16.12.2018 11:24 - ВТОРА КОСМОГОНИЧНА ТЕОРИЯ НА ЩАПАРОВ МЛАДШИ – ОТКЪДЕ СА КИСЛОРОДЪТ И ВОДАТА НА НАШАТА ПЛАНЕТА
Автор: shtaparov Категория: Политика

Последна промяна: 15.07.2023 02:57

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Според различни учени кислородът и водата на нашата планета са дошли от паднали на Земята комети или от вулканичната дейност. Може ли обаче някой да си представи колко комети трябва да паднат на нашата планета или колко вулканични изригвания са нужни за да се образува намиращата се на Земята вода,която се изчислява на близо милиард и половина кубични километра? Усреднено изчисление показва че за да стане това,на Земята трябва да паднат 10-15 хиляди комети или да се случат над трилион и половина вулканични изригвания,като в случая приемам един трилион за милиард милиарда по дългата скала,т.е. 1 000 000 000 000 000 000 или 10 на осемнадесета степен!

image

Наблюденията сочат,че досега са открити около 6250 комети и дори това да се окаже само "върхът на айсбега",цифрата от 10-15 хиляди евентуално паднали на Земята е дотолкова голяма,че е напълно нереалистична! Същото се отнася за вулканите- на Земята трябва да е имало много дълъг период,през който са ставали по 300 милиона вулканични изригвания на година,за да може да се образуват световните океани в сегашния им обем! Това са над 800 000 големи изригвания на ден а планетата не разполага с толкова вулкани и планетарен "ресурс",за да може да поддържа толкова много големи изригвания едновременно,в продължение на милиони години ако не и на милиарди.

image

Проблемът с кометите е също така сложен: за да паднат на Земята 10-15 хиляди комети,би трябвало всяка комета в Слънчевата система да е прицелена единствено в нея и никъде другаде което сами разбирате,че е съвсем нереалистично да не казвам и комично. Тези съпоставки сочат че ни кометите,нито вулканите ноже да са образували милиардите кубични километри вода на планетата,да не говорим за кислорода в нейната атмосфера а нещо съвсем друго,с което ще ви запозная сега. Според моята теория водата и кислородът на нашата планета са толкова много,побеже ги образува самата планета. Някъде в нейните недра стават особен "бавен" тип термоядрени реакции,които водят до образуването на вода,а после при тектонични и магмени движения тя бива изтласкана нагоре,докато накрая си пробие път навън. Говорим за вода,чийто състав се доближава до онзи на океанската с една уговорка- силната соленост в Океана е последица от органична дейност.

Какви са тези термоядрени реакции,ядрените физици най-добре могат да ни кажат. Получената по този начин вода не е радиоактивна,нито дестилирана а по-скоро минерална. Затова можем да подозираме че повечето минерални извори съдържат точно такава вода,а основната част от тези извори се намира не на сушата,а по дъната на моретата и океаните. Не е изключено част от кислорода на планетата да е образувана по същия начин,а после да е изтласкана нагоре с минералните и океанските води. Аз съм на мнение обаче,че основните количества кислород в атмосферата се образуват от някакви организми вероятно растителни,които разграждат част от водата около себе си на водородни и кислородни съединения чрез пряка жизнена дейност или чрез химични реакции,провели се след тяхното загиване.

Така се образува изглежда голяма част от кислородните съединения на въглерода,където може да има намеса и вулканичната дейност без тя да е решаваща,а после други организми като хлорофилсъдържащи планктони и растения поемат "щафетата" за да разградят кисородните съединения,като отделят кислород чрез фотосинтеза или по други подходящи механизми. Науката подозира че подобни организми е имало и преди 3,3 милиарда години,а тяхната перманентна и полезна за живота на планетата дейност на практика никога не прекъсва. Не е изключено свободния азот в атмосферата също да е образуван от някаква несекваща органична дейност,което позволява да предположим че ако науката открие някъде планета,която има кислородна или азотна атмосфера,значи е открила преки признаци за наличието на живот.

От това следва че водата на нашата планета ще се увеличава с течение на времето,но това ще се забележи след милиони и милиарди години стига да не стане някой катаклизъм,който да я намали по някакъв начин. Това може да не промени съществено нивата на кислорода,понеже те зависят по-скоро от жизнената дейност на някои организми а има и друго- фактът,че на дадена планета не се открива наличие на кислород трябва да означава,че там или няма вода или няма организми можещи да включат водата в органични съединения,от които чрез фотосинтеза да се образува кислород.

Тази теория дава отговор на въпроса защо нашата азотно-кислородна атмосфера не излита в Космоса а остава на Земята. Атмосферата не може да изчезне от нашата планета по няколко причини:

1. Въртеливото движение на Земята я увлича със своите центростремителни сили.
2. Магнитното поле на Земята играе роля за нейното задържане.
3. Земното кълбо има свойството да я самовъзобновява.

Темата за водата и кислорода е изключително обширна- затова е по-добре основните идеи на тази теория да бъдат поднесени накратко,а аргументация ще се открива с течение на времето. Науката за живота и Земята не е само това,което извършват днешните физици, ядрени експерти, вулканолози, океанолози, зоолози, ботаници и пр.- тя включва и теории но по-скоро хипотези като представената,които преминават границите между науката и неизвестното. Истинска наука правят най-вече специалисти и дори теоретици,които могат да прекрачват тези граници и да навлизат смело в неизвестното,за да утъпчат нови пътища към по-добро бъдеще а ако тези граници са прекрачени от Българи и дейността им е донесла полза на човечеството,гордостта за народа ни ще е неописуема!

