Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.09.2017 19:19 - Преговорите между АЕЦ "Козлодуй" и Държавна сигурност зациклиха
Автор: gikotev Категория: Други   
Прочетен: 1469 Коментари: 0 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Рано тази сутрин отправих най-официално и законосъобразно искане до АЕЦ "Козлодуй" да ми бъдат предоставени копия от доносите, които аз уж съм бил писал, за колегите си, докато съм работел там, както твърди, че вече ги е получил истинския доносник на ДС агент Хабов, за което подробно ви разказах и показах в "Държавна сигурност официално ме заплаши с убийство" ( http://gikotev.blog.bg/drugi/2017/09/05/dyrjavna-sigurnost-oficialno-me-zaplashi-s-ubiistvo.1565603 ).
Ето как изглежда 1:1 моето законосъобразно искане към АЕЦ-а (за по-добър преглед и прочит кликнете с мишката върху снимката):

image

Адреса, на който изпратих писмото си е наличен и препоръчан от титулната интернет страница на АЕЦ-а http://www.kznpp.org

Приложената снимка към писмото вече сте я виждали, но за протокола нека я покажа още веднаж:

image

До 19:00 часа тази вечер отговор от АЕЦ "Козлодуй" НЯ-МА! Тук е важно да се отбележи, че доносник Хабов се похвали, че е получил копие от моите "доноси" още в 18:11 часа в понеделник, а той няма как да ги е поискал по-рано от сутринта на същия ден. Усещате ли разликата? Агентурното нищожество твърди, че на него му е дадено нещо, което по никакъв начин не го касае, а на мен даже не ми се отговаря дали има такива неща писани от мен или не???
Сами си правете изводите за вЕрността на твърденията на убиеца Хабов.

НЕЩО ПОВЕЧЕ! Ако забележите, в неговата смъртоносна заплаха от понеделник, той обещава че щял да публикува моите "доноси" в поне ДВА сайта. Вече минаха повече от 72 часа от тогава, но няма следа от подобно нещо???

Ще чакаме! Докато АЕЦ "Козлодуй" и Държавна сигурност се спазарят, как да ме/ни изпържат?

Георги Котев



Гласувай:
6



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: gikotev
Категория: Други
Прочетен: 9839831
Постинги: 3166
Коментари: 2895
Гласове: 5354
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031