Най-четени
1. zahariada
2. radostinalassa
3. varg1
4. leonleonovpom2
5. kvg55
6. wonder
7. mt46
8. planinitenabulgaria
9. sparotok
10. hadjito
11. getmans1
12. stela50
13. zaw12929
14. tota
2. radostinalassa
3. varg1
4. leonleonovpom2
5. kvg55
6. wonder
7. mt46
8. planinitenabulgaria
9. sparotok
10. hadjito
11. getmans1
12. stela50
13. zaw12929
14. tota
Най-популярни
1. shtaparov
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. vidima
7. dobrota
8. ambroziia
9. bojil
10. donkatoneva
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. vidima
7. dobrota
8. ambroziia
9. bojil
10. donkatoneva
Най-активни
1. sarang
2. vesonai
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. bateico
9. mimogarcia
10. iw69
2. vesonai
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. bateico
9. mimogarcia
10. iw69
Постинг
01.01.2019 16:46 -
МАКЕДОНСКАТА ДЪРЖАВА РАНО ИЛИ КЪСНО ЩЕ ИЗЧЕЗНЕ – МАКЕДОНСКИТЕ БЪЛГАРИ НИКОГА НЯМА ДА ИЗЧЕЗНАТ
Автор: shtaparov
Категория: Политика
Прочетен: 9813 Коментари: 28 Гласове:
Последна промяна: 06.01.2019 16:57
Прочетен: 9813 Коментари: 28 Гласове:
55
Последна промяна: 06.01.2019 16:57
МАКЕДОНСКАТА ДЪРЖАВА РАНО ИЛИ КЪСНО ЩЕ ИЗЧЕЗНЕ – МАКЕДОНСКИТЕ БЪЛГАРИ НИКОГА НЯМА ДА ИЗЧЕЗНАТ
Македонската държава рано или късно ще изчезне,защото е създадено с насилие и нечувани извращения срещу коренния народ държавно формирование. Македонски "нацийоид" бе създаден след 1944 г.,но опитът да се създаде македонски "народ" се провали,въпреки силното желание на сърби и руснаци. Казвам "нацийоид",понеже не мога да кажа "нация"- нацията е народът,а македонски "народ" в Македония няма- имало е и още има Български народ!
Нацията не е оная случайна смес от разнолики народи,която се привиждаше на Сталин- нацията е самият коренен народ на дадена територия,а коренен народ на Македония са Българите! Това най-добре се демонстрира от думата "националисти"- с тази дума не се обозначава случаен сбор хора от различни народи (например негри, италианци, евреи, араби, индуси и англичани,милеещи еднакво за родния си Манчестър) а се обозначава избрана група хора от английския народ,който обитава тези земи от векове и не е съгласен да ги сподели с другите изброени,но самонатрапени народи!
Въпреки това през XIX-XX в. бяха изобретени голям брой фалшиви "нации",но фалшиви народи никой не можа да изобрети! "Нации" може да бъдат създадени от една окупаторска власт в интерес на друга,но народи не може- "македонска" "нация" например бе създадена в интерес на Русия и Сърбия,но "македонски" народ не можа да бъде изобретен. Народът край Вардар си остана Български и никоя окупаторска власт не може да промени това- затова Македония рано или късно ще изчезне,но македонските Българи НИКОГА няма да изчезнат!
Македонската държава рано или късно ще изчезне,защото е създадено с насилие и нечувани извращения срещу коренния народ държавно формирование. Македонски "нацийоид" бе създаден след 1944 г.,но опитът да се създаде македонски "народ" се провали,въпреки силното желание на сърби и руснаци. Казвам "нацийоид",понеже не мога да кажа "нация"- нацията е народът,а македонски "народ" в Македония няма- имало е и още има Български народ!
Нацията не е оная случайна смес от разнолики народи,която се привиждаше на Сталин- нацията е самият коренен народ на дадена територия,а коренен народ на Македония са Българите! Това най-добре се демонстрира от думата "националисти"- с тази дума не се обозначава случаен сбор хора от различни народи (например негри, италианци, евреи, араби, индуси и англичани,милеещи еднакво за родния си Манчестър) а се обозначава избрана група хора от английския народ,който обитава тези земи от векове и не е съгласен да ги сподели с другите изброени,но самонатрапени народи!
Въпреки това през XIX-XX в. бяха изобретени голям брой фалшиви "нации",но фалшиви народи никой не можа да изобрети! "Нации" може да бъдат създадени от една окупаторска власт в интерес на друга,но народи не може- "македонска" "нация" например бе създадена в интерес на Русия и Сърбия,но "македонски" народ не можа да бъде изобретен. Народът край Вардар си остана Български и никоя окупаторска власт не може да промени това- затова Македония рано или късно ще изчезне,но македонските Българи НИКОГА няма да изчезнат!
Вълнообразно
Чест и слава за краткото експозе, разбиващо на прах като стрелите от рисунката многотомията на нЕкои учени!
:)))
цитирай:)))
Честита Нова Година!
Македония е дело на всички тези, които не искат силна България!
Бих сложил сърби и гърци на първо място Те са направили път до двореца в Петербург, да злословят срещу нас, че ще се отметнем и ще се обърнем срещу Русия! Че не заслужаваме!? Това преди Берлинския конгрес!
Има и интереси на Великите сили, не само Русия Разделяй, за да владееш!
Ние с лека ръка подминаваме сърбизацията и погръчването в Македония Колко души например в гръцка Македония говорят и то свободно Български?