Вълнообразно

1. truthful - Втора космогонична теория!?
16.12.2018 12:19
Струва си автора на поста да се замисли за думата ВОДО - РАВНО(нарочно е разделена с тире) и трябва да му стане ясно, че Земята не е кълбо. Няма никаква възможност най-разпространеното вещество на Земята да е върху кълбо каквито и закони да се измислят. Много учени се опитват да докажат това и отричат плоската Земя, но реалността е друга и тя е пред очите на хората, само че те са заслепени от пропагандата, че Земята е кълбо и че се е създала виждате ли от ... Големия взрив, че има космонавти и МКС, и т.н. смехории. Няма как по нито един известен нам физичен закон Земята да е кълбо, но пропагандната машина и страха вземат връх.
Каква е целта да се твърди и поддържа тезата, че земята е кълбо?
Целта е да се отрече нейното изкуствено създаване, в което няма нищо случайно и е абсолютна истина! Учудващо как умни хора, се опитват да направят така, че с научни неистини да докажат нереални неща. И го повтарят хиляди пъти и лъжата става истина! Ако кажат истината, че Земята е плоска на другия ден са без работа и тогава? След тях неуки журналя им припяват по същата причина, така се учат и децата в училище и каквото да кажеш, че Земята не е кълбо мнозинството не вярва. А тя истината е пред тях. Трябва да се абстрахират от ученото и втълпяваното им с години и да погледнат РЕАЛНОСТТА. Тя ще им покаже истината първо и няма да ги излъже, а после с въпроси и замисъл ще видят, че са лъгани и то с доста смешни лъжи. Където и да отидете - на море, на полето ще видите с километри равни повърхности и никакви заоблености. Няма да видите и ЗАОБЛЕНА ВОДА, което учените искат да ви докажат, че е ИСТИНА!?! Заоблена водата може да е само по изкуствен начин направена на компютър с определен вид камери и т.н.
Е, и как се е "образувала" тогава водата?
цитирай
2. born - Твърде интересна и събуждаща мисли е Вашата идея-теория, която съвсем пестеливо излагате !
16.12.2018 14:12
Мисля, че с една полисистемна разработка- по-детайлна - от много специалности ,е възможно до известна степен да се вникне по-навътре в нещата, които считам са доста комплексни. По един от детайлите - образуването на кислорода, в подкрепа на част от теорията Ви е фотосинтезата.
цитирай
3. barin - Здравей, Щапаров. Кислородът и ...
16.12.2018 14:59
Поздрави!
цитирай
4. shtaparov - Мисля, че с една полисистемна ра...
16.12.2018 16:40
born написа:

Фотосинтезата е позната на нашето поколение отдавна но днес приемаме кислорода за даденост и малко хора се замислят откъде се е появил той по принцип понеже научните изследвания сочат,че не винаги го е имало. Работата в екип винаги е по-успешна и по-плодотворна от соловата,а това е основна причина обемът на статията ми да е малък. Той е малък но съдържателен и ако имаше повече участници, аргументацията безспорно щеше да е далеч по-силна,но времето за изготвяне на подходяща публикация щеше да отнеме години.
цитирай
5. shtaparov - Здравей, Щапаров. Кислородът и ...
16.12.2018 16:51
barin написа:
Здравей, Щапаров. Кислородът и животът на Земята е цудо, че ги има. Във Вселената има толкова планети, а на малко места може да съвпаднат условията. Кометите са носители на материал за Космоса и чрез тях става обмен. На мен ми изглежда като на опрашването на растенията- кометите да са преносители и чрез тях да става обмен. В последната към момента тема за Халеевата комета съм загатнал за този пренос, но не съм задълбочил въпроса. За живота има различни теории, но всеки случай тази на Дарвин за произход от маймуните изглежда най-неправдоподобна.Поздрави!

Съгласен съм че кометите може да имат дял за появата на живот на определени места,но не и че е могло те да доставят на Земята тези милиарди кубични километри вода,които ги има в момента.
цитирай
6. batogo - !!!:))) Поздравления, приятелю!
16.12.2018 17:10
Интересна и, според моите скромни виждания, доста близка до реалностите хипотеза. Лично на мен ми хареса оригиналния ти подход.
Бъди жив и здрав!
цитирай
7. shtaparov - Струва си автора на ...
16.12.2018 17:34
truthful написа:
Каква е целта да се твърди и поддържа тезата, че земята е кълбо?
Е, и как се е "образувала" тогава водата?

Моята теория няма да претърпи промяна от казуса дали Земята е кълбо или не е,но знам защо хората не вярват че е плоска. Има няколко способа да разберем това по начина,който сме учили в училище и дори от собствен опит:

1. Намираме две удобни точки за наблюдение на един и същи сектор от равното в дадени моменти море,които са на две различни места. Едната трябва да е на няколко метра над морската повърхност а другата на стотина-двеста метра над нея. Тогава изведнъж ще забележим че кораб,който идва към брега от някоя далечна дестинация в един момент се вижда от високата точка,а не се вижда от ниската. Когато приближи още повече,той започва да се вижда и от двете точки а това е проблем,който привържениците на плоската Земя трябва да могат да обяснят по разумен начин,ако теорията им е вярна.

2. Ако човек се качи на самолет или друго удобно превозно средство и почне да се движи в права посока само на запад и все на запад,след повече или по-малко време той ще се озове в точката от която е тръгнал. Привържениците на плоската Земя трябва да имат обяснение и на този феномен,за да защитят своята теория.

3. Ако човек реши да се огледа около себе си и начертае мислено линията на хоризонта,който е видял дори в умален мащаб около себе си той ще забележи,че е начертал един кръг а това е отглас от формата на земната повърхност,върху която той е стъпил.

4. По каква логика небесните тела,които виждаме над нас ще имат форма на кълбо а само Земята няма да има такава?

5. Ако приемем,че Земята е плоска трябва да кажем къде тя почва и къде завършва,щото няма как да е безкрайна. Къде са снимките,показващи как изглежда началото на Земята и онези,които показват как изглежда нейният край? Защо не можем да видим какво има под него,дали краят й е отвесен като пропаст или е полегат като леко наклонен морски бряг?

Ето проблемните въпроси,на които трябва да бъде даден разумен научен отговор. Такъв обаче още не сме видели- затова хората не вярват,че Земята е плоска. Това не накърнява нито една религия обаче- християните и даже еретиците спокойно могат да приемат че Бог е създал Земята по начина,по който е създал небесните светила над нас но е поставил на нея по-добри условия за живот,за да я превърне в наш дом и толкоз.
цитирай
8. shtaparov - Интересна и, според моите скромни ...
16.12.2018 18:03
batogo написа:
Бъди жив и здрав!

