВОславната и застъпничка Русия?
Доказателствата за руската вражеска политика спрямо България са се укривали винаги. Но винаги нашите големи умове, нашите възрожденци са проумявали тази роля и са я разобличавали. И Левски го е казал, и Ботев го е казвал, и Каравелов, и Захари Стоянов, и Стефан Стамболов… Вазов също съзрява за тази истина, макар че в началото е бил много ревностен русофил, говорил е и е писал с преклонение за Русия… Но после, когато руските войски през 1915 година бомбардират Варна и Балчик, когато през 1916 година руската пехота и кавалерия се бият на Добруджанския фронт срещу нас на страната на румънците, когато друга 50 000-дна руска армия воюва срещу нас на Южния фронт в Македония, тогава и Вазов променя мнението си… Преди това през 1913 – 1914 година и Димитър Благоев, Георги Кирков, Христо Кабакчиев показват истинското лице на руската имперска политика, насочена срещу България. През 1919 година Васил Коларов публикува една брошура „Долу маските”, в която засяга тази тема; по-късно, пак той през 1934 година издава една книга, озаглавена “Авантюрите на руския царизъм”. И в съвременността могат да се намерят потвърждения за действията на Русия в ущърб на българските национални интереси. През 2006 година с новия договор за доставка на газ Русия, по думите на министър Овчаров, ни е ощетила с над 2 милиарда долара. Друго доказателство – Русия оказва политическа подкрепа на европейската сцена на сръбската терористична банда ОМО “Илинден” – като настояваше България да я регистрира като партия. С това Русия де факто подкрепя териториалните претенции на Сърбия за Пиринския край. След това – и сега в руските университети, напук на българските национални интереси и на историческата истина се преподава така нареченият “македонски език”, макар че руските учени прекрасно знаят, че македонска нация и македонски език няма. Въобще, Русия продължава да действа така, че България да бъде колкото се може по-малка и по-слаба… Руският цивилен агент Николай Демерик в началото през 1906 година казва: “Ние много добре знаем, че в Македония живеят българи и те са болшинство там, но ние ще направим така, че да станат малцинство”. През същата година руският посланик в Цариград – Зиновиев казва: “Русия няма да търпи Македония да бъде българска”!Дали се е променило нещо в руската политика оттогава досега?– Не, руската политика винаги е била в подкрепа на Румъния, на Сърбия, на Гърция и на Турция дори… Но никога в подкрепа на България. Дори когато България са я управлявали върли русофили.
- Тъй да знаеш!

Знам,че мужишки кривоглавци винаги са ни налагали своето мнение,без да се интересуват от народа ни но всеки,който се е заял с България добро не е видял,няма и да види! "Византийската" и Османската империя изчезнаха,Царство Русия и Есесер изчезнаха- ще изнезнат още Турция и днешна Русия,а България ще остане като паметник на глупостта им! Не им се вярва ли? О-оо,ще видим,ще видим!
цитирай
8. shtaparov - Гет, не съм ...
26.11.2019 18:20
leonleonovpom2 написа:
Гет, не съм привърженик на войни на два фронта!
От нашите владетели, ако не се лъжа, само Калоян е успявал, но и той не е бил привърженик на подобни войни Правил го е по принуда И се е стремял да воюва не с по- силния, а с по- слабия по възможност Въпреки ,че и от по- силния не е изпитвал особени опасения да го шамароса! Защото той самият е бил прекалено силен!
Официално, оспорването на името идваше от Гърция При пълно мълчание от наша страна Ти какво предлагаш, как би трябвало да постъпим в този случай Да шамаросаме Русия ли?
Защо и по какъв начин?
И какво ще спечелим? Изобщо, нещо ще спечелим ли? Освен празни обещания??
Не знам какво се цели с това отклоняване на вниманието от истинския виновник? Не казвам ,че Русия е цвете, далече съм от тази мисъл, но не Русия оспорваше името, а Гърция !
И ако Гърция е подкокоросана от Русия и имаш сигурни данни за това, изкарай ги на масата! И ако наистина има нещо такова, в което се съмнявам и то много, възниква нов въпрос, който не оневинява Гърция, а напротив!
В качеството си на каква, Русия влияе във вземането на решение от член на ЕС и на НАТО? Нямам предвид нас, а друг?Въпросния!

Хубав ден!

Знам,че простовати мужици винаги са ни налагали своето мнение,без да се интересуват от народа ни но всеки,който се е заял с България добро не е видял,няма и да види! "Византийската" и Османската империя изчезнаха,Царство Русия и Есесер изчезнаха- ще изнезнат още Турция и днешна Русия,а България ще остане като паметник на глупостта им! Не им се вярва ли? О-оо,ще видим,ще видим!
цитирай
9. get - До 6. leonleonovpom2 - Изненадваш ме, Гет! ОТГОВОР: Вече от години "те изненадвам" - но все още не си прогледнал !?
26.11.2019 19:27
leonleonovpom2 написа:
Гет, не съм привърженик на войни на два фронта!
...
Защо и по какъв начин?
И какво ще спечелим? Изобщо, нещо ще спечелим ли? Освен празни обещания??
Не знам какво се цели с това отклоняване на вниманието от истинския виновник? Не казвам ,че Русия е цвете, далече съм от тази мисъл, но не Русия оспорваше името, а Гърция !
И ако Гърция е подкокоросана от Русия и имаш сигурни данни за това, изкарай ги на масата! И ако наистина има нещо такова, в което се съмнявам и то много, възниква нов въпрос, който не оневинява Гърция, а напротив!
В качеството си на каква, Русия влияе във вземането на решение от член на ЕС и на НАТО? Нямам предвид нас, а друг?Въпросния!

Хубав ден!


- За какво ШАМАРОСВАНЕ НА РУСИЯТА ГОВОРИШ?
- Шамаросване СЛЕДВА ДА ИМА ЗА ТЕЗИ - които в прехласването си към Русията ЗАБРАВИХА, И ЗАБРАВЯТ - ЧЕ СА БЪЛГАРИ?!
1-во
Защо го пише следното Екзарха Йосиф - това?
"Не трябва да си правим илюзии и да се заблуждаваме самоволно;
Русите чрез назначаването на сърби владици в Македония мерят да
Посърбят българското население в Македония, за да осуетят Св. Стефанска България." - Пояснявам? Става дума за назначения с намесата на Русия - за Скопски архиепископ НА СЪРБИНА ... Фирмилиан ... по-СЛЕДВАНО от поставянето на сърбина "свети" Николай Велимирович, за глава на Охридска епископия ... и така - та до сега НАШИТЕ ВИСШИ КЛИРИЦИ - Не смеят ДА ГЪКНАТ СРЕЩУ ОБЕЗБЪЛГАРИТЕЛСКАТА РУСКА ПОЛИТИКА ... и ролята на РУСКАТА ЦЪРКВА в този процес … към ТАЗИ ЧАСТ ОТ БЪЛГАРСКОТО ЗЕМЛИЩЕ с име МАКЕДОНИЯ ?!
2.
Според теб, защо през 1914 г. старозагорския владика М. Кусев пише в книгата си - ето това?
„Стига сме жумели народе. Да си отворим очите и да прогледнем.
Ще видим, че фантома, който поради жуменето ни, ни се представляваше в нашето въображение и ни се чинеше, че е наш велик покровител, а пък излиза, че той е виновника за погрома на България.
Тя, със своето словесно мляко на славянската писменост, откърми матушката Русия.
Без българската култура, Русия не можеше да бъде велика.
В замяна на писмеността и културата, които и даде България, Русия ни подари свободата. Станахме квит.
Императорът каза:”България ще се накаже”. Наказа се!
Руската дипломация извърши погрома над България за да се изпълнят думите на императора.
За тоя смъртен грях ще бъде наказана Русия със страшен погром, много по-страшен от оня, който и се нанесе по времето на руско-японската война.
За направения грях, за погрома на България, ще се разплати с разгромяването, с разпадането на великата руска империя.
Народе да се помолим Богу, Той да и прости тоя грях. Нека и простим и ние!
Да не допусне Бог изпълнението на приговорения (й) вече разгром.”

(к.мой - Постигна ги в 1917 г.?)!

И ползвайки, вече казаното от държавника ни Пресиян - да припомня!?

Който търси истината, бог вижда и който лъже бог вижда.
На христианите българите направиха много добрини а московците забравиха, но бог вижда.

