Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.11.2018 09:47 - Изстрадани любови няма… има пипнати буквално
Автор: lexparsy Категория: Поезия   
Прочетен: 2872 Коментари: 0 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

image
 image

- Най обичам мед, като се събудя и го няма – каза Мечо Пух.
- А като хапна ми се доспииивааа.., че кат‘ се събуда пак да го обичам!

------------------------
   Спонтанен отговор на споделените стихове на приятелка за любовите, но завършващи с „Любови вече няма“… Благодаря за размислянето Дани!






Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. missana - Щом предизвикваш такава остра реакция у бабетките, Лекс,
14.11.2018 11:01
на верен път си. Имаше един филм преди години, озаглавен "Бабет отива на война". Беше с участието в главната роля на посредствената актриса Бриджит Бардо, която иначе минаваше за секси-идеал. Та така - да се повърнем към любовта. Всеки има индивидуално разбиране за нея. За едни тя е моделът на Данте и Беатриче. За други сексуална фурия, а за трети са преживяванията на Фреди Меркюри след концертите му с Куин. Нека има любов, а другото са подробности и Истанбулски конвенции. Поздравявам те за написаното!
цитирай
2. lexparsy -   Хе-хе, още едно нарочено стра...
14.11.2018 13:00
  Хе-хе, още едно нарочено страдание програсмъртно за индентифискализирането на пишещите. Че не може да сложи едно IF пред „анонимен“ страдалческия му ум, камо ли ELSE да смисли:-). Както и 1000 други страдалчески такива, които и безплатно да им предложим да оправим, ще се обидят много брат.
  Лекс съм :-)
  Хе, а и някой пак е гепил от броя на коментарите! Сигурно закусва с тях, че да ги ака като брой прочитания :-))))))
цитирай
3. hloris - Красиво пишеш ,Лекси!Мек,пластичен изказ на една вътрешна чувствителност с изострени сетива за красивото! :)
14.11.2018 13:42
Музите са твойто вдъхновение...
накъде без музи,
само тъй перото
вярно ще ти служи.
Пласт под пласт
откриваш ги
минали Любови.
Плодът им зрял и ароматен,
поел от твойта светлина
в стиха намират израз цял.
в дълготрайно време!

Поздрави,приятелче!
пп.Наистина коментарите напоследък изчезват,а пък направо е абсурдно да гласуваш за нечий блог.
цитирай
4. lexparsy - Очарован съм от комплимента и поетичния ти отговор Тони
14.11.2018 15:33
hloris написа:
Красиво пишеш ,Лекси!Мек,пластичен изказ на една вътрешна чувствителност с изострени сетива за красивото! :)
Музите са твойто вдъхновение...
накъде без музи,
само тъй перото
вярно ще ти служи.
Пласт под пласт
откриваш ги
минали Любови.
Плодът им зрял и ароматен,
поел от твойта светлина
в стиха намират израз цял.
в дълготрайно време!

Поздрави,приятелче!
пп.Наистина коментарите напоследък изчезват,а пък направо е абсурдно да гласуваш за нечий блог.

Дано и Музите не ни карат само да изстрадваме своите и чуждите измислени любови.
Може да видим едни истински малки и живи любови във всички малки и красиви нещица даже. За да заслужим и голямата си любов ! :-)
Така ти пожелавам и на тебе.
цитирай
5. vesever - Нека има Любов, защото на Земята ...
14.11.2018 21:17
Нека има Любов, защото на Земята именно Любовта най-много липсва...
А аз ако бях на теб, не бих пускала въобще помиите на злобната баба, такива лекета освен да цапат, друго не умеят, и са много явен "пример" за липса на Любов...малки озлобени и черни "душици"...
Когато на мен си е позволявала да ми пише, я трия без да чета - пълен игнор е единственото решение, според мен.
Явно няма лечение нейното състояние.
Лека вечер, време е за сън )))
цитирай
6. lexparsy - Права си Веси! Ще ги изтрия. Моите извинения!
14.11.2018 22:22
vesever написа:
Нека има Любов, защото на Земята именно Любовта най-много липсва...
А аз ако бях на теб, не бих пускала въобще помиите на злобната баба, такива лекета освен да цапат, друго не умеят, и са много явен "пример" за липса на Любов...малки озлобени и черни "душици"...
Когато на мен си е позволявала да ми пише, я трия без да чета - пълен игнор е единственото решение, според мен.
Явно няма лечение нейното състояние.
Лека вечер, време е за сън )))

Права си!. Аз не се връзвам, леко страдам от съжаления към „тях“ и даже си се хиля, да си оправя настроението.
Лошото е че чуствителни и сериозни хора ги е гнус да четат и да се изкажат в кенефа от простотия обиди, злоба и ….
АВТОРИТЕ И СОБСТВЕНИЦИТЕ НА ТОВА МЯСТО ЯВНО СА СЪС ПОДОБЕН МАНТАЛИТЕТ
За да допускат такова мародерство, което е и подсъдно и юридически и морално!
НО НИЕ СМЕ ОВЦЕ!!! БЛЕЕМ И ТЪРПИМ!

Спокойна вечер и красиви сънища ти желая. На пук на простотията
цитирай
7. lexparsy - С извинения към прочелите и отказали се да се изкажат толерантно!
15.11.2018 10:07
  Изтрих неадекватните и обидни излияния… И моите!
  Аз съм човек склонен даже да благодари за толерантни забележки или критики…
Но не и за преднамерени обидни коментари, зад които се крият отказ от разбиране, причинено от изстрадани злоба и омраза и примитивен мироглед…

  Та нали това е темата на посланието ми!…
  Да спрем да изстрадваме своите „измислени любови“, камо ли тъй грозните чужди!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lexparsy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1363386
Постинги: 484
Коментари: 4222
Гласове: 7375