Способът ми е доста елементарен но простите обяснения често посочват пътя към истината и чак ми е чудно,че учените не са се сетили за него досега. Явно обаче било писано Българин да се сети преди всички други а това е дар от Бога,който се дава не просто на автора- той се дава на цяла България,за чест и слава на народа й!
9. vaquero - shtaparov,
16.12.2018 22:56
Трябва да се има предвид, че атмосферата на земята не е съставена само от кислород, а от много други елементи, като най-много е съдържанието на азот. Трябва да се отговори на въпроса, как се е образувал въздухът? Дали от растения, животни или от дейността на хората.
10. krumbelosvet - Не само водата и кислорода
16.12.2018 23:22
Био- теорията за произхода на нефта и газа май умря. Ядрените и химически реакции в глъбините продължават.
Това лято, край реката над Костнския водопад, в два последователни дни наблюдавах в бистра локвичка, как единия ден извираха мехурчета, на на другия ден ги нямаше.
Отдавна е известно, че "извирането" на радон или метан и др., се усилва във връзка със земетресения и вулканични изригвания...
цитирай
11. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
17.12.2018 00:00
Интересно тълкувание
Всъщност разковничето е във водорода! Да ,той точно е преведен от латинското си наименование и означава раждащ водата Необходимото условие да има вода е наличие на водород Водород почти няма в атмосферата
Но когато се е зараждала вселената ,при гигантската експлозия-със сигурност го е имало
Защо водородът ражда водата При тегловно съотношение с кислорода, равно на това , което имат във водата, той се самозапалва и к взрив се получава вода!
На всеки 110 метра температурата се повишава с градус От земната повърхност към ядрото. Водата се получава при около 1000 хиляда градуса- при 110 километра дълбочина Нямаме представа какво е там положението налягането е огромно Още по надолу материята е в стопилка Тежките елементи избутват леките към повърхността Такива са кислородът и водородът! Има и клапани-вулканите Всъщност ,те може да са основният доставчик на водата ,получена в зоната на стоте километра дълбочина- в миналото най-вече......

Лека нощ!
цитирай
12. radostinalassa - Когато Менделеев е създал Периодичната система, първият ХЕ е бил ефир
17.12.2018 08:15
След смъртта му той е премахнат. Ако не приемем теорията за съществуването на ефира, не можем да си обясним как се образува непрекъснато вода в пещерите и дава начало на рекичките и водопадите от недрата на земята. Ефирът излиза оттам и във вид на енергия на определени места. Там са направени църквите и храмовете.
13. krumbelosvet - Кислородът
17.12.2018 08:32
Кислородът е най-разпространеният елемент в Земната кора, близо половината от теглото. Водородът е изключително в свързано състояние. В атмосферата е нищожен процент. Най-вероятно Слънчевият вятър постепенно го "издухва" от най-горните слоеве. Но той е често срещан продукт на ядрените реакции, така че най-вероятно "извира" над Земната повърхност вече свързан с кислорода като пара, и с въглерода като множеството въгле-водороди...
цитирай
14. shtaparov - Трябва да се има предвид, че атмо...
17.12.2018 15:30
vaquero написа:

Тук съм споменал най-важните съставки на въздуха: кислорода и азота. Те са най-много а останалите може да почакат,учените имат доста добри версии за тях.
цитирай
15. shtaparov - Био- теорията за произхода на нефта ...
17.12.2018 15:34
krumbelosvet написа:

Разсъжденията ми са частично повлияни от този факт: щом може други газове да извират от земята,защо да не могат също кислорода и азота? Азотът впрочем излиза в огромни количества във вид на серни съединения при вулканична дейност,но сигурно и без нея се явява някъде.
цитирай
16. leonleonovpom2 - Здравей, Ангеле!
17.12.2018 15:37
Пак взимам думата Всъщност, заподозрени са всички взривове-на повъррхността и в облаците-Светкавиците при изригване на вулканите, в облаците Бил съм присъстващ на самозапалване на водород, знам какво е! Една светкавица, от която, ако не те порази, може да ослепееш!
А водородът, прав е Красимир, е в свързано състояние във въглеводороди Тези на нефта, също имат дълбочинен характер и се оказва ,че земята си ги произвежда? Защото ако не беше така, те отдавна биха се изчерпали! Оказва се ,че притокът на нови идва не чрез просмукване от по горни пластове, а от дълбините! И при процеси на гниене също - получава се сяроводород например Но при екстремни ситуации може да се инициира освобождаването на водорода и свързване с кислорода!

Хубав ден!
цитирай
17. shtaparov - Интересно тълкувание Всъщност ...
17.12.2018 15:38
Интересно тълкувание

Лека нощ!

За водорода съм съгласен но пак възниква въпроса откъде е тогава кислородът? Единственото обяснение,което се връзва като че ли е това: водата е първична,кислородът е от нея,водородът остава свързан в някои скали или излита от атмосферата много бързо а кислородът остава,понеже нещо непрекъснато го произвежда- фотосинтезата например.
цитирай
18. shtaparov - След смъртта му той е премахнат. Ако ...
17.12.2018 15:39
radostinalassa написа:

Съгласен- много са важни местата,където са направени църквите и храмовете: те са свещени места.
цитирай
19. shtaparov - Кислородът е най-разпростране...
17.12.2018 15:41
krumbelosvet написа:

И аз така си представям нещата: въглеводородите и другите подобни на тях съединения са решаващи.
цитирай
20. shtaparov - Пак взимам думата Всъщност, зап...
17.12.2018 15:48

Хубав ден!