- Бог вижда и въздава всекиму - според достойнствата му!
цитирай
10. leonleonovpom2 - Не разбирам, Гет?
26.11.2019 21:30
На каква база вкарваш написаното от мен в събития които не коментирам и не са в обсега на написаното?
В политиката няма вечно приятелство, има вечни интереси
Ти защо мълчиш за бомбардировките над София, Враца, Пловдив, Карлово, над невинни хора, извършени от англичаните
Това е приятелски огън сигурно, да убиваш жени и деца като зайци!?
Ти като коментираш, повдигал ли съм подобен въпрос, защо го правиш едностранно, защо подминаваш това? Приятелски огън ли е? Кой ни разкъса в Берлин? А в Ньой? Там пък отсъствието ли на Русия е причина?
Коментирам искането и претенциите на Гърция относно Македония Ти ме обвиняваш, че пропускам Русия? Кажи ми, как е намесена, веднага съм с тебе? Как влияе и принуждава член на Нато и на ЕС сляпо да слуша и изпълнява?!
Гарантирам ти, с теб съм? Ти се заеми със защитата на Гърция И клането в Загоричане ,извършено от гърчолята, руснаците ли пак са виновни?
Мамицата им московска!
цитирай
11. get - До 10. leonleonovpom2 - Не разбирам, Гет? ОТГОВОР: "Не разбираш", защото четеш и осмисляш ИЗБИРАТЕЛНО ?!
27.11.2019 09:21
leonleonovpom2 написа:
На каква база вкарваш написаното от мен в събития
...
Ти защо мълчиш за бомбардировките над София, Враца, Пловдив, Карлово, над невинни хора, извършени от англичаните
Това е приятелски огън сигурно, да убиваш жени и деца като зайци!?
Ти като коментираш, повдигал ли съм подобен въпрос, защо го правиш едностранно, защо подминаваш това? Приятелски огън ли е? Кой ни разкъса в Берлин? А в Ньой? ...
Коментирам искането и претенциите на Гърция относно Македония Ти ме обвиняваш, че пропускам Русия? Кажи ми, как е намесена, веднага съм с тебе? Как влияе и принуждава член на Нато и на ЕС сляпо да слуша и изпълнява?!
Гарантирам ти, с теб съм? Ти се заеми със защитата на Гърция И клането в Загоричане ,извършено от гърчолята, руснаците ли пак са виновни?
Мамицата им московска!


Последният факт-констатация, по отношение на твърдението ми?
Примерът за това, е наличен в коментарните ти бележки под поста " Цариградската конференция. Санстефанският договор. Берлинският договор." ?
На Адрес:
http://historybg2018.blog.bg/history/2019/11/18/carigradskata-konferenciia-sanstefanskiiat-dogovor-berlinski.1683107
.
А КАКВА ПОЛИТИКА Е СЛЕДВАЛА така "любимата ни Русия", от момента когато става империя? Можеш прочете при френския философ Волтер, водил обширна кореспонденция с императрица Екатерина Велика (1729 – 1796). Когато през ноември 1768 г. той й пише: “На турците, които воюват с вас, може да се случи това, което Петър Велики е имал някога предвид – а то е Цариград да стане столица на руската империя…”
2.
Това можем прочете казано с други но същото при един Г. Раковски?
3.
Това можем прочете при едни СОЦИАЛИСТИ от време преди да стане партията им филиал на руския Коминтерн - като Благоев, Кабакчиев, Кирков а по-късно през 1934 г., Васил Коларов?
4.
За това пишат историците на 2-ра световна война - кога първо Сталин бе съюзник на Хитлер, а после с Чърчил деляха "сфери на влияние" ... и поради това английските БОМБАРДИРОВАЧИ КАЦАХА В СССР и ... заредили гориво и авиобомби се връщаха отново в небето на военновременна България ?!?
5.
А делбата на "сфери на влияние" след Хитлер, Сталин я продължава при преговорите от м.Декември 1941 г. с Идън, въшния министър!
6.
Същите, добиват завършен вид след сключване на Договора за взаимопомощ м/у СССР и Англия, подписан на 26 май 1942 г. в Лондон (с неговите допълнителни тайни и все още необнародвани клаузи !)?
7.
Именно по силата на тези клаузи/договорености между Сталин-Чърчил пред 1946 г. българските войски напускат Беломорска тракия. А Гърция я присъединява. Но вече след 1947 г. КОГАТО Е ИЗВЪРШЕН ОКОНЧАТЕЛНИЯ ПОГРОМ над българското БЕЛОМОРСКО население(активно включило се в "партизанското" движение от централна и северна Гърция ?)!
Население НА КОЕТО НЕ МУ БЕ ДАДЕНО ПРАВОТО ДА СЕ ЗАСЕЛИ В МАЙКА БЪЛГАРИЯ ... а бяха СЪЗНАТЕЛНО РАЗПРЪСНАТИ ОТ СТАЛИН ... из целият ЛАГЕР НА СОЦИАЛИЗМА - създаден пак от Сталин(в съучастие с Чърчил) или ... ако желаеш чети го "руснаците" или още можем да го наречем руско-СЪВЕТСКАТА ИМПЕРИЯ!?

П.П.
А за зверствата на ГРЪЦКАТА ПРОПАГАНДА - засега няма да коментирам! Въпреки че единият от дядовците ми е бил ТОЧНО ТАМ В КОСТУРСКО под РЪКОВОДСТВОТО НА ЛЕГЕНДАРНИЯ ВОЙВОДА - Васил Чекаларов! Главата на който разнасяха андартите на ВЪОРЪЖЕНАТА ГРЪЦКА ПРОПАГАНДА, за радост на православния-джелат Германос Каравангелис и с благосклонното и мълчаливо съучастие на руските консули - които вече споменах в предходния си коментар?

Защо смяташ, Любка Рондова е създала ей тази нейна песен ... тя, детето, на прокудени от Беломорието наши сънародници Българи?

Текст:
БЕЛОМОРИЕ
Беломорие рана си за нас кървяща мъка и любов, болка и тъга, че децата ни пораснаха без твоя полъх, а бащите ни оставиха костите си в теб.

Беломорие ех трагедия чавешка, брат, сестра и син, ти ги раздели, тръгнали с теб в сърцата си мирен дом да търсят стиснали в длан съдбата си,ти ги разпиля.

Беломорие болката не ще отмине, нашите синове пътя ще открият, ще намерят своите корени и води зелени, ще положат с почит мощите на предците си.

Изпълнение:
https://www.youtube.com/watch?v=WSjlvAHeqT4
цитирай
12. tikoev - България сама си е виновна в лицето ...
27.11.2019 21:50
България сама си е виновна в лицето на своите "политици" които с такъв патос в парламента на 15 януари 1992 г. признаха за държава една от многото си загубени територии вместо да предяви претенции за нея. За това не подскачайте по жълтите павета че сте загубили нещо което не иска да се родее с кухите ви лейки!
цитирай
13. get - До 12. tikoev - България сама си е виновна ... Хайде без обидни квалификации?
28.11.2019 07:52
tikoev написа:
България сама си е виновна в лицето на своите "политици" които с такъв патос в парламента на 15 януари 1992 г. признаха за държава една от многото си загубени територии вместо да предяви претенции за нея. За това не подскачайте по жълтите павета че сте загубили нещо което не иска да се родее с кухите ви лейки!


Не си спомням да съм бил в Народното събрание, когато сте гласували на 15 януари 1992 г. с "такъв патос"!
цитирай
14. krumbelosvet - Факти милиони
28.11.2019 08:12
От тия милиони факти, психо-десните Щтъпаровци избират с кво да наситят своя бяс.
И са прави.
Щото е известно, че Тито служеше на Сталин, и Сърбия ни нападна в 1886-та по руска, а не по австроунгарска заповед.
А известният аналфабет Христо Ботев пише в 1875 (хиляда осемстотин седемдесет и пета) година, в статия за сръбската пропаганда и гръцките козни, че "ако така продължи още ПЕТ години, Македония е изгубена за нас". Тоя неграмотник сигурно е Сталински агент и на Коминтерна, не го е срам. Ако не е такъв, оти пише "Символ-верую на българската комуна"? Пу!
цитирай
15. nkf - Ние направихме две големи грешк...
28.11.2019 09:22
leonleonovpom2 написа:
Ние направихме две големи грешки
Първи признахме Македония и приехме наглите искания на Гърция относно името й
Без никакви ангажименти от наша и от чужда страна Относно бъдеще, история , език и така нататък....
Щом има Северна, това говори, че има и Южна И утре Южната може да предяви претенции към Северната
Яд ме е, гръцките хитрини , освен нагли, са и тъпи, защо се хващаме като шарани на въдицата им?

Хубав ден, приятелю!