Ами Добруджа? Манифестът за присъединяването и за 101 години към Румъния е написан на Български Никой там не говори румънски-този изкуствен език!
А сега няма човек, говорещ на Български там
Хората работят! Срещу нас! Защото и ние работим Но срещу себе си?! Примери и тук, в блога, колкото щеш!
Хубава Нова година, приятелю!
цитирайМакедония е дело на всички тези, които не искат силна България!
Бих сложил сърби и гърци на първо място Те са направили път до двореца в Петербург, да злословят срещу нас, че ще се отметнем и ще се обърнем срещу Русия! Че не заслужаваме!? Това преди Берлинския конгрес!
Има и интереси на Великите сили, не само Русия Разделяй, за да владееш!
Ние с лека ръка подминаваме сърбизацията и погръчването в Македония Колко души например в гръцка Македония говорят и то свободно Български?
Ами Добруджа? Манифестът за присъединяването и за 101 години към Румъния е написан на Български Никой там не говори румънски-този изкуствен език!
А сега няма човек, говорещ на Български там
Хората работят! Срещу нас! Защото и ние работим Но срещу себе си?! Примери и тук, в блога, колкото щеш!
Хубава Нова година, приятелю!
Някога любимият ми учител по история, г-н Юлий Жотев, казваше:
България е единствената държава в Европа, която отвсякъде граничи със себе си.
цитирайБългария е единствената държава в Европа, която отвсякъде граничи със себе си.
nedovolen написа:
Чест и слава за краткото експозе, разбиващо на прах като стрелите от рисунката многотомията на нЕкои учени! :)))
През XIX-ХХ век светът се изпълни с наукообразни- точно те измислиха марксизма,македонизма и "тюркизма" на "пра"-Българите.
vesever написа:
Някога любимият ми учител по история, г-н Юлий Жотев, казваше:
България е единствената държава в Европа, която отвсякъде граничи със себе си.
България е единствената държава в Европа, която отвсякъде граничи със себе си.
Прав е бил човекът на практика- сега някои опитват да включат в този "списък" и унгарците но те са късни пришълци в Европа,а земите които заемат са бивши Български земи.
leonleonovpom2 написа:
Честита Нова Година!
Македония е дело на всички тези, които не искат силна България!
Бих сложил сърби и гърци на първо място Те са направили път до двореца в Петербург, да злословят срещу нас, че ще се отметнем и ще се обърнем срещу Русия! Че не заслужаваме!? Това преди Берлинския конгрес!
Има и интереси на Великите сили, не само Русия Разделяй, за да владееш!
Ние с лека ръка подминаваме сърбизацията и погръчването в Македония Колко души например в гръцка Македония говорят и то свободно Български?
Ами Добруджа? Манифестът за присъединяването и за 101 години към Румъния е написан на Български Никой там не говори румънски-този изкуствен език!
А сега няма човек, говорещ на Български там
Хората работят! Срещу нас! Защото и ние работим Но срещу себе си?! Примери и тук, в блога, колкото щеш!
Хубава Нова година, приятелю!
Македония е дело на всички тези, които не искат силна България!
Бих сложил сърби и гърци на първо място Те са направили път до двореца в Петербург, да злословят срещу нас, че ще се отметнем и ще се обърнем срещу Русия! Че не заслужаваме!? Това преди Берлинския конгрес!
Има и интереси на Великите сили, не само Русия Разделяй, за да владееш!
Ние с лека ръка подминаваме сърбизацията и погръчването в Македония Колко души например в гръцка Македония говорят и то свободно Български?
Ами Добруджа? Манифестът за присъединяването и за 101 години към Румъния е написан на Български Никой там не говори румънски-този изкуствен език!
А сега няма човек, говорещ на Български там
Хората работят! Срещу нас! Защото и ние работим Но срещу себе си?! Примери и тук, в блога, колкото щеш!
Хубава Нова година, приятелю!
Честита и на теб: много здраве и късмет! Ние работим срещу себе си толкова,колкото е необходимо на "великите" сили: ни повече ни по-малко. Същото се отнася за гърците и сърбите- те също работят срещу себе си тогава,когато това е в интерес на тези сили. Лошото е само,че интересът на "великите" сили почти винаги се пресича с нашия а не се пресича с гръцкия и сръбския- инак да видиш какви менте "патриоти" щяха да се пръкнат и там,милеещи за руско "православие" и за "славянско" братство!...
Честита,здрава и плодотворна да е! Много хубаво си представил нещата.Македония и изобщо бившите ни територии,не трябва да бъдат забравени и огънчето на надеждата не бива никога да изгасва!
Ако може нещо по-конкретно за рисунката,че освен "любовна среща" друго не можах да разчета! Благодаря ти!
цитирайАко може нещо по-конкретно за рисунката,че освен "любовна среща" друго не можах да разчета! Благодаря ти!
Здравей, Щапаров. Първо честита Нова година. Българите винаги са се издигали, макар и да сме били в криза и дори да сме губили независимостта си. Малко държави са така, мисля арменците са една от тях. Изкуствено създадените държави не просъществуват дълго. В този аспект може Румъния да не е вечна и да се разпадне на три. Македония скоро няма да я има, защото няма минало. Ти знаеш, а и повечето читатели сигурно, че гърците нямат териториални претенции, а само за името. България и Македония са две държави с един народ, говорят на един език, имат еднакви обичаи и народно творчество. На първо място са интересите.
Пожелавам ти много здраве и вдъхновение в търсене на историческата истина за България и света!