Това,че Земята сама произвежда нефта и другите горива е интересна идея,но още не съм убеден че е вярна: по-достоверна ми се вижда теорията за произхода им от органични отпадъци,поне на течните горива. Те обаче са свързани по някакъв начин с нефта,та същото вероятно се отнася и за тях.
21. radostinalassa - Доказано е с опити , че земята е плоска
17.12.2018 17:17
Между две точки се прокарва лазерен лъч, теодолит, Измерва се разстоянието между основите на два високи блока ипр. Корабът , който идва в далечината се отразява във водната повърхност и най - напред се вижда корпуса му. Нефт се произвежда и в момента от ефира. Земята е плоска, но има кръгла форма като небесните тела. Над Земята има купол, който са опитвали да пробият с атомно оръжие.
цитирай
22. анонимен - Блогъре shtaparov, блогъре!
17.12.2018 17:29
Четейки писаното от Вас, странно ми напомняте по стил на един друг съблогър нарекъл себе си doctora 1? И струва ми се, че сте едно и също лице с поне два ника в блог.бг.
И при Вас се вижда, че нямате необходимия набор от знания и по тази причина трудно Ви се отдават логическите връзки, но в същото време пишете едни неща да не кажа какви!? - Втора космогонична теория!?! Ouch! Ouch! Ouch!
Съветвам Ви да не пишете неща, за които хал хабер нямате! А относно дали Земята е плоска или кълбо - първо вземете леген със студена вода, така по-пълен да е и вижте дали водата в него се е ЗАОБЛИЛА и второ: Ако водата не се е заоблила вземете легена и се полейте с нея, за да я усетите по-добре! .... И дано Втората космогонична теория е с Вас!?!
цитирай
23. leonleonovpom2 - Нещата отиват към философия Земята ...
17.12.2018 22:02
Нещата отиват към философия Земята е жив организъм, движи се, диша..... Във вселената има ред и организация Кой е сътворил това, няма случайни неща в нея! Има организация и ред! Както няколко стотин тонните камъни до 2 хиляди тона на египетските строежи как са повдигани, това със съвременна техника не става, камо ли на ръка!
Неорганичната теория за произхода на нефта, като студент стигнах до извода ,че тя е вярната излезе на първи план ,когато започна пълнене на вече поизчерпани находища! Заради тях биха тревога през седемдесетте години-като бях студент, че земното масло-нефтът свършва!? Оказа се ,че те се пълнят отново, но не чрез просмукване на нефт ов тях отгоре, каквато е теорията, а отдолу-отдълбочини над десет километра !Там няма органични остатъци, температурата е над сто градуса! Не съм специалист по нефта ,но добиването му става чрез вкарване на вода Тя изтласква нефта нагоре, като по тежка пада на дъното и така той се изтегля
Та нефтът идва от земните недра ,не се стича в каверните отгоре, каквато е същността на органичната теория!
цитирай
24. radostinalassa - Искам да кажа, че от ефира може да се...
17.12.2018 22:49
получи и Н, и О2. И вода, И нефт. На Марс също е открита вода. Тази теория е укрита от простолюдието.
цитирай
25. nedovolen - Темите са изключително важни, с...
18.12.2018 09:37
Темите са изключително важни, сложни и дълги за обяснение и схващане.
Прав е Щапаров, че това може да отнеме години.
Известните ни науки и закони не дават Правилно обяснение. И аз не съм готов, но все пак каквото знам, макар и не пълно и систематизирано.
Земята, планетите и Вселените е единен енергийно информационен, мислещ организъм. Всичко е Сътворено. Значи има начало и край по нашето възприятие за време. Има неща и отвъд Сътвореното.
За плоскостта на земята има повече аргументи, от колкото за нейната кръглост. Изчел и гледал съм доста. Лятото гледах с просто око Слънцето и Луната, без технологични джаджи. Слънцето не изгряваше и залязваше като сме в северното полукълбо не малко на юг, а малко на север. Луната пък се бе "запиляла" 2-3 дни някъде, маакар и да не съм я следил редовно. Убеден съм, но "това" ми под шапката се дърпа да го схване.
За водата мога да кажа, че преди да се материализира, е била Пра вода.
Един случай в зона Б-51. Двама т.н. извънземни три години предавали технологии на земни учени, без да си говорят. Изглеждали досущ като нас. На тръгване по изтекла мисия единият извадил една 100-доларова банкнота и попитал каква е тази хартишка. Ами ние без нея не можем да живеем, купуваме си хляб, телевизори и т.н. И кой ги събира тези хартишки. Събират ги едни...
Ама вие си купувате, за да живеете. Значи тези хартишки трябва да ги давате на нас. Ние ви поддържаме всичко, да сте живи, да не се избиете и измрете, атмосферата, кръговрата, реколтите и т.н.
Много може да се изпише.
Аз избрах това, което ми харесва. На други може да им харесват други неща.
:)))
цитирай
26. shtaparov - Между две точки се прокарва лазерен ...
18.12.2018 09:47
radostinalassa написа:

Ако Земята беше плоска би трябвало човек,застанал нощем на върха на нос Емине да види светлините на Ялта или Сухуми с телескоп или друга свръмощна оптична система,когато времето е ясно. Такова нещо обаче не се е случвало което значи,че в теорията за плоскостта на Земята нещо куца. Нефтът също не ще да се произвежда от самата Земя а рано или късно ще се свърши понеже,ако бе вярна тая теза,трябваше да има нефт навсякъде в предостатъчно изобилие,включително в България.
цитирай
27. shtaparov - получи и Н, и О2. И вода, И нефт. На ...
18.12.2018 09:54
radostinalassa написа:

Съгласен съм че на Марс има вода и не страдам от нуждата някой да ми го доказва,но ефирът е измислен "елемент"- никой досега не го е видял как изглежда,има ли мирис и цвят и не е показал снимка на негови молекули нито схема на неговите атоми.
цитирай
28. shtaparov - Четейки писаното от Вас, странно ми ...
18.12.2018 09:57
анонимен написа:

Е-ех анониме,анониме- едно е да си doctor,друго е да си Доктор а дали doctora е лекар,никой не може да ти каже! Така с вайкане всеки знае- друго е да сътвориш нещо в което всеки сърдит минувач може да се блъсне,когато му е крив живота! Но ако изчезне един ден коментара ти да знаеш,че не аз съм го изтрил- системата трие анонимните коментари,системата!