Нещо не мога да разбера тук: каква е тая въпиюща сърбомания, та така се скача от някои срещу признаването на Македони през 1991 г.? Ами ако не я бяхме признали, дали югоармията и сръбските бандите нямаше да я "изорат" като Босна и Хърватия? И в крайна сметка ние трябва ли да поддържаме една от възможно най-българофобски държави, каквато беше югославия - тя и неестествен държавен урод, създаден от масоно-болшевиките от париж и москва, и лондон? Вие май нещо бъркате държавата с македонизма, който си го имаше и преди въобще да има независима държава Македония.
цитирай
16. shtaparov - От тия милиони факти...
28.11.2019 12:46
krumbelosvet написа:
От тия милиони факти, психо-десните Щтъпаровци избират с кво да наситят своя бяс.
И са прави.
Щото е известно, че Тито служеше на Сталин, и Сърбия ни нападна в 1886-та по руска, а не по австроунгарска заповед.
А известният аналфабет Христо Ботев пише в 1875 (хиляда осемстотин седемдесет и пета) година, в статия за сръбската пропаганда и гръцките козни, че "ако така продължи още ПЕТ години, Македония е изгубена за нас". Тоя неграмотник сигурно е Сталински агент и на Коминтерна, не го е срам. Ако не е такъв, оти пише "Символ-верую на българската комуна"? Пу!

В 1886г. Сърбия ни нападна,но не по заповед а по насъскване,и то не беше от Австро-Унгария. Малоумни и не неалфабетни,но нискограмотни чуждестранни политици още внушават на сърбите,че ние сме поробили "тяхна" "славянска" земя,че те били тук преди нас а ние сме "паразити", намърдали се на тяхно място и ако не бяхме ние,Сърбия щеше да опира в Черно море! Теб не те ли ядосва тази гавра с истината,това превръщане на честния човек в крадец а на крадеца- в "честен" боец за "правда" ? И ако не те нервира не си ли тогава човек с робска психика,свикнал да се преклонява пред волята на по-силния,ако ще да е и най-презрения гангстер? Е,аз не съм от тези с робската психика и не съм свикнал да слушам НИКОЙ чужденец!

А за Ботев не си прав- той НИКОГА не е писал за никаква комуна- наопротив,социализмът за него е бил също такова недоносче,каквото бе за Тодор Живков! Измишльотината,че Ботев бил писал такива глупости бе наложена от Гьорги Кирков- Майстора на лъжите и измамите! Никъде няма оригинален ръкопис на Ботев,който да доказва Гьоргикирковите майсторски лъжи но байтошовата власт ги приемаше априори без да ги проверява,понеже проверката щеше да доведе измамата до провал!

Ти обаче ако смяташ,че това е истина,намери оригиналния Ботев ръкопис,в който е написано и ми дай препратка към него,за да го видя- ще ми е интересно да видя нещо такова,което никой не е виждал. Съмнявам се обаче да го откриеш- такъв оригинал няма за твое съжаление обаче,но не и за мое!
цитирай
17. krumbelosvet - Аз съм сразен
28.11.2019 17:03
Ръкописът на Символ веруюто не го намерих у дома.
Но статията на Ботев от 1875-та за сръбската пропаганда, я има в събраните му съчинения. Щъпаров разбира се подминава ТОЯ ФАКТ. За което ставаше дума.
цитирай
18. tikoev - https://www. youtube/watch?v...
28.11.2019 18:34
https://www.youtube/watch?v=9opi-M9E37A
цитирай
19. get - До 17. krumbelosvet - Аз съм сразен ... Не сте сразен а празен! Изпразнен от къмто всякакви ...?
28.11.2019 23:20
krumbelosvet написа:
Ръкописът на Символ веруюто не го намерих у дома.
Но статията на Ботев от 1875-та за сръбската пропаганда, я има в събраните му съчинения. Щъпаров разбира се подминава ТОЯ ФАКТ. За което ставаше дума.


... морал на Българин и идея за християнин?!

Защото НЯМА КАК!! - в едно и също време и пространство да се молиш на бог-Отец:
"Вярвам в един Бог Отец, Вседържител, Творец на небето и земята, на всичко видимо и невидимо.
И в един Господ Иисус Христос, Сина Божий, Единородния, Който е роден от Отца преди всички векове: Светлина от Светлина, Бог истинен от Бог истинен, роден, несътворен, единосъщен с Отца, чрез Когото всичко е станало."

И да цитираш богохулството, НЕ-наПИСАНО ОТ БОТЕВ:
"Вярвам в единната обща сила на человеческий род на земното кълбо, за да твори добро.
И в единний комунистически ред на обществото, спасител на сички народи от вековни тегла и мъки чрез братски труд, свобода и равенство."

... а писано/ИЗДАДЕНО Е през 1934 год. ОТ безродника-КОМИНТЕРНОВЕЦ Георги Бакалов в неговата: Опит за биография на Христо Ботев!


Също като илюминираното ти образ и подобие подписващо се Тикоев - пращайки ме да гледам Киро Глигоров и да слушам от неговата уста ПРОСТОТИИТЕ ПИСАНИ ОТ КОМИНТЕРНОВЦИТЕ в определението за НАЦИЯ? Които през 1946 г. създаваха от българи "македонци" в угода на сатрапа Сталин!!

На зомбита прпевърнаха, тоз български народ! ... народ ли казах? Та СЛЕДВА ЛИ да нарича СТАДОТО ВЯРВАЩО НА ВНУШЕНИТЕ МУ ЧРЕЗ КОМУНИСТИЧЕСКИТЕ УЧЕБНИЦИ ЛЪЖИ - ДА Е НАРОД? След като НЕ МУ Е ОСТАНАЛА и едно зрънце знание-СВЯСТ ЗА СЕБЕ СИ?!

И Иване, приятелю с това последното СПЕЦИАЛНО КЪМ ТЕБ СЕ ОБРЪЩАМ?
Кой ни обърна от свободен и горд с произхода си народ в безмозъчни зомбита!
Ами тези които ни написаха учебниците по история на България СЛЕД ПОСЛЕДНОТО ОТ ДЕВЕТИ освобождение?

Защото и в техните си учебници ТЕ ПРОПОВЯДВАТ СЪЩИТЕ КИРО-ГЛИГОРОВИ "СЛАВЯНСКИ" ПРОСТОТИИ?

Чети ЦИТАТ ОТ СЪВРЕМЕНЕН РУСКИ ИСТОРИЧЕСКИ БУКВАР:

„Определенный интерес по этим сюжетам представляет и другая точка зрения, изложенная в книге "История Отечества: люди, идеи, решения. Очерки истории России IX — начала XX вв.", изданной в Москве в 1991 г. В статье С.В.Думика и А.А. Турилова "Откуда есть пошла русская земля" читатель найдет интересные суждения по этим вопросам, с которыми можно согласиться, а можно и поспорить. Авторы пишут, что мы должны отдавать себе отчет, что само по себе происхождение названия страны отнюдь не является решающим для оценки генезиса ее государственности.
В Истории есть НЕМАЛО П-Р-И-М-Е-Р-О-В, когда народ заимствует свое имя совсем не от того предка, от которого наследует язык и материальную культуру, причем комбинации тут могут быть самыми различными.
С-л-а-в-я-н-о-языческие „Болгары” НОСЯТ ИМЯ >>>>Т-Ю-Р-К-С-К-О-Г-О<< << ПЛЕМЕНИ, в VII в. >>С-О-З-Д-А-В-Ш-Е-Г-О<< на БАЛКАНАХ ПЕРВОЕ БОЛГАРСКОЕ ЦАРСТВО И >>>БЕССЛЕДНО РАСТВОРИВШЕГОСЯ<<< СРЕДИ СЛАВЯНСКИХ ПЛЕМЕН, составляющих большинство его населения. При этом, отмечают авторы, в их материальной культуре весьма заметно присутствие третьего этноса — древних ФРАКИЙЦЕВ, >>ЭЛЛИНИЗИРОВАННЫХ<< во времена Римской империи.”
цитирай
20. leonleonovpom2 - Здравей, Мартине!
29.11.2019 08:35
Трябваше да я признаем, но не като самаряни Колко сме благородни?И да се гордеем че сме първи? Защото преди ,ако имаше някаква надежда да се върнат към нас, сега е утопична Ами трябваше предварително да се разберем относно история език, бъдеще-приятели или врагове ще бъдем А не безусловно Сега, след тридесет години да се мъчим да наваксаме пропуснатото
Тази политика не е от сега Ниесме изтървали територии,които са били Български от Увгария/ Онгурия/, Румъния, цяла бивша Югославия и Албания Защото Българи са владеели земи само заселени с Българи!
Затова папата така отговаря на унгарския крал, относно искането му за кръстоносен поход срещу цар Калоян За това ,че е завладял Белград и Браничево Той е взел земи на прадедите му- Български, няма да правим поход, няма причина И ,че след като ги е взел, той повече няма да се занимава с него Да си наляга парцалите- с няколко думи и да не се занимава повече с това!
Ние нямаме духа на великия Калоян! Да си търсим нашето!
И удобно се крием зад политика-днес една-утре друга Защото политикът живее на гърба на другите, дори и пембян да е!