цитирайПожелавам ти много здраве и вдъхновение в търсене на историческата истина за България и света!
nikikm написа:
Честита,здрава и плодотворна да е! Много хубаво си представил нещата.Македония и изобщо бившите ни територии,не трябва да бъдат забравени и огънчето на надеждата не бива никога да изгасва!
Ако може нещо по-конкретно за рисунката,че освен "любовна среща" друго не можах да разчета! Благодаря ти!
Ако може нещо по-конкретно за рисунката,че освен "любовна среща" друго не можах да разчета! Благодаря ти!
Благодаря Ники- живот и здраве и за теб! Знаеш,че не земите или "Българските граждани" са най-важни: най-важни са Българите! Ако не се раждат Българи има опасност и България да изгубим; ако се раждат и то много ще си върнем всичко с лихва!
Рисунката е стара карикатура на Александър Божинов от времето на царизма,публикувана в стар вестник- не ми много харесва като изпълнение,но нямаше по-подходяща от нея като сюжет.
протестираха против изследванията за шистов газ. В Румъния има и база с ракети на НАТО, ест. до нашата граница. Те отдавна са продали и езика си, т.е. българският език. Затова Румъния ни изпреварва, а ние отиваме все назад. Това е целенасочен ход.
цитирайА по отношение на това което е същностното - и за което пишеш?
Не бъркай, като някои нашенски щрауси, поради пристрастнос - от кога Русията снася "кукувичите си яйца" на Македонизма - тук на Балкани?
Това не е от 1944 год. - а още от времена на Църковните ни и от там НАЦИОНАЛНО ОСВОБОДИТЕЛНИ БОРБИ !
Този спор начева още от времена на нашите ВЪЗРОЖДЕНЦИ и от национал революционери и то от време - 1867 г. кога в Русията се провежда така наречения "Славянски събор"?
Именно този проблем, резултат от безпардонната имперска политика на Русия - коментира във в-к "Независимост" от 21 юли 1873 г., бр. 44, Любен Каравелов - обяснявайки за "пан-славизма" на Империята, следното:
"... славянските племена в Турция и в Австрия тряба да добият своя самостоятелност и да заключат тесен съюз с Россия, която е обязанна да бъде тяхна покровителница и съюзница. Славянските племена в тие две господарства, говорат истинните русски патриоти, тряба да състават две федерации, които ще да са намират под покровителството на Россия.
...
Сичките славянски племена тряба да състават едно цяло и да преклонат колената си пред своята по-стара сестра Россия.
..."
И горчиво коментира евентуалния резултат от покровителствената панславистка политика на Руската империя?
" ... неговите русски братия му казват - български народ не съществува и че думата България е само географическо понятие! Разбира са, че ако славянофилите да не би биле така чудни, то тие биле твърде смешни.“
Та от тогава - начева още пропагандното объркване в главите на нашите бедни български предци, по "националния въпрос" ... та и до сега!
- Живи и здрави бъдете!
цитирайshtaparov написа:
Македонски "нацийоид" бе създаден след 1944 г.,но опитът да се създаде македонски "народ" се провали,въпреки силното желание на сърби и руснаци. Казвам "нацийоид",понеже не мога да кажа "нация"- нацията е народът,а македонски "народ" в Македония няма- имало е и още има Български народ!
Македонски "нацийоид" бе създаден след 1944 г.,но опитът да се създаде македонски "народ" се провали,въпреки силното желание на сърби и руснаци. Казвам "нацийоид",понеже не мога да кажа "нация"- нацията е народът,а македонски "народ" в Македония няма- имало е и още има Български народ!
Не бъркай, като някои нашенски щрауси, поради пристрастнос - от кога Русията снася "кукувичите си яйца" на Македонизма - тук на Балкани?
Това не е от 1944 год. - а още от времена на Църковните ни и от там НАЦИОНАЛНО ОСВОБОДИТЕЛНИ БОРБИ !
Този спор начева още от времена на нашите ВЪЗРОЖДЕНЦИ и от национал революционери и то от време - 1867 г. кога в Русията се провежда така наречения "Славянски събор"?
Именно този проблем, резултат от безпардонната имперска политика на Русия - коментира във в-к "Независимост" от 21 юли 1873 г., бр. 44, Любен Каравелов - обяснявайки за "пан-славизма" на Империята, следното:
"... славянските племена в Турция и в Австрия тряба да добият своя самостоятелност и да заключат тесен съюз с Россия, която е обязанна да бъде тяхна покровителница и съюзница. Славянските племена в тие две господарства, говорат истинните русски патриоти, тряба да състават две федерации, които ще да са намират под покровителството на Россия.
...
Сичките славянски племена тряба да състават едно цяло и да преклонат колената си пред своята по-стара сестра Россия.
..."
И горчиво коментира евентуалния резултат от покровителствената панславистка политика на Руската империя?
" ... неговите русски братия му казват - български народ не съществува и че думата България е само географическо понятие! Разбира са, че ако славянофилите да не би биле така чудни, то тие биле твърде смешни.“
Та от тогава - начева още пропагандното объркване в главите на нашите бедни български предци, по "националния въпрос" ... та и до сега!