А водата в легена със сигурност се е заоблила,но с един слой от десетина или стотина молекули- кажи ми кога си видял стотина молекули вода с просто око,за да ти кажа как се е заоблила водата!
цитирай
29. shtaparov - Нещата отиват към философия Земята ...
18.12.2018 10:09
leonleonovpom2 написа:

Напълно си прав да твърдиш това- в една от следващите ми теории ще видиш,че моето мнение е абсолютно същото: Земята е цялостен жив организъм или част от друг по-голям,но по-подробно за това ще говоря по-нататък.
цитирай
30. shtaparov - Темите са изключително важни, с...
18.12.2018 10:13
nedovolen написа:
Темите са изключително важни, сложни и дълги за обяснение и схващане.
Прав е Щапаров, че това може да отнеме години.
За водата мога да кажа, че преди да се материализира, е била Пра вода.
Много може да се изпише.
Аз избрах това, което ми харесва. На други може да им харесват други неща.
:)))

Темата е наистина изключително обширна: затова е по-добре основните й идеи да бъдат поднесени накратко,а аргументация ще се открива с течение на времето.
цитирай
31. radostinalassa - рябваше да има нефт навсякъде в предостатъчно изобилие,включително в България.
18.12.2018 11:09
Не може да има нефт навсякъде. Тойя се образува там, където има разломи, т.е. по тях се движи. А у нас има много вода. Под нашия град имало топло море, и за това при нас е по - топло.
Другата теория е , че Земята има форма на чаша. Възможно е дъното на чашата да е леко заоблено.
цитирай
32. shtaparov - Не може да ...
18.12.2018 11:18
radostinalassa написа:

В България бъка от разломи,а в равната пустиня те са малко- нефтът обаче тук е малко,а при тюбетейките го има в изобилие- как ще обясниш това?
цитирай
33. radostinalassa - Тук има много вода , за сметка на нефт.
18.12.2018 14:09
И много злато. Мене ме потресе идеята на акад. Трум, че и нашата кръв се движи от енергията на ефира. За да стане мигновено пренасяне на информацията между органите, и във всеки момент клетката да знае какво става с всички други клетки. Ние също сме изградени от ефир, и от другите ХЕ. В нас протича ел. ток. Такива реакции стават и в недрата на земята. Под нас има горещо море , тук кам извира гореща вода. Май затова няма нефт, но златото върви с водата.
цитирай
34. shtaparov - И много злато. Мене ме потресе ид...
18.12.2018 16:05
radostinalassa написа:

При нас наистина е хубаво,че има тук-там и злато но то като че ли върви повече там,където е имало вулканична дейност. Затова най-добрите ни златни находища са в Западна Стара планина и Родопите- там е имало вулкани и то повече от един.
цитирай
35. radostinalassa - У нас има даже много злато.
18.12.2018 16:30
Сега е открито находище, което е най - голямото в Европа.
Кой е този самолет, който е летял само на запад, и е достигнал изходната си точка. Това е невъзможно. Даже няма директни полети до Австралия.
цитирай
36. leonleonovpom2 - Здравей, Ангеле!
19.12.2018 16:24
Тежките елементи са концентрирани в ядрото на планетата Това е нормално, за поддръжка на движението на Земята и следване на траекторията и , без значими отклонения България е била богата на злато в античността Свидетелстват множеството изоставени рудници Траките са били известни със златото и златарството си Омир описва цар Рез-Резово и реката носят неговото шме, със златни доспехи, оръжие и каляска! Самородно злато има в Австралия, ЮАР, Намибия Имаме златни залежи ,но с ниско златно съдържание
Прав си, златото достига до повърхността на планетата при някакъв катаклизъм, съпроводен с изригване на вулкан! Например мощно земетресение

Хубава вечер!
37. krumbelosvet - Бил съм миньор в урановата мина край Сеславци
20.12.2018 09:42
Веднъж видях в нов забой "ядка" от няколко кубика чист, блестящ, хомогенен антрацит, очевидно остатък от ТЕЖКИ ФРАКЦИИ на нефта. А в плостовете в тая мина НЯМА НИКАКВИ растителни следи, каквито има в кафявите въглища например. Но са жестоко начупени и разбъркани тия пластове, при жестокия процес на гигантското "нагъване" на земната кора.
цитирай
38. shtaparov - Сега е открито находище, което е най ...
20.12.2018 23:06
radostinalassa написа:
Сега е открито находище, което е най - голямото в Европа.

В примера със самолета не се визира конкретен случай а сумарния резултат от житейския опит на всички летци и пътници,които са имали случай да летят по един или друг повод от изток на запад. Първия е летял например от София до Лондон, втория от Лондон до Ню Йорк, третия от Ню Йорк до Сан Франциско, четвъртия от Сан Франциско до Хонконг а петия- от Хонконг до София,с по една-две междинни спирки ако щеш. Резултатът обаче е един- онзи който ти казах.
цитирай
39. shtaparov - Тежките елементи са концентрирани ...
20.12.2018 23:08

Хубава вечер!

В България има златни находища по една или друга причина най-вероятно заради многото вулкани,които се "подвизавали" у нас преди милиони години.
цитирай
40. shtaparov - Веднъж ...
20.12.2018 23:11
krumbelosvet написа:

Антрацитът както знаеш съдържа най-старите каменни въглища на планетата което означава,че повечето органични следи в него са унищожени от времето,но съвсем не всички разбира се.
цитирай
41. radostinalassa - Колко часа е полетът от Сан Франциско до Хон Конг ?
21.12.2018 16:15
Сигурно ли е , че отиват на запад?!
цитирай
42. shtaparov - Сигурно ли е, че отиват на ...
21.12.2018 23:03
radostinalassa написа:
Сигурно ли е , че отиват на запад?!

Посоката е абсолютно сигурна,но часовете не ги знам- доста са всеки случай,ако разровиш в Интернета ще ги откриеш. Случвало се е пътуващи на запад,които са тръгнали по тъмно след залез слънце да излязат "на светло" и да видят втори залез в същия ден,понеже са "настигнали" Слънцето по пътя си.
цитирай
43. radostinalassa - Аз мисля, че летят просто на изток.
22.12.2018 11:48
В нета не пише такива неща. Не може да летят от Америка на запад, а само на изток. Затова летят само нощем.
цитирай
44. shtaparov - В нета не ...
22.12.2018 15:40
radostinalassa написа:

От Америка си летят всеки ден на запад- правят го всеки ден за полети до Хаваите,Япония,Австралия и пр. Това го знаят всички хора,които живеят там а те са десетки милиони. Тях няма как да ги излъжеш,че на запад от Америка няма нищо: жител на Хаваите например отлично знае,че с един полет на изток за няколко часа ще стигне Лос Анджелис или Сиатъл а с друг полет на запад- Пекин или Хонконг. Ако Земята не бе кръгла,той трябваше да стига до Сиатъл по маршрута Хонолулу- Хонконг- Бомбай- Цариград- Лондон- Ню Йорк- Чикаго- Сиатъл,което ще отнемеше дни. Той обаче стига Сиатъл за няколко часа а също за толкова или за малко повече- до Пекин или Хонконг от което следва,че ще обиколи Земята ако се движи само на запад или само на изток по някаква примерна права линия.
45. radostinalassa - Земята е кръгла, но не е кълбо
22.12.2018 16:21
Има ли разлика ?
цитирай
46. shtaparov - (Земята е кръгла, но не е кълбо)
22.12.2018 16:39
Има ли разлика ?

Ако сложиш мравка или друга буболечка върху един грамаден глобус- модел на Земното кълбо,тя може да го обиколи 100 пъти,без да падне от него. Ако тръгнеш обаче само в права посока върху голяма кръгла платформа,монтирана на покрива накрая ще паднеш от покрива и веднага ще видиш каква е разликата. Не ти пожелавам нищо лошо разбира се- само давам примери.
цитирай
47. radostinalassa - В нета има 6 - часов филм..
22.12.2018 17:09
за плоската земя. След като го видя, ще ти отговоря. Няма да е скоро.
На края на плоската земя има ледени стени и пазители. Няма никой да падне.
цитирай
48. shtaparov - (В нета има 6 - часов филм..)
22.12.2018 22:32
radostinalassa написа:
за плоската земя. След като го видя, ще ти отговоря. Няма да е скоро.
На края на плоската земя има ледени стени и пазители. Няма никой да падне.

Авторите на такива филми са мошеници които искат да потъне в невежество човечеството,за да го манипулират и управляват по-лесно или както казва един приятел,на измамниците им трябват прости хора а не учени.
49. radostinalassa - Именно учени са доказали, че Земята е плоска
22.12.2018 23:29
Имам такъв постинг. Мерят от еднаква височина с лъчи, теодолити, преценят изкривяването и пр. Ако е кръгла, щеше да има други измервания. Не сте ли гледали тези измервания ? Трябва да направите собствени опити. Над Земята има и купол, с врати към Вселената.
цитирай
50. shtaparov - Имам такъв ...
23.12.2018 02:08
radostinalassa написа:

Тия "учени" са откровени мошеници- хората с просто око виждат от Космоса че Земята е кълбо,а тия първобитници тръгнали да измислят нови закони на физиката и природата,невалидни в нито една точка на Вселената.
51. radostinalassa - А тези хора как са се справили с радиацията около Земята
23.12.2018 09:12
Само спорите на гъбите могат да оцелеят.
цитирай
52. shtaparov - Само спорите на гъбите могат да о...
23.12.2018 11:34
radostinalassa написа:
Само спорите на гъбите могат да оцелеят.

Хората оцеляват както виждаш- непосилната радиация е мит.
цитирай
53. radostinalassa - Трябва стената на космическият кораб ...
23.12.2018 16:13
да е няколко метра. А такива няма. Това е кино.
цитирай
54. shtaparov - (Трябва стената на космическият кораб ...)
23.12.2018 18:03
radostinalassa написа:
да е няколко метра. А такива няма. Това е кино.

Стената ще е няколко метра,ако е от дърво или пластмаса. Тя обаче има подходящи уплътнения,а в скафандрите сигурно се съдържа и олово. Радиацията дори да я има изчезва в открития космос- там е "празно" пространство,ако изключим Тъмната материя и някои метеоритни песъчинки.
55. radostinalassa - Става дума за радиационния пояс около Земята
24.12.2018 09:05
Той не изчезва , а си стои там.
цитирай
56. radostinalassa - Ето мнението на Юр. Лобанов за магнитното поле на Земята и радиацията
24.12.2018 10:06
цитирай
57. shtaparov - Той не изчезва, а си стои там. Стои си ...
26.12.2018 03:53
radostinalassa написа:
Той не изчезва , а си стои там.

Стои си но е слаб- не вярвам че може да се равнява с този в уранова мина например.
цитирай
58. shtaparov - http://www/watch?v=4RjIpcVp...
26.12.2018 03:54
radostinalassa написа:

Мнението е едно,опитът на място е друго- космонавтите са били там лично,имали са хиляди възможности да го измерят и проверят.
цитирай
59. radostinalassa - Е, има ли магнитно поле Земята ?
26.12.2018 15:33
Ако го проверят лично, нямаше да пращат първо кучето Лайка.
цитирай
60. shtaparov - Ако го проверят лично, нямаше да ...
26.12.2018 19:06
radostinalassa написа:
Ако го проверят лично, нямаше да пращат първо кучето Лайка.

Те не са знаели какво могат да очакват- затова са проявили предпазливост. Когато обаче видели че кучето оцелява,разбрали че и човек ще оцелее.
61. radostinalassa - Може да си прав само при едно положение
27.12.2018 22:48
В небесния купол има портали, през които се преминава. И те се знаят къде са, някъде над Северния полюс май бяха. Т.е. там се преминава безопасно.
Но янките не отиват пак на Луната, защо мълчат за това, какво има там.
цитирай
62. shtaparov - В небесния купол има ...
28.12.2018 19:22
radostinalassa написа:
Но янките не отиват пак на Луната, защо мълчат за това, какво има там.

Никой космонавт не е чувал за такива портали- те са измислени от спекуланти,които никога не са летяли в Космоса. Посещението на Луната е твърде спорно- няма сигурни доказателства дали въобще се е състояло.
63. radostinalassa - Това означава да отричаме и НЛО
28.12.2018 20:28
И извънземните. Не е възможно да сме сами във Вселените, това е невероятно. Значи има откъде да минават. Аз съм слушала за такива портали, и се знае къде се намират.
Даже ДНК - то им е с форма на Вселената им. Става дума за мусорната ДНК.
цитирай
64. shtaparov - И извънземните. Не е възможно да сме ...
29.12.2018 03:20
radostinalassa написа:
Даже ДНК - то им е с форма на Вселената им. Става дума за мусорната ДНК.