Хубав ден!
цитирай
21. leonleonovpom2 - Здравей, Гет!
29.11.2019 08:48

Гет, да допусним ,че Русия ни е виновна за всичко !Една държава ,откъснала се от Велика България, с Български ,не някакъв друг произход Да ,,за това имат вина ,че са забравили какви са
Да се спрем на Ньой Математически, без чувства
Там ни спасява Ендрю Уилсън Американски президент На който би трябвало да има огромен паметник в София!? Защото и оставането ни като държава е било под въпрос? Заради апетитите на съседите ,на които искаме да се харесаме? А те гледат в чинията ни и се озъртат ,как да отмъкнат мръвка оттам
Турция едва ли няма да я има За Русия не знам Ако светът изчезне- със сигурност!
Спомням си тировете с километри за наша продукция Сега имат комуникации, промишленост, работна ръка ,близо стомилионно население А от нас бягат и циганите?
Та да се върнем на въпроса Русия я няма в Ньой Русия в този момент е никой Тя ли подкокоросва Гърция и Румъния, Сърбия- също, да влачат от нас?Тя се бори за живота си, друго не я интересува
На това в химията се казва чиста проба!
Няма замърсител, Русия я няма ,но резултатът го има !?Изводът?
Не само Русия е виновна ! Удобен виновник- да!
За които се прикриват зад нея!
цитирай
22. get - До 21. leonleonovpom2 - Приятелю наивен, КОЛКО ГОДИНИ ОЩЕ ЩЕ МИ СА НЕОБХОДИМИ - За да разбереш ЕЛЕМЕНТАРНОТО ?
29.11.2019 10:05
leonleonovpom2 написа:

Гет, да допусним ,че Русия ни е виновна за всичко !Една държава ,откъснала се от Велика България, с Български ,не някакъв друг произход Да ,,за това имат вина ,че са забравили какви са

...


На Стара плюс Велика България - ОТГОВАРЯ ... не МОСКОВСКАта=угро-финска ... а населената със родствени нам хора - КИЕВСКА РУС ?!!

Московската или още Тартарската съставна, на КИЕВСКА РУС - НИКОГА НЕ Е(била интегрална) част ОТ НАС!
- Казано още, ОТ ЕТНОСНОТО=КУЛТУРНО И ЕЗИКОВО ПРОСТРАНСТВО <<Б-Ъ-Л-Г-А-Р-С-К-О<<!!>> (ЕТНОСНО землище)??!
- Тоест, до падане КИЕВСКА РУС под удара на ТЮРКО-ТАТАРИТЕ, те и ЧИНГИЗИДИ, те МОСКОВЦИТЕ(в същността си БИДЕЙКИ угро-фини !) не са били ЧАСТ ОТ НАС ... от нашето КУЛТУРНО, ЕЗИКОВИ И ЕТНОСНО-ПОЛИТИЧЕСКО ЗЕМЛИЩЕ !!
- А падането на тази част "от нас"(отговарящо на КИЕВСКА РУС !) Е ПОДГОТВЕНО, отново със съучастието на УГРОФИНСКАТА-МОСКАЛСКА ДЪРЖАВА!
В лицето на владимиро-сУздалския "МЕТИС"! Нейния "велик" княз Андрей Боголюбиви - Който през 1169 год., завладявайки и НА ПРАКТИКА УНИЩОЖАВА не само СТОЛИЦАТА на ИСТИНСКАТА Рус КИЕВ, но и с това подготвя падането Й век по-късно под ТЮРКО-ТАТАРСКОТО РОБСТВО/на ЧИНГИЗИДИТЕ ?!!

Второ - вече в НОВО, МОДЕРНО-време?
leonleonovpom2 написа:

да се върнем на въпроса Русия я няма в Ньой Русия в този момент е никой Тя ли подкокоросва Гърция и Румъния, Сърбия- също, да влачат от нас?Тя се бори за живота си, друго не я интересува
...

Време, което предхожда НЬОЙСКИЯТ НАЦИОНАЛНО-КАТАСТРОФАЛЕН "МИР" за България?
1-во: ВЕЧЕ ЦИТИРАХ в предходен, виж: КОМЕНТАРА НА владиката КУСЕВ(?):
Какво предхожда В-Т-О-Р-А-Т-А НАЦ. КАТАСТРОФА от НЬОЙ?
2) Това е ПЪРВАТА НАЦИОНАЛНА КАТАСТРОФА, настъпила на 16.юни.1913год.!
В РЕЗУЛТАТ ДВУЛИЧНАТА ПОЛИТИКА на МНИМАТА(!) ни покровителка РУСИЯ! Кой пропускаш ПОКРАЙ УШИТЕ СИ - Защо ?!!
3) А тази й политика, е РЕЗУЛТАТ ОТ ИМПЕРСКИТЕ (И) (виж Волтер, какво казва ?) АПЕТИТИ да излезе на БАЛКАНИТЕ с ЦЕЛ:
а) Завземане ЦарЬград(правейки го "южна столица на Империята" !) и ...
б) Проливите! Чрез което да излезе в Средиземно море!
4) Тази своя политика ТЯ СЛЕДВА ОЩЕ ОТ ВРЕМЕ преди да "ни е освободила"! От време на на "жандарма на Европа" император Николай Първи!
С тази СВОЯ ПОЛИТИКА - Той довежда до КРИМСКАТА ВОЙНА от 1853 год.?
5) Тази ИМПЕРСКО-ЗАВОЕВАТЕЛНА ПОЛИТИКА сеи следва и от "царят освободител" Александър II-ри в "освободителната" 1877/78 г. война. От УЖ ЛУДИЯТ МУ - наследник Александър III-ти КОЙТО ОБСОЛЮТНО БЕЗПАРДОННО СЕ БЪРКА ВЪВ ВЪТРЕШНИТЕ РАБОТИ на България!
При Николай II-ри ТОЙ И ВИНОВНИКА ЗА ПОГРОМА НА БЪЛГАРИЯ - през Междусъюзническата война!
6) Но да се върна към политиката ПОДОБНА, на тази, на император Николай I-ви, СЛЕДВАНА КЪМ МОМЕНТА - с присъствието си във ВОЙНАТА, В СИРИЯ - от президента на Русия, КаГеБист-а, В. Путин ?!
7) Плюс военния алианс, КОЙТО СЕ ОПИТВА И ПОЧТИ Е УСПЯЛ ДА ИЗГРАДИ СЪВМЕСТНО с Турция, на Ердоган!
7) Помни ми думите - нещата се развиват, към сценарий подобен, на този от 1853 - 56 година?
- Нежелан от мен! Поради което се моля: Бог да пази България! ... защото по силата на географското ни положение, сме в ПРИФРОНТОВАТА ПОЛОСА!

Преди да пишете, четете и мислете! - ПА ТОГАВА ОТ ПОЗИЦИЯ НА ДОБРЕ ПРЕМИСЛЕНИ НЕЩА - ГОВОРЕТЕ/пишете!

На това (ти) адвокатско заключение? Само ще се ...
:)))-на
leonleonovpom2 написа:

... Русия е виновна ! Удобен виновник- да!
Русия е виновна ! Удобен виновник- да!
За които се прикриват зад нея!

-:))) !
- Не не е Русия :))) ... а България е "виновника" за създаване на Антантата("Сърдечния съюз":))) С което на практика се провокира ПЪРВАТА СВЕТОВНА ВОЙНА? ... война ОТ КОЯТО - КОЙ ИЗКЯРИ ?! :(((
... Война от която РУСКАТА ИМПЕРИЯ СЕ РАЗПАДНА - а Британия, другата ИМПЕРИЯ от първа СТАНА ВТОРОСТЕПЕННА ИКОНОМИЧЕСКА И ПОЛИТИЧЕСКА СИЛА ... с коЕто СЕ осигури ИЗГРЯВАНЕТО НА НОВИЯТ СВЕТОВЕН ПОЛИТИЧЕСКИ ИГРАЧ-ХЕГЕМОН ... НАЧЕЛО С ПАЦИФИСТА-президент(?), Уудроу Уилсън ? :)))

- Ай, стига бе-е-Ей ? :))) !
цитирай
23. shtaparov - ...
29.11.2019 22:35
get написа:
leonleonovpom2 написа:
Гет, не съм привърженик на войни на два фронта!
...
Защо и по какъв начин?
И какво ще спечелим? Изобщо, нещо ще спечелим ли? Освен празни обещания??
Не знам какво се цели с това отклоняване на вниманието от истинския виновник? Не казвам ,че Русия е цвете, далече съм от тази мисъл, но не Русия оспорваше името, а Гърция !
И ако Гърция е подкокоросана от Русия и имаш сигурни данни за това, изкарай ги на масата! И ако наистина има нещо такова, в което се съмнявам и то много, възниква нов въпрос, който не оневинява Гърция, а напротив!
В качеството си на каква, Русия влияе във вземането на решение от член на ЕС и на НАТО? Нямам предвид нас, а друг?Въпросния!

