Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.06.2020 04:00 - ГЛЕДАЙ НАПРЕД!
Автор: rozasaronova888 Категория: Други   
Прочетен: 100 Коментари: 0 Гласове:
1



 Прочит: Числа 14:1-4

„Те си казаха един на друг: Да си поставим началник и да се върнем в Египет!“ (Числа 14:4)

Веднъж започнах работа, която непрекъснато поставяше пред мен нови предизвикателства и трудности. Срещах прекрасни хора и се учех на ценни неща, но трудностите бяха наистина големи. Изискванията и енергията, която трябваше да влагам в работата, бяха повече от изтощителни, освен това нямах достатъчно време за семейството си.
След дългогодишни молитви Господ промисли за преместването ми на друга работа, много по-спокойна от предишната. Няколко месеца по-късно обаче се сблъсках с нови трудности и започнах да си припомням за предишното си работно място. Изведнъж забравих предизвикателствата, с които се опитвах да се справя и горещите ми молби към Господ да ми помогне в новата ми реализация.
Днешният прочит ни припомня, че често приличаме на израелтяните, които гледааха назад и мислеха, че предишният им живот е бил по-добър. Нерядко се изкушаваме да се върнем към предишното, въпреки че то не ни е носило нищо добро. Не бива да забравяме, че когато Бог отговори на молитвата ни за освобождение, трябва да продължим напред с вяра и да не обръщаме към миналото.

Молитва: Мили Господи, дай ни смелост да разберем и приемем освобождението и вяра и мъдрост да преодоляваме ежедневните предизвикателства, амин.

Мисъл на деня:
СЪщият Бог, Който ни спасява, ни води напред към това, което ни очаква.
Марша Констън (С. Каролина)

Да се молим за: ТЕЗИ, КОИТО МРАЗЯТ РАБОТАТА СИ.



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rozasaronova888
Категория: Други
Прочетен: 1708583
Постинги: 3924
Коментари: 97
Гласове: 1005
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930