Произнесъл съм се по въпроса в друга статия- не сме сами разбира се,но "порталите" са измишльотина на научната фантастика. А формата на Вселената няма как да разберем каква е,поне на този етап- това е все едно земен червей от Тайван с размишления да разбере каква е формата на Сицилия и Африка,без някога да е припарвал там.
65. krumbelosvet - Знам тая теория
29.12.2018 16:43
че "антрацитът съдържа най-старите каменни въглища на планетата". Но това което ВИДЯХ С ОЧИТЕ СИ под земята, и това което зная за състава и ПРОИЗХОДА на Земната кора, на са връзва с нея. И не съм сам. Много учени са на това мнение.Още през 80-те години слушах лекция от американец за ДВЕ ТЕОРИИ за произхода на нефтопродуктите - биологична и геологична. Явно вие shtaparov сте за биологичната, а аз не. Ще видим, казал слепия.
цитирай
66. shtaparov - че "антрацитът съдържа на...
31.12.2018 03:03
krumbelosvet написа:

Нямам нищо против да се окаже вярна не първата а втората теория,но тя има много повече слаби точки и е почти недоказуема. "Иска им се на някои" както би казал един приятел но няма-ааа: хубавините не стават така по поръчка за разлика от нациите. "Нации" може да бъдат създадени от една окупаторска власт в интерес на друга,но изкопаеми горива и народи не може- "македонска" нация например бе създадена в интерес на Русия,но "македонски" народ не можа да бъде създаден. Народът край Вардар си остана Български и никоя окупаторска власт не може да промени това- Македония рано или късно ще изчезне,но македонските Българи никога няма да изчезнат!
67. krumbelosvet - Драги shtaparov,
31.12.2018 06:47
Пак намесвате в науката полит-ЧУВСТВА.
През 1875г. Ботев публикува статия за СРЪБСКАТА пропаганда и нейното влияние у нас. Там засяга и ГРЪЦКИТЕ интереси. И заключава, че ако така продължава, след 5 (пет) години Македония е изгубена за нас.
Друг е въпросът, че след ВСВ Сталин отчита мощното ЗАПАДНО и особено БРИТАНСКО влияние и подкрепа за Тито, и решава да изпълни неговите претенции спрямо Македония, за да има достъп до пристанища на Адриатическо маре. Ние, за разлика от Югославия и др., НЯМАМЕ подкрепа отвън, освен от същия Сталин. Опитите ни за собствена външна политика, завършват с демонстративното обесване на Трайчо Костов. Той преди това е наречен в очите от Сталин "политический жулик" в присъствието на Димитров... Не е можел Сталин да си играе. На главата му е американския ядрен монопол и опустошена Русия...
А ние токущо сме били във война с ВСИЧКИ Съюзници плюс Германия, и без Сталин сме загинали.
цитирай
68. shtaparov - Пак намесвате в ...
31.12.2018 13:22
krumbelosvet написа:
Пак намесвате в науката полит-ЧУВСТВА.

Има верни неща в това което пишеш- някои наши комунисти са били патриоти тъй или инак и са искали да тръгнем по наш собствен път,както са го направили "Югославия" и Китай,но ние сме били победени за разлика от тях и то от армията на Сталин- не от мижавата армийка на Чърчил,която до 1944 г. е била на практика по-слаба от нашата. Затова на нас условията ни ги е поставял Сталин- не алкохолизирания наркоман Чърчил,а с политиката на Сталин се е примирявал Чърчил- не се примирявал Сталин с политиката на Чърчил. Тогавашна Англия била на практика победена и нокаутирана страна която нямаше да изкара дори 1 година,ако Сталин и Рузвелт не й бяха помогнали да се изправи на крака а Хитлер не я беше пожалил.
69. stih - Почитания!
01.01.2019 04:44
За много години, Щапаров!
Мирна, щедра и благодатна да е Новата 2019!
Пожелавам Ви здраве и успехи в научната и изследователската Ви дейност!
Весели празници!
цитирай
70. krumbelosvet - Вие пишете, shtaparov:
01.01.2019 11:25
"ние сме били победени за разлика от тях и то от армията на Сталин".
Ма армията на Сталин не е гръмнала ЕДИН ПАТРОН срещу вас, както и ние слещу нея. Ние и срещу англосаксите на сме пуцнали ни еднъжка, но те изсипаха хиляди тонове бомби и играчки-бомби върху нас...
Ние сме на подсъдимата скамейка като СЪЮЗНИЦИ НА ГЕРМАНИЯ, и без Сталин "алкохолизираното Чърчилче" щеше да подари София на Сърбия, а Пловдив на Гърция...
цитирай
71. shtaparov - "ние сме били ...
01.01.2019 16:02
krumbelosvet написа:
"ние сме били победени за разлика от тях и то от армията на Сталин".

Не бих се учудил от лудостите на Чърчил но знам,че победения е победен дори тогава,когато се е предал без да воюва нито една секунда. Срещу американците сме изстреляли доста патрони- нашите изтребители са свалили и повредили стотици техни самолети а срещу руснаците нямаме пукнат патрон,но това не им попречили да ни окупират. Сталин не е дал нищо на гърците за да не намалее неговата собствена плячка,а за "Дружетито" с неговите сърби бе подготвил Пиринския край и щеше да им го даде,ако своевременно не беше сдал багажа което означава,че неговите безумия по адрес на Българите са спрени лично от Господ. За което благодарим на Господа от все сърце разбира се!
цитирай
72. shtaparov - За много години, ...
01.01.2019 16:07
stih написа:
За много години, Щапаров!
Мирна, щедра и благодатна да е Новата 2019!
Пожелавам Ви здраве и успехи в научната и изследователската Ви дейност!
Весели празници!

Благодаря Стихче- не мога да не се зарадвам,когато чуя прекрасното име ЕЛИЦА! На теб,на всички наши и на целия народ желая много здраве,щастие,успехи и късмет!
73. krumbelosvet - shtaparov, стотици свалени от НАС американски самолети,
01.01.2019 17:01
това е несериозно. Що така? Това свежда на нула всичките ти съждения.
цитирай
74. shtaparov - (shtaparov, стотици свалени от НАС американски самолети,)
01.01.2019 17:20
krumbelosvet написа:
това е несериозно. Що така? Това свежда на нула всичките ти съждения.