- Живи и здрави бъдете!
barin написа:
Здравей, Щапаров. Първо честита Нова година. Българите винаги са се издигали, макар и да сме били в криза и дори да сме губили независимостта си. Малко държави са така, мисля арменците са една от тях. Изкуствено създадените държави не просъществуват дълго. В този аспект може Румъния да не е вечна и да се разпадне на три. Македония скоро няма да я има, защото няма минало. Ти знаеш, а и повечето читатели сигурно, че гърците нямат териториални претенции, а само за името. България и Македония са две държави с един народ, говорят на един език, имат еднакви обичаи и народно творчество. На първо място са интересите.
Пожелавам ти много здраве и вдъхновение в търсене на историческата истина за България и света!
Пожелавам ти много здраве и вдъхновение в търсене на историческата истина за България и света!
И на теб благодаря Иване- историческия опит показва,че някои менте държави като Австро-Унгария,СССР и "Югославия" могат да изкарат много десетки години,преди да се върнат в небитието от което са се пръкнали.
А дали няма да бъде асимилирано от албанците. България не прави нищо за защита на пробългарски настроените македонци.
цитирайЗа Новата 2019-а пожелание: здраве, защото е ценно, късмет, защото е рядък, любов, защото е красива и всичко, което си пожелаеш!
цитирай
15.
radostinalassa -
България не прави нищо да задържи собствените си младежи, за които е заплатила много средства
03.01.2019 16:13
03.01.2019 16:13
Та камо ли да прави нещо за македонските българи. Тук става объркването между желанията на бълбгарите и управлението, което изпълнява чужди планове.
цитирайradostinalassa написа:
протестираха против изследванията за шистов газ. В Румъния има и база с ракети на НАТО, ест. до нашата граница. Те отдавна са продали и езика си, т.е. българският език. Затова Румъния ни изпреварва, а ние отиваме все назад. Това е целенасочен ход.
"Румънците" са поредната фалшива "нация",измислена в нашите ширини- повечето са насила принудени а някои са се наистина продали на французи,руснаци,англичани и прочее,за да изопачат своя истински език и своята истинска народност. Опитът обаче излязъл "успешен" и това дало стимул за създаване върху нашия гръб на следващото имперско отроче- "македонците".
get написа:
А по отношение на това което е същностното - и за което пишеш?
Не бъркай, като някои нашенски щрауси, поради пристрастнос - от кога Русията снася "кукувичите си яйца" на Македонизма - тук на Балкани?
Това не е от 1944 год. - а още от времена на Църковните ни и от там НАЦИОНАЛНО ОСВОБОДИТЕЛНИ БОРБИ !
Този спор начева още от времена на нашите ВЪЗРОЖДЕНЦИ и от национал революционери и то от време - 1867 г. кога в Русията се провежда така наречения "Славянски събор"?
Именно този проблем, резултат от безпардонната имперска политика на Русия - коментира във в-к "Независимост" от 21 юли 1873 г., бр. 44, Любен Каравелов - обяснявайки за "пан-славизма" на Империята, следното:
"... славянските племена в Турция и в Австрия тряба да добият своя самостоятелност и да заключат тесен съюз с Россия, която е обязанна да бъде тяхна покровителница и съюзница. Славянските племена в тие две господарства, говорат истинните русски патриоти, тряба да състават две федерации, които ще да са намират под покровителството на Россия.
...
Сичките славянски племена тряба да състават едно цяло и да преклонат колената си пред своята по-стара сестра Россия.
..."
И горчиво коментира евентуалния резултат от покровителствената панславистка политика на Руската империя?
" ... неговите русски братия му казват - български народ не съществува и че думата България е само географическо понятие! Разбира са, че ако славянофилите да не би биле така чудни, то тие биле твърде смешни.“
Та от тогава - начева още пропагандното объркване в главите на нашите бедни български предци, по "националния въпрос" ... та и до сега!
- Живи и здрави бъдете!
shtaparov написа:
Македонски "нацийоид" бе създаден след 1944 г.,но опитът да се създаде македонски "народ" се провали,въпреки силното желание на сърби и руснаци. Казвам "нацийоид",понеже не мога да кажа "нация"- нацията е народът,а македонски "народ" в Македония няма- имало е и още има Български народ!
Македонски "нацийоид" бе създаден след 1944 г.,но опитът да се създаде македонски "народ" се провали,въпреки силното желание на сърби и руснаци. Казвам "нацийоид",понеже не мога да кажа "нация"- нацията е народът,а македонски "народ" в Македония няма- имало е и още има Български народ!
Не бъркай, като някои нашенски щрауси, поради пристрастнос - от кога Русията снася "кукувичите си яйца" на Македонизма - тук на Балкани?
Това не е от 1944 год. - а още от времена на Църковните ни и от там НАЦИОНАЛНО ОСВОБОДИТЕЛНИ БОРБИ !
Този спор начева още от времена на нашите ВЪЗРОЖДЕНЦИ и от национал революционери и то от време - 1867 г. кога в Русията се провежда така наречения "Славянски събор"?
Именно този проблем, резултат от безпардонната имперска политика на Русия - коментира във в-к "Независимост" от 21 юли 1873 г., бр. 44, Любен Каравелов - обяснявайки за "пан-славизма" на Империята, следното:
"... славянските племена в Турция и в Австрия тряба да добият своя самостоятелност и да заключат тесен съюз с Россия, която е обязанна да бъде тяхна покровителница и съюзница. Славянските племена в тие две господарства, говорат истинните русски патриоти, тряба да състават две федерации, които ще да са намират под покровителството на Россия.
...
Сичките славянски племена тряба да състават едно цяло и да преклонат колената си пред своята по-стара сестра Россия.
..."
