Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.12.2018 20:20 - Огнена Петъчна Вечер!
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6690 Коментари: 22 Гласове:
15


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 В градината ми...зимна вечер...със спомен за Лято...
image

image

image

image





Гласувай:
15



Следващ постинг
Предишен постинг

1. planinitenabulgaria - Поздрав с една пиеса от друг цикъл, "Годишните времена", на Чайковский:
07.12.2018 20:28
https://www.youtube/watch?v=SyqVtW9sF9A
цитирай
2. vesever - Коста, благодаря ти! Много ми ха...
07.12.2018 20:35
Коста, благодаря ти! Много ми хареса, носталгия есенна...
Поздрав и от мен, с Nocturne на Шопен, в изпълнение на един много талантлив цигулар
https://www.youtube.com/watch?v=NYBfH2W-Gdg
цитирай
3. ysmivka - :)
07.12.2018 20:52
Колко е синьо небето в България.
цитирай
4. vesever - Усмивка, при вас не е ли синьо? Ето ...
07.12.2018 20:54
Усмивка, при вас не е ли синьо?
Ето ти още синьо - едно мое старо клипче с много любима мелодия и много синьо небе и пухкави облачета, над Търново...
https://www.youtube.com/watch?v=UqYa4ibJgvw
цитирай
5. planinitenabulgaria - Прилагам оригинала на Посмъртното ноктюрно в до диез минор
07.12.2018 21:54
vesever написа:
Коста, благодаря ти! Много ми хареса, носталгия есенна...
Поздрав и от мен, с Nocturne на Шопен, в изпълнение на един много талантлив цигулар
https://www.youtube/watch?v=NYBfH2W-Gdg


в изпълнение на един от най-великите музиканти на ХХ ввек, Алексис Вайсенберг.
Ноктюрното носи това име защото е намерено сред ръкописите на Шопен след неговата смърт.