Нашата отбрана е свалила 185 вражески самолета до 1944 г. само на наша територия- още колко са направени негодни за употреба или са паднали извън нашите граници заради ранени летци или повредени системи за управление,това е трудно да се каже. Много (десетки ако не и стотици) повредени от нашата отбрана самолети са се разбили при опит за приземяване на собствените си летища и близо до тях- това няма кой да го докладва именно на нас,но то е неоспорим факт! Сериозно повреден боен самолет понякога може да избяга от бойното поле,но да падне впоследствие или да се разбие на летището заради невъзможност на летеца да го овладее при кацане.
75. radostinalassa - А сега има паметник на американските летци в София
01.01.2019 21:59
Благодарност за какво е това, за храбростта им и бомбите играчки? Дали сърбите ще направят паметник, или съдят САЩ в Хага?
цитирай
76. radostinalassa - За ДНК - то казвам, че нашата мусорна ДНК / 98% / изобразява...
01.01.2019 22:05
нашата галактика. А тази на сивите изобразява друга такава. Това е видяно е много голямо увеличение. Според Вайшнава Прана дас и клетките на такива хора са други. При тях ядрото е свързано с клетъчната мембрана. Нашите клетки не са такива. А хипофизата им е поне 2 пъти по - голяма на скенер, както е у жените. Това са първичните джендъри. Обикновено са психопати, нямат емпатия, типични лидери на държави. Май Тръмп не е от тях.
цитирай
77. shtaparov - Благодарност за ...
02.01.2019 16:01
radostinalassa написа:

Паметник на летци,които са бомбардирали България не е нужен поне у нас- в Америка нека си строят,нямаме против но ние не сме ги канили да идват тук и да ни бомбардират.
цитирай
78. shtaparov - нашата галактика. А тази на сивите ...
02.01.2019 16:03
radostinalassa написа:

Това с другата форма на ДНК-то и на клетките е фолкнаука т.е.- недоказуема фантазия. Не твоя фантазия разбира се а на онези,които са го писали.
79. radostinalassa - Не е фолкнаука, а електронна микроскопия
02.01.2019 17:58
А скенера е истински. Има психопати с промени в мозъка. Обвиняваш Вайшнава Прана Дас, да не би да си запознат и с неговите лекции? Има хора, които пият редовно кръв - сатанисти. Техните клетки са такива, и дават със специални реактиви син цвят на кръвта - Манойлов. Това е регистрирано научно откритие. Фолкът е на друго място.
цитирай
80. shtaparov - А скенера е ...
02.01.2019 19:46
radostinalassa написа:

Този световнонеизвестен ментак няма на какво да ме научи та я му виж фасона: по физиономия е ирландец,по рождение руснак,по произход евреин а по име- индиец! Всичко това означава само едно- изключително опасен мошеник и поръчков промивач на мозъци! Е,нека пишурка по нещо човека,нека се утешава да не изпада в депресия и да не мисли за глупости- докато той не ми пречи и аз няма да му преча. Знам че тези думи са остри но са и твърде справедливи- можех да си ги спестя,ако хората го бяха усетили навреме що за стока е но те не са го усетили,връзват му се на тенекиите!...
81. radostinalassa - Това име му е дал някой гуру, то не е истинското
02.01.2019 19:55
И ти ли смяташ като някои звезди, че индусите са имали потенциал да създадат Ведите? Ето това е фолк. Сега слушам за расите. Е , не е французин, където вече няма раси.
цитирай
82. shtaparov - И ти ли смяташ като някои звезди, че ...
02.01.2019 20:02
radostinalassa написа:

Индусите са създали само циганите- Ведите са създадени от Българи във време,когато бели индуси изобщо не е имало а само черни и кафяви! Белите нашественици,тръгнали от нашата прародина около Черно море завладели Индия, Памир, Китай, Месопотамия, Израел, Арабия, Гърция, Персия, Италия, Британия, Русия и пр.: те дали на Индия 300-400 млн. бяло население заедно с Ведите! Но тези неща са писани много пъти вече и не е нужно да ги повтаряме излишно,а по-добре да преминем към следващата статия.
цитирай
83. radostinalassa - Така е , а русите казват , че това са направили те. Разликата ...
02.01.2019 20:25
между нас и тях няма.
цитирай
84. shtaparov - (Така е , а русите казват , че това са направили те. Разликата ...)
03.01.2019 23:47
между нас и тях няма.

Тяхната грандоманговщина край няма- само преди някакви 1200 години светът не беше чувал за тях но не- светът им бил разбираш ли длъжен,понеже те го били изобретили! :))
цитирай
85. elizabethborislavova - Как откъде са? Бог ги е създал.
08.09.2020 16:02
Много важно е да се знае, че в книгата Битие се описва преустройството на нетленната планета земя в тленна, която да е място за борбата между светлината и тъмнината пред Вселената.
цитирай
86. shtaparov - Много важно е да се знае, че в книгата Битие ...
08.09.2020 22:21
elizabethborislavova написа:

Не се и съмнявам- моята версия е че Бог е създал механизмите,по които те се появяват.

Автор: shtaparov
4. 105 Български въстания срещу турците
5. Български печат на 4300 години
6. Тракийската богиня ДУЛА- виж ДУЛО и календарния термин ДИЛОМ
7. Автономни градове и области през XV-XVI в. в България
8. Тюрколози умишлено крият стари истории на България,издадени преди векове в чужбина
9. Фалшификатори на Българската история върлуват безнаказано в Уикипедия
10. Спароток срещу фалшификаторите на история
11. Мнението на велики личности за Българите
12. Скитско племе Авари- факти и извори
13. Ето колко е лесно да се разбере истината за произхода ни: статия на Спароток
14. "Пра"-Българите са потурчени с купища цинични лъжи по наш адрес,измислени от руската "наука"
15. България е дала заем на Франция през 1907 г. 145 милиона златни лева
16. Българска сватба от старо време- ориг.запис от 1962 г.,няма къде да го видите днес
17. Германски племена с феноменални имена: Дули,Галомани,Кавки,Камари,Фраки,Аварини,Еруски (Етруски),Балти,Бактери (=Бактри),Аугандзи (=Афганци),Албани,Гермиони,Вируни,Варни и пр.
18. Бълг.език забранен в Татарстан 1928 г.,а татарите клали Българи в Русия 1884г.
19. Руснаци спрягат Българите в конференция за Тенгри