И горчиво коментира евентуалния резултат от покровителствената панславистка политика на Руската империя?
" ... неговите русски братия му казват - български народ не съществува и че думата България е само географическо понятие! Разбира са, че ако славянофилите да не би биле така чудни, то тие биле твърде смешни.“
Та от тогава - начева още пропагандното объркване в главите на нашите бедни български предци, по "националния въпрос" ... та и до сега!
- Живи и здрави бъдете!
А дали това не е от времето на объркания "славянофил" Йосиф Добровски,който преди 200 години създал фалшивата "наука" "славистика" за да угоди на Петербургските корифеи,които му плащали точно за такова "творчество"?
vaquero написа:
А дали няма да бъде асимилирано от албанците. България не прави нищо за защита на пробългарски настроените македонци.
Напълно възможно е да го асимилират албанците понеже "нашите" "държавници" добре знаят,че руските политици са сложили Македония в сферата на влияние на Сърбия- не на България. По същата причина тези малодушни плъхове не смеят да кажат две думи накръст срещу "македонската" и сръбската наглост понеже знаят,че тя е инспирирана от същите споменати по-горе великоимперски политици а не от прехваления шовинизъм на комплексираните в действителност сърби,с които са свикнали да се оправдават.
zaw12929 написа:
За Новата 2019-а пожелание: здраве, защото е ценно, късмет, защото е рядък, любов, защото е красива и всичко, което си пожелаеш!
Благодаря за милите пожелания- дано същото се сбъдне за теб и за целия ни народ!
radostinalassa написа:
Та камо ли да прави нещо за македонските българи. Тук става объркването между желанията на бълбгарите и управлението, което изпълнява чужди планове.
Чуждите планове ги описа най-добре нашият приятел Григор,който цитира думите на истинските заговорници срещу България: "Български народ не съществува и думата БЪЛГАРИЯ е само географическо понятие"... Ако ти можеш да простиш шизофреничните им брътвежи,прощавай ги- аз не мога.
Докарва ми киселини с простотията си. Така, че не мога да знам какво е писал. Има и други източници. Но не бих бъркала Коминтерна и юдеите с Русия. Това е нелогично. А какви ги пише за финоугрите . Хаплогрупата Н е европеидна.
цитирайradostinalassa написа:
Докарва ми киселини с простотията си. Така, че не мога да знам какво е писал. Има и други източници. Но не бих бъркала Коминтерна и юдеите с Русия. Това е нелогично. А какви ги пише за финоугрите . Хаплогрупата Н е европеидна.
Все пак не забравяй,че нещата за които говорим са ги казвали и писали руснаци преди 1917 г.- не евреи и юдеи след това.
ще бъде така. Аз съм македонка, ние сме упорити хора.
цитирайradostinalassa написа:
ще бъде така. Аз съм македонка, ние сме упорити хора.
Правилно- одобрявам това!
25.
get -
До 23. radostinalassa - Аз съм македонка! ОТГОВОР: Каква "македонка" си като проявяваш признаци ... ?
07.01.2019 13:40
07.01.2019 13:40
shtaparov написа:
Все пак не забравяй,че нещата за които говорим са ги казвали и писали руснаци преди 1917 г.- не евреи и юдеи след това.
radostinalassa написа:
Докарва ми киселини с простотията си. Така, че не мога да знам какво е писал. Има и други източници. Но не бих бъркала Коминтерна и юдеите с Русия. Това е нелогично. А какви ги пише за финоугрите . Хаплогрупата Н е европеидна.
Все пак не забравяй,че нещата за които говорим са ги казвали и писали руснаци преди 1917 г.- не евреи и юдеи след това.
... на тотално инфантилизирана, от ИНДОКТРИНИРАНЕТО чрез комунистическата Историография и в резултат на това ПРО-РУСКА ПРОПАГАНДАТОРКА, в блог бг.?
Ти си ГОЛОСЛОВНА МАКЕДОНКА - досущ като сегашните сърбо-македонци ... а те с предистория/корени още в родоостъпническото и българо-омразно ДОКТРИНЕРСТВО на от време на Благоевите "тесни" социалисти ?
А, че това не е лъжа БЪЛГАРООМРАЗНИЧЕСТВОТО - при ИНТЕРНАЦИОНАЛИСТИТЕ-марксисти(на които повтаряш "теориите") те явяващи се предтечи на КОМУНИСТИТЕ-БЕЗРОДНИЦИ и СЛУГИ НА РУСКАТА ИМПЕРСКА ПОЛИТИКА - е видно от тези думи произнесени от Димитър Благоев в Българския парламент - и то още от преди псевдо-революциите от март и октомври 1917 година, в Русия?
- Ето точно думите на Д. Благоев:
"Аз съм родом от Загоричане, но между другото аз НЕ СЪМ БЪЛГАРИН, АЗ СЪМ македонец, МАКЕДОНСКИ СЛАВЯНИН!
И като такъв, ако искате да знаете, аз съм за МАКЕДОНИЯ като СЛАВЯНСКА ЗЕМЯ, която ЩЕ ИМА СОБСТВЕНО УПРАВЕНИЕ!"
- Това е още от преди Октомврийската революция или от по-късно създадения Коминтерн ... или от преди ТВЪРДЕНИЯТА НА ПУТИН - че?
"Българската азбука е създадена от "македонските славяни" Кирил и Мефодий от Солунско"?
Ти като МАКЕДОНСКА-СЛАВЯНКА от това й РУСОФИЛКА - за това ли СЕ БОРИШ - прокарвайки ПРОРУСКИТЕ си глупости в блог бг.?!