цитирай
6. missana - Красиви снимки,
07.12.2018 21:59
които ме зареждат с летен позитивизъм, въпреки приближаващата се зима. Поздрав, Весевер!
цитирай
7. vesever - Не съм чувала оригинала, Коста, ...
07.12.2018 21:59
Не съм чувала оригинала, Коста, понякога попадам на различни изпълнения и така съм събрала колекция от талантливи изпълнители, които през годините са ми харесали...
Благодаря ти!
цитирай
8. vesever - Младене, благодаря ти! Красивото ...
07.12.2018 22:05
Младене, благодаря ти! Красивото си е красиво, нали..и аз се впечатлих от гледката...
Поздрави!
цитирай
9. ysmivka - 4. vesever
07.12.2018 22:50
Предимно е сиво (облачно) и виси над покривите.
цитирай
10. vesever - Съжалявам. . . . ами. . . идвай си в ...
07.12.2018 22:57
Съжалявам....ами...идвай си в България!
Мен ме каниха пак в Швейцария, но отказах.
Само 3 месеца изкарах там през пролетта и въпреки, че е безумно красиво всичко там...не мога да понеса дълга раздяла с хората, които обичам.
Успехи!
цитирай
11. lexparsy - Много красиво го е хванал твоя велик фотоапарат :-)
08.12.2018 11:49
Чувал съм чобаните да казват че като е червен залеза ще има вятър утре...
Но с тез Кем-трейсинги и глобални манипулации и небето не си знае репликата вече..
Огнени небесни вдъхновения да си имаш през уикенда Веси... Пак де... :-)))
цитирай
12. vesever - Лекси, и аз очаквах вятър, но днес ...
08.12.2018 12:23
Лекси, и аз очаквах вятър, но днес пече слънце и е спокойно и прекрасно...само за разходка.
Макар че дневната ми снощи и в момента е превъната във футболно игрище, следобед яко ще шетам )))
цитирай
13. benelina - https://m.youtube.com/watch?feature=share&v=Mk_GmhD053E
08.12.2018 17:56
Красотички Весини! Да ти е коледно и живичко. А залезът е църква на последната молитва и точно там завита тишината й и думите ни вечно недостатъчни към смисъла прохождат!
цитирай
14. barin - Здрашей, Веси. Тази дата я свързвам ...
08.12.2018 17:57
Здрашей, Веси. Тази дата я свързвам със стария празник на ВВМУ, където съм учил. Сега празникът е променен- 9 януари. Беше удобно, защото на следващия ден е студентския празник.
Поздрави!
цитирай
15. troia - Веси,
08.12.2018 18:13
вече си майсторка на снимките. Винаги улучваш момента и улавяш нещо мимолетно, красиво или интересно. |Можеш спкойно да направиш изложба на тема за животът сред природата. :)
Поздрави!
цитирай
16. vesever - Рени, много си права, по време на ...
08.12.2018 18:32
Рени, много си права, по време на залез има нещо неземно, някаква божествена мистика.
Често съм имала невероятни преживявания и видения по време на залез...бях написала една малка приказка преди време, ако я намеря, ще ти я пратя...
Песничката е супер сладурска :) Благодаря ти!
Ето и моята малка приказка за залеза, намерих я
http://vesever.blog.bg/lichni-dnevnici/2016/07/12/sprete-zaleza.1464152
цитирай
17. vesever - Иване, Привет! Вярно, че е хубаво ...
08.12.2018 18:34
Иване, Привет!
Вярно, че е хубаво да се събират празници, да не става разкъсано празнуването...
Пожелавам на теб и семейството ти много весели и пълноценни празници, които тепърва предстоят...
Поздрави!
цитирай
18. vesever - Кати, наистина има нещо магично в ...
08.12.2018 18:37
Кати, наистина има нещо магично в спонтанните фотографии...
Знаеш ли, вчера, преди да снимам тези глдки, играех с племенниците, които ни бяха на гости и в един момент надниквам през прозореца и виждам този "огън"...в такива мигове скачам и изтичвам, понякога и боса в снега, както дойде, въобще нямам време да мисля за обувки или дрехи ))) вдъхновението си е вдъхновение, не се занимава с дреболии )))
А за изложба, много ми се иска да направя една компилация от снимки през годините, имам десетки, стотици прекрасни мигове, които се помнят завинаги...
А пък взема ли си професионален апарат, тогава какво чудо ще бъде...но всичко по реда си :)
Благодаря ти, приятелко!
Да ти е празнично!
цитирай
19. emi1ts - Спомен за лято....
09.12.2018 14:30
Красиво Веси!Всички сезони си имат своите прелести!С пожелание за все такива красиви снимки!Хубав ден!
цитирай
20. vesever - Еми, благодаря ти!Нека има то...
09.12.2018 15:59
Еми, благодаря ти!
Нека има топлина в сърцата, дори в студените зимни дни... и навсякъде да откриваме красотата!
Поздрави!
цитирай
21. nedovolen - Снимките са похвалени, няма да п...
11.12.2018 19:07
Снимките са похвалени, няма да повтарям...
Като видях залеза, се сетих. Добре за зрението е човек да греда слънцето сутрин и вечер точно като изгрява и залязва, докато може и му омръзне. Няколко пъте дневно за секунда, то и да иска повече, окото не ще. След известно време ще си остави технологичната джаджа - очилцата.
:)))
цитирай
22. vesever - Вярно, аз понякога гледам слънц...
11.12.2018 22:44
Вярно, аз понякога гледам слънцето, но не за твърде дълго. Обичам да посрещам изгрева, понякога, когато няма облаци, изпращам слънчо зад планината...
моите очила на своя глава /какво и всичко друго правя/ ги свалих и съм ок, трябваше да нося, щото работата ми е на компютър и с годините се натоварвам доста...обаче аз явно имам някаква свръхенергия, камък съм ))
Поздрави, Ники!
По навик щях да пиша Прегръдка, щото досега на момичетата пращах писмени прегръдки )))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4043788
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16014
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол