Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.05.2019 11:18 - Изборът България или Англия
Автор: bojnice Категория: Лични дневници   
Прочетен: 259 Коментари: 1 Гласове:
3

Последна промяна: 28.05.2019 11:47


Мина година и половина откакто напуснах Англия. Имам чувството, че тялом съм тук .. духом съм там. Странно чувство..
За това време съм много нещастна.. Кофти работна среда .. нямам приятели, вечните паника, стрес, депресия .. започнах да мисля да се върна в Англия ..
Купих си билет и заминах с мисълта да говоря с мъжът М .. и да взема едно крайно решение.
След двучасов разговор с него разбрах следното: той не вижда бъдеще между нас, защото имал планове за живота си и това включвало прибиране в Словакия. Там работа трудно се намирала за словаците камоли за мен. Той живее в малък град, не е в столицата. Щял да ми изгуби годините и на 33-34 години тепърва ще трябва да търся нов мъж.. във връзките бил ужасно гадно копеле и не искал да ме загуби .. затова и не иска истинска връзка .. Това страх от обвързване ли е ??? 
С две думи се прибрах още по-объркана .. 
Какво да правя? Каза ми, че ако реша да се върна той ще бъде много щастлив, ще ми помогне с всичко .. Имам ли му доверие? 
И така в момента си седя в една дупка без да мога да взема решение за живота си :( 

  Да отида и да се надявам да ме обича толкова за да не ме зареже след годинка, две .. или да търся щастието си тук в България ? Да оставя детето си в България и да замина да създам един нов живот за себе си, може би ще бъда щастлива ? 



Гласувай:
3



Предишен постинг

1. krumbelosvet - От сърце ви желая късмет.
28.05.2019 11:36
"Търси и ще намериш, чукай и ще ти отворят..." Така ли беше?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bojnice
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2965
Постинги: 16
Коментари: 3
Гласове: 3
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930