Ако е така - че си МАКЕДОНСКА-СЛАВЯНКА - то ТИ си поредната ПОМАКИНЯ ... вследствие ТОТАЛНАТА РУСКА и комунистическа ИНДОКТРИНАЦИЯ НА СЪЗНАНИЕТО, НА ГОЛЯМА ЧАСТ ОТ БЪЛГАРСКОТО и ПОСТ-СОЦИАЛИСТИЧЕСКО, НАСЕЛЕНИЕ!
get написа:
... на тотално инфантилизирана, от ИНДОКТРИНИРАНЕТО чрез комунистическата Историография и в резултат на това ПРО-РУСКА ПРОПАГАНДАТОРКА, в блог бг.?
Ти си ГОЛОСЛОВНА МАКЕДОНКА - досущ като сегашните сърбо-македонци ... а те с предистория/корени още в родоостъпническото и българо-омразно ДОКТРИНЕРСТВО на от време на Благоевите "тесни" социалисти ?
А, че това не е лъжа БЪЛГАРООМРАЗНИЧЕСТВОТО - при ИНТЕРНАЦИОНАЛИСТИТЕ-марксисти(на които повтаряш "теориите") те явяващи се предтечи на КОМУНИСТИТЕ-БЕЗРОДНИЦИ и СЛУГИ НА РУСКАТА ИМПЕРСКА ПОЛИТИКА - е видно от тези думи произнесени от Димитър Благоев в Българския парламент - и то още от преди псевдо-революциите от март и октомври 1917 година, в Русия?
- Ето точно думите на Д. Благоев:
"Аз съм родом от Загоричане, но между другото аз НЕ СЪМ БЪЛГАРИН, АЗ СЪМ македонец, МАКЕДОНСКИ СЛАВЯНИН!
И като такъв, ако искате да знаете, аз съм за МАКЕДОНИЯ като СЛАВЯНСКА ЗЕМЯ, която ЩЕ ИМА СОБСТВЕНО УПРАВЕНИЕ!"
- Това е още от преди Октомврийската революция или от по-късно създадения Коминтерн ... или от преди ТВЪРДЕНИЯТА НА ПУТИН - че?
"Българската азбука е създадена от "македонските славяни" Кирил и Мефодий от Солунско"?
Ти като МАКЕДОНСКА-СЛАВЯНКА от това й РУСОФИЛКА - за това ли СЕ БОРИШ - прокарвайки ПРОРУСКИТЕ си глупости в блог бг.?!
Ако е така - че си МАКЕДОНСКА-СЛАВЯНКА - то ТИ си поредната ПОМАКИНЯ ... вследствие ТОТАЛНАТА РУСКА и комунистическа ИНДОКТРИНАЦИЯ НА СЪЗНАНИЕТО, НА ГОЛЯМА ЧАСТ ОТ БЪЛГАРСКОТО и ПОСТ-СОЦИАЛИСТИЧЕСКО, НАСЕЛЕНИЕ!
shtaparov написа:
Все пак не забравяй,че нещата за които говорим са ги казвали и писали руснаци преди 1917 г.- не евреи и юдеи след това.
radostinalassa написа:
Докарва ми киселини с простотията си. Така, че не мога да знам какво е писал. Има и други източници. Но не бих бъркала Коминтерна и юдеите с Русия. Това е нелогично. А какви ги пише за финоугрите . Хаплогрупата Н е европеидна.
Все пак не забравяй,че нещата за които говорим са ги казвали и писали руснаци преди 1917 г.- не евреи и юдеи след това.
... на тотално инфантилизирана, от ИНДОКТРИНИРАНЕТО чрез комунистическата Историография и в резултат на това ПРО-РУСКА ПРОПАГАНДАТОРКА, в блог бг.?
Ти си ГОЛОСЛОВНА МАКЕДОНКА - досущ като сегашните сърбо-македонци ... а те с предистория/корени още в родоостъпническото и българо-омразно ДОКТРИНЕРСТВО на от време на Благоевите "тесни" социалисти ?
А, че това не е лъжа БЪЛГАРООМРАЗНИЧЕСТВОТО - при ИНТЕРНАЦИОНАЛИСТИТЕ-марксисти(на които повтаряш "теориите") те явяващи се предтечи на КОМУНИСТИТЕ-БЕЗРОДНИЦИ и СЛУГИ НА РУСКАТА ИМПЕРСКА ПОЛИТИКА - е видно от тези думи произнесени от Димитър Благоев в Българския парламент - и то още от преди псевдо-революциите от март и октомври 1917 година, в Русия?
- Ето точно думите на Д. Благоев:
"Аз съм родом от Загоричане, но между другото аз НЕ СЪМ БЪЛГАРИН, АЗ СЪМ македонец, МАКЕДОНСКИ СЛАВЯНИН!
И като такъв, ако искате да знаете, аз съм за МАКЕДОНИЯ като СЛАВЯНСКА ЗЕМЯ, която ЩЕ ИМА СОБСТВЕНО УПРАВЕНИЕ!"
- Това е още от преди Октомврийската революция или от по-късно създадения Коминтерн ... или от преди ТВЪРДЕНИЯТА НА ПУТИН - че?
"Българската азбука е създадена от "македонските славяни" Кирил и Мефодий от Солунско"?
Ти като МАКЕДОНСКА-СЛАВЯНКА от това й РУСОФИЛКА - за това ли СЕ БОРИШ - прокарвайки ПРОРУСКИТЕ си глупости в блог бг.?!