Хубав ден!


- За какво ШАМАРОСВАНЕ НА РУСИЯТА ГОВОРИШ?
- Шамаросване СЛЕДВА ДА ИМА ЗА ТЕЗИ - които в прехласването си към Русията ЗАБРАВИХА, И ЗАБРАВЯТ - ЧЕ СА БЪЛГАРИ?!
1-во
Защо го пише следното Екзарха Йосиф - това?
"Не трябва да си правим илюзии и да се заблуждаваме самоволно;
Русите чрез назначаването на сърби владици в Македония мерят да
Посърбят българското население в Македония, за да осуетят Св. Стефанска България." - Пояснявам? Става дума за назначения с намесата на Русия - за Скопски архиепископ НА СЪРБИНА ... Фирмилиан ... по-СЛЕДВАНО от поставянето на сърбина "свети" Николай Велимирович, за глава на Охридска епископия ... и така - та до сега НАШИТЕ ВИСШИ КЛИРИЦИ - Не смеят ДА ГЪКНАТ СРЕЩУ ОБЕЗБЪЛГАРИТЕЛСКАТА РУСКА ПОЛИТИКА ... и ролята на РУСКАТА ЦЪРКВА в този процес … към ТАЗИ ЧАСТ ОТ БЪЛГАРСКОТО ЗЕМЛИЩЕ с име МАКЕДОНИЯ ?!
2.
Според теб, защо през 1914 г. старозагорския владика М. Кусев пише в книгата си - ето това?
„Стига сме жумели народе. Да си отворим очите и да прогледнем.
Ще видим, че фантома, който поради жуменето ни, ни се представляваше в нашето въображение и ни се чинеше, че е наш велик покровител, а пък излиза, че той е виновника за погрома на България.
Тя, със своето словесно мляко на славянската писменост, откърми матушката Русия.
Без българската култура, Русия не можеше да бъде велика.
В замяна на писмеността и културата, които и даде България, Русия ни подари свободата. Станахме квит.
Императорът каза:”България ще се накаже”. Наказа се!
Руската дипломация извърши погрома над България за да се изпълнят думите на императора.
За тоя смъртен грях ще бъде наказана Русия със страшен погром, много по-страшен от оня, който и се нанесе по времето на руско-японската война.
За направения грях, за погрома на България, ще се разплати с разгромяването, с разпадането на великата руска империя.
Народе да се помолим Богу, Той да и прости тоя грях. Нека и простим и ние!
Да не допусне Бог изпълнението на приговорения (й) вече разгром.”

(к.мой - Постигна ги в 1917 г.?)!

И ползвайки, вече казаното от държавника ни Пресиян - да припомня!?

Който търси истината, бог вижда и който лъже бог вижда.
На христианите българите направиха много добрини а московците забравиха, но бог вижда.

- Бог вижда и въздава всекиму - според достойнствата му!

И аз мисля,че всички анти-Българи трябва да бъдат здраво шамаросани рано или късно,където и да се намират по света: България не е Бог но не трябва да оставя ненаказана нито една от злините,които крадци и измамници са й причинили!
цитирай
24. shtaparov - На каква база ...
29.11.2019 22:40
leonleonovpom2 написа:
На каква база вкарваш написаното от мен в събития които не коментирам и не са в обсега на написаното?
В политиката няма вечно приятелство, има вечни интереси
Ти защо мълчиш за бомбардировките над София, Враца, Пловдив, Карлово, над невинни хора, извършени от англичаните
Това е приятелски огън сигурно, да убиваш жени и деца като зайци!?
Ти като коментираш, повдигал ли съм подобен въпрос, защо го правиш едностранно, защо подминаваш това? Приятелски огън ли е? Кой ни разкъса в Берлин? А в Ньой? Там пък отсъствието ли на Русия е причина?
Коментирам искането и претенциите на Гърция относно Македония Ти ме обвиняваш, че пропускам Русия? Кажи ми, как е намесена, веднага съм с тебе? Как влияе и принуждава член на Нато и на ЕС сляпо да слуша и изпълнява?!
Гарантирам ти, с теб съм? Ти се заеми със защитата на Гърция И клането в Загоричане ,извършено от гърчолята, руснаците ли пак са виновни?
Мамицата им московска!

Гърчолята са също толкова проклети престъпници,колкото всички махленски крадци взети заедно! Да бяха само те обаче,на ръце да ги носехме ама уви ! :))
цитирай
25. shtaparov - На каква база ...
29.11.2019 22:46
get написа:
leonleonovpom2 написа:
На каква база вкарваш написаното от мен в събития
...
Ти защо мълчиш за бомбардировките над София, Враца, Пловдив, Карлово, над невинни хора, извършени от англичаните
Това е приятелски огън сигурно, да убиваш жени и деца като зайци!?
Ти като коментираш, повдигал ли съм подобен въпрос, защо го правиш едностранно, защо подминаваш това? Приятелски огън ли е? Кой ни разкъса в Берлин? А в Ньой? ...
Коментирам искането и претенциите на Гърция относно Македония Ти ме обвиняваш, че пропускам Русия? Кажи ми, как е намесена, веднага съм с тебе? Как влияе и принуждава член на Нато и на ЕС сляпо да слуша и изпълнява?!
Гарантирам ти, с теб съм? Ти се заеми със защитата на Гърция И клането в Загоричане ,извършено от гърчолята, руснаците ли пак са виновни?
Мамицата им московска!


Последният факт-констатация, по отношение на твърдението ми?
Примерът за това, е наличен в коментарните ти бележки под поста " Цариградската конференция. Санстефанският договор. Берлинският договор." ?
На Адрес:
http://historybg2018/history/2019/11/18/carigradskata-konferenciia-sanstefanskiiat-dogovor-berlinski.1683107
.
А КАКВА ПОЛИТИКА Е СЛЕДВАЛА така "любимата ни Русия", от момента когато става империя? Можеш прочете при френския философ Волтер, водил обширна кореспонденция с императрица Екатерина Велика (1729 – 1796). Когато през ноември 1768 г. той й пише: “На турците, които воюват с вас, може да се случи това, което Петър Велики е имал някога предвид – а то е Цариград да стане столица на руската империя…”
2.
Това можем прочете казано с други но същото при един Г. Раковски?
3.
Това можем прочете при едни СОЦИАЛИСТИ от време преди да стане партията им филиал на руския Коминтерн - като Благоев, Кабакчиев, Кирков а по-късно през 1934 г., Васил Коларов?
4.
За това пишат историците на 2-ра световна война - кога първо Сталин бе съюзник на Хитлер, а после с Чърчил деляха "сфери на влияние" ... и поради това английските БОМБАРДИРОВАЧИ КАЦАХА В СССР и ... заредили гориво и авиобомби се връщаха отново в небето на военновременна България ?!?
5.
А делбата на "сфери на влияние" след Хитлер, Сталин я продължава при преговорите от м.Декември 1941 г. с Идън, въшния министър!
6.
Същите, добиват завършен вид след сключване на Договора за взаимопомощ м/у СССР и Англия, подписан на 26 май 1942 г. в Лондон (с неговите допълнителни тайни и все още необнародвани клаузи !)?
7.
Именно по силата на тези клаузи/договорености между Сталин-Чърчил пред 1946 г. българските войски напускат Беломорска тракия. А Гърция я присъединява. Но вече след 1947 г. КОГАТО Е ИЗВЪРШЕН ОКОНЧАТЕЛНИЯ ПОГРОМ над българското БЕЛОМОРСКО население(активно включило се в "партизанското" движение от централна и северна Гърция ?)!
Население НА КОЕТО НЕ МУ БЕ ДАДЕНО ПРАВОТО ДА СЕ ЗАСЕЛИ В МАЙКА БЪЛГАРИЯ ... а бяха СЪЗНАТЕЛНО РАЗПРЪСНАТИ ОТ СТАЛИН ... из целият ЛАГЕР НА СОЦИАЛИЗМА - създаден пак от Сталин(в съучастие с Чърчил) или ... ако желаеш чети го "руснаците" или още можем да го наречем руско-СЪВЕТСКАТА ИМПЕРИЯ!?

П.П.
А за зверствата на ГРЪЦКАТА ПРОПАГАНДА - засега няма да коментирам! Въпреки че единият от дядовците ми е бил ТОЧНО ТАМ В КОСТУРСКО под РЪКОВОДСТВОТО НА ЛЕГЕНДАРНИЯ ВОЙВОДА - Васил Чекаларов! Главата на който разнасяха андартите на ВЪОРЪЖЕНАТА ГРЪЦКА ПРОПАГАНДА, за радост на православния-джелат Германос Каравангелис и с благосклонното и мълчаливо съучастие на руските консули - които вече споменах в предходния си коментар?

