Постинг
07.09.2011 21:36 -
Наглост и некадърност от DW
Автор: vane
Категория: Политика
Прочетен: 1987 Коментари: 0 Гласове:
Последна промяна: 07.09.2011 21:37
Прочетен: 1987 Коментари: 0 Гласове:
3
Последна промяна: 07.09.2011 21:37
Поредната наглост на Deutche Welle. Държавата, която е избила над 6 млн. евреи заедно с нейните послушни медии и български продажни писачи имат нахалството да коментират въпроса със спасяването на българските евреи. Българите спасили евреите само в старите български граници, а в Македония и Егейска Тракия ги оставили на произвола. Коментара продължава и че не може спасяването да се разглежда еднозначно, тъй като гражданите спасявали евреите, а управниците като цяло гледали отстрани..........Тоест пак българите пак свършили половинчата работа.....................
Аз като българин твърдо не приемам подобни коментари от страна, която е убивала целенасочено хора в концентрационни лагери по най-жесток и брутален начин.
Излових DW и във фрапираща некадърност, четете внимателно: "Най-впечатляващата творба изобразява ктитора на храма царя вседържец Севастократор Калоян до жена му Десислава." (Статия по повод реставрацията на Боянската църква http://www.dw-world.de/dw/article/0,,15327841,00.html)
Хората са преписали дословно статията на некадърен швейцарски журналист и дори не са се замислили какво означава Цар и какво - Севастократор.
(Царят е владетелят на България, а Севастократорът е вторият или третият човек в държавата, но и дума не може да се става да бъде наречен вседържец и "цар" да бъде с малка буква, а "Севастократор" с голяма......)
Още по драматично е, че в статията въобще не се споменава защо наистина Боянската църква е толкова уникален паметник. Във всеки случай не е заради изобразената погача хляб, ряпа и чесън (отново желанието е да принизят българското, да изкарат, че майстора е елементарен човек, за когото изобразяването на храната било най-важното).
Истинската ценност на църквата обаче са портретите. Портретите на Севастократор Калоян и съпругата му Десислава, които са създадени като истински ренесансови портрети само че с век по-ранни от първите творби на Западно европейското Възраждане (ХІІІв.). В изображенията се наблюдава връщане към античните традиции на портрета, към представянето на светлосенки и триизмерни изображения, фигурите са изключително реални, а не застинали като икони - точно като творбите на Микеланджело и Леонардо.
Ето това е истинското достойнство на паметника, само че германците (и то най-вече лъхащите на пошлост и необективност германски медии) не могат да допуснат българите да са толкова напред, по-добре е те да бъдат принизени до лука и чесъна, до полунеспасените евреи, въпреки че българите до Късното Средновековие са живели много по-цивилизовано отколкото германското селячество, че и от немските аристократи.
Аз като българин твърдо не приемам подобни коментари от страна, която е убивала целенасочено хора в концентрационни лагери по най-жесток и брутален начин.
Излових DW и във фрапираща некадърност, четете внимателно: "Най-впечатляващата творба изобразява ктитора на храма царя вседържец Севастократор Калоян до жена му Десислава." (Статия по повод реставрацията на Боянската църква http://www.dw-world.de/dw/article/0,,15327841,00.html)
Хората са преписали дословно статията на некадърен швейцарски журналист и дори не са се замислили какво означава Цар и какво - Севастократор.
(Царят е владетелят на България, а Севастократорът е вторият или третият човек в държавата, но и дума не може да се става да бъде наречен вседържец и "цар" да бъде с малка буква, а "Севастократор" с голяма......)
Още по драматично е, че в статията въобще не се споменава защо наистина Боянската църква е толкова уникален паметник. Във всеки случай не е заради изобразената погача хляб, ряпа и чесън (отново желанието е да принизят българското, да изкарат, че майстора е елементарен човек, за когото изобразяването на храната било най-важното).
Истинската ценност на църквата обаче са портретите. Портретите на Севастократор Калоян и съпругата му Десислава, които са създадени като истински ренесансови портрети само че с век по-ранни от първите творби на Западно европейското Възраждане (ХІІІв.). В изображенията се наблюдава връщане към античните традиции на портрета, към представянето на светлосенки и триизмерни изображения, фигурите са изключително реални, а не застинали като икони - точно като творбите на Микеланджело и Леонардо.
Ето това е истинското достойнство на паметника, само че германците (и то най-вече лъхащите на пошлост и необективност германски медии) не могат да допуснат българите да са толкова напред, по-добре е те да бъдат принизени до лука и чесъна, до полунеспасените евреи, въпреки че българите до Късното Средновековие са живели много по-цивилизовано отколкото германското селячество, че и от немските аристократи.
Тагове:
Може би шок, но е очевидно: ЦЪРКВАТА И Х...
Снимка на деня 120 : Базиликата на Свято...
БАЩАТА НА БЪЛГАРСКАТА АРХЕОЛОГИЯ – УБИТ ...
Снимка на деня 120 : Базиликата на Свято...
БАЩАТА НА БЪЛГАРСКАТА АРХЕОЛОГИЯ – УБИТ ...
© Пир по време на война
Информация за Много Напреднали, Диминант...
любовта планини мести, та една граматика...
Информация за Много Напреднали, Диминант...
любовта планини мести, та една граматика...
Следващ постинг
Предишен постинг
Няма коментари
Търсене
За този блог
Гласове: 225