Ако е така - че си МАКЕДОНСКА-СЛАВЯНКА - то ТИ си поредната ПОМАКИНЯ ... вследствие ТОТАЛНАТА РУСКА и комунистическа ИНДОКТРИНАЦИЯ НА СЪЗНАНИЕТО, НА ГОЛЯМА ЧАСТ ОТ БЪЛГАРСКОТО и ПОСТ-СОЦИАЛИСТИЧЕСКО, НАСЕЛЕНИЕ!
"Македонски славяни" е нещо като "танзанийски славяни"- сигурно ги има някъде но никой не ги е виждал,за да ги снима и опише. Затова винаги ми става смешно като чуя тази квалификация и ми се приисква да се изгавря с недъгавците,които я приемат за чиста монета и спорят в нейна защита. В отговор на тази лъжа ние можем да въведем няколко далеч по-научни термина: Новгородски "славяни",Рязански "славяни" и даже "руски славяни" ще рече "славяни",които обитават равнините на днешна Русия и чакат някой по-начетен от тях да им каже към кой народ принадлежат.
shtaparov написа:
"Македонски славяни" е нещо като "танзанийски славяни"- сигурно ги има някъде но никой не ги е виждал,за да ги снима и опише. .... "руски славяни" ще рече "славяни",които обитават равнините на днешна Русия и чакат някой по-начетен от тях да им каже към кой народ принадлежат.
"Македонски славяни" е нещо като "танзанийски славяни"- сигурно ги има някъде но никой не ги е виждал,за да ги снима и опише. .... "руски славяни" ще рече "славяни",които обитават равнините на днешна Русия и чакат някой по-начетен от тях да им каже към кой народ принадлежат.
Ох бе брате! Що ме пращаш да търся в "Аф-риката" или в угро-финските МОСКОВСКИ блата и дън гори телилейски - Като пред очите ни е примера с "македонската-славянка" от Стара загора!
Ама то не само в Стара загора са тея македоно-славянски ПОТУРНАЦИ ... ами и в Президенството ни - което Зъб не обели, след Путиновото откритие, че "церковно-славянската" азбука била създадена от солунските СЛАВЯНИ Кирил и Методий?
И нашенските славянски-потурнаци, дори и тези пишещи в блог бг. - гък не дадоха да се издума - за това Путиново "откритие"!?
Ангеле, Ангеле - настало е време да се върнем във времена - и като едни Паисиевци, да вземем да обясняваме ... на опростаченото от социалистическото ни образУвание, население - нашата си история още - ама от "А - Бе - Ве-то !" още. Защото инак лошо! ... Защото народ без история, е като дърво без корен - погива!?
Или както го е казал един друг мъдрец-филисоф?
Човек на бъдещето можем да наречем - човека който има ясен спомен за миналото свое и историята на своя народ!
Както виждаш Радостината-помакиня, от вчера още я приканвам да ми итговори на ЕДИН ЕЛЕМЕНТАРЕН въпрос? Ама, ни глас, ни образ Радостинин от нийде се не види ... помашка й работа!
get написа:
Ох бе брате! Що ме пращаш да търся в "Аф-риката" или в угро-финските МОСКОВСКИ блата и дън гори телилейски - Като пред очите ни е примера с "македонската-славянка" от Стара загора!
Ама то не само в Стара загора са тея македоно-славянски ПОТУРНАЦИ ... ами и в Президенството ни - което Зъб не обели, след Путиновото откритие, че "церковно-славянската" азбука била създадена от солунските СЛАВЯНИ Кирил и Методий?
И нашенските славянски-потурнаци, дори и тези пишещи в блог бг. - гък не дадоха да се издума - за това Путиново "откритие"!?
Ангеле, Ангеле - настало е време да се върнем във времена - и като едни Паисиевци, да вземем да обясняваме ... на опростаченото от социалистическото ни образУвание, население - нашата си история още - ама от "А - Бе - Ве-то !" още. Защото инак лошо! ... Защото народ без история, е като дърво без корен - погива!?
Или както го е казал един друг мъдрец-филисоф?
Човек на бъдещето можем да наречем - човека който има ясен спомен за миналото свое и историята на своя народ!
Както виждаш Радостината-помакиня, от вчера още я приканвам да ми итговори на ЕДИН ЕЛЕМЕНТАРЕН въпрос? Ама, ни глас, ни образ Радостинин от нийде се не види ... помашка й работа!
shtaparov написа:
"Македонски славяни" е нещо като "танзанийски славяни"- сигурно ги има някъде но никой не ги е виждал,за да ги снима и опише. .... "руски славяни" ще рече "славяни",които обитават равнините на днешна Русия и чакат някой по-начетен от тях да им каже към кой народ принадлежат.
"Македонски славяни" е нещо като "танзанийски славяни"- сигурно ги има някъде но никой не ги е виждал,за да ги снима и опише. .... "руски славяни" ще рече "славяни",които обитават равнините на днешна Русия и чакат някой по-начетен от тях да им каже към кой народ принадлежат.
Ох бе брате! Що ме пращаш да търся в "Аф-риката" или в угро-финските МОСКОВСКИ блата и дън гори телилейски - Като пред очите ни е примера с "македонската-славянка" от Стара загора!
Ама то не само в Стара загора са тея македоно-славянски ПОТУРНАЦИ ... ами и в Президенството ни - което Зъб не обели, след Путиновото откритие, че "церковно-славянската" азбука била създадена от солунските СЛАВЯНИ Кирил и Методий?