Защо смяташ, Любка Рондова е създала ей тази нейна песен ... тя, детето, на прокудени от Беломорието наши сънародници Българи?

Текст:
БЕЛОМОРИЕ
Беломорие рана си за нас кървяща мъка и любов, болка и тъга, че децата ни пораснаха без твоя полъх, а бащите ни оставиха костите си в теб.

Беломорие ех трагедия чавешка, брат, сестра и син, ти ги раздели, тръгнали с теб в сърцата си мирен дом да търсят стиснали в длан съдбата си,ти ги разпиля.

Беломорие болката не ще отмине, нашите синове пътя ще открият, ще намерят своите корени и води зелени, ще положат с почит мощите на предците си.

Изпълнение:
https://www/watch?v=WSjlvAHeqT4

Сталин е бил голям злодей без съмнение,а за туркофила църнокапец Каравангелис направо ме е яд,че ВМРО не му е светило навреме маслото!
цитирай
26. shtaparov - България сама ...
29.11.2019 22:52
tikoev написа:
България сама си е виновна в лицето на своите "политици" които с такъв патос в парламента на 15 януари 1992 г. признаха за държава една от многото си загубени територии вместо да предяви претенции за нея. За това не подскачайте по жълтите павета че сте загубили нещо което не иска да се родее с кухите ви лейки!

Аз мисля че България постъпи правилно,като призна първата лъже-македонска държава: така тя помогна на лъжемакедонците да се откъснат от сръбския капан,в който ги вкара престъпната политика на титовите сталинофашисти!
цитирай
27. shtaparov - България ...
29.11.2019 22:58
get написа:
tikoev написа:
България сама си е виновна в лицето на своите "политици" които с такъв патос в парламента на 15 януари 1992 г. признаха за държава една от многото си загубени територии вместо да предяви претенции за нея. За това не подскачайте по жълтите павета че сте загубили нещо което не иска да се родее с кухите ви лейки!


Не си спомням да съм бил в Народното събрание, когато сте гласували на 15 януари 1992 г. с "такъв патос"!

И аз не съм бил там тогава,но по принцип съм съгласен: Дунавска България въобще не е виновна а окупираната от югофашистки изверги Вардарска България трябваше да получи шанс да се измъкне от гибелния капан на сталинските терористи,целящ да деБългаризира не само западна,но също и цяла България!
цитирай
28. shtaparov - Ние ...
29.11.2019 23:06
nkf написа:
leonleonovpom2 написа:
Ние направихме две големи грешки
Първи признахме Македония и приехме наглите искания на Гърция относно името й
Без никакви ангажименти от наша и от чужда страна Относно бъдеще, история , език и така нататък....
Щом има Северна, това говори, че има и Южна И утре Южната може да предяви претенции към Северната
Яд ме е, гръцките хитрини , освен нагли, са и тъпи, защо се хващаме като шарани на въдицата им?

Хубав ден, приятелю!

Нещо не мога да разбера тук: каква е тая въпиюща сърбомания, та така се скача от някои срещу признаването на Македони през 1991 г.? Ами ако не я бяхме признали, дали югоармията и сръбските бандите нямаше да я "изорат" като Босна и Хърватия? И в крайна сметка ние трябва ли да поддържаме една от възможно най-българофобски държави, каквато беше югославия - тя и неестествен държавен урод, създаден от масоно-болшевиките от париж и москва, и лондон? Вие май нещо бъркате държавата с македонизма, който си го имаше и преди въобще да има независима държава Македония.

Много точна приказка: псевдоюгославия наистина бе една от най-Българофобските държави,които са съществували някога! Тя затова си и отиде- Бог й видя сметката за радост на всички Българи понеже бе уродливо недоносче,създадено против Неговата воля!
цитирай
29. shtaparov - Ръкописът на ...
29.11.2019 23:13
krumbelosvet написа:
Ръкописът на Символ веруюто не го намерих у дома.
Но статията на Ботев от 1875-та за сръбската пропаганда, я има в събраните му съчинения. Щъпаров разбира се подминава ТОЯ ФАКТ. За което ставаше дума.

Объркал си се нещо: аз не пренебрегвам истинските сърборазобличаващи факти,свързани с Ботев а само ти казвам,че той няма НИЩО ОБЩО с Гьоргикирковите майсторски лъжи за фантазното "символверую" на "Българската" комуна,избълнувано над чаша водка на някоя травеститска вечеринка! Затова не се учудвам,че не си намерил никога несъществувалия "ръкопис": Гьоргикирков Майсторана лъжите не бил добър имитатор на чужди подписи и не могъл да фалшифицира подписа на Ботев тъй добре,че да придаде на лъжата си по-завършен и по-правдоподобен вид!

А това че си сразен не ме изненадва- напротив,то е напълно закономерно,време му е така да се каже! :))
цитирай
30. shtaparov - https://www/watch?v=9opi-M9...
29.11.2019 23:26
tikoev написа:
https://www/watch?v=9opi-M9E37A

Допускам че това е нещо интересно,но не мога да го отворя приятелю- опитай да го отвориш чрез "копи-пейст" и ще видиш че не лъжа!
цитирай
31. shtaparov - Ръкописът ...
29.11.2019 23:37
get написа:
krumbelosvet написа:
Ръкописът на Символ веруюто не го намерих у дома.
Но статията на Ботев от 1875-та за сръбската пропаганда, я има в събраните му съчинения. Щъпаров разбира се подминава ТОЯ ФАКТ. За което ставаше дума.


... морал на Българин и идея за християнин?!

Защото НЯМА КАК!! - в едно и също време и пространство да се молиш на бог-Отец:
"Вярвам в един Бог Отец, Вседържител, Творец на небето и земята, на всичко видимо и невидимо.
И в един Господ Иисус Христос, Сина Божий, Единородния, Който е роден от Отца преди всички векове: Светлина от Светлина, Бог истинен от Бог истинен, роден, несътворен, единосъщен с Отца, чрез Когото всичко е станало."

И да цитираш богохулството, НЕ-наПИСАНО ОТ БОТЕВ:
"Вярвам в единната обща сила на человеческий род на земното кълбо, за да твори добро.
И в единний комунистически ред на обществото, спасител на сички народи от вековни тегла и мъки чрез братски труд, свобода и равенство."

... а писано/ИЗДАДЕНО Е през 1934 год. ОТ безродника-КОМИНТЕРНОВЕЦ Георги Бакалов в неговата: Опит за биография на Христо Ботев!


Също като илюминираното ти образ и подобие подписващо се Тикоев - пращайки ме да гледам Киро Глигоров и да слушам от неговата уста ПРОСТОТИИТЕ ПИСАНИ ОТ КОМИНТЕРНОВЦИТЕ в определението за НАЦИЯ? Които през 1946 г. създаваха от българи "македонци" в угода на сатрапа Сталин!!

На зомбита прпевърнаха, тоз български народ! ... народ ли казах? Та СЛЕДВА ЛИ да нарича СТАДОТО ВЯРВАЩО НА ВНУШЕНИТЕ МУ ЧРЕЗ КОМУНИСТИЧЕСКИТЕ УЧЕБНИЦИ ЛЪЖИ - ДА Е НАРОД? След като НЕ МУ Е ОСТАНАЛА и едно зрънце знание-СВЯСТ ЗА СЕБЕ СИ?!

И Иване, приятелю с това последното СПЕЦИАЛНО КЪМ ТЕБ СЕ ОБРЪЩАМ?
Кой ни обърна от свободен и горд с произхода си народ в безмозъчни зомбита!
Ами тези които ни написаха учебниците по история на България СЛЕД ПОСЛЕДНОТО ОТ ДЕВЕТИ освобождение?

Защото и в техните си учебници ТЕ ПРОПОВЯДВАТ СЪЩИТЕ КИРО-ГЛИГОРОВИ "СЛАВЯНСКИ" ПРОСТОТИИ?

