Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.05.2019 00:13 - Двете неща
Автор: hloris Категория: Други   
Прочетен: 1254 Коментари: 6 Гласове:
13


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
  Търпение и любов,
  и щипчица смирение...
  така върви човекът
  към своето спасение!

image



Гласувай:
13



1. tonsun - Patientia patitur (vincit) omnia! ...
29.05.2019 07:32
Patientia patitur (vincit) omnia! :)
цитирай
2. eva666 - :-))))
29.05.2019 14:10
хехе, тезз мъжовее,у БеГе, кога работят,мила хло, от 7 00 при теб..

инак, това беше кратко, непУетично, и неАбстрактно..
ей, такива най обичам..
усмивка..
цитирай
3. lexparsy - Изтрих си коментара!
29.05.2019 16:46
Преди малко го изтрих и от блога на Барин и Божо, въпреки че дълго ги писах, по същите причини...
И няма да опорочавам мислите си там където е позволено да се маркира със 666, или знаци от списъка ми...
Моите почитания и уважение Хлорис!
цитирай
4. hloris - Преводът,доколкото успях да го преведа е....Издръжливостта побеждава всичко....
29.05.2019 22:05
tonsun написа:
Patientia patitur (vincit) omnia! :)


И всеки...и нещичко от мен колкото и клиширано да звучи....
Животът не е бягане с препяствия,той е маратон по издържливост---

Оееее,моята закалка е много яка....като генетична кръстоска...
хубавите неща изискват време ...и търпение,а също така и постоянство....около това можеш да си изградиш стълбицата на успеха.
цитирай
5. hloris - Юлия,на теб само мъжове ти се въртят в главата:DDD
29.05.2019 22:10
eva666 написа:
хехе, тезз мъжовее,у БеГе, кога работят,мила хло, от 7 00 при теб..

инак, това беше кратко, непУетично, и неАбстрактно..
ей, такива най обичам..
усмивка..


Роботят хората,какво чудно виждаш тук,сутрин докато си пиеш кафето,да изкоментираш нещо при някой....и после вихърът на деня те грабва....и аз така правя...
Ти май ревниво ме пазиш ,Юлия,от блоговите мъжове...споко,сестро,на такава реална въртележка се въртя,че изобщо вече аз самата не зная на кой свят се намирам...
Благодаря ти за старанието,че все пак ме наглеждаш:))))
цитирай
6. hloris - Лекси,да,видях,и успях само да го прочета,и толкова много се зарадвах,защото толкова философско прозрение има в твоите коментари...
29.05.2019 22:22
lexparsy написа:
Преди малко го изтрих и от блога на Барин и Божо, въпреки че дълго ги писах, по същите причини...
И няма да опорочавам мислите си там където е позволено да се маркира със 666, или знаци от списъка ми...
Моите почитания и уважение Хлорис!


Братле,аз съм минала по пътя,по който ти вървиш сега,зная и как се чувстваш....
Казах ти просто да се абстрахираш от това кой какво казал в това виртуално пространство....та даже и реално не трябва да надаваш ухо на клюки,сплетни,и интриги....
Не смяташ ли,че по този начин ти просто наливаш масло в огъня,те. даваш храна на някои хора тук...помисли си добре....и моля те,не ме разочаровай,Лекси...не мога да деля хората на мои и чужди,на добри...и лоши....
Тук трия евентуално само цинизмите....даже и съжалявам,че изтрих два цинични коментара на един белобрад дядо....трябваше да ги оставя да висят,и да го преценяват хората,посещаващи блога ми колко струва...направих огромна грешка....както и направих грешка,че не успях да ти отговоря навреме,но днес имах много,изключително важна реална среща,която я подготвям от две седмици....та такива ми ти работи....изключи поне за мит(г емоциите си,и просто дай път на разума си, а ти си освен добричък,то и доста умен.

Аз също те уважавам,Лекси,но никой тук,не говори по твои адрес,и не споменава твоя ник,т.е. име...Юлия просто ме наглежда,тя толкова ме пази от мъжове,че даже и час и половина обсъждахме един блогов герой преди време....лично днес аз не виждам нищо лошо,насочено към никой от коментиращите....задявката в случая е по-скоро към мен самата.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: hloris
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2225173
Постинги: 1192
Коментари: 5412
Гласове: 17928
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930