И нашенските славянски-потурнаци, дори и тези пишещи в блог бг. - гък не дадоха да се издума - за това Путиново "откритие"!?
Ангеле, Ангеле - настало е време да се върнем във времена - и като едни Паисиевци, да вземем да обясняваме ... на опростаченото от социалистическото ни образУвание, население - нашата си история още - ама от "А - Бе - Ве-то !" още. Защото инак лошо! ... Защото народ без история, е като дърво без корен - погива!?
Или както го е казал един друг мъдрец-филисоф?
Човек на бъдещето можем да наречем - човека който има ясен спомен за миналото свое и историята на своя народ!
Както виждаш Радостината-помакиня, от вчера още я приканвам да ми итговори на ЕДИН ЕЛЕМЕНТАРЕН въпрос? Ама, ни глас, ни образ Радостинин от нийде се не види ... помашка й работа!
Напълно прав си- нашата история трябва да се пренапише изкорен а не на парче- тя е така изкривена и опошлена,че не може другояче. За Радостина мисля,че не е влизала в блога ми 2-3 дни: затова не е прочела твоя коментар. Нещо й стана и изведнъж спря да пише,кой знае по каква причина.
Търсене
Блогрол
1. Потомци на Алцек в Италия- гайди и тъпани,Български носии,цървули и навуща
2. Българска аристокрация през XV-XVII век
3. Българи от Ниш 2018 г. празнуват деня на Съединението
4. 105 Български въстания срещу турците
5. Български печат на 4300 години
6. Тракийската богиня ДУЛА- виж ДУЛО и календарния термин ДИЛОМ
7. Автономни градове и области през XV-XVI в. в България
8. Тюрколози умишлено крият стари истории на България,издадени преди векове в чужбина
9. Фалшификатори на Българската история върлуват безнаказано в Уикипедия
10. Спароток срещу фалшификаторите на история
11. Мнението на велики личности за Българите
12. Скитско племе Авари- факти и извори
13. Ето колко е лесно да се разбере истината за произхода ни: статия на Спароток
14. "Пра"-Българите са потурчени с купища цинични лъжи по наш адрес,измислени от руската "наука"
15. България е дала заем на Франция през 1907 г. 145 милиона златни лева
16. Българска сватба от старо време- ориг.запис от 1962 г.,няма къде да го видите днес
17. Германски племена с феноменални имена: Дули,Галомани,Кавки,Камари,Фраки,Аварини,Еруски (Етруски),Балти,Бактери (=Бактри),Аугандзи (=Афганци),Албани,Гермиони,Вируни,Варни и пр.
18. Бълг.език забранен в Татарстан 1928 г.,а татарите клали Българи в Русия 1884г.
19. Руснаци спрягат Българите в конференция за Тенгри
20. Руски данни за Киев- основали го индуси,в него имало монголоиди и тюрки
21. Русите роднини на тюрките- руска статия
22. Евреите с италиански корени,навярно от етруските
23. Манихейството вид гностицизъм,основа на дуализма и богомилството
24. Орфей и синът му били в Египет- Спароток
25. Български календарни животни в дакийския зодиак
26. Сърби и Хървати в Стара Велика България
27. Българските тайни езици- част от тях
28. Истинската Илиада е фригийската
29. Именникът на князете- проучване на Стефан Чурешки
30. Ценни сведения за морските народи
2. Българска аристокрация през XV-XVII век
3. Българи от Ниш 2018 г. празнуват деня на Съединението
4. 105 Български въстания срещу турците
5. Български печат на 4300 години
6. Тракийската богиня ДУЛА- виж ДУЛО и календарния термин ДИЛОМ
7. Автономни градове и области през XV-XVI в. в България
8. Тюрколози умишлено крият стари истории на България,издадени преди векове в чужбина
9. Фалшификатори на Българската история върлуват безнаказано в Уикипедия
10. Спароток срещу фалшификаторите на история
11. Мнението на велики личности за Българите
12. Скитско племе Авари- факти и извори
13. Ето колко е лесно да се разбере истината за произхода ни: статия на Спароток
14. "Пра"-Българите са потурчени с купища цинични лъжи по наш адрес,измислени от руската "наука"
15. България е дала заем на Франция през 1907 г. 145 милиона златни лева
16. Българска сватба от старо време- ориг.запис от 1962 г.,няма къде да го видите днес
17. Германски племена с феноменални имена: Дули,Галомани,Кавки,Камари,Фраки,Аварини,Еруски (Етруски),Балти,Бактери (=Бактри),Аугандзи (=Афганци),Албани,Гермиони,Вируни,Варни и пр.
18. Бълг.език забранен в Татарстан 1928 г.,а татарите клали Българи в Русия 1884г.
19. Руснаци спрягат Българите в конференция за Тенгри
20. Руски данни за Киев- основали го индуси,в него имало монголоиди и тюрки
21. Русите роднини на тюрките- руска статия
22. Евреите с италиански корени,навярно от етруските
23. Манихейството вид гностицизъм,основа на дуализма и богомилството
24. Орфей и синът му били в Египет- Спароток
25. Български календарни животни в дакийския зодиак
26. Сърби и Хървати в Стара Велика България
27. Българските тайни езици- част от тях
28. Истинската Илиада е фригийската
29. Именникът на князете- проучване на Стефан Чурешки
30. Ценни сведения за морските народи