Чети ЦИТАТ ОТ СЪВРЕМЕНЕН РУСКИ ИСТОРИЧЕСКИ БУКВАР:

„Определенный интерес по этим сюжетам представляет и другая точка зрения, изложенная в книге "История Отечества: люди, идеи, решения. Очерки истории России IX — начала XX вв.", изданной в Москве в 1991 г. В статье С.В.Думика и А.А. Турилова "Откуда есть пошла русская земля" читатель найдет интересные суждения по этим вопросам, с которыми можно согласиться, а можно и поспорить. Авторы пишут, что мы должны отдавать себе отчет, что само по себе происхождение названия страны отнюдь не является решающим для оценки генезиса ее государственности.
В Истории есть НЕМАЛО П-Р-И-М-Е-Р-О-В, когда народ заимствует свое имя совсем не от того предка, от которого наследует язык и материальную культуру, причем комбинации тут могут быть самыми различными.
С-л-а-в-я-н-о-языческие „Болгары” НОСЯТ ИМЯ >>>>Т-Ю-Р-К-С-К-О-Г-О<< << ПЛЕМЕНИ, в VII в. >>С-О-З-Д-А-В-Ш-Е-Г-О<< на БАЛКАНАХ ПЕРВОЕ БОЛГАРСКОЕ ЦАРСТВО И >>>БЕССЛЕДНО РАСТВОРИВШЕГОСЯ<<< СРЕДИ СЛАВЯНСКИХ ПЛЕМЕН, составляющих большинство его населения. При этом, отмечают авторы, в их материальной культуре весьма заметно присутствие третьего этноса — древних ФРАКИЙЦЕВ, >>ЭЛЛИНИЗИРОВАННЫХ<< во времена Римской империи.”

Любимите на някакви старомодни чужди бандити и мръднали сатрапи "славяни" щяха да са смешни,ако не бяха донесли такива жестоки злини на България,които може да бъдат сравнявани само с петвековното турско унищожение!
цитирай
32. shtaparov - Трябваше да я признаем, но не като ...
29.11.2019 23:44
leonleonovpom2 написа:
Трябваше да я признаем, но не като самаряни Колко сме благородни?И да се гордеем че сме първи? Защото преди ,ако имаше някаква надежда да се върнат към нас, сега е утопична Ами трябваше предварително да се разберем относно история език, бъдеще-приятели или врагове ще бъдем А не безусловно Сега, след тридесет години да се мъчим да наваксаме пропуснатото
Тази политика не е от сега Ниесме изтървали територии,които са били Български от Увгария/ Онгурия/, Румъния, цяла бивша Югославия и Албания Защото Българи са владеели земи само заселени с Българи!
Затова папата така отговаря на унгарския крал, относно искането му за кръстоносен поход срещу цар Калоян За това ,че е завладял Белград и Браничево Той е взел земи на прадедите му- Български, няма да правим поход, няма причина И ,че след като ги е взел, той повече няма да се занимава с него Да си наляга парцалите- с няколко думи и да не се занимава повече с това!
Ние нямаме духа на великия Калоян! Да си търсим нашето!
И удобно се крием зад политика-днес една-утре друга Защото политикът живее на гърба на другите, дори и пембян да е!

Хубав ден!

Освободителския дух на Калоян и на Асеневци не е бил безпочвен- те са имали под властта си цялото население на европейските земи,които днес се наричат Русия и Украйна!
цитирай
33. shtaparov - Гет, да допусним, че ...
29.11.2019 23:50
leonleonovpom2 написа:

Гет, да допусним ,че Русия ни е виновна за всичко !Една държава ,откъснала се от Велика България, с Български ,не някакъв друг произход Да ,,за това имат вина ,че са забравили какви са
Да се спрем на Ньой Математически, без чувства
Там ни спасява Ендрю Уилсън Американски президент На който би трябвало да има огромен паметник в София!? Защото и оставането ни като държава е било под въпрос? Заради апетитите на съседите ,на които искаме да се харесаме? А те гледат в чинията ни и се озъртат ,как да отмъкнат мръвка оттам
Турция едва ли няма да я има За Русия не знам Ако светът изчезне- със сигурност!
Спомням си тировете с километри за наша продукция Сега имат комуникации, промишленост, работна ръка ,близо стомилионно население А от нас бягат и циганите?
Та да се върнем на въпроса Русия я няма в Ньой Русия в този момент е никой Тя ли подкокоросва Гърция и Румъния, Сърбия- също, да влачат от нас?Тя се бори за живота си, друго не я интересува
На това в химията се казва чиста проба!
Няма замърсител, Русия я няма ,но резултатът го има !?Изводът?
Не само Русия е виновна ! Удобен виновник- да!
За които се прикриват зад нея!

Онези,които са виновни за нашето разграбване когато не участва пряко Русия,може да ги поставим под общия знаменател "руски съюзници"! И няма да сбъркаме разбира се!
цитирай
34. shtaparov - Гет, ...
30.11.2019 00:00
get написа:
leonleonovpom2 написа:

Гет, да допусним ,че Русия ни е виновна за всичко !Една държава ,откъснала се от Велика България, с Български ,не някакъв друг произход Да ,,за това имат вина ,че са забравили какви са

...


На Стара плюс Велика България - ОТГОВАРЯ ... не МОСКОВСКАта=угро-финска ... а населената със родствени нам хора - КИЕВСКА РУС ?!!

Московската или още Тартарската съставна, на КИЕВСКА РУС - НИКОГА НЕ Е(била интегрална) част ОТ НАС!
- Казано още, ОТ ЕТНОСНОТО=КУЛТУРНО И ЕЗИКОВО ПРОСТРАНСТВО <<Б-Ъ-Л-Г-А-Р-С-К-О<<!!>> (ЕТНОСНО землище)??!
- Тоест, до падане КИЕВСКА РУС под удара на ТЮРКО-ТАТАРИТЕ, те и ЧИНГИЗИДИ, те МОСКОВЦИТЕ(в същността си БИДЕЙКИ угро-фини !) не са били ЧАСТ ОТ НАС ... от нашето КУЛТУРНО, ЕЗИКОВИ И ЕТНОСНО-ПОЛИТИЧЕСКО ЗЕМЛИЩЕ !!
- А падането на тази част "от нас"(отговарящо на КИЕВСКА РУС !) Е ПОДГОТВЕНО, отново със съучастието на УГРОФИНСКАТА-МОСКАЛСКА ДЪРЖАВА!
В лицето на владимиро-сУздалския "МЕТИС"! Нейния "велик" княз Андрей Боголюбиви - Който през 1169 год., завладявайки и НА ПРАКТИКА УНИЩОЖАВА не само СТОЛИЦАТА на ИСТИНСКАТА Рус КИЕВ, но и с това подготвя падането Й век по-късно под ТЮРКО-ТАТАРСКОТО РОБСТВО/на ЧИНГИЗИДИТЕ ?!!

Второ - вече в НОВО, МОДЕРНО-време?
leonleonovpom2 написа:

да се върнем на въпроса Русия я няма в Ньой Русия в този момент е никой Тя ли подкокоросва Гърция и Румъния, Сърбия- също, да влачат от нас?Тя се бори за живота си, друго не я интересува
...

Време, което предхожда НЬОЙСКИЯТ НАЦИОНАЛНО-КАТАСТРОФАЛЕН "МИР" за България?
1-во: ВЕЧЕ ЦИТИРАХ в предходен, виж: КОМЕНТАРА НА владиката КУСЕВ(?):
Какво предхожда В-Т-О-Р-А-Т-А НАЦ. КАТАСТРОФА от НЬОЙ?
2) Това е ПЪРВАТА НАЦИОНАЛНА КАТАСТРОФА, настъпила на 16.юни.1913год.!
В РЕЗУЛТАТ ДВУЛИЧНАТА ПОЛИТИКА на МНИМАТА(!) ни покровителка РУСИЯ! Кой пропускаш ПОКРАЙ УШИТЕ СИ - Защо ?!!
3) А тази й политика, е РЕЗУЛТАТ ОТ ИМПЕРСКИТЕ (И) (виж Волтер, какво казва ?) АПЕТИТИ да излезе на БАЛКАНИТЕ с ЦЕЛ:
а) Завземане ЦарЬград(правейки го "южна столица на Империята" !) и ...
б) Проливите! Чрез което да излезе в Средиземно море!
4) Тази своя политика ТЯ СЛЕДВА ОЩЕ ОТ ВРЕМЕ преди да "ни е освободила"! От време на на "жандарма на Европа" император Николай Първи!
С тази СВОЯ ПОЛИТИКА - Той довежда до КРИМСКАТА ВОЙНА от 1853 год.?
5) Тази ИМПЕРСКО-ЗАВОЕВАТЕЛНА ПОЛИТИКА сеи следва и от "царят освободител" Александър II-ри в "освободителната" 1877/78 г. война. От УЖ ЛУДИЯТ МУ - наследник Александър III-ти КОЙТО ОБСОЛЮТНО БЕЗПАРДОННО СЕ БЪРКА ВЪВ ВЪТРЕШНИТЕ РАБОТИ на България!
При Николай II-ри ТОЙ И ВИНОВНИКА ЗА ПОГРОМА НА БЪЛГАРИЯ - през Междусъюзническата война!
6) Но да се върна към политиката ПОДОБНА, на тази, на император Николай I-ви, СЛЕДВАНА КЪМ МОМЕНТА - с присъствието си във ВОЙНАТА, В СИРИЯ - от президента на Русия, КаГеБист-а, В. Путин ?!
7) Плюс военния алианс, КОЙТО СЕ ОПИТВА И ПОЧТИ Е УСПЯЛ ДА ИЗГРАДИ СЪВМЕСТНО с Турция, на Ердоган!
7) Помни ми думите - нещата се развиват, към сценарий подобен, на този от 1853 - 56 година?
- Нежелан от мен! Поради което се моля: Бог да пази България! ... защото по силата на географското ни положение, сме в ПРИФРОНТОВАТА ПОЛОСА!

Преди да пишете, четете и мислете! - ПА ТОГАВА ОТ ПОЗИЦИЯ НА ДОБРЕ ПРЕМИСЛЕНИ НЕЩА - ГОВОРЕТЕ/пишете!

На това (ти) адвокатско заключение? Само ще се ...
:)))-на
leonleonovpom2 написа:

... Русия е виновна ! Удобен виновник- да!
Русия е виновна ! Удобен виновник- да!
За които се прикриват зад нея!

-:))) !
- Не не е Русия :))) ... а България е "виновника" за създаване на Антантата("Сърдечния съюз":))) С което на практика се провокира ПЪРВАТА СВЕТОВНА ВОЙНА? ... война ОТ КОЯТО - КОЙ ИЗКЯРИ ?! :(((
... Война от която РУСКАТА ИМПЕРИЯ СЕ РАЗПАДНА - а Британия, другата ИМПЕРИЯ от първа СТАНА ВТОРОСТЕПЕННА ИКОНОМИЧЕСКА И ПОЛИТИЧЕСКА СИЛА ... с коЕто СЕ осигури ИЗГРЯВАНЕТО НА НОВИЯТ СВЕТОВЕН ПОЛИТИЧЕСКИ ИГРАЧ-ХЕГЕМОН ... НАЧЕЛО С ПАЦИФИСТА-президент(?), Уудроу Уилсън ? :)))

- Ай, стига бе-е-Ей ? :))) !

Съюзът на Русия и Турция срещу света ще се окаже гибелен за тях,в каквито и заблуди да живеят "великите" им вождове!
цитирай
35. nedovolen - К.7
30.11.2019 09:09
В ранното утро на първия ден от набутването ни в европИйския съюз под статия в нов. сайт ”Честито българи, честито европейци”, коментирах по памет - Дупе да ни е яко на нас, и на европейците с нас. Никой не ме репликира.
Та, прав си.
:)))
цитирай
36. dobrodan - Читава дискусия заформихте :),
30.11.2019 16:40
обаче... Никой няма интерес да съществува България където и да било, каквато и да било и когато и да било.
Никой не може да предложи печеливш ход за нас. Пречим на всички и все още имаме злато трилион и поне двеста милиарда долара.
Метанхидратите в Черно море да ги пропуснем ли?
Четох преди време и уранец да ни се намирало по земите. Към 2014 г. доказаните запаси уран на територията на България се равняват на 35 374 тона.
При създадената ситуация има ли и нищожна вероятност да оцелеем като държава?
В гръцките митове бащите изяждат децата си. В една от тия омразни ви книги :) децата изяждат майка си.
С оглед на произхода на тия световни сили предполагам да се случи второто.
От Светльо Киевски насам русите смятат България за руска земя.
От Осман насам турците смятат България за турска земя.
Към 2100-та година етническите българи тук ще са под милион. Предполагам и по-рано.
Нас все някой ни спасява от някого. А Остап Бендер какво каза: спасението на давещите се е дело на самите давещи се и е прав.
Обичаме България, но се мразим един друг. Хвалим се с миналото си, а загубихме и него. Светлина в тунела няма, защото изкрадоха кабелите.
Така или иначе влакът ще дойде. И ще ни сгази. Няма значение кой го кара.
Извинете за песимизма.
цитирай
37. peperutka - точно така ги виждам и аз ..бъдещ.събития!! Бог да ни е на помощ!!
30.11.2019 18:59
мн хубав дебат се е получил.поздрави от мен!

Съюзът на Русия и Турция срещу света ще се окаже гибелен за тях,в каквито и заблуди да живеят "великите" им вождове!
цитирай
38. shtaparov - В ранното утро на първия ден от на...
01.12.2019 09:44
nedovolen написа:
В ранното утро на първия ден от набутването ни в европИйския съюз под статия в нов. сайт ”Честито българи, честито европейци”, коментирах по памет - Дупе да ни е яко на нас, и на европейците с нас. Никой не ме репликира.
Та, прав си.
:)))

Благодаря! :)
цитирай
39. shtaparov - мн хубав дебат се е получил. позд...
01.12.2019 09:45
peperutka написа:
мн хубав дебат се е получил.поздрави от мен!

Съюзът на Русия и Турция срещу света ще се окаже гибелен за тях,в каквито и заблуди да живеят "великите" им вождове!

Радвам се,че има някаква полза от дебата!
цитирай
40. shtaparov - обаче. . . Никой няма интерес да с...
01.12.2019 09:51
dobrodan написа:
обаче... Никой няма интерес да съществува България където и да било, каквато и да било и когато и да било.
Никой не може да предложи печеливш ход за нас. Пречим на всички и все още имаме злато трилион и поне двеста милиарда долара.
Метанхидратите в Черно море да ги пропуснем ли?
Четох преди време и уранец да ни се намирало по земите. Към 2014 г. доказаните запаси уран на територията на България се равняват на 35 374 тона.
При създадената ситуация има ли и нищожна вероятност да оцелеем като държава?
В гръцките митове бащите изяждат децата си. В една от тия омразни ви книги :) децата изяждат майка си.
С оглед на произхода на тия световни сили предполагам да се случи второто.
От Светльо Киевски насам русите смятат България за руска земя.
От Осман насам турците смятат България за турска земя.
Към 2100-та година етническите българи тук ще са под милион. Предполагам и по-рано.
Нас все някой ни спасява от някого. А Остап Бендер какво каза: спасението на давещите се е дело на самите давещи се и е прав.
Обичаме България, но се мразим един друг. Хвалим се с миналото си, а загубихме и него. Светлина в тунела няма, защото изкрадоха кабелите.
Така или иначе влакът ще дойде. И ще ни сгази. Няма значение кой го кара.
Извинете за песимизма.

Съгласен съм с повечето от това,което си написал с изключение последната му част- ние не се мразим по природа,червената система с течение на времето ни подтиква към това,понеже в нея всеки трябваше да "донася" срещу всеки! Тя учеше синовете да продават бащите си,както бе в "Синът на полка"- от там до идеята да продадеш всички други светини,включително приятелството и Родината има само една крачка!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: shtaparov
Категория: Политика
Прочетен: 4814937
Постинги: 267
Коментари: 9063
Гласове: 136732
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. Потомци на Алцек в Италия- гайди и тъпани,Български носии,цървули и навуща
2. Българска аристокрация през XV-XVII век
3. Българи от Ниш 2018 г. празнуват деня на Съединението
4. 105 Български въстания срещу турците
5. Български печат на 4300 години
6. Тракийската богиня ДУЛА- виж ДУЛО и календарния термин ДИЛОМ
7. Автономни градове и области през XV-XVI в. в България
8. Тюрколози умишлено крият стари истории на България,издадени преди векове в чужбина
9. Фалшификатори на Българската история върлуват безнаказано в Уикипедия
10. Спароток срещу фалшификаторите на история
11. Мнението на велики личности за Българите
12. Скитско племе Авари- факти и извори
13. Ето колко е лесно да се разбере истината за произхода ни: статия на Спароток
14. "Пра"-Българите са потурчени с купища цинични лъжи по наш адрес,измислени от руската "наука"
15. България е дала заем на Франция през 1907 г. 145 милиона златни лева
16. Българска сватба от старо време- ориг.запис от 1962 г.,няма къде да го видите днес
17. Германски племена с феноменални имена: Дули,Галомани,Кавки,Камари,Фраки,Аварини,Еруски (Етруски),Балти,Бактери (=Бактри),Аугандзи (=Афганци),Албани,Гермиони,Вируни,Варни и пр.
18. Бълг.език забранен в Татарстан 1928 г.,а татарите клали Българи в Русия 1884г.
19. Руснаци спрягат Българите в конференция за Тенгри
20. Руски данни за Киев- основали го индуси,в него имало монголоиди и тюрки
21. Русите роднини на тюрките- руска статия
22. Евреите с италиански корени,навярно от етруските
23. Манихейството вид гностицизъм,основа на дуализма и богомилството
24. Орфей и синът му били в Египет- Спароток
25. Български календарни животни в дакийския зодиак
26. Сърби и Хървати в Стара Велика България
27. Българските тайни езици- част от тях
28. Истинската Илиада е фригийската
29. Именникът на князете- проучване на Стефан Чурешки
30. Ценни сведения за морските народи